Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Overassistent til administrationsafdelingen ved Trænregimentet

Er du selvstændig, serviceminded og frisk på at varetage administrationen af kollegaer, der er udsendt som enkeltmand i internationale opgaver?

Så kan det være dig, vi søger til administrationsafdelingen ved Trænregimentet.


Om os

Administrationsafdelingen i staben ved Trænregimentet varetager, udover den daglige administration af staben, også administrationen af enkletmandsudsendt personel fra Hæren og Søværnet, mens de er udsendt i internationale operationer, såvel i NATO- og FN-tjeneste.

Om stillingen

Du vil få ansvaret for, at varetage administrationen (ansvar 4-5), samt bidrage til administration og sagsbehandling vedr. Forsvarets personel, der er afgivet til løsning af politiets opgaver i f.m. beskyttelse af Euro-pas ydre grænser (FRONTEX) i Sydeuropa.

Dine primære arbejdsområder vil være:
- Planlægge og bestille ud- og hjemrejser, samt leaverejser for personellet
- Registrering og afregning af rejser
- Varetage dialogen med medarbejderne under klargøring forud for udsendelse
- Vejledning af medarbejderen vedrørende administrative forhold før og under rejsen
- Taste arbejdstid i DeMars, herunder ved behov iværksætte evt. udbetalinger
- Iværksætte indtastning og kontrol af personeldata i DeMars
- Bestilling af diplomatpas, visum og tjenestepas (afhængig af mission)
- Modtage, behandle og taste arbejdsskader i FSV Arbejdsmiljødatabase
- Iværksætte registrering og afregning af andre udgifter i workflow
- Bidrage ved administrativ orientering før og efter udsendelse

Om dig

Du er kontoruddannet.
Vi forventer, at du er en positiv og serviceminded person, der kan lide en struktureret arbejdsgang.

Du har fokus på samarbejde og vi støtter ved behov hinanden på tværs af arbejdsopgaverne i enheden, med løsning af enhedens samlede opgaver for øje.

Du er uddannet som bruger i DeMars, og skal have arbejdet med rejsestyring, arrangementsstyring og arbejdstid, samt kunne anvende Office-pakken.

Ansættelsesvilkår

Du vil blive omfattet af fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer. Du bliver ansat og aflønnet efter gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).
Basislønnen udgør kr. 23.849,97 pr. måned, og alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes til "fortroligt", og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG SØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte seniorsergent Bo Bøgh Lassen på telefon 72 83 60 36.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Pia Voigt Andersen ved Forsvarsminiseriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 59.

Ansøgningsfristen er 25. februar 2018. Samtaler forventes afholdt kort efter ansøgningsfristens udløb.
Stillingen ønskes besat 01. april 2018 eller snarest muligt herefter.

Om Trænregimentet, Hærens Logistikcenter og Forsvarets Militærpoliticenter.
Trænregimentet er beliggende i Aalborg, som er landets største garnisonsby og lokaliseret på Aalborg kaserne, hvor en af de vigtigste opgaver er at uddanne logistik- og militærpolitienheder. Dette sker ved Trænregimentets fem bataljoner; 1. Logistikbataljon, 2. Logistikbataljon, 3. Vedligeholdelsesbataljon, 4. Nationale Støttebataljon (Vordingborg) samt Militærpoliti.
Ved Trænregimentet er der i alt op mod 2.000 medarbejdere, når regimentet er flest inkl. værnepligtigt personel, hvilket gør Aalborg kaserner til en af byens absolut største arbejdspladser.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758684Phoenix-11377d7612018-02-09T17:19:45.253Overassistent til administrationsafdelingen ved TrænregimentetEr du selvstændig, serviceminded og frisk på at varetage administrationen af kollegaer, der er udsendt som enkeltmand i internationale opgaver?

Så kan det være dig, vi søger til administrationsafdelingen ved Trænregimentet.


Om os

Administrationsafdelingen i staben ved Trænregimentet varetager, udover den daglige administration af staben, også administrationen af enkletmandsudsendt personel fra Hæren og Søværnet, mens de er udsendt i internationale operationer, såvel i NATO- og FN-tjeneste.

Om stillingen

Du vil få ansvaret for, at varetage administrationen (ansvar 4-5), samt bidrage til administration og sagsbehandling vedr. Forsvarets personel, der er afgivet til løsning af politiets opgaver i f.m. beskyttelse af Euro-pas ydre grænser (FRONTEX) i Sydeuropa.

Dine primære arbejdsområder vil være:
- Planlægge og bestille ud- og hjemrejser, samt leaverejser for personellet
- Registrering og afregning af rejser
- Varetage dialogen med medarbejderne under klargøring forud for udsendelse
- Vejledning af medarbejderen vedrørende administrative forhold før og under rejsen
- Taste arbejdstid i DeMars, herunder ved behov iværksætte evt. udbetalinger
- Iværksætte indtastning og kontrol af personeldata i DeMars
- Bestilling af diplomatpas, visum og tjenestepas (afhængig af mission)
- Modtage, behandle og taste arbejdsskader i FSV Arbejdsmiljødatabase
- Iværksætte registrering og afregning af andre udgifter i workflow
- Bidrage ved administrativ orientering før og efter udsendelse

Om dig

Du er kontoruddannet.
Vi forventer, at du er en positiv og serviceminded person, der kan lide en struktureret arbejdsgang.

Du har fokus på samarbejde og vi støtter ved behov hinanden på tværs af arbejdsopgaverne i enheden, med løsning af enhedens samlede opgaver for øje.

Du er uddannet som bruger i DeMars, og skal have arbejdet med rejsestyring, arrangementsstyring og arbejdstid, samt kunne anvende Office-pakken.

Ansættelsesvilkår

Du vil blive omfattet af fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer. Du bliver ansat og aflønnet efter gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).
Basislønnen udgør kr. 23.849,97 pr. måned, og alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes til "fortroligt", og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG SØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte seniorsergent Bo Bøgh Lassen på telefon 72 83 60 36.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Pia Voigt Andersen ved Forsvarsminiseriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 59.

Ansøgningsfristen er 25. februar 2018. Samtaler forventes afholdt kort efter ansøgningsfristens udløb.
Stillingen ønskes besat 01. april 2018 eller snarest muligt herefter.

Om Trænregimentet, Hærens Logistikcenter og Forsvarets Militærpoliticenter.
Trænregimentet er beliggende i Aalborg, som er landets største garnisonsby og lokaliseret på Aalborg kaserne, hvor en af de vigtigste opgaver er at uddanne logistik- og militærpolitienheder. Dette sker ved Trænregimentets fem bataljoner; 1. Logistikbataljon, 2. Logistikbataljon, 3. Vedligeholdelsesbataljon, 4. Nationale Støttebataljon (Vordingborg) samt Militærpoliti.
Ved Trænregimentet er der i alt op mod 2.000 medarbejdere, når regimentet er flest inkl. værnepligtigt personel, hvilket gør Aalborg kaserner til en af byens absolut største arbejdspladser.
2018-02-26T01:03:28.973 Er du selvstændig, serviceminded og frisk på at varetage administrationen af kollegaer, der er udsendt som enkeltmand i internationale opgaver? Så kan det være dig, vi søger til administrationsafdelingen ved Trænregimentet. Om os Administrationsafdelingen i staben ved Trænregimentet varetager, udover den daglige administration af staben, også administrationen af enkletmandsudsendt personel fra Hæren og Søværnet, mens de er udsendt i internationale operationer, såvel i NATO- og FN-tjeneste. Om stillingen Du vil få ansvaret for, at varetage administrationen (ansvar 4-5), samt bidrage til administration og sagsbehandling vedr. Forsvarets personel, der er afgivet til løsning af politiets opgaver i f.m. beskyttelse af Euro-pas ydre grænser (FRONTEX) i Sydeuropa. Dine primære arbejdsområder vil være: - Planlægge og bestille ud- og hjemrejser, samt leaverejser for personellet - Registrering og afregning af rejser - Varetage dialogen med medarbejderne under klargøring forud for udsendelse - Vejledning af medarbejderen vedrørende administrative forhold før og under rejsen - Taste arbejdstid i DeMars, herunder ved behov iværksætte evt. udbetalinger - Iværksætte indtastning og kontrol af personeldata i DeMars - Bestilling af diplomatpas, visum og tjenestepas (afhængig af mission) - Modtage, behandle og taste arbejdsskader i FSV Arbejdsmiljødatabase - Iværksætte registrering og afregning af andre udgifter i workflow - Bidrage ved administrativ orientering før og efter udsendelseOm dig Du er kontoruddannet. Vi forventer, at du er en positiv og serviceminded person, der kan lide en struktureret arbejdsgang. Du har fokus på samarbejde og vi støtter ved behov hinanden på tværs af arbejdsopgaverne i enheden, med løsning af enhedens samlede opgaver for øje. Du er uddannet som bruger i DeMars, og skal have arbejdet med rejsestyring, arrangementsstyring og arbejdstid, samt kunne anvende Office-pakken. Ansættelsesvilkår Du vil blive omfattet af fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer. Du bliver ansat og aflønnet efter gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Basislønnen udgør kr. 23.849,97 pr. måned, og alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes til fortroligt , og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet. KONTAKT OG SØGNING Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte seniorsergent Bo Bøgh Lassen på telefon 72 83 60 36. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Pia Voigt Andersen ved Forsvarsminiseriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 59. Ansøgningsfristen er 25. februar 2018. Samtaler forventes afholdt kort efter ansøgningsfristens udløb. Stillingen ønskes besat 01. april 2018 eller snarest muligt herefter. Om Trænregimentet, Hærens Logistikcenter og Forsvarets Militærpoliticenter. Trænregimentet er beliggende i Aalborg, som er landets største garnisonsby og lokaliseret på Aalborg kaserne, hvor en af de vigtigste opgaver er at uddanne logistik- og militærpolitienheder. Dette sker ved Trænregimentets fem bataljoner 1. Logistikbataljon, 2. Logistikbataljon, 3. Vedligeholdelsesbataljon, 4. Nationale Støttebataljon (Vordingborg) samt Militærpoliti. Ved Trænregimentet er der i alt op mod 2.000 medarbejdere, når regimentet er flest inkl. værnepligtigt personel, hvilket gør Aalborg kaserner til en af byens absolut største arbejdspladser.11Jobnet11377d76100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-25T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=154023&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3106654Civile stillinger11Gammel Høvej 349400NørresundbyDKDanmark157.086946709.95696550
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523730JobNet47689231000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11377d76https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=11377d76https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11377d76&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11377d76&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Civile stillinger søger vi en dygtig medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale343113Overassistent5Kontor og administration352909695importimport_11377d76DKDanmarkDKDanmarkda-DK