Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

P. Olesen og Sønner A/S søger entrepriseleder til Sjælland

Brænder du for at stå i spidsen for egne projekter, og trives du med at have stor indflydelse på egen hverdag og dagligt at møde nye faglige udfordringer? Så er det dig, vi søger til et spændende job som entrepriseleder.

 
 
 
P. Olesen og Sønner A/S søger en entrepriseleder med erfaring inden for nedbrydning og miljøsanering, som vil være med til at udvikle vores eksisterende kunder. Virksomheden er geografisk beliggende i Hovedgård ved Horsens samt ved Ringsted på Sjælland og har kunder i hele landet. 
 
Om jobbet 
Du bliver ansvarlig for egne projekter, store som små, og vil selvstændigt stå for at koordinere, planlægge og føre tilsyn med nedbrydningsprojekterne på Sjælland igennem de forskellige faser. 
 
Du ressourcestyrer og koordinerer projekternes medarbejdere, både ansatte og eksterne, samt sikrer, at udførelsen sker på en effektiv og sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde. Sekundært vil du arbejde med detailprojektering, beregning og tilbudsgivning. 
 
Derudover indbefatter jobbet: 
  • Strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning 
  • Koordinering mellem forskellige faggrupper, samarbejdspartnere og kunder 
  • En koordinerende rolle ift. medarbejdere og udstyr 
  • Deltagelse i rådgivnings- og byggemøder samt afvikling af interne infomøder 
  • Sikkerhed og kvalitetssikring samt efterlevelse af gældende lovgivning på området 
 
Om dig 
Du har erfaring fra nedbryderbranchen samt erfaring som entrepriseleder eller projektleder. Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og har læst videre til eksempelvis bygningskonstruktør. Alternativt har du anden relevant uddannelse – men vigtigst er erfaring fra lignende stilling. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsmiljøloven og har en naturlig interesse for maskiner og grej. Derudover besidder du en generel god IT-forståelse. 
Din bopæl er i området, da du skal være synlig i den daglige opfølgning på de igangværende projekter – hvorfor der kræves alm. kørekort B/BE. 
 
Desuden tænker vi, at du:
  • Har tilsynserfaring 
  • Har tilbudserfaring 
  • Har ledelseserfaring 
  • Har et godt overblik og kan håndtere flere igangværende projekter samtidig 
  • Tager ejerskab over dine projekter og følger projektet igennem alle faser fra start til slut 
  • Formår at kommunikere respektfuldt både internt og eksternt, også selvom der er travlt 
  • Er god til at koordinere mellem forskellige faggrupper 
 
Du brænder for projektledelse og koordinering, og du trives med og er vant til at arbejde selvstændigt. Du sikrer opfølgning og færdiggørelse af projekter til rette tid, og du yder altid en engageret indsats med fokus på kvaliteten. Du trives i et uformelt arbejdsmiljø og har et godt humør og en positiv tilgang til dine opgaver. 
 
Vi ser frem til at høre fra dig 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for P. Olesen og Sønner A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Søg hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. +45 30 85 13 31.  
  
 
Om P. Olesen og Sønner
P. Olesen og Sønner A/S er en danskejet familie-entreprenørvirksomhed med speciale i nedbrydning og miljøsanering og har eksisteret i mere end 50 år. Vi er styret af et stærkt kundefokus og lægger derfor afgørende vægt på ordentlighed og kvalitet i arbejdet. P. Olesen beskæftiger ca. 145 medarbejdere foruden adskillige underentreprenører og har kurs mod relevant certificering. 
 
Læs mere om virksomheden på www.p-olesen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022411Phoenix-f2a24d3212019-05-11T02:00:12.060P. Olesen og Sønner A/S søger entrepriseleder til SjællandBrænder du for at stå i spidsen for egne projekter, og trives du med at have stor indflydelse på egen hverdag og dagligt at møde nye faglige udfordringer? Så er det dig, vi søger til et spændende job som entrepriseleder.
 
 
 
P. Olesen og Sønner A/S søger en entrepriseleder med erfaring inden for nedbrydning og miljøsanering, som vil være med til at udvikle vores eksisterende kunder. Virksomheden er geografisk beliggende i Hovedgård ved Horsens samt ved Ringsted på Sjælland og har kunder i hele landet. 
 
Om jobbet 
Du bliver ansvarlig for egne projekter, store som små, og vil selvstændigt stå for at koordinere, planlægge og føre tilsyn med nedbrydningsprojekterne på Sjælland igennem de forskellige faser. 
 
Du ressourcestyrer og koordinerer projekternes medarbejdere, både ansatte og eksterne, samt sikrer, at udførelsen sker på en effektiv og sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde. Sekundært vil du arbejde med detailprojektering, beregning og tilbudsgivning. 
 
Derudover indbefatter jobbet: 
  • Strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning 
  • Koordinering mellem forskellige faggrupper, samarbejdspartnere og kunder 
  • En koordinerende rolle ift. medarbejdere og udstyr 
  • Deltagelse i rådgivnings- og byggemøder samt afvikling af interne infomøder 
  • Sikkerhed og kvalitetssikring samt efterlevelse af gældende lovgivning på området 
 
Om dig 
Du har erfaring fra nedbryderbranchen samt erfaring som entrepriseleder eller projektleder. Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og har læst videre til eksempelvis bygningskonstruktør. Alternativt har du anden relevant uddannelse – men vigtigst er erfaring fra lignende stilling. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsmiljøloven og har en naturlig interesse for maskiner og grej. Derudover besidder du en generel god IT-forståelse. 
Din bopæl er i området, da du skal være synlig i den daglige opfølgning på de igangværende projekter – hvorfor der kræves alm. kørekort B/BE. 
 
Desuden tænker vi, at du:
  • Har tilsynserfaring 
  • Har tilbudserfaring 
  • Har ledelseserfaring 
  • Har et godt overblik og kan håndtere flere igangværende projekter samtidig 
  • Tager ejerskab over dine projekter og følger projektet igennem alle faser fra start til slut 
  • Formår at kommunikere respektfuldt både internt og eksternt, også selvom der er travlt 
  • Er god til at koordinere mellem forskellige faggrupper 
 
Du brænder for projektledelse og koordinering, og du trives med og er vant til at arbejde selvstændigt. Du sikrer opfølgning og færdiggørelse af projekter til rette tid, og du yder altid en engageret indsats med fokus på kvaliteten. Du trives i et uformelt arbejdsmiljø og har et godt humør og en positiv tilgang til dine opgaver. 
 
Vi ser frem til at høre fra dig 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for P. Olesen og Sønner A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Søg hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. +45 30 85 13 31.  
  
 
Om P. Olesen og Sønner
P. Olesen og Sønner A/S er en danskejet familie-entreprenørvirksomhed med speciale i nedbrydning og miljøsanering og har eksisteret i mere end 50 år. Vi er styret af et stærkt kundefokus og lægger derfor afgørende vægt på ordentlighed og kvalitet i arbejdet. P. Olesen beskæftiger ca. 145 medarbejdere foruden adskillige underentreprenører og har kurs mod relevant certificering. 
 
Læs mere om virksomheden på www.p-olesen.dk
2019-06-16T16:50:02.343 Brænder du for at stå i spidsen for egne projekter, og trives du med at have stor indflydelse på egen hverdag og dagligt at møde nye faglige udfordringer? Så er det dig, vi søger til et spændende job som entrepriseleder. P. Olesen og Sønner A S søger en entrepriseleder med erfaring inden for nedbrydning og miljøsanering, som vil være med til at udvikle vores eksisterende kunder. Virksomheden er geografisk beliggende i Hovedgård ved Horsens samt ved Ringsted på Sjælland og har kunder i hele landet. Om jobbet Du bliver ansvarlig for egne projekter, store som små, og vil selvstændigt stå for at koordinere, planlægge og føre tilsyn med nedbrydningsprojekterne på Sjælland igennem de forskellige faser. Du ressourcestyrer og koordinerer projekternes medarbejdere, både ansatte og eksterne, samt sikrer, at udførelsen sker på en effektiv og sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde. Sekundært vil du arbejde med detailprojektering, beregning og tilbudsgivning. Derudover indbefatter jobbet: Strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning Koordinering mellem forskellige faggrupper, samarbejdspartnere og kunder En koordinerende rolle ift. medarbejdere og udstyr Deltagelse i rådgivnings- og byggemøder samt afvikling af interne infomøder Sikkerhed og kvalitetssikring samt efterlevelse af gældende lovgivning på området Om dig Du har erfaring fra nedbryderbranchen samt erfaring som entrepriseleder eller projektleder. Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og har læst videre til eksempelvis bygningskonstruktør. Alternativt har du anden relevant uddannelse men vigtigst er erfaring fra lignende stilling. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsmiljøloven og har en naturlig interesse for maskiner og grej. Derudover besidder du en generel god IT-forståelse. Din bopæl er i området, da du skal være synlig i den daglige opfølgning på de igangværende projekter hvorfor der kræves alm. kørekort B BE. Desuden tænker vi, at du: Har tilsynserfaring Har tilbudserfaring Har ledelseserfaring Har et godt overblik og kan håndtere flere igangværende projekter samtidig Tager ejerskab over dine projekter og følger projektet igennem alle faser fra start til slut Formår at kommunikere respektfuldt både internt og eksternt, også selvom der er travlt Er god til at koordinere mellem forskellige faggrupper Du brænder for projektledelse og koordinering, og du trives med og er vant til at arbejde selvstændigt. Du sikrer opfølgning og færdiggørelse af projekter til rette tid, og du yder altid en engageret indsats med fokus på kvaliteten. Du trives i et uformelt arbejdsmiljø og har et godt humør og en positiv tilgang til dine opgaver. Vi ser frem til at høre fra dig JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for P. Olesen og Sønner A S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Søg hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. 45 30 85 13 31. Om P. Olesen og Sønner P. Olesen og Sønner A S er en danskejet familie-entreprenørvirksomhed med speciale i nedbrydning og miljøsanering og har eksisteret i mere end 50 år. Vi er styret af et stærkt kundefokus og lægger derfor afgørende vægt på ordentlighed og kvalitet i arbejdet. P. Olesen beskæftiger ca. 145 medarbejdere foruden adskillige underentreprenører og har kurs mod relevant certificering. Læs mere om virksomheden på www.p-olesen.dk10Phoenixf2a24d32101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=145663&DepartmentId=18995&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3525547JKS A/S11Transportbuen 54700NæstvedDKDanmarkORS/f2a24d32_logo.pngORS/Small/f2a24d32_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent759285JksHrManagerSpecialpakke 114566300110-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2a24d32https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2a24d32https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2a24d32&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f2a24d32&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933688Entrepriseleder21Bygge og anlæg361776504tsa@jks.dkDanmarkDanmark330037368Byggesagsbehandler med "gå-på"-mod til Ringsted KommuneRobot Vi tilbyder spændende og lærerige opgaver og gode kollegaer i et miljø med høj grad af uddelegering og ansvar. Der vil være gode muligheder for uddannelse og kompetenceudvikling. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager indenfor byggesagsområdet særligt erhvervssager. Stillingen er en fast fuldtidsstilling som byggesagsmedarbejder til besættelse 1. september 2019 eller snares muligt herefter. Ansættelsen sker i Teknik- og Miljøcenter, team Plan og Byg. Om jobbet Da en af vores gode kollegaer har søgt nye udfordringer, er vi på udkig efter en ny kollega, som er interesseret i at arbejde i et dynamisk, borgerrettet miljø med fokus på trivsel og faglighed. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager inden for byggesagsområdet. Som byggesagsmedarbejder får du mange samarbejdsrelationer både intern og eksternt, da byggesagsbehandlingen ofte foregår i feltet mellem ansøger og dine øvrige kollegaer på det tekniske område, som administrer den øvrige lovgivning. Vi håber, at du i din ansøgning vil fortælle os om din viden med hensyn til bygningsreglementets indhold og anvendelse, samt beskrive hvilke indsatser og engagement der gør det interessant for os at vælge dig. Lovgivningen er et af de vigtigste redskaber i din hverdag som byggesagsmedarbejder, du skal derfor have lyst og evne til vedvarende at ville tilegne dig ny viden på området. Dine primære opgaverAlle typer byggeansøgninger især erhvervsrelateredeBidrage med byggefaglig viden i forbindelse med bygge- og lokalplanprojekterLettere ajourføring af BBR og geokodningSkilte- og facadesagerIndeklima- og kondemneringssagerPlansagerForberedelse af sager til politisk behandling Hvem er du Du har en byggeteknisk uddannelse, som bygningsingeniør, bygningskonstruktør, landinspektør eller tilsvarende kvalifikationer hvis du også har erfaring med byggesagsbehandling. Vi lægger vægt på: Lyst og mod på at arbejde indenfor byggesagsbehandlingLyst til at få et kendskab til Bygge- og Planloven samt ForvaltningslovenInteresse for at arbejde i politisk styrede organisationerEvnen og viljen til at samarbejde med og servicere flere interessenter, herunder borgere, virksomheder, myndigheder og internt i organisationen, så der skabes helhedsløsningerForståelsen for fælles ansvar for opgaveløsningenDialogbaseret og inddragende tilgang til byggesagerHøjt serviceniveau og kompetent vejledning af borgere og ansøgereEn anerkendende tilgang til mennesker, du møderAt du har godt humør, er udadvendt og kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også en teamplayer At du har kørekort (B) Teamet Du vil blive en del af Team Plan Byg, som varetager opgaver indenfor byggesagsbehandling. Vi er et fagligt stærkt team, hvor vi løbende udvikler vores kompetencer og har fokus på samarbejde, vidensdeling og fællesskab. Teamet består af 13 medarbejdere inklusiv denne ledige stilling. Du vil indgå i en gruppe med 4 andre byggesagsbehandlere. Vi tilbyderEn faglig stærk arbejdsplads, med fokus på optimering af arbejdsgange, løbende udvikling af kompetencer og godt arbejdsklimaEt team med dygtige og engagerede kollegaer, som sætter fællesskab, samarbejde og vidensdeling højtFlextid og mulighed for hjemmearbejde, så det er muligt at indrette din hverdag ud fra dine personlige behovPersonalegoder der i øjeblikket blandt omfatter frugtordning, en halv times betalt arbejdstid til motion med kolleger ugentligt, og tilskudsordning til massage på arbejdspladsen Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Ansættelsessamtaler afholdes den 23. august. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.Vi tilbyder spændende og lærerige opgaver og gode kollegaer i et miljø med høj grad af uddelegering og ansvar. Der vil være gode muligheder for uddannelse og kompetenceudvikling.

Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager indenfor byggesagsområdet – særligt erhvervssager.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling som byggesagsmedarbejder til besættelse 1. september 2019 eller snares muligt herefter. Ansættelsen sker i Teknik- og Miljøcenter, team Plan og Byg.
 
Om jobbet
Da en af vores gode kollegaer har søgt nye udfordringer, er vi på udkig efter en ny kollega, som er interesseret i at arbejde i et dynamisk, borgerrettet miljø med fokus på trivsel og faglighed. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring med alle slags sager inden for byggesagsområdet.
Som byggesagsmedarbejder får du mange samarbejdsrelationer både intern og eksternt, da byggesagsbehandlingen ofte foregår i feltet mellem ansøger og dine øvrige kollegaer på det tekniske område, som administrer den øvrige lovgivning.

Vi håber, at du i din ansøgning vil fortælle os om din viden med hensyn til bygningsreglementets indhold og anvendelse, samt beskrive hvilke indsatser og engagement der gør det interessant for os at vælge dig. Lovgivningen er et af de vigtigste redskaber i din hverdag som byggesagsmedarbejder, du skal derfor have lyst og evne til vedvarende at ville tilegne dig ny viden på området.
 
Dine primære opgaver
  • Alle typer byggeansøgninger – især erhvervsrelaterede
  • Bidrage med byggefaglig viden i forbindelse med bygge- og lokalplanprojekter
  • Lettere ajourføring af BBR og geokodning
  • Skilte- og facadesager
  • Indeklima- og kondemneringssager
  • Plansager
  • Forberedelse af sager til politisk behandling
 
Hvem er du
Du har en byggeteknisk uddannelse, som bygningsingeniør, bygningskonstruktør, landinspektør eller tilsvarende kvalifikationer hvis du også har erfaring med byggesagsbehandling. 
 
Vi lægger vægt på: 
  • Lyst og mod på at arbejde indenfor byggesagsbehandling
  • Lyst til at få et kendskab til Bygge- og Planloven samt Forvaltningsloven
  • Interesse for at arbejde i politisk styrede organisationer
  • Evnen og viljen til at samarbejde med og servicere flere interessenter, herunder borgere, virksomheder, myndigheder og internt i organisationen, så der skabes helhedsløsninger
  • Forståelsen for fælles ansvar for opgaveløsningen
  • Dialogbaseret og inddragende tilgang til byggesager
  • Højt serviceniveau og kompetent vejledning af borgere og ansøgere
  • En anerkendende tilgang til mennesker, du møder
  • At du har godt humør, er udadvendt og kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også en ”teamplayer”
  • At du har kørekort (B)
 
Teamet
Du vil blive en del af Team Plan & Byg, som varetager opgaver indenfor byggesagsbehandling. Vi er et fagligt stærkt team, hvor vi løbende udvikler vores kompetencer og har fokus på samarbejde, vidensdeling og fællesskab. Teamet består af 13 medarbejdere inklusiv denne ledige stilling.
Du vil indgå i en gruppe med 4 andre byggesagsbehandlere.
 
Vi tilbyder
  • En faglig stærk arbejdsplads, med fokus på optimering af arbejdsgange, løbende udvikling af kompetencer og godt arbejdsklima
  • Et team med dygtige og engagerede kollegaer, som sætter fællesskab, samarbejde og vidensdeling højt
  • Flextid og mulighed for hjemmearbejde, så det er muligt at indrette din hverdag ud fra dine personlige behov
  • Personalegoder der i øjeblikket blandt omfatter frugtordning, en halv times betalt arbejdstid til motion med kolleger ugentligt, og tilskudsordning til massage på arbejdspladsen

Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.
 
Ansættelsessamtaler afholdes den 23. august.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
 
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

Teknik- og MiljøcenterRingsted2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Byggesagsbehandler med "gå-på"-mod til Ringsted Kommune

Teknik- og Miljøcenter

Ringsted
Vi tilbyder spændende og lærerige opgaver og gode kollegaer i et miljø med høj grad af uddelegering og ansvar. Der vil være gode muligheder for uddannelse og kompetenceudvikling. Vi tilbyder en bred opgaveportefølje med mulighed for at få berøring m...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019