På vegne af ACEA Systems: ACEA Systems A/S søger en ASP.NET/C# udvikler til udvikling og optimering af vores IT-systemer

ACEA Systems A/S søger en ASP.NET/C# udvikler til udvikling og optimering af vores IT-systemer.


Vi er lige nu ved at udvikle verdens bedste inkassosystem(!), hvor vi tænker inddrivelse af penge ind i en ny og mere datadreven kontekst. Vi tænker ud af boksen, og vi forventer det samme af dig!

Vores arbejdsområder medfører kodeproblematikker af høj kompleksitet, og det forventes, at du har et stort overblik og et effektivt øje for detaljer.

Du vil blive involveret i alle dele af udviklingsarbejdet, og vil komme til at samarbejde med et team af engagerede udviklere.

Hvad forventer vi af dig
Vi vægter altid dine evner over din uddannelse, og er derfor ude efter en det KAN. Grundet opbygningen af vores systemer, er det vigtigt at du har en god forståelse for API integrationer, C#, ASP.NET Core frameworket og Google Cloud Services (Heriblandt: App Engine, Cloud Storage og Firestore/SQL). Vores systemer bygges ovenpå Microsoft NAV, og det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til dette system.

Som person forventer vi at du er fokuseret på kvalitet, kan holdt overblik og kan arbejde til en deadline. Du er en hold spiller og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Du holder hvad du lover og udviser den fleksibilitet, der skal til for at nå i mål og levere et resultat af høj kvalitet til tiden.

Hvad vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en koncern i voldsom vækst. Vi har et ungt, friskt miljø med højt til loftet. Du vil få ansvar for selvstændige opgaver og indgå i et engageret og målrettet team.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Kontaktperson: Mikkel Pedersen
Hovednummer: 44224039



Se mere på vores ansøgersite: https://acealaw.ofir.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330152342Phoenix-ca0bbc3f12020-01-22T00:00:00På vegne af ACEA Systems: ACEA Systems A/S søger en ASP.NET/C# udvikler til udvikling og optimering af vores IT-systemerACEA Systems A/S søger en ASP.NET/C# udvikler til udvikling og optimering af vores IT-systemer.

Vi er lige nu ved at udvikle verdens bedste inkassosystem(!), hvor vi tænker inddrivelse af penge ind i en ny og mere datadreven kontekst. Vi tænker ud af boksen, og vi forventer det samme af dig!

Vores arbejdsområder medfører kodeproblematikker af høj kompleksitet, og det forventes, at du har et stort overblik og et effektivt øje for detaljer.

Du vil blive involveret i alle dele af udviklingsarbejdet, og vil komme til at samarbejde med et team af engagerede udviklere.

Hvad forventer vi af dig
Vi vægter altid dine evner over din uddannelse, og er derfor ude efter en det KAN. Grundet opbygningen af vores systemer, er det vigtigt at du har en god forståelse for API integrationer, C#, ASP.NET Core frameworket og Google Cloud Services (Heriblandt: App Engine, Cloud Storage og Firestore/SQL). Vores systemer bygges ovenpå Microsoft NAV, og det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til dette system.

Som person forventer vi at du er fokuseret på kvalitet, kan holdt overblik og kan arbejde til en deadline. Du er en hold spiller og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Du holder hvad du lover og udviser den fleksibilitet, der skal til for at nå i mål og levere et resultat af høj kvalitet til tiden.

Hvad vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en koncern i voldsom vækst. Vi har et ungt, friskt miljø med højt til loftet. Du vil få ansvar for selvstændige opgaver og indgå i et engageret og målrettet team.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Kontaktperson: Mikkel Pedersen
Hovednummer: 44224039



Se mere på vores ansøgersite: https://acealaw.ofir.com

ACEA Systems A S søger en ASP.NET C udvikler til udvikling og optimering af vores IT-systemer. Vi er lige nu ved at udvikle verdens bedste inkassosystem(!), hvor vi tænker inddrivelse af penge ind i en ny og mere datadreven kontekst. Vi tænker ud af boksen, og vi forventer det samme af dig! Vores arbejdsområder medfører kodeproblematikker af høj kompleksitet, og det forventes, at du har et stort overblik og et effektivt øje for detaljer. Du vil blive involveret i alle dele af udviklingsarbejdet, og vil komme til at samarbejde med et team af engagerede udviklere. Hvad forventer vi af digVi vægter altid dine evner over din uddannelse, og er derfor ude efter en det KAN. Grundet opbygningen af vores systemer, er det vigtigt at du har en god forståelse for API integrationer, C , ASP.NET Core frameworket og Google Cloud Services (Heriblandt: App Engine, Cloud Storage og Firestore SQL). Vores systemer bygges ovenpå Microsoft NAV, og det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til dette system. Som person forventer vi at du er fokuseret på kvalitet, kan holdt overblik og kan arbejde til en deadline. Du er en hold spiller og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Du holder hvad du lover og udviser den fleksibilitet, der skal til for at nå i mål og levere et resultat af høj kvalitet til tiden. Hvad vi tilbyderVi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en koncern i voldsom vækst. Vi har et ungt, friskt miljø med højt til loftet. Du vil få ansvar for selvstændige opgaver og indgå i et engageret og målrettet team. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Kontaktperson: Mikkel PedersenHovednummer: 44224039 Se mere på vores ansøgersite: https: acealaw.ofir.com10Phoenixca0bbc3f101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-11T00:00:000000https://acealaw.ofir.com/job/paa-vegne-af-acea-systems-acea-systems-as-soeger-en-aspnetc-udvikler-til-udvikling-og-optimering-af-vores-it-systemer-2156123389#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3688157Acea Law11Vestergade 18E1456København KDKDanmarkORS/ca0bbc3f_logo.jpegORS/Small/ca0bbc3f_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111881535MwCareerSitePremium+c0bc2428-8a2d-413a-9a2b-14b6921c761520200122001008-01-20201108-01-202011-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca0bbc3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca0bbc3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca0bbc3f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca0bbc3f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/11.jpgPå vegne af ACEA Systems: ACEA Systems A/S søger en ASP.NET/C# udvikler til udvikling og optimering af vores IT-systemer12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent312105Programmør933336IT-udvikler1IT363885540job@aceasystems.dkDanmarkDanmark330133923Skal du være scrum master i det offentliges mest agile arbejdsplads?Robot Kunne du tænke dig at blive scrum master for et team, der udvikler IT til Skatteforvaltningen? Evner du at føre teamet frem mod større selvorganisering og synlig fremdrift? Drømmer du om at være en del af en organisation, der arbejder ambitiøst med et skaleret, agilt setup, hvor du kan være med til næste skridt? Vi søger scrum masters i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Dit team skal udvikle stærk IT til håndtering af data, data flow og infrastruktur i det nye ejendomsvurderingssystem. Du vil høre under kontoret Udvikling 2 ICE, men blive udlånt til en matrix organisation der kører under en 4.6 SAFe organisering. Din rolle som scrum master Alt efter hvilke kvalifikationer du kommer med, vil du skulle være scrum master for et team der arbejder med enten Data flow team der udstiller primært kildedata, indlæst af et andet team, til resten af Udviklingsprogrammet. Teamet er i en udviklingsfase, hvor der skiftes database og udvides strukturen for hvordan der kommunikeres med de andre teams (fra en dataoverførselsproces til API tilgangen). Der arbejdes på AWS Aurora baseret postgresql database og udviklingssproget er Clojure, kendskab til disse og eller API design er at foretrække. Data teamet har tunge kompetencer på SAS, hvilket anvendes i teamets daglige arbejde til at løse kerneopgaven som er data import, transformation og upload af data. Teamet har en solid viden om datastruktur en lang række områder - som dog altid støttes af en forretningsmæssig afklaring af krav til dataleverancen, som findes hos sine stakeholders. Teamet har stærke interpersonelle kompetencer på stakeholder management, som fx anvendes til at tale med forretningen omkring krav til dataleverancen, og også til at tale med dataleverandører om de krav ICE programmet stiller til datakvaliteten Team infrastruktur er et system team, som udvikler og vedligeholder infrastrukturen i ICE. Infrastruktur er baseret på AWS cloud og vi arbejder med teknologier som eksempelvis Terraform, AWS Live mm. Teamet arbejder desuden med at udvikle CI CD og dermed gøre vores deploymentproces mere robust. Teamet arbejder meget tæt sammen med drift-organisationen samtidig med at vi supporterer de andre udviklingsteams i ICE med at udvikle de løsninger, som er de bedste indenfor de muligheder infrastrukturen giver. Udviklings- og forenklingsstyrelsen er i gang med at implementere det offentliges mest ambitiøse, skalerede, agile SAFe setup. Vi udvikler løbende vores agile modenhed, og det bliver du en del af via opgaver i teamet og samarbejde med ledelsen og de andre scrum masters. Du får mulighed for at udvikle dig forretningsmæssigt og teknisk, bl.a. gennem uddannelse og erfaringsudveksling i Communities of Practice (CoP s). Du skal bl.a. arbejde med at: tage ansvar for at teamet leverer som aftalt og konstant forbedrer sig sikre, at der er et godt samarbejde i teamet - på tværs af lokationer udvikle den agile bevidsthed i teamet løbende arbejde med øget velocity effektivitet hjælpe teamet med at være selvorganiserende fjerne forhindringer for teamet sikre kommunikation med andre teams i ART en opbygge et velfungerende samarbejde med interessenter uden for teamet opbygge viden om forretningsområdet og systemerne, så du kan agere som aktiv sparringspartner for teamet. Hvem er du? Du er empatisk, inkluderende og rummelig og men tydelig i din kommunikation. Du er den type, der faciliterer mere, end du styrer. For dig er det vigtigt at få frigivet teammedlemmernes egne potentialer, så de bliver selvorganiserende og effektive. Du ser dig selv som en servant leader, der fjerner forhindringer for teamet og coacher dem til at udvikle deres personlige og faglige kompetencer. Samtidig har du øjnene på målet og arbejder stålsat på, at teamet bliver endnu mere effektivt og leverer stærke løsninger til aftalt tid. Vi forventer, at du: har en relevant uddannelse og solid erfaring som scrum master har en teknisk baggrund gerne som DevOps, tester, udvikler eller it-arkitekt har viden om agile og Lean-metoder meget gerne er scrum- og SAFe-certificeret meget gerne har erfaring fra IT eller den finansielle branche har stærke evner for relationship management har gode kommunikationsevner og er god til at facilitere - også på engelsk - da UFST har kolleger i USA, Rumænien og Tyskland har interesse og evner for facilitere og modning af scrum i teams evner at identificere, imødegå, fjerne og håndtere forhindringer kan agere i et team med tunge, faglige specialister med forskellige tilhørsforhold. En særlig arbejdsplads Vores teams et godt miks af udviklere og løsningsarkitekter. Vi har en god stemning og høj grad af åbenhed, hvor alle hjælper hinanden og byder ind. Vi arbejder med selvorganisering via videndeling og bredde i kompetencerne. Vi har et rigtig godt arbejdsklima, hvor vi har fokus på faglighed og skatteforvaltningens behov. Omgangstonen er uformel, og du får nogle professionelle og kvalitetsbevidste kolleger. Vi lægger stor vægt på videndeling og læring, og at vi har det sjovt, når vi går på arbejde. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og vi sikrer os, at du får varierende og udfordrende arbejdsopgaver. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg jobbet senest den 27. januar 2020. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Brian Nørgaard Lygh på mail brian.lygh@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Tiltrædelse er snarest muligt. Vi har 4 ledige stillinger, hvoraf den ene er som teamleder uden personaleansvar. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kunne du tænke dig at blive scrum master for et team, der udvikler IT til Skatteforvaltningen? Evner du at føre teamet frem mod større selvorganisering og synlig fremdrift? Drømmer du om at være en del af en organisation, der arbejder ambitiøst med et skaleret, agilt setup, hvor du kan være med til næste skridt? Vi søger scrum masters i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.

Dit team skal udvikle stærk IT til håndtering af data, data flow og infrastruktur i det nye ejendomsvurderingssystem. Du vil høre under kontoret Udvikling 2 ICE, men blive udlånt til en matrix organisation der kører under en 4.6 SAFe organisering.

Din rolle som scrum master

Alt efter hvilke kvalifikationer du kommer med, vil du skulle være scrum master for et team der arbejder med enten;

  • Data flow team der udstiller primært kildedata, indlæst af et andet team, til resten af Udviklingsprogrammet. Teamet er i en udviklingsfase, hvor der skiftes database og udvides strukturen for hvordan der kommunikeres med de andre teams (fra en dataoverførselsproces til API tilgangen). Der arbejdes på AWS Aurora baseret postgresql database og udviklingssproget er Clojure, kendskab til disse og/eller API design er at foretrække.
  • Data teamet har tunge kompetencer på SAS, hvilket anvendes i teamets daglige arbejde til at løse kerneopgaven som er data import, transformation og upload af data. Teamet har en solid viden om datastruktur en lang række områder - som dog altid støttes af en forretningsmæssig afklaring af krav til dataleverancen, som findes hos sine stakeholders. Teamet har stærke interpersonelle kompetencer på stakeholder management, som fx anvendes til at tale med forretningen omkring krav til dataleverancen, og også til at tale med dataleverandører om de krav ICE programmet stiller til datakvaliteten
  • Team infrastruktur er et system team, som udvikler og vedligeholder infrastrukturen i ICE. Infrastruktur er baseret på AWS cloud og vi arbejder med teknologier som eksempelvis Terraform, AWS Live mm. Teamet arbejder desuden med at udvikle CI/CD og dermed gøre vores deploymentproces mere robust. Teamet arbejder meget tæt sammen med drift-organisationen samtidig med at vi supporterer de andre udviklingsteams i ICE med at udvikle de løsninger, som er de bedste indenfor de muligheder infrastrukturen giver.
Udviklings- og forenklingsstyrelsen er i gang med at implementere det offentliges mest ambitiøse, skalerede, agile SAFe setup. Vi udvikler løbende vores agile modenhed, og det bliver du en del af via opgaver i teamet og samarbejde med ledelsen og de andre scrum masters. Du får mulighed for at udvikle dig forretningsmæssigt og teknisk, bl.a. gennem uddannelse og erfaringsudveksling i Communities of Practice (CoP's).

Du skal bl.a. arbejde med at:

  • tage ansvar for at teamet leverer som aftalt og konstant forbedrer sig
  • sikre, at der er et godt samarbejde i teamet - på tværs af lokationer
  • udvikle den agile bevidsthed i teamet
  • løbende arbejde med øget velocity/effektivitet
  • hjælpe teamet med at være selvorganiserende
  • fjerne forhindringer for teamet
  • sikre kommunikation med andre teams i ART'en
  • opbygge et velfungerende samarbejde med interessenter uden for teamet
  • opbygge viden om forretningsområdet og systemerne, så du kan agere som aktiv sparringspartner for teamet.
Hvem er du?

Du er empatisk, inkluderende og rummelig og men tydelig i din kommunikation. Du er den type, der faciliterer mere, end du styrer. For dig er det vigtigt at få frigivet teammedlemmernes egne potentialer, så de bliver selvorganiserende og effektive. Du ser dig selv som en servant leader, der fjerner forhindringer for teamet og coacher dem til at udvikle deres personlige og faglige kompetencer. Samtidig har du øjnene på målet og arbejder stålsat på, at teamet bliver endnu mere effektivt og leverer stærke løsninger til aftalt tid.

Vi forventer, at du:

  • har en relevant uddannelse og solid erfaring som scrum master
  • har en teknisk baggrund gerne som DevOps, tester, udvikler eller it-arkitekt
  • har viden om agile og Lean-metoder
  • meget gerne er scrum- og SAFe-certificeret
  • meget gerne har erfaring fra IT eller den finansielle branche
  • har stærke evner for relationship management
  • har gode kommunikationsevner og er god til at facilitere - også på engelsk - da UFST har kolleger i USA, Rumænien og Tyskland
  • har interesse og evner for facilitere og modning af scrum i teams
  • evner at identificere, imødegå, fjerne og håndtere forhindringer
  • kan agere i et team med tunge, faglige specialister med forskellige tilhørsforhold.
En særlig arbejdsplads

Vores teams et godt miks af udviklere og løsningsarkitekter. Vi har en god stemning og høj grad af åbenhed, hvor alle hjælper hinanden og byder ind. Vi arbejder med selvorganisering via videndeling og bredde i kompetencerne. Vi har et rigtig godt arbejdsklima, hvor vi har fokus på faglighed og skatteforvaltningens behov. Omgangstonen er uformel, og du får nogle professionelle og kvalitetsbevidste kolleger. Vi lægger stor vægt på videndeling og læring, og at vi har det sjovt, når vi går på arbejde. Der er gode muligheder for kompetenceudvikling, og vi sikrer os, at du får varierende og udfordrende arbejdsopgaver.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest den 27. januar 2020.

Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Brian Nørgaard Lygh på mail brian.lygh@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Tiltrædelse er snarest muligt. Vi har 4 ledige stillinger, hvoraf den ene er som teamleder uden personaleansvar.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-12-12T00:00:002020-01-27T00:00:00
330147638Digital learning materials development and consultancy - Contract ManagementRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11563 Contract Management Learning and Development We have introduced a new IT system for contract management and therefore need to develop learning material to provide resources and knowledge around the underlying contract management principles and processes we follow in ********, and how it relates to the new IT system. The job is to create and produce a digital learning environment for our colleagues the goal is to make the content as easy as possible for everyone to absorb. You ll play a crucial part in producing learning resources for final delivery. Examples of what we expect to be produced is: e-learning material (e-learning hub), videos (animations maybe), illustrations etc. Purpose: Provide process knowledge and training resources to equip the global organisation to effectively manage contracts. Proposal: Create a landscape of digital materials designed to address the training needs of 4-6 different user groups (segmented by role and level of involvement in the contract management process). The material created will constitute learning pathways for each user group. Design principles: Simple as possible to encourage uptake easy-to understand, bite-size content User-based to ensure relevance Flexible formats shareable and adaptable across different platforms Built-in feedback mechanism analytics to help us improve We are looking forward to hearing from you on Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11563

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11563

 

Contract Management Learning and Development

We have introduced a new IT system for contract management and therefore need to develop learning material to provide resources and knowledge around the underlying contract management principles and processes we follow in ********, and how it relates to the new IT system.

The job is to create and produce a digital learning environment for our colleagues the goal is to make the content as easy as possible for everyone to absorb. You'll play a crucial part in producing learning resources for final delivery. Examples of what we expect to be produced is: e-learning material (e-learning hub), videos (animations maybe), illustrations etc.

Purpose:
Provide process knowledge and training resources to equip the global organisation to effectively manage contracts.

Proposal:
Create a landscape of digital materials designed to address the training needs of 4-6 different user groups (segmented by role and level of involvement in the contract management process). The material created will constitute “learning pathways” for each user group.

Design principles:
• Simple as possible to encourage uptake – easy-to understand, “bite-size” content
• User-based to ensure relevance
• Flexible formats – shareable and adaptable across different platforms
• Built-in feedback mechanism – analytics to help us improve

We are looking forward to hearing from you on Worksome.

 

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11563

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-12-23T00:00:002020-02-17T00:00:00
330157590Scrum Masters til nogle af de største it-programmer og projekter i Danmark.Robot I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen skal vi i samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikle en fremtidsparat og sikker digital forvaltning. Vi er samtidig i gang med en agil transformation, og leder efter dygtige scrum masters, der kan være med til at coache og facilitere vores teams i den udvikling. Vi har flere vigtige projekter og programmer, hvor vi lige nu mangler scrum masters. Særligt på Told-området. EU s nye toldlovgivning betyder væsentlige ændringer i tolden i Danmark. Det medfører udskiftning af hovedparten af den samlede it-portefølje på toldområdet. Afledt heraf er der behov for at etablere helt nye, digitale, datadrevne forretningsprocesser for fremtidens toldvæsen. Vi skal gøre det til en succes! For det vil have meget stor betydning for den danske import og eksport, for Det indre marked, for vores danske virksomheder og for vores kolleger i Toldstyrelsen, som vi arbejder tæt sammen med. Vi har derfor både brug for scrum masters til Toldprogrammet, der implementerer det nye EU Told Kodeks, samt til One Stop Moms projekter, der blandt andet skal sikre inddrivelse af moms på forsendelser fra udlandet. Dine opgaver består i at: Udvikle team til et high performanceteam Coache teamet i det agile rammeværk Facilitere diskussioner, beslutningsprocesser samt konfliktløsning i dit team Opbygge en kultur, hvor der løbende reflekteres og optimeres ift., hvordan teamet bedst skaber værdi Skærme dit team fra udefrakommende distraktioner og forstyrrelser for at sikre fremdrift og forudsigelighed Facilitere backlog refinement, sprint planning, stand-ups og retrospective Kommunikere teamets fremdrift via fremdriftsmøder, ledelsesrapportering og Scrum of Scrum Forberede og deltage i PI Planning i samarbejde med de øvrige agile teams og ART ledelsen Deltage aktivt i CoP for Scrum Masters Ud over de klassiske agile discipliner, er der løbende behov for, at du deltager i arbejdet med projektgrundlag og udbudsprocesser, da vi i offentligt regi er underlagt rammerne for Statens it-projektmodel. Agil Ledelse og Metode Du vil blive ansat i kontoret for Agil Ledelse og Metode, der udover at være et kompetencecenter for de agile roller Scrum masters, Release Train Engineers, Solution Trains Engineers og Agile coaches, også er drivende for den agile transformation af hele Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm S-tog og Metro station samt på Østbanegade ved Nordhavn Station. Vi har forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor vi vægter læring og arbejdsglæde meget højt. Tilsammen bidrager det til en kultur på vores arbejdsplads med stor dynamik, kreativitet, og muligheder for at præge din dagligdag. I UFST er vi tilsammen ca. 1000 ansatte, derfor er der også gode muligheder for karriereudvikling. Du kan se frem til at indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne. Om dig For at lykkes i stillingen er det vigtigt for os, at du har indgående erfaring med teamledelse inden for scrum og SAFe eller andre agile metoder. Du kommer fra en rolle som teamleder, scrum master eller projektleder, og du arbejder engageret i at øge organisations agile forståelse samt sikre, at teamet leverer. Uddannelsesmæssigt har du fx en baggrund som udvikler eller anden relevant akademisk uddannelse. Det er en fordel, hvis du er bekendt med SAFe rammeværket, JIRA og confluence, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du brænder for teamledelse og agil udvikling. Vi vægter, at du som person er tillidsskabende og i stand til at engagere medarbejderne i dit team og andre interessenter i organisationen. Du kan motivere og skabe en kultur, hvor selvledende teams er i fokus. Da vi er en forholdsvis ny organisation i rivende udvikling, er det også vigtigt, at du er forandringsparat og ser muligheder. Du er struktureret og har gode faciliteringskompetencer. Ansættelsesvilkår og tiltrædelse Ansøgning med CV og relevante dokumenter sendes via nedenstående link, dog senest d. 2. februar 2020. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne hurtigst muligt. Ansættelse hurtigst muligt, senest d. 1. marts 2020. Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Stina Klysner fra kontoret Agil Ledelse & Metode på tlf. 51 40 09 59 eller Release Train Engineer Anni Rander 72 37 24 88. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen skal vi i samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikle en fremtidsparat og sikker digital forvaltning. Vi er samtidig i gang med en agil transformation, og leder efter dygtige scrum masters, der kan være med til at coache og facilitere vores teams i den udvikling.

Vi har flere vigtige projekter og programmer, hvor vi lige nu mangler scrum masters. Særligt på Told-området. EU's nye toldlovgivning betyder væsentlige ændringer i tolden i Danmark. Det medfører udskiftning af hovedparten af den samlede it-portefølje på toldområdet. Afledt heraf er der behov for at etablere helt nye, digitale, datadrevne forretningsprocesser for fremtidens toldvæsen. Vi skal gøre det til en succes! For det vil have meget stor betydning for den danske import og eksport, for Det indre marked, for vores danske virksomheder og for vores kolleger i Toldstyrelsen, som vi arbejder tæt sammen med.

Vi har derfor både brug for scrum masters til Toldprogrammet, der implementerer det nye EU Told Kodeks, samt til One Stop Moms projekter, der blandt andet skal sikre inddrivelse af moms på forsendelser fra udlandet.

Dine opgaver består i at:

  • Udvikle team til et high performanceteam
  • Coache teamet i det agile rammeværk
  • Facilitere diskussioner, beslutningsprocesser samt konfliktløsning i dit team
  • Opbygge en kultur, hvor der løbende reflekteres og optimeres ift., hvordan teamet bedst skaber værdi
  • Skærme dit team fra udefrakommende distraktioner og forstyrrelser for at sikre fremdrift og forudsigelighed
  • Facilitere backlog refinement, sprint planning, stand-ups og retrospective
  • Kommunikere teamets fremdrift via fremdriftsmøder, ledelsesrapportering og Scrum of Scrum
  • Forberede og deltage i PI Planning i samarbejde med de øvrige agile teams og ART ledelsen
  • Deltage aktivt i CoP for Scrum Masters


Ud over de klassiske agile discipliner, er der løbende behov for, at du deltager i arbejdet med projektgrundlag og udbudsprocesser, da vi i offentligt regi er underlagt rammerne for Statens it-projektmodel.

Agil Ledelse og Metode
Du vil blive ansat i kontoret for Agil Ledelse og Metode, der udover at være et kompetencecenter for de agile roller; Scrum masters, Release Train Engineers, Solution Trains Engineers og Agile coaches, også er drivende for den agile transformation af hele Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.

Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm S-tog og Metro station samt på Østbanegade ved Nordhavn Station. Vi har forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor vi vægter læring og arbejdsglæde meget højt. Tilsammen bidrager det til en kultur på vores arbejdsplads med stor dynamik, kreativitet, og muligheder for at præge din dagligdag. I UFST er vi tilsammen ca. 1000 ansatte, derfor er der også gode muligheder for karriereudvikling. Du kan se frem til at indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Om dig
For at lykkes i stillingen er det vigtigt for os, at du har indgående erfaring med teamledelse inden for scrum og SAFe eller andre agile metoder. Du kommer fra en rolle som teamleder, scrum master eller projektleder, og du arbejder engageret i at øge organisations agile forståelse samt sikre, at teamet leverer.

Uddannelsesmæssigt har du fx en baggrund som udvikler eller anden relevant akademisk uddannelse. Det er en fordel, hvis du er bekendt med SAFe rammeværket, JIRA og confluence, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du brænder for teamledelse og agil udvikling.

Vi vægter, at du som person er tillidsskabende og i stand til at engagere medarbejderne i dit team og andre interessenter i organisationen. Du kan motivere og skabe en kultur, hvor selvledende teams er i fokus. Da vi er en forholdsvis ny organisation i rivende udvikling, er det også vigtigt, at du er forandringsparat og ser muligheder. Du er struktureret og har gode faciliteringskompetencer.

Ansættelsesvilkår og tiltrædelse
Ansøgning med CV og relevante dokumenter sendes via nedenstående link, dog senest d. 2. februar 2020. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne hurtigst muligt. Ansættelse hurtigst muligt, senest d. 1. marts 2020. Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Stina Klysner fra kontoret Agil Ledelse & Metode på tlf. 51 40 09 59 eller Release Train Engineer Anni Rander 72 37 24 88.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk
Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2020-01-22T00:00:002020-02-02T00:00:00
330156197It-konsulenter til opbygning af Kubernetes-platform i ErhvervsstyrelsenRobot Har du lyst til at være med til at føre Erhvervsstyrelsens strategi om at lave cloud native -udvikling ud i livet? Har du erfaring med cloud transformation, containerbaseret applikationsudvikling og containerorkestrering? Så er du måske vores nye it-konsulent i Erhvervsstyrelsen. Styrelsens systemlandskab er komplekst med mange forskellige fagsystemer og forretningsapplikationer, hvoraf de fleste er egenudviklede. Erhvervsstyrelsen har arbejdet med infrastruktur som kode (Terraform), containerteknologier (Docker) og containerorkestrering (Kubernetes) de seneste to år og ønsker at satse mere på disse områder fremadrettet. Til vores Datacenter søger vi en kollega til bl.a. at varetage følgende opgaver: administrere og videreudvikle styrelsens Kubernetesmiljøer administrere og tilpasse lognings- og monitoreringsløsninger for styrelsens cloud-miljøer samarbejde med udviklingsprojekterne om at sikre cloud native -applikationsudvikling opbygge en continuous delivery deployment pipeline i samarbejde med it-arkitekter og udviklere indgå i projektteams og arbejdet med transformation til cloud Som vores nye it-konsulent skal du have lyst til at arbejde med skyen og bl.a. teknologier som Kubernetes, Docker, Jenkins og Terraform. Du vil indgå i vores Datacenter, som i dag består af 6 medarbejdere. Profil Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse eller har opnået viden på et tilsvarende niveau på anden vis. Du behøver ikke at have erfaring med alle teknologierne, men du skal have lysten og være i stand til at rykke dig fagligt. Som person er du struktureret, god til at arbejde med flere opgaver parallelt samt tager ansvar for egne opgaver. Du er en teamplayer, der kan samarbejde med kollegaerne, og du formår at kommunikere med forretning såvel som teknikere omkring dig. Du har evner til at fordybe dig, du er ikke bange for at have travlt og ikke mindst du har humoristisk sans. Om os Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie i København. Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk. Om ansættelsen Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med mulighed for forhandling af tillæg. Der er tale om 1 fast fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt. Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Thomas Munch-Andersen på tlf. 45 35 29 15 59. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Cathrine Lund-Jensen på tlf. 45 91 33 70 38. Er du vores nye it-konsulent? Lyder det som noget for dig? Så klik på Søg stilling -knappen og send os din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest tirsdag den 28. januar 2020. Samtaler forventes afholdt i uge 6 og7. Der vil blive anvendt test i rekrutteringsprocessen. Læs mere om Erhvervsstyrelsen som arbejdsplads samt rekrutteringsprocessen her: https: erhvervsstyrelsen.dk jobs-i-erhvervsstyrelsen Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund til at søge.Har du lyst til at være med til at føre Erhvervsstyrelsens strategi om at lave ”cloud native”-udvikling ud i livet? Har du erfaring med cloud transformation, containerbaseret applikationsudvikling og containerorkestrering? Så er du måske vores nye it-konsulent i Erhvervsstyrelsen.

Styrelsens systemlandskab er komplekst med mange forskellige fagsystemer og forretningsapplikationer, hvoraf de fleste er egenudviklede.

Erhvervsstyrelsen har arbejdet med infrastruktur som kode (Terraform), containerteknologier (Docker) og containerorkestrering (Kubernetes) de seneste to år og ønsker at satse mere på disse områder fremadrettet.

Til vores Datacenter søger vi en kollega til bl.a. at varetage følgende opgaver:

  • administrere og videreudvikle styrelsens Kubernetesmiljøer
  • administrere og tilpasse lognings- og monitoreringsløsninger for styrelsens cloud-miljøer
  • samarbejde med udviklingsprojekterne om at sikre ”cloud native”-applikationsudvikling
  • opbygge en continuous delivery/deployment pipeline i samarbejde med it-arkitekter og udviklere
  • indgå i projektteams og arbejdet med transformation til cloud
Som vores nye it-konsulent skal du have lyst til at arbejde med 'skyen' og bl.a. teknologier som Kubernetes, Docker, Jenkins og Terraform.

Du vil indgå i vores Datacenter, som i dag består af 6 medarbejdere.

Profil
Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse eller har opnået viden på et tilsvarende niveau på anden vis. Du behøver ikke at have erfaring med alle teknologierne, men du skal have lysten og være i stand til at rykke dig fagligt.

Som person er du struktureret, god til at arbejde med flere opgaver parallelt samt tager ansvar for egne opgaver. Du er en teamplayer, der kan samarbejde med kollegaerne, og du formår at kommunikere med forretning såvel som teknikere omkring dig. Du har evner til at fordybe dig, du er ikke bange for at have travlt – og ikke mindst – du har humoristisk sans.

Om os
Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie i København.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder.

Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk.

Om ansættelsen
Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation med mulighed for forhandling af tillæg. Der er tale om 1 fast fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt.

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Thomas Munch-Andersen på tlf. +45 35 29 15 59. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Cathrine Lund-Jensen på tlf. +45 91 33 70 38.

Er du vores nye it-konsulent?
Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling”-knappen og send os din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest tirsdag den 28. januar 2020.

Samtaler forventes afholdt i uge 6 og7. Der vil blive anvendt test i rekrutteringsprocessen.

Læs mere om Erhvervsstyrelsen som arbejdsplads samt rekrutteringsprocessen her: https://erhvervsstyrelsen.dk/jobs-i-erhvervsstyrelsen

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund til at søge.

ErhvervsstyrelsenKøbenhavn Ø2020-01-13T00:00:002020-01-28T00:00:00
330159800Agile IT-projektkonsulenter med projektlederambitionerRobot Brænder du for at arbejde i projekter, der gør en samfundsmæssig forskel? Er du struktureret, ansvarsfuld, service-minded, god til at samarbejde, og motiveres du af at se projekter lykkes? Og har du lyst til at være en del af et attraktivt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi sammen og agilt skaber fremtidens it-projekter og -løsninger i et fagligt stærkt miljø? Så er det måske dig, vi søger som vores nye projektkonsulent i Digital Forretningsudvikling. Vi står over for en spændende og ambitiøs opgave, hvor vi i samarbejde med de øvrige styrelser i skatteforvaltningen skal udvikle de helt rigtige it-løsninger, der understøtter skatteforvaltningens forretning. Vi har derfor behov for dygtige og motiverede projektkonsulenter, der er drevet af at få projekter opstartet, gennemført og nedlukket på bedste vis, således at projekterne kan levere den størst mulige forretningsværdi for pengene. Som projektkonsulent indtager du således en nøglerolle i projekterne, når du understøtter projektets samlede behov og varetager en lang række opgaver inden for projektadministration og -koordinering, herunder på økonomi- og ressourceområdet. Sikre smidig og effektiv eksekvering Sammen med dine nye kollegaer er du med til at sikre, at samfundsvigtige projekter eksekveres så smidigt og effektivt som muligt. Du kommer bl.a. til at: indgå i et udviklingsteam, hvor du forventes at bidrage aktivt til en værdiskabende teamånd fungere som støtte for projektlederen, der i dig har en effektiv og projektfaglig hjælp, der fx kan understøtte udarbejdelsen af materiale til it-rådet, styregruppe mv. fungere som sparringspartner til projektlederen og varetage selvstændige projektlederopgaver. varetage projektadministrationen, fx økonomi- og ressourcehåndtering, så det sikres, at projektet gennemføres så effektivt som muligt inden for de givne rammer varetage væsentlige koordinerings- og samarbejdsopgaver ift. projektets interessenter og samarbejdspartnere, fx styregruppe og støttekontorer varetage lige netop de ad hoc-opgaver, der i en travl hverdag får tingene til at glide fremad og i den rigtige retning. Digital forretningsudvikling Din nye afdeling Du vil indgå i et kontor i Digital Forretningsudvikling, der har projekteksekvering som kerneopgave. Kontorerne består af en række forskellige projektroller som udover projektkonsulenter er projektledere, forretningsanalytikere, productownere og forandringskonsulenter, som indgår i forretningsmæssige udviklingsteams. Disse teams er dedikerede til ét konkret projekt ad gangen. Vi arbejder agilt og bruger i høj grad SAFe som vores udviklingsmetode. Kontoret og udviklingsteamsene er præget af en uformel tone, højt humør og en høj faglighed, hvor du får rig mulighed for at tage et stort ansvar. Vi har selvfølgelig fokus på at give dig gode værktøjer og rammer til at komme godt i gang. Analytisk, metodisk og med flair for agile udviklingsmetoder Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelsesbaggrund eller på anden vis har opnået analytisk forståelse for projekter og projekteksekvering. Det betyder, at du har: erfaring fra studie eller arbejde med en analytisk og metodisk tilgang til styring, processer, økonomi, interessenthåndtering mv. i projekter, gerne udviklingsprojekter interesse i og flair for agile udviklingsmetoder, fx SAFe, og kan understøtte vores rejse mod mere agil it- og forretningsudvikling mod på at navigere i store og komplekse projekter med mange stærke interessenter i et politisk, dynamisk og komplekst miljø. Du kan have nogle års erfaring, men vi hører også gerne fra dig, hvis du er en skarp nyuddannet. For at få succes i stillingen er det afgørende, at du: er god til at skabe overblik og struktur over processer, produkter og opgaver. har gode samarbejdsevner og kan skabe stærke relationer til andre. kan tage selvstændigt ansvar for opgaver og følge dem til dørs. er service-minded og på forhånd kan spotte, hvor der bliver behov for hjælp i projektet. kan holde hovedet koldt, når der er mange samtidige aktiviteter med skarpe deadlines. er nysgerrig og positiv og bidrager aktivt til en god teamånd. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, dit CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket Søg stillingen senest den 31. januar 2020. Vil du høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte kontorchef Helle Aslak på telefon 72 37 09 83 eller kontorchef Lisa Krogh Christensen på 72370384. Vi forventer at benytte personprofilanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for at arbejde i projekter, der gør en samfundsmæssig forskel? Er du struktureret, ansvarsfuld, service-minded, god til at samarbejde, og motiveres du af at se projekter lykkes? Og har du lyst til at være en del af et attraktivt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi sammen og agilt skaber fremtidens it-projekter og -løsninger i et fagligt stærkt miljø? Så er det måske dig, vi søger som vores nye projektkonsulent i Digital Forretningsudvikling.

Vi står over for en spændende og ambitiøs opgave, hvor vi i samarbejde med de øvrige styrelser i skatteforvaltningen skal udvikle de helt rigtige it-løsninger, der understøtter skatteforvaltningens forretning. Vi har derfor behov for dygtige og motiverede projektkonsulenter, der er drevet af at få projekter opstartet, gennemført og nedlukket på bedste vis, således at projekterne kan levere den størst mulige forretningsværdi for pengene. Som projektkonsulent indtager du således en nøglerolle i projekterne, når du understøtter projektets samlede behov og varetager en lang række opgaver inden for projektadministration og -koordinering, herunder på økonomi- og ressourceområdet.

Sikre smidig og effektiv eksekvering
Sammen med dine nye kollegaer er du med til at sikre, at samfundsvigtige projekter eksekveres så smidigt og effektivt som muligt. Du kommer bl.a. til at:

  • indgå i et udviklingsteam, hvor du forventes at bidrage aktivt til en værdiskabende teamånd
  • fungere som støtte for projektlederen, der i dig har en effektiv og projektfaglig hjælp, der fx kan understøtte udarbejdelsen af materiale til it-rådet, styregruppe mv.
  • fungere som sparringspartner til projektlederen og varetage selvstændige projektlederopgaver.
  • varetage projektadministrationen, fx økonomi- og ressourcehåndtering, så det sikres, at projektet gennemføres så effektivt som muligt inden for de givne rammer
  • varetage væsentlige koordinerings- og samarbejdsopgaver ift. projektets interessenter og samarbejdspartnere, fx styregruppe og støttekontorer
  • varetage lige netop de ad hoc-opgaver, der i en travl hverdag får tingene til at glide fremad og i den rigtige retning.
Digital forretningsudvikling – Din nye afdeling

Du vil indgå i et kontor i Digital Forretningsudvikling, der har projekteksekvering som kerneopgave. Kontorerne består af en række forskellige projektroller som udover projektkonsulenter er projektledere, forretningsanalytikere, productownere og forandringskonsulenter, som indgår i forretningsmæssige udviklingsteams. Disse teams er dedikerede til ét konkret projekt ad gangen. Vi arbejder agilt og bruger i høj grad SAFe som vores udviklingsmetode.

Kontoret og udviklingsteamsene er præget af en uformel tone, højt humør og en høj faglighed, hvor du får rig mulighed for at tage et stort ansvar. Vi har selvfølgelig fokus på at give dig gode værktøjer og rammer til at komme godt i gang.

Analytisk, metodisk og med flair for agile udviklingsmetoder
Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelsesbaggrund eller på anden vis har opnået analytisk forståelse for projekter og projekteksekvering. Det betyder, at du har:

  • erfaring fra studie eller arbejde med en analytisk og metodisk tilgang til styring, processer, økonomi, interessenthåndtering mv. i projekter, gerne udviklingsprojekter
  • interesse i og flair for agile udviklingsmetoder, fx SAFe, og kan understøtte vores rejse mod mere agil it- og forretningsudvikling
  • mod på at navigere i store og komplekse projekter med mange stærke interessenter i et politisk, dynamisk og komplekst miljø.
Du kan have nogle års erfaring, men vi hører også gerne fra dig, hvis du er en skarp nyuddannet.

For at få succes i stillingen er det afgørende, at du:

  • er god til at skabe overblik og struktur over processer, produkter og opgaver.
  • har gode samarbejdsevner og kan skabe stærke relationer til andre.
  • kan tage selvstændigt ansvar for opgaver og følge dem til dørs.
  • er service-minded og på forhånd kan spotte, hvor der bliver behov for hjælp i projektet.
  • kan holde hovedet koldt, når der er mange samtidige aktiviteter med skarpe deadlines.
  • er nysgerrig og positiv og bidrager aktivt til en god teamånd.
Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, dit CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest den 31. januar 2020.

Vil du høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte kontorchef Helle Aslak på telefon 72 37 09 83 eller kontorchef Lisa Krogh Christensen på 72370384.

Vi forventer at benytte personprofilanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2020-01-17T00:00:002020-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skal du være scrum master i det offentliges mest agile arbejdsplads?

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Kunne du tænke dig at blive scrum master for et team, der udvikler IT til Skatteforvaltningen? Evner du at føre teamet frem mod større selvorganisering og synlig fremdrift? Drømmer du om at være en del af en organisation, der arbejder ambitiøst med ...
Indrykket:12. december 2019

Digital learning materials development and consultancy - Contract Management

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11563 Contract Management Learning and ...
Indrykket:23. december 2019

Scrum Masters til nogle af de største it-programmer og projekter i Danmark.

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen skal vi i samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikle en fremtidsparat og sikker digital forvaltning. Vi er samtidig i gang med en agil transformation, og leder efter dygtige scrum masters, der ka...
Indrykket:22. januar 2020

It-konsulenter til opbygning af Kubernetes-platform i Erhvervsstyrelsen

Erhvervsstyrelsen

København Ø
Har du lyst til at være med til at føre Erhvervsstyrelsens strategi om at lave cloud native -udvikling ud i livet? Har du erfaring med cloud transformation, containerbaseret applikationsudvikling og containerorkestrering? Så er du måske vores nye it...
Indrykket:13. januar 2020

Agile IT-projektkonsulenter med projektlederambitioner

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Brænder du for at arbejde i projekter, der gør en samfundsmæssig forskel? Er du struktureret, ansvarsfuld, service-minded, god til at samarbejde, og motiveres du af at se projekter lykkes? Og har du lyst til at være en del af et attraktivt og dynami...
Indrykket:17. januar 2020