Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

På vegne af Matrix Support

- Søger vi en systematisk og struktureret controller

Virksomheden:
Matrix Support er en privatejet virksomhed med hovedkontor i Aalborg.
De hjælper små som store virksomheder med økonomistyring, bogføring, revision, regnskab, skat, moms og afgifter, samt andre økonomiske opgaver. De yder professionel rådgivning for nationale såvel som internationale virksomheder, og det har de gjort siden 2014. Hos Matrix Support er de 24 medarbejdere, som alle brænder for at hjælpe deres kunder med deres økonomiske opgaver. Deres store personlige engagement og deres faglige kompetencer danner baggrund for al rådgivning.

Dine arbejdsopgaver:
Du refererer direkte til direktøren og har derfor en stor berøringsflade og indflydelse i virksomheden, både internt og eksternt. Du er i stand til at udarbejde analyser og kan samtidig udføre de basale bogholderfunktioner, udarbejde månedsregnskab og rapporter herunder løn. Du rapporterer data til relevante samarbejdspartnere og kunder samt gennemgår selskabets driftsresultat og balance, med den medfølgende controlling. Du har ikke noget imod hands-on arbejde, og du har naturligt forslag til effektiviseringer og forbedringer ved kontrol af de forretningsgange, du er involveret i.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring fra en controller stilling i en lille eller mellemstor virksomhed
  • Har tydelig IT-erfaring indenfor Excel og Word NAV (eller SAP)
  • Har kendeskab til Business intelligence (BI) vil være en klar fordel
  • Har en stærk regnskabsmæssig baggrund
  • Har lyst til at arbejde med fremadrettet og beslutningsorienteret økonomistyring
  • Har arbejdet med projekt rapportering og assisteret med udvikling af data rapporter (gerne BI) Udvikling, test samt rapportering af data vil ligeledes være en fordel.
  • Overholder deadlines samt aftaler

Som person er du:

  • Systematisk, struktureret, vedholdende og analytisk, uden at miste det løsningsorienterede i dit daglige arbejde
  • Uformel og humoristisk, du passer ind i en uformel og løsningsorienteret organisation
  • Proaktiv, du skaber selv din hverdag og dine opgaver, og er i høj grad selvstyrende
  • Grundig i din arbejdsstil
  • God til at forklare det, som kan virke som uoverskuelige problemstillinger på en enkel og letforståelig måde.

Vi tilbyder:

  • Et introduktionsprogram, hvor du vil få et indgående kendskab til virksomheden og dens regnskaber og rutiner.
  • Hurtig selvstændighed, og medindflydelse i din dagligdag
  • Frihed under ansvar
  • En direkte kontakt med kollegaer på alle niveauer
  • Et samarbejde som bærer præg af, at være uformel og samtidig professionel
  • En klar mulighed for at sætte dit positive fingeraftryk i hele virksomheden
  • En lønpakke, der matcher stillingens krav, pensionsordning, sundhedsforsikring m.m.

Mener du at kunne leve op til ovenstående, så send os din ansøgning hurtigst muligt.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329808696Phoenix-fa73213e12018-05-08T00:00:00På vegne af Matrix Support- Søger vi en systematisk og struktureret controller

Virksomheden:
Matrix Support er en privatejet virksomhed med hovedkontor i Aalborg.
De hjælper små som store virksomheder med økonomistyring, bogføring, revision, regnskab, skat, moms og afgifter, samt andre økonomiske opgaver. De yder professionel rådgivning for nationale såvel som internationale virksomheder, og det har de gjort siden 2014. Hos Matrix Support er de 24 medarbejdere, som alle brænder for at hjælpe deres kunder med deres økonomiske opgaver. Deres store personlige engagement og deres faglige kompetencer danner baggrund for al rådgivning.

Dine arbejdsopgaver:
Du refererer direkte til direktøren og har derfor en stor berøringsflade og indflydelse i virksomheden, både internt og eksternt. Du er i stand til at udarbejde analyser og kan samtidig udføre de basale bogholderfunktioner, udarbejde månedsregnskab og rapporter herunder løn. Du rapporterer data til relevante samarbejdspartnere og kunder samt gennemgår selskabets driftsresultat og balance, med den medfølgende controlling. Du har ikke noget imod hands-on arbejde, og du har naturligt forslag til effektiviseringer og forbedringer ved kontrol af de forretningsgange, du er involveret i.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring fra en controller stilling i en lille eller mellemstor virksomhed
  • Har tydelig IT-erfaring indenfor Excel og Word NAV (eller SAP)
  • Har kendeskab til Business intelligence (BI) vil være en klar fordel
  • Har en stærk regnskabsmæssig baggrund
  • Har lyst til at arbejde med fremadrettet og beslutningsorienteret økonomistyring
  • Har arbejdet med projekt rapportering og assisteret med udvikling af data rapporter (gerne BI) Udvikling, test samt rapportering af data vil ligeledes være en fordel.
  • Overholder deadlines samt aftaler

Som person er du:

  • Systematisk, struktureret, vedholdende og analytisk, uden at miste det løsningsorienterede i dit daglige arbejde
  • Uformel og humoristisk, du passer ind i en uformel og løsningsorienteret organisation
  • Proaktiv, du skaber selv din hverdag og dine opgaver, og er i høj grad selvstyrende
  • Grundig i din arbejdsstil
  • God til at forklare det, som kan virke som uoverskuelige problemstillinger på en enkel og letforståelig måde.

Vi tilbyder:

  • Et introduktionsprogram, hvor du vil få et indgående kendskab til virksomheden og dens regnskaber og rutiner.
  • Hurtig selvstændighed, og medindflydelse i din dagligdag
  • Frihed under ansvar
  • En direkte kontakt med kollegaer på alle niveauer
  • Et samarbejde som bærer præg af, at være uformel og samtidig professionel
  • En klar mulighed for at sætte dit positive fingeraftryk i hele virksomheden
  • En lønpakke, der matcher stillingens krav, pensionsordning, sundhedsforsikring m.m.

Mener du at kunne leve op til ovenstående, så send os din ansøgning hurtigst muligt.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

2018-07-04T00:50:48.633 - Søger vi en systematisk og struktureret controller Virksomheden: Matrix Support er en privatejet virksomhed med hovedkontor i Aalborg. De hjælper små som store virksomheder med økonomistyring, bogføring, revision, regnskab, skat, moms og afgifter, samt andre økonomiske opgaver. De yder professionel rådgivning for nationale såvel som internationale virksomheder, og det har de gjort siden 2014. Hos Matrix Support er de 24 medarbejdere, som alle brænder for at hjælpe deres kunder med deres økonomiske opgaver. Deres store personlige engagement og deres faglige kompetencer danner baggrund for al rådgivning. Dine arbejdsopgaver: Du refererer direkte til direktøren og har derfor en stor berøringsflade og indflydelse i virksomheden, både internt og eksternt. Du er i stand til at udarbejde analyser og kan samtidig udføre de basale bogholderfunktioner, udarbejde månedsregnskab og rapporter herunder løn. Du rapporterer data til relevante samarbejdspartnere og kunder samt gennemgår selskabets driftsresultat og balance, med den medfølgende controlling. Du har ikke noget imod hands-on arbejde, og du har naturligt forslag til effektiviseringer og forbedringer ved kontrol af de forretningsgange, du er involveret i. Vi forventer, at du: Har erfaring fra en controller stilling i en lille eller mellemstor virksomhed Har tydelig IT-erfaring indenfor Excel og Word NAV (eller SAP) Har kendeskab til Business intelligence (BI) vil være en klar fordel Har en stærk regnskabsmæssig baggrund Har lyst til at arbejde med fremadrettet og beslutningsorienteret økonomistyring Har arbejdet med projekt rapportering og assisteret med udvikling af data rapporter (gerne BI) Udvikling, test samt rapportering af data vil ligeledes være en fordel. Overholder deadlines samt aftaler Som person er du: Systematisk, struktureret, vedholdende og analytisk, uden at miste det løsningsorienterede i dit daglige arbejde Uformel og humoristisk, du passer ind i en uformel og løsningsorienteret organisation Proaktiv, du skaber selv din hverdag og dine opgaver, og er i høj grad selvstyrende Grundig i din arbejdsstil God til at forklare det, som kan virke som uoverskuelige problemstillinger på en enkel og letforståelig måde. Vi tilbyder: Et introduktionsprogram, hvor du vil få et indgående kendskab til virksomheden og dens regnskaber og rutiner. Hurtig selvstændighed, og medindflydelse i din dagligdag Frihed under ansvar En direkte kontakt med kollegaer på alle niveauer Et samarbejde som bærer præg af, at være uformel og samtidig professionel En klar mulighed for at sætte dit positive fingeraftryk i hele virksomheden En lønpakke, der matcher stillingens krav, pensionsordning, sundhedsforsikring m.m. Mener du at kunne leve op til ovenstående, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11Jobnetfa73213e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-03T00:00:000000https://asgaardrecruitment.dk/stillingsopslag/?hr=show-job/290180EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3241424Asgaard Recruitment11Thorndahlsvej 79200Aalborg SVDKDanmark0
sp@asgaardrecruitment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent568097JobNet48213831000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa73213ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa73213ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa73213e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa73213e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgEr du den nye Controller i Asgaard Recruitment?12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi354854558Steffensp@asgaardrecruitment.dkDKDanmarkDKDanmark329942751Barselsvikariat - skolesekretær til StolpedalsskolenBasic Stolpedalsskolen i Aalborg søger en dygtig og engageret skolesekretær med flair og interesse for kommunal økonomi, til et barselsvikariat pr. 1. marts 2019. Stillingen er på 30 tilstedeværelsestimer om ugen (28,00 løntimer).Stolpedalsskolen er beliggende i et skønt naturområde med Zoo og Mølleparken som nærmeste naboer. Vi har ca. 725 læringslystne og motiverede elever, samt en forældregruppe der bakker aktivt op om skolens arbejde. Skolen har ca. 100 medarbejdere. Som skolesekretær på Stolpedalsskolen: Er du dagligt i kontakt med elever, forældre og medarbejdere. Det er derfor en selvfølge, at du er imødekommende og serviceminded. Arbejder du tæt sammen med skolens anden sekretær, men med en tydelig opgavefordeling. Formår du at arbejde koncentreret om dine opgaver også selv om kontoret af og til er et meget trafikkeret sted. Er du omstillingsparat og samarbejdsvillig, og fleksibilitet er et af dine kendetegn. Har du en administrativ økonomisk uddannelse, helst som skolesekretær, og du har sikkert allerede opnået erfaring inden for Aalborgs kommunale skolevæsen. Har du en sund humor og har let til smil, hvilket vil matche dig godt med kontorets øvrige beboere . I Aalborg kommunes skolevæsen bruger vi bl.a. følgende systemer: PRISME økonomi Silkeborg Data (SD) KMD Elev KMD Educa Skoleintra Derudover selvfølgelig Microsoft Office-programmerne særligt Excel. Der er en klar opgavefordeling mellem skolens to sekretære, og særligt for denne stilling er funktionen som økonomisekretær tilknyttet. Dine opgaver vil derfor primært omhandle opgaver vedr. håndtering af skolens økonomi, såsom: Kontering af fakturaer Fakturering Statusafstemning og opfølgning på budget og regnskab Budgetomplaceringer Opfølgning af refusioner SD løn ansættelser, lønanalyser, m.m. EDUCA mødeplaner, m.m. Dertil kommer andre administrative ad hoc opgaver. Yderligere informationer om stilling kan fås ved henvendelse til skolens DUS-leder Allan Larsen eller til sekretær Louise Hartmann Esbensen, på telefon 9982 4400.Sidste ansøgningsfrist er fredag den 8. februar 2019. Vi forventer af afholde samtaler onsdag den 13. februar.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Stolpedalsskolen i Aalborg søger en dygtig og engageret skolesekretær med flair og interesse for kommunal økonomi, til et barselsvikariat pr. 1. marts 2019. Stillingen er på 30 tilstedeværelsestimer om ugen (28,00 løntimer).

Stolpedalsskolen er beliggende i et skønt naturområde med Zoo og Mølleparken som nærmeste naboer. Vi har ca. 725 læringslystne og motiverede elever, samt en forældregruppe der bakker aktivt op om skolens arbejde. Skolen har ca. 100 medarbejdere.
 
Som skolesekretær på Stolpedalsskolen:
  • Er du dagligt i kontakt med elever, forældre og medarbejdere. Det er derfor en selvfølge, at du er imødekommende og serviceminded.
  • Arbejder du tæt sammen med skolens anden sekretær, men med en tydelig opgavefordeling.
  • Formår du at arbejde koncentreret om dine opgaver – også selv om kontoret af og til er et meget trafikkeret sted.
  • Er du omstillingsparat og samarbejdsvillig, og fleksibilitet er et af dine kendetegn.
  • Har du en administrativ/økonomisk uddannelse, helst som skolesekretær, og du har sikkert allerede opnået erfaring inden for Aalborgs kommunale skolevæsen.
  • Har du en sund humor og har let til smil, hvilket vil matche dig godt med kontorets øvrige ”beboere”.
 
I Aalborg kommunes skolevæsen bruger vi bl.a. følgende systemer:
  • PRISME økonomi
  • Silkeborg Data (SD)
  • KMD Elev
  • KMD Educa
  • Skoleintra
Derudover selvfølgelig Microsoft Office-programmerne – særligt Excel.

 
Der er en klar opgavefordeling mellem skolens to sekretære, og særligt for denne stilling er funktionen som økonomisekretær tilknyttet. Dine opgaver vil derfor primært omhandle opgaver vedr. håndtering af skolens økonomi, såsom:
  • Kontering af fakturaer
  • Fakturering
  • Statusafstemning og opfølgning på budget og regnskab
  • Budgetomplaceringer
  • Opfølgning af refusioner
  • SD løn – ansættelser, lønanalyser, m.m.
  • EDUCA – mødeplaner, m.m.
Dertil kommer andre administrative ad hoc opgaver.
 
Yderligere informationer om stilling kan fås ved henvendelse til skolens DUS-leder Allan Larsen eller til sekretær Louise Hartmann Esbensen, på telefon 9982 4400.

Sidste ansøgningsfrist er fredag den 8. februar 2019. Vi forventer af afholde samtaler onsdag den 13. februar.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

ORS/Small/b9f5190d_logo.gifStolpedalsskolenAalborg2019-01-15T14:05:00.3172019-02-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikariat - skolesekretær til Stolpedalsskolen

Stolpedalsskolen

Aalborg
Stolpedalsskolen i Aalborg søger en dygtig og engageret skolesekretær med flair og interesse for kommunal økonomi, til et barselsvikariat pr. 1. marts 2019. Stillingen er på 30 tilstedeværelsestimer om ugen (28,00 løntimer).Stolpedalsskolen er belig...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:8. februar 2019