Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagog - 36,25 time til vuggestue

  • Er der en pædagogisk detektiv gemt i dig?
  • Brænder du for at gøre en forskel?
  • Er du højt fagligt funderet?
  • Kan du sætte pædagogiske mål for både en børnegruppe og det enkelte barn?
  • Har du interesse i udvidet forældresamarbejde?

 

Blomsterhaven er en selvejende daginstitution tilknyttet Børneringen. Vi har plads til 74 børn i alderen 0 – 6 år. Blomsterhaven er en forholdsvis lille institution, med den fordel at alle kender alle. Søskende under skolealderen kan være i kontakt i hverdagen og det er trygt for forældre og børn.

Institutionen er delt op i en vuggestue og en børnehaveafdeling.

  • 2 vuggestuegrupper
  • 2 mellemgrupper - ca. 2½ - 4½ år
  • 1 storgruppe - ca. 4½ til skolestart

Blomsterhaven er beliggende i et område uden biltrafik. Vi har en lille legeplads men det er nemt at bruge nærområdet med små legeoaser. Desuden har vi let adgang til offentlig transport.

Institutionen modtager en del børn og familier, som har brug for råd, vejledning og ekstra omsorg, hvilket betyder at vi har et tæt samarbejde med familierne. Vi ser forældrene som vigtige samarbejdspartnere og vi er meget indstillede på at finde den rette hjælp og støtte.

Vi arbejder med inkluderende pædagogik, hvor der skal være plads til den enkelte under hensyntagen til fællesskabet, med udgangspunkt i at læring sker gennem leg og i samspil med andre børn og med nærværende og anerkendende voksne.

I Blomsterhaven er der børn med særlige behov som kræver ekstra pædagogisk indsats og dermed også tværfagligt samarbejde - psykolog, talepædagog, fysioterapeut, socialrådgiver, ressourcekonsulent og integrationskonsulent.

Vi har mange børn som er udfordret sprogligt og socialt, hvilket gør at vi har meget fokus på disse områder.

Vi arbejder med inkluderende praksis, små læringsgrupper, dialogisk læsning samt læreplaner

Vi deler så ofte det kan lade sig gøre børnene i mindre grupper, hvilket stiller krav til at kunne arbejde selvstændigt efter pædagogiske handleplaner.

På Frederiksberg er det politisk besluttet at arbejde overordnet med følgende mål:

  • Alle børn har kompetencer til at rumme andre børn
  • Alle børn har kompetence til at give udtryk for egne følelser
  • Ale børn har kompetencer til at udsætte behov og ønsker
  • 95% af alle børn kan koncentrere sig i en ubrudt periode på 15 minutter
  • Alle børn har kompetence til at udvise nysgrrighed og lyst til at lære nyt

Faglig kompetence:

Vi har brug for en faglig kompetent pædagog med pædagogisk indsigt i 0-6 årige børns udvikling. Du skal kunne omsætte teori til handling samt kunne finde frem til forskellige handlemuligheder.

Du skal kunne sætte mål, planlægge og udføre relevante pædagogiske aktiviteter, fastholde aftalt pædagogik og kunne reorganisere i forhold til de givne vilkår. Du skal kunne arbejde struktureret og være fagligt bevidst om, hvorfor du handler som du gør.

Du skal kunne planlægge aktiviteter som tilgodeser en meget forskellig børnegruppe, og have fokus på kerneopgaven. Du skal kunne prioritere mellem opgaverne. Vi arbejder med en børnegruppe som har brug for ro, nærhed, omsorg og fordybelse, hvilket stiller krav om nærværende voksne.

Idet vi har mange sprogsvage børn, skal du have kendskab til at arbejde med børns sproglige og sociale udvikling. Du skal være både løsnings- og handlingsorienteret. Du skal kunne udarbejde handleplaner og beskrivelser for specifikke børn. Du skal kunne fagligt deltage i tværfagligt samarbejde.

Du skal have interesse i egen udvikling og være aktiv deltagende - såvel fagligt som personligt. Du skal kunne indhente viden, være nysgerrig og bidrage.

Du skal samarbejde med en pædagogog en studerende.

Du skal have interesse i at løfte i flok.

Forventninger til dig:

  • Erfaringer fra lignende arbejde i daginstituion
  • Har overblik og stuationsfornemmelse og skal kunne overskue en børnegruppe
  • Kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst
  • kan se børnenes behov og igangsætte pædagogiske aktiviteter
  • Kan give børnene omsorg, være empatisk og anerkendende
  • I stand til at lave observationer og formidle disse
  • Indgå aktivt i de daglige opgaver
  • Kan indgå i samarbejde med de øvrige kollegaer og forædre
  • Er i stand til at påtage sig uddelegerede opgaver
  • Deltagende og loyal over for et fælles værdisæt og kerneopgaven
  • kan arbejde med IPad og pc - både tekst og billeder

Personlige kompetencer:

  • Struktureret
  • Være igangsætter og kunne tage initiativ
  • Håndtere forandringer og være omstillingsparat
  • Have overblik, være fleksibel og kunne prioritere
  • Være handlings- og løsningsorienteret
  • Være mødestabil
  • Særlige kompetencer i sprogarbejde med børnene
  • Særlig kompetencer med forældresamarbejde

 

Vi kan tilbyde:

  • Et udfordrende, spændende pædagogisk miljø.
  • En travl hverdag med mange udfordringer, som kræver struktur og at alle gør en god indsats for at vi kan lykkes
  • Muligheder for at være med til at udvikle institutionens pædagogik
  • Et fagligt fællesskab med plads til forskelligheder, men med et fælles sigte
  • En engageret medarbejdergruppe
  • Medindflydelse på udviklingen af den fælles institutionskultur
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst

Vi er praktikinstitution og har 2 studerende.

Empati, ansvar, overblik, åbenhed og engagement er nøgleord for personalet.

Vi forventer at du har læst om os på vores hjemmeside:

http://www.blomster-haven.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329722845Phoenix-4cb85dd912017-12-11T16:22:07.607Pædagog - 36,25 time til vuggestue
  • Er der en pædagogisk detektiv gemt i dig?
  • Brænder du for at gøre en forskel?
  • Er du højt fagligt funderet?
  • Kan du sætte pædagogiske mål for både en børnegruppe og det enkelte barn?
  • Har du interesse i udvidet forældresamarbejde?

 

Blomsterhaven er en selvejende daginstitution tilknyttet Børneringen. Vi har plads til 74 børn i alderen 0 – 6 år. Blomsterhaven er en forholdsvis lille institution, med den fordel at alle kender alle. Søskende under skolealderen kan være i kontakt i hverdagen og det er trygt for forældre og børn.

Institutionen er delt op i en vuggestue og en børnehaveafdeling.

  • 2 vuggestuegrupper
  • 2 mellemgrupper - ca. 2½ - 4½ år
  • 1 storgruppe - ca. 4½ til skolestart

Blomsterhaven er beliggende i et område uden biltrafik. Vi har en lille legeplads men det er nemt at bruge nærområdet med små legeoaser. Desuden har vi let adgang til offentlig transport.

Institutionen modtager en del børn og familier, som har brug for råd, vejledning og ekstra omsorg, hvilket betyder at vi har et tæt samarbejde med familierne. Vi ser forældrene som vigtige samarbejdspartnere og vi er meget indstillede på at finde den rette hjælp og støtte.

Vi arbejder med inkluderende pædagogik, hvor der skal være plads til den enkelte under hensyntagen til fællesskabet, med udgangspunkt i at læring sker gennem leg og i samspil med andre børn og med nærværende og anerkendende voksne.

I Blomsterhaven er der børn med særlige behov som kræver ekstra pædagogisk indsats og dermed også tværfagligt samarbejde - psykolog, talepædagog, fysioterapeut, socialrådgiver, ressourcekonsulent og integrationskonsulent.

Vi har mange børn som er udfordret sprogligt og socialt, hvilket gør at vi har meget fokus på disse områder.

Vi arbejder med inkluderende praksis, små læringsgrupper, dialogisk læsning samt læreplaner

Vi deler så ofte det kan lade sig gøre børnene i mindre grupper, hvilket stiller krav til at kunne arbejde selvstændigt efter pædagogiske handleplaner.

På Frederiksberg er det politisk besluttet at arbejde overordnet med følgende mål:

  • Alle børn har kompetencer til at rumme andre børn
  • Alle børn har kompetence til at give udtryk for egne følelser
  • Ale børn har kompetencer til at udsætte behov og ønsker
  • 95% af alle børn kan koncentrere sig i en ubrudt periode på 15 minutter
  • Alle børn har kompetence til at udvise nysgrrighed og lyst til at lære nyt

Faglig kompetence:

Vi har brug for en faglig kompetent pædagog med pædagogisk indsigt i 0-6 årige børns udvikling. Du skal kunne omsætte teori til handling samt kunne finde frem til forskellige handlemuligheder.

Du skal kunne sætte mål, planlægge og udføre relevante pædagogiske aktiviteter, fastholde aftalt pædagogik og kunne reorganisere i forhold til de givne vilkår. Du skal kunne arbejde struktureret og være fagligt bevidst om, hvorfor du handler som du gør.

Du skal kunne planlægge aktiviteter som tilgodeser en meget forskellig børnegruppe, og have fokus på kerneopgaven. Du skal kunne prioritere mellem opgaverne. Vi arbejder med en børnegruppe som har brug for ro, nærhed, omsorg og fordybelse, hvilket stiller krav om nærværende voksne.

Idet vi har mange sprogsvage børn, skal du have kendskab til at arbejde med børns sproglige og sociale udvikling. Du skal være både løsnings- og handlingsorienteret. Du skal kunne udarbejde handleplaner og beskrivelser for specifikke børn. Du skal kunne fagligt deltage i tværfagligt samarbejde.

Du skal have interesse i egen udvikling og være aktiv deltagende - såvel fagligt som personligt. Du skal kunne indhente viden, være nysgerrig og bidrage.

Du skal samarbejde med en pædagogog en studerende.

Du skal have interesse i at løfte i flok.

Forventninger til dig:

  • Erfaringer fra lignende arbejde i daginstituion
  • Har overblik og stuationsfornemmelse og skal kunne overskue en børnegruppe
  • Kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst
  • kan se børnenes behov og igangsætte pædagogiske aktiviteter
  • Kan give børnene omsorg, være empatisk og anerkendende
  • I stand til at lave observationer og formidle disse
  • Indgå aktivt i de daglige opgaver
  • Kan indgå i samarbejde med de øvrige kollegaer og forædre
  • Er i stand til at påtage sig uddelegerede opgaver
  • Deltagende og loyal over for et fælles værdisæt og kerneopgaven
  • kan arbejde med IPad og pc - både tekst og billeder

Personlige kompetencer:

  • Struktureret
  • Være igangsætter og kunne tage initiativ
  • Håndtere forandringer og være omstillingsparat
  • Have overblik, være fleksibel og kunne prioritere
  • Være handlings- og løsningsorienteret
  • Være mødestabil
  • Særlige kompetencer i sprogarbejde med børnene
  • Særlig kompetencer med forældresamarbejde

 

Vi kan tilbyde:

  • Et udfordrende, spændende pædagogisk miljø.
  • En travl hverdag med mange udfordringer, som kræver struktur og at alle gør en god indsats for at vi kan lykkes
  • Muligheder for at være med til at udvikle institutionens pædagogik
  • Et fagligt fællesskab med plads til forskelligheder, men med et fælles sigte
  • En engageret medarbejdergruppe
  • Medindflydelse på udviklingen af den fælles institutionskultur
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst

Vi er praktikinstitution og har 2 studerende.

Empati, ansvar, overblik, åbenhed og engagement er nøgleord for personalet.

Vi forventer at du har læst om os på vores hjemmeside:

http://www.blomster-haven.dk

 

2018-01-15T00:50:23.713 Er der en pædagogisk detektiv gemt i dig?Brænder du for at gøre en forskel?Er du højt fagligt funderet?Kan du sætte pædagogiske mål for både en børnegruppe og det enkelte barn?Har du interesse i udvidet forældresamarbejde? Blomsterhaven er en selvejende daginstitution tilknyttet Børneringen. Vi har plads til 74 børn i alderen 0 6 år. Blomsterhaven er en forholdsvis lille institution, med den fordel at alle kender alle. Søskende under skolealderen kan være i kontakt i hverdagen og det er trygt for forældre og børn. Institutionen er delt op i en vuggestue og en børnehaveafdeling. 2 vuggestuegrupper2 mellemgrupper - ca. 2½ - 4½ år1 storgruppe - ca. 4½ til skolestart Blomsterhaven er beliggende i et område uden biltrafik. Vi har en lille legeplads men det er nemt at bruge nærområdet med små legeoaser. Desuden har vi let adgang til offentlig transport. Institutionen modtager en del børn og familier, som har brug for råd, vejledning og ekstra omsorg, hvilket betyder at vi har et tæt samarbejde med familierne. Vi ser forældrene som vigtige samarbejdspartnere og vi er meget indstillede på at finde den rette hjælp og støtte. Vi arbejder med inkluderende pædagogik, hvor der skal være plads til den enkelte under hensyntagen til fællesskabet, med udgangspunkt i at læring sker gennem leg og i samspil med andre børn og med nærværende og anerkendende voksne. I Blomsterhaven er der børn med særlige behov som kræver ekstra pædagogisk indsats og dermed også tværfagligt samarbejde - psykolog, talepædagog, fysioterapeut, socialrådgiver, ressourcekonsulent og integrationskonsulent. Vi har mange børn som er udfordret sprogligt og socialt, hvilket gør at vi har meget fokus på disse områder. Vi arbejder med inkluderende praksis, små læringsgrupper, dialogisk læsning samt læreplaner Vi deler så ofte det kan lade sig gøre børnene i mindre grupper, hvilket stiller krav til at kunne arbejde selvstændigt efter pædagogiske handleplaner. På Frederiksberg er det politisk besluttet at arbejde overordnet med følgende mål: Alle børn har kompetencer til at rumme andre børnAlle børn har kompetence til at give udtryk for egne følelserAle børn har kompetencer til at udsætte behov og ønsker95 af alle børn kan koncentrere sig i en ubrudt periode på 15 minutterAlle børn har kompetence til at udvise nysgrrighed og lyst til at lære nyt Faglig kompetence: Vi har brug for en faglig kompetent pædagog med pædagogisk indsigt i 0-6 årige børns udvikling. Du skal kunne omsætte teori til handling samt kunne finde frem til forskellige handlemuligheder. Du skal kunne sætte mål, planlægge og udføre relevante pædagogiske aktiviteter, fastholde aftalt pædagogik og kunne reorganisere i forhold til de givne vilkår. Du skal kunne arbejde struktureret og være fagligt bevidst om, hvorfor du handler som du gør. Du skal kunne planlægge aktiviteter som tilgodeser en meget forskellig børnegruppe, og have fokus på kerneopgaven. Du skal kunne prioritere mellem opgaverne. Vi arbejder med en børnegruppe som har brug for ro, nærhed, omsorg og fordybelse, hvilket stiller krav om nærværende voksne. Idet vi har mange sprogsvage børn, skal du have kendskab til at arbejde med børns sproglige og sociale udvikling. Du skal være både løsnings- og handlingsorienteret. Du skal kunne udarbejde handleplaner og beskrivelser for specifikke børn. Du skal kunne fagligt deltage i tværfagligt samarbejde. Du skal have interesse i egen udvikling og være aktiv deltagende - såvel fagligt som personligt. Du skal kunne indhente viden, være nysgerrig og bidrage. Du skal samarbejde med en pædagogog en studerende. Du skal have interesse i at løfte i flok. Forventninger til dig: Erfaringer fra lignende arbejde i daginstituionHar overblik og stuationsfornemmelse og skal kunne overskue en børnegruppeKan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidstkan se børnenes behov og igangsætte pædagogiske aktiviteterKan give børnene omsorg, være empatisk og anerkendendeI stand til at lave observationer og formidle disseIndgå aktivt i de daglige opgaverKan indgå i samarbejde med de øvrige kollegaer og forædreEr i stand til at påtage sig uddelegerede opgaverDeltagende og loyal over for et fælles værdisæt og kerneopgavenkan arbejde med IPad og pc - både tekst og billeder Personlige kompetencer: StruktureretVære igangsætter og kunne tage initiativHåndtere forandringer og være omstillingsparatHave overblik, være fleksibel og kunne prioritereVære handlings- og løsningsorienteretVære mødestabilSærlige kompetencer i sprogarbejde med børneneSærlig kompetencer med forældresamarbejde Vi kan tilbyde: Et udfordrende, spændende pædagogisk miljø.En travl hverdag med mange udfordringer, som kræver struktur og at alle gør en god indsats for at vi kan lykkesMuligheder for at være med til at udvikle institutionens pædagogikEt fagligt fællesskab med plads til forskelligheder, men med et fælles sigteEn engageret medarbejdergruppeMedindflydelse på udviklingen af den fælles institutionskulturLøn og ansættelse efter gældende overenskomst Vi er praktikinstitution og har 2 studerende. Empati, ansvar, overblik, åbenhed og engagement er nøgleord for personalet. Vi forventer at du har læst om os på vores hjemmeside: http: www.blomster-haven.dk11Jobnet4cb85dd9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-14T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3045348Blomsterhaven11Solbjerg Have 182000FrederiksbergDKDanmarkORS/blank.png155.6830150012.50894400
post@blomster-haven.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent499479JobNet47097811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb85dd9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb85dd9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb85dd9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4cb85dd9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/4.jpgEr du den nye Pædagog i Blomsterhaven?12008001Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik351668174post@blomster-haven.dkpost@blomster-haven.dkDKDanmarkDKDanmark329911563Pædagog til Børnehuset Lygtemagerstien (barselsvikariat)Basic Kan du lege og tænke læring ind i legen? Vil du være del af en institution, der er åben over for udvikling og forandring? Så er du måske vores nye kollega. Barselsvikariatet er i vores vuggestueafdeling. Arbejdstiden er 35 om ugen. Tiltrædelse den 4. februar 2019. Om Børnehuset Lygtemagerstien Børnehuset Lygtemagerstien er en integreret institution med 78 børn i alderen 0-6 år. Børnene er fordelt med henholdsvis tre vuggestue- og to børnehavegrupper. Vi er en del af Remisen, som er først på Amager. Remisen er et spændende område med dyrelegeplads bondegård, grønne områder og fælleden. Vi har selv en god legeplads med udgang fra hver stue. Børnenes familier bor spredt på Amager. Vi har en engageret medarbejderguppe, der har stor indflydelse på dagligdagen. Medarbejdergruppen indeholder forskellige kompetencer og aldersfordeling. Vi er ofte med i projekter og er åbne over for udvikling og forandring. For tiden er vi del af projekt Tidlig Indsats. Pædagogisk arbejder vi gerne på kryds af stuerne, når det er muligt, og også når det er nødvendigt med dokumentation og refleksion med at styrke det enkelte barns selvværd og selvstændighed anerkendende i forhold til børn, forældre og kolleger med pædagogisk kvalitet, relationer og én voksen til en gruppe børn Vi forventer, at du er selvstændig og ansvarlig er initiativrig og engageret anerkender og respekterer både børn, forældre og kolleger møder børnene som små, individuelle personer er åben over for at lære nyt har forståelse for, at du er en vigtig brik i, at alting kan lade sig gøre reflekterer sammen med kolleger og alene kan lege og tænke læring ind i legen ser relationsarbejdet som et vigtigt pædagogisk redskab er din faglighed bevidst er fleksibel og mødestabil Mere information Du er velkommen til at kontakte pædagogisk leder Dorte Pedersen på 5162 3642 for yderligere spørgsmål eller rundvisning. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018 Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.
Kan du lege og tænke læring ind i legen? Vil du være del af en institution, der er åben over for udvikling og forandring? Så er du måske vores nye kollega. 
  
Barselsvikariatet er i vores vuggestueafdeling. Arbejdstiden er 35 om ugen. Tiltrædelse den 4. februar 2019. 
 
Om Børnehuset Lygtemagerstien
Børnehuset Lygtemagerstien er en integreret institution med 78 børn i alderen 0-6 år. Børnene er fordelt med henholdsvis tre vuggestue- og to børnehavegrupper. Vi er en del af Remisen, som er først på Amager. Remisen er et spændende område med dyrelegeplads/bondegård, grønne områder og fælleden. Vi har selv en god legeplads med udgang fra hver stue. Børnenes familier bor spredt på Amager.  
 
Vi har en engageret medarbejderguppe, der har stor indflydelse på dagligdagen. Medarbejdergruppen indeholder forskellige kompetencer og aldersfordeling.  
 
Vi er ofte med i projekter og er åbne over for udvikling og forandring. For tiden er vi del af projekt Tidlig Indsats.  
 
Pædagogisk arbejder vi
  • gerne på kryds af stuerne, når det er muligt, og også når det er nødvendigt  
  • med dokumentation og refleksion  
  • med at styrke det enkelte barns selvværd og selvstændighed  
  • anerkendende i forhold til børn, forældre og kolleger  
  • med pædagogisk kvalitet, relationer og én voksen til en gruppe børn  
Vi forventer, at du 
  • er selvstændig og ansvarlig
  • er initiativrig og engageret  
  • anerkender og respekterer både børn, forældre og kolleger  
  • møder børnene som små, individuelle personer 
  • er åben over for at lære nyt  
  • har forståelse for, at du er en vigtig brik i, at alting kan lade sig gøre  
  • reflekterer sammen med kolleger og alene  
  • kan lege og tænke læring ind i legen  
  • ser relationsarbejdet som et vigtigt pædagogisk redskab  
  • er din faglighed bevidst  
  • er fleksibel og mødestabil
Mere information
Du er velkommen til at kontakte pædagogisk leder Dorte Pedersen på 5162 3642 for yderligere spørgsmål eller rundvisning.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2018
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehuset LygtemagerstienKøbenhavn2018-11-13T17:01:08.6232018-12-18T00:00:00
329915818To pædagoger/medhjælpere til Fritidsinstitutionen ved Christianshavns SkoleBasic Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole søger to pædagoger medhjælpere a 25 timer pr. uge. Den ene stilling er fra 1. januar og den anden fra 1. februar 2019. Begge stillinger er i fritidsinstitutionens afdeling Børnebyen i Prinsessegade. Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole (FIC) er en del af Indre By Østerbro Klynge A (klynge IBA) på Christianshavn, som består af Børnehuset på Holmen, Børnebastionen, Krudthuset, Blikfang, Smørklatten og Fritidsinstitutionen på Christianshavn. Kerneopgaven i klynge IBA er at skabe rammer og mulighed for, at alle børn trives, lærer og udvikler sig i et trygt og udfordrende miljø med høj faglig kvalitet. Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole er det samlede fritidstilbud for alle børn på Christianshavn. Der er p.t. 350 børn delt ud på to matrikler. Opdelingen er fra maj 2019 følgende i de to huse: Tårnet (0. klasserne og de kommende maj børn) og Børnebyen (2. klasserne og 3. klasserne). FIC arbejder med årgangsteams. Om dig Du kan arbejde med høj faglighed, og du kan arbejde skriftligt. Du deltager aktivt i årgangsteamet og viser faglighed. Du deltager i samarbejdet med skolen om børnenes trivsel. Du kan planlægge og skabe aktiviteter, som udvikler børns lyst til leg og læring. Du skal indgå i et team med 5-7 andre medarbejdere. Du skal være klar til vise initiativ og ansvarlighed. Du skal være interesseret i at udvikle dig pædagogisk og indgå i den daglige pædagogiske praksis. Vi er interesserede i, at du som medarbejder i FIC løbende er med til at udvikle en høj pædagogisk faglighed, som bl.a. betyder nærværende voksne, der ud fra den aktuelle børnegruppe tilrettelægger rammerne for en god hverdag med mulighed for fordybelse, udforskning, leg og læring uden for mange afbrydelser for børnene. Vi anerkender børnenes forskelligheder og ser forskellighederne som en styrke for fællesskabet. Derudover forventer vi, at du er smilende og imødekommende. trives med en krævende og travl hverdag, men bevarer overblikket. udviser en positiv indstilling overfor opgaven. er respektfuld og reflekterende overfor såvel egen som enhedens praksis. er fleksibel, mødestabil og har en høj arbejdsmoral. anvender en positiv og konstruktiv kommunikationsform. er loyal overfor klyngens ledelsesteam. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Henning Munck på 6161 2084. Tjek vores hjemmeside http: fi-chr.kbhbarn.kk.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og evt. udtalelser og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018 Ansættelsessamtaler afholdes i uge 51.
Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole søger to pædagoger/medhjælpere a 25 timer pr. uge. Den ene stilling er fra 1. januar og den anden fra 1. februar 2019.
 
Begge stillinger er i fritidsinstitutionens afdeling Børnebyen i Prinsessegade.  
 
Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole (FIC) er en del af Indre By/Østerbro Klynge A (klynge IBA) på Christianshavn, som består af Børnehuset på Holmen, Børnebastionen, Krudthuset, Blikfang, Smørklatten og Fritidsinstitutionen på Christianshavn.  
Kerneopgaven i klynge IBA er at skabe rammer og mulighed for, at alle børn trives, lærer og udvikler sig i et trygt og udfordrende miljø med høj faglig kvalitet.  
 
Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole er det samlede fritidstilbud for alle børn på Christianshavn. Der er p.t. 350 børn delt ud på to matrikler. Opdelingen er fra maj 2019 følgende i de to huse: Tårnet (0. klasserne og de kommende maj børn) og Børnebyen (2. klasserne og 3. klasserne).
FIC arbejder med årgangsteams.
 
Om dig
  • Du kan arbejde med høj faglighed, og du kan arbejde skriftligt.  
  • Du deltager aktivt i årgangsteamet og viser faglighed.  
  • Du deltager i samarbejdet med skolen om børnenes trivsel.  
  • Du kan planlægge og skabe aktiviteter, som udvikler børns lyst til leg og læring.  
  • Du skal indgå i et team med 5-7 andre medarbejdere.
  • Du skal være klar til vise initiativ og ansvarlighed.
  • Du skal være interesseret i at udvikle dig pædagogisk og indgå i den daglige pædagogiske praksis.  
Vi er interesserede i, at du som medarbejder i FIC løbende er med til at udvikle en høj pædagogisk faglighed, som bl.a. betyder nærværende voksne, der ud fra den aktuelle børnegruppe tilrettelægger rammerne for en god hverdag med mulighed for fordybelse, udforskning, leg og læring uden for mange afbrydelser for børnene. Vi anerkender børnenes forskelligheder og ser forskellighederne som en styrke for fællesskabet.  
 
Derudover forventer vi, at du
  • er smilende og imødekommende.  
  • trives med en krævende og travl hverdag, men bevarer overblikket.  
  • udviser en positiv indstilling overfor opgaven.  
  • er respektfuld og reflekterende overfor såvel egen som enhedens praksis.  
  • er fleksibel, mødestabil og har en høj arbejdsmoral.  
  • anvender en positiv og konstruktiv kommunikationsform.  
  • er loyal overfor klyngens ledelsesteam.  
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Henning Munck på 6161 2084.  
Tjek vores hjemmeside http://fi-chr.kbhbarn.kk.dk.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og evt. udtalelser og uddannelsesbevis.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018 
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 51.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFritidsinstitutionen ved Christianshavns SkoleKøbenhavn2018-11-21T15:00:18.3032018-12-14T00:00:00
329916402Faglig kompetent pædagog til børnehaven i Børnehuset Emdrup/Søgård (barselsvikariat)Basic Har du interesse i og erfaring med motorisk udvikling og sprogarbejde? Og brænder du for at arbejde med børnehavebørn? Så har vi den rette stilling til dig. Om Børnehuset Emdrup Søgård Børnehuset Emdrup Søgård består af to integrerede 0-6 års daginstitutioner afdelingerne Emdrup og Søgård. Institutionerne ligger lige ved siden af hinanden i en af Københavns grønne oaser. Stillingen er i afdeling Søgård med start den 1. januar 2019 og indtil den 31. marts 2020. Emdrup er et arkitektonisk flot hus og har nogle dejlige indendørs arealer og en motorisk udfordrende legeplads. Emdrup er normeret til 72 vuggestuebørn og 66 børnehavebørn. Huset er opdelt i fire afdelinger, hvor en vuggestuegruppe og en børnehavegruppe arbejder tæt sammen. Søgård holder til på en stor charmerende firlænget gård og har to store fantastiske haver, hvor der er masser af plads til fysisk udfoldelse og naturoplevelser. Søgård er normeret til 22 vuggestuebørn og 42 børnehavebørn. I vores pædagogiske virke arbejder vi ud fra en professionel og anerkendende tilgang, hvor vi vægter at skabe et trygt og udfordrende fagligt miljø. Vi har fokus på at skabe inkluderende fællesskaber, hvor alle børn kan udvikle deres personlige og sociale kompetencer. I dagligdagen tilstræber vi en vekselvirkning mellem planlagte aktiviteter og den frie udforskende leg. Vi arbejder struktureret med at skabe optimale læringsmiljøer- og udviklingsbetingelser for børnene og har stort fokus på det pædagogiske lederskab i processen. Vi er en institution i faglig udvikling med løbende kompetenceudvikling og opkvalificering af specifikke kompetencer hos medarbejderne. Som institution i distrikt Nørrebro Bispebjerg er den demografiske sammensætning af familierne mangfoldige, hvilket afspejles i vores fokuserede pædagogiske indsats indenfor sproglig og motorisk udvikling. Vi søger derfor pædagoger, der vil arbejde ud fra vores pædagogiske ståsted og som kan indgå i et tværfagligt samarbejde med både vuggestuebørn og børnehavebørn i den enkelte enhed. Vores forventninger til dig som pædagog er, at du brænder for at arbejde med børnehavebørn aktivt kan og har lyst til at planlægge, gennemføre, evaluere og dokumentere pædagogiske forløb er nærværende, omsorgsfuld og anerkendende i dine relationer til børnene brænder for at styrke børns nysgerrighed har interesse og erfaring med motorisk udvikling og sprogarbejde har en tydelig pædagogisk profil, og at du har visioner og lyst til at medvirke til at styrke den pædagogiske faglighed har lyst til at skabe inkluderende læringsmiljøer og udviklingsbetingelser for børnene har et anerkendende og positivt livssyn er udadvendt, imødekommende og vægter dialog og samarbejde højt Yderligere oplysninger Hvis du har nogle spørgsmål angående stillingen, eller hvis du har lyst til at komme forbi til en rundvisning, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Tine Høffner eller pædagogisk leder Jan Schollert på 7879 7200. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 51.
Har du interesse i og erfaring med motorisk udvikling og sprogarbejde? Og brænder du for at arbejde med børnehavebørn? Så har vi den rette stilling til dig. 
 
Om Børnehuset Emdrup/Søgård 
Børnehuset Emdrup/Søgård består af to integrerede 0-6 års daginstitutioner; afdelingerne Emdrup og Søgård. Institutionerne ligger lige ved siden af hinanden i en af Københavns grønne oaser. Stillingen er i afdeling Søgård med start den 1. januar 2019 og indtil den 31. marts 2020. 
 
Emdrup er et arkitektonisk flot hus og har nogle dejlige indendørs arealer og en motorisk udfordrende legeplads. Emdrup er normeret til 72 vuggestuebørn og 66 børnehavebørn. Huset er opdelt i fire afdelinger, hvor en vuggestuegruppe og en børnehavegruppe arbejder tæt sammen.  
 
Søgård holder til på en stor charmerende firlænget gård og har to store fantastiske haver, hvor der er masser af plads til fysisk udfoldelse og naturoplevelser. Søgård er normeret til 22 vuggestuebørn og 42 børnehavebørn.  
 
I vores pædagogiske virke arbejder vi ud fra en professionel og anerkendende tilgang, hvor vi vægter at skabe et trygt og udfordrende fagligt miljø. Vi har fokus på at skabe inkluderende fællesskaber, hvor alle børn kan udvikle deres personlige og sociale kompetencer. I dagligdagen tilstræber vi en vekselvirkning mellem planlagte aktiviteter og den frie udforskende leg. Vi arbejder struktureret med at skabe optimale læringsmiljøer- og udviklingsbetingelser for børnene og har stort fokus på det pædagogiske lederskab i processen.  
 
Vi er en institution i faglig udvikling med løbende kompetenceudvikling og opkvalificering af specifikke kompetencer hos medarbejderne. Som institution i distrikt Nørrebro/Bispebjerg er den demografiske sammensætning af familierne mangfoldige, hvilket afspejles i vores fokuserede pædagogiske indsats indenfor sproglig og motorisk udvikling.  
 
Vi søger derfor pædagoger, der vil arbejde ud fra vores pædagogiske ståsted og som kan indgå i et tværfagligt samarbejde med både vuggestuebørn og børnehavebørn i den enkelte enhed.  
 
Vores forventninger til dig som pædagog er, at du  
  • brænder for at arbejde med børnehavebørn 
  • aktivt kan og har lyst til at planlægge, gennemføre, evaluere og dokumentere pædagogiske forløb
  • er nærværende, omsorgsfuld og anerkendende i dine relationer til børnene
  • brænder for at styrke børns nysgerrighed
  • har interesse og erfaring med motorisk udvikling og sprogarbejde
  • har en tydelig pædagogisk profil, og at du har visioner og lyst til at medvirke til at styrke den pædagogiske faglighed
  • har lyst til at skabe inkluderende læringsmiljøer og udviklingsbetingelser for børnene
  • har et anerkendende og positivt livssyn 
  • er udadvendt, imødekommende og vægter dialog og samarbejde højt
Yderligere oplysninger
Hvis du har nogle spørgsmål angående stillingen, eller hvis du har lyst til at komme forbi til en rundvisning, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Tine Høffner eller pædagogisk leder Jan Schollert på 7879 7200.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 51.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehuset Emdrup/SøgårdKøbenhavn2018-11-22T14:01:39.4302018-12-14T00:00:00
329917042Pædagoger/socialrådgivere til Stofindtagelsesrummet H17, Center for Udsatte Voksne og Familier (nattevagt)Basic Er du pædagog eller socialrådgiver, og har du en høj faglighed og lyst til at bidrage til udviklingen af den skadesreducerende indsats på misbrugsområdet? Har du interesse, lyst og overskud til at arbejde med nogle af de mest udsatte mennesker i Danmark? Og er du god til at navigere og holde hovedet koldt i et ofte hektisk miljø? Stofindtagelsesrummet H17 søger fire pædagoger eller socialrådgivere til fast nattevagt. Stofindtagelsesrummet ligger på Halmtorvet på Vesterbro og har været i drift siden august 2016. Opgaven er at skabe et trygt miljø for stofbrugerne at indtage stoffer i, overvåge stofindtagelsen, rådgive om indtagelse af stoffer og eventuelt yde livreddende førstehjælp. Derudover tilbyder vi rådgivning om og kontakt til misbrugsbehandling, sundhedsvæsen og andre relevante aktører. H17 er et tilbud i konstant udvikling og arbejder løbende på at kvalificere vores viden og indsats overfor de allermest udsatte stofbrugere. Med et stærkt fokus på kerneopgaven vil vi også skabe et arbejdsfællesskab, som er præget af nysgerrighed, ansvarlighed og et godt arbejdsmiljø for medarbejderne. Vi kan tilbyde: tæt samarbejde, vidensdeling og sparring i et engageret tværfagligt miljø en hverdag, hvor dagene aldrig ligner hinanden regelmæssig supervision og faglig opkvalificering Vi forventer, at du: har erfaring med målgruppen er fagligt og etisk velfunderet er motiveret for at sikre det bedst mulige tilbud til målgruppen er rolig, rummelig, og i stand til at navigere i et ofte hektisk miljø er fleksibel, både når det gælder arbejdets indhold og tilrettelæggelse trives med en arbejdssituation, hvor alt ikke er givet på forhånd er nysgerrig, interesseret i målgruppen og optaget af deres problemstillinger er teamplayer og samtidigt i stand til at agere og træffe beslutninger selvstændigt er god til at kommunikere Arbejdstid Den ugentlige arbejdstid er 32 timer om ugen med syv nætters arbejde og syv nætters skemafri. Det forventes, at du deltager i personalemøder, temadage, supervision m.m. i de skemafri uger. Nattevagternes mødetid er kl. 23.00-07.30. Løn Efter gældende overenskomst. Yderligere information Alle hverdage mellem kl. 10.00 og 11.00 hos institutionsleder Louise Runge Mortensen på 2170 1850. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. december 2018 Ansættelsessamtaler afholdes snarest muligt efter ansøgningsfristens udløb.
Er du pædagog eller socialrådgiver, og har du en høj faglighed og lyst til at bidrage til udviklingen af den skadesreducerende indsats på misbrugsområdet?
Har du interesse, lyst og overskud til at arbejde med nogle af de mest udsatte mennesker i Danmark? Og er du god til at navigere og holde hovedet koldt i et ofte hektisk miljø?      
 
Stofindtagelsesrummet H17 søger fire pædagoger eller socialrådgivere til fast nattevagt.
 
Stofindtagelsesrummet ligger på Halmtorvet på Vesterbro og har været i drift siden august 2016. Opgaven er at skabe et trygt miljø for stofbrugerne at indtage stoffer i, overvåge stofindtagelsen, rådgive om indtagelse af stoffer og eventuelt yde livreddende førstehjælp.  
Derudover tilbyder vi rådgivning om og kontakt til misbrugsbehandling, sundhedsvæsen og andre relevante aktører.  
 
H17 er et tilbud i konstant udvikling og arbejder løbende på at kvalificere vores viden og indsats overfor de allermest udsatte stofbrugere. Med et stærkt fokus på kerneopgaven vil vi også skabe et arbejdsfællesskab, som er præget af nysgerrighed, ansvarlighed og et godt arbejdsmiljø for medarbejderne.     
 
Vi kan tilbyde:  
  • tæt samarbejde, vidensdeling og sparring i et engageret tværfagligt miljø  
  • en hverdag, hvor dagene aldrig ligner hinanden  
  • regelmæssig supervision og faglig opkvalificering    
Vi forventer, at du:  
  • har erfaring med målgruppen  
  • er fagligt og etisk velfunderet  
  • er motiveret for at sikre det bedst mulige tilbud til målgruppen  
  • er rolig, rummelig, og i stand til at navigere i et ofte hektisk miljø  
  • er fleksibel, både når det gælder arbejdets indhold og tilrettelæggelse  
  • trives med en arbejdssituation, hvor alt ikke er givet på forhånd  
  • er nysgerrig, interesseret i målgruppen og optaget af deres problemstillinger  
  • er teamplayer og samtidigt i stand til at agere og træffe beslutninger selvstændigt  
  • er god til at kommunikere  
Arbejdstid  
Den ugentlige arbejdstid er 32 timer om ugen med syv nætters arbejde og syv nætters skemafri. Det forventes, at du deltager i personalemøder, temadage, supervision m.m. i de skemafri uger. Nattevagternes mødetid er kl. 23.00-07.30.  
 
Løn  
Efter gældende overenskomst.  
 
Yderligere information  
Alle hverdage mellem kl. 10.00 og 11.00 hos institutionsleder Louise Runge Mortensen på 2170 1850.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. december 2018  
Ansættelsessamtaler afholdes snarest muligt efter ansøgningsfristens udløb.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngStofindtagelsesrummet §101København2018-11-23T13:00:38.4532018-12-17T00:00:00
329917368Pædagoger til daginstitutionen Nabohuset i ValbyBasic Brænder du for at arbejde fokuseret med dine kompetencer med udviklingen af børn mellem 0 og 6 år? Det handler om, at vi arbejder systematisk, metodisk og målrettet med at give alle børn et godt børneliv. Der skal altid være fokus på, at barnet er i centrum i al vores planlægning og daglige arbejde. Der er højt til loftet (både fysisk og mentalt), og den enkelte medarbejder har gode muligheder for at byde ind i fællesskabet, hvor engagerede og dygtige kollegaer altid står klar til at sparre med dig og få ført idéerne ud i livet sammen med dig. Når dagen er omme, så er spørgsmålet hvad har vores bidrag været til det gode børneliv?, udtaler pædagogisk leder Sadedin E. Jepsen. Velkommen til Nabohuset Nabohuset er en integreret institution med seks vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper. Vi er organiseret i teams, og et team består af to grupper. Hvert team har seks faste medarbejdere og en studerende. Et dynamisk hus med over 50 medarbejdere, som giver fantastiske muligheder for faglig udvikling. Vi har desuden eget køkken, som dagligt laver den skønneste mad til både børn og medarbejdere. Nabohuset er lidt over fire år gammelt og fremstår nyt og lyst, og der er steder i huset, hvor der er meget højt til loftet. Legepladsen er ligeledes ny og gennemarbejdet med fokus på at give børnene de bedst tænkelige rammer for leg og udvikling selv en bålplads er der blevet plads til. I Nabohuset arbejder vi med det stærke teamsamarbejde. Det viser sig ved, at stuerne har et særligt tæt samarbejde med deres nabostue (team), vi laver bl.a. aktivitetsskemaer og ugeplanlægning sammen i teamet. Derudover er man samlet i teamet huset i ydertimerne. Vi samarbejder også på tværs af huset, både i forhold til aktiviteter og i forhold til fordeling af ressourcer, og det er derfor afgørende, at den enkelte medarbejder formår at se sig selv som en vigtig del af hele huset. Nabohuset har både familiepladser, basispladser og pluspladser. Basispladser eksempelvis er for børn, der har glæde af samvær med børn i almindelige daginstitutioner på trods af psykiske og fysiske handicap. Vi har i øjeblikket fire basispladser i børnehaven og to i vuggestuen. Vi er en del af Valby Vesterbro Kgs. Enghave Klynge C, der tæller otte andre institutioner og tæller 350 medarbejdere og 1.500 børn. Vi søger to nye kolleger til to stuer i samme team, hvor vi har fire basisbørn En stilling i børnehaven på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. februar 2019 En stilling i børnehaven på 35 timer ugentligt til besættelse den 1. februar 2019 Vil du rejse med os? Vi er startet på en rejse mod en fremtid, hvor vi arbejder på at få skabt en større tydelighed omkring vores faglighed. Vi vil derfor fortsætte med at udvikle og forstærke vores systematik og metodik i pædagogikken, der danner rammen om børnenes liv. Vi har større fokus på at udbygge et udvidet forældrepartnerskab, og den nærmeste fremtid byder på undervisning i brugen af forskellige metoder, der understøtter børnenes sproglige udvikling. En af destinationerne i vores rejse er, at vi kommer til at arbejde med en højere grad af dokumentation, kommunikation og evaluering i særdeleshed også digitalt i form af vores institutionssystem KbhBarn. Så har du lyst til at arbejde med pædagogiske metoder Marte Meo, sprogvurderinger, TOPI, SMTTE-modeller og ugeplaner? bidrage til et højt fagligt niveau med fokus på arbejdsfællesskaber og kerneopgaven? indgå i tæt samarbejde med dine kolleger i hele huset? udvikle dig sammen med dygtige kolleger? grine sammen med dine kolleger hver dag? være en del af et fællesskab, som ser forskelligheder som en stor styrke? blive undervist af og selv undervise dygtige kolleger? Vi ønsker os, at du er uddannet pædagog og kender metodikkerne en god kommunikator Interesseret? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Sadedin E. Jepsen på 6116 9483. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018 Vi holder samtaler den 18. 19. december 2018.
Brænder du for at arbejde fokuseret med dine kompetencer med udviklingen af børn mellem 0 og 6 år?  
 
”Det handler om, at vi arbejder systematisk, metodisk og målrettet med at give alle børn et godt børneliv. Der skal altid være fokus på, at barnet er i centrum i al vores planlægning og daglige arbejde. Der er højt til loftet (både fysisk og mentalt), og den enkelte medarbejder har gode muligheder for at byde ind i fællesskabet, hvor engagerede og dygtige kollegaer altid står klar til at sparre med dig og få ført idéerne ud i livet – sammen med dig. Når dagen er omme, så er spørgsmålet – hvad har vores bidrag været til det gode børneliv?, udtaler pædagogisk leder Sadedin E. Jepsen
 
Velkommen til Nabohuset  
Nabohuset er en integreret institution med seks vuggestuegrupper og fire børnehavegrupper. Vi er organiseret i teams, og et team består af to grupper. Hvert team har seks faste medarbejdere og en studerende. Et dynamisk hus med over 50 medarbejdere, som giver fantastiske muligheder for faglig udvikling.
 
Vi har desuden eget køkken, som dagligt laver den skønneste mad til både børn og medarbejdere.
 
Nabohuset er lidt over fire år gammelt og fremstår nyt og lyst, og der er steder i huset, hvor der er meget højt til loftet. Legepladsen er ligeledes ny og gennemarbejdet med fokus på at give børnene de bedst tænkelige rammer for leg og udvikling – selv en bålplads er der blevet plads til.
 
I Nabohuset arbejder vi med det stærke teamsamarbejde. Det viser sig ved, at stuerne har et særligt tæt samarbejde med deres nabostue (team), vi laver bl.a. aktivitetsskemaer og ugeplanlægning sammen i teamet. Derudover er man samlet i teamet/huset i ydertimerne.
 
Vi samarbejder også på tværs af huset, både i forhold til aktiviteter og i forhold til fordeling af ressourcer, og det er derfor afgørende, at den enkelte medarbejder formår at se sig selv som en vigtig del af hele huset.  
 
Nabohuset har både familiepladser, basispladser og pluspladser. Basispladser eksempelvis er for børn, der har glæde af samvær med børn i almindelige daginstitutioner på trods af psykiske og fysiske handicap. Vi har i øjeblikket fire basispladser i børnehaven og to i vuggestuen.
 
Vi er en del af Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge C, der tæller otte andre institutioner og tæller 350 medarbejdere og 1.500 børn.  
 
Vi søger to nye kolleger til to stuer i samme team, hvor vi har fire basisbørn 
En stilling i børnehaven på 37 timer ugentligt til besættelse den 1. februar 2019
En stilling i børnehaven på 35 timer ugentligt til besættelse den 1. februar 2019 
 
Vil du rejse med os?  
Vi er startet på en rejse mod en fremtid, hvor vi arbejder på at få skabt en større tydelighed omkring vores faglighed. Vi vil derfor fortsætte med at udvikle og forstærke vores systematik og metodik i pædagogikken, der danner rammen om børnenes liv.
 
Vi har større fokus på at udbygge et udvidet forældrepartnerskab, og den nærmeste fremtid byder på undervisning i brugen af forskellige metoder, der understøtter børnenes sproglige udvikling. En af destinationerne i vores rejse er, at vi kommer til at arbejde med en højere grad af dokumentation, kommunikation og evaluering – i særdeleshed også digitalt i form af vores institutionssystem KbhBarn.  
 
Så har du lyst til at
  • arbejde med pædagogiske metoder Marte Meo, sprogvurderinger, TOPI, SMTTE-modeller og ugeplaner?  
  • bidrage til et højt fagligt niveau med fokus på arbejdsfællesskaber og kerneopgaven?  
  • indgå i tæt samarbejde med dine kolleger i hele huset?  
  • udvikle dig sammen med dygtige kolleger?  
  • grine sammen med dine kolleger hver dag?  
  • være en del af et fællesskab, som ser forskelligheder som en stor styrke?  
  • blive undervist af og selv undervise dygtige kolleger?  
Vi ønsker os, at du er
  • uddannet pædagog og kender metodikkerne  
  • en god kommunikator  
Interesseret?  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Sadedin E. Jepsen på 6116 9483.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. december 2018
Vi holder samtaler den 18./19. december 2018.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngNabohusetFrederiksberg2018-11-23T18:00:02.3132018-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagog til Børnehuset Lygtemagerstien (barselsvikariat)

Børnehuset Lygtemagerstien

København
Kan du lege og tænke læring ind i legen? Vil du være del af en institution, der er åben over for udvikling og forandring? Så er du måske vores nye kollega. Barselsvikariatet er i vores vuggestueafdeling. Arbejdstiden er 35 om ugen. Tiltrædelse den 4...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:18. december 2018

To pædagoger/medhjælpere til Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole

Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole

København
Fritidsinstitutionen ved Christianshavns Skole søger to pædagoger medhjælpere a 25 timer pr. uge. Den ene stilling er fra 1. januar og den anden fra 1. februar 2019. Begge stillinger er i fritidsinstitutionens afdeling Børnebyen i Prinsessegade. Fri...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018

Faglig kompetent pædagog til børnehaven i Børnehuset Emdrup/Søgård (barselsvikariat)

Børnehuset Emdrup/Søgård

København
Har du interesse i og erfaring med motorisk udvikling og sprogarbejde? Og brænder du for at arbejde med børnehavebørn? Så har vi den rette stilling til dig. Om Børnehuset Emdrup Søgård Børnehuset Emdrup Søgård består af to integrerede 0-6 års dagins...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018

Pædagoger/socialrådgivere til Stofindtagelsesrummet H17, Center for Udsatte Voksne og Familier (nattevagt)

Stofindtagelsesrummet §101

København
Er du pædagog eller socialrådgiver, og har du en høj faglighed og lyst til at bidrage til udviklingen af den skadesreducerende indsats på misbrugsområdet? Har du interesse, lyst og overskud til at arbejde med nogle af de mest udsatte mennesker i Dan...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Pædagoger til daginstitutionen Nabohuset i Valby

Nabohuset

Frederiksberg
Brænder du for at arbejde fokuseret med dine kompetencer med udviklingen af børn mellem 0 og 6 år? Det handler om, at vi arbejder systematisk, metodisk og målrettet med at give alle børn et godt børneliv. Der skal altid være fokus på, at barnet er i...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018