Pædagog - Aktiv Bo og Støtte, barselsvikariat pr. 01-04-20 på 32 timer

Aktiv Bo og Støtte, rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter § 85. Der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by samt hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb.

 

Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle borgere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i borgernes behov og arbejder ud fra værdierne: dialog, udvikling og respekt.

 

I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken ”Sammen finder vi ud af det”. Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper.

 

Vi søger en faglig stærk medarbejder som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt.


Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP. I løbet af foråret vil fast KRAP supervision indgå som metode til at skabe gode mål for borgerne, og for udvikling af medarbejdere.

Vi ønsker os en kollega der:

  • Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv.
  • Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag
  • Har respekten for at arbejde i borgernes hjem
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog
  • Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang
  • Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt
  • Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation
  • Har kørekort

Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads:

  • Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet
  • Der sætter pris på initiativer og handling
  • Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling
  • Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde
  • Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger
  • Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger

 

Da Aktiv Bo og Støtte tilbyder borgerne hjælp og støtte på forskellige tidspunkter i døgnet, må du være forberedt på skiftende arbejdstider. Både morgen- og aftenvagter, weekend arbejde hver 3. weekend, samt helligdage.

Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn sker efter gældende overenskomst / Ny løn og lokal lønpolitik.

Ansøgnings frist den 18. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslag.

Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 24. februar 2020.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 4172 1446.  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166044Phoenix-62c47f1312020-01-28T14:04:29.493Pædagog - Aktiv Bo og Støtte, barselsvikariat pr. 01-04-20 på 32 timer

Aktiv Bo og Støtte, rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter § 85. Der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by samt hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb.

 

Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle borgere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i borgernes behov og arbejder ud fra værdierne: dialog, udvikling og respekt.

 

I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken ”Sammen finder vi ud af det”. Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper.

 

Vi søger en faglig stærk medarbejder som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt.


Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP. I løbet af foråret vil fast KRAP supervision indgå som metode til at skabe gode mål for borgerne, og for udvikling af medarbejdere.

Vi ønsker os en kollega der:

  • Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv.
  • Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag
  • Har respekten for at arbejde i borgernes hjem
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog
  • Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang
  • Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt
  • Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation
  • Har kørekort

Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads:

  • Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet
  • Der sætter pris på initiativer og handling
  • Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling
  • Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde
  • Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger
  • Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger

 

Da Aktiv Bo og Støtte tilbyder borgerne hjælp og støtte på forskellige tidspunkter i døgnet, må du være forberedt på skiftende arbejdstider. Både morgen- og aftenvagter, weekend arbejde hver 3. weekend, samt helligdage.

Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn sker efter gældende overenskomst / Ny løn og lokal lønpolitik.

Ansøgnings frist den 18. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslag.

Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 24. februar 2020.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 4172 1446.  

Aktiv Bo og Støtte, rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter § 85. Der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by samt hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb. Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle borgere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i borgernes behov og arbejder ud fra værdierne: dialog, udvikling og respekt. I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken Sammen finder vi ud af det . Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper. Vi søger en faglig stærk medarbejder som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt. Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP. I løbet af foråret vil fast KRAP supervision indgå som metode til at skabe gode mål for borgerne, og for udvikling af medarbejdere. Vi ønsker os en kollega der: Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv. Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag Har respekten for at arbejde i borgernes hjem Kan arbejde struktureret og selvstændigt Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation Har kørekort Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads: Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet Der sætter pris på initiativer og handling Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger Da Aktiv Bo og Støtte tilbyder borgerne hjælp og støtte på forskellige tidspunkter i døgnet, må du være forberedt på skiftende arbejdstider. Både morgen- og aftenvagter, weekend arbejde hver 3. weekend, samt helligdage. Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn sker efter gældende overenskomst Ny løn og lokal lønpolitik. Ansøgnings frist den 18. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslag. Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 24. februar 2020. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 4172 1446.10Phoenix62c47f13101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1392&ProjectId=144378&DepartmentId=20136&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVardeEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandBillundEuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3699854Vejledning og støtte11Østergade 257200GrindstedDKDanmarkORS/62c47f13_logo.pngORS/Small/62c47f13_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid47Tidsbegrænset10001892782BillundMinimum14437800028-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62c47f13https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=62c47f13https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62c47f13&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62c47f13&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/332003-27-1.jpgPædagog - Aktiv Bo og Støtte, barselsvikariat pr. 01-04-20 på 32 timer12008001Dansk3Læse/ tale332003Pædagog333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik11Socialvæsen77Pleje og omsorg364027866mhoj@billund.dkDanmarkDanmark3301727123 pædagoger - Vejledning og Støtte, Billund Kommune - aflastningstilbudBasic Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb. Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle beboere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i beboernes behov og arbejder ud fra værdierne: Dialog, Udvikling og Respekt. I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken Sammen finder vi ud af det . Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper. Fra 1. april 2020 starter vi en ny underafdeling med tilbud om aflastning for borgere indenfor handicap og psykiatri. Vi mangler derfor 3 engagerede medarbejdere der vil være med til at starte dette op. Aflastningen kommer til at foregå i Krogager i forbindelse med Plejecentret Engbo. Som pædagog i aflastningen vil man arbejde hver 2. weekend i skiftende vagter. Man ansættes på 15 timer fast. Der vil være mulighed for at supplere weekendarbejdet med timer i vejledningen cafetilbuddet. Vi søger faglige stærke medarbejdere, som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt. Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP Vi ønsker os en kollega der: Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag Kan arbejde struktureret og selvstændigt Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation Har kørekort Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads: Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet Der sættes pris på initiativer og handling Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn sker efter gældende overenskomst Ny løn og lokal lønpolitik. Ansøgnings frist den 24. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslaget. Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 27. februar 2020. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 41 72 14 46.

Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb.

 

Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle beboere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i beboernes behov og arbejder ud fra værdierne: Dialog, Udvikling og Respekt.

 

I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken ”Sammen finder vi ud af det”. Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper.

 

Fra 1. april 2020 starter vi en ny ”underafdeling” med tilbud om aflastning for borgere indenfor handicap og psykiatri. Vi mangler derfor 3 engagerede medarbejdere der vil være med til at starte dette op. Aflastningen kommer til at foregå i Krogager i forbindelse med Plejecentret Engbo.

Som pædagog i aflastningen vil man arbejde hver 2. weekend i skiftende vagter. Man ansættes på 15 timer fast. Der vil være mulighed for at supplere weekendarbejdet med timer i vejledningen/cafetilbuddet.

 

Vi søger faglige stærke medarbejdere, som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt.


Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP
 

Vi ønsker os en kollega der:

  • Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv
  • Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog
  • Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang
  • Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt
  • Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation
  • Har kørekort


Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads:

  • Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet
  • Der sættes pris på initiativer og handling
  • Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling
  • Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde
  • Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger
  • Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger


Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring.
 

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn sker efter gældende overenskomst / Ny løn og lokal lønpolitik.

Ansøgnings frist den 24. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslaget.

Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 27. februar 2020.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 41 72 14 46. 

ORS/Small/84286b80_logo.pngVejledning og støtteGrindsted2020-02-06T11:05:20.0032020-02-24T00:00:00
330163425Pædagog til Bifrost GårdenBasic Om jobbet Vi søger en tryghedsskabende og faglig velfunderet specialpædagog til en 30 timers stilling på Gården. Vi arbejder ud fra en relationel og anerkendende pædagogik, og lægger vægt på at skabe tryghed og ro for det enkelte barn og fællesskabet. Tiltrædelse Den 1. marts 2020 Vi forventer af dig • Er pædagoguddannet med solid indsigt i autismespektrum-forstyrrelser og specialpædagogik inden for området • Kan møde børnene, hvor de er i deres nærmeste zone for udvikling • Har både teoretisk- og praktisk erfaring med special- og socialpædagogiske metoder og gerne efteruddannelse indenfor neuropædagogik, autisme, systemiske teorier, KRAP samt sanseintegration • Er vant til at italesætte og planlægge det professionelle arbejde ud fra specialpædagogisk faglighed • Har en anerkendende tilgang til det enkelte barn, forældre og kollegaer og lægger stor vægt på at skabe og udvikle positive relationer • Ser styrker og kompetencer i alle børn og er optaget af, hvordan det enkelte barn lærer og udvikler sig bedst • Møder dagen med nysgerrighed, er fleksibel, har et smittende godt humør og ser muligheder i nye situationer, der opstår • Har fokus på at lave læringsmiljøer, hvor det enkelte barn oplever sig selv som en succes hver dag • Kan arbejde struktureret, helhedsorienteret og har et godt overblik • Er interesseret i at udvikle sig og tror på, at vi lærer hele livet Vi tilbyder dig • En spændende pædagogstilling i en engageret, fagkompetent medarbejdergruppe • At blive en del af en stor organisation i positiv udvikling. Struktureret vidensdeling og kompetenceudvikling via KUK-kurser. Videreuddannelse og tværfagligt samarbejde • Der arbejdes ud fra en anerkendende tilgang, hvor neuropædagogikken er i sin implementerende fase, og ud fra et syn om ligeværdighed og respekt for det enkelte barn • En organisation som prioriterer et sundt arbejdsmiljø og positiv atmosfære • Høj grad af medbestemmelse og medansvar • En organisation, der arbejder ud fra værdierne faglighed, humor, engagement, omsorg og hjælpsomhed. Værdierne sætter rammen, vægtes højt og udleves i et professionelt praksisfællesskab hver dag. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Om os Bifrost er specielle tilbud til børn og unge med handicap organisationen består af Gården, Bygden og Kilden. Gården er et aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og botilbud tilbud til børn og unge, hovedsagligt med autismespektrum-forstyrrelser. Læs alt om os på www.Bifost.vejle.dk Flere oplysninger Ønskes konkrete oplysninger eller har du spørgsmål angående stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder på Gården, Jeanette Vivi Nielsen på tlf. 91 17 96 76 eller på mail JEVNI@vejle.dk Ansøgningsfrist Den 18. februar 2020. Samtaler finder sted den 21. februar 2020. Børne og straffeattest Vi indhenter børne- samt straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet
Vi søger en tryghedsskabende og faglig velfunderet specialpædagog til en 30 timers stilling på Gården.
Vi arbejder ud fra en relationel og anerkendende pædagogik, og lægger vægt på at skabe tryghed og ro for det enkelte barn og fællesskabet.

Tiltrædelse

Den 1. marts 2020

Vi forventer af dig
• Er pædagoguddannet med solid indsigt i autismespektrum-forstyrrelser og specialpædagogik inden for området
• Kan møde børnene, hvor de er i deres nærmeste zone for udvikling
• Har både teoretisk- og praktisk erfaring med special- og socialpædagogiske metoder og gerne efteruddannelse indenfor neuropædagogik, autisme, systemiske teorier, KRAP samt sanseintegration
• Er vant til at italesætte og planlægge det professionelle arbejde ud fra specialpædagogisk faglighed
• Har en anerkendende tilgang til det enkelte barn, forældre og kollegaer og lægger stor vægt på at skabe og udvikle positive relationer
• Ser styrker og kompetencer i alle børn og er optaget af, hvordan det enkelte barn lærer og udvikler sig bedst
• Møder dagen med nysgerrighed, er fleksibel, har et smittende godt humør og ser muligheder i nye situationer, der opstår
• Har fokus på at lave læringsmiljøer, hvor det enkelte barn oplever sig selv som en succes hver dag
• Kan arbejde struktureret, helhedsorienteret og har et godt overblik
• Er interesseret i at udvikle sig og tror på, at vi lærer hele livet

Vi tilbyder dig
• En spændende pædagogstilling i en engageret, fagkompetent medarbejdergruppe
• At blive en del af en stor organisation i positiv udvikling. Struktureret vidensdeling og kompetenceudvikling via KUK-kurser. Videreuddannelse og tværfagligt samarbejde
• Der arbejdes ud fra en anerkendende tilgang, hvor neuropædagogikken er i sin implementerende fase, og ud fra et syn om ligeværdighed og respekt for det enkelte barn
• En organisation som prioriterer et sundt arbejdsmiljø og positiv atmosfære
• Høj grad af medbestemmelse og medansvar
• En organisation, der arbejder ud fra værdierne; faglighed, humor, engagement, omsorg og hjælpsomhed. Værdierne sætter rammen, vægtes højt og udleves i et professionelt praksisfællesskab hver dag. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Om os
Bifrost er specielle tilbud til børn og unge med handicap – organisationen består af Gården, Bygden og Kilden. Gården er et aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og botilbud tilbud til børn og unge,
hovedsagligt med autismespektrum-forstyrrelser.

Læs alt om os på www.Bifost.vejle.dk 

Flere oplysninger
Ønskes konkrete oplysninger eller har du spørgsmål angående stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder på Gården, Jeanette Vivi Nielsen på tlf. 91 17 96 76 eller på mail JEVNI@vejle.dk

Ansøgningsfrist
Den 18. februar 2020.
Samtaler finder sted den 21. februar 2020.

Børne og straffeattest
Vi indhenter børne- samt straffeattest.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/6e88b792_logo.pngBifrostBørkop2020-01-23T15:31:32.0332020-02-18T00:00:00
330161647Pædagog til Børnehuset BlækspruttenBasic Om jobbet Vi søger en pædagog m k 35 timer ugentligt til vores børnehave. Én som har mod og lyst til at indgå i velfungerende teams, bestående af 6 pædagoger, 4 medhjælpere PAU, 1 souschef fordelt i vuggestuen og børnehaven. Og selvfølgelig også en leder, madmor og pedel. Tiltrædelse 1. marts 2020 eller snarest derefter. Vi forventer af dig at du er fagligt velfunderet, har en relevant pædagogisk uddannelse, har lyst til udvikling både fagligt og personligt, er fleksibel, ansvarlig og har gode samarbejdsevner, har et stort overblik i en til tider hektisk hverdag, har et positivt menneske- og livssyn, hvor du ser muligheder frem for begrænsninger, er åben, ærlig og loyal i arbejdet med børn, forældre, kollegaer og ledelsen, er en nærværende og tydelig voksen, har humor, er en aktiv medskaber af det gode arbejdsmiljø, kan være tovholder og derved fastholde, implementere og forankre nye tiltag. Vi tilbyder dig en institution i udvikling med plads til dig og dine ideer, en engageret og åben personalegruppe, mulighed for at være med til at præge den pædagogiske hverdag i huset, gode sparringspartnere, en aktiv forældrebestyrelse, et kulturelt samlingssted, naturskønne omgivelser tæt ved skov og strand. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og ny lokal løn. Om os Børnehuset Blæksprutten er en selvejende institution under landsorganisationen Danske Daginstitutioner. Vi har gode muligheder for fysisk udfoldelse både i vores sal, på vores legeplads og i nærmiljøet, Vi ligger i et naturskønt område med gåafstand til skov og strand, hvilket vi bruger i vores daglige pædagogiske arbejde. Blæksprutten er normeret til 24 børn i 0-3 års alderen og 50 børn i alderen 3-6 år. Vi har 2 vuggestuegrupper som samarbejder tæt med den børnehavegruppe, der har de yngste børnehavebørn. Vores børnehave er stue- aldersopdelt, fordelt på 2½ stue. Vi arbejder med åbne døre som gør, at børnene har mulighed for at gå fra stue til stue, når de har lyst. Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe på 14 personer som både består af pædagoger, PAU er, medhjælpere, studerende, køkkendame og pedel. Desuden huser vi også skolens SFO 2, og huset bliver brugt til kulturelle arrangementer samt udlejning til private i weekenderne. Flere oplysninger Hvis dette er noget for dig, og du har spørgsmål angående jobbet eller har lyst til at besøge institutionen, er du velkommen til at kontakte leder Jess Bang Christensen på tlf. 4231 8978. Du kan læse mere om os på www.blaekspruttet.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 21. februar 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 9. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Om jobbet
Vi søger en pædagog m/k 35 timer ugentligt til vores børnehave. Én som har mod og lyst til at indgå i velfungerende teams, bestående af 6 pædagoger, 4 medhjælpere/PAU, 1 souschef fordelt i vuggestuen og børnehaven. Og selvfølgelig også en leder, madmor og pedel.

Tiltrædelse 1. marts 2020 eller snarest derefter. 

Vi forventer af dig at du

  • er fagligt velfunderet,
  • har en relevant pædagogisk uddannelse,
  • har lyst til udvikling – både fagligt og personligt,
  • er fleksibel, ansvarlig og har gode samarbejdsevner,
  • har et stort overblik i en til tider hektisk hverdag,
  • har et positivt menneske- og livssyn, hvor du ser muligheder frem for begrænsninger,
  • er åben, ærlig og loyal i arbejdet med børn, forældre, kollegaer og ledelsen,
  • er en nærværende og tydelig voksen,
  • har humor,
  • er en aktiv medskaber af det gode arbejdsmiljø,
  • kan være tovholder og derved fastholde, implementere og forankre nye tiltag. 

Vi tilbyder dig 

  • en institution i udvikling med plads til dig og dine ideer,
  • en engageret og åben personalegruppe,
  • mulighed for at være med til at præge den pædagogiske hverdag i huset,
  • gode sparringspartnere,
  • en aktiv forældrebestyrelse,
  • et kulturelt samlingssted,
  • naturskønne omgivelser tæt ved skov og strand. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og ny lokal løn. 

Om os
Børnehuset Blæksprutten er en selvejende institution under landsorganisationen Danske Daginstitutioner. Vi har gode muligheder for fysisk udfoldelse både i vores sal, på vores legeplads og i nærmiljøet, Vi ligger i et naturskønt område med gåafstand til skov og strand, hvilket vi bruger i vores daglige pædagogiske arbejde.
Blæksprutten er normeret til 24 børn i 0-3 års alderen og 50 børn i alderen 3-6 år.
Vi har 2 vuggestuegrupper som samarbejder tæt med den børnehavegruppe, der har de yngste børnehavebørn. Vores børnehave er stue-/aldersopdelt, fordelt på 2½ stue. Vi arbejder med åbne døre som gør, at børnene har mulighed for at gå fra stue til stue, når de har lyst.
Vi er en åben og engageret medarbejdergruppe på 14 personer som både består af pædagoger, PAU’er, medhjælpere, studerende, køkkendame og pedel.
Desuden huser vi også skolens SFO 2, og huset bliver brugt til kulturelle arrangementer samt udlejning til private i weekenderne. 

Flere oplysninger
Hvis dette er noget for dig, og du har spørgsmål angående jobbet eller har lyst til at besøge institutionen, er du velkommen til at kontakte leder Jess Bang Christensen på tlf. 4231 8978.

Du kan læse mere om os på www.blaekspruttet.vejle.dk   

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest  21. februar 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 9. 

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest.   

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter  

ORS/Small/2c5b8aca_logo.pngBørnehuset BlækspruttenBørkop2020-01-21T15:03:46.9132020-02-21T00:00:00
330170068Daginstitutionen Troldebo/Labyrinten søger 2 pædagogiske assistenterBasic Den Aldersintegrerede daginstitution Troldebo Labyrinten søger 2 engagerede pædagogiske assistenter med ben i næsen, fagligheden i højsædet og humoren i behold. Om Jobbet Vi søger to pædagogiske assistenter, der sammen med det øvrige team, vil være med til fortsat at udvikle Troldebo Labyrinten, så børn og voksne sammen trives, lærer og udvikler sig. Der søges til faste stillinger - Den ene stilling er på 37 timer per uge i børnehaven - Den anden stilling er på 32 timer per uge i vuggestuen Tiltrædelse 1. april 2020 eller hurtigst muligt. Vi søger pædagogiske assistenter (PAU), der har gode samarbejdsevner samt høje faglige mål og ambitioner for det pædagogiske arbejde. Vi forventer af dig • At du er uddannet PAU og gerne må have erfaring med dagligdagen i en daginstitution. • At du kan bidrage med viden og tiltag i forhold til udviklingen af vores skønne hus og bruge den nye styrkede læreplan som en mulighed for at udvikle praksis • At du brænder for at arbejde med børn i 0-6 års alderen. • Du er optaget af hvad børn skal lære mere end hvad de skal lave. • At du har overblik over de enkelte børns udvikling og trivsel i tæt samarbejde med forældrene, det øvrige personale samt ledelsen • Du trives i et miljø, hvor ikke alt er skemalagt, men er i stand til at følge børnenes spor • Som person er du glad og udadvendt og vil gøre dit til et godt arbejdsmiljø. • At børn føler sig værdsatte i samværet med dig. • At du kan være fleksibel i dine mødetider og er villig til at give en ekstra hånd, når der er brug for det • At du kan arbejde med dokumentation og evaluering og bruge det videre til læringsmål for børnegruppen • Du er i stand til at tage initiativ såvel som følgeskab, og vil arbejde for at vore institution er et trygt og udviklende sted for såvel børn som voksne. Om os Troldebo Labyrinten Aldersintegreret daginstitution, med 2 afdelinger. Troldebo der ligger i Bredsten og Labyrinten der ligger i Gadbjerg. Vi tilbyder dig En arbejdsplads som har gang i mange gode ting og du kommer til at sætte dit præg på implementeringen af den Styrkede læreplan . Ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst. Flere oplysninger Fås ved henvendelse til Jens Andersen tlf.nr. 71 72 42 24, eller Jette Bøgsted på tlf.nr. 22 43 32 90. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.labyrinten.vejle.dk og www.Troldebo.vejle.dk Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest Ansøgningsfrist 20. februar 2020 Samtaler vil blive afholdt i uge 9. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Den Aldersintegrerede daginstitution Troldebo/Labyrinten søger 2 engagerede pædagogiske assistenter med ben i næsen, fagligheden i højsædet og humoren i behold.

Om Jobbet

Vi søger to pædagogiske assistenter, der sammen med det øvrige team, vil være med til fortsat at udvikle Troldebo/Labyrinten, så børn og voksne sammen trives, lærer og udvikler sig.

Der søges til faste stillinger
- Den ene stilling er på 37 timer per uge i børnehaven
- Den anden stilling er på 32 timer per uge i vuggestuen

Tiltrædelse

1. april 2020 eller hurtigst muligt.

Vi søger pædagogiske assistenter (PAU), der har gode samarbejdsevner samt høje faglige mål og ambitioner for det pædagogiske arbejde.

Vi forventer af dig
• At du er uddannet PAU og gerne må have erfaring med dagligdagen i en daginstitution.
• At du kan bidrage med viden og tiltag i forhold til udviklingen af vores skønne hus og bruge den nye styrkede læreplan som en mulighed for at udvikle praksis
• At du brænder for at arbejde med børn i 0-6 års alderen.
• Du er optaget af hvad børn skal lære mere end hvad de skal lave.
• At du har overblik over de enkelte børns udvikling og trivsel i tæt samarbejde med forældrene, det øvrige personale samt ledelsen
• Du trives i et miljø, hvor ikke alt er skemalagt, men er i stand til at følge børnenes spor
• Som person er du glad og udadvendt og vil gøre dit til et godt arbejdsmiljø.
• At børn føler sig værdsatte i samværet med dig.
• At du kan være fleksibel i dine mødetider og er villig til at give en ekstra hånd, når der er brug for det
• At du kan arbejde med dokumentation og evaluering og bruge det videre til læringsmål for børnegruppen
• Du er i stand til at tage initiativ såvel som følgeskab, og vil arbejde for at vore institution er et trygt og udviklende sted for såvel børn som voksne.

Om os
Troldebo/Labyrinten Aldersintegreret daginstitution, med 2 afdelinger. Troldebo der ligger i Bredsten og Labyrinten der ligger i Gadbjerg.

Vi tilbyder dig
En arbejdsplads som har gang i mange gode ting og du kommer til at sætte dit præg på implementeringen af den ”Styrkede læreplan”.

Ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst.

Flere oplysninger
Fås ved henvendelse til Jens Andersen tlf.nr. 71 72 42 24, eller Jette Bøgsted på tlf.nr. 22 43 32 90.

Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.labyrinten.vejle.dk og www.Troldebo.vejle.dk

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest

Ansøgningsfrist
20. februar 2020
Samtaler vil blive afholdt i uge 9.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 

 

 

 

 

ORS/Small/135420b7_logo.pngTroldebo / LabyrintenBredsten2020-02-03T16:06:54.8102020-02-20T00:00:00
330172935Center Bakkehuset søger pædagogBasic i fast stilling på 30 timer ugentligt, med tiltrædelse den 15. april 2020 eller snarest derefter.Center Bakkehuset søger, gerne en erfaren og engageret medarbejder, der er reflekterende og fleksibel med et positivt menneskesyn, som brænder for at arbejde med fysisk og psykisk udviklingshæmmede. Vi søger en, der vægter høj faglighed, humor og engagement som kan se sig selv i en stor organisation, hvor ikke er to dage er ens.På Trio 1 er vi en forholdsvis ny sammensat personalegruppe, der er i gang med at opbygge et arbejdsfællesskab, hvor vi ud fra vores professionelle dømmekraft ser på, hvordan vi løser vores kerneopgave bedst muligt.Vores faglige metode tager udgangspunkt i neuro pædagogik, samt en relations orienteret pædagogik, med relations kompetente handlinger. Vi lægger vægt på samvær og anerkendelse sammen med struktur, systematik og genkendelighed, som er bærende elementer. Dagligdagen tilrettelægges individuelt og i størst muligt omfang med et indhold, borgeren udtrykker glæde omkring.Din primære opgave er at: Understøtte borgeren i de bedst mulige udviklings-, lærings- og livsbetingelser. Fastsætte mål og delmål og kunne dokumentere den pædagogiske indsats, både mundtligt og skriftligt, Give vores borgere tryghed, omsorg og nærvær, samt udføre pleje- og medicinopgaver. Yderligere oplysninger ved henvendelse til daglig leder Hanne Damgaard Markussenpå tlf.: 20 51 80 64 eller centerleder Unna Koldbæk på tlf.: 22 72 75 77.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Arbejdstiderne fordeler sig på dag og aften samt hver anden weekend.Ansøgningsfrist den 29. februar 2020. Ansættelsessamtaler afholdes den 4. eller5. marts 2020.Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller, at ansøgninger sendes elektronisk. Dusender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning herunder. Vedhæftdin ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF- eller DOC-format.Center BakkehusetCenter Bakkehuset er Ringkøbing-Skjern Kommunes specialtilbud for voksne med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Målgruppen er mennesker med udtalt udviklingshæmning oftest med følgehandicap som epilepsi, spasticitet, autisme, kommunikationsvanskeligheder eller medfødt døvblindhed. En større gruppe er karakteriseret ved Problemskabende adfærd . Yderligere har vi dag- og fritidstilbud ( 104).På Center Bakkehuset bor 38 borgere. Vi er ca. 170 engagerede medarbejdere, hovedsageligt pædagoger, men også andre faggrupper. Vi vægter at arbejde tværfagligt med respekt for forskellige faglige vinkler. Center Bakkehuset er en værdibaseret og lærende organisation, som anser medarbejderne for vores væsentligste ressourcei fast stilling på 30 timer ugentligt, med tiltrædelse den 15. april 2020 eller snarest derefter.
Center Bakkehuset søger, gerne en erfaren og engageret medarbejder, der er reflekterende og fleksibel med et positivt menneskesyn, som brænder for at arbejde med fysisk og psykisk udviklingshæmmede. Vi søger en, der vægter høj faglighed, humor og engagement – som kan se sig selv i en stor organisation, hvor ikke er to dage er ens.
På Trio 1 er vi en forholdsvis ny sammensat personalegruppe, der er i gang med at opbygge et arbejdsfællesskab, hvor vi ud fra vores professionelle dømmekraft ser på, hvordan vi løser vores kerneopgave bedst muligt.

Vores faglige metode tager udgangspunkt i neuro pædagogik, samt en relations orienteret pædagogik, med relations kompetente handlinger. Vi lægger vægt på samvær og anerkendelse sammen med struktur, systematik og genkendelighed, som er bærende elementer. Dagligdagen tilrettelægges individuelt og i størst muligt omfang med et indhold, borgeren udtrykker glæde omkring.

Din primære opgave er at:
  • Understøtte borgeren i de bedst mulige udviklings-, lærings- og livsbetingelser.
  • Fastsætte mål og delmål og kunne dokumentere den pædagogiske indsats, både mundtligt og skriftligt,
  • Give vores borgere tryghed, omsorg og nærvær, samt udføre pleje- og medicinopgaver.

Yderligere oplysninger ved henvendelse til daglig leder Hanne Damgaard Markussen
på tlf.: 20 51 80 64 eller centerleder Unna Koldbæk på tlf.: 22 72 75 77.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Arbejdstiderne fordeler sig på dag og aften samt hver anden weekend.
Ansøgningsfrist den 29. februar 2020. Ansættelsessamtaler afholdes den 4. eller
5. marts 2020.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller, at ansøgninger sendes elektronisk. Du
sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” herunder. Vedhæft
din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF- eller DOC-format.

Center Bakkehuset
Center Bakkehuset er Ringkøbing-Skjern Kommunes specialtilbud for voksne med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Målgruppen er mennesker med udtalt udviklingshæmning oftest med følgehandicap som epilepsi, spasticitet, autisme, kommunikationsvanskeligheder eller medfødt døvblindhed. En større gruppe er karakteriseret ved ”Problemskabende adfærd”. Yderligere har vi dag- og fritidstilbud (§ 104).

På Center Bakkehuset bor 38 borgere. Vi er ca. 170 engagerede medarbejdere, hovedsageligt pædagoger, men også andre faggrupper. Vi vægter at arbejde tværfagligt med respekt for forskellige faglige vinkler. Center Bakkehuset er en værdibaseret og lærende organisation, som anser medarbejderne for vores væsentligste ressource
 

ORS/Small/a1978c96_logo.gifCenter BakkehusetVidebæk2020-02-06T15:06:33.8302020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

3 pædagoger - Vejledning og Støtte, Billund Kommune - aflastningstilbud

Vejledning og støtte

Grindsted
Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med til...
Indrykket:6. februar 2020

Pædagog til Bifrost Gården

Bifrost

Børkop
Om jobbet Vi søger en tryghedsskabende og faglig velfunderet specialpædagog til en 30 timers stilling på Gården. Vi arbejder ud fra en relationel og anerkendende pædagogik, og lægger vægt på at skabe tryghed og ro for det enkelte barn og fællesskabe...
Indrykket:23. januar 2020

Pædagog til Børnehuset Blæksprutten

Børnehuset Blæksprutten

Børkop
Om jobbet Vi søger en pædagog m k 35 timer ugentligt til vores børnehave. Én som har mod og lyst til at indgå i velfungerende teams, bestående af 6 pædagoger, 4 medhjælpere PAU, 1 souschef fordelt i vuggestuen og børnehaven. Og selvfølgelig også en ...
Indrykket:21. januar 2020

Daginstitutionen Troldebo/Labyrinten søger 2 pædagogiske assistenter

Troldebo / Labyrinten

Bredsten
Den Aldersintegrerede daginstitution Troldebo Labyrinten søger 2 engagerede pædagogiske assistenter med ben i næsen, fagligheden i højsædet og humoren i behold. Om Jobbet Vi søger to pædagogiske assistenter, der sammen med det øvrige team, vil være ...
Indrykket:3. februar 2020

Center Bakkehuset søger pædagog

Center Bakkehuset

Videbæk
i fast stilling på 30 timer ugentligt, med tiltrædelse den 15. april 2020 eller snarest derefter.Center Bakkehuset søger, gerne en erfaren og engageret medarbejder, der er reflekterende og fleksibel med et positivt menneskesyn, som brænder for at ar...
Indrykket:6. februar 2020