Pædagog eller Social-og sundhedsassistent til recovery-orienteret botilbud

Med din erfaring fra døgntilbud eller arbejde med psykisk syge skal du støtte beboerne i at have fuld indflydelse på deres egen hverdag.

CareMatch søger for Pilekrogen, Gentofte

Da en kollega har fundet nye udfordringer søger vi en ny medarbejder.

Aktiv læring og udvikling på arbejdet

Vi forventer, at du kan være en aktiv deltager til teammøder og på temadage med fokus på emner fra beboere og kolleger. Vi har fælles intern supervision og ekstern supervision 1 gang om måneden med udgangspunkt i en systemisk narrativ tilgang. Beboerne deltager i supervisionen, hvis det er muligt.

Du skal derfor være reflekterende i forhold til egen og andres praksis og se de daglige udfordringer og dilemmaer, som et vigtigt udviklingsrum.

Recovery-orienteret tilgang

Vi arbejder ud fra en recovery-orienteret tilgang med fokus på relationer og psykosocial rehabilitering. Beboerne er i centrum, og vi indretter vores arbejde til deres aktuelle situation. Det kræver, at du udviser initiativ i forhold til selvstændigt at arbejde ud fra vores kerneydelser, retningslinjer, politiker og beboernes individuelle ønsker og behov.

Kontaktperson

Du er kontaktperson for beboerne og udarbejder de faglige planer og anden dokumentation. Det er derfor vigtigt, at du taler og skriver dansk, så der er mulighed for en faglig velfunderet argumentation og selvstændig udførelse af skriftlige opgaver.

I hverdagen deltager du i at købe ind, lave mad og give omsorg, hjælp og støtte til beboerne omkring rengøring, tøjvask, udflugter m.m. Derudover skal du være serviceminded og opmærksom på beboernes udtrykskapacitet og kommunikation.

Din person

Hvis du er rummelig, har et drive og forstår at være aktivt opsøgende i din tilgang til beboerne, vil du passe lige ind. Du vil få succes i stillingen, hvis du er:

  • Tydelig og har overblik i forhold til flere beboere samtidigt
  • Initiativrig og aktiv i forhold til beboerne i og uden for huset
  • Empatisk uden at det for forud for din faglige viden
  • Fysisk og psykisk robust så du kan håndtere en kompleks vifte af arbejdsopgaver
  • Byder dig til med dine egne interesser

Faglig profil:

  • Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent
  • Erfaring med dokumentation og skriftlighed
  • Erfaring fra døgninstitution og psykisk syge udsatte mennesker
  • Det er en fordel, hvis du har kørekort

Pilekrogen tilbyder

Vi er beliggende i Gentofte og er kendetegnet ved særdeles gode rammer og ressourcer til aktivering. Pilekrogen er en udviklingsorienteret arbejdsplads med en engageret personalegruppe, der arbejder for at give den enkelte beboer et ståsted i tilværelsen.

Du bliver efter en god introduktion en del af et bofællesskab med 16 psykisk syge borgere, primært paranoidt skizofrene og misbrugere, der alle har en lav mestringsevne. Du arbejder i et team, hvor I er to på arbejde til en gruppe på 8 borgere.

Du bliver tilknyttet et fast team med 8 kolleger, der alle er uddannet pædagoger eller social- og sundhedsassistenter. Dertil en daglig leder.

Løn- og ansættelsesvilkår

Det er en fuldtidsstilling med blandede dag- og aftenvagter og hver anden weekend. Løn og ansættelse fastsættes efter forhandling ifølge gældende overenskomst. Vi forudsætter en acceptabel straffeattest, som du bedes sende med din ansøgning.

Yderligere information:

Pilekrogen samarbejder med konsulentvirksomheden CareMatch om denne ansættelse. Ønsker du at høre mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42. Du kan også orientere dig på http://pilekrogen.gentofte.dk/

Send din ansøgning med CV, straffeattest og relevante bilag hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013136Phoenix-c86bcbf112019-04-30T00:00:00Pædagog eller Social-og sundhedsassistent til recovery-orienteret botilbud

Med din erfaring fra døgntilbud eller arbejde med psykisk syge skal du støtte beboerne i at have fuld indflydelse på deres egen hverdag.

CareMatch søger for Pilekrogen, Gentofte

Da en kollega har fundet nye udfordringer søger vi en ny medarbejder.

Aktiv læring og udvikling på arbejdet

Vi forventer, at du kan være en aktiv deltager til teammøder og på temadage med fokus på emner fra beboere og kolleger. Vi har fælles intern supervision og ekstern supervision 1 gang om måneden med udgangspunkt i en systemisk narrativ tilgang. Beboerne deltager i supervisionen, hvis det er muligt.

Du skal derfor være reflekterende i forhold til egen og andres praksis og se de daglige udfordringer og dilemmaer, som et vigtigt udviklingsrum.

Recovery-orienteret tilgang

Vi arbejder ud fra en recovery-orienteret tilgang med fokus på relationer og psykosocial rehabilitering. Beboerne er i centrum, og vi indretter vores arbejde til deres aktuelle situation. Det kræver, at du udviser initiativ i forhold til selvstændigt at arbejde ud fra vores kerneydelser, retningslinjer, politiker og beboernes individuelle ønsker og behov.

Kontaktperson

Du er kontaktperson for beboerne og udarbejder de faglige planer og anden dokumentation. Det er derfor vigtigt, at du taler og skriver dansk, så der er mulighed for en faglig velfunderet argumentation og selvstændig udførelse af skriftlige opgaver.

I hverdagen deltager du i at købe ind, lave mad og give omsorg, hjælp og støtte til beboerne omkring rengøring, tøjvask, udflugter m.m. Derudover skal du være serviceminded og opmærksom på beboernes udtrykskapacitet og kommunikation.

Din person

Hvis du er rummelig, har et drive og forstår at være aktivt opsøgende i din tilgang til beboerne, vil du passe lige ind. Du vil få succes i stillingen, hvis du er:

  • Tydelig og har overblik i forhold til flere beboere samtidigt
  • Initiativrig og aktiv i forhold til beboerne i og uden for huset
  • Empatisk uden at det for forud for din faglige viden
  • Fysisk og psykisk robust så du kan håndtere en kompleks vifte af arbejdsopgaver
  • Byder dig til med dine egne interesser

Faglig profil:

  • Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent
  • Erfaring med dokumentation og skriftlighed
  • Erfaring fra døgninstitution og psykisk syge udsatte mennesker
  • Det er en fordel, hvis du har kørekort

Pilekrogen tilbyder

Vi er beliggende i Gentofte og er kendetegnet ved særdeles gode rammer og ressourcer til aktivering. Pilekrogen er en udviklingsorienteret arbejdsplads med en engageret personalegruppe, der arbejder for at give den enkelte beboer et ståsted i tilværelsen.

Du bliver efter en god introduktion en del af et bofællesskab med 16 psykisk syge borgere, primært paranoidt skizofrene og misbrugere, der alle har en lav mestringsevne. Du arbejder i et team, hvor I er to på arbejde til en gruppe på 8 borgere.

Du bliver tilknyttet et fast team med 8 kolleger, der alle er uddannet pædagoger eller social- og sundhedsassistenter. Dertil en daglig leder.

Løn- og ansættelsesvilkår

Det er en fuldtidsstilling med blandede dag- og aftenvagter og hver anden weekend. Løn og ansættelse fastsættes efter forhandling ifølge gældende overenskomst. Vi forudsætter en acceptabel straffeattest, som du bedes sende med din ansøgning.

Yderligere information:

Pilekrogen samarbejder med konsulentvirksomheden CareMatch om denne ansættelse. Ønsker du at høre mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42. Du kan også orientere dig på http://pilekrogen.gentofte.dk/

Send din ansøgning med CV, straffeattest og relevante bilag hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.

Med din erfaring fra døgntilbud eller arbejde med psykisk syge skal du støtte beboerne i at have fuld indflydelse på deres egen hverdag. CareMatch søger for Pilekrogen, Gentofte Da en kollega har fundet nye udfordringer søger vi en ny medarbejder. Aktiv læring og udvikling på arbejdet Vi forventer, at du kan være en aktiv deltager til teammøder og på temadage med fokus på emner fra beboere og kolleger. Vi har fælles intern supervision og ekstern supervision 1 gang om måneden med udgangspunkt i en systemisk narrativ tilgang. Beboerne deltager i supervisionen, hvis det er muligt. Du skal derfor være reflekterende i forhold til egen og andres praksis og se de daglige udfordringer og dilemmaer, som et vigtigt udviklingsrum. Recovery-orienteret tilgang Vi arbejder ud fra en recovery-orienteret tilgang med fokus på relationer og psykosocial rehabilitering. Beboerne er i centrum, og vi indretter vores arbejde til deres aktuelle situation. Det kræver, at du udviser initiativ i forhold til selvstændigt at arbejde ud fra vores kerneydelser, retningslinjer, politiker og beboernes individuelle ønsker og behov. Kontaktperson Du er kontaktperson for beboerne og udarbejder de faglige planer og anden dokumentation. Det er derfor vigtigt, at du taler og skriver dansk, så der er mulighed for en faglig velfunderet argumentation og selvstændig udførelse af skriftlige opgaver. I hverdagen deltager du i at købe ind, lave mad og give omsorg, hjælp og støtte til beboerne omkring rengøring, tøjvask, udflugter m.m. Derudover skal du være serviceminded og opmærksom på beboernes udtrykskapacitet og kommunikation. Din person Hvis du er rummelig, har et drive og forstår at være aktivt opsøgende i din tilgang til beboerne, vil du passe lige ind. Du vil få succes i stillingen, hvis du er: Tydelig og har overblik i forhold til flere beboere samtidigt Initiativrig og aktiv i forhold til beboerne i og uden for huset Empatisk uden at det for forud for din faglige viden Fysisk og psykisk robust så du kan håndtere en kompleks vifte af arbejdsopgaver Byder dig til med dine egne interesser Faglig profil: Uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent Erfaring med dokumentation og skriftlighed Erfaring fra døgninstitution og psykisk syge udsatte mennesker Det er en fordel, hvis du har kørekort Pilekrogen tilbyder Vi er beliggende i Gentofte og er kendetegnet ved særdeles gode rammer og ressourcer til aktivering. Pilekrogen er en udviklingsorienteret arbejdsplads med en engageret personalegruppe, der arbejder for at give den enkelte beboer et ståsted i tilværelsen. Du bliver efter en god introduktion en del af et bofællesskab med 16 psykisk syge borgere, primært paranoidt skizofrene og misbrugere, der alle har en lav mestringsevne. Du arbejder i et team, hvor I er to på arbejde til en gruppe på 8 borgere. Du bliver tilknyttet et fast team med 8 kolleger, der alle er uddannet pædagoger eller social- og sundhedsassistenter. Dertil en daglig leder. Løn- og ansættelsesvilkår Det er en fuldtidsstilling med blandede dag- og aftenvagter og hver anden weekend. Løn og ansættelse fastsættes efter forhandling ifølge gældende overenskomst. Vi forudsætter en acceptabel straffeattest, som du bedes sende med din ansøgning. Yderligere information: Pilekrogen samarbejder med konsulentvirksomheden CareMatch om denne ansættelse. Ønsker du at høre mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42. Du kan også orientere dig på http: pilekrogen.gentofte.dk Send din ansøgning med CV, straffeattest og relevante bilag hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.11jobnetc86bcbf1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://carematchaps.hr-skyen.dk/show-job/431850EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3515854CareMatch ApS11Sognevej 212820GentofteDKDanmark0
mlh@carematch.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751039JobNet4980377498037710029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c86bcbf1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c86bcbf1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c86bcbf1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c86bcbf1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgEr du en fagligt stærk Social- og sundhedsassistent?12008311Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed361627375Madsmlh@carematch.dkDKDanmarkDKDanmark330009474OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger social og sundhedsassistenter til dagvagt fuld tid.Robot OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger social og sundhedsassistenter der brænder for at gøre en forskel for borgere med moderat til svær demenssygdom. Vi tilbyder en stilling hvor du: er tæt på beboerne i hverdagen og samarbejder med de pårørende om at sikre en god og meningsfuld hverdag for alle.indgår i det kollegiale fællesskab, hvor vi har fokus på kvaliteten i opgaveløsningen.bliver en del af et kollegialt netværk med faglig sparringfår mulighed for faglig udvikling og kursertilbydes OK-Fondens personalegoder eks. sundhedsforsikring Du er social og sundhedsassistent som: er stolt af dit fag og ønsker at gøre en forskeler engageret og stabilkan se dig selv arbejde ud fra OK-Fondens værdiervild med og rigtig god til at yde omsorg for ældre borgere, især borgere med demens som udfordring i dagligdagen,også har et godt humør og ønsker at indgå i det kollegiale fælleskab.sætter en ære i at dokumentationen er i orden og tænker den som en selvfølgelig del af arbejdetsætter en ære i at skabe hygge og aktivitet med beboerneser muligheder og finder udfordringer spændendekan have mange bolde i luften,har overblik over beboernes individuelle behov og ressourcerhar gode samarbejds- og kommunikations evner samt er lyttende til beboere, pårørende og kollegaer. Stillingen er på 37 timer ugentligt og er ledig til besættelse snarest muligt. Hvis du er nysgerrig på denne stilling så send os en motiveret ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger på tlf. 29 38 96 86 for yderligere information om stillingen. Kvalificerede ansøgere vil blive kontaktet mhp. en uddybende samtale løbende.OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger social og sundhedsassistenter der brænder for at gøre en forskel for borgere med moderat til svær demenssygdom.

Vi tilbyder en stilling hvor du:
 
  • er tæt på beboerne i hverdagen og samarbejder med de pårørende om at sikre en god og meningsfuld hverdag for alle.
  • indgår i det kollegiale fællesskab, hvor vi har fokus på kvaliteten i opgaveløsningen.
  • bliver en del af et kollegialt netværk med faglig sparring
  • får mulighed for faglig udvikling og kurser
  • tilbydes OK-Fondens personalegoder eks. sundhedsforsikring

Du er social og sundhedsassistent som:
 
  • er stolt af dit fag og ønsker at gøre en forskel
  • er engageret og stabil
  • kan se dig selv arbejde ud fra OK-Fondens værdier
  • vild med og rigtig god til at yde omsorg for ældre borgere, især borgere med demens som udfordring i dagligdagen,
  • også har et godt humør og ønsker at indgå i det kollegiale fælleskab.
  • sætter en ære i at dokumentationen er i orden og tænker den som en selvfølgelig del af arbejdet
  • sætter en ære i at skabe hygge og aktivitet med beboerne
  • ser muligheder og finder udfordringer spændende
  • kan have mange bolde i luften,
  • har overblik over beboernes individuelle behov og ressourcer
  • har gode samarbejds- og kommunikations evner samt er lyttende til beboere, pårørende og kollegaer.


Stillingen er på 37 timer ugentligt og er ledig til besættelse snarest muligt.


Hvis du er nysgerrig på denne stilling så send os en motiveret ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger på tlf. 29 38 96 86 for yderligere information om stillingen.

Kvalificerede ansøgere vil blive kontaktet mhp. en uddybende samtale løbende.

OK-FondenFrederiksberg C2019-04-17T00:00:002019-05-20T00:00:00
330009476OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger ansvarshavende aftenvagt.Robot På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul. Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen. Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du:Har erfaring fra arbejdet med borgere med demensIndgår i aftenvagtsnormeringenindgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte ugehar overblikket over hele huset i din vagtkan træde til, hvis der opstår noget uforudsetvil påtage dig ansvar og er loyalfølger op på ledelses mæssige beslutningerkan vejlede kollegerne i komplekse problemstillingerer en god sparringspartnerhar det overordnede medicinske ansvar Vi kan tilbyde dig:Et godt kollegialt fællesskabSparring med teamledere og kolleger i tværgående funktionerEn stilling, der kan være et springbræt til yderligere ledelse på sigtOK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage. stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter. Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning. Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og  ansætte en ansvarshavende aftenvagt i hvert vagt rul.
Det er en nyoprettet funktion og det betyder, at du kan være med til at forme funktionen hen ad vejen.


Som ansvarshavende i aftenvagt forventes blandt andet at du:
  • Har erfaring fra arbejdet med borgere med demens
  • Indgår i aftenvagtsnormeringen
  • indgår i tæt samarbejde med teamlederne og de forskellige kolleger i tværgående funktioner samt din makker i modsatte uge
  • har overblikket over hele huset i din vagt
  • kan træde til, hvis der opstår noget uforudset
  • vil påtage dig ansvar og er loyal
  • følger op på ledelses mæssige beslutninger
  • kan vejlede kollegerne i komplekse problemstillinger
  • er en god sparringspartner
  • har det overordnede medicinske ansvar

Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt kollegialt fællesskab
  • Sparring med teamledere og kolleger i tværgående funktioner
  • En stilling, der kan være et "springbræt" til yderligere ledelse på sigt
  • OK-Fondens personale goder eks. sundhedsforsikring

Vagten er fordelt på 7 arbejdsdag og 7 fridage.

stillingen er ledig pr. 1. juni 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Hvis dette lyder interessant for sig, så send os en motiveret ansøgning.

Du er velkommen til at kontakte centerchef Helle Bagger tlf. 29 38 96 86 for yderligere oplysninger om stillingen.



 

OK-FondenFrederiksberg C2019-04-17T00:00:002019-05-20T00:00:00
330012236Social- og sundhedsassistent til velfungerende plejecenter i Hvidovre, hver 3. weekend- dagvagtRobot CareMatch søger for kunde Du skal med udgangspunkt i din erfaring tage medansvar for overblikket og fagligheden i plejen af 12 beboere på afdelingen. Stillingen er i dagvagt med arbejde hver 3. weekend. Dine opgaver Vi har tiltagende komplekse borgere og du skal strukturere handleplaner, sikre dokumentation i CURA og håndtere medicin, lægekontakt og lægebesøg med stuegang. Du deltager i plejen, men det vigtigste er overblikket. Typisk er social- og sundhedshjælperne kontaktperson for beboerne, så du har ansvar for overblikket på observationerne, dokumentationen og for det faglige fokus på f.eks. hygiejne, demens, vægt og væske, som I gennemgår på ugentlige møder med afdelingslederen. God introduktion Vi tilbyder en stor introduktionspakke på op til en måned, sidemandsoplæring og vejledning fra leder og kolleger fra egen og andre afdelinger. Det er vigtigt for os, at du bliver klædt på til opgaven. Din faglige og personlige profil Vi søger en kollega, der kan sætte sig ind i beboernes situation med en medmenneskelig tilgang, en anerkendende dialog og bidrage til fokus på kerneopgaven og arbejdsfællesskabet. Autoriseret social- og sundhedsassistent Har overblik og kan koordinere plejeforløb Kan arbejde løsningsorienteret Er imødekommende Har kendskab til elektronisk dokumentation Plejecentret Vi er et stort plejecenter, men afdelingen består af i alt 24 beboere. Du samarbejder til dagligt med en social- og sundhedsassistentkollega og der er typisk 5 hjælpere på arbejde til beboerne. Alle er hjælpsomme og imødekommende kolleger. Vi er meget aktive socialt sammen på afdelingen og trives godt sammen. På trods af mange aktuelle barsler i afdelingen, så har vi et lavt sygefravær. Vi arbejder aktivt med vores værdibaserede personalepolitik og har fokus på nærvær frem for fravær. Vi arbejder ud fra Leve- Bo miljø modellen og dokumenterer i CURA. Yderligere oplysninger Krogstenshave samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42. Stillingen er på 32-35 timer ugentlig i dagvagt med 3. weekend. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.

CareMatch søger for kunde

Du skal med udgangspunkt i din erfaring tage medansvar for overblikket og fagligheden i plejen af 12 beboere på afdelingen. Stillingen er i dagvagt med arbejde hver 3. weekend.

Dine opgaver

Vi har tiltagende komplekse borgere og du skal strukturere handleplaner, sikre dokumentation i CURA og håndtere medicin, lægekontakt og lægebesøg med stuegang. Du deltager i plejen, men det vigtigste er overblikket.

Typisk er social- og sundhedshjælperne kontaktperson for beboerne, så du har ansvar for overblikket på observationerne, dokumentationen og for det faglige fokus på f.eks. hygiejne, demens, vægt og væske, som I gennemgår på ugentlige møder med afdelingslederen.

God introduktion

Vi tilbyder en stor introduktionspakke på op til en måned, sidemandsoplæring og vejledning fra leder og kolleger fra egen og andre afdelinger. Det er vigtigt for os, at du bliver klædt på til opgaven.

Din faglige og personlige profil

Vi søger en kollega, der kan sætte sig ind i beboernes situation med en medmenneskelig tilgang, en anerkendende dialog og bidrage til fokus på kerneopgaven og arbejdsfællesskabet.

  • Autoriseret social- og sundhedsassistent
  • Har overblik og kan koordinere plejeforløb
  • Kan arbejde løsningsorienteret
  • Er imødekommende
  • Har kendskab til elektronisk dokumentation

Plejecentret

Vi er et stort plejecenter, men afdelingen består af i alt 24 beboere. Du samarbejder til dagligt med en social- og sundhedsassistentkollega og der er typisk 5 hjælpere på arbejde til beboerne.

Alle er hjælpsomme og imødekommende kolleger. Vi er meget aktive socialt sammen på afdelingen og trives godt sammen. På trods af mange aktuelle barsler i afdelingen, så har vi et lavt sygefravær.

Vi arbejder aktivt med vores værdibaserede personalepolitik og har fokus på nærvær frem for fravær. Vi arbejder ud fra Leve- Bo miljø modellen og dokumenterer i CURA.

Yderligere oplysninger

Krogstenshave samarbejder med CareMatch om denne ansættelse. Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Mads Henriksen på 42 48 40 42.

Stillingen er på 32-35 timer ugentlig i dagvagt med 3. weekend. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.

CareMatch ApSHvidovre2019-04-26T00:00:002019-06-10T00:00:00
330013141Social- og sundhedsassistent til nattevagt på plejehjemRobot CareMatch søger for plejecenter i Gentofte I nattevagten med vagtrullet 7-7 i ulige uge, varetager du pleje og omsorg af 20 beboere. Trivsel vægtes højt Der er få praktiske opgaver om natten og du samarbejder med andre kolleger i løbet af natten, men er primært på egen afdeling. Der gode nyrenoverede bygninger og afdelinger og du bliver en del af et miljø i trivsel og udvikling og del af et team af kolleger, der stræber mod at kollegaer og beboere har gode nætter. Det erfarne lederteam, gør meget for at nå ud i hele huset og hele døgnet. De arbejder tillidsbaseret og får ros for, at der er nærhed og anerkendelse. Din personlige og faglige profil Vi har fokus på faglig refleksion og ønsker at du er uddannet social- og sundhedsassistent og fagligt velfunderet. Har du kendskab til geriatri, er initiativrig og kan du strukturere dit arbejde, så passer du lige ind hos os. Erfaring med dokumentation og formidling God til at kommunikere Rolig og kan bevare overblikket Positiv og rummelig Gerne humoristisk sans Om arbejdspladsen Huset fortæller selv, at de er præget af åbenhed og tværfagligt samarbejde mellem gode kolleger. Der er en uformel omgangstone og du kan selv tilrettelægge dit arbejde. Der vil naturligvis være en grundig introduktion. Mødetiden er 23 - 07. Mere information Kontakt Mads Henriksen på 42 48 40 42 eller mlh@carematch.dk og få en fortrolig samtale om mulighederne eller send dit CV og din motivation til os hurtigst muligt, da vi kigger på dem løbende.

CareMatch søger for plejecenter i Gentofte

I nattevagten med vagtrullet 7-7 i ulige uge, varetager du pleje og omsorg af 20 beboere.

Trivsel vægtes højt

Der er få praktiske opgaver om natten og du samarbejder med andre kolleger i løbet af natten, men er primært på egen afdeling.

Der gode nyrenoverede bygninger og afdelinger og du bliver en del af et miljø i trivsel og udvikling og del af et team af kolleger, der stræber mod at kollegaer og beboere har gode nætter.

Det erfarne lederteam, gør meget for at nå ud i hele huset og hele døgnet. De arbejder tillidsbaseret og får ros for, at der er nærhed og anerkendelse.

Din personlige og faglige profil

Vi har fokus på faglig refleksion og ønsker at du er uddannet social- og sundhedsassistent og fagligt velfunderet. Har du kendskab til geriatri, er initiativrig og kan du strukturere dit arbejde, så passer du lige ind hos os.

  • Erfaring med dokumentation og formidling
  • God til at kommunikere
  • Rolig og kan bevare overblikket
  • Positiv og rummelig
  • Gerne humoristisk sans

Om arbejdspladsen

Huset fortæller selv, at de er præget af åbenhed og tværfagligt samarbejde mellem gode kolleger. Der er en uformel omgangstone og du kan selv tilrettelægge dit arbejde. Der vil naturligvis være en grundig introduktion.

Mødetiden er 23 - 07.

Mere information

Kontakt Mads Henriksen på 42 48 40 42 eller mlh@carematch.dk og få en fortrolig samtale om mulighederne eller send dit CV og din motivation til os hurtigst muligt, da vi kigger på dem løbende.

CareMatch ApSCharlottenlund2019-04-30T00:00:002019-05-19T00:00:00
330017883Social- og sundhedsassistenter søges til IngeborggårdenRobot Har du lyst til at arbejde i dagvagt og med arbejde hver 4. weekend, så se her. Ingeborggården er i en forandringsproces! Vi skal moderniseres ultimo 2019, så kom og vær med. Vi søger dagvagter på 32-37 timer ugen med arbejde hver 4 weekend. Vi tilbyder: Ingeborggården er en arbejdsplads med engagerede medarbejdere, der brænder for arbejdet med ældre. Vi har fokus på kompetenceudvikling og arbejdsmiljø og prioriterer højt, at Ingeborggården skal være et godt sted at arbejde. Vi er en del af Demensrejseholdet, hvor der uddannes nøglepersoner, som uddanner deres kollegaer. Vi har fokus på dementes adfærd samt interaktionen med personalet og har allerede set en udvikling henimod en bedre hverdag for den demente med fokus på dennes trivsel. Brænder du for arbjedet med demente, er Ingeborggården således det rette sted at søge hen. Vi har eget køkken og har fokus på mad og dysfagi kost. Vi uddanner også nøglepersoner inden for dette område. Vi har fokus på vores arbejdsmiljø, og der arbejdes aktivt med dette igennem vores arbejdsmiljørepræsentanter. Vi forventer :At du selvstændigt kan planlægge, udføre og koordinere opgaver til en gruppe beboere.At du yder individuel pleje og omsorg til beboerne.At du kan lide og har forståelse for at arbejde med demente borgere.At du er fortrolig med elektronisk dokumentation - vi bruger CURA.At du har erfaring med medicinadministration og FMK registrering.At du bidrager til det dynamiske team, hvor dine kollegaer har høj faglighed og empati.At du er forandrings- og udviklingsparat.At du er fleksibel, kreativ og har gå-på-mod.At du er positiv, imødekommende og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø gennem positiv dialog og samarbejde. Ønsker du yderligere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Pia Bærentzen på telefon 3877 7949 eller afdelingsleder Ingelise Henriksen på telefon 3877 7909 eller afdelingsleder Bolette Baunsgaard 3877 7929 Tiltrædelse: Efter aftale. Ansøgningsfrist: tirsdag den 28. maj 2019, kl. 12.00. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ingeborggården er en røgfri arbejdsplads. Lidt om os Plejehjemmet Ingeborggården er et kommunalt plejehjem i Frederiksberg Kommune. Det er kommunens største plejehjem med 148 boliger, hvoraf 6 er ægtefælleboliger. Vi har eget produktionskøkken, egen TV-kanal TVI samt et stort aktivitetscenter, hvor husets beboere kan få træning af vores fysioterapeuter og ergoterapeuter samt deltage i sang og musik, tegning og maling, debatgrupper og meget andet. Vi er et innovativt og udviklingsorienteret hus, der fokuserer på trivsel og godt humør. Vores mission er at skabe et godt og værdigt liv for beboerne gennem faglighed og udvikling af medarbejderne. Vores værdier synliggøres gennem vores daglige arbejde og ud fra socialpædagogiske principper. Ingeborggården går en spændende fremtid i møde og skal blandt andet igennem en total moderniseringsproces inden for de kommende år. Du kan læse mere om plejehjemmet på vores hjemmeside www.ingeborggaarden.dk. Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden. Vi er en moderne kommune, der betjener ca. 105.000 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.Har du lyst til at arbejde i dagvagt og med arbejde hver 4. weekend, så se her.
Ingeborggården er i en forandringsproces! Vi skal moderniseres ultimo 2019, så kom og vær med. Vi søger dagvagter på 32-37 timer/ugen med arbejde hver 4 weekend.

Vi tilbyder: 
Ingeborggården er en arbejdsplads med engagerede medarbejdere, der brænder for arbejdet med ældre. Vi har fokus på kompetenceudvikling og arbejdsmiljø og prioriterer højt, at Ingeborggården skal være et godt sted at arbejde.

Vi er en del af Demensrejseholdet, hvor der uddannes nøglepersoner, som uddanner deres kollegaer. Vi har fokus på dementes adfærd samt interaktionen med personalet og har allerede set en udvikling henimod en bedre hverdag for den demente med fokus på dennes trivsel. Brænder du for arbjedet med demente, er Ingeborggården således det rette sted at søge hen. 

Vi har eget køkken og har fokus på mad og dysfagi kost. Vi uddanner også nøglepersoner inden for dette område.
 
Vi har fokus på vores arbejdsmiljø, og der arbejdes aktivt med dette igennem vores arbejdsmiljørepræsentanter.
 
Vi forventer :
  • At du selvstændigt kan planlægge, udføre og koordinere opgaver til en gruppe beboere.
  • At du yder individuel pleje og omsorg til beboerne.
  • At du kan lide og har forståelse for at arbejde med demente borgere.
  • At du er fortrolig med elektronisk dokumentation - vi bruger CURA.
  • At du har erfaring med medicinadministration og FMK registrering.
  • At du bidrager til det dynamiske team, hvor dine kollegaer har høj faglighed og empati.
  • At du er forandrings- og udviklingsparat.
  • At du er fleksibel, kreativ og har gå-på-mod.
  • At du er positiv, imødekommende og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø gennem positiv dialog og samarbejde.
 
Ønsker du yderligere information om stillingerne, er du velkommen til at kontakte
afdelingsleder Pia Bærentzen på telefon 3877 7949 eller afdelingsleder Ingelise Henriksen på telefon 3877 7909 eller afdelingsleder Bolette Baunsgaard 3877 7929

Tiltrædelse: Efter aftale.
Ansøgningsfrist: tirsdag den 28. maj 2019, kl. 12.00.
Samtaler vil blive afholdt løbende.

Ingeborggården er en røgfri arbejdsplads.

Lidt om os
Plejehjemmet Ingeborggården er et kommunalt plejehjem i Frederiksberg Kommune.
Det er kommunens største plejehjem med 148 boliger, hvoraf 6 er ægtefælleboliger. Vi
har eget produktionskøkken, egen TV-kanal ”TVI” samt et stort aktivitetscenter, hvor
husets beboere kan få træning af vores fysioterapeuter og ergoterapeuter samt deltage
i sang og musik, tegning og maling, debatgrupper og meget andet.

Vi er et innovativt og udviklingsorienteret hus, der fokuserer på trivsel og godt humør.
Vores mission er at skabe et godt og værdigt liv for beboerne gennem faglighed og
udvikling af medarbejderne. Vores værdier synliggøres gennem vores daglige arbejde
og ud fra socialpædagogiske principper.

Ingeborggården går en spændende fremtid i møde og skal blandt andet igennem en
total moderniseringsproces inden for de kommende år.

Du kan læse mere om plejehjemmet på vores hjemmeside www.ingeborggaarden.dk.
 

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener ca. 105.000 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

IngeborggårdenFrederiksberg2019-05-06T00:00:002019-05-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger social og sundhedsassistenter til dagvagt fuld tid.

OK-Fonden

Frederiksberg C
OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger social og sundhedsassistenter der brænder for at gøre en forskel for borgere med moderat til svær demenssygdom. Vi tilbyder en stilling hvor du: er tæt på beboerne i hverdagen og samarbejder med de pårørende om at...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

OK-Fonden Prinsesse Benedicte søger ansvarshavende aftenvagt.

OK-Fonden

Frederiksberg C
På OK-Fonden Prinsesse Benedicte må vi konstatere at kompleksiteten hos vores beboere, som alle har en moderat til svar demenssygdom, er stigende. Vi har derfor besluttet at øge kvaliteten i vores aftenvagter og ansætte en ansvarshavende aftenvagt i...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Social- og sundhedsassistent til velfungerende plejecenter i Hvidovre, hver 3. weekend- dagvagt

CareMatch ApS

Hvidovre
CareMatch søger for kunde Du skal med udgangspunkt i din erfaring tage medansvar for overblikket og fagligheden i plejen af 12 beboere på afdelingen. Stillingen er i dagvagt med arbejde hver 3. weekend. Dine opgaver Vi har tiltagende komplekse borge...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Social- og sundhedsassistent til nattevagt på plejehjem

CareMatch ApS

Charlottenlund
CareMatch søger for plejecenter i Gentofte I nattevagten med vagtrullet 7-7 i ulige uge, varetager du pleje og omsorg af 20 beboere. Trivsel vægtes højt Der er få praktiske opgaver om natten og du samarbejder med andre kolleger i løbet af natten, me...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:19. maj 2019

Social- og sundhedsassistenter søges til Ingeborggården

Ingeborggården

Frederiksberg
Har du lyst til at arbejde i dagvagt og med arbejde hver 4. weekend, så se her. Ingeborggården er i en forandringsproces! Vi skal moderniseres ultimo 2019, så kom og vær med. Vi søger dagvagter på 32-37 timer ugen med arbejde hver 4 weekend. Vi tilb...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019