Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagog, Social- og Sundhedsassistent eller Ergoterapeut

Pædagog, Social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo- og
Dagtilbuddet Syrenbakken


Vi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32
timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken.

Om organisationen Syrenbakken:
Organisationen er en del af Ældre- og Handicapforvaltningen og Fagcenter for erhvervet
hjerneskade og fysiske handicap. Organisationen Syrenbakken bestå af et
døgndækket botilbud med 42 boliger fordelt på 4 enheder og 2 dagtilbud, fordelt på 2 matrikler.
Personalegruppen bestå af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger og
SSA´er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL,
vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.

Vores tilgang:
Vi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og vores indsatser tager afsæt i indsatsmål, der
tager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen i
organisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i ”Det gode hverdags liv ”.
Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sit
liv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad af
selvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder og
udvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette i
samarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på at den
enkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og dé at kunne være noget for
andre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at du
skal agere i mange forskellige situationer.

Om Jobbet:
Dine opgaver består af:
At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes må
At yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADL
At yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøg
Udarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ/CURA
At støtte borgerne i kommunikation og sociale relationer
At indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kolleger
At udføre lettere rengøringsopgaver
Du skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. å i ca. 4 døgn.

Vi forventer:
Du har en pædagogisk baggrund, uddannet Social- og sundhedsassistent
eller Ergoterapeut
At du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabilitering
At du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagens
gøremål, også i pressede situationer
Du er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljø
Alle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerne
Du er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger og
der kan forekomme udad reagerende adfærd
Du er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationen
Du er fleksibel og med stor selvstændighed
At du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del af
hverdagen.
Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tæt
integration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Vi
prioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derfor
fælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tager
afsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang.

Arbejdsstedets adresse:
Bo-tilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby

Vil du vide mere:
For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakte
Assisterende leder Tina Kilschow (i uge 28 og 29) på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559, Anette Bilde Thoft (i uge 27) på mail: abth-aeh@aalborg.dk eller tlf.nr. 2520-5560

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den
forhandlingsberettigede organisation

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049899Phoenix-a8041f0112019-06-27T15:00:42.727Pædagog, Social- og Sundhedsassistent eller ErgoterapeutPædagog, Social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo- og
Dagtilbuddet Syrenbakken


Vi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32
timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken.

Om organisationen Syrenbakken:
Organisationen er en del af Ældre- og Handicapforvaltningen og Fagcenter for erhvervet
hjerneskade og fysiske handicap. Organisationen Syrenbakken bestå af et
døgndækket botilbud med 42 boliger fordelt på 4 enheder og 2 dagtilbud, fordelt på 2 matrikler.
Personalegruppen bestå af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger og
SSA´er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL,
vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.

Vores tilgang:
Vi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og vores indsatser tager afsæt i indsatsmål, der
tager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen i
organisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i ”Det gode hverdags liv ”.
Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sit
liv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad af
selvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder og
udvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette i
samarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på at den
enkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og dé at kunne være noget for
andre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at du
skal agere i mange forskellige situationer.

Om Jobbet:
Dine opgaver består af:
At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes må
At yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADL
At yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøg
Udarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ/CURA
At støtte borgerne i kommunikation og sociale relationer
At indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kolleger
At udføre lettere rengøringsopgaver
Du skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. å i ca. 4 døgn.

Vi forventer:
Du har en pædagogisk baggrund, uddannet Social- og sundhedsassistent
eller Ergoterapeut
At du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabilitering
At du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagens
gøremål, også i pressede situationer
Du er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljø
Alle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerne
Du er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger og
der kan forekomme udad reagerende adfærd
Du er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationen
Du er fleksibel og med stor selvstændighed
At du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del af
hverdagen.
Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tæt
integration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Vi
prioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derfor
fælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tager
afsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang.

Arbejdsstedets adresse:
Bo-tilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby

Vil du vide mere:
For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakte
Assisterende leder Tina Kilschow (i uge 28 og 29) på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559, Anette Bilde Thoft (i uge 27) på mail: abth-aeh@aalborg.dk eller tlf.nr. 2520-5560

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den
forhandlingsberettigede organisation

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-07-16T00:51:39.197 Pædagog, Social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo- ogDagtilbuddet SyrenbakkenVi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken.Om organisationen Syrenbakken:Organisationen er en del af ldre- og Handicapforvaltningen og Fagcenter for erhvervethjerneskade og fysiske handicap. Organisationen Syrenbakken bestå af etdøgndækket botilbud med 42 boliger fordelt på 4 enheder og 2 dagtilbud, fordelt på 2 matrikler.Personalegruppen bestå af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger ogSSA er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL,vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.Vores tilgang:Vi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og vores indsatser tager afsæt i indsatsmål, dertager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen iorganisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i Det gode hverdags liv .Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sitliv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad afselvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder ogudvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette isamarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på at denenkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og d at kunne være noget forandre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at duskal agere i mange forskellige situationer.Om Jobbet:Dine opgaver består af:At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes måAt yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADLAt yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøgUdarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ CURAAt støtte borgerne i kommunikation og sociale relationerAt indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kollegerAt udføre lettere rengøringsopgaverDu skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. å i ca. 4 døgn.Vi forventer:Du har en pædagogisk baggrund, uddannet Social- og sundhedsassistenteller ErgoterapeutAt du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabiliteringAt du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagensgøremål, også i pressede situationerDu er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljøAlle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerneDu er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger ogder kan forekomme udad reagerende adfærdDu er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationenDu er fleksibel og med stor selvstændighedAt du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del afhverdagen.Vi kan tilbyde en arbejdsplads:Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tætintegration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Viprioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derforfælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tagerafsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang.Arbejdsstedets adresse:Bo-tilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 NørresundbyVil du vide mere:For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakteAssisterende leder Tina Kilschow (i uge 28 og 29) på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559, Anette Bilde Thoft (i uge 27) på mail: abth-aeh@aalborg.dk eller tlf.nr. 2520-5560Løn og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og denforhandlingsberettigede organisationForud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixa8041f01101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c2cbb7fe-b687-4c95-bcac-6ea0fd5442c60EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3553337Bo- og dagtilbud Syrenbakken11Syrenbakken 499400NørresundbyDKDanmarkORS/a8041f01_logo.gifORS/Small/a8041f01_logo.gif0
tki-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent784606EmplyMinimum pakken - 35 dage9611f987-f34a-4914-8933-e13dc3b4b247_3731200027-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgPædagog, Social- og Sundhedsassistent eller Ergoterapeut12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362145957Tina Kilschowtki-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330113157Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariatBasic Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariatAnsøgningsfrist:17.november 2019 Om stillingen arbejdspladsenCenterVikarAalborg er et internt vikarbureau i Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap.Vi formidler vikarer til alle bo- og dagtilbud i fagcenteret. Vi søger primært omsorgs- og pædagogmedhjælpere, Social-og sundhedsassistenter hjælpere eller pædagoger. Vores botilbud ligger henholdsvis i Nørresundby, Vodskov og Nibe.Størstedelen af vores vikarer er tilkaldevikarer der er ansat på timebasis, men vi ønsker at udvide staben med yderligere 3 faste månedslønnede, som får planlagte vagter. Dette for at sikre kontinuitet og overskuelighed for medarbejdere og borgere i tilbuddene. Vi søger 2 medarbejdere som kan arbejde primært i dagtimer aftentimer samt en medarbejder der kan arbejde primært i aften- og nattevagter. For alle gælder det, at man skal kunne arbejde hver anden weekend.Ansættelsen er i første omgang af et års varighed 30 timer ugentlig, men med mulighed for fastansættelse.Et job som medarbejder hos CenterVikar Aalborg er oplagt for dig som: Ønsker et job med borgergruppen, hvor borgerkontakten er i fokus ønsker et spændende, fleksibelt arbejdsliv med frihed, nye udfordringer og arbejdsopgaver og masser af muligheder. kan se dig selv arbejde med målgruppen, og kan lide at møde nye mennesker. Vi tilbyder: et spændende og udfordrende arbejde inden for målgruppen af borgere med en erhvervet hjerneskade og fysisk handicap mulighed for at få masser af alsidig erfaring og kompetencer inden for forskellige pædagogiske tilgange og borgergrupper mulighed for at styrke dine kompetencer yderligere gennem kurser som forflytning og dermed også dit CV et nyt netværk og muligheden for at komme forrest i jobkøen Vi forventer, at du: kan arbejde hver anden weekend og har mulighed for at arbejde på alle tider af døgnet. Dog vil vagterne primært blive lagt efter hvordan du er ansat. Kan navigere i en hverdag, hvor du kun kender dine faste fridage, men ikke hvor og hvornår du ellers skal arbejde Kan arbejde i alle vores tilbud i fagcenteret er mødestabil kan yde omsorg for mennesker med handicap kan arbejde med personlig pleje hos borgerne har tålmodighed og respekt for andre er serviceminded, social ansvarlig, samarbejdsorienteret og omstillingsparat at du har adgang til computer med internet og har mobil til brug af SMS Så kunne du tænke dig, at blive en del af vores fleksible og dygtige vikarstab og være med til at gøre en positiv forandring for vores borgere, så send endelig en ansøgning af sted.Ansættelse 1.januar 2020 eller snarest derefter.Samtaler afholdes i uge 48.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Yderligere oplysninger fås hos: CenterVikar Aalborg 99827484 eller mail CVA-aeh@aalborg.dkForud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariat

Ansøgningsfrist:
17.november 2019

 
Om stillingen/arbejdspladsen

CenterVikarAalborg er et internt vikarbureau i Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap.
Vi formidler vikarer til alle bo- og dagtilbud i fagcenteret. Vi søger primært omsorgs- og pædagogmedhjælpere, Social-og sundhedsassistenter/hjælpere eller pædagoger.  Vores botilbud ligger henholdsvis i Nørresundby, Vodskov og Nibe.

Størstedelen af vores vikarer er tilkaldevikarer der er ansat på timebasis, men vi ønsker at udvide staben med yderligere 3 faste månedslønnede, som får planlagte vagter. Dette for at sikre kontinuitet og overskuelighed for medarbejdere og borgere i tilbuddene. Vi søger 2 medarbejdere som kan arbejde primært i dagtimer /aftentimer – samt en medarbejder der kan arbejde primært i aften- og nattevagter.  For alle gælder det, at man skal kunne arbejde hver anden weekend.
Ansættelsen er i første omgang af et års varighed/30 timer ugentlig, men med mulighed for fastansættelse.

Et job som medarbejder hos CenterVikar Aalborg er oplagt for dig som:
 
 
  • Ønsker et job med borgergruppen, hvor borgerkontakten er i fokus
  • ønsker et spændende, fleksibelt arbejdsliv med frihed, nye udfordringer og arbejdsopgaver og masser af muligheder.
  • kan se dig selv arbejde med målgruppen, og kan lide at møde nye mennesker.
     
    Vi tilbyder:
  • et spændende og udfordrende arbejde inden for målgruppen af borgere med en erhvervet hjerneskade og fysisk handicap
  • mulighed for at få masser af alsidig erfaring og kompetencer inden for forskellige pædagogiske tilgange og borgergrupper
  • mulighed for at styrke dine kompetencer yderligere gennem kurser som forflytning – og dermed også dit CV
  • et nyt netværk og muligheden for at komme forrest i jobkøen

 
Vi forventer, at du:
  • kan arbejde hver anden weekend og har mulighed for at arbejde på alle tider af døgnet. Dog vil vagterne primært blive lagt efter hvordan du er ansat.
  • Kan navigere i en hverdag, hvor du kun kender dine faste fridage, men ikke hvor og hvornår du ellers skal arbejde
  • Kan arbejde i alle vores tilbud i fagcenteret
  • er mødestabil
  • kan yde omsorg for mennesker med handicap
  • kan arbejde med personlig pleje hos borgerne
  • har tålmodighed og respekt for andre
  • er serviceminded, social ansvarlig, samarbejdsorienteret og omstillingsparat
  • at du har adgang til computer med internet og har mobil til brug af SMS

Så kunne du tænke dig, at blive en del af vores fleksible og dygtige vikarstab og være med til at gøre en positiv forandring for vores borgere, så send endelig en ansøgning af sted.
Ansættelse 1.januar 2020 eller snarest derefter.
Samtaler afholdes i uge 48.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger fås hos: CenterVikar Aalborg 99827484 eller mail CVA-aeh@aalborg.dk
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

ORS/Small/9b7ab0de_logo.gifCenterVikar AalborgAalborg2019-10-28T10:00:14.8602019-11-17T00:00:00
330111932Social- og sundhedsassistent m/erfaring for demensområdet - Plejeboliger DrachmannshaveBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyde: en arbejdsplads på et lille og attraktivt plejehjem, hvor vi har frihed under ansvar tværfagligt samarbejde med sygepleje, læge, terapeuter og mange andre værdier som gensidig tillid, respekt, loyalitet, rummelighed og medansvar og vægter dem højt humor og et godt grin som en del af hverdagen udviklingssamtaler som en del af muligheden for at udvikle faglige og personlige kompetencer. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: social- og sundhedsassistent arbejdsopgaver og ansættelse vil svare til uddannelsesniveauet. fast stilling med dag-, aften og enkelte nattevagter kan forekomme 37 timer pr. uge eller efter eget ønske weekendvagt hver anden uge primære opgaver i demensenheden forventet ansættelse 1. december 2019 eller snarest derefter. Plejehjemmet Drachmannshave har 28 boliger, fordelt på tre huse. Beboere i Det grønne hus har demens. I de to andre huse, Blå og Gul, kan beboerne have både somatiske og kognitive vanskeligheder.Vi prioriterer både det levede og det levende liv. Der er et godt samarbejde med de pårørende og medarbejdergruppen har det godt sammen.Se mere på https: www.plejehjemsoversigten.dk da Nordjylland Aalborg-Kommune Drachmannshave tabContent1 Dine primære opgaver vil være: at arbejde selvstændigt inden for eget ansvars- og kompetenceområde. Faglige kompetencer: uddannet social- og sundhedsassistent. gerne erfaring i at arbejde med borgere med demens gerne erfaring i at arbejde med plejekrævende beboere med kognitive vanskeligheder flair for IT. Personlige kompetencer: du er ansvarsbevidst og god til tværfagligt samarbejde du er parat til at arbejde i en hverdag med mange udfordringer og til tider højt arbejdstempo du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er du er fleksibel. Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Drachmannshave, Holger Drachmanns Vej 1, 9200 Aalborg SV.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Rikke S. Petersen eller stedfortræder Ann Lina Berg Nielsen på tlf. 9931 3488 .Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.


Vi kan tilbyde:
  • en arbejdsplads på et lille og attraktivt plejehjem, hvor vi har
  • ”frihed under ansvar”
  • tværfagligt samarbejde med sygepleje, læge, terapeuter og mange andre
  • værdier som gensidig tillid, respekt, loyalitet, rummelighed og medansvar og vægter dem højt
  • humor og et ”godt grin” som en del af hverdagen
  • udviklingssamtaler som en del af muligheden for at udvikle faglige og personlige kompetencer. 

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • social- og sundhedsassistent
  • arbejdsopgaver og ansættelse vil svare til uddannelsesniveauet.
  • fast stilling med dag-, aften og enkelte nattevagter kan forekomme
  • 37 timer pr. uge eller efter eget ønske
  • weekendvagt hver anden uge
  • primære opgaver i demensenheden
  • forventet ansættelse 1. december 2019 eller snarest derefter.

 
Plejehjemmet Drachmannshave har 28 boliger, fordelt på tre huse. Beboere i Det grønne hus har demens. I de to andre huse, Blå og Gul, kan beboerne have både somatiske og kognitive vanskeligheder.
Vi prioriterer både det levede og det levende liv. Der er et godt samarbejde med de pårørende og medarbejdergruppen har det godt sammen.

Se mere på https://www.plejehjemsoversigten.dk/da/Nordjylland/Aalborg-Kommune/Drachmannshave#tabContent1
 

Dine primære opgaver vil være:
  • at arbejde selvstændigt inden for eget ansvars- og kompetenceområde.
Faglige kompetencer:
  • uddannet social- og sundhedsassistent.
  • gerne erfaring i at arbejde med borgere med demens
  • gerne erfaring i at arbejde med plejekrævende beboere med kognitive vanskeligheder
  • flair for IT.
     
Personlige kompetencer:
  • du er ansvarsbevidst og god til tværfagligt samarbejde
  • du er parat til at arbejde i en hverdag med mange udfordringer og til tider højt arbejdstempo
  • du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • du er fleksibel.

Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Drachmannshave, Holger Drachmanns Vej 1, 9200 Aalborg SV.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte  plejehjemsleder Rikke S. Petersen eller stedfortræder Ann Lina Berg Nielsen på tlf. 9931 3488 .

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/b99887f6_logo.gifPlejeboliger DrachmannshaveAalborg SV2019-10-24T17:00:33.6972019-11-17T00:00:00
330117194Social- og sundhedsassistentelever 2006 - EUX VelfærdBasic DIT TALENT AALBORGS FREMTID I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Drømmer du om en erhvervsuddannelse og en gymnasial uddannelse på samme tid?Så skal du læse videre. Aalborg Kommune har nemlig rigtig meget at byde på, så vil du være den afgørende forskel? Bliv en af fremtidig kollega. Når uddannelsen er taget, er der job for social- og sundhedsassistenter i hjemmeplejen, på plejehjem, psykiatriske hospitaler, bosteder og sygehuse. ldre og Sundhed i Aalborg Kommune søger i 2020 198 social- og sundhedsassistentelever herunder EUX-Velfærd social- og sundhedsassistentelever (se www.eleverne.dk EUX Velfærd). Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og du vil sjældent opleve to dage som er ens. Du får selvstændige opgaver, uanset hvor du bliver ansat, og hvor langt du er i din uddannelse. Kort sagt: DIT ARBEJDE BETYDER RENT FAKTISK NOGET.Som social- og sundhedsassistentelev uddannes du til at varetage mange alsidige opgaver hos borgerne. Alt fra pleje og omsorg til akutte opgaver og medicindosering, men også samarbejde med borgerne så de får livskvalitet, og mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Den praktiske uddannelse foregår på plejehjem og i hjemmeplejen, i psykiatrien og på sygehus, mens skoleperioderne foregår på SOSU Nord. I løbet af din uddannelse vil du have fag, som fokuserer på Mødet med borgeren og patienten Det sammenhængende patientforløb Kvalitet og udvikling Psykiatrisk sygepleje og sygdomslære Somatisk sygdomslære og sygepleje Sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering Farmakologi og medicinhåndtering. Gymnasiale fag. Hvis du er: Nærværende, omsorgsfuld og empatisk i dit arbejde Positiv Nysgerrig Arbejder struktureret og målrettet Åben overfor nye udfordringer En god kollega og god til at samarbejde Ansvarlig IT-minded eller har kendskab til IT Mødestabil Så er det lige dig, vi står og mangler og vi kan til gengæld tilbyde dig bl.a. Et attraktivt uddannelsesforløb En erhvervsuddannelse på højt fagligt niveau At du bliver en del af et fag i udvikling Et afvekslende og selvstændigt arbejde.Drømmer du om at få en super fed uddannelse med mange muligheder og, hvor du er den afgørende forskel for mange borgere og patienter, så ser vi meget frem til at modtage din ansøgning, dit cv og nødvendig dokumentation for uddannelse. Du kan læse mere om adgangskravene, uddannelsen samt fagene påhttp: eleverne.dkwww.elevplads.dkwww.sosunord.dk Du kan også læse mere om Aalborg Kommune påhttp: www.aalborg.dkhttp: www.aalborg.dk aeldre boligerhttp: fritvalg.aalborg.dk hjemmeplejehttp: vision2020.aalborg.dk Praktisk information: Der er uddannelsesstart i 26. august 2020Uddannelsens længde er 3 år og 9 mdr. eksklusive GF 1 og GF 2.Optagelse på uddannelsen forudsætter, at du opfylder adgangskravene Tænker du, at du ikke har fået svar på dine spørgsmål, kan du kontakteUddannelseskoordinator Janie Pedersen tlf. 9931 3821Uddannelseskoordinator Kirsten Breum tlf. 9931 3678Uddannelseskoordinator Marianne Notholm tlf. 9931 3496 Er du den elev, vi mangler, så send frisk din ansøgning. Vi holder nemlig løbende ansættelsessamtaler i ansøgningsperioden.Ansøgningsfrist er den 15. marts 2020. Vi gør dig opmærksom på, at vi rekvirerer en straffeattest, som skal foreligge inden samtalen.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.DIT TALENT – AALBORGS FREMTID

I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Drømmer du om en erhvervsuddannelse og en gymnasial uddannelse på samme tid?
Så skal du læse videre. Aalborg Kommune har nemlig rigtig meget at byde på, så vil du være den afgørende forskel? Bliv en af fremtidig kollega.
 
Når uddannelsen er taget, er der job for social- og sundhedsassistenter i hjemmeplejen, på plejehjem, psykiatriske hospitaler, bosteder og sygehuse.
 
Ældre og Sundhed i Aalborg Kommune søger i 2020 198 social- og sundhedsassistentelever herunder EUX-Velfærd social- og sundhedsassistentelever (se www.eleverne.dk EUX Velfærd).
 
Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og du vil sjældent opleve to dage som er ens. Du får selvstændige opgaver, uanset hvor du bliver ansat, og hvor langt du er i din uddannelse. Kort sagt: DIT ARBEJDE BETYDER RENT FAKTISK NOGET.
Som social- og sundhedsassistentelev uddannes du til at varetage mange alsidige opgaver hos borgerne. Alt fra pleje og omsorg til akutte opgaver og medicindosering, men også samarbejde med borgerne så de får livskvalitet, og mulighed for at leve en selvstændig tilværelse.
 
Den praktiske uddannelse foregår på plejehjem og i hjemmeplejen, i psykiatrien og på sygehus, mens skoleperioderne foregår på SOSU Nord.
 
I løbet af din uddannelse vil du have fag, som fokuserer på
  • Mødet med borgeren og patienten
  • Det sammenhængende patientforløb
  • Kvalitet og udvikling
  • Psykiatrisk sygepleje og sygdomslære
  • Somatisk sygdomslære og sygepleje
  • Sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering
  • Farmakologi og medicinhåndtering.
  • Gymnasiale fag.
 
Hvis du er:
  • Nærværende, omsorgsfuld og empatisk i dit arbejde
  • Positiv
  • Nysgerrig
  • Arbejder struktureret og målrettet
  • Åben overfor nye udfordringer
  • En god kollega og god til at samarbejde
  • Ansvarlig
  • IT-minded eller har kendskab til IT
  • Mødestabil 
 
Så er det lige dig, vi står og mangler og vi kan til gengæld tilbyde dig bl.a.
  • Et attraktivt uddannelsesforløb
  • En erhvervsuddannelse på højt fagligt niveau
  • At du bliver en del af et fag i udvikling
  • Et afvekslende og selvstændigt arbejde.
    Drømmer du om at få en super fed uddannelse med mange muligheder og, hvor du er den afgørende forskel for mange borgere og patienter, så ser vi meget frem til at modtage din ansøgning, dit cv og nødvendig dokumentation for uddannelse.
Du kan læse mere om adgangskravene, uddannelsen samt fagene på
http://eleverne.dk
www.elevplads.dk
www.sosunord.dk
 
Du kan også læse mere om Aalborg Kommune på
http://www.aalborg.dk
http://www.aalborg.dk/aeldre/boliger
http://fritvalg.aalborg.dk/hjemmepleje
http://vision2020.aalborg.dk/
 
 
Praktisk information:
 
Der er uddannelsesstart i 26. august 2020
Uddannelsens længde er 3 år og 9 mdr. eksklusive GF 1 og GF 2.
Optagelse på uddannelsen forudsætter, at du opfylder adgangskravene
 
Tænker du, at du ikke har fået svar på dine spørgsmål, kan du kontakte

Uddannelseskoordinator Janie Pedersen                     tlf. 9931 3821
Uddannelseskoordinator Kirsten Breum                       tlf. 9931 3678
Uddannelseskoordinator Marianne Notholm                tlf. 9931 3496
 
Er du den elev, vi mangler, så send frisk din ansøgning.
Vi holder nemlig løbende ansættelsessamtaler i ansøgningsperioden.
Ansøgningsfrist er den 15. marts 2020.
 
Vi gør dig opmærksom på, at vi rekvirerer en straffeattest, som skal foreligge inden samtalen.



Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/fbe9bf1d_logo.gifÆldre og SundhedVodskov2019-11-04T12:02:40.1802019-12-09T00:00:00
330117198Social- og sundhedsassistentelever 2006 -GF2 EUD, GF2 EUVBasic DIT TALENT AALBORGS FREMTID I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Så skal du læse videre. Aalborg Kommune har nemlig rigtig meget at byde på, så vil du være den afgørende forskel? Bliv en af fremtidig kollega. Når uddannelsen er taget, er der job for social- og sundhedsassistenter i hjemmeplejen, på plejehjem, psykiatriske hospitaler, bosteder og sygehuse. ldre og Sundhed i Aalborg Kommune søger i 2020 198 social- og sundhedsassistentelever. Til optaget juni og august 2020 søges social- og sundhedsassistentelever, der er under og over 25 år og har GF2 eller går på GF2. (Se www.eleverne.dk ) Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og du vil sjældent opleve to dage som er ens. Du får selvstændige opgaver, uanset hvor du bliver ansat, og hvor langt du er i din uddannelse. Kort sagt: DIT ARBEJDE BETYDER RENT FAKTISK NOGET.Som social- og sundhedsassistentelev uddannes du til at varetage mange alsidige opgaver hos borgerne. Alt fra pleje og omsorg til akutte opgaver og medicindosering, men også samarbejde med borgerne så de får livskvalitet, og mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Den praktiske uddannelse foregår på plejehjem og i hjemmeplejen, i psykiatrien og på sygehus, mens skoleperioderne foregår på SOSU Nord. I løbet af din uddannelse vil du have fag, som fokuserer på Mødet med borgeren og patienten Det sammenhængende patientforløb Kvalitet og udvikling Psykiatrisk sygepleje og sygdomslære Somatisk sygdomslære og sygepleje Sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering Farmakologi og medicinhåndtering. Hvis du er: Nærværende, omsorgsfuld og empatisk i dit arbejde Positiv Nysgerrig Arbejder struktureret og målrettet Åben overfor nye udfordringer En god kollega og god til at samarbejde Ansvarlig IT-minded eller har kendskab til IT Mødestabil. Så er det lige dig, vi står og mangler og vi kan til gengæld tilbyde dig bl.a. Et attraktivt uddannelsesforløb En erhvervsuddannelse på højt fagligt niveau At du bliver en del af et fag i udvikling Et afvekslende og selvstændigt arbejde.Drømmer du om at få en superfed uddannelse med mange muligheder og, hvor du er den afgørende forskel for mange borgere og patienter, så ser vi meget frem til at modtage din ansøgning, dit cv og nødvendig dokumentation for uddannelse. Du kan læse mere om adgangskravene, uddannelsen samt fagene påhttp: eleverne.dkwww.elevplads.dkwww.sosunord.dk Du kan også læse mere om Aalborg Kommune påhttp: www.aalborg.dkhttp: www.aalborg.dk aeldre boligerhttp: fritvalg.aalborg.dk hjemmeplejehttp: vision2020.aalborg.dk Praktisk information for elever der: Er du under 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstartden 29. juni 2020 Er du fyldt 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstartden 24. august 2020. Uddannelsen kan vare op til 2 år 9 måneder og 3 uger ekskl. GF1 og GF2. Optagelse på uddannelsen forudsætter, at du opfylder adgangskravene. Tænker du, at du ikke har fået svar på dine spørgsmål, kan du kontakteUddannelseskoordinator Janie Pedersen tlf. 9931 3821Uddannelseskoordinator Kirsten Breum tlf. 9931 3678Uddannelseskoordinator Marianne Notholm tlf. 9931 3496 Er du den elev, vi mangler, så send frisk din ansøgning. Vi holder nemlig løbende ansættelsessamtaler i ansøgningsperioden.Ansøgningsfrist er den 15. marts 2020. Vi gør dig opmærksom på, at vi rekvirerer en straffeattest, som skal foreligge til samtalen.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.DIT TALENT – AALBORGS FREMTID

I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar, løn under uddannelse og meget mere? Så skal du læse videre. Aalborg Kommune har nemlig rigtig meget at byde på, så vil du være den afgørende forskel? Bliv en af fremtidig kollega.
 
Når uddannelsen er taget, er der job for social- og sundhedsassistenter i hjemmeplejen, på plejehjem, psykiatriske hospitaler, bosteder og sygehuse.
 
Ældre og Sundhed i Aalborg Kommune søger i 2020 198 social- og sundhedsassistentelever.
 
Til optaget juni og august 2020 søges social- og sundhedsassistentelever, der er under og over 25 år og har GF2 eller går på GF2. (Se www.eleverne.dk )
 
Dine arbejdsopgaver spænder vidt, og du vil sjældent opleve to dage som er ens. Du får selvstændige opgaver, uanset hvor du bliver ansat, og hvor langt du er i din uddannelse. Kort sagt: DIT ARBEJDE BETYDER RENT FAKTISK NOGET.

Som social- og sundhedsassistentelev uddannes du til at varetage mange alsidige opgaver hos borgerne. Alt fra pleje og omsorg til akutte opgaver og medicindosering, men også samarbejde med borgerne så de får livskvalitet, og mulighed for at leve en selvstændig tilværelse.
 
Den praktiske uddannelse foregår på plejehjem og i hjemmeplejen, i psykiatrien og på sygehus, mens skoleperioderne foregår på SOSU Nord.
 
I løbet af din uddannelse vil du have fag, som fokuserer på
  • Mødet med borgeren og patienten
  • Det sammenhængende patientforløb
  • Kvalitet og udvikling
  • Psykiatrisk sygepleje og sygdomslære
  • Somatisk sygdomslære og sygepleje
  • Sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering
  • Farmakologi og medicinhåndtering.
 
Hvis du er:
  • Nærværende, omsorgsfuld og empatisk i dit arbejde
  • Positiv
  • Nysgerrig
  • Arbejder struktureret og målrettet
  • Åben overfor nye udfordringer
  • En god kollega og god til at samarbejde
  • Ansvarlig
  • IT-minded eller har kendskab til IT
  • Mødestabil. 
 
Så er det lige dig, vi står og mangler og vi kan til gengæld tilbyde dig bl.a.
  • Et attraktivt uddannelsesforløb
  • En erhvervsuddannelse på højt fagligt niveau
  • At du bliver en del af et fag i udvikling
  • Et afvekslende og selvstændigt arbejde.
    Drømmer du om at få en superfed uddannelse med mange muligheder og, hvor du er den afgørende forskel for mange borgere og patienter, så ser vi meget frem til at modtage din ansøgning, dit cv og nødvendig dokumentation for uddannelse.

Du kan læse mere om adgangskravene, uddannelsen samt fagene på
http://eleverne.dk
www.elevplads.dk
www.sosunord.dk
 
Du kan også læse mere om Aalborg Kommune på
http://www.aalborg.dk
http://www.aalborg.dk/aeldre/boliger
http://fritvalg.aalborg.dk/hjemmepleje
http://vision2020.aalborg.dk/
 
 
Praktisk information for elever der: 
  • Er du under 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstart
    den 29. juni 2020
  • Er du fyldt 25 år og bestået grundforløb 2, er der uddannelsesstart
    den 24. august 2020.
     
Uddannelsen kan vare op til 2 år 9 måneder og 3 uger ekskl. GF1 og GF2.
 
Optagelse på uddannelsen forudsætter, at du opfylder adgangskravene.
 
Tænker du, at du ikke har fået svar på dine spørgsmål, kan du kontakte

Uddannelseskoordinator Janie Pedersen                     tlf. 9931 3821
Uddannelseskoordinator Kirsten Breum                       tlf. 9931 3678
Uddannelseskoordinator Marianne Notholm                tlf. 9931 3496
 
Er du den elev, vi mangler, så send frisk din ansøgning.
Vi holder nemlig løbende ansættelsessamtaler i ansøgningsperioden.
Ansøgningsfrist er den 15. marts 2020.
 
Vi gør dig opmærksom på, at vi rekvirerer en straffeattest, som skal foreligge til samtalen.


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/b9ba30f2_logo.gifÆldre og SundhedVodskov2019-11-04T12:02:50.7272019-12-09T00:00:00
330117926Social- og sundhedsassistent i dagvagt - Hjemmepleje NibeBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyde: Et spændende job i et team med høj trivsel og en hverdag med fagligt fokus og godt samarbejde Udfordrende opgaver efter kompetence og evt. oplæring Faglig sparring med kollegaer i eget team og tværfaglige kollegaer. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: social- og sundhedsassistent til fast stilling i dagvagt 37 timer pr. uge Arbejde hver anden weekend må påregnes. Dine primære opgaver vil være: Deltage i planlægning af vagten i samarbejde med det øvrige team og planlægger Ansvar for at udføre opgaveoverdragede SUL opgaver i vagten, herunder FMK-opdateringer Indgå i løsning af teamets samlede opgaver. Faglige kompetencer: Uddannet social- og sundhedsassistent Kunne arbejde med FSIII Anvende FMK Anvende Cura Vi forventer du har gyldigt kørekort. Personlige kompetencer: Vi vægter faglig sparring og refleksion højt, og du skal derfor også kunne være en aktiv del af dette. Samt kunne give og modtage feedback Vi har et godt arbejdsmiljø, som er præget af ærlighed og humor, hvilket vi forventer at du kan bidrage positivt til Ansvarlighed og handlekraft er vigtig kunnen for at levere fagligt kompetente opgaver hos borgerne Åben og ærlig dialog Du løfter dine opgaver selvstændigt og udforsker nye id er. Arbejdsstedets adresse:Hjemmepleje Nibe, Sygehusvej 5, 9240 NibeVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Kent Gram på tlf. 9982 4821.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.


Vi kan tilbyde:
  • Et spændende job i et team med høj trivsel og en hverdag med fagligt fokus og godt samarbejde
  • Udfordrende opgaver efter kompetence og evt. oplæring
  • Faglig sparring med kollegaer i eget team og tværfaglige kollegaer.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • social- og sundhedsassistent til fast stilling i dagvagt
  • 37 timer pr. uge
  • Arbejde hver anden weekend må påregnes.

Dine primære opgaver vil være:
  • Deltage i planlægning af vagten i samarbejde med det øvrige team og planlægger
  • Ansvar for at udføre opgaveoverdragede SUL opgaver i vagten, herunder FMK-opdateringer
  • Indgå i løsning af teamets samlede opgaver.

Faglige kompetencer:
  • Uddannet social- og sundhedsassistent
  • Kunne arbejde med FSIII
  • Anvende FMK
  • Anvende Cura
  • Vi forventer du har gyldigt kørekort.
 
Personlige kompetencer:
  • Vi vægter faglig sparring og refleksion højt, og du skal derfor også kunne være en aktiv del af dette. Samt kunne give og modtage feedback
  • Vi har et godt arbejdsmiljø, som er præget af ærlighed og humor, hvilket vi forventer at du kan bidrage positivt til
  • Ansvarlighed og handlekraft er vigtig kunnen for at levere fagligt kompetente opgaver hos borgerne
  • Åben og ærlig dialog
  • Du løfter dine opgaver selvstændigt og udforsker nye idéer.

Arbejdsstedets adresse:
Hjemmepleje Nibe, Sygehusvej 5, 9240 Nibe

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Kent Gram på tlf. 9982 4821.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/c23779ed_logo.gifHjemmepleje NibeNibe2019-11-05T11:01:39.9702019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariat

CenterVikar Aalborg

Aalborg
Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariatAnsøgningsfrist:17.november 2019 Om stillingen arbejdspladsenCenterVikarAalborg er et internt vikarbureau i Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap.Vi formidler vikarer til all...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Social- og sundhedsassistent m/erfaring for demensområdet - Plejeboliger Drachmannshave

Plejeboliger Drachmannshave

Aalborg SV
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyd...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Social- og sundhedsassistentelever 2006 - EUX Velfærd

Ældre og Sundhed

Vodskov
DIT TALENT AALBORGS FREMTID I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Social- og sundhedsassistentelever 2006 -GF2 EUD, GF2 EUV

Ældre og Sundhed

Vodskov
DIT TALENT AALBORGS FREMTID I Aalborg Kommune uddanner vi fremtidens medarbejdere og er du på jagt efter en uddannelse, hvor der er brug for dig i fremtiden, med et højt fagligt niveau, med skiftende arbejdstider, sparring med gode kollegaer, ansvar...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Social- og sundhedsassistent i dagvagt - Hjemmepleje Nibe

Hjemmepleje Nibe

Nibe
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyd...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019