Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagog, Social- og Sundhedsassistent eller Ergoterapeut

Pædagog, Social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo- og
Dagtilbuddet Syrenbakken


Vi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32
timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken.

Om organisationen Syrenbakken:
Organisationen er en del af Ældre- og Handicapforvaltningen og Fagcenter for erhvervet
hjerneskade og fysiske handicap. Organisationen Syrenbakken bestå af et
døgndækket botilbud med 42 boliger fordelt på 4 enheder og 2 dagtilbud, fordelt på 2 matrikler.
Personalegruppen bestå af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger og
SSA´er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL,
vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.

Vores tilgang:
Vi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og vores indsatser tager afsæt i indsatsmål, der
tager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen i
organisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i ”Det gode hverdags liv ”.
Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sit
liv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad af
selvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder og
udvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette i
samarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på at den
enkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og dé at kunne være noget for
andre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at du
skal agere i mange forskellige situationer.

Om Jobbet:
Dine opgaver består af:
At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes må
At yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADL
At yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøg
Udarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ/CURA
At støtte borgerne i kommunikation og sociale relationer
At indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kolleger
At udføre lettere rengøringsopgaver
Du skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. å i ca. 4 døgn.

Vi forventer:
Du har en pædagogisk baggrund, uddannet Social- og sundhedsassistent
eller Ergoterapeut
At du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabilitering
At du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagens
gøremål, også i pressede situationer
Du er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljø
Alle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerne
Du er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger og
der kan forekomme udad reagerende adfærd
Du er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationen
Du er fleksibel og med stor selvstændighed
At du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del af
hverdagen.
Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tæt
integration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Vi
prioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derfor
fælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tager
afsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang.

Arbejdsstedets adresse:
Bo-tilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby

Vil du vide mere:
For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakte
Assisterende leder Tina Kilschow (i uge 28 og 29) på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559, Anette Bilde Thoft (i uge 27) på mail: abth-aeh@aalborg.dk eller tlf.nr. 2520-5560

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den
forhandlingsberettigede organisation

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049899Phoenix-a8041f0112019-06-27T15:00:42.727Pædagog, Social- og Sundhedsassistent eller ErgoterapeutPædagog, Social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo- og
Dagtilbuddet Syrenbakken


Vi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32
timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken.

Om organisationen Syrenbakken:
Organisationen er en del af Ældre- og Handicapforvaltningen og Fagcenter for erhvervet
hjerneskade og fysiske handicap. Organisationen Syrenbakken bestå af et
døgndækket botilbud med 42 boliger fordelt på 4 enheder og 2 dagtilbud, fordelt på 2 matrikler.
Personalegruppen bestå af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger og
SSA´er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL,
vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.

Vores tilgang:
Vi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og vores indsatser tager afsæt i indsatsmål, der
tager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen i
organisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i ”Det gode hverdags liv ”.
Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sit
liv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad af
selvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder og
udvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette i
samarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på at den
enkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og dé at kunne være noget for
andre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at du
skal agere i mange forskellige situationer.

Om Jobbet:
Dine opgaver består af:
At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes må
At yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADL
At yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøg
Udarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ/CURA
At støtte borgerne i kommunikation og sociale relationer
At indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kolleger
At udføre lettere rengøringsopgaver
Du skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. å i ca. 4 døgn.

Vi forventer:
Du har en pædagogisk baggrund, uddannet Social- og sundhedsassistent
eller Ergoterapeut
At du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabilitering
At du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagens
gøremål, også i pressede situationer
Du er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljø
Alle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerne
Du er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger og
der kan forekomme udad reagerende adfærd
Du er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationen
Du er fleksibel og med stor selvstændighed
At du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del af
hverdagen.
Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tæt
integration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Vi
prioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derfor
fælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tager
afsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang.

Arbejdsstedets adresse:
Bo-tilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 Nørresundby

Vil du vide mere:
For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakte
Assisterende leder Tina Kilschow (i uge 28 og 29) på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559, Anette Bilde Thoft (i uge 27) på mail: abth-aeh@aalborg.dk eller tlf.nr. 2520-5560

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den
forhandlingsberettigede organisation

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-07-16T00:51:39.197 Pædagog, Social-og sundhedsassistent eller Ergoterapeut til Organisationen Bo- ogDagtilbuddet SyrenbakkenVi søger pr. 01.06.19 eller snarest derefter en Pædagog, SSA eller Ergoterapeut på 32timer til en stilling i Organisationen Bo -og Dagtilbuddet Syrenbakken.Om organisationen Syrenbakken:Organisationen er en del af ldre- og Handicapforvaltningen og Fagcenter for erhvervethjerneskade og fysiske handicap. Organisationen Syrenbakken bestå af etdøgndækket botilbud med 42 boliger fordelt på 4 enheder og 2 dagtilbud, fordelt på 2 matrikler.Personalegruppen bestå af et tværfaglig team med hovedvægt på pædagoger ogSSA er. Alle faggrupper deltager i alle aspekter af arbejdet, herunder ADL,vedligeholdende træning og det socialpædagogiske arbejde. Vi lægger stor vægt på det tværfaglige samarbejde imellem faggrupperne.Vores tilgang:Vi tager afsæt i en neurofaglig tilgang og vores indsatser tager afsæt i indsatsmål, dertager udgangspunkt i borgernes ressourcer, ønsker og behov. Målsætningen iorganisationen er, at vi i vores daglige handlinger tager afsæt i Det gode hverdags liv .Det betyder, at vi arbejder målrettet med, at den enkelte borger kommer til at mestre sitliv på en sådan måde, at den enkelte oplever et liv med størst mulig grad afselvstændighed og livskvalitet. Det tilstræbes at den enkelte borger vedligeholder ogudvikler kognitive, sociale, fysiske og psykiske færdigheder bedst muligt. Dette isamarbejde med borgernes netværk. Der er i hverdagen derfor høj fokus på at denenkelte borger bidrager ind i aktiviteter og gøremål, og d at kunne være noget forandre. Borgernes fysiske funktionsniveau er meget individuelt hvilket bevirker, at duskal agere i mange forskellige situationer.Om Jobbet:Dine opgaver består af:At tilrettelægge og udføre en målrettet pædagogisk indsats ud fra den enkeltes måAt yde støtte til pleje og omsorg til borgerne, som f.eks. planlægge og udføre ADLAt yde støtte og hjælp til spisning, medicingivning og toiletbesøgUdarbejde og lave opfølgning på delplaner m.m. i EKJ CURAAt støtte borgerne i kommunikation og sociale relationerAt indgå i et team og bidrage til det gode samarbejde med kollegerAt udføre lettere rengøringsopgaverDu skal forventes at deltage i borgerferie ca. hvert 2. å i ca. 4 døgn.Vi forventer:Du har en pædagogisk baggrund, uddannet Social- og sundhedsassistenteller ErgoterapeutAt du har erfaring inden for området og gerne erfaring indenfor neuro-rehabiliteringAt du kan reflektere over din praksis og er god til at holde overblik over dagensgøremål, også i pressede situationerDu er en aktiv medspiller og værdsætter et godt arbejdsmiljøAlle dine handlinger tager afsæt i at skabe værdi for borgerneDu er fysisk og psykisk robust, da flere af borgerne har brug for mange forflytninger ogder kan forekomme udad reagerende adfærdDu er udviklings- og samarbejdsorienteret på alle niveauer i organisationenDu er fleksibel og med stor selvstændighedAt du har gode skrive og IT kundskaber, da dokumentation er en naturlig del afhverdagen.Vi kan tilbyde en arbejdsplads:Som er en socialfaglig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og stort fokus på tætintegration af det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde i hverdagen. Viprioriterer samarbejde og et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø højt. Vi vægter derforfælles ansvarlighed i opgaveløsningen og at alle handlinger omkring borgerne tagerafsæt i det hele menneske og neuro-faglig tilgang.Arbejdsstedets adresse:Bo-tilbuddet, Syrenbakken 49, 9400 NørresundbyVil du vide mere:For yderlig oplysninger er du velkommen til at kontakteAssisterende leder Tina Kilschow (i uge 28 og 29) på mail: tki-aeh@aalborg.dk eller tlf.: 2520-5559, Anette Bilde Thoft (i uge 27) på mail: abth-aeh@aalborg.dk eller tlf.nr. 2520-5560Løn og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og denforhandlingsberettigede organisationForud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixa8041f01101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c2cbb7fe-b687-4c95-bcac-6ea0fd5442c60EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3553337Bo- og dagtilbud Syrenbakken11Syrenbakken 499400NørresundbyDKDanmarkORS/a8041f01_logo.gifORS/Small/a8041f01_logo.gif0
tki-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent784606EmplyMinimum pakken - 35 dage9611f987-f34a-4914-8933-e13dc3b4b247_3731200027-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8041f01&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Bo- og dagtilbud Syrenbakken er dette netop hvad du bliver mødt af.12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent77Pleje og omsorg362145957Tina Kilschowtki-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330047476Social- og sundhedsassistent til fast aftenvagt på Plejehjemmet SolvangBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt arbejdsmiljø vægtes højt. En arbejdsplads i udvikling, som du har mulighed for at sætte dit præg på. En hverdag med mange faglige udfordringer. En imødekommende og faglig velfunderet personalegruppe. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Plejehjemmet Solvang er beliggende midt i Vadum by. Bus nr. 12 holder lige udenfor døren. Vi har plads til 30 beboere i alt, heraf er 10 boliger forbeholdt mennesker med demens. Antal ledige stillinger: 1 Du ansættes som fast aftenvagt, som udgangspunkt på fuld tid, med weekendvagt hver anden uge. Forventet ansættelsesdato er den 01.09.19 eller hurtigst muligt derefter. Dine primære opgaver vil være: I samarbejde med kolleger og tværfaglige samarbejdspartnere, at sikre vore beboere den rette pleje og omsorg. Faglige kompetencer: Du er uddannet social og sundhedsassistent. Du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab. Du arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang. Personlige kompetencer: Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed. Du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig. Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er. Arbejdsstedets adresse: Plejehjemmet Solvang, Ellehammersvej 39, 9430 VadumVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Vivi Dølby på tlf. 9982 3740Samtaler afholdes torsdag den 22.08.19Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads, som er præget af fælles ansvarlighed, hvor et godt arbejdsmiljø vægtes højt.
  • En arbejdsplads i udvikling, som du har mulighed for at sætte dit præg på.
  • En hverdag med mange faglige udfordringer.
  • En imødekommende og faglig velfunderet personalegruppe.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Plejehjemmet Solvang er beliggende midt i Vadum by. Bus nr. 12 holder lige udenfor døren.
  • Vi har plads til 30 beboere i alt, heraf er 10 boliger forbeholdt mennesker med demens.
  • Antal ledige stillinger: 1
  • Du ansættes som fast aftenvagt, som udgangspunkt på fuld tid, med weekendvagt hver anden uge.
  • Forventet ansættelsesdato er den 01.09.19 eller hurtigst muligt derefter.
Dine primære opgaver vil være:
  • I samarbejde med kolleger og tværfaglige samarbejdspartnere, at sikre vore beboere den rette pleje og omsorg.
Faglige kompetencer:
  • Du er uddannet social og sundhedsassistent.
  • Du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab.
  • Du arbejder ud fra en rehabiliterende tilgang.
Personlige kompetencer:
  • Du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed.
  • Du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig.
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer.
Arbejdsstedets adresse: Plejehjemmet Solvang, Ellehammersvej 39, 9430 Vadum

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Vivi Dølby på tlf. 9982 3740

Samtaler afholdes torsdag den 22.08.19

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/bd197b74_logo.gifPlejeboliger SolvangVadum2019-06-21T12:02:47.6602019-07-26T00:00:00
330056368Social og Sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets SubstitutionsbehandlingBasic Social og sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling Aalborg KommuneRusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling søger social og sundhedsassistent til et 6 måneders vikariat på 20 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Rusmiddelafsnittet er en del af Aalborg Kommunes tilbud til borgere med misbrugsproblemer afhængighedsproblematikker, relateret til alkohol eller stof.Tilbuddene i Rusmiddelafsnittet omfatter blandt andet visitation udredning herunder Åben Rådgivning, Stof-Efterbehandling, Substitutionsbehandlingen og Cafe Væxt. Substitutionsbehandling af stofmisbrugere er en behandlings form, hvor selve behandlingen tjener det formål: At stabilisere stofmisbrugeren At bringe det illegale misbrug af opioider til ophør.Lovgrundlaget for Substitutionsbehandling er Servicelovens 101 og 104 samt medicinsk behandling efter Sundhedslovens 142. Behandlingen består af: En læge- og sygeplejefaglige del, hvor borgeren får ordineret substitutionsmedicin. En socialfaglig del, der har til hovedsigtet at hindre en yderligere funktionsnedsættelse og medvirke til, at patienten får forbedret sin sociale og personlige funktion og dermed oplever en forhøjet livskvalitet. I Substitutionsbehandlingen er der ansat 10 medarbejdere og behandlingen består af flere tilbud: Der er socialfaglige medarbejdere behandlere hvis primære opgave er ved samtale at behandle borgerne for deres misbrug, og eksempelvis at rådgive borgerne og hjælpe med kontakten til andre samarbejdspartnere samt opfølgning på den sociale behandlingsplan. Der er værestedsmedarbejdere i Værestedet, som blandt andet tager sig af social omsorg og superviseret medicinindtag. Der er sygeplejersker, der varetager den sygeplejefaglige del af substitutionsbehandlingen, så som udlevering af medicin, medicinadministration samt opfølgning på kroniske lidelser og skader efter misbrug Vi tilbyder: Grundig introduktion til substitutionsbehandlingen Et spændende og afvekslende arbejde med både korte og langvarige forløb med borgeren Fokus på forebyggelse og sundhedsfremme Prioritering af faglig udvikling Fokus på trivsel på arbejdspladsen, og krav om deltagelse i supervision Faste arbejdstider fordelt på 5 dage mellem 8 og 15 Vi forventer: En uddannet social og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra medicin dosering Et højt engagement i.f.t at arbejde med gruppen af udsatte borgere At du kan agere og udholde at være i vanskelige situationer i kontakten med borgerne En åben og direkte kommunikationsform og ser værdien i tværfaglighed At du er omstillingsparat og forandringsvilligDine opgaver vil bl.a. bestå af Medicin dosering af substitutionsmedicin Administration og udlevering af lægeordineret medicin Pakke medicin til forsendelse Indgå i turnus i værestedetStillingen er omfattet af lokal løn. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettiget organisation. Yderligere oplysninger kan fås ved Teamleder Susanne Lundgaard Poulsen på telefon 99316179 25206179Ansøgningsfrist fredag den 26. juli 2019Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 30. juli 2019Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Social og sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling
Aalborg Kommune

Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling søger social og sundhedsassistent til et 6 måneders vikariat på 20 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest derefter.
 
Rusmiddelafsnittet er en del af Aalborg Kommunes tilbud til borgere med misbrugsproblemer/ afhængighedsproblematikker, relateret til alkohol eller stof.

Tilbuddene i Rusmiddelafsnittet omfatter blandt andet visitation/udredning herunder Åben Rådgivning, Stof-Efterbehandling, Substitutionsbehandlingen og Cafe Væxt.
 
Substitutionsbehandling af stofmisbrugere er en behandlings form, hvor selve behandlingen tjener det formål:

•At stabilisere stofmisbrugeren
•At bringe det illegale misbrug af opioider til ophør.

Lovgrundlaget for Substitutionsbehandling er Servicelovens §§ 101 og 104 samt medicinsk behandling efter Sundhedslovens § 142.
 
Behandlingen består af:

•En læge- og sygeplejefaglige del, hvor borgeren får ordineret substitutionsmedicin.
•En socialfaglig del, der har til hovedsigtet at hindre en yderligere funktionsnedsættelse og medvirke til, at patienten får forbedret sin sociale og personlige funktion og dermed oplever en forhøjet livskvalitet.
 
I Substitutionsbehandlingen er der ansat 10 medarbejdere og behandlingen består af flere tilbud

•Der er socialfaglige medarbejdere/behandlere hvis primære opgave er ved samtale at behandle borgerne for deres misbrug, og eksempelvis at rådgive borgerne og hjælpe med kontakten til andre samarbejdspartnere samt opfølgning på den sociale behandlingsplan.
•Der er værestedsmedarbejdere i Værestedet, som blandt andet tager sig af social omsorg og superviseret medicinindtag.
•Der er sygeplejersker, der varetager den sygeplejefaglige del af substitutionsbehandlingen, så som udlevering af medicin, medicinadministration samt opfølgning på kroniske lidelser og skader efter misbrug
 
Vi tilbyder:
•Grundig introduktion til substitutionsbehandlingen
•Et spændende og afvekslende arbejde med både korte og langvarige forløb med borgeren
•Fokus på forebyggelse og sundhedsfremme
•Prioritering af faglig udvikling
•Fokus på trivsel på arbejdspladsen, og krav om deltagelse i supervision
•Faste arbejdstider fordelt på 5 dage mellem 8 og 15
 
Vi forventer:
•En uddannet social og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra medicin dosering
•Et højt engagement i.f.t at arbejde med gruppen af udsatte borgere
•At du kan agere og udholde at være i vanskelige situationer i kontakten med borgerne
•En åben og direkte kommunikationsform og ser værdien i tværfaglighed
•At du er omstillingsparat og forandringsvillig

Dine opgaver vil bl.a. bestå af
•Medicin dosering af substitutionsmedicin
•Administration og udlevering af lægeordineret medicin
•Pakke medicin til forsendelse
•Indgå i turnus i værestedet

Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettiget organisation.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved Teamleder Susanne Lundgaard Poulsen på telefon 99316179/25206179

Ansøgningsfrist fredag den 26. juli 2019

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 30. juli 2019

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/b1ce3754_logo.gifRusmiddelafsnittet - SubstitutionsbehandlingAalborg2019-07-08T14:04:44.7002019-07-26T00:00:00
330054020Social- og sundhedsassistent - Genopslag - Demensplejehjemmet Skipper KlementBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi søger:Kreativ og fleksibel kollega søges, er du vores nye kollega, der går med ønsker om at samarbejde med demensramte borgere?Så kan vi tilbyde: En spændende arbejdsplads, hvor der er kort vej fra tanke til handling Et udviklende og positivt samarbejde med beboere, pårørende og kollegaer En arbejdsplads hvor humor og godt humør er en del af hverdagen En arbejdsplads hvor der stilles store krav både personlig og fagligt Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Vi er et plejehjem med 48 pladser, heraf er 12 midlertidige pladser. Et dejligt hus beliggende i smukke og grønne omgivelser i udkanten af Svenstrup by. Vi har fokus på hverdagslivet og tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i hverdagen. Vi er en travl arbejdsplads med engagerende medarbejdere, med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde Vi arbejder med en anerkendende tilgang, åben dialog og positiv tænkning Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer ugen Fast stilling, primært dag, enkelte aftenvagter. Ansættelsessamtaler holdes løbende til dato for ansøgningsfrist. Dine primære opgaver vil være: At varetage pleje og omsorgsopgaver i henhold til serviceloven og sundhedsloven At du varetager helhedsplejen hos den enkelte borger At du indgår aktiv som samarbejdspartner i tværfagligt team At du arbejder selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer At du indgår i et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres familie Faglige kompetencer: At du er uddannet Social- og sundhedsassistent At du har et godt overblik og vil tage ansvar At du vil arbejde tværfagligt og, udviklende og inspirerende At du har kendskab til demensområdet, kurser tilbydes At du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab Personlige kompetencer: At du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er At du bidrager til den gode stemning i hverdagen og trives med forandringer Arbejdsstedets adresse:Demensplejehjemmet Skipper Klement, Runddyssen 289, 9230 SvenstrupVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte:Plejehjemsleder Bente Helbo på tlf. 9931 3200 Eller assisterende leder Helle M. Nielsen tlf. 9931 3201Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi søger:
Kreativ og fleksibel kollega søges, er du vores nye kollega, der går med ønsker om at samarbejde med demensramte borgere?
Så kan vi tilbyde:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er kort vej fra tanke til handling
  • Et udviklende og positivt samarbejde med beboere, pårørende og kollegaer
  • En arbejdsplads hvor humor og godt humør er en del af hverdagen
  • En arbejdsplads hvor der stilles store krav både personlig og fagligt
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Vi er et plejehjem med 48 pladser, heraf er 12 midlertidige pladser. Et dejligt hus beliggende i smukke og grønne omgivelser i udkanten af Svenstrup by.
 
Vi har fokus på hverdagslivet og tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i hverdagen.
  • Vi er en travl arbejdsplads med engagerende medarbejdere, med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • Vi arbejder med en anerkendende tilgang, åben dialog og positiv tænkning
  • Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer/ugen
  • Fast stilling, primært dag, enkelte aftenvagter.
  • Ansættelsessamtaler holdes løbende til dato for ansøgningsfrist.
Dine primære opgaver vil være:
  • At varetage pleje og omsorgsopgaver i henhold til serviceloven og sundhedsloven
  • At du varetager helhedsplejen hos den enkelte borger
  • At du indgår aktiv som samarbejdspartner i tværfagligt team
  • At du arbejder selvstændigt og målrettet ud fra Aalborg Kommunes værdier og retningslinjer
  • At du indgår i et konstruktivt samarbejde med beboerne og deres familie
Faglige kompetencer:
  • At du er uddannet Social- og sundhedsassistent
  • At du har et godt overblik og vil tage ansvar
  • At du vil arbejde tværfagligt og, udviklende og inspirerende
  • At du har kendskab til demensområdet, kurser tilbydes
  • At du er fortrolig med IT som dokumentationsredskab
Personlige kompetencer:
  • At du er ansvarsbevidst og god til at samarbejde på tværs af faglighed
  • At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • At du bidrager til den gode stemning i hverdagen og trives med forandringer
Arbejdsstedets adresse:
Demensplejehjemmet Skipper Klement, Runddyssen 289, 9230 Svenstrup

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte:
Plejehjemsleder Bente Helbo på tlf.  9931 3200                            
Eller assisterende leder Helle M. Nielsen tlf. 9931 3201

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/662d0f65_logo.gifPlejeboliger Skipper KlementSvenstrup J2019-07-04T11:00:35.1132019-08-08T00:00:00
330053383Social- og sundhedsassistenter til Midlertidige Boliger - RiishøjcentretBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social-og sundhedsassistent og hvor patientsikkerhed er i højsædet En hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere En hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver i forhold til relations-, pleje-, og behandlingsopgaver At du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og tæt samarbejde hele døgnet At du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Vi søger social- og sundhedsassistenter til faste stillinger i blandet vagtlag- En stilling: Primært dagvagter, med aftenvagt hver 2. weekend.- En stilling: Primært dagvagter, med hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 aftenvagter på 4 uger- En stilling: Primært dagvagter, hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 nattevagter på 4 uger Vi tilbyder 37 timer pr. uge med mulighed for regulering i forhold til dit ønske. Der afholdes ansættelsessamtaler fredag d. 16. august 2019. Stillingerne er til besættelse snarest og senest pr. 01.10.2019. Riishøjscentret er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 40 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladser. De midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjem.Formålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiode. Derudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejebolig.Pr. 01.11.2019 udvider vi centret med 8 pladser, når vi flytter ind i vores nye, flotte og tidssvarende center, Anneshave på Annebergvej 173. Derfor søger vi nu efter nye kolleger.Vi er kendetegnet ved at være en medarbejdergruppe, der er dedikerede og engagerede, vi vægter dialogen og tillid til hinanden. Vi arbejder for et stærkt, socialt sammenhold og prioriterer, at deltage sammen ved f.eks. Ladywalk, biografture, bowling, koncerter, fællesspisning m.m. Dine primære opgaver vil være: At sikre at borgerne modtager fagprofessionel omsorg og pleje og føler sig trygge ved opholdet her At fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde Faglige kompetencer:Vi forventer og vægter: At du har uddannelse som social- og sundhedsassistent At du kan varetage rollen som fagperson, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber At du er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab At du vægter høj kvalitet i dit arbejde samt i dokumentationsopgaven At du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde At du arbejder med fokus på sundhedsfremme og forebyggende indsats Personlige kompetencer:Vi forventer og vægter, at du er: Ansvarsbevidst og i stand til at bevare overblikket i akutte situationer Kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl. Tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig Selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag Kender og anerkender egne og andres kompetencer Arbejdsstedets adresse:Riishøjcentret, Riishøjvej 109, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen, mailto: get-aeh@aalborg.dk og på telefonnummer 99316537, eller leder Henriette Lerche, mailto: hle-aeh@aalborg.dk og mobilnummer 25206552 for information om stillingerne. Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • En spændende arbejdsplads, hvor dine kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning i forhold til kompetenceprofilen som social-og sundhedsassistent og hvor patientsikkerhed er i højsædet
  • En hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere
  • En hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver i forhold til relations-, pleje-, og behandlingsopgaver
  • At du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for faglig sparring, udvikling og tæt samarbejde hele døgnet
  • At du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Vi søger social- og sundhedsassistenter til faste stillinger i blandet vagtlag
    - En stilling: Primært dagvagter, med aftenvagt hver 2. weekend.
    - En stilling: Primært dagvagter, med hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 aftenvagter på 4 uger
    - En stilling: Primært dagvagter, hver 2. weekend i dagvagt, samt 2-4 nattevagter på 4 uger
  • Vi tilbyder 37 timer pr. uge med mulighed for regulering i forhold til dit ønske.
  • Der afholdes ansættelsessamtaler fredag d. 16. august 2019.
  • Stillingerne er til besættelse snarest og senest pr. 01.10.2019.
Riishøjscentret er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 40 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladser. De midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og/eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjem.

Formålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiode. Derudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejebolig.

Pr. 01.11.2019 udvider vi centret med 8 pladser, når vi flytter ind i vores nye, flotte og tidssvarende center, Anneshave på Annebergvej 173. Derfor søger vi nu efter nye kolleger.

Vi er kendetegnet ved at være en medarbejdergruppe, der er dedikerede og engagerede, vi vægter dialogen og tillid til hinanden. Vi arbejder for et stærkt, socialt sammenhold og prioriterer, at deltage sammen ved f.eks. Ladywalk, biografture, bowling, koncerter, fællesspisning m.m. 

Dine primære opgaver vil være:
  • At sikre at borgerne modtager fagprofessionel omsorg og pleje og føler sig trygge ved opholdet her
  • At fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde
Faglige kompetencer:
Vi forventer og vægter:
  • At du har uddannelse som social- og sundhedsassistent
  • At du kan varetage rollen som fagperson, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber
  • At du er fortrolig med brug af IT som dokumentationsredskab
  • At du vægter høj kvalitet i dit arbejde samt i dokumentationsopgaven
  • At du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde
  • At du arbejder med fokus på sundhedsfremme og forebyggende indsats
Personlige kompetencer:
Vi forventer og vægter, at du er:
  • Ansvarsbevidst og i stand til at bevare overblikket i akutte situationer
  • Kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl.
  • Tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag
  • Kender og anerkender egne og andres kompetencer
Arbejdsstedets adresse:
Riishøjcentret, Riishøjvej 109, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen, mailto: get-aeh@aalborg.dk og på telefonnummer 99316537, eller leder Henriette Lerche, mailto: hle-aeh@aalborg.dk og mobilnummer 25206552 for information om stillingerne.  

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/47891dda_logo.gifPlejeboliger RiishøjscentretAalborg2019-07-03T14:00:25.3172019-08-08T00:00:00
330057970To social- og sundhedsassistenter - Plejeboliger AnnebergcentretBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer Du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering Vi kan tilbyde personlige I-PAD På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Vi søger to social- og sundhedsassistenter 37 timer pr. uge i dag og aftenvagt Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens. Dine primære opgaver vil være: Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikre en høj faglig standard i relation til helhedsplejen At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø. Faglige kompetencer: Erfaring som social- og sundhedsassistent Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens Kan varetage og koordinere pleje omsorgsopgaver Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne At du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere. Personlige kompetencer: Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er Du er robust og i besiddelse af fysisk psykisk overskud, samt har humor Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat. Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på telefon 9931 6870Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • Du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem CURA
  • En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering
  • Vi kan tilbyde personlige I-PAD
  • På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Vi søger to social- og sundhedsassistenter
  • 37 timer pr. uge i dag og aftenvagt
  • Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin
  • Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetenceområde samt sikre en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø.

     
Faglige kompetencer:
  • Erfaring som social- og sundhedsassistent
  • Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • At du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere.
 
Personlige kompetencer:
  • Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.
     
Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på telefon 9931 6870

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/219553df_logo.gifPlejeboliger AnnebergcentretAalborg2019-07-10T16:03:23.1032019-08-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistent til fast aftenvagt på Plejehjemmet Solvang

Plejeboliger Solvang

Vadum
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyd...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Social og Sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling

Rusmiddelafsnittet - Substitutionsbehandling

Aalborg
Social og sundhedsassistent til Rusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling Aalborg KommuneRusmiddelafsnittets Substitutionsbehandling søger social og sundhedsassistent til et 6 måneders vikariat på 20 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september ...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Social- og sundhedsassistent - Genopslag - Demensplejehjemmet Skipper Klement

Plejeboliger Skipper Klement

Svenstrup J
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Social- og sundhedsassistenter til Midlertidige Boliger - Riishøjcentret

Plejeboliger Riishøjscentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

To social- og sundhedsassistenter - Plejeboliger Annebergcentret

Plejeboliger Annebergcentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019