Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagog til bostedet Engholmen (barselsvikariat)

Bostedet Engholmen er beliggende i Sydhavnen. Engholmen er et døgndækket botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat psykisk funktionsevne – primært udviklingshæmning. Bostedet består af to etager med i alt 20 boliger og fælles køkken og opholdsstue på hver etage.
 
Beboerne er i alderen 18-80 år. Nogle af beboerne har udover en psykisk funktionsnedsættelse psykiatriske diagnoser. Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål samt støtte til at strukturere deres hverdag. For at fungere og være trygge i hverdagen har beboerne brug for nærværende og fagligt velfunderede medarbejdere, der mestrer tydelig kommunikation, opretholdelse af en daglig struktur samt en individuel pædagogisk tilgang i samarbejdet med den enkelte beboer. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. I arbejdet vil du møde mange forskellige udtryksformer hos beboerne, og du må være indstillet på, at selvdestruktiv og udadreagerende adfærd kan forekomme.   
 
Organisatorisk er bostedet Engholmen en del af Botilbuddene i Campo, som tæller fire afdelinger fordelt på forskellige matrikler i København. Du kan læse mere om Botilbuddene Center Campo på www.centercampo.kk.dk.
 
Du får  
  • en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt  
  • mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads  
  • kollegaer, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt  
  • en beboergruppe, der stiller meget forskellige krav til medarbejderne  
  • en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis
Vi forventer, at du  
  • kan overholde og skabe en tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger  
  • er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret  
  • har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, du arbejder med  
  • er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling  
  • bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens samarbejde og udvikling  
  • kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation  
  • naturligt giver og modtager faglig feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed
  • er velbevandret i brugen af it som et arbejdsredskab og kendskab til CSC Social vil være en fordel
Ansættelsesvilkår  
Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt. Arbejdstiden er fordelt på blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver anden weekend. Stillingen er på 32,5 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 og forventes at være ca. med et års varighed. Løn efter gældende overenskomst samt principperne i Ny løn.  
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jette Bentsen på 5142 9040 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne 26 og 27.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027665Phoenix-a3076ab712019-05-20T19:01:54.383Pædagog til bostedet Engholmen (barselsvikariat)
Bostedet Engholmen er beliggende i Sydhavnen. Engholmen er et døgndækket botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat psykisk funktionsevne – primært udviklingshæmning. Bostedet består af to etager med i alt 20 boliger og fælles køkken og opholdsstue på hver etage.
 
Beboerne er i alderen 18-80 år. Nogle af beboerne har udover en psykisk funktionsnedsættelse psykiatriske diagnoser. Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål samt støtte til at strukturere deres hverdag. For at fungere og være trygge i hverdagen har beboerne brug for nærværende og fagligt velfunderede medarbejdere, der mestrer tydelig kommunikation, opretholdelse af en daglig struktur samt en individuel pædagogisk tilgang i samarbejdet med den enkelte beboer. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. I arbejdet vil du møde mange forskellige udtryksformer hos beboerne, og du må være indstillet på, at selvdestruktiv og udadreagerende adfærd kan forekomme.   
 
Organisatorisk er bostedet Engholmen en del af Botilbuddene i Campo, som tæller fire afdelinger fordelt på forskellige matrikler i København. Du kan læse mere om Botilbuddene Center Campo på www.centercampo.kk.dk.
 
Du får  
  • en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt  
  • mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads  
  • kollegaer, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt  
  • en beboergruppe, der stiller meget forskellige krav til medarbejderne  
  • en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis
Vi forventer, at du  
  • kan overholde og skabe en tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger  
  • er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret  
  • har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, du arbejder med  
  • er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling  
  • bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens samarbejde og udvikling  
  • kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation  
  • naturligt giver og modtager faglig feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed
  • er velbevandret i brugen af it som et arbejdsredskab og kendskab til CSC Social vil være en fordel
Ansættelsesvilkår  
Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt. Arbejdstiden er fordelt på blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver anden weekend. Stillingen er på 32,5 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 og forventes at være ca. med et års varighed. Løn efter gældende overenskomst samt principperne i Ny løn.  
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jette Bentsen på 5142 9040 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne 26 og 27.
2019-06-18T00:51:25.177 Bostedet Engholmen er beliggende i Sydhavnen. Engholmen er et døgndækket botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat psykisk funktionsevne primært udviklingshæmning. Bostedet består af to etager med i alt 20 boliger og fælles køkken og opholdsstue på hver etage. Beboerne er i alderen 18-80 år. Nogle af beboerne har udover en psykisk funktionsnedsættelse psykiatriske diagnoser. Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål samt støtte til at strukturere deres hverdag. For at fungere og være trygge i hverdagen har beboerne brug for nærværende og fagligt velfunderede medarbejdere, der mestrer tydelig kommunikation, opretholdelse af en daglig struktur samt en individuel pædagogisk tilgang i samarbejdet med den enkelte beboer. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. I arbejdet vil du møde mange forskellige udtryksformer hos beboerne, og du må være indstillet på, at selvdestruktiv og udadreagerende adfærd kan forekomme. Organisatorisk er bostedet Engholmen en del af Botilbuddene i Campo, som tæller fire afdelinger fordelt på forskellige matrikler i København. Du kan læse mere om Botilbuddene Center Campo på www.centercampo.kk.dk. Du får en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads kollegaer, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt en beboergruppe, der stiller meget forskellige krav til medarbejderne en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis Vi forventer, at du kan overholde og skabe en tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, du arbejder med er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens samarbejde og udvikling kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation naturligt giver og modtager faglig feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed er velbevandret i brugen af it som et arbejdsredskab og kendskab til CSC Social vil være en fordel Ansættelsesvilkår Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt. Arbejdstiden er fordelt på blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver anden weekend. Stillingen er på 32,5 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 og forventes at være ca. med et års varighed. Løn efter gældende overenskomst samt principperne i Ny løn. Mere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jette Bentsen på 5142 9040 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne 26 og 27.10Phoenixa3076ab7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158489&DepartmentId=21432&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3530655Engholmen11Mozarts Plads 22450København SVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset764085KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15848900020-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/10.jpgBrænder du for at blive Pædagog?12008011Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik361843732mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330033274To pædagoger eller pædagogiske assistenter til vikariater i vores fantastiske Børnehus LegegodBasic Vil du være en del af et engageret og fagligt team omkring de mindste børn, så læs blot videre. Børnehuset Legegod er en integreret institution på Vesterbro normeret til 117 børn fordelt på fire vuggestuegrupper og tre børnehavegrupper. Stillingerne er i vuggestuen. Vi arbejder med temabaserede planlagte aktiviteter ud fra et pædagogisk Årshjul med emner som: Danmarks historie Eventyr Min familie, mine venner og jeg Dyr og Natur Vi har et kontinuerligt fokus på sprogarbejde gennem dagen og ser alle rutiner og særligt mad og måltidet som et værdifuldt læringsrum. Vi har i vores Klynge Børnefortællingen ansat en sprogpædagog, som bidrager til den løbende udvikling af vores sprogarbejde. Vi anvender SMTTE-model i planlægningen af det pædagogiske arbejde, og vi har forberedelsestid til denne planlægning. Vi vægter samarbejdet på tværs af børnegrupperne, og vi har gruppetid på tværs af stuerne for de ældste vuggestuebørn. Vi forventer, at du har følgende faglige kvalifikationer: Er uddannet pædagog eller pædagogisk assistent Brænder for at sætte rammerne om et udviklende børnemiljø Har generel viden om børns udvikling og læring og kunne omsætte denne til god pædagogisk praksis Viden om og erfaring i at arbejde med inkluderende læringsmiljøer i praksis Viden om og erfaring med at arbejde med metodisk systematik og refleksion i praksis Kan etablere tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde Gode kommunikative kompetencer. Personligt skal du være: Imødekommende, åben og humoristisk Nærværende, nysgerrig, omsorgsfuld og rolig af sind. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Maria Borchert på 2153 4851. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende.

Vil du være en del af et engageret og fagligt team omkring de mindste børn, så læs blot videre.

Børnehuset Legegod er en integreret institution på Vesterbro normeret til 117 børn fordelt på fire vuggestuegrupper og tre børnehavegrupper. Stillingerne er i vuggestuen.

Vi arbejder med temabaserede planlagte aktiviteter ud fra et pædagogisk Årshjul med emner som:

  • Danmarks historie
  • Eventyr
  • Min familie, mine venner og jeg
  • Dyr og Natur

Vi har et kontinuerligt fokus på sprogarbejde gennem dagen og ser alle rutiner og særligt mad og måltidet som et værdifuldt læringsrum. Vi har i vores Klynge "Børnefortællingen" ansat en sprogpædagog, som bidrager til den løbende udvikling af vores sprogarbejde.

Vi anvender SMTTE-model i planlægningen af det pædagogiske arbejde, og vi har forberedelsestid til denne planlægning. Vi vægter samarbejdet på tværs af børnegrupperne, og vi har gruppetid på tværs af stuerne for de ældste vuggestuebørn.

Vi forventer, at du har følgende faglige kvalifikationer:

  • Er uddannet pædagog eller pædagogisk assistent
  • Brænder for at sætte rammerne om et udviklende børnemiljø
  • Har generel viden om børns udvikling og læring og kunne omsætte denne til god pædagogisk praksis
  • Viden om og erfaring i at arbejde med inkluderende læringsmiljøer i praksis
  • Viden om og erfaring med at arbejde med metodisk systematik og refleksion i praksis
  • Kan etablere tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde
  • Gode kommunikative kompetencer.

Personligt skal du være:

  • Imødekommende, åben og humoristisk
  • Nærværende, nysgerrig, omsorgsfuld og rolig af sind.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Maria Borchert på 2153 4851.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019.
Ansættelsessamtaler vil finde sted løbende.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehuset LegegodKøbenhavn V2019-05-28T15:07:18.7872019-06-20T00:00:00
330035315Pædagoger til Enighedens BørnehusBasic Vi søger to ambitiøse pædagoger, der brænder for at gøre en forskel for de yngste og som med stort engagement vil være med til at udvikle institutionen til et høj kvalitetsdagtilbud. Enighedens Børnehus er et 14 år ungt hus beliggende på Bygmestervej i Københavns Nordvest kvarter, med en skøn legeplads og et dejligt lyst og rummeligt hus. Vi er en del af den nye klynge NB H, hvor vi arbejder på tvær af institutioner og har fælles kompetenceudvikling. Institutionen består af 60 vuggestuebørn og 17 engagerede medarbejdere. Vi har et godt og tæt forældresamarbejde med mange ressourcestærke familier, som engagerer sig i institutionen, bidrager aktivt til hverdagen og med udviklingen af pædagogikken. Som arbejdsplads vægter vi fagligheden højt og har kontinuerligt fokus på udviklingen af den pædagogiske praksis. Vi har i øjeblikket fokus på de styrkede læreplaner, samt pejlemærkerne sprog og bevægelse. Vi er en Plusplads institution dvs. vi er udset til også at kunne rumme børn i udsatte positioner. Vi er ligeledes i gang med at ændre vores organisation, til en teamstruktur der sikrer pædagogernes faglige kompetencer kan bruges i hele huset, til gavn for børnene. I vores praksis vægter vi tillid, medledelse, åbenhed, handlekraft og god kommunikation. Vi er et socialt hus med plads til forskellighed. Der er højt til loftet og muligheder for at præge eget og kollegaers arbejde i en behagelig og anerkendende omgangstone. Vi arbejder ud fra tillidsbaseret ledelse, med forventning om at pædagogerne tager ansvar for fagligheden, er opsøgende på ny viden, tør udfordre beslutninger og handlemåder, men også er åben for kollegaers og ledelsens forslag. Du kan tilbyde: En anerkendende tilgang, som giver børnene plads til medbestemmelse og medinddragelse At arbejde struktureret og kunne sætte lege i gang Evne til at indgå i en personalegruppe og bidrage til den fælles opgave Viljen til at undres sig og blande sig i kollegaernes praksis Kendskab til digitale medier Glad for udeliv og er til kreative aktiviteter At være ansvarsfuld, en rollemodel og at have overblik. Børnene forventer, at du: er lyttende, tålmodig og nærværende ser den og bruger din tid med dem kan se verden med deres blik lader dem udforske verden og bruge sig selv er glad og trøstende kan li at lege og kan hjælpe dem med at turde nye ting. Vi kan tilbyde: Et fagligt reflekterende hus Kollegial støtte til praksis Tæt sparring i opstartsperioden Ejerskab i alle væsentlige processer Fokus på faglighed i et godt arbejdsmiljø Humor og respekt for forskellighed Et velfungerende og udviklende forældresamarbejde Gode kollegaer, der har let til smil. Ansættelsesvilkår Stillingerne er på 35 timer ugentligt og er til besættelse fra den 1. august 2019. Den daglige arbejdstid vil ligge i tidsrummet kl. 07.00 til 17.00, med enkelte aftenmøder. Yderligere oplysninger Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte pædagogisk leder Michael Bjørkvad (kontoret) eller pædagogerne Jeanie (Mælkebøtten) eller Sara (Græstotten) på 3531 4600. Vi glæder os til at få nye kollegaer og vil tage godt imod dig jer. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019

Vi søger to ambitiøse pædagoger, der brænder for at gøre en forskel for de yngste og som med stort engagement vil være med til at udvikle institutionen til et høj kvalitetsdagtilbud.

Enighedens Børnehus er et 14 år "ungt hus" beliggende på Bygmestervej i Københavns Nordvest kvarter, med en skøn legeplads og et dejligt lyst og rummeligt hus.
Vi er en del af den nye klynge NB H, hvor vi arbejder på tvær af institutioner og har fælles kompetenceudvikling. Institutionen består af 60 vuggestuebørn og 17 engagerede medarbejdere.

Vi har et godt og tæt forældresamarbejde med mange ressourcestærke familier, som engagerer sig i institutionen, bidrager aktivt til hverdagen og med udviklingen af pædagogikken.

Som arbejdsplads vægter vi fagligheden højt og har kontinuerligt fokus på udviklingen af den pædagogiske praksis. Vi har i øjeblikket fokus på de styrkede læreplaner, samt pejlemærkerne sprog og bevægelse. Vi er en "Plusplads institution" dvs. vi er udset til også at kunne rumme børn i udsatte positioner.

Vi er ligeledes i gang med at ændre vores organisation, til en teamstruktur der sikrer pædagogernes faglige kompetencer kan bruges i hele huset, til gavn for børnene.

I vores praksis vægter vi tillid, medledelse, åbenhed, handlekraft og god kommunikation. Vi er et socialt hus med plads til forskellighed. Der er højt til loftet og muligheder for at præge eget og kollegaers arbejde i en behagelig og anerkendende omgangstone. Vi arbejder ud fra tillidsbaseret ledelse, med forventning om at pædagogerne tager ansvar for fagligheden, er opsøgende på ny viden, tør udfordre beslutninger og handlemåder, men også er åben for kollegaers og ledelsens forslag.

Du kan tilbyde:

  • En anerkendende tilgang, som giver børnene plads til medbestemmelse og medinddragelse
  • At arbejde struktureret og kunne sætte lege i gang
  • Evne til at indgå i en personalegruppe og bidrage til den fælles opgave
  • Viljen til at undres sig og blande sig i kollegaernes praksis
  • Kendskab til digitale medier
  • Glad for udeliv og er til kreative aktiviteter
  • At være ansvarsfuld, en rollemodel og at have overblik.

Børnene forventer, at du:

  • er lyttende, tålmodig og nærværende
  • ser den og bruger din tid med dem
  • kan se verden med deres blik
  • lader dem udforske verden og bruge sig selv
  • er glad og trøstende
  • kan li’ at lege og kan hjælpe dem med at turde nye ting.

Vi kan tilbyde:

  • Et fagligt reflekterende hus
  • Kollegial støtte til praksis
  • Tæt sparring i opstartsperioden
  • Ejerskab i alle væsentlige processer
  • Fokus på faglighed i et godt arbejdsmiljø
  • Humor og respekt for forskellighed
  • Et velfungerende og udviklende forældresamarbejde
  • Gode kollegaer, der har let til smil.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 35 timer ugentligt og er til besættelse fra den 1. august 2019.
Den daglige arbejdstid vil ligge i tidsrummet kl. 07.00 til 17.00, med enkelte aftenmøder.

Yderligere oplysninger
Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte pædagogisk leder Michael Bjørkvad (kontoret) eller pædagogerne Jeanie (Mælkebøtten) eller Sara (Græstotten) på 3531 4600.

Vi glæder os til at få nye kollegaer og vil tage godt imod dig/jer.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngEnighedens BørnehusKøbenhavn NV2019-05-31T12:00:22.1132019-06-21T00:00:00
330035820Pædagog til Absalons Have på VesterbroBasic Absalons Have søger en pædagog 34 timer ugentligt til fastansættelse fra 1. august 2019. Absalons Have er normeret til 80 børn, og de er fordelt på fem stuer. Vi ligger i stueplan, og alle stuer har egen udgang til vores dejlige legeplads. Vores åbningstid er fra kl. 7.15-17.00 mandag-fredag, og det forventes, at potentielle ansøgere kan arbejde indenfor dette tidsrum og derudover deltage i ét aftenmøde pr. måned i tidsrummet 17.00-20.00. I Absalons Have arbejder vi med familiestue-struktur, hvilket viser sig ved, at vi ikke er opdelt i børnehave og vuggestue. Derimod har alle stuer børn et aldersspænd fra 0-6 år. Antallet af børn på stuerne varierer fra 15-18 børn i takt med, at børnenes alder stiger og falder. Fx otte vuggestuebørn og otte børnehavebørn eller syv vuggestuebørn og 10 børnehavebørn. Da børnene ikke skifter stue, har du som pædagog mulighed for at følge barnets udvikling og samarbejdet med vores familier gennem en længere årrække. Vi arbejder med åbne døre, hvilket vil sige, at børnene kan færdes frit i huset, på gangarealerne og kan besøge hinanden på tværs af stuerne. Vi søger uddannet en pædagog, der brænder for arbejdet med børn fra 0-6 år kan planlægge og evaluere aktiviteter, og som reflekterer over pædagogisk praksis kan arbejde selvstændigt, men som også besidder gode samarbejdsevner har erfaring med at bruge IT, da vi bl.a. dokumenterer, tjekker ind og ud og kommunikerer med forældre og hinanden via vores intranet (KbhBarn) har et positivt og anerkendende menneskesyn har humor og let til latter har overblik og tager ansvar i en foranderlig hverdag evner at give og modtage konstruktiv kritik har erfaring med og forståelse for at arbejde med børns alsidige udvikling vægter forældresamarbejde højt er fleksibel og engageret i deres pædagogiske arbejde har mod på at indgå i huset traditioner og rammer, men også bidrager med at understøtte og udvikle pædagogisk praksis. Vi kan tilbyde En velfungerende og attraktiv arbejdsplads midt på Vesterbro 80 skønne børn Stor indflydelse på den pædagogiske praksis Gode kollegaer En kompetent personalegruppe med fokus på høj faglighed En engageret forældregruppe Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Kristina Samuelsen på 4042 6093. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart efter ansøgningsfrist.

Absalons Have søger en pædagog 34 timer ugentligt til fastansættelse fra 1. august 2019.

Absalons Have er normeret til 80 børn, og de er fordelt på fem stuer. Vi ligger i stueplan, og alle stuer har egen udgang til vores dejlige legeplads.

Vores åbningstid er fra kl. 7.15-17.00 mandag-fredag, og det forventes, at potentielle ansøgere kan arbejde indenfor dette tidsrum og derudover deltage i ét aftenmøde pr. måned i tidsrummet 17.00-20.00.

I Absalons Have arbejder vi med familiestue-struktur, hvilket viser sig ved, at vi ikke er opdelt i børnehave og vuggestue. Derimod har alle stuer børn et aldersspænd fra 0-6 år.
Antallet af børn på stuerne varierer fra 15-18 børn i takt med, at børnenes alder stiger og falder. Fx otte vuggestuebørn og otte børnehavebørn eller syv vuggestuebørn og 10 børnehavebørn. Da børnene ikke skifter stue, har du som pædagog mulighed for at følge barnets udvikling og samarbejdet med vores familier gennem en længere årrække.

Vi arbejder med åbne døre, hvilket vil sige, at børnene kan færdes frit i huset, på gangarealerne og kan besøge hinanden på tværs af stuerne.

Vi søger uddannet en pædagog, der

  • brænder for arbejdet med børn fra 0-6 år
  • kan planlægge og evaluere aktiviteter, og som reflekterer over pædagogisk praksis
  • kan arbejde selvstændigt, men som også besidder gode samarbejdsevner
  • har erfaring med at bruge IT, da vi bl.a. dokumenterer, tjekker ind og ud og kommunikerer med forældre og hinanden via vores intranet (KbhBarn)
  • har et positivt og anerkendende menneskesyn
  • har humor og let til latter
  • har overblik og tager ansvar i en foranderlig hverdag
  • evner at give og modtage konstruktiv kritik
  • har erfaring med og forståelse for at arbejde med børns alsidige udvikling
  • vægter forældresamarbejde højt
  • er fleksibel og engageret i deres pædagogiske arbejde
  • har mod på at indgå i huset traditioner og rammer, men også bidrager med at understøtte og udvikle pædagogisk praksis.

Vi kan tilbyde

  • En velfungerende og attraktiv arbejdsplads midt på Vesterbro
  • 80 skønne børn
  • Stor indflydelse på den pædagogiske praksis
  • Gode kollegaer
  • En kompetent personalegruppe med fokus på høj faglighed
  • En engageret forældregruppe

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Kristina Samuelsen på 4042 6093.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019
Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart efter ansøgningsfrist.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAbsalons HaveKøbenhavn V2019-06-03T11:00:19.0102019-06-21T00:00:00
330036014Dygtig pædagog med erfaring indenfor autisme til dagtilbuddet VIKA under Bo- og dagtilbuddet MusvågevejBasic Brænder du for at gøre en forskel igennem dit arbejde og udvikle dine faglige kompetencer? Har du erfaring med at skabe de bedste rammer for borgere med autismespektrumsforstyrrelser? Vil du være en del af en organisation i spændende udvikling og et engageret team? Så er du muligvis vores nye kollega! Vi søger en dygtig og engageret pædagog til en fast fuldtidsstilling på dagtilbuddet VIKA under Bo- og dagtilbuddet Musvågevej med tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt. Om VIKA VIKA er et SEL §104 dagtilbud for 17 voksne mennesker med forstyrrelser indenfor autismespektrummet, beliggende på Sankt Hans Hospital i Roskilde, tæt ved skov og fjord. VIKA er et dagtilbud under Bo- og dagtilbuddet Musvågevej i København. Vi arbejder i et medstyrende team, hvor den enkelte medarbejder har en høj grad af ansvar og indflydelse. Brugerne på VIKA kommer primært fra Botilbuddet Musvågevej, enkelte er dog fra bosteder på Amagerfælledvej under CAS (Center for Autisme og Specialpædagogik), der er vores centerfællesskab. På Botilbuddet Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Alle er de forskellige som dig og mig. Vi bor i et klassisk rødt murstensbyggeri i København NV. Når du træder indenfor, oplever du liv og glade dage, æstetisk indretning med grønne planter og hjemlig hygge med plads til hver og en. Vi er 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så beboerne kan leve deres liv på egne præmisser. Om jobbet Der er fast tilknyttet fire medarbejdere på VIKA og en studerende, derudover kommer der fast tre medarbejdere fra de afdelinger, hvor brugerne bor. Dagligt er der seks-syv medarbejdere på VIKA. Alle møder ind kl. 7.00 på Musvågevej og hjælper borgerne med deres morgenrutiner og kører i egne tre busser ned til VIKA, hvor hverdagen byder på forskellige daglige aktiviteter som ridning, bål i haven, gåture i Boserup Skov og ved Roskilde Fjord. Borgerne har brug for omfattende støtte baseret på autismepædagogiske principper. Enkelte af borgerne har derudover brug for intensiv individuel støtte på grund af udfordrende, udadreagerende eller selvskadende adfærd. På VIKA arbejder vi kontinuerligt med at gøre hverdagen overskuelig, forudsigelig og tryg blandt andet via dagsskemaer og visualisering. Alt arbejde foregår med respekt og størst mulig selvbestemmelse for den enkelte borger. Fælles for alle borgerne er, at de har brug for en velorganiseret og struktureret hverdag, hvor deres behov imødekommes. Medarbejderne arbejder i et miljø, hvor udadreagerende adfærd forekommer. Vi arbejder målrettet med at mindske denne adfærd blandt andet gennem supervision, faglig kollegial sparring og voldsforebyggende metodeanvendelser. Musvågevej er en organisation med høje mål for faglig udvikling, godt arbejdsmiljø og muligheder for personlig udvikling. Vi arbejder med tværfagligt samarbejde og har både sygeplejersker og fysioterapeuter ansat i huset. Vores nye kollega Du har erfaring med målgruppen. Du har en stærk faglig viden som du formår at sætte i spil. Du er god til at arbejde relationelt og trives i et miljø, hvor faste rutiner samt tydelig og målrettet kommunikation er en del af dit pædagogiske arbejde. Derudover kan du arbejde i et miljø, hvor borgerne kan være udadreagerende. Vi forventer derfor, at du kan bevare overblikket i stressede situationer. Kort sagt søger vi en kollega, som har en stærk faglig viden og erfaring samt evnen til at kunne omsætte det i praksis har gode it-kundskaber og kan arbejde stringent med dokumentationsarbejde, såsom daglige notater, metodebeskrivelser, udarbejdelse af handleplaner etc. kan besidde en kontaktpersonsrolle, blandt andet kontakt med pårørende, deltagelse i handleplansmøder, indkøb af materiel etc. kan arbejde selvstændigt og struktureret har gode samarbejdsevner og bidrager til et sundt arbejdsmiljø har evnen til at se alle udfordringer som potentielle udviklingsmuligheder har kørekort og vil køre minibus. Vi tilbyder dig en spændende arbejdsplads med ansvarlige og engagerede medarbejderee en arbejdsplads hvor der er plads til fleksibilitet og mangfoldighed en arbejdsplads med et højt fokus på trivsel stor medindflydelse på den daglige opgaveløsning og på den mere overordnede plan for tilbuddet mulighed for videreuddannelse og mere viden i form af relevante kurser interne kurser i vores pædagogiske og autismespecifikke metoder, konflikthåndtering etc. 120 kolleger tilknyttet Bo- og dagtilbuddet Musvågevej teammøder hver anden uge Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt. Din arbejdstid vil være i tidsrummet fra kl. 07.00 til kl. 16.00 mandag-torsdag og fredage kl. 7.00-15.00. Hver anden onsdag har vi teammøde fra kl. 16.00-17.30. Mere information Vi opfordrer ansøgere til at deltage i informationsmøde torsdag den 13. juni 2019. Tilmelding til informationsmødet på mail: b24k@kk.dk Du kan også læse mere på https: centercas.kk.dk artikel musvaagevej Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Rasmus Nejmann på 3059 6182. I din skriftlige ansøgning vil vi bede dig om at redegøre for dine holdninger, erfaringer, viden og interesser i forhold til ovenstående punkter. Til ansættelsessamtalen vil du blive præsenteret for en case. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019 Vi afholder samtaler i uge 26.

Brænder du for at gøre en forskel igennem dit arbejde og udvikle dine faglige kompetencer? Har du erfaring med at skabe de bedste rammer for borgere med autismespektrumsforstyrrelser? Vil du være en del af en organisation i spændende udvikling og et engageret team? Så er du muligvis vores nye kollega!

Vi søger en dygtig og engageret pædagog til en fast fuldtidsstilling på dagtilbuddet VIKA under Bo- og dagtilbuddet Musvågevej med tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt.

Om VIKA
VIKA er et SEL §104 dagtilbud for 17 voksne mennesker med forstyrrelser indenfor autismespektrummet, beliggende på Sankt Hans Hospital i Roskilde, tæt ved skov og fjord. VIKA er et dagtilbud under Bo- og dagtilbuddet Musvågevej i København. Vi arbejder i et medstyrende team, hvor den enkelte medarbejder har en høj grad af ansvar og indflydelse.

Brugerne på VIKA kommer primært fra Botilbuddet Musvågevej, enkelte er dog fra bosteder på Amagerfælledvej under CAS (Center for Autisme og Specialpædagogik), der er vores centerfællesskab. På Botilbuddet Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Alle er de forskellige som dig og mig.

Vi bor i et klassisk rødt murstensbyggeri i København NV. Når du træder indenfor, oplever du liv og glade dage, æstetisk indretning med grønne planter og hjemlig hygge med plads til hver og en. Vi er 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så beboerne kan leve deres liv på egne præmisser.

Om jobbet
Der er fast tilknyttet fire medarbejdere på VIKA og en studerende, derudover kommer der fast tre medarbejdere fra de afdelinger, hvor brugerne bor. Dagligt er der seks-syv medarbejdere på VIKA. Alle møder ind kl. 7.00 på Musvågevej og hjælper borgerne med deres morgenrutiner og kører i egne tre busser ned til VIKA, hvor hverdagen byder på forskellige daglige aktiviteter som ridning, bål i haven, gåture i Boserup Skov og ved Roskilde Fjord.

Borgerne har brug for omfattende støtte baseret på autismepædagogiske principper. Enkelte af borgerne har derudover brug for intensiv individuel støtte på grund af udfordrende, udadreagerende eller selvskadende adfærd.

På VIKA arbejder vi kontinuerligt med at gøre hverdagen overskuelig, forudsigelig og tryg blandt andet via dagsskemaer og visualisering. Alt arbejde foregår med respekt og størst mulig selvbestemmelse for den enkelte borger. Fælles for alle borgerne er, at de har brug for en velorganiseret og struktureret hverdag, hvor deres behov imødekommes. Medarbejderne arbejder i et miljø, hvor udadreagerende adfærd forekommer. Vi arbejder målrettet med at mindske denne adfærd blandt andet gennem supervision, faglig/kollegial sparring og voldsforebyggende metodeanvendelser.

Musvågevej er en organisation med høje mål for faglig udvikling, godt arbejdsmiljø og muligheder for personlig udvikling. Vi arbejder med tværfagligt samarbejde og har både sygeplejersker og fysioterapeuter ansat i huset.

Vores nye kollega
Du har erfaring med målgruppen. Du har en stærk faglig viden som du formår at sætte i spil. Du er god til at arbejde relationelt og trives i et miljø, hvor faste rutiner samt tydelig og målrettet kommunikation er en del af dit pædagogiske arbejde. Derudover kan du arbejde i et miljø, hvor borgerne kan være udadreagerende. Vi forventer derfor, at du kan bevare overblikket i stressede situationer.

Kort sagt søger vi en kollega, som

  • har en stærk faglig viden og erfaring samt evnen til at kunne omsætte det i praksis
  • har gode it-kundskaber og kan arbejde stringent med dokumentationsarbejde, såsom daglige notater, metodebeskrivelser, udarbejdelse af handleplaner etc.
  • kan besidde en kontaktpersonsrolle, blandt andet kontakt med pårørende, deltagelse i handleplansmøder, indkøb af materiel etc.
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • har gode samarbejdsevner og bidrager til et sundt arbejdsmiljø
  • har evnen til at se alle udfordringer som potentielle udviklingsmuligheder
  • har kørekort og vil køre minibus.

Vi tilbyder dig

  • en spændende arbejdsplads med ansvarlige og engagerede medarbejderee
  • en arbejdsplads hvor der er plads til fleksibilitet og mangfoldighed
  • en arbejdsplads med et højt fokus på trivsel
  • stor medindflydelse på den daglige opgaveløsning og på den mere overordnede plan for tilbuddet
  • mulighed for videreuddannelse og mere viden i form af relevante kurser
  • interne kurser i vores pædagogiske og autismespecifikke metoder, konflikthåndtering etc.
  • 120 kolleger tilknyttet Bo- og dagtilbuddet Musvågevej
  • teammøder hver anden uge

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt.

Din arbejdstid vil være i tidsrummet fra kl. 07.00 til kl. 16.00 mandag-torsdag og fredage kl. 7.00-15.00. Hver anden onsdag har vi teammøde fra kl. 16.00-17.30.

Mere information
Vi opfordrer ansøgere til at deltage i informationsmøde torsdag den 13. juni 2019. Tilmelding til informationsmødet på mail: b24k@kk.dk

Du kan også læse mere på https://centercas.kk.dk/artikel/musvaagevej

 Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Rasmus Nejmann på 3059 6182.

I din skriftlige ansøgning vil vi bede dig om at redegøre for dine holdninger, erfaringer, viden og interesser i forhold til ovenstående punkter.

Til ansættelsessamtalen vil du blive præsenteret for en case.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019 
Vi afholder samtaler i uge 26.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngMusvågevejKøbenhavn NV2019-06-03T14:03:38.4402019-06-20T00:00:00
330036920Pædagogisk koordinator til Borgercenter HandicapBasic Dynamisk pædagogisk koordinator søges til udvikling af nye forebyggende og rehabiliterende indsatser for voksne primært til borgere med autismespektrumforstyrrelser (ASF) Om Borgercenter Handicap I Borgercenter Handicap har vi til opgave at understøtte københavnere med handicap, så den enkeltes ressourcer aktiveres, og borgerne opnår øget selvstændighed, mestring og social mobilitet. Vi søger en pædagogisk koordinator til at implementere nye forebyggende indsatser. De nye forebyggende indsatser kommer til at bestå af tidsbegrænsede gruppe- og mestringsforløb til borgere med autisme og andre typer handicap. Din hovedopgave vil være at drive udvikling, implementering og drift af gruppeforløb til voksne med autisme. Vores målgruppe er Københavnere med varigt nedsat funktionsevne. Vi består af et myndighedsområde med 350 medarbejdere og fem centerfællesskaber bestående af 61 tilbud med 2.200 ansatte. Vi arbejder ud fra Socialstrategien En by med plads til alle, under overskrifterne et værdigt liv, et selvstændigt liv, en helstøbt og langsigtet løsning samt en sund og fagligt stærk organisation. Du kan læse om Socialforvaltningen på Københavns Kommunes hjemmeside www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk. Dine vigtigste pædagogiske koordinatoropgaver bliver således at sikre udvikling og implementering af nye forebyggende og rehabiliterende indsatser design og drift af gruppeforløbene evalueringsdesign og ibrugtagning af evalueringsværktøj samt opfølgning på evaluering og afrapportering på alle forløb Om os Udførerområdet (UFO) er en del af Borgercenter Handicap. UFO har til opgave at levere ydelser efter Serviceloven til borgere, som bor selvstændigt, f.eks. bostøtte, ledsagelse og afløsning i hjemmet til børn og unge. Vi er en velfungerende afdeling, som har mange visioner for, hvordan vi fortsat vil kunne udvikle tilbud til gavn for borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Vi er et hus i rivende udvikling med mange spændende opgaver og projekter og samarbejde på tværs af de forskellige områder. Vi er 35 fastansatte og 350 timelønnede. Om stillingen Vi søger en socialpædagogisk koordinator, som skal indgå i en koordinatorfunktion pr. 1. august 2019 og udvikle samt sikre implementering og levering af ydelser indenfor tiltag af nye gruppebaserede forløb for borgere med ASF. Der skal påregnes ca. to dage om ugen, hvor arbejdstiden ligger om eftermiddagen tidlig aften til kl. 17.00, 18.00 eller 19.00. Vi lægger vægt på, at du har en pædagogisk uddannelse på bachelorniveau, med en overbygning som cand.pæd., pæd.psyk. eller lignende har solid viden om og erfaring med autismeområdet med indgående kendskab til autismepædagogik og konkrete metoder og redskaber og mestrer anvendelse i praksis har erfaring med facilitering af gruppeforløb til voksne med ASF evner at forstå borgere med ASF og deres problemstillinger og hjælpe dem til nye handlemuligheder er skriftligt velformuleret, har gode formidlingsevner og evner at beskrive og udvikle praksiserfaringer har interesse for og erfaring med at analysere, udvikle og evaluere dit arbejde, så hver enkelt borger altid får et godt forløb er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation, som er i løbende forandring i forhold til ydelser, indsatser og støttetilbud til målgrupperne Vi tilbyder En spændende arbejdsplads i forandring med udvikling af helt nye tilbud, hvor du kan være med til at udvikle din funktion og sætte dit præg Et job med spændende og skiftende arbejdsopgaver i tæt samarbejde med kollegaer, afdelingsledere, socialfaglig koordinator og øvrige samarbejdspartnere Et arbejde med fokus på at sikre udvikling sammen med borgerne ved at arbejde med det, der virker Samarbejde med superdygtige og engagerede kollegaer i Borgercenter Handicap Et arbejdsmiljø med en uformel tone og en varieret og spændende arbejdsdag samt fleksible arbejdstider med brede rammer for tilrettelæggelse af arbejdsopgaverne Faglig sparring, supervision og kompetenceudvikling Løn- og ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn og ansættelse er i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi referencer fra tidligere ansættelse. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Johnni Drost på 4042 8359 eller socialfaglig koordinator Rikke Møller Eriksen på 2974 2381. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019 Vi afholder samtaler tirsdag den 25. juni 2019.

Dynamisk pædagogisk koordinator søges til udvikling af nye forebyggende og rehabiliterende indsatser for voksne – primært til borgere med autismespektrumforstyrrelser (ASF)

Om Borgercenter Handicap
I Borgercenter Handicap har vi til opgave at understøtte københavnere med handicap, så den enkeltes ressourcer aktiveres, og borgerne opnår øget selvstændighed, mestring og social mobilitet.

Vi søger en pædagogisk koordinator til at implementere nye forebyggende indsatser.

De nye forebyggende indsatser kommer til at bestå af tidsbegrænsede gruppe- og mestringsforløb til borgere med autisme og andre typer handicap. Din hovedopgave vil være at drive udvikling, implementering og drift af gruppeforløb til voksne med autisme.

Vores målgruppe er Københavnere med varigt nedsat funktionsevne. Vi består af et myndighedsområde med 350 medarbejdere og fem centerfællesskaber bestående af 61 tilbud med 2.200 ansatte.

Vi arbejder ud fra Socialstrategien – En by med plads til alle, under overskrifterne et værdigt liv, et selvstændigt liv, en helstøbt og langsigtet løsning samt en sund og fagligt stærk organisation.

Du kan læse om Socialforvaltningen på Københavns Kommunes hjemmeside www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.

Dine vigtigste pædagogiske koordinatoropgaver bliver således at sikre

  • udvikling og implementering af nye forebyggende og rehabiliterende indsatser
  • design og drift af gruppeforløbene
  • evalueringsdesign og ibrugtagning af evalueringsværktøj samt opfølgning på evaluering og afrapportering på alle forløb

Om os
Udførerområdet (UFO) er en del af Borgercenter Handicap. UFO har til opgave at levere ydelser efter Serviceloven til borgere, som bor selvstændigt, f.eks. bostøtte, ledsagelse og afløsning i hjemmet til børn og unge.

Vi er en velfungerende afdeling, som har mange visioner for, hvordan vi fortsat vil kunne udvikle tilbud til gavn for borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser.

Vi er et hus i rivende udvikling med mange spændende opgaver og projekter og samarbejde på tværs af de forskellige områder. Vi er 35 fastansatte og 350 timelønnede.

Om stillingen
Vi søger en socialpædagogisk koordinator, som skal indgå i en koordinatorfunktion pr. 1. august 2019 og udvikle samt sikre implementering og levering af ydelser indenfor tiltag af nye gruppebaserede forløb for borgere med ASF. Der skal påregnes ca. to dage om ugen, hvor arbejdstiden ligger om eftermiddagen/tidlig aften til kl. 17.00, 18.00 eller 19.00.

Vi lægger vægt på, at du

  • har en pædagogisk uddannelse på bachelorniveau, med en overbygning som cand.pæd., pæd.psyk. eller lignende
  • har solid viden om og erfaring med autismeområdet med indgående kendskab til autismepædagogik og konkrete metoder og redskaber og mestrer anvendelse i praksis
  • har erfaring med facilitering af gruppeforløb til voksne med ASF
  • evner at forstå borgere med ASF og deres problemstillinger og hjælpe dem til nye handlemuligheder
  • er skriftligt velformuleret, har gode formidlingsevner og evner at beskrive og udvikle praksiserfaringer
  • har interesse for og erfaring med at analysere, udvikle og evaluere dit arbejde, så hver enkelt borger altid får et godt forløb
  • er udviklingsorienteret og har lyst til at arbejde i en organisation, som er i løbende forandring i forhold til ydelser, indsatser og støttetilbud til målgrupperne

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsplads i forandring med udvikling af helt nye tilbud, hvor du kan være med til at udvikle din funktion og sætte dit præg
  • Et job med spændende og skiftende arbejdsopgaver i tæt samarbejde med kollegaer, afdelingsledere, socialfaglig koordinator og øvrige samarbejdspartnere
  • Et arbejde med fokus på at sikre udvikling sammen med borgerne ved at arbejde med det, der virker
  • Samarbejde med superdygtige og engagerede kollegaer i Borgercenter Handicap
  • Et arbejdsmiljø med en uformel tone og en varieret og spændende arbejdsdag samt fleksible arbejdstider med brede rammer for tilrettelæggelse af arbejdsopgaverne
  • Faglig sparring, supervision og kompetenceudvikling

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2019. Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn og ansættelse er i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi referencer fra tidligere ansættelse.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Johnni Drost på 4042 8359 eller socialfaglig koordinator Rikke Møller Eriksen på 2974 2381.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019
Vi afholder samtaler tirsdag den 25. juni 2019.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBostøtteKøbenhavn NV2019-06-04T10:02:19.3402019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To pædagoger eller pædagogiske assistenter til vikariater i vores fantastiske Børnehus Legegod

Børnehuset Legegod

København V
Vil du være en del af et engageret og fagligt team omkring de mindste børn, så læs blot videre. Børnehuset Legegod er en integreret institution på Vesterbro normeret til 117 børn fordelt på fire vuggestuegrupper og tre børnehavegrupper. Stillingerne...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Pædagoger til Enighedens Børnehus

Enighedens Børnehus

København NV
Vi søger to ambitiøse pædagoger, der brænder for at gøre en forskel for de yngste og som med stort engagement vil være med til at udvikle institutionen til et høj kvalitetsdagtilbud. Enighedens Børnehus er et 14 år ungt hus beliggende på Bygmesterve...
Indrykket:31. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Pædagog til Absalons Have på Vesterbro

Absalons Have

København V
Absalons Have søger en pædagog 34 timer ugentligt til fastansættelse fra 1. august 2019. Absalons Have er normeret til 80 børn, og de er fordelt på fem stuer. Vi ligger i stueplan, og alle stuer har egen udgang til vores dejlige legeplads. Vores åbn...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Dygtig pædagog med erfaring indenfor autisme til dagtilbuddet VIKA under Bo- og dagtilbuddet Musvågevej

Musvågevej

København NV
Brænder du for at gøre en forskel igennem dit arbejde og udvikle dine faglige kompetencer? Har du erfaring med at skabe de bedste rammer for borgere med autismespektrumsforstyrrelser? Vil du være en del af en organisation i spændende udvikling og et...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Pædagogisk koordinator til Borgercenter Handicap

Bostøtte

København NV
Dynamisk pædagogisk koordinator søges til udvikling af nye forebyggende og rehabiliterende indsatser for voksne primært til borgere med autismespektrumforstyrrelser (ASF) Om Borgercenter Handicap I Borgercenter Handicap har vi til opgave at understø...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019