Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagog til bostedet Engholmen (barselsvikariat)

Bostedet Engholmen er beliggende i Sydhavnen. Engholmen er et døgndækket botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat psykisk funktionsevne – primært udviklingshæmning. Bostedet består af to etager med i alt 20 boliger og fælles køkken og opholdsstue på hver etage.
 
Beboerne er i alderen 18-80 år. Nogle af beboerne har udover en psykisk funktionsnedsættelse psykiatriske diagnoser. Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål samt støtte til at strukturere deres hverdag. For at fungere og være trygge i hverdagen har beboerne brug for nærværende og fagligt velfunderede medarbejdere, der mestrer tydelig kommunikation, opretholdelse af en daglig struktur samt en individuel pædagogisk tilgang i samarbejdet med den enkelte beboer. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. I arbejdet vil du møde mange forskellige udtryksformer hos beboerne, og du må være indstillet på, at selvdestruktiv og udadreagerende adfærd kan forekomme.   
 
Organisatorisk er bostedet Engholmen en del af Botilbuddene i Campo, som tæller fire afdelinger fordelt på forskellige matrikler i København. Du kan læse mere om Botilbuddene Center Campo på www.centercampo.kk.dk.
 
Du får  
  • en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt  
  • mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads  
  • kollegaer, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt  
  • en beboergruppe, der stiller meget forskellige krav til medarbejderne  
  • en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis
Vi forventer, at du  
  • kan overholde og skabe en tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger  
  • er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret  
  • har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, du arbejder med  
  • er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling  
  • bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens samarbejde og udvikling  
  • kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation  
  • naturligt giver og modtager faglig feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed
  • er velbevandret i brugen af it som et arbejdsredskab og kendskab til CSC Social vil være en fordel
Ansættelsesvilkår  
Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt. Arbejdstiden er fordelt på blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver anden weekend. Stillingen er på 32,5 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 og forventes at være ca. med et års varighed. Løn efter gældende overenskomst samt principperne i Ny løn.  
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jette Bentsen på 5142 9040 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne 26 og 27.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027665Phoenix-a3076ab712019-05-20T19:01:54.383Pædagog til bostedet Engholmen (barselsvikariat)
Bostedet Engholmen er beliggende i Sydhavnen. Engholmen er et døgndækket botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat psykisk funktionsevne – primært udviklingshæmning. Bostedet består af to etager med i alt 20 boliger og fælles køkken og opholdsstue på hver etage.
 
Beboerne er i alderen 18-80 år. Nogle af beboerne har udover en psykisk funktionsnedsættelse psykiatriske diagnoser. Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål samt støtte til at strukturere deres hverdag. For at fungere og være trygge i hverdagen har beboerne brug for nærværende og fagligt velfunderede medarbejdere, der mestrer tydelig kommunikation, opretholdelse af en daglig struktur samt en individuel pædagogisk tilgang i samarbejdet med den enkelte beboer. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. I arbejdet vil du møde mange forskellige udtryksformer hos beboerne, og du må være indstillet på, at selvdestruktiv og udadreagerende adfærd kan forekomme.   
 
Organisatorisk er bostedet Engholmen en del af Botilbuddene i Campo, som tæller fire afdelinger fordelt på forskellige matrikler i København. Du kan læse mere om Botilbuddene Center Campo på www.centercampo.kk.dk.
 
Du får  
  • en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt  
  • mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads  
  • kollegaer, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt  
  • en beboergruppe, der stiller meget forskellige krav til medarbejderne  
  • en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis
Vi forventer, at du  
  • kan overholde og skabe en tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger  
  • er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret  
  • har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, du arbejder med  
  • er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling  
  • bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens samarbejde og udvikling  
  • kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation  
  • naturligt giver og modtager faglig feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed
  • er velbevandret i brugen af it som et arbejdsredskab og kendskab til CSC Social vil være en fordel
Ansættelsesvilkår  
Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt. Arbejdstiden er fordelt på blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver anden weekend. Stillingen er på 32,5 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 og forventes at være ca. med et års varighed. Løn efter gældende overenskomst samt principperne i Ny løn.  
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jette Bentsen på 5142 9040 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne 26 og 27.
2019-06-18T00:51:25.177 Bostedet Engholmen er beliggende i Sydhavnen. Engholmen er et døgndækket botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat psykisk funktionsevne primært udviklingshæmning. Bostedet består af to etager med i alt 20 boliger og fælles køkken og opholdsstue på hver etage. Beboerne er i alderen 18-80 år. Nogle af beboerne har udover en psykisk funktionsnedsættelse psykiatriske diagnoser. Beboerne har i forskellig grad brug for støtte til personlige og praktiske gøremål samt støtte til at strukturere deres hverdag. For at fungere og være trygge i hverdagen har beboerne brug for nærværende og fagligt velfunderede medarbejdere, der mestrer tydelig kommunikation, opretholdelse af en daglig struktur samt en individuel pædagogisk tilgang i samarbejdet med den enkelte beboer. Det er vigtigt for os at tage udgangspunkt i den enkelte beboers ressourcer og tilrettelægge støtten ud fra den enkeltes behov. I arbejdet vil du møde mange forskellige udtryksformer hos beboerne, og du må være indstillet på, at selvdestruktiv og udadreagerende adfærd kan forekomme. Organisatorisk er bostedet Engholmen en del af Botilbuddene i Campo, som tæller fire afdelinger fordelt på forskellige matrikler i København. Du kan læse mere om Botilbuddene Center Campo på www.centercampo.kk.dk. Du får en arbejdsplads, hvor der altid er fokus på at skabe et højt fagligt niveau med læring og udvikling og hvor kompetenceudvikling prioriteres højt mulighed for høj grad af indflydelse på din arbejdsplads kollegaer, som vægter kollegial omsorg, respekt og anerkendelse højt en beboergruppe, der stiller meget forskellige krav til medarbejderne en arbejdsplads, som hele tiden udvikler sig, og hvor medarbejderne tør kigge på sig selv og egen praksis Vi forventer, at du kan overholde og skabe en tydelig struktur og er loyal overfor trufne beslutninger er selvstændig, stabil og udviklingsorienteret har en etisk velfunderet og respektfuld tilgang til de mennesker, du arbejder med er interesseret og engageret i at støtte og fremme beboernes udvikling bidrager engageret og positivt til teamets og arbejdspladsens samarbejde og udvikling kan reflektere og dokumentere på et højt fagligt niveau og ser værdien i den faglige dokumentation naturligt giver og modtager faglig feedback, og at du er klar til at blive udfordret på din faglighed er velbevandret i brugen af it som et arbejdsredskab og kendskab til CSC Social vil være en fordel Ansættelsesvilkår Bostedet har døgnbemanding og vågen nattevagt. Arbejdstiden er fordelt på blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde hver anden weekend. Stillingen er på 32,5 timer om ugen med tiltrædelse den 1. september 2019 og forventes at være ca. med et års varighed. Løn efter gældende overenskomst samt principperne i Ny løn. Mere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jette Bentsen på 5142 9040 eller botilbudsleder Jacob Christensen på 2328 3713. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne 26 og 27.10Phoenixa3076ab7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158489&DepartmentId=21432&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3530655Engholmen11Mozarts Plads 22450København SVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset764085KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15848900020-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3076ab7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/10.jpgPædagog til bostedet Engholmen (barselsvikariat)12008011Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik361843732mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330075732Pædagog til barselsvikariat i Haraldsgårdens minihaveBasic Har du lyst til at være en del af noget fantastisk? Vores pædagog er i lykkelige omstændigheder, og Haraldsgården søger derfor en barselsvikar til vores minihave. Vi tænker vores barselsvikar på linje med en fastansat, og du tilbydes præcist det samme mht. uddannelse, kurser, mødedeltagelse mv. Alle vores barselsvikarer har efterfølgende søgt og fået fast job hos os, hvis det har været et ønske. Stillingen er på 33-37 timer om ugen og er til besættelse snarest. Det er en drømmestilling for nyuddannede med stor lyst til arbejdet med de ældste vuggestuebørn og de yngste børnehavebørn. Eller måske har du stor erfaring og lyst til at guide nye kollegaer? Den væsentligste forudsætning er, at du har gejst, og at din drivkraft er faglighed samt nærvær i relationerne. Minihaven Du bliver en del af et nyt team bestående af både erfarne og nyuddannede pædagoger. Du får mulighed for være med til at præge struktur, dagligdag og pædagogik sammen med engagerede kollegaer, og i løbet af de kommende måneder får minihaven en hel etage at boltre sig på. I en fjern krog af vores legepladsområde er der et stort grønt område med bakker, træer og buske, og her er vi i gang med at opbygge en base, hvor naturen og udelivet er i fokus. Og ikke mindst har minihaven sit eget fantastiske kolonihavehus og alle muligheder for pædagoger med udeliv som fokus. I minihaven bliver der fire stuer med 10-12 børn og tre medarbejdere på hver stue, to team- samt en afdelingsleder. Målet med vores minihave er at give børnene den bedste afslutning på vuggestuelivet og den bedste start på børnehavelivet. Vi har særligt fokus på nærvær og læringsmiljøer, hvor børnene får tid og plads til at øve sig i bl.a. venskaber, motorik og selvhjulpenhed. Vi udfordrer børnenes nysgerrighed, fantasi og lyst til læring. Minihaven har også to kolonihaver i By Oasen og to ladcykler og derfor alle muligheder for fantastiske ture og en dagligdag i det skønne område omkring vores institution samt kolonihaverne. Natur og udeliv er generelt en stor del af hverdagen i minihaven. Haraldsgården Målet er det bedste børneliv, midlet er et godt arbejdsmiljø, arbejdsglæde, engagement, nærvær og høj faglighed. Vi nytænker grundværdierne i handling og ga°r nye veje. Vi tager altid udgangspunkt i barnets perspektiv. Vi er nysgerrige, faglige og omsorgsfulde. Vi er meget inspireret af Marte Meo og arbejder ud fra principperne i hverdagen. Kendskab til Marte Meo er ikke et krav, men ønsket om at lære og udvikle sig i den retning er en forventning. Forældrepartnerskab er en grundværdi hos os. Vi stiller høje faglige og personlige krav til vores kommende kollegaer, vi griber ikke dagen, men arbejder struktureret og fokuseret med handleplaner og læreplaner, og inden for de rammer skaber vi rum for leg og spontanitet. Haraldsgården er mere end et job, det er en arbejdsplads, hvor faglig udvikling, trivsel og fremdrift er kodeord. Vi har en god normering, orden i økonomien, ledelse der sætter rammer og skaber mulighed for frihed til forskellighed, samt en superengageret forældregruppe, der aktivt vælger Haraldsgården til. Personalegruppen Vi er en dynamisk og kreativ personalegruppe på godt 50 medarbejdere, der tager ansvar for hinanden og vores arbejdsmiljø -glæde, og som sætter nærvær, åbenhed og samarbejde højt. Vi er villige til forandring og prioriterer en pædagogisk struktur, der skaber forudsigelighed for alle. Vi holder fast i traditioner og er samtidig åbne for nye tiltag. Vi er en socialt engageret personalegruppe, har mange fælles arrangementer som DHL, fester og fredagsøl. Rammerne Vi har, når vi selv skal sige det, nogle af de bedste rammer set i København, et kæmpe hus med alle muligheder, hele tre haver legepladser, krearum, en sal og en stor boldbane. Vi har både rumlepot og minibus, der kan køre på skønne ture, vi har ladcykler og gå-børnebusser, der tager på mindre og nærværende ture med de mindste, og vi har to kolonihaver, som vores minihave primært benytter. Profiler Haraldsgården er en certificeret idrætsinstitution. Vores profil er pædagogisk idræt og natur og udeliv, og får du job hos os, er det inden for disse områder, du bliver opkvalificeret i de kommende år. Normering 60 vuggestuebørn, 40 minihavebørn, 72 børnehavebørn og 14 basisbørn. Vi er endvidere en døgnåben institution for børn, hvis forældre arbejder på skæve tider. Velkommen til dig Er du blevet nysgerrig, og vil du være med til at lave noget, der pa° mange ma°der er anderledes, end du kender det fra andre institutioner? Brænder du for at have fokus pa° børnenes trivsel, udvikling og læring? Ønsker du et arbejde, hvor du har indflydelse, får indsigt, og hvor du har alle muligheder for at præge fremtiden, så er dette job måske dit? Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende regler og overenskomst. Arbejdstid mellem kl. 6.00 og 17.00. Aftenmøder ca. en gang om måneden. Du kommer ikke til at arbejde i vores døgnafdeling, medmindre det er et ønske fra dig. Vi er en røgfri institution, og der må ikke ryges i arbejdstiden. Yderligere oplysninger Læs mere pa° vores hjemmeside www.haraldsgaarden.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Haraldsgården på 3910 1720. Rundvisning Vi har rundvisning mandag den 9. september kl. 16.00. Tilmelding til afdelingsleder Kasper Sørensen på FL6G@kk.dk Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte dokumentation for uddannelse og referencer samt cv. Søg via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019 Samtaler finder sted ugen efter.

Har du lyst til at være en del af noget fantastisk? Vores pædagog er i lykkelige omstændigheder, og Haraldsgården søger derfor en barselsvikar til vores minihave.

Vi tænker vores barselsvikar på linje med en fastansat, og du tilbydes præcist det samme mht. uddannelse, kurser, mødedeltagelse mv. Alle vores barselsvikarer har efterfølgende søgt og fået fast job hos os, hvis det har været et ønske.

Stillingen er på 33-37 timer om ugen og er til besættelse snarest.

Det er en drømmestilling for nyuddannede med stor lyst til arbejdet med de ældste vuggestuebørn og de yngste børnehavebørn. Eller måske har du stor erfaring og lyst til at guide nye kollegaer? Den væsentligste forudsætning er, at du har gejst, og at din drivkraft er faglighed samt nærvær i relationerne.

Minihaven
Du bliver en del af et nyt team bestående af både erfarne og nyuddannede pædagoger. Du får mulighed for være med til at præge struktur, dagligdag og pædagogik sammen med engagerede kollegaer, og i løbet af de kommende måneder får minihaven en hel etage at boltre sig på.
I en fjern krog af vores legepladsområde er der et stort grønt område med bakker, træer og buske, og her er vi i gang med at opbygge en base, hvor naturen og udelivet er i fokus. Og ikke mindst har minihaven sit eget fantastiske kolonihavehus og alle muligheder for pædagoger med udeliv som fokus.

I minihaven bliver der fire stuer med 10-12 børn og tre medarbejdere på hver stue, to team- samt en afdelingsleder.

Målet med vores minihave er at give børnene den bedste afslutning på vuggestuelivet og den bedste start på børnehavelivet.

Vi har særligt fokus på nærvær og læringsmiljøer, hvor børnene får tid og plads til at øve sig i bl.a. venskaber, motorik og selvhjulpenhed. Vi udfordrer børnenes nysgerrighed, fantasi og lyst til læring.

Minihaven har også to kolonihaver i By Oasen og to ladcykler og derfor alle muligheder for fantastiske ture og en dagligdag i det skønne område omkring vores institution samt kolonihaverne.

Natur og udeliv er generelt en stor del af hverdagen i minihaven.

Haraldsgården
Målet er det bedste børneliv, midlet er et godt arbejdsmiljø, arbejdsglæde, engagement, nærvær og høj faglighed. Vi nytænker grundværdierne i handling og ga°r nye veje.

Vi tager altid udgangspunkt i barnets perspektiv. Vi er nysgerrige, faglige og omsorgsfulde. Vi er meget inspireret af Marte Meo og arbejder ud fra principperne i hverdagen. Kendskab til Marte Meo er ikke et krav, men ønsket om at lære og udvikle sig i den retning er en forventning. Forældrepartnerskab er en grundværdi hos os.

Vi stiller høje faglige og personlige krav til vores kommende kollegaer, vi griber ikke dagen, men arbejder struktureret og fokuseret med handleplaner og læreplaner, og inden for de rammer skaber vi rum for leg og spontanitet.
Haraldsgården er mere end et job, det er en arbejdsplads, hvor faglig udvikling, trivsel og fremdrift er kodeord.

Vi har en god normering, orden i økonomien, ledelse der sætter rammer og skaber mulighed for frihed til forskellighed, samt en superengageret forældregruppe, der aktivt vælger Haraldsgården til.

Personalegruppen
Vi er en dynamisk og kreativ personalegruppe på godt 50 medarbejdere, der tager ansvar for hinanden og vores arbejdsmiljø/-glæde, og som sætter nærvær, åbenhed og samarbejde højt. Vi er villige til forandring og prioriterer en pædagogisk struktur, der skaber forudsigelighed for alle. Vi holder fast i traditioner og er samtidig åbne for nye tiltag. Vi er en socialt engageret personalegruppe, har mange fælles arrangementer som DHL, fester og fredagsøl.

Rammerne
Vi har, når vi selv skal sige det, nogle af de bedste rammer set i København, et kæmpe hus med alle muligheder, hele tre haver/legepladser, krearum, en sal og en stor boldbane. Vi har både rumlepot og minibus, der kan køre på skønne ture, vi har ladcykler og gå-børnebusser, der tager på mindre og nærværende ture med de mindste, og vi har to kolonihaver, som vores minihave primært benytter.

Profiler
Haraldsgården er en certificeret idrætsinstitution. Vores profil er pædagogisk idræt og natur og udeliv, og får du job hos os, er det inden for disse områder, du bliver opkvalificeret i de kommende år.

Normering
60 vuggestuebørn, 40 minihavebørn, 72 børnehavebørn og 14 basisbørn.

Vi er endvidere en døgnåben institution for børn, hvis forældre arbejder på skæve tider.

Velkommen til dig
Er du blevet nysgerrig, og vil du være med til at lave noget, der pa° mange ma°der er anderledes, end du kender det fra andre institutioner? Brænder du for at have fokus pa° børnenes trivsel, udvikling og læring? Ønsker du et arbejde, hvor du har indflydelse, får indsigt, og hvor du har alle muligheder for at præge fremtiden, så er dette job måske dit?

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende regler og overenskomst.

Arbejdstid mellem kl. 6.00 og 17.00. Aftenmøder ca. en gang om måneden.
Du kommer ikke til at arbejde i vores døgnafdeling, medmindre det er et ønske fra dig.

Vi er en røgfri institution, og der må ikke ryges i arbejdstiden.

Yderligere oplysninger
Læs mere pa° vores hjemmeside www.haraldsgaarden.dk.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Haraldsgården på 3910 1720.

Rundvisning 
Vi har rundvisning mandag den 9. september kl. 16.00. Tilmelding til afdelingsleder Kasper Sørensen på FL6G@kk.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte dokumentation for uddannelse og referencer samt cv.

Søg via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019
Samtaler finder sted ugen efter.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHaraldsgårdenKøbenhavn Ø2019-08-20T15:00:25.1532019-09-20T00:00:00
330075703Sprudlende og nærværende pædagog til Haraldsgårdens vuggestueBasic Vores pædagogstuderende medhjælper starter på sin uddannelse igen, og vi mangler derfor en pædagog. Det er en drømmestilling for nyuddannede med stor lyst til arbejdet i vores vuggestueafdeling. Eller måske har du stor erfaring og lyst til at guide kollegaer. Den væsentligste forudsætning er, at du har gejst, og at din drivkraft er faglighed samt nærvær i relationerne. Og netop pga. gejst, drivkraft, faglighed og nærvær i relationerne er vi en meget søgt institution, med lang venteliste og stor forældretilfredshed. Vuggestuen Du bliver en del af et team med nye kollegaer og dem, der har været i huset længe. Du får mulighed for være med til at præge struktur, dagligdag og pædagogik sammen med engagerede kollegaer. Vi er fire stuer, 15-16 børn på hver stue og fire uddannede pædagoger. Herudover en afdelingsleder samt to flyvere. Vi arbejder i to teams med to stuer i hvert team. Vi har gode fysiske rammer, både inde og ude, som bl.a. en stor sal der bruges til rytmik, løb, hop, dans, kolbøtter og meget andet samt et krearum hvor kun fantasien sætter grænser. Vuggestuen har egen have legeplads med legestativ, sandkasser, græsplæne, buske, minibiotop og et smukt gammelt og meget stort kastanjetræ. Vi har også både minibus, ladcykler, turvogne mv. Vi har fokus på udeliv og på krop og bevægelse, og vi arbejder struktureret med dialogisk læsning og børnenes sprogudvikling. Vi griber ikke dagen, vi arbejder struktureret, fordi vi tror på, at børn udvikles bedst i et struktureret miljø. Inden for den struktur vi har, kan vi finde rum til spontanitet og fri leg. Vi arbejder meget med opdeling af børnene i små grupper og på tværs af stuerne. Vi tror på, at børn trives og udvikles bedst i mindre grupper, hvor nærvær og fordybelse er en prioritet. Det er samtidig vigtigt for os, at børnene kender alle de voksne i vuggestuen. Vi arbejder derfor også med projektperioder og aktivitetsplaner på stuen og i teamet. Vi vægter faglighed rigtig højt og faglig sparring i hverdagen samt tid til forberedelse er en selvfølge hos os. Haraldsgården Målet er det bedste børneliv, midlet er et godt arbejdsmiljø, arbejdsglæde, engagement, nærvær og høj faglighed. Vi nytænker grundværdierne i handling og ga°r nye veje. Vi tager altid udgangspunkt i barnets perspektiv. Vi er nysgerrige, faglige og omsorgsfulde. Vi er meget inspireret af Marte Meo og arbejder ud fra principperne i hverdagen. Kendskab til Marte Meo er ikke et krav, men ønsket om at lære og udvikle sig i den retning er en forventning. Forældrepartnerskab er en grundværdi hos os. Vi stiller høje faglige og personlige krav til vores kommende kollegaer, vi griber ikke dagen, men arbejder struktureret og fokuseret med handleplaner og læreplaner, og inden for de rammer skaber vi rum for leg og spontanitet. Haraldsgården er mere end et job, det er en arbejdsplads, hvor faglig udvikling, trivsel og fremdrift er kodeord. Vi har en god normering, orden i økonomien, en ledelse der sætter rammer og skaber mulighed for frihed til forskellighed samt en superengageret forældregruppe, der aktivt vælger Haraldsgården til. Personalegruppen Vi er en dynamisk og kreativ personalegruppe på godt 50 medarbejdere, der tager ansvar for hinanden og vores arbejdsmiljø -glæde, og som sætter nærvær, åbenhed og samarbejde højt. Vi er villige til forandring og prioriterer pædagogisk struktur, der skaber forudsigelighed for alle. Vi holder fast i traditioner og er samtidig åbne for nye tiltag. Vi er en socialt engageret personalegruppe og har mange fælles arrangementer som DHL, fester og fredagsøl. Rammerne Vi har, når vi selv skal sige det, nogle af de bedste rammer set i København, et kæmpe hus med alle muligheder, hele tre haver legepladser, krearum, en sal og en stor boldbane. Vi har både rumlepot og minibus, der kan køre på skønne ture, vi har ladcykler og gå-børnebusser, der tager på mindre og nærværende ture med de mindste, og vi har to kolonihaver som vores minihave primært benytter. Profiler Haraldsgården er en certificeret idrætsinstitution, og vores profil er pædagogisk idræt og natur og udeliv, og får du job hos os, er det inden for disse områder, du bliver opkvalificeret i de kommende år. Normering 60 vuggestuebørn, 40 minihavebørn, 72 børnehavebørn og 14 basisbørn. Vi er endvidere en døgnåben institution for børn, hvis forældre arbejder på skæve tider. Velkommen til dig Er du blevet nysgerrig, og vil du være med til at lave noget, der pa° mange ma°der er anderledes, end du kender det fra andre institutioner? Brænder du for at have fokus pa° børnenes trivsel, udvikling og læring? Ønsker du et arbejde, hvor du har indflydelse, får indsigt, og hvor du har alle muligheder for at præge fremtiden, så er dette job måske dit? Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 33-37 timer om ugen og er til besættelse snarest. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende regler og overenskomst. Arbejdstid mellem kl. 6.00 og 17.00. Aftenmøder ca. en gang om måneden. Du kommer ikke til at arbejde i vores døgnafdeling, medmindre det er et ønske fra dig. Vi er en røgfri institution, og der må ikke ryges i arbejdstiden. Yderligere oplysninger Læs mere pa° vores hjemmeside www.haraldsgaarden.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Haraldsgården på 3910 1720. Rundvisning Vi har rundvisning mandag den 9. september kl. 16.00. Tilmelding til Trine Mortensen på trinmo@kk.dk Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte dokumentation for uddannelse og referencer samt cv. Søg via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019 Samtaler finder sted ugen efter.

Vores pædagogstuderende medhjælper starter på sin uddannelse igen, og vi mangler derfor en pædagog.

Det er en drømmestilling for nyuddannede med stor lyst til arbejdet i vores vuggestueafdeling. Eller måske har du stor erfaring og lyst til at guide kollegaer. Den væsentligste forudsætning er, at du har gejst, og at din drivkraft er faglighed samt nærvær i relationerne.

Og netop pga. gejst, drivkraft, faglighed og nærvær i relationerne er vi en meget søgt institution, med lang venteliste og stor forældretilfredshed.

Vuggestuen
Du bliver en del af et team med nye kollegaer og dem, der har været i huset længe.
Du får mulighed for være med til at præge struktur, dagligdag og pædagogik sammen med engagerede kollegaer.

Vi er fire stuer, 15-16 børn på hver stue og fire uddannede pædagoger. Herudover en afdelingsleder samt to flyvere.
Vi arbejder i to teams med to stuer i hvert team. Vi har gode fysiske rammer, både inde og ude, som bl.a. en stor sal der bruges til rytmik, løb, hop, dans, kolbøtter og meget andet samt et krearum hvor kun fantasien sætter grænser.

Vuggestuen har egen have/legeplads med legestativ, sandkasser, græsplæne, buske, minibiotop og et smukt gammelt og meget stort kastanjetræ. Vi har også både minibus, ladcykler, turvogne mv.

Vi har fokus på udeliv og på krop og bevægelse, og vi arbejder struktureret med dialogisk læsning og børnenes sprogudvikling.
Vi griber ikke dagen, vi arbejder struktureret, fordi vi tror på, at børn udvikles bedst i et struktureret miljø. Inden for den struktur vi har, kan vi finde rum til spontanitet og fri leg.

Vi arbejder meget med opdeling af børnene i små grupper og på tværs af stuerne. Vi tror på, at børn trives og udvikles bedst i mindre grupper, hvor nærvær og fordybelse er en prioritet. Det er samtidig vigtigt for os, at børnene kender alle de voksne i vuggestuen.

Vi arbejder derfor også med projektperioder og aktivitetsplaner på stuen og i teamet. Vi vægter faglighed rigtig højt og faglig sparring i hverdagen samt tid til forberedelse er en selvfølge hos os.

Haraldsgården
Målet er det bedste børneliv, midlet er et godt arbejdsmiljø, arbejdsglæde, engagement, nærvær og høj faglighed. Vi nytænker grundværdierne i handling og ga°r nye veje.

Vi tager altid udgangspunkt i barnets perspektiv. Vi er nysgerrige, faglige og omsorgsfulde. Vi er meget inspireret af Marte Meo og arbejder ud fra principperne i hverdagen. Kendskab til Marte Meo er ikke et krav, men ønsket om at lære og udvikle sig i den retning er en forventning. Forældrepartnerskab er en grundværdi hos os.

Vi stiller høje faglige og personlige krav til vores kommende kollegaer, vi griber ikke dagen, men arbejder struktureret og fokuseret med handleplaner og læreplaner, og inden for de rammer skaber vi rum for leg og spontanitet. Haraldsgården er mere end et job, det er en arbejdsplads, hvor faglig udvikling, trivsel og fremdrift er kodeord.

Vi har en god normering, orden i økonomien, en ledelse der sætter rammer og skaber mulighed for frihed til forskellighed samt en superengageret forældregruppe, der aktivt vælger Haraldsgården til.

Personalegruppen
Vi er en dynamisk og kreativ personalegruppe på godt 50 medarbejdere, der tager ansvar for hinanden og vores arbejdsmiljø/-glæde, og som sætter nærvær, åbenhed og samarbejde højt. Vi er villige til forandring og prioriterer pædagogisk struktur, der skaber forudsigelighed for alle. Vi holder fast i traditioner og er samtidig åbne for nye tiltag. Vi er en socialt engageret personalegruppe og har mange fælles arrangementer som DHL, fester og fredagsøl.

Rammerne
Vi har, når vi selv skal sige det, nogle af de bedste rammer set i København, et kæmpe hus med alle muligheder, hele tre haver/legepladser, krearum, en sal og en stor boldbane. Vi har både rumlepot og minibus, der kan køre på skønne ture, vi har ladcykler og gå-børnebusser, der tager på mindre og nærværende ture med de mindste, og vi har to kolonihaver som vores minihave primært benytter.

Profiler
Haraldsgården er en certificeret idrætsinstitution, og vores profil er pædagogisk idræt og natur og udeliv, og får du job hos os, er det inden for disse områder, du bliver opkvalificeret i de kommende år.

Normering
60 vuggestuebørn, 40 minihavebørn, 72 børnehavebørn og 14 basisbørn.

Vi er endvidere en døgnåben institution for børn, hvis forældre arbejder på skæve tider.

Velkommen til dig
Er du blevet nysgerrig, og vil du være med til at lave noget, der pa° mange ma°der er anderledes, end du kender det fra andre institutioner? Brænder du for at have fokus pa° børnenes trivsel, udvikling og læring? Ønsker du et arbejde, hvor du har indflydelse, får indsigt, og hvor du har alle muligheder for at præge fremtiden, så er dette job måske dit?

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 33-37 timer om ugen og er til besættelse snarest.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende regler og overenskomst.

Arbejdstid mellem kl. 6.00 og 17.00. Aftenmøder ca. en gang om måneden.
Du kommer ikke til at arbejde i vores døgnafdeling, medmindre det er et ønske fra dig.

Vi er en røgfri institution, og der må ikke ryges i arbejdstiden.

Yderligere oplysninger
Læs mere pa° vores hjemmeside www.haraldsgaarden.dk.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Haraldsgården på 3910 1720.

Rundvisning
Vi har rundvisning mandag den 9. september kl. 16.00. Tilmelding til Trine Mortensen på trinmo@kk.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte dokumentation for uddannelse og referencer samt cv. 

Søg via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019
Samtaler finder sted ugen efter.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHaraldsgårdenKøbenhavn Ø2019-08-20T14:01:01.1002019-09-20T00:00:00
330078471Ambitiøse pædagoger til social normering i børnehaven og til vuggestuen i Børnehuset GAIA, Amager Klynge FBasic Små børn vigtigt fundament stort potentiale. Er du vores nye kollega, der kan se dette? GAIA har 45 medarbejdere og pt. ca. 185 børn fordelt på otte vuggestuegrupper og fem børnehavegrupper. Børnehuset GAIA har gennem seks år arbejdet med Marte Meo som pædagogisk redskab. Det er derfor vigtigt, at du kan og vil være med til den fortsatte udvikling og kvalificering af Marte Meo sammen med kolleger, ledelse og vores Marte Meo-terapeuter. I GAIA er flere medarbejdere også certificeret med Sprogin ved Helle Bylander. Vi har mange forskellige og utraditionelle funktionsrum og vi arbejder dagligt med små børnegrupper. Børnehuset GAIA har gennem flere år fået sociale normeringer fra Københavns Kommune, som giver mulighed for, at vi kan ansætte flere pædagoger og at yde en særlig pædagogisk indsats for de børn, der har behovet. Hvordan pædagoger arbejder i social normering i GAIA Som pædagog i social normering arbejder du ofte selvstændigt med mindre børnegrupper. Den pædagogiske indsats tager udgangspunkt i børnegruppens behov og har særligt fokus på at bidrage væsentligt til at styrke børnenes sproglige, sociale og følelsesmæssige udvikling. Der er flere pædagoger i social normering ansat i Børnehuset GAIA, så der er gode muligheder for faglig sparring og udveksling af viden og erfaringer. Vi søger dygtige kolleger, der har erfaring, viden og kendskab til at arbejde med sårbare børn og familier og som kan se mulighederne i et stort børnehus og skabe trivsel, læring og udvikling for alle børn, og særligt for sårbare børn. Udover en pædagog i social normering søger vi ambitiøse, kompetente og erfarne pædagoger til vores vuggestuegrupper, da vi nu får en del nye børn. Stillingen som pædagog i social normering i børnehaven er på 35 timer om ugen og pædagogstillingerne i vuggestuen er på 32 og 37 timer ugentlig. Om Amager Klynge F Amager Klynge F består af syv enheder på 12 matrikler: Vuggestuen Ingolf og Følfodvej, Havblik, Nordlys, Søstjernen, Den Grønne Planet, Fritidsinstitutionen ved Gerbrandskolen og Børnehuset GAIA. Klyngen består af ca. 1.200 børn i alderen 0-9 år og ca. 250 medarbejdere. Klyngen har fokus på høj faglighed og vi har en fælles vision: Klyngens børn skal have vilje, evne og mod til at udvikle deres personlige potentiale og tage del i forpligtende demokratiske fællesskaber . Nøgleordene for det er fællesskab, karakterdannelse og Marte Meo som pædagogisk redskab. Nogle af de tiltag, vi arbejder med lige nu er fælles læreplan i klyngen det professionelle arbejdsfællesskab Marte Meo sprogtilegnelse udvidelse af samarbejdet mellem enhederne i klyngen blandt andet gennem pædagogisk udvalg, sprogudvalg, stærkt samarbejde fysiske lege og læringsmiljøer ude og inde omsætte vision og mission for klyngen i vores hverdagspraksis forældrepartnerskab Ansættelsesvilkår Tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Inden du søger Vi forventer, at du besøger Børnehuset GAIA inden du søger en stilling hos os. Det kan du gøre ved at lave en aftale med pædagogisk leder i børnehaven Christine Moefelt på 4043 9653 eller pædagogisk leder i vuggestuen Trine Hermansen 2169 3411. Kontakt os også gerne, hvis du har spørgsmål til stillingerne. Lad det gerne fremgå af din ansøgning, om du søger stilling som pædagog i social normering i børnehaven eller som pædagog i vuggestuen. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest torsdag den 19. september 2019.

Små børn – vigtigt fundament – stort potentiale. Er du vores nye kollega, der kan se dette?

GAIA har 45 medarbejdere og pt. ca. 185 børn fordelt på otte vuggestuegrupper og fem børnehavegrupper. Børnehuset GAIA har gennem seks år arbejdet med Marte Meo som pædagogisk redskab. Det er derfor vigtigt, at du kan og vil være med til den fortsatte udvikling og kvalificering af Marte Meo sammen med kolleger, ledelse og vores Marte Meo-terapeuter.

I GAIA er flere medarbejdere også certificeret med Sprogin ved Helle Bylander. Vi har mange forskellige og utraditionelle funktionsrum og vi arbejder dagligt med små børnegrupper. Børnehuset GAIA har gennem flere år fået sociale normeringer fra Københavns Kommune, som giver mulighed for, at vi kan ansætte flere pædagoger og at yde en særlig pædagogisk indsats for de børn, der har behovet.

Hvordan pædagoger arbejder i social normering i GAIA
Som pædagog i social normering arbejder du ofte selvstændigt med mindre børnegrupper. Den pædagogiske indsats tager udgangspunkt i børnegruppens behov og har særligt fokus på at bidrage væsentligt til at styrke børnenes sproglige, sociale og følelsesmæssige udvikling. Der er flere pædagoger i social normering ansat i Børnehuset GAIA, så der er gode muligheder for faglig sparring og udveksling af viden og erfaringer.

Vi søger dygtige kolleger, der har erfaring, viden og kendskab til at arbejde med sårbare børn og familier og som kan se mulighederne i et stort børnehus og skabe trivsel, læring og udvikling for alle børn, og særligt for sårbare børn.

Udover en pædagog i social normering søger vi ambitiøse, kompetente og erfarne pædagoger til vores vuggestuegrupper, da vi nu får en del nye børn.

Stillingen som pædagog i social normering i børnehaven er på 35 timer om ugen og pædagogstillingerne i vuggestuen er på 32 og 37 timer ugentlig.

Om Amager Klynge F
Amager Klynge F består af syv enheder på 12 matrikler: Vuggestuen Ingolf og Følfodvej, Havblik, Nordlys, Søstjernen, Den Grønne Planet, Fritidsinstitutionen ved Gerbrandskolen og Børnehuset GAIA. Klyngen består af ca. 1.200 børn i alderen 0-9 år og ca. 250 medarbejdere. Klyngen har fokus på høj faglighed og vi har en fælles vision: ”Klyngens børn skal have vilje, evne og mod til at udvikle deres personlige potentiale og tage del i forpligtende demokratiske fællesskaber”. Nøgleordene for det er fællesskab, karakterdannelse og Marte Meo som pædagogisk redskab.

Nogle af de tiltag, vi arbejder med lige nu er

  • fælles læreplan i klyngen
  • det professionelle arbejdsfællesskab
  • Marte Meo
  • sprogtilegnelse
  • udvidelse af samarbejdet mellem enhederne i klyngen blandt andet gennem pædagogisk udvalg, sprogudvalg, stærkt samarbejde
  • fysiske lege og læringsmiljøer ude og inde
  • omsætte vision og mission for klyngen i vores hverdagspraksis
  • forældrepartnerskab

Ansættelsesvilkår
Tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Inden du søger
Vi forventer, at du besøger Børnehuset GAIA inden du søger en stilling hos os. Det kan du gøre ved at lave en aftale med pædagogisk leder i børnehaven Christine Moefelt på 4043 9653 eller pædagogisk leder i vuggestuen Trine Hermansen 2169 3411. Kontakt os også gerne, hvis du har spørgsmål til stillingerne.

Lad det gerne fremgå af din ansøgning, om du søger stilling som pædagog i social normering i børnehaven eller som pædagog i vuggestuen.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 19. september 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehuset GAIAKøbenhavn S2019-08-26T15:03:14.9632019-09-19T00:00:00
330078968Socialrådgiver eller pædagog til Krisecentret GarvergårdenBasic Den selvejende institution, Krisecentret Garvergården, som ligger i København V, søger en kontaktperson. Vi har en 34 timers stilling ledig til besættelse 1. november 2019. Garvergården er et botilbud til familier i krise, i henhold til Serviceloven §§ 109 og 110. I huset er der 27 små lejligheder. De fleste beboere er kvinder med og uden børn, men vi har også familier og enlige mænd boende. Som kontaktperson på Garvergården kommer du i det socialfaglige team til at arbejde sammen med otte engagerede, erfarne og veluddannede kolleger med pædagogisk og socialfaglig baggrund. Din primære opgave som kontaktperson er at være gennemgående kontakt for 4-5 beboere. Kontaktpersonerne er de primære rådgivende og støttende personer, der hjælper beboerne til afklaring af deres situation, familiens trivsel samt forbereder dem til udflytning i egen bolig. Kontaktpersonen varetager den koordinerende funktion i forhold til interne og eller eksterne samarbejdspartnere. Læs mere om målgruppe, målsætning, metoder og kerneydelser på Tilbudsportalen. Vi forventer, at du har en socialfaglig baggrund, der gør dig i stand til at varetage funktionen på et højt fagligt niveau gerne med relevant efteruddannelse har erfaring med udsatte borgere, og gerne med familier i krise har gennemslagskraft, er god til at planlægge og skabe struktur er fagligt velfunderet, og formår både individuelt relationsarbejde og gruppeforløb kan formulere dig godt mundtligt såvel som skriftligt kan samarbejde med andre faggrupper internt eksternt tværfagligt er igangsættende og initiativrig har erfaring med dokumentation og IT kan instruere og støtte beboerne i praktiske gøremål, herunder lettere vedligehold af deres lejligheder kan arbejde aften, weekender og helligdagsturnus (vagt hver 3. weekend) Vi forventer, at du er fleksibel og indstillet på en hverdag, der til tider kan være hektisk og uforudsigelig. Vi forventer dermed også, at du bidrager til fællesskabet. Vi tilbyder et højt fagligt niveau i det pædagogiske og socialfaglige arbejde en organisation med en tydelig faglig profil og med udviklingsmuligheder ekstern supervision og muligheder for faglig udvikling en blandet beboergruppe præget af mangeartede psykosociale problemstillinger For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte personalet på vagttelefonen 5170 1089 dagligt mellem kl. 9.00 og 10.00. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen forhandles efter principperne for Ny Løn. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019 Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 3. oktober 2019 ml. klokken 8.30 og 16.00.

Den selvejende institution, Krisecentret Garvergården, som ligger i København V, søger en kontaktperson. Vi har en 34 timers stilling ledig til besættelse 1. november 2019.

Garvergården er et botilbud til familier i krise, i henhold til Serviceloven §§ 109 og 110.
I huset er der 27 små lejligheder. De fleste beboere er kvinder med og uden børn, men vi har også familier og enlige mænd boende.

Som kontaktperson på Garvergården kommer du i det socialfaglige team til at arbejde sammen med otte engagerede, erfarne og veluddannede kolleger med pædagogisk og socialfaglig baggrund.

Din primære opgave som kontaktperson er at være gennemgående kontakt for 4-5 beboere. Kontaktpersonerne er de primære rådgivende og støttende personer, der hjælper beboerne til afklaring af deres situation, familiens trivsel samt forbereder dem til udflytning i egen bolig. Kontaktpersonen varetager den koordinerende funktion i forhold til interne og/eller eksterne samarbejdspartnere.

Læs mere om målgruppe, målsætning, metoder og kerneydelser på Tilbudsportalen.

Vi forventer, at du

  • har en socialfaglig baggrund, der gør dig i stand til at varetage funktionen på et højt fagligt niveau – gerne med relevant efteruddannelse
  • har erfaring med udsatte borgere, og gerne med familier i krise
  • har gennemslagskraft, er god til at planlægge og skabe struktur
  • er fagligt velfunderet, og formår både individuelt relationsarbejde og gruppeforløb
  • kan formulere dig godt mundtligt såvel som skriftligt
  • kan samarbejde med andre faggrupper internt/eksternt/tværfagligt
  • er igangsættende og initiativrig
  • har erfaring med dokumentation og IT
  • kan instruere og støtte beboerne i praktiske gøremål, herunder lettere vedligehold af deres lejligheder
  • kan arbejde aften, weekender og helligdagsturnus (vagt hver 3. weekend)

Vi forventer, at du er fleksibel og indstillet på en hverdag, der til tider kan være hektisk og uforudsigelig. Vi forventer dermed også, at du bidrager til fællesskabet.

Vi tilbyder

  • et højt fagligt niveau i det pædagogiske og socialfaglige arbejde
  • en organisation med en tydelig faglig profil og med udviklingsmuligheder
  • ekstern supervision og muligheder for faglig udvikling
  • en blandet beboergruppe præget af mangeartede psykosociale problemstillinger

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte personalet på vagttelefonen 5170 1089 dagligt mellem kl. 9.00 og 10.00.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen forhandles efter principperne for Ny Løn.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019
Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 3. oktober 2019 ml. klokken 8.30 og 16.00.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKrisecentret GarvergårdenKøbenhavn V2019-08-27T11:01:29.9602019-09-22T00:00:00
330081360Pædagogisk afdelingsleder til Christianshavns SkoleBasic Energisk, motiveret og udviklingsorienteret ledelsesteam søger kollega, som kan komplementere os i vores arbejde med realisering af skolens vision samt den daglige drift af en levende skole. Vi er optagede af, at vores ledelsesarbejde centrerer sig omkring elevernes læring og trivsel, og at vi er i stand til reelt at skabe værdi og vækst i forhold til dette. Dine primære opgaver vil være afdelingsleder for 3.-6. årgang og vores modtageklasser personaleledelse at udvikle og understøtte stærke didaktiske fællesskaber bl.a. gennem observation og feedback at bidrage med viden, motivation og energi i en tid, hvor udvikling står højt på dagsordenen at skabe ro og tryghed blandt børn, forældre og personale i en tid med mange forandringer at understøtte vores vejledere og koordinatorer i deres arbejde at bidrage til at fastholde Christianshavns Skole som en attraktiv arbejdsplads og sikre, at skolen er det naturlige skolevalg for familier i vores skoledistrikt at arbejde vedholdende og systematisk med opfølgning på igangsatte indsatser og videreudviklingen af en inkluderende skolekultur Vi forestiller os, at du har lærerbaggrund, lederuddannelse og ledererfaring har lyst til at medvirke aktivt til en fortsat udvikling af Christianshavns Skole og kan arbejde i modgang uden at miste motivation og begejstring har viden om og erfaring med at arbejde systematisk med inkluderende læringsmiljøer er en stor arbejdskapacitet og er grundig og struktureret har tydelige kommunikationskompetencer har solid viden og erfaring med læring og læreprocesser, og at du kan skabe overblik over ny viden og er i stand til at formidle denne relevant til lærerne kan begejstre og begejstres er tydelig og har en troværdig fremtoning Herudover forestiller vi os, at du kan anvende digitale værktøjer til bl.a. at understøtte udviklingen af skolens evalueringskultur og øvrige pædagogiske og administrative processer. Og at du er synlig og handlekraftig, lyttende og anerkendende i dine samarbejdsrelationer. Vi tilbyder dig en udviklingsorienteret skole og et velfungerende ledelsesteam, der vægter lethed og godt humør et engageret og aktivt lærerkollegium en tre fire-sporet skole fra børnehaveklasse til 9. klasse og to modtageklasser med ca. 810 elever og 67 medarbejdere et tæt og positivt forældresamarbejde et ledelsesteam bestående af skoleleder, tre pædagogiske afdelingsledere den ene med souscheffunktion Løn- og ansættelsesforhold Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. december 2019. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Anni Green Sandhagen på 2477 0132 og på skolens hjemmeside: www.chr.kk.dk. Vi ser også gerne, at du aflægger os et besøg, ring og lav en aftale på 2477 0132. Søg via nedenstående link senest onsdag den 2. oktober 2019. Vi forventer at holde første samtale den 8. oktober og anden samtale den 22. oktober. Om Børne- og Ungdomsforvaltningen Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.

Energisk, motiveret og udviklingsorienteret ledelsesteam søger kollega, som kan komplementere os i vores arbejde med realisering af skolens vision samt den daglige drift af en levende skole.

Vi er optagede af, at vores ledelsesarbejde centrerer sig omkring elevernes læring og trivsel, og at vi er i stand til reelt at skabe værdi og vækst i forhold til dette.

Dine primære opgaver vil være

  • afdelingsleder for 3.-6. årgang og vores modtageklasser
  • personaleledelse
  • at udvikle og understøtte stærke didaktiske fællesskaber bl.a. gennem observation og feedback
  • at bidrage med viden, motivation og energi i en tid, hvor udvikling står højt på dagsordenen
  • at skabe ro og tryghed blandt børn, forældre og personale i en tid med mange forandringer
  • at understøtte vores vejledere og koordinatorer i deres arbejde
  • at bidrage til at fastholde Christianshavns Skole som en attraktiv arbejdsplads og sikre, at skolen er det naturlige skolevalg for familier i vores skoledistrikt
  • at arbejde vedholdende og systematisk med opfølgning på igangsatte indsatser og videreudviklingen af en inkluderende skolekultur

Vi forestiller os, at du 

  • har lærerbaggrund, lederuddannelse og ledererfaring
  • har lyst til at medvirke aktivt til en fortsat udvikling af Christianshavns Skole og kan arbejde i modgang uden at miste motivation og begejstring
  • har viden om og erfaring med at arbejde systematisk med inkluderende læringsmiljøer
  • er en stor arbejdskapacitet og er grundig og struktureret
  • har tydelige kommunikationskompetencer
  • har solid viden og erfaring med læring og læreprocesser, og at du kan skabe overblik over ny viden og er i stand til at formidle denne relevant til lærerne
  • kan begejstre og begejstres
  • er tydelig og har en troværdig fremtoning

Herudover forestiller vi os, at du kan anvende digitale værktøjer til bl.a. at understøtte udviklingen af skolens evalueringskultur og øvrige pædagogiske og administrative processer. Og at du er synlig og handlekraftig, lyttende og anerkendende i dine samarbejdsrelationer.

Vi tilbyder dig

  • en udviklingsorienteret skole og et velfungerende ledelsesteam, der vægter lethed og godt humør
  • et engageret og aktivt lærerkollegium
  • en tre/fire-sporet skole fra børnehaveklasse til 9. klasse og to modtageklasser med ca. 810 elever og 67 medarbejdere
  • et tæt og positivt forældresamarbejde
  • et ledelsesteam bestående af skoleleder, tre pædagogiske afdelingsledere – den ene med souscheffunktion

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. december 2019.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Anni Green Sandhagen på 2477 0132 og på skolens hjemmeside: www.chr.kk.dk. Vi ser også gerne, at du aflægger os et besøg, ring og lav en aftale på 2477 0132.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 2. oktober 2019.
Vi forventer at holde første samtale den 8. oktober og anden samtale den 22. oktober.

Om Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningens opgave i Københavns Kommune er at drive og udvikle dagtilbud, skoler, fritids-, special- og sundhedstilbud af høj kvalitet. Sammen med forældrene skabes rammerne for, at alle københavnske børn og unge kan få en god udvikling og uddannelse samt en sund opvækst, der kan danne grundlaget for trivsel og livsglæde i fællesskab med andre.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngChristianshavns SkoleKøbenhavn K2019-08-30T13:00:47.7132019-10-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagog til barselsvikariat i Haraldsgårdens minihave

Haraldsgården

København Ø
Har du lyst til at være en del af noget fantastisk? Vores pædagog er i lykkelige omstændigheder, og Haraldsgården søger derfor en barselsvikar til vores minihave. Vi tænker vores barselsvikar på linje med en fastansat, og du tilbydes præcist det sam...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Sprudlende og nærværende pædagog til Haraldsgårdens vuggestue

Haraldsgården

København Ø
Vores pædagogstuderende medhjælper starter på sin uddannelse igen, og vi mangler derfor en pædagog. Det er en drømmestilling for nyuddannede med stor lyst til arbejdet i vores vuggestueafdeling. Eller måske har du stor erfaring og lyst til at guide ...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Ambitiøse pædagoger til social normering i børnehaven og til vuggestuen i Børnehuset GAIA, Amager Klynge F

Børnehuset GAIA

København S
Små børn vigtigt fundament stort potentiale. Er du vores nye kollega, der kan se dette? GAIA har 45 medarbejdere og pt. ca. 185 børn fordelt på otte vuggestuegrupper og fem børnehavegrupper. Børnehuset GAIA har gennem seks år arbejdet med Marte Meo ...
Indrykket:26. august 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Socialrådgiver eller pædagog til Krisecentret Garvergården

Krisecentret Garvergården

København V
Den selvejende institution, Krisecentret Garvergården, som ligger i København V, søger en kontaktperson. Vi har en 34 timers stilling ledig til besættelse 1. november 2019. Garvergården er et botilbud til familier i krise, i henhold til Serviceloven...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Pædagogisk afdelingsleder til Christianshavns Skole

Christianshavns Skole

København K
Energisk, motiveret og udviklingsorienteret ledelsesteam søger kollega, som kan komplementere os i vores arbejde med realisering af skolens vision samt den daglige drift af en levende skole. Vi er optagede af, at vores ledelsesarbejde centrerer sig ...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019