Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagog til Bostedet Munkehatten

Brænder du for dit fag og for at arbejde med borgere med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne? Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere, og formår du at sætte dine faglige og personlige kompetencer i spil for opgaveløsningen – så er du måske Munkehattens nye pædagog.
 
Bostedet Munkehatten søger 3 pædagoger, som arbejder innovativt med at finde løsninger, for at fremme borgerens livskvalitet. Du skal indgå i et tværfagligt samarbejde med andre, og tage selvstændigt ansvar for dine opgaver. Der er to faste stillinger og et barselsvikariat.
 
Om os
Munkehatten er et botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Der bor 53 borgere i alderen 18-72 år, hvoraf størsteparten af borgerne er immobile og en del borgere er nonverbale. I dagtimerne har borgerne tilbud om beskæftigelse i henholdsvis Munkehattens aktivitetstilbud samt eksterne aktivitetstilbud.

Munkehatten er bygget i 2012 og er delt op i tre bo-afdelinger, et aktivitets- og samværscenter samt et aflastningstilbud. Derudover er der en afdeling i Fraugde. Hver borger bor i sin egen lejlighed med stue/tekøkken, soveværelse og bad. Derudover er der fælles arealer, hvor man bl.a. kan spise sin frokost, se film, læse og være sammen med andre beboere. Rundt om huset er der grønne arealer og stier
 
Om jobbet
Du vil indgå i et tværfagligt team, som arbejder ud fra den rehabiliterende tankegang i forhold til den enkelte borger. En af dine arbejdsopgaver vil være at opstille og arbejde med borgernes retningsgivende mål, delmål og indsatser med udgangspunkt i Munkehattens kerneopgave:
”Med udgangspunkt i den enkelte borgers forudsætninger og i samarbejde med denne, skaber vi mulighederne for det gode liv”.

Borgerne skal hjælpes til alt personlig pleje og påklædning om morgenen, derefter skal de have hjælp til at spise morgenmad. Nogle af borgerne skal dernæst i et aktivitetstilbud, andre borgere skal være hjemme. Der vil være opgaver i form af pædagogiske projekter med henblik på rehabilitering af borgeren. I løbet af dagen skal man som medarbejder desuden hjælpe borgeren med planlægning, økonomi og læsning af post. Man er borgerens forlængede arme og ben og skal hjælpe med mange forskelligartede ting i borgerens liv.
 
Om dig
Vi forventer, at du

   • Er uddannet pædagog, evt. med speciale i neuropædagogik
   • Har lyst til at arbejde med alternativ kommunikation og er åben og tydelig i din egen kommunikation
   • Respekterer borgerens ønsker, behov og ressourcer og har fokus på at skabe det gode liv for borgeren
   • Har lyst til at arbejde i teams og som koordinator for en borger samt arbejde i et miljø med tværfaglighed
   • Er fysisk og psykisk robust
   • Har fokus på et godt samarbejde med pårørende
   • Trives med administrative opgaver, og kender til dokumentation af det faglige arbejde
   • Har kendskab til IT på brugerniveau  

Personlige egenskaber
Vi søger en medarbejder, som er nærværende og lyttende over for borgere, pårørende og samarbejdspartnere og som besidder en høj grad af empati, da vi vægter selvbestemmelse og relationel koordinering højt. Desuden er det væsentligt, at kunne træffe selvstændige beslutninger i den enkelte situation.

Vi tilbyder en arbejdsplads, som

   • Har en klart defineret kerneopgave, som tager udgangspunkt i det gode liv for borgerne
   • Har borgerens selvbestemmelse og selvstændighed i centrum
   • Arbejder med borgernes sansestimulering og alternative kommunikation
   • Har en værdibaseret tilgang til arbejdet
   • Har fokus på medarbejderinddragelse og tværfagligt samarbejde
   • Kompetenceudvikler medarbejderne
   • Har fokus på social kapital og arbejdsmiljø
   • Arbejder med ressourceblomsten, SMARTE-mål og IDEKU som metode
   • Arbejder med én Plan som IT system

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
En fast stilling på 35 timer ugentlig og en på 30 timer ugentlig. Barselsvikariat på 30 timer ugentlig. Der skal påregnes skiftende arbejdstider, ca. lige dele dag- og aftenvagter samt arbejde hver anden weekend.
 
Tiltrædelse er 1. april 2018.
 
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte assisterende rehabiliteringsleder Morten Rasmussen på 24210604.
 
Det praktiske
Ansøgningsfrist er 16. februar 2018, kl. 12.00, og vi forventer at holde samtaler 26. februar 2018.

Vi holder åbent hus på Munkehatten, Munkehatten 6, 1. sal, 5220 Odense SØ den 8. februar 2018, kl. 15.00.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751079Phoenix-ffa700ec12018-01-31T16:55:47.960Pædagog til Bostedet MunkehattenBrænder du for dit fag og for at arbejde med borgere med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne? Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere, og formår du at sætte dine faglige og personlige kompetencer i spil for opgaveløsningen – så er du måske Munkehattens nye pædagog.
 
Bostedet Munkehatten søger 3 pædagoger, som arbejder innovativt med at finde løsninger, for at fremme borgerens livskvalitet. Du skal indgå i et tværfagligt samarbejde med andre, og tage selvstændigt ansvar for dine opgaver. Der er to faste stillinger og et barselsvikariat.
 
Om os
Munkehatten er et botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Der bor 53 borgere i alderen 18-72 år, hvoraf størsteparten af borgerne er immobile og en del borgere er nonverbale. I dagtimerne har borgerne tilbud om beskæftigelse i henholdsvis Munkehattens aktivitetstilbud samt eksterne aktivitetstilbud.

Munkehatten er bygget i 2012 og er delt op i tre bo-afdelinger, et aktivitets- og samværscenter samt et aflastningstilbud. Derudover er der en afdeling i Fraugde. Hver borger bor i sin egen lejlighed med stue/tekøkken, soveværelse og bad. Derudover er der fælles arealer, hvor man bl.a. kan spise sin frokost, se film, læse og være sammen med andre beboere. Rundt om huset er der grønne arealer og stier
 
Om jobbet
Du vil indgå i et tværfagligt team, som arbejder ud fra den rehabiliterende tankegang i forhold til den enkelte borger. En af dine arbejdsopgaver vil være at opstille og arbejde med borgernes retningsgivende mål, delmål og indsatser med udgangspunkt i Munkehattens kerneopgave:
”Med udgangspunkt i den enkelte borgers forudsætninger og i samarbejde med denne, skaber vi mulighederne for det gode liv”.

Borgerne skal hjælpes til alt personlig pleje og påklædning om morgenen, derefter skal de have hjælp til at spise morgenmad. Nogle af borgerne skal dernæst i et aktivitetstilbud, andre borgere skal være hjemme. Der vil være opgaver i form af pædagogiske projekter med henblik på rehabilitering af borgeren. I løbet af dagen skal man som medarbejder desuden hjælpe borgeren med planlægning, økonomi og læsning af post. Man er borgerens forlængede arme og ben og skal hjælpe med mange forskelligartede ting i borgerens liv.
 
Om dig
Vi forventer, at du

   • Er uddannet pædagog, evt. med speciale i neuropædagogik
   • Har lyst til at arbejde med alternativ kommunikation og er åben og tydelig i din egen kommunikation
   • Respekterer borgerens ønsker, behov og ressourcer og har fokus på at skabe det gode liv for borgeren
   • Har lyst til at arbejde i teams og som koordinator for en borger samt arbejde i et miljø med tværfaglighed
   • Er fysisk og psykisk robust
   • Har fokus på et godt samarbejde med pårørende
   • Trives med administrative opgaver, og kender til dokumentation af det faglige arbejde
   • Har kendskab til IT på brugerniveau  

Personlige egenskaber
Vi søger en medarbejder, som er nærværende og lyttende over for borgere, pårørende og samarbejdspartnere og som besidder en høj grad af empati, da vi vægter selvbestemmelse og relationel koordinering højt. Desuden er det væsentligt, at kunne træffe selvstændige beslutninger i den enkelte situation.

Vi tilbyder en arbejdsplads, som

   • Har en klart defineret kerneopgave, som tager udgangspunkt i det gode liv for borgerne
   • Har borgerens selvbestemmelse og selvstændighed i centrum
   • Arbejder med borgernes sansestimulering og alternative kommunikation
   • Har en værdibaseret tilgang til arbejdet
   • Har fokus på medarbejderinddragelse og tværfagligt samarbejde
   • Kompetenceudvikler medarbejderne
   • Har fokus på social kapital og arbejdsmiljø
   • Arbejder med ressourceblomsten, SMARTE-mål og IDEKU som metode
   • Arbejder med én Plan som IT system

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
En fast stilling på 35 timer ugentlig og en på 30 timer ugentlig. Barselsvikariat på 30 timer ugentlig. Der skal påregnes skiftende arbejdstider, ca. lige dele dag- og aftenvagter samt arbejde hver anden weekend.
 
Tiltrædelse er 1. april 2018.
 
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte assisterende rehabiliteringsleder Morten Rasmussen på 24210604.
 
Det praktiske
Ansøgningsfrist er 16. februar 2018, kl. 12.00, og vi forventer at holde samtaler 26. februar 2018.

Vi holder åbent hus på Munkehatten, Munkehatten 6, 1. sal, 5220 Odense SØ den 8. februar 2018, kl. 15.00.
2018-02-16T16:56:44.180 Brænder du for dit fag og for at arbejde med borgere med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne? Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere, og formår du at sætte dine faglige og personlige kompetencer i spil for opgaveløsningen så er du måske Munkehattens nye pædagog. Bostedet Munkehatten søger 3 pædagoger, som arbejder innovativt med at finde løsninger, for at fremme borgerens livskvalitet. Du skal indgå i et tværfagligt samarbejde med andre, og tage selvstændigt ansvar for dine opgaver. Der er to faste stillinger og et barselsvikariat. Om os Munkehatten er et botilbud for borgere med betydelig og varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Der bor 53 borgere i alderen 18-72 år, hvoraf størsteparten af borgerne er immobile og en del borgere er nonverbale. I dagtimerne har borgerne tilbud om beskæftigelse i henholdsvis Munkehattens aktivitetstilbud samt eksterne aktivitetstilbud. Munkehatten er bygget i 2012 og er delt op i tre bo-afdelinger, et aktivitets- og samværscenter samt et aflastningstilbud. Derudover er der en afdeling i Fraugde. Hver borger bor i sin egen lejlighed med stue tekøkken, soveværelse og bad. Derudover er der fælles arealer, hvor man bl.a. kan spise sin frokost, se film, læse og være sammen med andre beboere. Rundt om huset er der grønne arealer og stier Om jobbet Du vil indgå i et tværfagligt team, som arbejder ud fra den rehabiliterende tankegang i forhold til den enkelte borger. En af dine arbejdsopgaver vil være at opstille og arbejde med borgernes retningsgivende mål, delmål og indsatser med udgangspunkt i Munkehattens kerneopgave: Med udgangspunkt i den enkelte borgers forudsætninger og i samarbejde med denne, skaber vi mulighederne for det gode liv . Borgerne skal hjælpes til alt personlig pleje og påklædning om morgenen, derefter skal de have hjælp til at spise morgenmad. Nogle af borgerne skal dernæst i et aktivitetstilbud, andre borgere skal være hjemme. Der vil være opgaver i form af pædagogiske projekter med henblik på rehabilitering af borgeren. I løbet af dagen skal man som medarbejder desuden hjælpe borgeren med planlægning, økonomi og læsning af post. Man er borgerens forlængede arme og ben og skal hjælpe med mange forskelligartede ting i borgerens liv. Om dig Vi forventer, at du Er uddannet pædagog, evt. med speciale i neuropædagogik Har lyst til at arbejde med alternativ kommunikation og er åben og tydelig i din egen kommunikation Respekterer borgerens ønsker, behov og ressourcer og har fokus på at skabe det gode liv for borgeren Har lyst til at arbejde i teams og som koordinator for en borger samt arbejde i et miljø med tværfaglighed Er fysisk og psykisk robust Har fokus på et godt samarbejde med pårørende Trives med administrative opgaver, og kender til dokumentation af det faglige arbejde Har kendskab til IT på brugerniveau Personlige egenskaber Vi søger en medarbejder, som er nærværende og lyttende over for borgere, pårørende og samarbejdspartnere og som besidder en høj grad af empati, da vi vægter selvbestemmelse og relationel koordinering højt. Desuden er det væsentligt, at kunne træffe selvstændige beslutninger i den enkelte situation. Vi tilbyder en arbejdsplads, som Har en klart defineret kerneopgave, som tager udgangspunkt i det gode liv for borgerne Har borgerens selvbestemmelse og selvstændighed i centrum Arbejder med borgernes sansestimulering og alternative kommunikation Har en værdibaseret tilgang til arbejdet Har fokus på medarbejderinddragelse og tværfagligt samarbejde Kompetenceudvikler medarbejderne Har fokus på social kapital og arbejdsmiljø Arbejder med ressourceblomsten, SMARTE-mål og IDEKU som metode Arbejder med n Plan som IT system Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. En fast stilling på 35 timer ugentlig og en på 30 timer ugentlig. Barselsvikariat på 30 timer ugentlig. Der skal påregnes skiftende arbejdstider, ca. lige dele dag- og aftenvagter samt arbejde hver anden weekend. Tiltrædelse er 1. april 2018. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte assisterende rehabiliteringsleder Morten Rasmussen på 24210604. Det praktiske Ansøgningsfrist er 16. februar 2018, kl. 12.00, og vi forventer at holde samtaler 26. februar 2018. Vi holder åbent hus på Munkehatten, Munkehatten 6, 1. sal, 5220 Odense SØ den 8. februar 2018, kl. 15.00.11Jobnetffa700ec100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:000010https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f72030e5-554f-458d-8e3d-579c3a2b2b150EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3094415Odense Kommune11Munkehatten 25220Odense SØDKDanmark155.3691470010.45446600
DKDanmarkAdvertiser
7Deltid46Permanent516004JobNet47540771000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffa700echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffa700echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffa700ec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffa700ec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik352656273importimport_ffa700ecAdvertiserAdvertiserda-DK