Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til afløserstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til afløserstillinger på 30-32 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:

  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050696Phoenix-6c391f6812019-06-28T14:00:58.003Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til afløserstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovI Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til afløserstillinger på 30-32 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


2019-07-24T00:50:55.403 I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til afløserstillinger på 30-32 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix6c391f68101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=1750196a-d646-48e8-81db-5315d146d5d40EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3554026Servicecenter Autisme og ADHD11Rantzausgade 8, 2.9000AalborgDKDanmarkORS/6c391f68_logo.gifORS/Small/6c391f68_logo.gif0gbho-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark7Deltid47Tidsbegrænset785352EmplyMinimum pakken - 35 dage41d5ba53-9c13-41dd-8d2a-4eea3d580fd7_3735100028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c391f68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c391f68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c391f68&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c391f68&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/10.jpgPædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til afløserstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov12008011Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper0Øvrige9Undervisning og pædagogik77Pleje og omsorg362149402Gitte Boel Hosbondgbho-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330116208Social- og sundhedshjælper vikariat - Plejeboliger AnnebergcentretBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: n god arbejdsplads du selv kan være med til at præge en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem Cura en arbejdsplads, som aktivt arbejder med rehabilitering vi kan tilbyde personlig I-PAD på Annebergcentret er der tilknyttet en fast plejehjemslæge. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: en social- og sundhedshjælper, midlertidig stilling til 15. januar 2021 Stillingen er som udgangspunkt 37 timer i dag og aften vagt tiltrædelse snarest muligt vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog og positiv tænkning og et godt grin vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt på Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens. Dine primære opgaver vil være: vi forventer, at du som social- og sundhedshjælper på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetence område samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven adu deltager aktivt i tværfagligt samarbejde at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø. Faglige kompetencer: erfaring som social- og sundhedshjælper kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens kan varetage og koordinere pleje omsorgsopgaver fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere. Personlige kompetencer: er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er du er robust og i besiddelse af fysisk psykisk overskud, samt har humor at du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat. Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Annebergcentet, Annebergvej 6, 9000 Aalborg.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på tlf. 9931 6870.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.


Vi kan tilbyde:
  • n god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem Cura
  • en arbejdsplads, som aktivt arbejder med rehabilitering
  • vi kan tilbyde personlig I-PAD
  • på Annebergcentret er der tilknyttet en fast plejehjemslæge.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • en social- og sundhedshjælper, midlertidig stilling til 15. januar 2021
  • Stillingen er som udgangspunkt 37 timer i dag og aften vagt
  • tiltrædelse snarest muligt
  • vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog og positiv tænkning og et godt grin
  • vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • på Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • vi forventer, at du som social- og sundhedshjælper på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetence område samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • adu deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø. 
     
Faglige kompetencer:
  • erfaring som social- og sundhedshjælper
  • kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere.
     
Personlige kompetencer:
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • at du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.
     
Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Annebergcentet, Annebergvej  6, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på tlf. 9931 6870.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/826b9342_logo.gifPlejeboliger AnnebergcentretAalborg2019-11-01T12:01:52.6902019-11-15T00:00:00
330113157Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariatBasic Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariatAnsøgningsfrist:17.november 2019 Om stillingen arbejdspladsenCenterVikarAalborg er et internt vikarbureau i Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap.Vi formidler vikarer til alle bo- og dagtilbud i fagcenteret. Vi søger primært omsorgs- og pædagogmedhjælpere, Social-og sundhedsassistenter hjælpere eller pædagoger. Vores botilbud ligger henholdsvis i Nørresundby, Vodskov og Nibe.Størstedelen af vores vikarer er tilkaldevikarer der er ansat på timebasis, men vi ønsker at udvide staben med yderligere 3 faste månedslønnede, som får planlagte vagter. Dette for at sikre kontinuitet og overskuelighed for medarbejdere og borgere i tilbuddene. Vi søger 2 medarbejdere som kan arbejde primært i dagtimer aftentimer samt en medarbejder der kan arbejde primært i aften- og nattevagter. For alle gælder det, at man skal kunne arbejde hver anden weekend.Ansættelsen er i første omgang af et års varighed 30 timer ugentlig, men med mulighed for fastansættelse.Et job som medarbejder hos CenterVikar Aalborg er oplagt for dig som: Ønsker et job med borgergruppen, hvor borgerkontakten er i fokus ønsker et spændende, fleksibelt arbejdsliv med frihed, nye udfordringer og arbejdsopgaver og masser af muligheder. kan se dig selv arbejde med målgruppen, og kan lide at møde nye mennesker. Vi tilbyder: et spændende og udfordrende arbejde inden for målgruppen af borgere med en erhvervet hjerneskade og fysisk handicap mulighed for at få masser af alsidig erfaring og kompetencer inden for forskellige pædagogiske tilgange og borgergrupper mulighed for at styrke dine kompetencer yderligere gennem kurser som forflytning og dermed også dit CV et nyt netværk og muligheden for at komme forrest i jobkøen Vi forventer, at du: kan arbejde hver anden weekend og har mulighed for at arbejde på alle tider af døgnet. Dog vil vagterne primært blive lagt efter hvordan du er ansat. Kan navigere i en hverdag, hvor du kun kender dine faste fridage, men ikke hvor og hvornår du ellers skal arbejde Kan arbejde i alle vores tilbud i fagcenteret er mødestabil kan yde omsorg for mennesker med handicap kan arbejde med personlig pleje hos borgerne har tålmodighed og respekt for andre er serviceminded, social ansvarlig, samarbejdsorienteret og omstillingsparat at du har adgang til computer med internet og har mobil til brug af SMS Så kunne du tænke dig, at blive en del af vores fleksible og dygtige vikarstab og være med til at gøre en positiv forandring for vores borgere, så send endelig en ansøgning af sted.Ansættelse 1.januar 2020 eller snarest derefter.Samtaler afholdes i uge 48.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Yderligere oplysninger fås hos: CenterVikar Aalborg 99827484 eller mail CVA-aeh@aalborg.dkForud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariat

Ansøgningsfrist:
17.november 2019

 
Om stillingen/arbejdspladsen

CenterVikarAalborg er et internt vikarbureau i Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap.
Vi formidler vikarer til alle bo- og dagtilbud i fagcenteret. Vi søger primært omsorgs- og pædagogmedhjælpere, Social-og sundhedsassistenter/hjælpere eller pædagoger.  Vores botilbud ligger henholdsvis i Nørresundby, Vodskov og Nibe.

Størstedelen af vores vikarer er tilkaldevikarer der er ansat på timebasis, men vi ønsker at udvide staben med yderligere 3 faste månedslønnede, som får planlagte vagter. Dette for at sikre kontinuitet og overskuelighed for medarbejdere og borgere i tilbuddene. Vi søger 2 medarbejdere som kan arbejde primært i dagtimer /aftentimer – samt en medarbejder der kan arbejde primært i aften- og nattevagter.  For alle gælder det, at man skal kunne arbejde hver anden weekend.
Ansættelsen er i første omgang af et års varighed/30 timer ugentlig, men med mulighed for fastansættelse.

Et job som medarbejder hos CenterVikar Aalborg er oplagt for dig som:
 
 
  • Ønsker et job med borgergruppen, hvor borgerkontakten er i fokus
  • ønsker et spændende, fleksibelt arbejdsliv med frihed, nye udfordringer og arbejdsopgaver og masser af muligheder.
  • kan se dig selv arbejde med målgruppen, og kan lide at møde nye mennesker.
     
    Vi tilbyder:
  • et spændende og udfordrende arbejde inden for målgruppen af borgere med en erhvervet hjerneskade og fysisk handicap
  • mulighed for at få masser af alsidig erfaring og kompetencer inden for forskellige pædagogiske tilgange og borgergrupper
  • mulighed for at styrke dine kompetencer yderligere gennem kurser som forflytning – og dermed også dit CV
  • et nyt netværk og muligheden for at komme forrest i jobkøen

 
Vi forventer, at du:
  • kan arbejde hver anden weekend og har mulighed for at arbejde på alle tider af døgnet. Dog vil vagterne primært blive lagt efter hvordan du er ansat.
  • Kan navigere i en hverdag, hvor du kun kender dine faste fridage, men ikke hvor og hvornår du ellers skal arbejde
  • Kan arbejde i alle vores tilbud i fagcenteret
  • er mødestabil
  • kan yde omsorg for mennesker med handicap
  • kan arbejde med personlig pleje hos borgerne
  • har tålmodighed og respekt for andre
  • er serviceminded, social ansvarlig, samarbejdsorienteret og omstillingsparat
  • at du har adgang til computer med internet og har mobil til brug af SMS

Så kunne du tænke dig, at blive en del af vores fleksible og dygtige vikarstab og være med til at gøre en positiv forandring for vores borgere, så send endelig en ansøgning af sted.
Ansættelse 1.januar 2020 eller snarest derefter.
Samtaler afholdes i uge 48.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger fås hos: CenterVikar Aalborg 99827484 eller mail CVA-aeh@aalborg.dk
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

ORS/Small/9b7ab0de_logo.gifCenterVikar AalborgAalborg2019-10-28T10:00:14.8602019-11-17T00:00:00
330098126Social og Sundhedshjælper til fast udekørende aftenvagtRobot Da Virksomheden er i stadig udvikling søger vi yderliger 1 nye idlsjæle med hjertet på rette sted, med tiltrædelse pr 1 november 2019 eller efter nærmere aftale. Stillingerne er som social og sundhedshjælper til fast udekørende aftenvagt. Du skal varetage pleje og omsorgs opgaver hos borger i Aalborg Kommune. Kunne arbejde med en rehabiliterende tilgang. Være istand til at arbejde målrettet med alle sundhedslovsopgaver beskrevet i Aalborg Kommunes kompetenceprofil for Social og Sundhedshjælpere. Være rubust, have overblik og kunne holde mange bolde i luften i løbet af din vagt. Der er tale om en stilling på 28 timer med varierende mødetider mellem 15.00 og 02.00 samt weekend vagt hver 2 weekend Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser. Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende. Privatplejen er 100 dansk ejet og har overenskomst med FOA og 3 F . De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve. Du skal have kørekort Kune tale og skrive dansk. gerne kendskab til CURA og FMK, samt være uddandet som SSH, for at kunne komme i betragtning til denne stilling.

Da Virksomheden er i stadig  udvikling søger  vi yderliger 1 nye idlsjæle med hjertet på rette sted, med tiltrædelse pr 1 november 2019 eller efter nærmere  aftale.

Stillingerne er som  social og sundhedshjælper   til fast udekørende aftenvagt.

Du skal varetage pleje og omsorgs opgaver hos borger i Aalborg Kommune. 

Kunne arbejde med en rehabiliterende tilgang.

Være istand til at arbejde målrettet med alle sundhedslovsopgaver beskrevet i  Aalborg Kommunes kompetenceprofil for Social og Sundhedshjælpere.

Være rubust, have overblik og kunne holde mange bolde i luften i løbet af din vagt.

Der er tale om en stilling på 28 timer med varierende mødetider mellem 15.00 og 02.00 samt weekend vagt hver 2 weekend

Privatplejen er godkendt i Aalborg Kommune og har mere end 20 års erfaring med levering af hjemmeplejeydelser.

Vi har en vision om at være Danmarks mest attraktive leverandør indenfor pleje og omsorg samt yde en professionel og vedkommende hjælp til de borger der har valgt os, med udgangspunkt i borgernes selvbestemmelsesret og  deres ressourcer så de oplever hjælpen som aktiverende,nærværende, varm og rehabiliterende.

Privatplejen  er 100 % dansk ejet og har overenskomst med FOA og 3 F . De første 3 måneder af ansættelsen sker på prøve.

Du skal have kørekort

Kune tale og skrive dansk. gerne kendskab til CURA og FMK, samt være uddandet som SSH, for at kunne komme i betragtning til denne stilling.

 

 

PRIVATPLEJEN, AALBORG ApSAalborg Øst2019-10-01T00:00:002019-11-22T00:00:00
330124332FAST AFTENVAGTRobot Vi søger: FAST AFTENVAGT FRA 15-23,30 (5-2) Social- og sundhedshjælper eller social og sundhedsassistent En der kan arbejde hver anden weekend En som er stabil i forhold til mødetider. Dine kvalifikationer: Du har mod på at være en del af en aktiv og engageret hjemmeplejegruppe. Du har evne og vilje til at, samarbejde tværfagligt og fleksibelt Du er engageret og kan arbejde selvstændigt og i et team Du bidrager til et positivt og godt arbejdsmiljø Du har humoristisk sans Kendskab til ipad FMK Har kørekort da vi kører rundt i hele Aalborg kommune. Vi kan tilbyde: Grundig oplæring og sparring. En attraktiv arbejdsplads, med et godt arbejdsmiljø og kompetente kolleger En arbejdsplads hvor borgernes trivsel er højt prioriteret Kontakt Tina Jørgensen på 41402010 eller send en mail på Aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om stillingerne. Frit Valg Svane Pleje er godkendt som privat leverandør til personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune.

Vi søger: FAST AFTENVAGT FRA 15-23,30 (5-2)

  • Social- og sundhedshjælper eller social og sundhedsassistent
  • En der kan arbejde hver anden weekend
  • En som er stabil i forhold til mødetider.  

Dine kvalifikationer:

  • Du har mod på at være en del af en aktiv og engageret hjemmeplejegruppe.
  • Du har evne og vilje til at, samarbejde tværfagligt og fleksibelt
  • Du er engageret og kan arbejde selvstændigt og i et team
  • Du bidrager til et positivt og godt arbejdsmiljø
  • Du har humoristisk sans
  • Kendskab til ipad+ FMK
  • Har kørekort da vi kører rundt i hele Aalborg kommune.

 

Vi kan tilbyde:

  • Grundig oplæring og sparring.
  • En attraktiv arbejdsplads, med et godt arbejdsmiljø og kompetente kolleger
  • En arbejdsplads hvor borgernes trivsel er højt prioriteret

 

Kontakt Tina Jørgensen på 41402010 eller send en mail på Aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om stillingerne.

Frit Valg Svane Pleje er godkendt som privat leverandør til personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune.

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApSNørresundby2019-11-14T00:00:002020-01-07T00:00:00
330124350Fast NattevagtRobot Fast nattevagt stilling. Stillinger opstart hurtigst mulig, kørekort er en nødvendighed, det er en forudsætning at du er faglært. Du skal være. Uddannet SSH SSA Gerne have erfaring med udekørende hjemmepleje. Være god til at kommunikere med alle, også på skrift. Have stort overblik og indre ro og kunne rumme pressede perioder, uden at miste overblikket. Godt kendskab til ipad Have kørekort samt straffeattest skal vises. Vi tilbyder: Job i en udfordrende stilling i en hurtig voksende virksomhed En arbejdsplads med en uformel omgangstone og godt humør Mulighed for stor indflydelse i egen arbejdsgang. Et ungt, fantastisk spændende arbejdsklima, med masser af udfordringer i dagligdagen. Har du lyst, eller kender du en som har lyst at få en fantastisk arbejdsplads, med nogle dejlige kollegaer. Er det måske dig, vi lige står og mangler. Frit Valg Svane Pleje er godkendt privat leverandør af personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune. Kontakt Tina på 41 40 20 10 eller send en mail på aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om de forskellige job muligheder.

Fast nattevagt stilling.

 

Stillinger opstart hurtigst mulig, kørekort er en nødvendighed, det er en forudsætning at du er faglært.

Du skal være.

  • Uddannet SSH/SSA
  • Gerne have erfaring med udekørende hjemmepleje.
  • Være god til at kommunikere med alle, også på skrift.
  • Have stort overblik og indre ro og kunne rumme pressede perioder, uden at miste overblikket.
  • Godt kendskab til ipad
  • Have kørekort samt straffeattest skal vises. 

Vi tilbyder:

  • Job i en udfordrende stilling i en hurtig voksende virksomhed
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone og godt humør
  • Mulighed for stor indflydelse i egen arbejdsgang.
  • Et ungt, fantastisk spændende arbejdsklima, med masser af udfordringer i dagligdagen.

Har du lyst, eller kender du en som har lyst at få en fantastisk arbejdsplads, med nogle dejlige kollegaer. Er det måske dig, vi lige står og mangler.

Frit Valg Svane Pleje er godkendt privat leverandør af personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune.

Kontakt Tina på 41 40 20 10 eller send en mail på aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om de forskellige job muligheder.

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApSNørresundby2019-11-14T00:00:002020-01-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedshjælper vikariat - Plejeboliger Annebergcentret

Plejeboliger Annebergcentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariat

CenterVikar Aalborg

Aalborg
Månedslønnet medarbejder til CenterVikarAalborg - vikariatAnsøgningsfrist:17.november 2019 Om stillingen arbejdspladsenCenterVikarAalborg er et internt vikarbureau i Fagcenter for erhvervet hjerneskade og fysisk handicap.Vi formidler vikarer til all...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Social og Sundhedshjælper til fast udekørende aftenvagt

PRIVATPLEJEN, AALBORG ApS

Aalborg Øst
Da Virksomheden er i stadig udvikling søger vi yderliger 1 nye idlsjæle med hjertet på rette sted, med tiltrædelse pr 1 november 2019 eller efter nærmere aftale. Stillingerne er som social og sundhedshjælper til fast udekørende aftenvagt. Du skal va...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

FAST AFTENVAGT

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApS

Nørresundby
Vi søger: FAST AFTENVAGT FRA 15-23,30 (5-2) Social- og sundhedshjælper eller social og sundhedsassistent En der kan arbejde hver anden weekend En som er stabil i forhold til mødetider. Dine kvalifikationer: Du har mod på at være en del af en aktiv o...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:7. januar 2020

Fast Nattevagt

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApS

Nørresundby
Fast nattevagt stilling. Stillinger opstart hurtigst mulig, kørekort er en nødvendighed, det er en forudsætning at du er faglært. Du skal være. Uddannet SSH SSA Gerne have erfaring med udekørende hjemmepleje. Være god til at kommunikere med alle, og...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:7. januar 2020