Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige stillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til midlertidige stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:

  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

 Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
Vi forventer at du:
Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

Arbejdsstedets adresse:
Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050661Phoenix-47144cab12019-06-28T13:00:19.200Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige stillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovI Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til midlertidige stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

 Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
Vi forventer at du:
Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

Arbejdsstedets adresse:
Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 

2019-07-24T00:50:55.200 I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til midlertidige stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m. Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage Personlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne Arbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix47144cab101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=2a511869-05db-42a6-8c9f-85c67520d0f50EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3553996Servicecenter Autisme og ADHD11Rantzausgade 8, 2.9000AalborgDKDanmarkORS/47144cab_logo.gifORS/Small/47144cab_logo.gif0gbho-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset785349EmplyMinimum pakken - 35 dagec3d5439c-bc4b-4e73-9069-27d0dcae9493_3734400028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47144cabhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=47144cabhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47144cab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47144cab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgPædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige stillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov12008011Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper9Undervisning og pædagogik77Pleje og omsorg362149366Gitte Boel Hosbondgbho-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmark330132413Social- og sundhedshjælper vikariat - Genopslag - Plejeboliger AnnebergcentretBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: en god arbejdsplads du selv kan være med til at præge en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem Cura en arbejdsplads, som aktivt arbejder med rehabilitering vi kan tilbyde personlig I-PAD på Annebergcentret er der tilknyttet en fast plejehjemslæge. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: en social- og sundhedshjælper, midlertidig stilling til 1. februar 2021 Stillingen er som udgangspunkt 37 timer i dag og aften vagt tiltrædelse snarest muligt vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog og positiv tænkning og et godt grin vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt på Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens. Dine primære opgaver vil være: vi forventer, at du som social- og sundhedshjælper på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetence område samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven adu deltager aktivt i tværfagligt samarbejde at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø. Faglige kompetencer: erfaring som social- og sundhedshjælper kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens kan varetage og koordinere pleje omsorgsopgaver fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere. Personlige kompetencer: er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye id er du er robust og i besiddelse af fysisk psykisk overskud, samt har humor at du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat. Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Annebergcentet, Annebergvej 6, 9000 Aalborg.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på tlf. 9931 6870.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • en god arbejdsplads du selv kan være med til at præge
  • en god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling
  • mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer
  • du vil sammen med teamet være med til at implementere vores nye omsorgssystem Cura
  • en arbejdsplads, som aktivt arbejder med rehabilitering
  • vi kan tilbyde personlig I-PAD
  • på Annebergcentret er der tilknyttet en fast plejehjemslæge.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • en social- og sundhedshjælper, midlertidig stilling til 1. februar 2021
  • Stillingen er som udgangspunkt 37 timer i dag og aften vagt
  • tiltrædelse snarest muligt
  • vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
  • vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog og positiv tænkning og et godt grin
  • vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt
  • på Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.
     
Dine primære opgaver vil være:
  • vi forventer, at du som social- og sundhedshjælper på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars og kompetence område samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen
  • at du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
  • adu deltager aktivt i tværfagligt samarbejde
  • at du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø. 
     
Faglige kompetencer:
  • erfaring som social- og sundhedshjælper
  • kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens
  • kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
  • fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
  • kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
  • at du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
  • at du kan arbejde rehabiliterende i samarbejde med borgerne og deres pårørende samt skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere.
     
Personlige kompetencer:
  • er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
  • er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
  • du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
  • at du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.
     
Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Annebergcentet, Annebergvej  6, 9000 Aalborg.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene M. Frederiksen på tlf. 9931 6870.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/43f773a9_logo.gifPlejeboliger AnnebergcentretAalborg2019-11-28T17:01:26.2202019-12-12T00:00:00
330124350Fast NattevagtRobot Fast nattevagt stilling. Stillinger opstart hurtigst mulig, kørekort er en nødvendighed, det er en forudsætning at du er faglært. Du skal være. Uddannet SSH SSA Gerne have erfaring med udekørende hjemmepleje. Være god til at kommunikere med alle, også på skrift. Have stort overblik og indre ro og kunne rumme pressede perioder, uden at miste overblikket. Godt kendskab til ipad Have kørekort samt straffeattest skal vises. Vi tilbyder: Job i en udfordrende stilling i en hurtig voksende virksomhed En arbejdsplads med en uformel omgangstone og godt humør Mulighed for stor indflydelse i egen arbejdsgang. Et ungt, fantastisk spændende arbejdsklima, med masser af udfordringer i dagligdagen. Har du lyst, eller kender du en som har lyst at få en fantastisk arbejdsplads, med nogle dejlige kollegaer. Er det måske dig, vi lige står og mangler. Frit Valg Svane Pleje er godkendt privat leverandør af personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune. Kontakt Tina på 41 40 20 10 eller send en mail på aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om de forskellige job muligheder.

Fast nattevagt stilling.

 

Stillinger opstart hurtigst mulig, kørekort er en nødvendighed, det er en forudsætning at du er faglært.

Du skal være.

  • Uddannet SSH/SSA
  • Gerne have erfaring med udekørende hjemmepleje.
  • Være god til at kommunikere med alle, også på skrift.
  • Have stort overblik og indre ro og kunne rumme pressede perioder, uden at miste overblikket.
  • Godt kendskab til ipad
  • Have kørekort samt straffeattest skal vises. 

Vi tilbyder:

  • Job i en udfordrende stilling i en hurtig voksende virksomhed
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone og godt humør
  • Mulighed for stor indflydelse i egen arbejdsgang.
  • Et ungt, fantastisk spændende arbejdsklima, med masser af udfordringer i dagligdagen.

Har du lyst, eller kender du en som har lyst at få en fantastisk arbejdsplads, med nogle dejlige kollegaer. Er det måske dig, vi lige står og mangler.

Frit Valg Svane Pleje er godkendt privat leverandør af personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune.

Kontakt Tina på 41 40 20 10 eller send en mail på aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om de forskellige job muligheder.

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApSNørresundby2019-11-14T00:00:002020-01-07T00:00:00
330124332FAST AFTENVAGTRobot Vi søger: FAST AFTENVAGT FRA 15-23,30 (5-2) Social- og sundhedshjælper eller social og sundhedsassistent En der kan arbejde hver anden weekend En som er stabil i forhold til mødetider. Dine kvalifikationer: Du har mod på at være en del af en aktiv og engageret hjemmeplejegruppe. Du har evne og vilje til at, samarbejde tværfagligt og fleksibelt Du er engageret og kan arbejde selvstændigt og i et team Du bidrager til et positivt og godt arbejdsmiljø Du har humoristisk sans Kendskab til ipad FMK Har kørekort da vi kører rundt i hele Aalborg kommune. Vi kan tilbyde: Grundig oplæring og sparring. En attraktiv arbejdsplads, med et godt arbejdsmiljø og kompetente kolleger En arbejdsplads hvor borgernes trivsel er højt prioriteret Kontakt Tina Jørgensen på 41402010 eller send en mail på Aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om stillingerne. Frit Valg Svane Pleje er godkendt som privat leverandør til personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune.

Vi søger: FAST AFTENVAGT FRA 15-23,30 (5-2)

  • Social- og sundhedshjælper eller social og sundhedsassistent
  • En der kan arbejde hver anden weekend
  • En som er stabil i forhold til mødetider.  

Dine kvalifikationer:

  • Du har mod på at være en del af en aktiv og engageret hjemmeplejegruppe.
  • Du har evne og vilje til at, samarbejde tværfagligt og fleksibelt
  • Du er engageret og kan arbejde selvstændigt og i et team
  • Du bidrager til et positivt og godt arbejdsmiljø
  • Du har humoristisk sans
  • Kendskab til ipad+ FMK
  • Har kørekort da vi kører rundt i hele Aalborg kommune.

 

Vi kan tilbyde:

  • Grundig oplæring og sparring.
  • En attraktiv arbejdsplads, med et godt arbejdsmiljø og kompetente kolleger
  • En arbejdsplads hvor borgernes trivsel er højt prioriteret

 

Kontakt Tina Jørgensen på 41402010 eller send en mail på Aalborg@svanepleje.dk for at hører nærmere om stillingerne.

Frit Valg Svane Pleje er godkendt som privat leverandør til personlig pleje og rengøring i Aalborg kommune.

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApSNørresundby2019-11-14T00:00:002020-01-07T00:00:00
330129058Social- og sundhedshjælpere til Aabybro HjemmeplejeRobot Hjemmeplejen Aabybro søger social- og sundhedshjælpere til skiftende dag- og aftenvagtIngen kan alt, alle kan noget og sammen kan vi alt.Dette er Jammerbugt Kommunes vision og vi, som er ansat i Hjemmeplejen arbejder hver dag for at gøre en forskel for kommunens borgere. Sammen arbejder vi med det overordnede formål, at bedre den enkeltes livskvalitet.Så er du uddannet social- og sundhedshjælper og kan du se dig selv arbejde under ovenstående vision? Er du god til at samarbejde og kan du bevare det faglige overblik? Så er du måske en af vores nye sundhedsfaglige medarbejdere i Jammerbugt kommune.Da vi oplever en stigende mængde af arbejdsopgaver, søger vi social- og sundhedshjælpere til skiftende dag- og aftenvagter i Aabybro Hjemmepleje. Stillingerne er til besættelse hurtigst muligt eller efter aftale. Der afholdes løbende samtaler, så skynd dig at sende din ansøgning.Den gennemsnitlig arbejdstid pr. uge lyder på 35 timer.Vi kan tilbydeEt godt introduktionsprogram. Stor selvstændighed inden for dit kompetenceområde.Tæt samarbejde med leder, kollegaer og tværfaglige samarbejdspartnere.Vi tager det fysiske og psykiske arbejdsmiljø alvorligt.Mulighed for vidensdeling og udvikling. Vi forventer at duEr uddannet social- og sundhedshjælperEvner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt.Er fortrolig med elektronisk dokumentationEr god til at begå sig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra anerkendende tilgangEr mødestabil, fleksibel og positivGerne kørekortFaglige kompetencerRutineret i dokumentationKendskab til sundhedsfaglige krav i forhold til eget kompetenceområdeKan arbejde selvstændigt og under ansvarKan formidle din viden og erfaring i teori og praksisPersonlige kompetencerMotiverende og inspirerendeÅben og lyttendePli i din omgang med borgere og kollegaerSelvstændig og fleksibelModig, nysgerrig og fællesskabendeAnsøgningsfristden 16. december.Såfremt du har uddybende spørgsmåleller har lyst til at høre nærmere omkring stillingen, så ring gerne til hjemmeplejeleder, Birgitte Andersen telefon 41 91 19 50 eller på mail kba@jammerbugt.dkHjemmeplejen Aabybro søger social- og sundhedshjælpere til skiftende dag- og aftenvagt

Ingen kan alt, alle kan noget og sammen kan vi alt.

Dette er Jammerbugt Kommunes vision og vi, som er ansat i Hjemmeplejen arbejder hver dag for at gøre en forskel for kommunens borgere. Sammen arbejder vi med det overordnede formål, at bedre den enkeltes livskvalitet.

Så er du uddannet social- og sundhedshjælper og kan du se dig selv arbejde under ovenstående vision? Er du god til at samarbejde og kan du bevare det faglige overblik? Så er du måske en af vores nye sundhedsfaglige medarbejdere i Jammerbugt kommune.

Da vi oplever en stigende mængde af arbejdsopgaver, søger vi social- og sundhedshjælpere til skiftende dag- og aftenvagter i Aabybro Hjemmepleje. Stillingerne er til besættelse hurtigst muligt eller efter aftale. Der afholdes løbende samtaler, så skynd dig at sende din ansøgning.

Den gennemsnitlig arbejdstid pr. uge lyder på 35 timer.

Vi kan tilbyde
  • Et godt introduktionsprogram.
  • Stor selvstændighed inden for dit kompetenceområde.
  • Tæt samarbejde med leder, kollegaer og tværfaglige samarbejdspartnere.
  • Vi tager det fysiske og psykiske arbejdsmiljø alvorligt.
  • Mulighed for vidensdeling og udvikling.

Vi forventer at du
  • Er uddannet social- og sundhedshjælper
  • Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt.
  • Er fortrolig med elektronisk dokumentation
  • Er god til at begå sig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra anerkendende tilgang
  • Er mødestabil, fleksibel og positiv
  • Gerne kørekort

Faglige kompetencer
  • Rutineret i dokumentation
  • Kendskab til sundhedsfaglige krav i forhold til eget kompetenceområde
  • Kan arbejde selvstændigt og under ansvar
  • Kan formidle din viden og erfaring i teori og praksis

Personlige kompetencer
  • Motiverende og inspirerende
  • Åben og lyttende
  • Pli i din omgang med borgere og kollegaer
  • Selvstændig og fleksibel
  • Modig, nysgerrig og fællesskabende

Ansøgningsfrist
den 16. december.

Såfremt du har uddybende spørgsmål
eller har lyst til at høre nærmere omkring stillingen, så ring gerne til hjemmeplejeleder, Birgitte Andersen telefon 41 91 19 50 eller på mail kba@jammerbugt.dk

 

Jammerbugt KommuneAabybro2019-11-22T00:00:002019-12-16T00:00:00
3301363833 Afløsere i dag- og aftenvagt - 20 timer om ugenRobot Aktiv Hverdag er en virksomhed i vækst, der yder både pleje, omsorg og rengøring til borgere i eget hjem. Vi søger personale til afløsning til vores afdelinger i Sæby, Frederikshavn og Skagen. Vi søger afløsere til dækning af både dagvagter og aftenvagter. Der er gode muligheder for oplæring. Tiltrædelse efter nærmere aftale. Du kan søge hvis du er: Social- og sundhedshjælper Social- og sundhedsassistent Pædagog Pædagogisk assistent Ufaglært med erfaring inden for plejeområdet Vi tilbyder: Fri bil Gode muligheder for oplæring Gode kollegaer og mulighed for faglig udvikling Et godt, åbent og fleksibelt arbejdsmiljø Et arbejde, hvor du selv har mulighed for at få indflydelse på din arbejdsdag Løn efter gældende overenskomst Vi lægger vægt på: Forståelse og respekt for ældre mennesker, deres behov og værdier Kvalitet og høj service Ansvarsfølelse, mødestabilitet og selvstændighed Vi forventer at du: Har overblik og påtager dig opgaver og ansvar, svarende til dine kompetencer Brænder for faget og menneskene i det Er god til at samarbejde og har et positivt menneskesyn Kan lide at have travlt Har ro og tålmodighed Har indlevelsesevne Har en stor grad af fleksibilitet Har kørekort Hvis du ønsker at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte indehaver Susanne Anesen på telefon 98 48 50 79. Ansøgningen sendes til: Aktiv Hverdag, Grønlandsvej 22, 9900 Frederikshavn, eller på mail: aktiv-hverdag@mail.dk Vær opmærksom på at vi behandler ansøgningerne løbende. Vi glæder os til at høre fra dig. Har du ikke hørt fra os senest den 30.12.19 skal du forvente at jobbet er besat til anden side. Mrk.: Ansøgning AFLØSER

Aktiv Hverdag er en virksomhed i vækst, der yder både pleje, omsorg og rengøring til borgere i eget hjem. Vi søger personale til afløsning til vores afdelinger i Sæby, Frederikshavn og Skagen. Vi søger afløsere til dækning af både dagvagter og aftenvagter. Der er gode muligheder for oplæring. Tiltrædelse efter nærmere aftale.

 

Du kan søge hvis du er:

  • Social- og sundhedshjælper
  • Social- og sundhedsassistent
  • Pædagog
  • Pædagogisk assistent
  • Ufaglært med erfaring inden for plejeområdet

 

Vi tilbyder:

  • Fri bil
  • Gode muligheder for oplæring
  • Gode kollegaer og mulighed for faglig udvikling
  • Et godt, åbent og fleksibelt arbejdsmiljø
  • Et arbejde, hvor du selv har mulighed for at få indflydelse på din arbejdsdag
  • Løn efter gældende overenskomst

 

Vi lægger vægt på:

  • Forståelse og respekt for ældre mennesker, deres behov og værdier
  • Kvalitet og høj service
  • Ansvarsfølelse, mødestabilitet og selvstændighed 

 

Vi forventer at du:

  • Har overblik og påtager dig opgaver og ansvar, svarende til dine kompetencer
  • Brænder for faget og menneskene i det
  • Er god til at samarbejde og har et positivt menneskesyn
  • Kan lide at have travlt
  • Har ro og tålmodighed
  • Har indlevelsesevne
  • Har en stor grad af fleksibilitet
  • Har kørekort

 

Hvis du ønsker at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte indehaver Susanne Anesen på telefon 98 48 50 79. Ansøgningen sendes til: Aktiv Hverdag, Grønlandsvej 22, 9900 Frederikshavn, eller på mail: aktiv-hverdag@mail.dk

Vær opmærksom på at vi behandler ansøgningerne løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du ikke hørt fra os senest den 30.12.19 skal du forvente at jobbet er besat til anden side.

 Mrk.: Ansøgning – AFLØSER

AKTIV HVERDAG HJEMMESERVICE ApSFrederikshavn2019-12-06T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedshjælper vikariat - Genopslag - Plejeboliger Annebergcentret

Plejeboliger Annebergcentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Fast Nattevagt

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApS

Nørresundby
Fast nattevagt stilling. Stillinger opstart hurtigst mulig, kørekort er en nødvendighed, det er en forudsætning at du er faglært. Du skal være. Uddannet SSH SSA Gerne have erfaring med udekørende hjemmepleje. Være god til at kommunikere med alle, og...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:7. januar 2020

FAST AFTENVAGT

FRIT VALG - SVANE PLEJE ApS

Nørresundby
Vi søger: FAST AFTENVAGT FRA 15-23,30 (5-2) Social- og sundhedshjælper eller social og sundhedsassistent En der kan arbejde hver anden weekend En som er stabil i forhold til mødetider. Dine kvalifikationer: Du har mod på at være en del af en aktiv o...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:7. januar 2020

Social- og sundhedshjælpere til Aabybro Hjemmepleje

Jammerbugt Kommune

Aabybro
Hjemmeplejen Aabybro søger social- og sundhedshjælpere til skiftende dag- og aftenvagtIngen kan alt, alle kan noget og sammen kan vi alt.Dette er Jammerbugt Kommunes vision og vi, som er ansat i Hjemmeplejen arbejder hver dag for at gøre en forskel ...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019

3 Afløsere i dag- og aftenvagt - 20 timer om ugen

AKTIV HVERDAG HJEMMESERVICE ApS

Frederikshavn
Aktiv Hverdag er en virksomhed i vækst, der yder både pleje, omsorg og rengøring til borgere i eget hjem. Vi søger personale til afløsning til vores afdelinger i Sæby, Frederikshavn og Skagen. Vi søger afløsere til dækning af både dagvagter og aften...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019