Pædagogisk assistent til Center for Botilbud

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du tydelig i din pædagogiske tilgang? Vil du møde borgerne med en anerkendende, relatonel og ressourcefokuseret tilgang? Så er det dig vi leder efter ved Center for Botilbud - Ressourcefokuseret støtte til det levede liv.

Arbejdssted:

Center for Botilbud, Centervej 19, 6000 Kolding.

Arbejdstid: 

Vi søger en pædagogisk assitent på 35 timer ugentligt - med mulighed for dialog om endelig time antal, så det passer til dig. Der vil være skiftende arbejdstider dag/aften, samt hver 3. weekend i fast rul.

Ansættelsestidspunkt:

Vi ønsker stillingen besat pr. 01.10.22. eller hurtigst muligt

 

Centervej 19 er en afdeling under Bo- og støttetilbud Centervej, der er et botilbud efter servicelovens §85. På adressen bor der 12 voksne, der alle ud over deres udviklingshæmning, har andre kognitive og somatiske udfordringer.

Det daglige arbejde er kendetegnet ved solidt fagligt niveau. Du er på arbejde med 4-5 øvrige kollegaer i din vagt og vagten er alsidig og foranderlig. Målgruppen er kendetegnet ved et stort behov for forudsigelighed, kontinuitet og struktur og har et stort behov for støtte. Karakteren af støtten er meget forskellig. Nogen borgere er mobile og kan tale, men har brug for tæt støtte for at mestre deres ressourcer og tanker, mens andre er total afhængige af den støtte vi levere. Aldersgruppen er fra start 20'erne og til 70 år. Der kan forekomme udadrettet adfærd, men det er sjældent.

Personale gruppen er tværfagligt sammensat med SSA, ergo, pædagoger, omsorgsmedhjælpere og pædagogiske assistenter. Her udover arbejder vi meget tæt sammen med centervejs fysioterapeuter.

Foruden bosøtte modtager beboerne også et uddannelses- og beskæftigelsestilbud, samt et tilbud om fysioterapi støtte til fællesskaber og meningsfyldte aktiviteter.

Alle borgere bor i egen lejlighed og der arbejdes ud fra tanken om borger i eget hjem.

Alle borgere bor i egen lejlighed og der arbejdes udfra tanken om borger i eget hjem.

Fagligt er alle personaler uddannet i KRAP, hvilket er vores tværfaglige fundament i vores faglige arbejde. Vi har teammøde og personalemøde hver 14 dag, samt god mulighed for sparing i hverdagen. I barselsvikariatet bliver du en del af et team og dermed en aktiv del af opgaveløsningen. Vi sætter borgeren i centrum og søtter borgeren individuelt til at mestre hverdagen og livet. Vi vil gerne sætte fokus på det sunde og indholdsrige liv, hvorfor vi forsøger sammen at skabe nogle rammer, som understøtter det. Afdelingen er i opstarten af en proces omkring recovery orienteret tilgang, som du vil blive koblet på og en del af med det samme.

Vi har en bred målgruppe, som alle har behov for en individuel og anerkendende tilgang. En tilgang som gerne skulle understøtte borgerens ønsker, håb og drømme for fremtiden.

Vi leder efter dig, der:

  • ”… laver ting med os.” - borgerne på Centervej
  • ”…er refleksiv og ordentlig” - kollegaerne på Centervej
  • ”… ikke er bange for at tage ansvar for kerneopgaven og fællesskabet” - ledelsen på Centervej

Vores forventninger til dig er:

  • At du byder ind med din faglighed, din viden og dine refleksioner både i daglig praksis, sparring med kollegaer og ind i teamsamarbejdet, både skriftlig og mundtligt.
  • At du kan arbejde ressourcefokuseret og anerkendende.
  • At du kan arbejde struktureret med borgernes indsatser.
  • At du tager ansvar, er fleksibel og har en høj etik i arbejdet.

Vi tilbyder dig:

Som medarbejder på Centervej bliver du klædt godt på til opgaven. Det er vigtigt for os, at du har det godt og er tryg ved dit arbejde.

  • Et grundigt introforløb og mentorordning, hvor du er på følvagter med kollegaer, der klæder dig på til praksis og giver dig viden om borgerne på Centervej 19.
  • En arbejdsplads med plads til humor.
  • En arbejdsplads med stor fleksibilitet og medindflydelse.
  • Mulighed for relevant efteruddannelse.

Centervej er en del af Center for Botilbud, og vi har et tæt samarbejde med vores kollegaer på Botilbud Rytterskolevej. Vores fokus er, at give/yde borgerne ressourcefokuseret støtte til det levede liv.

Som medarbejder på Centervej bliver du en vigtig del af borgernes hverdag.

 På Centervej bor 40 borgere med betydelig varigt nedsat funktionsevne, fordelt på 6 afdelinger. Læs og se mere om Centervej,

På Centervej arbejder vi med fokus på helheden. Vi ser en stor værdi i tværfagligt samarbejde og du vil derfor komme til at samarbejde med kollegaer med både pædagogisk og sundhedsfaglig baggrund.

Vi arbejder ud fra visionen ”Borgerens centrum” og herunder strategien ”Selvværd og Sammenhæng”.

Kan du se dig selv på Centervej 19?

Så send en ansøgning til os. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Tonni Fogh Kinastovski på telefon: 23302017 eller Axel Rømer: 21541226.


Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 

Ansøgningsfristen er den 22.08.22.

Ansættelsessamtaler: 

Samtaler afholdes torsdag d. 25.08.22, så skynd dig at sende en ansøgning. Vi glæder os til at læse den.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Pædagogisk assistent til Center for Botilbud

Er du tydelig i din pædagogiske tilgang? Vil du møde borgerne med en anerkendende, relatonel og ressourcefokuseret tilgang? Så er det dig vi leder efter ved Center for Botilbud - Ressourcefokuseret støtte til det levede liv.

Arbejdssted:

Center for Botilbud, Centervej 19, 6000 Kolding.

Arbejdstid: 

Vi søger en pædagogisk assitent på 35 timer ugentligt - med mulighed for dialog om endelig time antal, så det passer til dig. Der vil være skiftende arbejdstider dag/aften, samt hver 3. weekend i fast rul.

Ansættelsestidspunkt:

Vi ønsker stillingen besat pr. 01.10.22. eller hurtigst muligt

 

Centervej 19 er en afdeling under Bo- og støttetilbud Centervej, der er et botilbud efter servicelovens §85. På adressen bor der 12 voksne, der alle ud over deres udviklingshæmning, har andre kognitive og somatiske udfordringer.

Det daglige arbejde er kendetegnet ved solidt fagligt niveau. Du er på arbejde med 4-5 øvrige kollegaer i din vagt og vagten er alsidig og foranderlig. Målgruppen er kendetegnet ved et stort behov for forudsigelighed, kontinuitet og struktur og har et stort behov for støtte. Karakteren af støtten er meget forskellig. Nogen borgere er mobile og kan tale, men har brug for tæt støtte for at mestre deres ressourcer og tanker, mens andre er total afhængige af den støtte vi levere. Aldersgruppen er fra start 20'erne og til 70 år. Der kan forekomme udadrettet adfærd, men det er sjældent.

Personale gruppen er tværfagligt sammensat med SSA, ergo, pædagoger, omsorgsmedhjælpere og pædagogiske assistenter. Her udover arbejder vi meget tæt sammen med centervejs fysioterapeuter.

Foruden bosøtte modtager beboerne også et uddannelses- og beskæftigelsestilbud, samt et tilbud om fysioterapi støtte til fællesskaber og meningsfyldte aktiviteter.

Alle borgere bor i egen lejlighed og der arbejdes ud fra tanken om borger i eget hjem.

Alle borgere bor i egen lejlighed og der arbejdes udfra tanken om borger i eget hjem.

Fagligt er alle personaler uddannet i KRAP, hvilket er vores tværfaglige fundament i vores faglige arbejde. Vi har teammøde og personalemøde hver 14 dag, samt god mulighed for sparing i hverdagen. I barselsvikariatet bliver du en del af et team og dermed en aktiv del af opgaveløsningen. Vi sætter borgeren i centrum og søtter borgeren individuelt til at mestre hverdagen og livet. Vi vil gerne sætte fokus på det sunde og indholdsrige liv, hvorfor vi forsøger sammen at skabe nogle rammer, som understøtter det. Afdelingen er i opstarten af en proces omkring recovery orienteret tilgang, som du vil blive koblet på og en del af med det samme.

Vi har en bred målgruppe, som alle har behov for en individuel og anerkendende tilgang. En tilgang som gerne skulle understøtte borgerens ønsker, håb og drømme for fremtiden.

Vi leder efter dig, der:

  • ”… laver ting med os.” - borgerne på Centervej
  • ”…er refleksiv og ordentlig” - kollegaerne på Centervej
  • ”… ikke er bange for at tage ansvar for kerneopgaven og fællesskabet” - ledelsen på Centervej

Vores forventninger til dig er:

  • At du byder ind med din faglighed, din viden og dine refleksioner både i daglig praksis, sparring med kollegaer og ind i teamsamarbejdet, både skriftlig og mundtligt.
  • At du kan arbejde ressourcefokuseret og anerkendende.
  • At du kan arbejde struktureret med borgernes indsatser.
  • At du tager ansvar, er fleksibel og har en høj etik i arbejdet.

Vi tilbyder dig:

Som medarbejder på Centervej bliver du klædt godt på til opgaven. Det er vigtigt for os, at du har det godt og er tryg ved dit arbejde.

  • Et grundigt introforløb og mentorordning, hvor du er på følvagter med kollegaer, der klæder dig på til praksis og giver dig viden om borgerne på Centervej 19.
  • En arbejdsplads med plads til humor.
  • En arbejdsplads med stor fleksibilitet og medindflydelse.
  • Mulighed for relevant efteruddannelse.

Centervej er en del af Center for Botilbud, og vi har et tæt samarbejde med vores kollegaer på Botilbud Rytterskolevej. Vores fokus er, at give/yde borgerne ressourcefokuseret støtte til det levede liv.

Som medarbejder på Centervej bliver du en vigtig del af borgernes hverdag.

 På Centervej bor 40 borgere med betydelig varigt nedsat funktionsevne, fordelt på 6 afdelinger. Læs og se mere om Centervej,

På Centervej arbejder vi med fokus på helheden. Vi ser en stor værdi i tværfagligt samarbejde og du vil derfor komme til at samarbejde med kollegaer med både pædagogisk og sundhedsfaglig baggrund.

Vi arbejder ud fra visionen ”Borgerens centrum” og herunder strategien ”Selvværd og Sammenhæng”.

Kan du se dig selv på Centervej 19?

Så send en ansøgning til os. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Tonni Fogh Kinastovski på telefon: 23302017 eller Axel Rømer: 21541226.


Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 

Ansøgningsfristen er den 22.08.22.

Ansættelsessamtaler: 

Samtaler afholdes torsdag d. 25.08.22, så skynd dig at sende en ansøgning. Vi glæder os til at læse den.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.