Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogisk koordinator til Lykkegards aflastning

Lykkegard er et tilbud til børn og unge med specialpædagogiske behov. Det er børn/unge, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning.

I vores Aflastning er vi godkendt til 34 børn fordelt på 3 grupper hver weekend.

Børnegrupperne består af 10 – 12 børn i alderen 7 – 18 år, alle med specialpædagogiske udfordringer bl.a. ADHD, autisme, tilknytningsforstyrrelser og generelle indlæringsvanskeligheder.

Vi søger en pædagogisk koordinator 32 timer om ugen, hvor den primære arbejdstid ligger hver 2. weekend samt i uge 7 og uge 27/28, hvor vi holder ferieuger med børnene.

Du skal være indstillet på, at din primære arbejdstid er sammen med børnene, og at de koordinerende funktioner er fordelt på fastlagte timer samt timer, som du selv disponerer. Du skal have kendskab til og erfaring med at arbejde med børn i målgruppen. Vi vægter nærvær, tydelighed og integritet højt i arbejdet med børnene.

Da vi har beboere, der kan have ud ad reagerende adfærd, skal du kunne agere i situationer, hvor overblik og konfliktnedtrapning er i fokus.

Vi forventer, at du
  • er uddannet pædagog, velfunderet i pædagogisk praksis og har erfaring inden for specialområdet med kendskab til børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelser
  • er reflekterende omkring egen og kollegers pædagogiske praksis
  • sikrer, at vores pædagogiske værdier bliver udført i praksis
  • har skriftlige kompetencer i dokumentation samt erfaring med at udarbejde statusrapport og handleplaner
  • har overblik og kan tilrettelægge og udføre koordinerende arbejde i forbindelse med afholdelse af weekenderne på Lykkegard
  • er fleksibel og selvstændigt kan varetage arbejdsopgaver inden for dit ansvarsområde
  • kan arbejde i og følge aftaler om struktur
  • kan arbejde hver 2. weekend samt deltage i møder og koordinerende arbejde i hverdage
  • har kørekort til personbil
Vi tilbyder:
  • en spændende arbejdsplads i udvikling, hvor du har mulighed for at få indflydelse
  • troværdige og loyale kolleger med fokus på samarbejde og åbenhed
  • mulighed for at udvikle din faglighed gennem sparring og kurser
  • sundhedsforsikring og pension efter 3 måneder.
Der vil ved ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest.

Stillingen er ledig fra 1.9.2019, og vi behandler ansøgningerne løbende. Send din ansøgning via knappen "Ansøg/send ansøgning". Du kan læse mere om os på www.lykkegard.dk. For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Ledam på tlf. 8172 7221.







Se mere på vores ansøgersite: https://lykkegard.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330070580Phoenix-2e41a4c312019-08-21T00:00:00Pædagogisk koordinator til Lykkegards aflastning
Lykkegard er et tilbud til børn og unge med specialpædagogiske behov. Det er børn/unge, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning.

I vores Aflastning er vi godkendt til 34 børn fordelt på 3 grupper hver weekend.

Børnegrupperne består af 10 – 12 børn i alderen 7 – 18 år, alle med specialpædagogiske udfordringer bl.a. ADHD, autisme, tilknytningsforstyrrelser og generelle indlæringsvanskeligheder.

Vi søger en pædagogisk koordinator 32 timer om ugen, hvor den primære arbejdstid ligger hver 2. weekend samt i uge 7 og uge 27/28, hvor vi holder ferieuger med børnene.

Du skal være indstillet på, at din primære arbejdstid er sammen med børnene, og at de koordinerende funktioner er fordelt på fastlagte timer samt timer, som du selv disponerer. Du skal have kendskab til og erfaring med at arbejde med børn i målgruppen. Vi vægter nærvær, tydelighed og integritet højt i arbejdet med børnene.

Da vi har beboere, der kan have ud ad reagerende adfærd, skal du kunne agere i situationer, hvor overblik og konfliktnedtrapning er i fokus.

Vi forventer, at du
  • er uddannet pædagog, velfunderet i pædagogisk praksis og har erfaring inden for specialområdet med kendskab til børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelser
  • er reflekterende omkring egen og kollegers pædagogiske praksis
  • sikrer, at vores pædagogiske værdier bliver udført i praksis
  • har skriftlige kompetencer i dokumentation samt erfaring med at udarbejde statusrapport og handleplaner
  • har overblik og kan tilrettelægge og udføre koordinerende arbejde i forbindelse med afholdelse af weekenderne på Lykkegard
  • er fleksibel og selvstændigt kan varetage arbejdsopgaver inden for dit ansvarsområde
  • kan arbejde i og følge aftaler om struktur
  • kan arbejde hver 2. weekend samt deltage i møder og koordinerende arbejde i hverdage
  • har kørekort til personbil
Vi tilbyder:
  • en spændende arbejdsplads i udvikling, hvor du har mulighed for at få indflydelse
  • troværdige og loyale kolleger med fokus på samarbejde og åbenhed
  • mulighed for at udvikle din faglighed gennem sparring og kurser
  • sundhedsforsikring og pension efter 3 måneder.
Der vil ved ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest.

Stillingen er ledig fra 1.9.2019, og vi behandler ansøgningerne løbende. Send din ansøgning via knappen "Ansøg/send ansøgning". Du kan læse mere om os på www.lykkegard.dk. For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Ledam på tlf. 8172 7221.







Se mere på vores ansøgersite: https://lykkegard.brandero.com

2019-09-23T00:52:15.273 Lykkegard er et tilbud til børn og unge med specialpædagogiske behov. Det er børn unge, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning. I vores Aflastning er vi godkendt til 34 børn fordelt på 3 grupper hver weekend. Børnegrupperne består af 10 12 børn i alderen 7 18 år, alle med specialpædagogiske udfordringer bl.a. ADHD, autisme, tilknytningsforstyrrelser og generelle indlæringsvanskeligheder. Vi søger en pædagogisk koordinator 32 timer om ugen, hvor den primære arbejdstid ligger hver 2. weekend samt i uge 7 og uge 27 28, hvor vi holder ferieuger med børnene. Du skal være indstillet på, at din primære arbejdstid er sammen med børnene, og at de koordinerende funktioner er fordelt på fastlagte timer samt timer, som du selv disponerer. Du skal have kendskab til og erfaring med at arbejde med børn i målgruppen. Vi vægter nærvær, tydelighed og integritet højt i arbejdet med børnene. Da vi har beboere, der kan have ud ad reagerende adfærd, skal du kunne agere i situationer, hvor overblik og konfliktnedtrapning er i fokus. Vi forventer, at duer uddannet pædagog, velfunderet i pædagogisk praksis og har erfaring inden for specialområdet med kendskab til børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelserer reflekterende omkring egen og kollegers pædagogiske praksis sikrer, at vores pædagogiske værdier bliver udført i praksishar skriftlige kompetencer i dokumentation samt erfaring med at udarbejde statusrapport og handleplanerhar overblik og kan tilrettelægge og udføre koordinerende arbejde i forbindelse med afholdelse af weekenderne på Lykkegarder fleksibel og selvstændigt kan varetage arbejdsopgaver inden for dit ansvarsområdekan arbejde i og følge aftaler om strukturkan arbejde hver 2. weekend samt deltage i møder og koordinerende arbejde i hverdagehar kørekort til personbilVi tilbyder:en spændende arbejdsplads i udvikling, hvor du har mulighed for at få indflydelsetroværdige og loyale kolleger med fokus på samarbejde og åbenhedmulighed for at udvikle din faglighed gennem sparring og kursersundhedsforsikring og pension efter 3 måneder.Der vil ved ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest. Stillingen er ledig fra 1.9.2019, og vi behandler ansøgningerne løbende. Send din ansøgning via knappen Ansøg send ansøgning . Du kan læse mere om os på www.lykkegard.dk. For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Ledam på tlf. 8172 7221. Se mere på vores ansøgersite: https: lykkegard.brandero.comlykkegard.brandero.com10Phoenix2e41a4c3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-22T00:00:000000https://lykkegard.brandero.com/job/teamkoordinatorpaedagog-til-lykkegards-aflastning-513238018#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3572774Lykkegard ApS11Nørupvej 584300HolbækDKDanmarkORS/2e41a4c3_logo.pngORS/Small/2e41a4c3_logo.png0job@lykkegard.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent803852MwCareerSitePremium97c91a4b-0575-4a6b-86aa-1a420a60d50a20190821001109-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e41a4c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e41a4c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e41a4c3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e41a4c3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonPædagogisk koordinator til Lykkegards aflastning1Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik362288675Susanne Ledamjob@lykkegard.dkDanmarkDanmark330106496Hos Lykkegard søger vi pædagoger til BrombærhusetBasic Lykkegard er et tilbud til børn, unge og voksne med specialpædagogiske behov. Det er børn unge voksne, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning. Som ansat hos Lykkegard bliver du en del af en større organisation med fokus på nærvær i de enkelte afdelinger. I Brombærhuset er der plads til 5 børn unge i alderen 7 16 år. Målgruppen er karakteriseret ved at have omfattende behov for pleje og massiv støtte. Børnene kan have flere forskellige diagnoser fx ADHD, autisme og retarderet psykomotorisk udvikling. Nogle har epilepsi. Der er ofte komorbiditet i målgruppen. Fælles for børnene de unge er bl.a., at de har kommunikative og adfærdsmæssige udfordringer. De pædagogiske tilgange er i udgangspunktet de samme, men vil altid være individuelt vurderet og målrettet planlagt ud fra behov og ressourcer hos den enkelte. Stillingerne er på 32 37 timer gennemsnitligt pr. uge. Din primære arbejdstid er, når børnene er hjemme fra skole, dvs. aften og weekender. Der vil også være enkelte dagvagter samt møder og supervision i dagtimerne. Du vil indgå i et fast 4 ugers rul med forbehold for ændringer i skoleferier. Som pædagog er det vigtigt, at du har kendskab til og erfaring med målgruppen, og at du er afklaret med egne pædagogiske holdninger, som du kan omsætte i praksis. Du skal kunne arbejde med grupper, hvor udgangspunktet er det sociale felt samtidig med, at vi tager højde for det enkelte barns behov. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i udvikling, hvor du har mulighed for at få indflydelse fokus om kerneopgaven og bevidsthed om vores faglighed troværdige og loyale kolleger med fokus på samarbejde og åbenhed sundhedsforsikring og pensionstillæg mulighed for kurser, supervision og faglig sparring på tværs i organisationen Vi forventer, at du er uddannet pædagog, velfunderet i pædagogisk praksis og har erfaring inden for specialområdet børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelser er reflekterende omkring egen og kollegers pædagogiske praksis har skriftlige kompetencer i dokumentation samt erfaring med at udarbejde statusrapport og handleplan kan samarbejde med aktuelle samarbejdspartnere er fleksibel og selvstændig kan arbejde i teams kan arbejde i og følge aftaler om struktur kan arbejde hver 2. weekend har kørekort til personbil Der vil ved ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest. Stillingerne er ledige nu, og vi behandler ansøgningerne løbende. Send din ansøgning via knappen Ansøgning Send ansøgning . Du kan læse mere om os på www.lykkegard.dk. For yderligere information er du velkommen til at kontakte os på tlf. 8172 7268 i tidsrummet 9.00 16.00 på hverdage. Du kan også sende os en mail på job@lykkegard.dk Se mere på vores ansøgersite: https: lykkegard.ofir.com
Lykkegard er et tilbud til børn, unge og voksne med specialpædagogiske behov. Det er børn/unge/voksne, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning. Som ansat hos Lykkegard bliver du en del af en større organisation med fokus på nærvær i de enkelte afdelinger.

I Brombærhuset er der plads til 5 børn/unge i alderen 7 – 16 år. Målgruppen er karakteriseret ved at have omfattende behov for pleje og massiv støtte.

Børnene kan have flere forskellige diagnoser fx ADHD, autisme og retarderet psykomotorisk udvikling. Nogle har epilepsi. Der er ofte komorbiditet i målgruppen.

Fælles for børnene/de unge er bl.a., at de har kommunikative og adfærdsmæssige udfordringer. De pædagogiske tilgange er i udgangspunktet de samme, men vil altid være individuelt vurderet og målrettet planlagt ud fra behov og ressourcer hos den enkelte.

Stillingerne er på 32 – 37 timer gennemsnitligt pr. uge. Din primære arbejdstid er, når børnene er hjemme fra skole, dvs. aften og weekender. Der vil også være enkelte dagvagter samt møder og supervision i dagtimerne. Du vil indgå i et fast 4 ugers rul med forbehold for ændringer i skoleferier.

Som pædagog er det vigtigt, at du har kendskab til og erfaring med målgruppen, og at du er afklaret med egne pædagogiske holdninger, som du kan omsætte i praksis. Du skal kunne arbejde med grupper, hvor udgangspunktet er det sociale felt samtidig med, at vi tager højde for det enkelte barns behov.

Vi tilbyder
  • en spændende arbejdsplads i udvikling, hvor du har mulighed for at få indflydelse
  • fokus om kerneopgaven og bevidsthed om vores faglighed
  • troværdige og loyale kolleger med fokus på samarbejde og åbenhed
  • sundhedsforsikring og pensionstillæg
  • mulighed for kurser, supervision og faglig sparring på tværs i organisationen
Vi forventer, at du
  • er uddannet pædagog, velfunderet i pædagogisk praksis og har erfaring inden for specialområdet børn og unge med gennemgribende udviklingsforstyrrelser
  • er reflekterende omkring egen og kollegers pædagogiske praksis
  • har skriftlige kompetencer i dokumentation samt erfaring med at udarbejde statusrapport og handleplan
  • kan samarbejde med aktuelle samarbejdspartnere
  • er fleksibel og selvstændig
  • kan arbejde i teams
  • kan arbejde i og følge aftaler om struktur
  • kan arbejde hver 2. weekend
  • har kørekort til personbil
  • Der vil ved ansættelsen blive indhentet straffeattest og børneattest.
Stillingerne er ledige nu, og vi behandler ansøgningerne løbende. Send din ansøgning via knappen ”Ansøgning/Send ansøgning”. Du kan læse mere om os på www.lykkegard.dk. For yderligere information er du velkommen til at kontakte os på tlf. 8172 7268 i tidsrummet 9.00 – 16.00 på hverdage. Du kan også sende os en mail på job@lykkegard.dk




Se mere på vores ansøgersite: https://lykkegard.ofir.com

ORS/Small/e2668c15_logo.pngLykkegard ApSHolbæk2019-10-14T14:01:05.1702019-11-17T00:00:00
330091659Sundhedsfaglige eller pædagogisk uddannede/studerende afløsere søges til rehabilitering af borgere med senhjerneskadeRobot Banker dit faglige hjerte for træning og rehabilitering af borgere i specialiserede forløb? Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på et neurorehabiliteringscenter i udvikling? Da Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter har udvidet med flere pladser søger vi timelønnede afløsere. Vi forestiller os, at du er uddannet eller i gang med uddannelse til enten sygeplejerske, social- og sundhedsassistent hjælper eller pædagog. Om jobbet Du bliver en del af et tværfagligt team, der alle har speciale inden for neurorehabilitering. Du skal være med til at sikre gode og sammenhængende forløb for brugerne. Træningen indtænkes i alle døgnets timer, hvilket stiller store krav til det tværfaglige samarbejde. Målet for træningen er, at brugerne skal opnå så stor selvstændighed som muligt og klare sig i eget hjem. Derfor er det vigtigt, at du er klar på at bryde faggrænser, så alle tænker og arbejder med træning. I hele forløbet er der et tæt samarbejde med pårørende og hjemkommunen. Vores forventninger til dig Sætter høje standarder og vil noget på borgernes vegneBrænder for målgruppen og for at håndtere de faglige opgaver og udfordringer i specialiserede rehabiliteringsforløbVed at rehabilitering foregår i alle faggrupper og alle vagtlagVil bidrage positivt til en sund og lærende kulturHar gode samarbejdsevner på tværs af faggrænserHar stort kendskab eller stor interesse for den rehabiliterende indsatsHar en moden personlighed og kan arbejde selvstændigt og engageret i en travl hverdag Vi tilbyder En spændende stilling inden for specialiseret neurorehabilitering af borgere med en senhjerneskadeGode muligheder for at præge opgaveløsningenEt arbejde hvor (tvær)faglighed og evidensbaseret praksis vægtes højtEn stilling med god mulighed for mono- og tværfaglig sparringEt selvstændigt arbejde i tæt samarbejde med teamet af ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, neuropsykologer, talepædagog, audiologopæder, socialrådgiver og social- og sundhedsassistenter.En stilling i en virksomhed med fokus på det gode arbejdsmiljøEn ansættelse i det private erhvervsliv med en flad ledelsesstruktur og kort afstand fra tanke til handling Ansøgningsprocedure Der vil løbende blive afholdt samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til personaleleder Anja Nielsen tlf. 40761214 Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter drives af Forenede Care og tilbyder specialiseret neurorehabilitering til voksne borgere, der har pådraget sig en skade på hjernen. Målet er, at borgerne bliver mest muligt selvhjulpne efter deres hjerneskade. Læs mere om centeret på https: www.ringstedhave.dk Vi glæder os til at høre fra dig!

Banker dit faglige hjerte for træning og rehabilitering af borgere i specialiserede forløb? Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på et neurorehabiliteringscenter i udvikling?

Da Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter har udvidet med flere pladser søger vi timelønnede afløsere.

Vi forestiller os, at du er uddannet eller i gang med uddannelse til enten sygeplejerske, social- og sundhedsassistent/hjælper eller pædagog.  

Om jobbet

Du bliver en del af et tværfagligt team, der alle har speciale inden for neurorehabilitering. Du skal være med til at sikre gode og sammenhængende forløb for brugerne.

Træningen indtænkes i alle døgnets timer, hvilket stiller store krav til det tværfaglige samarbejde.

Målet for træningen er, at brugerne skal opnå så stor selvstændighed som muligt og klare sig i eget hjem. Derfor er det vigtigt, at du er klar på at bryde faggrænser, så alle tænker og arbejder med træning. 

I hele forløbet er der et tæt samarbejde med pårørende og hjemkommunen.

Vores forventninger til dig

  • Sætter høje standarder og vil noget på borgernes vegne
  • Brænder for målgruppen og for at håndtere de faglige opgaver og udfordringer i specialiserede rehabiliteringsforløb
  • Ved at rehabilitering foregår i alle faggrupper og alle vagtlag
  • Vil bidrage positivt til en sund og lærende kultur
  • Har gode samarbejdsevner på tværs af faggrænser
  • Har stort kendskab eller stor interesse for den rehabiliterende indsats
  • Har en moden personlighed og kan arbejde selvstændigt og engageret i en travl hverdag 

Vi tilbyder

  • En spændende stilling inden for specialiseret neurorehabilitering af borgere med en senhjerneskade
  • Gode muligheder for at præge opgaveløsningen
  • Et arbejde hvor (tvær)faglighed og evidensbaseret praksis vægtes højt
  • En stilling med god mulighed for mono- og tværfaglig sparring
  • Et selvstændigt arbejde i tæt samarbejde med teamet af ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, neuropsykologer, talepædagog, audiologopæder, socialrådgiver og social- og sundhedsassistenter.
  • En stilling i en virksomhed med fokus på det gode arbejdsmiljø
  • En ansættelse i det private erhvervsliv med en flad ledelsesstruktur og kort afstand fra tanke til handling

Ansøgningsprocedure

Der vil løbende blive afholdt samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til personaleleder Anja Nielsen tlf. 40761214

Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter

Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter drives af Forenede Care og tilbyder specialiseret neurorehabilitering til voksne borgere, der har pådraget sig en skade på hjernen. Målet er, at borgerne bliver mest muligt selvhjulpne efter deres hjerneskade.

Læs mere om centeret på https://www.ringstedhave.dk/

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ringstedhave NeurorehabiliteringscenterRingsted2019-09-19T00:00:002019-11-01T00:00:00
330106719Fælleshuset Åkanden søger pædagogRobot Om jobbet Vi søger en pædagog, 35-37 timer pr. uge, der kan indgå i det pædagogiske fællesskab og i samarbejde med kollegaer, kan skabe gode læringsmiljøer for trivsel og udvikling for alle børn. I Ringsted Kommune er vi på dagtilbudsområdet i gang med, at implementere den nye styrkede læreplan. I Fælleshuset Åkanden har vi gennem flere år arbejdet tværfagligt med inkluderende læringsmiljøer, medarbejdernes selvagens og forældreinddragelse. Hvem er du Vi søger en pædagog: Der er uddannet pædagog, og som har et godt teoretisk fundament og kan reflektere teoretisk over den daglige praksis med udgangspunkt i den styrkede læreplanDer er tydelig, autentisk og nærværende i relationen til både børn, forældre og kollegaerDer kan lide at lege med børn og som kan justere sig i forhold til at gå foran, ved siden af og bagved børnene i deres udvikling og læringDer vil være en aktiv del af vores hus og i samarbejde med forældrene kan bidrage positivt til, at skabe gode trivsels-, udviklings-, og læringsmuligheder for vores børnDer er udviklingsorienteret og som kan justere sig i forhold til praksis, så det skaber kvalitet for børnene og engagement og energi for dig selv og dine kollegaerDer har et håndværk, som du særligt brænder for i samværet med børnene, det kunne være musik, natur, værksted eller andetDer har humor og kan se og vælge de gode muligheder i en til tider hektisk hverdagDer er indstillet på, at arbejde i alle de 3 aldersopdelte teams, dvs. børn fra 0-6 år, som opstart er stillingen hos gruppen med de 0-2 årige børn Fælleshuset Åkanden er en 0-6 års daginstitution med 95 børn fra 6 år og ca. 20 fastansatte medarbejdere. Vores vision er, at være et trivsels- og udviklingssted, for både børn og voksne og at bruge værdien af hinandens forskellighed. Vores udgangspunkt i hverdagen er altid både det enkelte barn og hele børnegruppen. Nærvær, anerkendelse og ansvar er omdrejningspunkter i vores værdigrundlag. Fysisk er Fælleshuset Åkanden et stort hus i 2 etager, som er inddelt i 3 aldersopdelte grupper, hver med 22 til 40 børn og 6 til 7 medarbejdere. Vi tilbyderEn arbejdsplads, hvor vi er fagligt stolte af vores arbejde og sætter nærværet overfor barnet i centrumEn personalegruppe, der har humor, drager omsorg for hinanden og er indstillet på forandringEt stort hus med mange muligheder og hvor udfordringer og refleksion ses som afsæt for ny læringEn ledelse som har fokus på medarbejdernes faglige udvikling både individuelt, i teamet og samlet i Åkanden og som sammen med det lokale LMU vægter medarbejdernes trivsel højt Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag og onsdag i uge 44. Der vil være åbent hus onsdag den 23. oktober 2019, kl.16-17, hvor det er muligt, at se huset og stille eventuelle spørgsmål. Adressen er Kildbovej 16, 4100 Ringsted. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Om jobbet
Vi søger en pædagog, 35-37 timer pr. uge, der kan indgå i det pædagogiske fællesskab og i samarbejde med kollegaer, kan skabe gode læringsmiljøer for trivsel og udvikling for alle børn.
I Ringsted Kommune er vi på dagtilbudsområdet i gang med, at implementere den nye styrkede læreplan. I Fælleshuset Åkanden har vi gennem flere år arbejdet tværfagligt med inkluderende læringsmiljøer, medarbejdernes selvagens og forældreinddragelse.

Hvem er du
Vi søger en pædagog:
  • Der er uddannet pædagog, og som har et godt teoretisk fundament og kan reflektere teoretisk over den daglige praksis med udgangspunkt i den styrkede læreplan
  • Der er tydelig, autentisk og nærværende i relationen til både børn, forældre og kollegaer
  • Der kan lide at lege med børn og som kan justere sig i forhold til at gå foran, ved siden af og bagved børnene i deres udvikling og læring
  • Der vil være en aktiv del af vores hus og i samarbejde med forældrene kan bidrage positivt til, at skabe gode trivsels-, udviklings-, og læringsmuligheder for vores børn
  • Der er udviklingsorienteret og som kan justere sig i forhold til praksis, så det skaber kvalitet for børnene og engagement og energi for dig selv og dine kollegaer
  • Der har et håndværk, som du særligt brænder for i samværet med børnene, det kunne være musik, natur, værksted eller andet
  • Der har humor og kan se og vælge de gode muligheder i en til tider hektisk hverdag
  • Der er indstillet på, at arbejde i alle de 3 aldersopdelte teams, dvs. børn fra 0-6 år, som opstart er stillingen hos gruppen med de 0-2 årige børn

Fælleshuset Åkanden er en 0-6 års daginstitution med 95 børn fra ½ – 6 år og ca. 20 fastansatte medarbejdere.
Vores vision er, at være et trivsels- og udviklingssted, for både børn og voksne og at bruge værdien af hinandens forskellighed. Vores udgangspunkt i hverdagen er altid både det enkelte barn og hele børnegruppen. Nærvær, anerkendelse og ansvar er omdrejningspunkter i vores værdigrundlag.
Fysisk er Fælleshuset Åkanden et stort hus i 2 etager, som er inddelt i 3 aldersopdelte grupper, hver med 22 til 40 børn og 6 til 7 medarbejdere.

Vi tilbyder
  • En arbejdsplads, hvor vi er fagligt stolte af vores arbejde og sætter nærværet overfor barnet i centrum
  • En personalegruppe, der har humor, drager omsorg for hinanden og er indstillet på forandring
  • Et stort hus med mange muligheder og hvor udfordringer og refleksion ses som afsæt for ny læring
  • En ledelse som har fokus på medarbejdernes faglige udvikling både individuelt, i teamet og samlet i Åkanden og som sammen med det lokale LMU vægter medarbejdernes trivsel højt


Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag og onsdag i uge 44.

Der vil være åbent hus onsdag den 23. oktober 2019, kl.16-17, hvor det er muligt, at se huset og stille eventuelle spørgsmål. Adressen er Kildbovej 16, 4100 Ringsted.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Fælleshuset ÅkandenRingsted2019-10-14T00:00:002019-10-24T00:00:00
330108212ZBC søger en skolehjemsassistent til vores Elevhotel.Robot Brænder du for at arbejde med unge mennesker, der er under uddannelse, og vil du medvirke til at skabe de bedste rammer for deres ophold på ZBC s Elevhotel? Så er du måske lige den, vi søger. Om dig Vi søger en positiv og engageret medarbejder, der kommer til at indgå i et velfungerende team, som deler ansvaret for diverse events-, tilsyns- og administrationsopgaver samt udviklingstiltag med øvrige kolleger i organisationen. Idégrundlaget for ZBC s Elevhotel er, at de elever, der bor på stedet under deres skoleophold, skal opleve, at der er pædagogisk funderede voksne til stede, der kan understøtte deres fritid og studier samt hjælpe og vejlede, når de har behov herfor i deres fritid. Du skal derfor være omsorgsfuld, tillidsvækkende, kreativ, principfast og rammesættende. Du brænder for at hjælpe vores elever på Elevhotellet, og det er vigtigt for dig at fastholde en støttende og anerkendende dialog med de unge. Du skal have gode samarbejdsevner, idet en del af dit arbejde vil foregå sammen med dine kolleger på både Elevhotel og den øvrige del af skolen med henblik på at koordinere og optimere de samlede opgaver på området. Hvis nogen siger: Omskiftelig og til tider uforudsigelig hverdag , tænker du: Herligt! . Du har gerne en bred faglig profil og en mellemlang videregående uddannelse, der meget gerne må være inden for det pædagogiske område. Du har gerne erfaring fra et lignende job, måske fra en efterskole. Arbejdsopgaver Som skolehjemsassistent skal du blande dig aktivt i elevernes hverdag og fremstå med klare holdninger og værdier til voksen- og ungdomslivet samt motivere eleverne i retning af den erhvervskultur og de krav, en fremtidig arbejdsplads stiller. På Elevhotellet ønsker vi, at vores elever mærker, at vi bakker aktivt op om deres behov for faglig og personlig støtte, og at ressourcesvage elever oplever succes, fordi de får lov til at finde og bruge de bedste sider af sig selv. Som skolehjemsassistent på Elevhotellet vil du ligeledes skulle varetage opgaver som: Afholdelse af samtaler med elever, der oplever personlige udfordringer, eller som ikke overholder reglerne for elever på ZBC.Varetagelse af funktionen som aktivitetsmanager for sportsarrangementer, friluftsture samt andre interne og eksterne arrangementer på Elevhotellet.Udarbejdelse af eventkalender for hele skoleåret.Administration i forbindelse med ind- og indtjekning af både elever og kursister, der er tilknyttet ZBC. Derudover indgår du som skolehjemsassistent i alle de daglige opgaver, herunder tilsyn med alle elever samt varetagelse af ansvaret for de daglige praktiske opgaver.Vores elever skal mærke, at du bakker aktivt op om deres behov for faglig og personlig støtte, og ressourcesvage elever skal have muligheden for at opleve succes, fordi de får lov af bruge andre sider af sig selv.Aktiv deltagelse i elevernes hverdag, hvor du fremstår med klare holdninger og værdier til voksen- og ungdomslivet samt motiverer eleverne i retning af den erhvervskultur og de krav, en fremtidig arbejdsplads stiller. Vi tilbyder Du bliver en del af et team bestående af 12 pædagogiske medarbejdere, der har tværgående opgaver på 3 adresser i henholdsvis Slagelse, Ringsted og Roskilde. Du vil dog få en primær tilknytning til vores Elevhotel i Ringsted. Læs mere om vores Elevhotel HER: https: www.zbc.dk elevhotel Du får et spændende job på Elevhotellet på en af Danmarks største erhvervsskoler, som giver dig en hverdag omgivet af en masse unge mennesker under uddannelse. Din hverdag vil være præget af kreative udfordringer og aktiviteter, som du sammen med eleverne danner rammen om. Elevhotellet er et skolehjem i stor udvikling, og du vil have et tæt samarbejde med dine kollegaer på tværs af ZBC s 3 elevhoteller, hvilket giver mange spændende arbejdsoplevelser. Ansættelse Der er tale om en fast stilling med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 29,50 timer, og vi ser frem til at byde dig velkommen den 1. januar 2020. Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenested på vores Elevhotel i Ringsted. Du skal dog være indstillet på, at der vil være tværgående opgaver, som kan finde sted på vores adresser i hhv. Slagelse, Ringsted og Roskilde. Det vil være en fordel, at du har kørekort og bil. Ansættelsesområdet er ZBC og arbejdstiden er primært tilrettelagt som eftermiddags- aften- og nattevagter i tidsrummet mellem kl. 16:00-08:00. Der kan lejlighedsvis ske ændringer, således at arbejdstiden strækker sig ud over dette tidsrum. Arbejdet udføres på alle ugens 7 dage, og der vil være nattevagter hver uge. Øvrige timer tilrettelægges med mindst 2 aftenvagter hver uge. Ansættelsen finder sted på tjenestemandslignende vilkår, hvilket bl.a. indebærer en pensionsordning på 18 . Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse. Ansøgning Er ovenstående job noget for dig? Så klik på knappen Søg jobbet nederst i stillingsopslaget. Ansøgningsfristen er den 10. november 2019 - ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 46, 2019. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte: Lasse Kruuse, Konferencecenterchef på mobil 4172 1014 eller på mail lkru@zbc.dk. Hvem er vi? ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder. Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse. ZBC Vær med. Verden er til at forandre.

Brænder du for at arbejde med unge mennesker, der er under uddannelse, og vil du medvirke til at skabe de bedste rammer for deres ophold på ZBC’s Elevhotel? Så er du måske lige den, vi søger.  

 

Om dig

Vi søger en positiv og engageret medarbejder, der kommer til at indgå i et velfungerende team, som deler ansvaret for diverse events-, tilsyns- og administrationsopgaver samt udviklingstiltag med øvrige kolleger i organisationen.

Idégrundlaget for ZBC’s Elevhotel er, at de elever, der bor på stedet under deres skoleophold, skal opleve, at der er pædagogisk funderede voksne til stede, der kan understøtte deres fritid og studier samt hjælpe og vejlede, når de har behov herfor i deres fritid. Du skal derfor være omsorgsfuld, tillidsvækkende, kreativ, principfast og rammesættende. Du brænder for at hjælpe vores elever på Elevhotellet, og det er vigtigt for dig at fastholde en støttende og anerkendende dialog med de unge.

Du skal have gode samarbejdsevner, idet en del af dit arbejde vil foregå sammen med dine kolleger på både Elevhotel og den øvrige del af skolen med henblik på at koordinere og optimere de samlede opgaver på området. Hvis nogen siger: ”Omskiftelig og til tider uforudsigelig hverdag”, tænker du: ”Herligt! ”.

Du har gerne en bred faglig profil og en mellemlang videregående uddannelse, der meget gerne må være inden for det pædagogiske område. Du har gerne erfaring fra et lignende job, måske fra en efterskole.

 

Arbejdsopgaver

Som skolehjemsassistent skal du blande dig aktivt i elevernes hverdag og fremstå med klare holdninger og værdier til voksen- og ungdomslivet samt motivere eleverne i retning af den erhvervskultur og de krav, en fremtidig arbejdsplads stiller.

På Elevhotellet ønsker vi, at vores elever mærker, at vi bakker aktivt op om deres behov for faglig og personlig støtte, og at ressourcesvage elever oplever succes, fordi de får lov til at finde og bruge de bedste sider af sig selv.

Som skolehjemsassistent på Elevhotellet vil du ligeledes skulle varetage opgaver som:

  • Afholdelse af samtaler med elever, der oplever personlige udfordringer, eller som ikke overholder reglerne for elever på ZBC.
  • Varetagelse af funktionen som aktivitetsmanager for sportsarrangementer, friluftsture samt andre interne og eksterne arrangementer på Elevhotellet.
  • Udarbejdelse af eventkalender for hele skoleåret.
  • Administration i forbindelse med ind- og indtjekning af både elever og kursister, der er tilknyttet ZBC. Derudover indgår du som skolehjemsassistent i alle de daglige opgaver, herunder tilsyn med alle elever samt varetagelse af ansvaret for de daglige praktiske opgaver.
  • Vores elever skal mærke, at du bakker aktivt op om deres behov for faglig og personlig støtte, og ressourcesvage elever skal have muligheden for at opleve succes, fordi de får lov af bruge andre sider af sig selv.
  • Aktiv deltagelse i elevernes hverdag, hvor du fremstår med klare holdninger og værdier til voksen- og ungdomslivet samt motiverer eleverne i retning af den erhvervskultur og de krav, en fremtidig arbejdsplads stiller.

 

Vi tilbyder

Du bliver en del af et team bestående af 12 pædagogiske medarbejdere, der har tværgående opgaver på 3 adresser i henholdsvis Slagelse, Ringsted og Roskilde. Du vil dog få en primær tilknytning til vores Elevhotel i Ringsted.

Læs mere om vores Elevhotel HER: https://www.zbc.dk/elevhotel/

Du får et spændende job på Elevhotellet på en af Danmarks største erhvervsskoler, som giver dig en hverdag omgivet af en masse unge mennesker under uddannelse. Din hverdag vil være præget af kreative udfordringer og aktiviteter, som du sammen med eleverne danner rammen om. Elevhotellet er et skolehjem i stor udvikling, og du vil have et tæt samarbejde med dine kollegaer på tværs af ZBC’s 3 elevhoteller, hvilket giver mange spændende arbejdsoplevelser.

 

Ansættelse

Der er tale om en fast stilling med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 29,50 timer, og vi ser frem til at byde dig velkommen den 1. januar 2020.

Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenested på vores Elevhotel i Ringsted. Du skal dog være indstillet på, at der vil være tværgående opgaver, som kan finde sted på vores adresser i hhv. Slagelse, Ringsted og Roskilde. Det vil være en fordel, at du har kørekort og bil.

Ansættelsesområdet er ZBC og arbejdstiden er primært tilrettelagt som eftermiddags- aften- og nattevagter i tidsrummet mellem kl. 16:00-08:00. Der kan lejlighedsvis ske ændringer, således at arbejdstiden strækker sig ud over dette tidsrum. Arbejdet udføres på alle ugens 7 dage, og der vil være nattevagter hver uge. Øvrige timer tilrettelægges med mindst 2 aftenvagter hver uge.

Ansættelsen finder sted på tjenestemandslignende vilkår, hvilket bl.a. indebærer en pensionsordning på 18%.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse.

 

Ansøgning

Er ovenstående job noget for dig? Så klik på knappen "Søg jobbet" nederst i stillingsopslaget. 

Ansøgningsfristen er den 10. november 2019 - ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 46, 2019.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

 

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Lasse Kruuse, Konferencecenterchef på mobil 4172 1014 eller på mail lkru@zbc.dk.

 

Hvem er vi?
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab.

Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.

Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.

ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.

ZBCRingsted2019-10-16T00:00:002019-11-10T00:00:00
330093210Den selvejende institution Børnehuset Solsikken søger pædagog i børnehaven i afd. SolsikkenBasic Børnehuset Solsikken består af to afdelinger som er beliggende på to matrikler med en afstand på ca. 1,2 km. I afd. Kastanjen (Ringparken 3) er der børn fra 0 til 3-4 år og i afd. Solsikken (Astersvej 25) er der børn fra 3-4 til 6 år. I den samlede institution er der ansat 10 pædagoger og 6 pædagogmedhjælpere, samt en fælles køkkenansvarlig for begge huse. Den kommende pædagog skal ansættes til primært, at være tilknyttet afd. Solsikken. Afd. Solsikken er indrettet med mange forskellige funktionsrum. Det betyder, at børnene har stor indflydelse på hvilke rum de gerne vil opholde sig i. Der bliver samtidig lavet alderssvarende pædagogiske ting med børnene flere gange om ugen. I afd. Solsikken er der plads til 44 børnehavebørn. Vores fokusområde er: relationsorienteret pædagogik. De grønne spirer (handler om at Springe Ud i naturen da denne fremmer børnenes sunde kropslige udvikling med naturen som springbræt) flovoplevelser for børnene, læringsmiljøer der bl.a. lægger op til sprogudvikling og kunstnerisk udvikling. I centrum er naturligvis børnenes socialisering fordi al leg og læring bygger på god trivsel. Sidst men ikke mindst arbejder vi også med implementering af Den styrkede pædagogiske læreplan. Alt foregår naturligt i et omsorgsfult og ligeværdigt miljø med plads til forskelligheder. Vi søger en pædagog der: Har naturlig interesse for vores fokusområder Er god til at reflektere over egen praksis, er opsøgende og i evig udvikling Er god til at følge op på børnesager, have møde med forældre, udarbejde dagsordner og referater m.m. Er god til dansk da den nye pædagog skal være sprogansvarlig Er livsglad, har humor, kan arbejde selvstændigt og med andre, er anerkendende, er fleksibel og har et stort gå på mod og glædes over alle typer af børn forældre kollegaer Løn og Ansættelsesforhold Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst. Der er tale om en fast stilling på fuld tid (37 timer om ugen). Stillingen er til besættelse pr. 1. december 2019 Yderligere oplysninger Du kan få mere information om stillingen hos Reno Petersen, renomp@roskilde.dk 4631 4711 eller 4631 4700 Ansøgningen skal være os i hænde senest den 20. oktober kl. 23.59. Ansættelsessamtaler afholdes d. 28. og 29. oktober. Se evt. mere om institutionen på www.solsikken.roskilde.dk Børneattest og offentlig straffeattest indhentes ved ansættelse.

Børnehuset Solsikken består af to afdelinger som er beliggende på to matrikler med en afstand på ca. 1,2 km. I afd. Kastanjen (Ringparken 3) er der børn fra 0 til 3-4 år og i afd. Solsikken (Astersvej 25) er der børn fra 3-4 til 6 år. I den samlede institution er der ansat 10 pædagoger og 6 pædagogmedhjælpere, samt en fælles køkkenansvarlig for begge huse.

Den kommende pædagog skal ansættes til primært, at være tilknyttet afd. Solsikken. Afd. Solsikken er indrettet med mange forskellige funktionsrum. Det betyder, at børnene har stor indflydelse på hvilke rum de gerne vil opholde sig i. Der bliver samtidig lavet alderssvarende pædagogiske ting med børnene flere gange om ugen. I afd. Solsikken er der plads til 44 børnehavebørn.

Vores fokusområde er: relationsorienteret pædagogik. De grønne spirer (handler om at "Springe Ud" i naturen da denne fremmer børnenes sunde kropslige udvikling med naturen som springbræt) flovoplevelser for børnene, læringsmiljøer der bl.a. lægger op til sprogudvikling og kunstnerisk udvikling. I centrum er naturligvis børnenes socialisering fordi al leg og læring bygger på god trivsel. Sidst men ikke mindst arbejder vi også med implementering af Den styrkede pædagogiske læreplan.

Alt foregår naturligt i et omsorgsfult og ligeværdigt miljø med plads til forskelligheder.

Vi søger en pædagog der:

  • Har naturlig interesse for vores fokusområder
  • Er god til at reflektere over egen praksis, er opsøgende og i evig udvikling
  • Er god til at følge op på børnesager, have møde med forældre, udarbejde dagsordner og referater m.m.
  • Er god til dansk da den nye pædagog skal være sprogansvarlig
  • Er livsglad, har humor, kan arbejde selvstændigt og med andre, er anerkendende, er fleksibel og har et stort gå på mod og glædes over alle typer af børn/forældre/kollegaer

Løn og Ansættelsesforhold
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst. Der er tale om en fast stilling på fuld tid (37 timer om ugen). Stillingen er til besættelse pr. 1. december 2019

Yderligere oplysninger
Du kan få mere information om stillingen hos Reno Petersen, renomp@roskilde.dk  4631 4711 eller 4631 4700

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 20. oktober kl. 23.59. Ansættelsessamtaler afholdes d. 28. og 29. oktober. Se evt. mere om institutionen på www.solsikken.roskilde.dk

Børneattest og offentlig straffeattest indhentes ved ansættelse.

ORS/Small/e977a966_logo.pngRoskilde Kommune - Den selvejende institution Børnehuset SolsikkenRoskilde2019-09-20T12:05:05.1072019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Hos Lykkegard søger vi pædagoger til Brombærhuset

Lykkegard ApS

Holbæk
Lykkegard er et tilbud til børn, unge og voksne med specialpædagogiske behov. Det er børn unge voksne, som har en eller flere diagnoser bl.a. autisme, ADHD eller udviklingshæmning. Som ansat hos Lykkegard bliver du en del af en større organisation m...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Sundhedsfaglige eller pædagogisk uddannede/studerende afløsere søges til rehabilitering af borgere med senhjerneskade

Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter

Ringsted
Banker dit faglige hjerte for træning og rehabilitering af borgere i specialiserede forløb? Har du lyst til at være med til at sætte dit præg på et neurorehabiliteringscenter i udvikling? Da Ringstedhave Neurorehabiliteringscenter har udvidet med fl...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Fælleshuset Åkanden søger pædagog

Fælleshuset Åkanden

Ringsted
Om jobbet Vi søger en pædagog, 35-37 timer pr. uge, der kan indgå i det pædagogiske fællesskab og i samarbejde med kollegaer, kan skabe gode læringsmiljøer for trivsel og udvikling for alle børn. I Ringsted Kommune er vi på dagtilbudsområdet i gang ...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

ZBC søger en skolehjemsassistent til vores Elevhotel.

ZBC

Ringsted
Brænder du for at arbejde med unge mennesker, der er under uddannelse, og vil du medvirke til at skabe de bedste rammer for deres ophold på ZBC s Elevhotel? Så er du måske lige den, vi søger. Om dig Vi søger en positiv og engageret medarbejder, der ...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:10. november 2019

Den selvejende institution Børnehuset Solsikken søger pædagog i børnehaven i afd. Solsikken

Roskilde Kommune - Den selvejende institution Børnehuset Solsikken

Roskilde
Børnehuset Solsikken består af to afdelinger som er beliggende på to matrikler med en afstand på ca. 1,2 km. I afd. Kastanjen (Ringparken 3) er der børn fra 0 til 3-4 år og i afd. Solsikken (Astersvej 25) er der børn fra 3-4 til 6 år. I den samlede ...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019