Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogisk leder

Stillingsbetegnelse:
Pædagogisk leder.

Ansøgningsfrist:
14. Februar 2021.

Ansættelsessted:
Roskildevej 236
4300 Holbæk.

Jobtype:
Ledelse / Faglig udvikling.

Tiltrædelse:
Snarest eller senest den 1. marts 2021.

Ugentlig arbejdstid:
37 timer.

Pædagogisk Leder på Grandbo:
Vil du arbejde på et bosted hvor anerkendende tilgang, ungdomsliv, hjemlig atmosfære og udvikling for den enkelte borger er i fokus?
Så er Bostedet Grandbo måske en arbejdsplads for dig.

Bostedet Grandbo er et privatejet §107 bosted for unge udviklingshæmmede mellem 18-35 år. Bostedet er skabt ud fra principperne om nærvær, tryghed, omsorg, ansvar og udvikling. Dette kommer til udtryk gennem det daglige arbejde med borgere, kollegaer, pårørende og eksterne samarbejdspartnere.

Formålet med Bostedet Grandbo er at skabe et hjemligt miljø, hvor rammerne og den pædagogiske faglighed understøtter den enkelte borgers læring og udvikling i forhold til mestring af eget liv. Dette gælder såvel daglige gøremål (arbejde, rengøring, tøjvask, indkøb mv.) som besøg hos egen læge, deltagelse i sociale arrangementer/fester/koncerter og fastholdelse eller udvikling af sociale relationer - med andre ord; alt det et ungt menneske skal lære når hun/han flytter hjemmefra. Som medarbejder spænder det pædagogiske arbejde derfor meget bredt og mulighederne er mange.

Vi er i gang med at udvikle vores faglige pædagogiske tilgang. Vores tilgang til det pædagogisk er neuropædagogiske viden og tilgang, samt struktureret visualiseret specialpædagogik, herunder low Arousal og KRAP.

I 2015 fik vi Handicapprisen af LEV for at yde en ekstraordinær indsats for unge udviklingshæmmede. Det er en anerkendelse vi er stolte af og kontinuerligt arbejder ud fra fortsat at gøre os fortjente til.
 
Stillingens funktioner:

  • Daglig administrativ og pædagogisk ledelse for ca. 7 medarbejdere
  • Ansvar for den faglige udvikling af tilbuddet
  • Understøtte den faglige udvikling, både på teamniveau og individuelt i forhold til den enkelte medarbejder.
  • Understøtte medarbejderne i at arbejde med de rammer der er, for at arbejde systematisk med den enkelte beboers handleplan, mål og delmål
  • Facilitere ugentlige teammøder, hvor du er med til at prioritere og sætter rammer og retning for det pædagogiske fokus
  • Understøtte medarbejderne i samarbejdet og kommunikationen med de pårørende og andre samarbejdspartnere
  • Bidrage til bostedets udvikling på tværs af husene
  • At kunne balancere mellem den respektfulde pædagogik, serviceloven og sundhedsloven
  • Samarbejde med Socialtilsyn og Styrelsen for Patientsikkerhed m.fl.
 
Vi søger en leder, der:
  • Der er positiv, robust, inspirerende, fleksibel, loyal
  • Har personlig udstråling og gennemslagskraft
  • Du er kommunikativt stærk og evner at lede i en kompleks hverdag
  • Du evner at uddelegere og sætte medarbejdernes kompetencer i spil
  • Du kan lytte og give plads, samt give relevant faglig sparring
  • Du evner at kommunikere professionelt i alle sammenhænge – både internt og eksternt
  • Du har erfaring med det faglige teamudviklingsarbejde
  • Du kender til relevante faglige metodikker og redskaber – og formår at sætte dem relevant i spil
  • Du er teamplayer og vil arbejde tæt sammen med den øvrige ledelse ud fra opgavefordelingen
  • Du ser en mening i inddrage medarbejdere, at uddelegere og udvikle en ansvarstagende organisering.
 
Vi forventer at du:
  • Har relevant socialfaglig uddannelse med kendskab til målgruppen.
  • Har erfaring med ledelse og gerne diplom i ledelse.
  • Har kendskab til KRAP og gerne neuropædagogisk prsksis.
  • Kan indgå i et tæt samarbejde med ejeren af tilbuddet.
  • Kan indgå et tæt samarbejde med pårørende, beskæftigelsestilbud/skole og øvrige eksterne samarbejdspartnere.
  • Du har et stort overblik, og er god til at prioritere i dine arbejdsopgaver.
  • Du kan stikke en finger i jorden, lytte til medarbejderne og fornemme, hvad det er for værdier som bærer organisationen.
  • Du kan skabe tillidsfulde og faglige relationer.
  • Du har en stabil og professionel tilgang til dit arbejde.
  • Du er synlig og nærværende.

Vi tilbyder:
  • En medarbejdergruppe af dygtige og engagerede medarbejdere, der gerne vil have faglig og personalemæssig ledelse.
  • En organisation med fokus på kompetenceudvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • En 37 timers stilling med fleksibel arbejdstid.
  • En spændende organisation i udvikling.
  • En arbejdsplads du kan være med til at udvikle på.
 
Vil du vide mere:

Er du velkommen til at kontakte Ejer/Leder Ken Just på tlf.: 6044 3234 Mandag til Fredag i tidsrummet 11.00 til 17.00. fra den 4. januar 2021.

Forud for endelig ansættelse i stillingen indhentes straffeattest.

Ansøgningsfristen er søndag den 14. februar 2021. Vi forventer at afholde samtaler fra den 25. & 26. januar 2021.

Send ansøgning online via rekrutteringssystem.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.