Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogisk leder Børnegården Uhrhøj

Pædagogisk leder med fokus på sammenhæng og fælles udvikling. 
 
Om jobbet 
Du ser en opgave i at ”se” personalet i en travl hverdag – og tilbyde en nærværende ledelse baseret på tillid, feedback og sparring. 
At videreudvikle samarbejdet på tværs af vores hus, og videreudvikle vores kultur. Det gør du gennem klare rammer, faglig inspiration og nysgerrighed på det vi gør.  
Du skal være med til at arbejde videre med at udvikle de gode forudsætninger for det pædagogiske arbejde, via implementeringen af den styrkede lærerplan. 
 
Tiltrædelse
1.august 2019. 
 
Vi forventer af dig 
  • At du har ledelseserfaring, enten fra souschef funktion eller stedfortræder. 
  • Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis. 
  • At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde.  
  • Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan, og i udviklende lege og læringsmiljøer. 
  • At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde. 
  • At du kan spille andre gode og skabe følgeskab. 
  • At du har gode kommunikations og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere. 
  • At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver.Hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og hjertet vil det være ønskeligt.  
  • Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik.  
  • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag. 
Vi tilbyder dig 
  • En personalegruppe der er i gang med implementeringen af den styrkede lærerplan og udarbejde gode lege og læringsmiljøer. 
  • En mangfoldig børnegruppe.  
  • På Børnegården er vi godt i gang med at styrke samarbejdet på tværs af huset.  
  • En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejderne videreudvikler arbejdspladsens professionelle kultur.  
  • En lederstilling med fuld ledelsestid, i et forholdsvis nyt ledelsesteam. 
Ansættelsesvilkår 
Efter gældende overenskomst og aftalen om Ny Løn.
 
Om os 
Børnegården Uhrhøj er en aldersintegreret institution med 142 børn i alderen 0-6 år. 
Vi bor i en tidligere skole med atmosfære og sjæl, med mange dejlige store lokaler, vores egen gymnastiksal. Vores naboer er gårde, skov og mark. 
 
Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bguhrhoej.vejle.dk   
 
Ansøgningsfrist 
Den 17. juni 2019.
 
Samtaler afholdes den 27.juni 2019 mellem 13.00-17.00. 
 
Profilanalyse  
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.   
 
Børneattest -og offentlig straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026800Phoenix-787f034d12019-05-20T02:00:00.947Pædagogisk leder Børnegården Uhrhøj
Pædagogisk leder med fokus på sammenhæng og fælles udvikling. 
 
Om jobbet 
Du ser en opgave i at ”se” personalet i en travl hverdag – og tilbyde en nærværende ledelse baseret på tillid, feedback og sparring. 
At videreudvikle samarbejdet på tværs af vores hus, og videreudvikle vores kultur. Det gør du gennem klare rammer, faglig inspiration og nysgerrighed på det vi gør.  
Du skal være med til at arbejde videre med at udvikle de gode forudsætninger for det pædagogiske arbejde, via implementeringen af den styrkede lærerplan. 
 
Tiltrædelse
1.august 2019. 
 
Vi forventer af dig 
  • At du har ledelseserfaring, enten fra souschef funktion eller stedfortræder. 
  • Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis. 
  • At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde.  
  • Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan, og i udviklende lege og læringsmiljøer. 
  • At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde. 
  • At du kan spille andre gode og skabe følgeskab. 
  • At du har gode kommunikations og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere. 
  • At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver.Hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og hjertet vil det være ønskeligt.  
  • Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik.  
  • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag. 
Vi tilbyder dig 
  • En personalegruppe der er i gang med implementeringen af den styrkede lærerplan og udarbejde gode lege og læringsmiljøer. 
  • En mangfoldig børnegruppe.  
  • På Børnegården er vi godt i gang med at styrke samarbejdet på tværs af huset.  
  • En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejderne videreudvikler arbejdspladsens professionelle kultur.  
  • En lederstilling med fuld ledelsestid, i et forholdsvis nyt ledelsesteam. 
Ansættelsesvilkår 
Efter gældende overenskomst og aftalen om Ny Løn.
 
Om os 
Børnegården Uhrhøj er en aldersintegreret institution med 142 børn i alderen 0-6 år. 
Vi bor i en tidligere skole med atmosfære og sjæl, med mange dejlige store lokaler, vores egen gymnastiksal. Vores naboer er gårde, skov og mark. 
 
Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bguhrhoej.vejle.dk   
 
Ansøgningsfrist 
Den 17. juni 2019.
 
Samtaler afholdes den 27.juni 2019 mellem 13.00-17.00. 
 
Profilanalyse  
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.   
 
Børneattest -og offentlig straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 

 
2019-06-18T00:51:19.113 Pædagogisk leder med fokus på sammenhæng og fælles udvikling. Om jobbet Du ser en opgave i at se personalet i en travl hverdag og tilbyde en nærværende ledelse baseret på tillid, feedback og sparring. At videreudvikle samarbejdet på tværs af vores hus, og videreudvikle vores kultur. Det gør du gennem klare rammer, faglig inspiration og nysgerrighed på det vi gør. Du skal være med til at arbejde videre med at udvikle de gode forudsætninger for det pædagogiske arbejde, via implementeringen af den styrkede lærerplan. Tiltrædelse 1.august 2019. Vi forventer af dig At du har ledelseserfaring, enten fra souschef funktion eller stedfortræder. Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis. At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde. Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan, og i udviklende lege og læringsmiljøer. At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde. At du kan spille andre gode og skabe følgeskab. At du har gode kommunikations og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere. At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver.Hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og hjertet vil det være ønskeligt. Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik. Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag. Vi tilbyder dig En personalegruppe der er i gang med implementeringen af den styrkede lærerplan og udarbejde gode lege og læringsmiljøer. En mangfoldig børnegruppe. På Børnegården er vi godt i gang med at styrke samarbejdet på tværs af huset. En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejderne videreudvikler arbejdspladsens professionelle kultur. En lederstilling med fuld ledelsestid, i et forholdsvis nyt ledelsesteam. Ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst og aftalen om Ny Løn. Om os Børnegården Uhrhøj er en aldersintegreret institution med 142 børn i alderen 0-6 år. Vi bor i en tidligere skole med atmosfære og sjæl, med mange dejlige store lokaler, vores egen gymnastiksal. Vores naboer er gårde, skov og mark. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bguhrhoej.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 17. juni 2019. Samtaler afholdes den 27.juni 2019 mellem 13.00-17.00. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest -og offentlig straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix787f034d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145938&DepartmentId=19969&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3529965Børnegården Uhrhøj11Jellingvej 1657100VejleDKDanmarkORS/787f034d_logo.pngORS/Small/787f034d_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent763211VejleMedium14593800119-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Leder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361843002birca@vejle.dkDanmarkDanmark330044318Leder af den selvejende daginstitution Ågård BørnehaveBasic Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet. Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave. Vi forventer af dig, at du Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse. Har fokus på kerneopgaven at skabe trivsel og læring for børnene. Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven. Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse. Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring. Vi tilbyder dig Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn. En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme. En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet. En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden. En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer. Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds. Ansættelsesvilkår Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene. Løn - og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Om os Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet. Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med. Flere oplysninger Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. Børne -og offentlig straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Ansøgningsfrist Den 11. august 2019 Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling.

Tiltrædelse

1. oktober 2019.

Om jobbet

Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet.

Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave.

Vi forventer af dig, at du

  • Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse.
  • Har fokus på kerneopgaven; at skabe trivsel og læring for børnene.
  • Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven.
  • Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse.
  • Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog.
  • Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring.

Vi tilbyder dig

  • Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn.
  • En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme.
  • En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet – både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet.
  • En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden.
  • En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer.
  • Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene.

Løn -  og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Om os

Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet.

Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. 

Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med.

Flere oplysninger

Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk  

Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børne -og offentlig straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Ansøgningsfrist

Den 11. august 2019

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/21f8ed5b_logo.pngAagaard BørnehaveEgtved2019-06-17T11:00:42.6932019-08-11T00:00:00
330055704Pædagogisk leder til daginstitutionen ValhallaBasic En spændende og alsidig stilling i en organisation med fokus på høj faglighed. Om jobbet Vi søger en energisk og handlingsorienteret pædagogisk leder til den integrerede institution Valhalla, der i et tæt samarbejde med institutionslederen og afdelingslederen skal sikre kvalitet, faglighed, udvikling og trivsel i institutionen. Valhalla består af to huse beliggende lige ved siden af hinanden. I det ene hus, afdeling Midgård, er de yngste børn 0-4 år og i det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn 4-6 år. Den pædagogiske leder vil primært blive tilknyttet afdeling Udgård. Arbejdet vil være en kombination af ledelsesmæssige opgaver samt børnetid evt. også AKT funktion. Derfor er det vigtigt, at have stor interesse for både det administrative og det nære relations arbejde ved børnene. Det er den pædagogiske leders opgave at bidrage med sparring og helhedstænkning. Tiltrædelse Den 1. oktober 2019. Vi forventer af dig At du har fokus på kerneopgaven: at skabe trivsel og udvikling for børnene. At du er tydelig, anerkendende og åben. At du er involverende og bidrager med motivation og engagement. At du er udviklingsorienteret, visionær og innovativ. At du er struktureret og har gode organisatoriske evner. At du arbejder strategisk og vedholdende. At du er sparingspartner for institutionslederen og overtager dennes funktioner ved fravær. At du er faglig kompetent og har relevant pædagogisk uddannelse. At du har flair for IT og skriftlige opgaver. Vi tilbyder dig En arbejdsplads med barnet i centrum præget af høj faglighed. Et spændende og udfordrende job. En alsidig hverdag hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling. En organisation hvor meget er muligt og hvor nye ideer og initiativer værdsættes. En arbejdsplads med en god omgangstone hvor trivsel prioriteres højt. En meget engageret medarbejdergruppe. Skønne, glade og nysgerrige børn. Engagerede forældre. Gode fysiske rammer både inde og ude. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Stillingen er på 37 timer. Om os Valhalla er en integreret institution bestående af to huse. Vi har omkring 130 dejlige børn i alderen 0-6 år. I det ene hus, afdeling Midgård, har vi har tre vuggestuegrupper og to mellemgrupper. I mellemgruppen er de ældste vuggestuebørn og de yngste børnehavebørn. I det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn. Dette hus er indrettet med forskellige lege- og læringsmiljøer og er ikke stueopdelt. Børnene er i stedet tilknyttet en spisegruppe med en primær pædagog. Valhalla er beliggende meget centralt i Vindinggård Centeret, tæt på skov og gode legepladser. Vi prioriterer udeliv højt og arbejder desuden meget fokuseret med barnets sproglige udvikling. Flere oplysninger Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutionsleder Marianne Højberg på telefon 76 81 87 00. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.Valhalla.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 15. august 2019. Ansættelsessamtaler afholdes den 21. august 2019. Profilanalyse Vi benytter DISC-profiler og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og offentlig straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

En spændende og alsidig stilling i en organisation med fokus på høj faglighed.

Om jobbet

Vi søger en energisk og handlingsorienteret pædagogisk leder til den integrerede institution Valhalla, der i et tæt samarbejde med institutionslederen og afdelingslederen skal sikre kvalitet, faglighed, udvikling og trivsel i institutionen.

Valhalla består af to huse beliggende lige ved siden af hinanden. I det ene hus, afdeling  Midgård, er de yngste børn 0-4 år og i det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn 4-6 år. Den pædagogiske leder vil primært blive tilknyttet afdeling Udgård.

Arbejdet vil være en kombination af ledelsesmæssige opgaver samt børnetid evt. også AKT funktion. Derfor er det vigtigt, at have stor interesse for både det administrative og det nære relations arbejde ved børnene. Det er den pædagogiske leders opgave at bidrage med sparring og helhedstænkning.

Tiltrædelse

Den 1. oktober 2019.

Vi forventer af dig

  •  At du har fokus på kerneopgaven: at skabe trivsel og udvikling for børnene.
  •  At du er tydelig, anerkendende og åben.
  •  At du er involverende og bidrager med motivation og engagement.
  •  At du er udviklingsorienteret, visionær og innovativ.
  •  At du er struktureret og har gode organisatoriske evner.
  •  At du arbejder strategisk og vedholdende.
  •  At du er sparingspartner for institutionslederen og overtager dennes funktioner ved fravær.
  •  At du er faglig kompetent og har relevant pædagogisk uddannelse.
  •  At du har flair for IT og skriftlige opgaver.

Vi tilbyder dig

  •  En arbejdsplads med barnet i centrum præget af høj faglighed.
  •  Et spændende og udfordrende job.
  •  En alsidig hverdag hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.
  •  En organisation hvor meget er muligt og hvor nye ideer og initiativer værdsættes.
  •  En arbejdsplads med en god omgangstone hvor trivsel prioriteres højt.
  •  En meget engageret medarbejdergruppe.
  •  Skønne, glade og nysgerrige børn.
  •  Engagerede forældre.
  •  Gode fysiske rammer både inde og ude.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Stillingen er på 37 timer.

Om os

Valhalla er en integreret institution bestående af to huse. Vi har omkring 130 dejlige børn i alderen 0-6 år.

I det ene hus, afdeling Midgård, har vi har tre vuggestuegrupper og to mellemgrupper. I mellemgruppen er de ældste vuggestuebørn og de yngste børnehavebørn.

I det andet hus, afdeling Udgård, er de ældste børnehavebørn. Dette hus er indrettet med forskellige lege- og læringsmiljøer og er ikke stueopdelt. Børnene er i stedet tilknyttet en spisegruppe med en primær pædagog.

Valhalla er beliggende meget centralt i Vindinggård Centeret, tæt på skov og gode legepladser. Vi prioriterer udeliv højt og arbejder desuden meget fokuseret med barnets sproglige udvikling.

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til institutionsleder Marianne Højberg på telefon 76 81 87 00.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.Valhalla.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Den 15. august 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes den 21. august 2019.

Profilanalyse

Vi benytter DISC-profiler og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og offentlig straffeattest

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/4c2df1cd_logo.pngValhallaVejle2019-07-05T19:00:58.9302019-08-09T00:00:00
330058977Assisterende leder til Dagtilbud MidtbyBasic Vil du være med til at gøre en ledelsesmæssig og faglig forskel i Dagtilbud Midtby?Er du frisk med masse af energi, super fagligt engageret, innovativ og kan gå forrest fagligt og ledelsesmæssigt?Så er du måske den nye assisterende leder i Dagtilbud Midtby. Stillingen er på 37 timer. Dagtilbud MidtbyVi er en institution, der består af fem afdelinger i Horsens Midtby, og som samlet huser 270 friske og livlige børn, heraf 129 vuggestuebørn, 140 børnehavebørn og 40 dagplejebørn. Til at sikre udvikling, trivsel, leg samt læring blandt børnene, er der ansat 100 engagerede og fagligt kompetente medarbejdere. StillingsbeskrivelseDen assisterende leder refererer til dagtilbudslederen, og skal indgå i et tæt og loyalt samarbejde med yderligere 2 assisterende ledere. I ledelsesteamet etableres der en fordeling af ledelsesopgaverne, så der er tydelighed om den enkeltes ansvarsområder. Et konstruktivt samarbejde og et godt arbejdsmiljø i ledelsen, vægtes lige så højt som, i den øvrige organisation. En central del af den assisterende leders opgave bliver, at kunne udfylde rollen som Leadlearner og medvirke til at kvalitetssikre det pædagogiske arbejde. Den assisterende leder skal sikre, at de aftalte pædagogiske projekter og indsatser følges til dørs. Dvs. at de målsættes, planlægges, dokumenteres og evalueres. I forhold til medarbejdere og teams, skal den assisterende leder give faglig sparring og tage ansvaret for at tilrettelægge og udføre relevante aktionslæringsforløb, samt medvirke til at sikre et optimalt lege- og læringsmiljø af høj faglighed. Dette med henblik på at støtte og udvikle den daglige pædagogiske praksis, således at kvaliteten i løsning af kerneopgaven løbende understøttes og kvalificeres. Det forventes at den assisterende leder er synlig i hverdagen, og deltager i teammøder for kontinuerligt at sikre udvikling og fremdrift i indsatser og tiltag. Den assisterende leder er ikke tænkt ind i den daglige børnetid, men kan i aftalte perioder være rundt på grupperne, for fagligt at involvere og understøtte medarbejdernes løsning af kerneopgaven. Det er væsentligt, at den assisterende leder også kan bidrage med at løse forskellige administrative opgaver og skriftlig dokumentation. Der er mulighed for at mødes med andre assisterende ledere i et netværk på tværs i Horsens Kommune. Endvidere er der faglige temadage, hvor både assisterende ledere og ledere har mulighed for at deltage. Din faglige profil Du har en pædagogisk uddannelse gerne suppleret med yderligere efteruddannelse inden for 0 til 6 årsområdet og det specialpædagogiske område Du har relevant ledelsesmæssig erfaring, og gerne Diplom i ledelse, eller et ønske om at påbegynde dette. Du brænder for både faglig og ledelsesmæssig udvikling, ligesom du med din faglige viden og ledelsesmæssige ageren kan skabe fagligt og professionelt følgeskab. Du kan omsætte strategier og målsætninger til konkrete og meningsfyldte tiltag. Du har erfaring med at strukturere og gennemføre udviklingstiltag, så de målsættes, dokumenteres og evalueres. Du stiller høje krav til faglighed og er ikke bange for de vanskelige ledelsesopgaver, der nogle gange kræves for at skabe udvikling. Du er skriftlig, kommunikativ og formidlingsmæssigt stærk. Du er erfaren i forhold til et konstruktivt samarbejde med forældre, medarbejderen og ledelse. Personlige kompetencer Du har en positiv, motiverende og ressourceorienteret tilgang til ledelsesopgaven. Du har et godt overblik og er opmærksom på detaljerne i det pædagogiske arbejde. Du arbejder struktureret og systematisk, og er god til at koordinere og prioritere opgaverne. Du er udviklingsorienteret og innovativ og tør gå forrest i den faglige udvikling og skabe engagement i udviklingen med en faciliterende adfærd. Du medvirker til at sætte dagsordenen ved at handle selvstændigt, fremstå overbevisende og agere fagligt og ledelsesmæssigt kompetent. Du har en lyttende, tillidsfuld og anerkendende tilgang til samarbejde, hvor fokus på dialog er i højsædet. Vi tilbyder Et unikt og innovativt miljø, som er kendetegnet ved høj faglighed. Vi ser muligheder og sammen gør vi det umulige muligt. Stor selvstændighed i arbejdstilrettelæggelsen. En dynamisk organisation med et afvekslende og godt arbejdsmiljø, hvor der er lagt vægt på alsidige løsninger af kerneopgaverne. Engagerede kollegaer og medarbejdere, der kan og vil fagligheden. Aktionslæringsforløb, løbende faglig sparring og feedback. Deltagelse i professionelle læringsfællesskaber. Vores omgangstone er præget af imødekommenhed, humor og respekt. Ansøgningsfristen er fredag d. 30. august 2019 Der afholdes indledende samtaler den 10. september 2019Anden samtalerunde gennemføres den 23. september 2019 Forventet ansættelse november 2019Husk at vedhæfte dit cv, eksamensbevis, samt øvrige relevante bilag.Løn og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomstYderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Dagtilbudsleder Dorthe Rask på tlf. 2118 5649 Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgningen sendes elektronisk via EmplyVil du være med til at gøre en ledelsesmæssig og faglig forskel i Dagtilbud Midtby?

Er du frisk med masse af energi, super fagligt engageret, innovativ og kan gå forrest fagligt og ledelsesmæssigt?
Så er du måske den nye assisterende leder i Dagtilbud Midtby.
 
Stillingen er på 37 timer.
 
Dagtilbud Midtby
Vi er en institution, der består af fem afdelinger i Horsens Midtby, og som samlet huser 270 friske og livlige børn, heraf 129 vuggestuebørn, 140 børnehavebørn og 40 dagplejebørn. Til at sikre udvikling, trivsel, leg samt læring blandt børnene, er der ansat 100 engagerede og fagligt kompetente medarbejdere. 
 
Stillingsbeskrivelse
Den assisterende leder refererer til dagtilbudslederen, og skal indgå i et tæt og loyalt samarbejde med yderligere 2 assisterende ledere. I ledelsesteamet etableres der en fordeling af ledelsesopgaverne, så der er tydelighed om den enkeltes ansvarsområder. Et konstruktivt samarbejde og et godt arbejdsmiljø i ledelsen, vægtes lige så højt som, i den øvrige organisation.
 
En central del af den assisterende leders opgave bliver, at kunne udfylde rollen som Leadlearner og medvirke til at kvalitetssikre det pædagogiske arbejde. Den assisterende leder skal sikre, at de aftalte pædagogiske projekter og indsatser følges til dørs. Dvs. at de målsættes, planlægges, dokumenteres og evalueres.
 
I forhold til medarbejdere og teams, skal den assisterende leder give faglig sparring og tage ansvaret for at tilrettelægge og udføre relevante aktionslæringsforløb, samt medvirke til at sikre et optimalt lege- og læringsmiljø af høj faglighed. Dette med henblik på at støtte og udvikle den daglige pædagogiske praksis, således at kvaliteten i løsning af kerneopgaven løbende understøttes og kvalificeres.
 
Det forventes at den assisterende leder er synlig i hverdagen, og deltager i teammøder for kontinuerligt at sikre udvikling og fremdrift i indsatser og tiltag.
 
Den assisterende leder er ikke tænkt ind i den daglige børnetid, men kan i aftalte perioder være rundt på grupperne, for fagligt at involvere og understøtte medarbejdernes løsning af kerneopgaven.
 
Det er væsentligt, at den assisterende leder også kan bidrage med at løse forskellige administrative opgaver og skriftlig dokumentation.
 
Der er mulighed for at mødes med andre assisterende ledere i et netværk på tværs i Horsens Kommune. Endvidere er der faglige temadage, hvor både assisterende ledere og ledere har mulighed for at deltage.
 
 
 
Din faglige profil
  • Du har en pædagogisk uddannelse gerne suppleret med yderligere efteruddannelse inden for 0 til 6 årsområdet og det specialpædagogiske område
  • Du har relevant ledelsesmæssig erfaring, og gerne Diplom i ledelse, eller et ønske om at påbegynde dette.
  • Du brænder for både faglig og ledelsesmæssig udvikling, ligesom du med din faglige viden og ledelsesmæssige ageren kan skabe fagligt og professionelt følgeskab.
  • Du kan omsætte strategier og målsætninger til konkrete og meningsfyldte tiltag.
  • Du har erfaring med at strukturere og gennemføre udviklingstiltag, så de målsættes, dokumenteres og evalueres.
  • Du stiller høje krav til faglighed og er ikke bange for de vanskelige ledelsesopgaver, der nogle gange kræves for at skabe udvikling.
  • Du er skriftlig, kommunikativ og formidlingsmæssigt stærk.
  • Du er erfaren i forhold til et konstruktivt samarbejde med forældre, medarbejderen og ledelse. 

Personlige kompetencer
  • Du har en positiv, motiverende og ressourceorienteret tilgang til ledelsesopgaven.
  • Du har et godt overblik og er opmærksom på detaljerne i det pædagogiske arbejde.
  • Du arbejder struktureret og systematisk, og er god til at koordinere og prioritere opgaverne.
  • Du er udviklingsorienteret og innovativ og tør gå forrest i den faglige udvikling og skabe engagement i udviklingen med en faciliterende adfærd.
  • Du medvirker til at sætte dagsordenen ved at handle selvstændigt, fremstå overbevisende og agere fagligt og ledelsesmæssigt kompetent.
  • Du har en lyttende, tillidsfuld og anerkendende tilgang til samarbejde, hvor fokus på dialog er i højsædet.   

Vi tilbyder
  • Et unikt og innovativt miljø, som er kendetegnet ved høj faglighed. Vi ser muligheder og sammen gør vi det umulige muligt.
  • Stor selvstændighed i arbejdstilrettelæggelsen.
  • En dynamisk organisation med et afvekslende og godt arbejdsmiljø, hvor der er lagt vægt på alsidige løsninger af kerneopgaverne.
  • Engagerede kollegaer og medarbejdere, der kan og vil fagligheden.
  • Aktionslæringsforløb, løbende faglig sparring og feedback.
  • Deltagelse i professionelle læringsfællesskaber.
  • Vores omgangstone er præget af imødekommenhed, humor og respekt. 
     
    Ansøgningsfristen er fredag d. 30. august 2019
     
    Der afholdes indledende samtaler den 10. september 2019
    Anden samtalerunde gennemføres den 23. september 2019 
    Forventet ansættelse november 2019
    Husk at vedhæfte dit cv, eksamensbevis, samt øvrige relevante bilag.
    Løn og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst
    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Dagtilbudsleder Dorthe Rask på tlf. 2118 5649
     
    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgningen sendes elektronisk via Emply

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegDaginstitution MidtbyHorsens2019-07-12T10:00:14.0432019-08-17T00:00:00
330051981Leder af daginstitutionen Kildedalen i ThyregodProfile Spændende lederstilling i daginstitution i Vejle pr. 1. oktober 2019 Om jobbet Vi søger en ny institutionsleder, der kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige daginstitution. Kildedalen er en aldersintegreret daginstitution, som ligger i Thyregod i den nordvestlige del af Vejle Kommune. I Vejle Kommune har institutionsledere en høj grad af ansvar og kompetence og derfor også stort råderum. Vi lægger vægt på et godt ledelsesteam og arbejder bevidst med lederudvikling. Vi forventer, at du har fokus på kerneopgaven: At skabe størst mulig trivsel og læring for børnene. sætter en retning, går foran og leder udviklingen af en stærk pædagogisk praksis. arbejder strategisk, er vedholdende og skaber resultater. er motiverende og skaber arbejdsglæde. synliggør og udvikler medarbejdernes kompetencer gennem feedback, inddragelse og anerkendelse. er en visionær og udviklingsorienteret leder, som samtidig lytter og tager udgangspunkt i det der fungerer er en god kommunikator og kan samarbejde med forældre, dagplejerne, skolen og andre samarbejdspartnere i lokalområdet. kan stå i spidsen for et stærkt lederteam ved at spille andre gode, skabe følgeskab og uddelegere opgaver. har flair for og kan tage ansvar for den administrative og økonomiske ledelse. har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring. Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende lederjob i en dejlig institution med skønne børn. at blive en del af et lederteam med en souschef, der refererer til dig. ledelse af en engageret personalegruppe, der lægger vægt på høj faglighed. at samarbejde med en forskelligartet forældregruppe, der gerne vil inddrages på forskellige måder. at blive en vigtig del af et stærkt lokalområde i Thyregod. at blive en del af Vejle Kommunes samlede ledergruppe og ledelsesudvikling på Dagtilbudsområdet. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Om os Kildedalen er en integreret daginstitution med ca. 14 vuggestuebørn og ca. 80 børnehavebørn. Institutionen er samlet i en nyere bygning, der er bygget i 2001 og tilbygget i 2004 som daginstitution. Kildedalen er beliggende i Thyregod og har børn fra et stort opland. Vi ligger i et naturskønt område med både skov og sø lige i nærheden og masser af plads og udfoldelsesmuligheder på vores egen grund. Vores børne- og forældregruppe har en meget mangfoldig baggrund, bl.a. i forhold til kultur og sprog det er selvfølgelig en vigtig præmis for vores pædagogiske praksis og forældresamarbejdet. Personalet i Kildedalen er kendetegnet ved et højt fagligt niveau, et tæt samarbejde på tværs og et godt arbejdsmiljø. Flere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås hos dagtilbudschef Rune Asmund Sørensen på 76 81 50 38. Besøg i Kildedalen kan aftales med Tinne Antonsen på 30 10 71 93 eller 76 81 85 70. Vi henviser desuden til Kildedalens hjemmeside www.kildedalen.vejle.dk og kommunens hjemmeside www.vejle.dk , hvor du bl.a. finder Det er for børn , dagtilbuds delpolitik og kommunens personalepolitiske værdier mv. Der er udarbejdet en generel stillingsbeskrivelse samt et ledelsesgrundlag for daginstitutionsledere i Vejle kommune. Disse kan rekvireres ved at sende en mail til linsn@vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 14. august 2019. Vi har ansættelsessamtaler den 21. august 2019 om eftermiddagen. Der indkaldes muligvis til en anden samtale den 26. august om eftermiddagen. Profilanalyse Vi benytter DISC-profiler i ansættelsesprocessen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Spændende lederstilling i daginstitution i Vejle pr. 1. oktober 2019

Om jobbet

Vi søger en ny institutionsleder, der kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige daginstitution.

Kildedalen er en aldersintegreret daginstitution, som ligger i Thyregod i den nordvestlige del af Vejle Kommune.

I Vejle Kommune har institutionsledere en høj grad af ansvar og kompetence og derfor også stort råderum. Vi lægger vægt på et godt ledelsesteam og arbejder bevidst med lederudvikling.

Vi forventer, at du

  • har fokus på kerneopgaven: At skabe størst mulig trivsel og læring for børnene.
  • sætter en retning, går foran og leder udviklingen af en stærk pædagogisk praksis.
  • arbejder strategisk, er vedholdende og skaber resultater.
  • er motiverende og skaber arbejdsglæde.
  • synliggør og udvikler medarbejdernes kompetencer gennem feedback, inddragelse og anerkendelse.
  • er en visionær og udviklingsorienteret leder, som samtidig lytter og tager udgangspunkt i det der fungerer
  • er en god kommunikator og kan samarbejde med forældre, dagplejerne, skolen og andre samarbejdspartnere i lokalområdet.
  • kan stå i spidsen for et stærkt lederteam ved at spille andre gode, skabe følgeskab og uddelegere opgaver.
  • har flair for og kan tage ansvar for den administrative og økonomiske ledelse.
  • har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring.

Vi tilbyder dig

  • et spændende og udfordrende lederjob i en dejlig institution med skønne børn.
  • at blive en del af et lederteam med en souschef, der refererer til dig.
  • ledelse af en engageret personalegruppe, der lægger vægt på høj faglighed.
  • at samarbejde med en forskelligartet forældregruppe, der gerne vil inddrages på forskellige måder.
  • at blive en vigtig del af et stærkt lokalområde i Thyregod.
  • at blive en del af Vejle Kommunes samlede ledergruppe og ledelsesudvikling på Dagtilbudsområdet.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Om os

Kildedalen er en integreret daginstitution med ca. 14 vuggestuebørn og ca. 80 børnehavebørn. Institutionen er samlet i en nyere bygning, der er bygget i 2001 og tilbygget i 2004 som daginstitution.

Kildedalen er beliggende i Thyregod og har børn fra et stort opland. Vi ligger i et naturskønt område med både skov og sø lige i nærheden og masser af plads og udfoldelsesmuligheder på vores egen grund.

Vores børne- og forældregruppe har en meget mangfoldig baggrund, bl.a. i forhold til kultur og sprog – det er selvfølgelig en vigtig præmis for vores pædagogiske praksis og forældresamarbejdet.

Personalet i Kildedalen er kendetegnet ved et højt fagligt niveau, et tæt samarbejde på tværs og et godt arbejdsmiljø.

Flere oplysninger

Yderligere oplysninger kan fås hos dagtilbudschef Rune Asmund Sørensen på 76 81 50 38. Besøg i Kildedalen kan aftales med Tinne Antonsen på 30 10 71 93 eller 76 81 85 70.

Vi henviser desuden til Kildedalens hjemmeside www.kildedalen.vejle.dk/  og kommunens hjemmeside www.vejle.dk , hvor du bl.a. finder ”Det er for børn”, dagtilbuds delpolitik og kommunens personalepolitiske værdier mv.

Der er udarbejdet en generel stillingsbeskrivelse samt et ledelsesgrundlag for daginstitutionsledere i Vejle kommune. Disse kan rekvireres ved at sende en mail til linsn@vejle.dk

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 14. august 2019.

Vi har ansættelsessamtaler den 21. august 2019 om eftermiddagen. Der indkaldes muligvis til en anden samtale den 26. august om eftermiddagen.

Profilanalyse

Vi benytter DISC-profiler i ansættelsesprocessen. 

Børneattest og straffeattest

Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/ddb3f5a5_logo.pngKildedalenGive2019-07-01T16:03:48.9302019-08-14T00:00:00
330053347Boligsocial leder søges til boligsocial Helhedsplan for Vejle (HHP)Profile Har du lyst til at blive en central person i arbejdet med at udvikle den boligsociale indsats i Vejle? Så har vi et spændende job til dig. Der har været boligsocialt arbejde i områderne i forskellige udformninger i ca. 30 år. I dag er der én fælles helhedsplan med én boligsocial leder, der både har den faglige og personalemæssige ledelse af den boligsociale indsats. Da den nuværende boligsociale leder har opsagt sin stilling, ønsker vi at få den kommende leder til at overtage ansvaret og koordineringen af indsatserne i helhedsplan 2017-2021 i tæt samarbejde med Vejle kommune, boligorganisationer, beboerdemokrati og ansatte i den nuværende helhedsplan. Vi søger en person der kan tænke strategisk og er god til at skabe tværfagligt og tværsektorielt samarbejde, men også en person som kan engagere og involvere beboerne i en positiv udvikling af deres boligområde en person der kan vende modstand til fremdrift. Om jobbetSikre opfyldelse af mål i HHPSikre at nyeste viden og tiltag indenfor det boligsociale felt tilgår medarbejderneSynliggøre ressourcer i boligområderne og profilering af indsatserneSikre samarbejdsrelationer særligt i forhold til Vejle KommuneOpdyrkning og udvikling af nye samarbejdsrelationer og projekter.Ansvar for ledelse og koordinering af indsatserne i HHP 2017-21Personalemæssig og faglig ledelse af medarbejdere ansat i HHPAnsættelse af nye medarbejdere ved fratrædelseDeltage i de lokale styregrupper og andre relevante foraSekretær for den Boligsociale BestyrelseGennemføre afrapportering til Landsbyggefonden og evalueringer i helhedsplanperiodenAnsvar for økonomistyring og indberetning til LandsbyggefondenPåbegynde eventuel ny ansøgning til LBF i 2019 med henblik på ny HHP fra 2021Tiltrædelse hurtigst muligt eller 1. oktober 2019. Vi forventer af digHar ledelseserfaringHar en bred faglig profil med indsigt i socialt udviklingsarbejdeHar en personlig gennemslagskraft og gode kommunikative evnerHar erfaring i projektstyring, dokumentation og evaluering af sociale indsatserTrives med at arbejde i en politisk styret organisationHar erfaring med det boligsociale område, herunder Landsbyggefonden, vil være en fordel men ikke et kravEr struktureret, serviceminded, god til at planlægge og har flair for administrative opgaverEr garant for kvalitet i opgaveløsningen og overholdelse af deadlinesDer skal påregnes nogen mødeaktivitet om aftenen samt i weekends i forbindelse med arrangementer og lignende. Ledelsen er fælles i den boligsociale bestyrelse hvor alle boligselskaber og Vejle Kommune er repræsenteret. Du vil referere til den Boligsociale Bestyrelse med Formand Michael Slot. Administrationen for ansættelsen vil ligge i AAB Vejle. Vi tilbyder digFagligt netværk lokalt og i boligsocial netAlsidige opgaver og forskellige samarbejdspartnereEngagerede frivillige i bestyrelser og beboernetværkStor indflydelse på planlægning af eget arbejde.Du kan læse mere om den boligsocial helhedsplan i Vejle her: Strategisk samarbejdsaftale om boligsocial indsats i Vejle 2017-2021 Flere oplysningerØnsker du flere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Formanden for den boligsociale bestyrelse, Michael Sloth på mislo@vejle.dk eller tlf. 20446970, Næstformanden for den boligsociale bestyrelse, Søren Ahle Hansen på sah@osterbo.dk eller tlf. 79432541 eller Adm. Direktør for AAB Vejle, Steen Dahl-Hansen på sdh@aabvejle.dk eller tlf. 20106181. Ansøgningsfrist 15. august 2019 kl. 12.00 BørneattestVi indhenter børneattest. Send din ansøgningVi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Se mere på vores ansøgersite: https: aabvejle.brandero.comHar du lyst til at blive en central person i arbejdet med at udvikle den boligsociale indsats i Vejle? Så har vi et spændende job til dig.

Der har været boligsocialt arbejde i områderne i forskellige udformninger i ca. 30 år. I dag er der én fælles helhedsplan med én boligsocial leder, der både har den faglige og personalemæssige ledelse af den boligsociale indsats.

Da den nuværende boligsociale leder har opsagt sin stilling, ønsker vi at få den kommende leder til at overtage ansvaret og koordineringen af indsatserne i helhedsplan 2017-2021 – i tæt samarbejde med Vejle kommune, boligorganisationer, beboerdemokrati og ansatte i den nuværende helhedsplan. Vi søger en person der kan tænke strategisk og er god til at skabe tværfagligt og tværsektorielt samarbejde, men også en person som kan engagere og involvere beboerne i en positiv udvikling af deres boligområde – en person der kan vende modstand til fremdrift.

Om jobbet
  • Sikre opfyldelse af mål i HHP
  • Sikre at nyeste viden og tiltag indenfor det boligsociale felt tilgår medarbejderne
  • Synliggøre ressourcer i boligområderne og profilering af indsatserne
  • Sikre samarbejdsrelationer særligt i forhold til Vejle Kommune
  • Opdyrkning og udvikling af nye samarbejdsrelationer og projekter.
  • Ansvar for ledelse og koordinering af indsatserne i HHP 2017-21
  • Personalemæssig og faglig ledelse af medarbejdere ansat i HHP
  • Ansættelse af nye medarbejdere ved fratrædelse
  • Deltage i de lokale styregrupper og andre relevante fora
  • Sekretær for den Boligsociale Bestyrelse
  • Gennemføre afrapportering til Landsbyggefonden og evalueringer i helhedsplanperioden
  • Ansvar for økonomistyring og indberetning til Landsbyggefonden
  • Påbegynde eventuel ny ansøgning til LBF i 2019 med henblik på ny HHP fra 2021
Tiltrædelse hurtigst muligt eller 1. oktober 2019.

Vi forventer af dig
  • Har ledelseserfaring
  • Har en bred faglig profil med indsigt i socialt udviklingsarbejde
  • Har en personlig gennemslagskraft og gode kommunikative evner
  • Har erfaring i projektstyring, dokumentation og evaluering af sociale indsatser
  • Trives med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har erfaring med det boligsociale område, herunder Landsbyggefonden, vil være en fordel men ikke et krav
  • Er struktureret, serviceminded, god til at planlægge og har flair for administrative opgaver
  • Er garant for kvalitet i opgaveløsningen og overholdelse af deadlines
Der skal påregnes nogen mødeaktivitet om aftenen samt i weekends i forbindelse med arrangementer og lignende.

Ledelsen er fælles i den boligsociale bestyrelse hvor alle boligselskaber og Vejle Kommune er repræsenteret. Du vil referere til den Boligsociale Bestyrelse med Formand Michael Slot. Administrationen for ansættelsen vil ligge i AAB Vejle.

Vi tilbyder dig
  • Fagligt netværk lokalt og i boligsocial net
  • Alsidige opgaver og forskellige samarbejdspartnere
  • Engagerede frivillige i bestyrelser og beboernetværk
  • Stor indflydelse på planlægning af eget arbejde.
Du kan læse mere om den boligsocial helhedsplan i Vejle her: Strategisk samarbejdsaftale om boligsocial indsats i Vejle 2017-2021

Flere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Formanden for den boligsociale bestyrelse, Michael Sloth på mislo@vejle.dk eller tlf. 20446970, Næstformanden for den boligsociale bestyrelse, Søren Ahle Hansen på sah@osterbo.dk eller tlf. 79432541 eller Adm. Direktør for AAB Vejle, Steen Dahl-Hansen på sdh@aabvejle.dk eller tlf. 20106181.

Ansøgningsfrist
15. august 2019 kl. 12.00

Børneattest
Vi indhenter børneattest.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.



Se mere på vores ansøgersite: https://aabvejle.brandero.com

ORS/Small/951fb3a4_logo.pngAAB VejleVejle2019-07-17T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af den selvejende daginstitution Ågård Børnehave

Aagaard Børnehave

Egtved
Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile persona...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Pædagogisk leder til daginstitutionen Valhalla

Valhalla

Vejle
En spændende og alsidig stilling i en organisation med fokus på høj faglighed. Om jobbet Vi søger en energisk og handlingsorienteret pædagogisk leder til den integrerede institution Valhalla, der i et tæt samarbejde med institutionslederen og afdeli...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Assisterende leder til Dagtilbud Midtby

Daginstitution Midtby

Horsens
Vil du være med til at gøre en ledelsesmæssig og faglig forskel i Dagtilbud Midtby?Er du frisk med masse af energi, super fagligt engageret, innovativ og kan gå forrest fagligt og ledelsesmæssigt?Så er du måske den nye assisterende leder i Dagtilbud...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:17. august 2019

Leder af daginstitutionen Kildedalen i Thyregod

Kildedalen

Give
Spændende lederstilling i daginstitution i Vejle pr. 1. oktober 2019 Om jobbet Vi søger en ny institutionsleder, der kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige daginstitution. Kildedalen er en alders...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Boligsocial leder søges til boligsocial Helhedsplan for Vejle (HHP)

AAB Vejle

Vejle
Har du lyst til at blive en central person i arbejdet med at udvikle den boligsociale indsats i Vejle? Så har vi et spændende job til dig. Der har været boligsocialt arbejde i områderne i forskellige udformninger i ca. 30 år. I dag er der én fælles ...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019