Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogisk leder Børnegården Uhrhøj

Pædagogisk leder med fokus på sammenhæng og fælles udvikling. 
 
Om jobbet 
Du ser en opgave i at ”se” personalet i en travl hverdag – og tilbyde en nærværende ledelse baseret på tillid, feedback og sparring. 
At videreudvikle samarbejdet på tværs af vores hus, og videreudvikle vores kultur. Det gør du gennem klare rammer, faglig inspiration og nysgerrighed på det vi gør.  
Du skal være med til at arbejde videre med at udvikle de gode forudsætninger for det pædagogiske arbejde, via implementeringen af den styrkede lærerplan. 
 
Tiltrædelse
1.august 2019. 
 
Vi forventer af dig 
  • At du har ledelseserfaring, enten fra souschef funktion eller stedfortræder. 
  • Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis. 
  • At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde.  
  • Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan, og i udviklende lege og læringsmiljøer. 
  • At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde. 
  • At du kan spille andre gode og skabe følgeskab. 
  • At du har gode kommunikations og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere. 
  • At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver.Hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og hjertet vil det være ønskeligt.  
  • Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik.  
  • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag. 
Vi tilbyder dig 
  • En personalegruppe der er i gang med implementeringen af den styrkede lærerplan og udarbejde gode lege og læringsmiljøer. 
  • En mangfoldig børnegruppe.  
  • På Børnegården er vi godt i gang med at styrke samarbejdet på tværs af huset.  
  • En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejderne videreudvikler arbejdspladsens professionelle kultur.  
  • En lederstilling med fuld ledelsestid, i et forholdsvis nyt ledelsesteam. 
Ansættelsesvilkår 
Efter gældende overenskomst og aftalen om Ny Løn.
 
Om os 
Børnegården Uhrhøj er en aldersintegreret institution med 142 børn i alderen 0-6 år. 
Vi bor i en tidligere skole med atmosfære og sjæl, med mange dejlige store lokaler, vores egen gymnastiksal. Vores naboer er gårde, skov og mark. 
 
Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bguhrhoej.vejle.dk   
 
Ansøgningsfrist 
Den 17. juni 2019.
 
Samtaler afholdes den 27.juni 2019 mellem 13.00-17.00. 
 
Profilanalyse  
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.   
 
Børneattest -og offentlig straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026800Phoenix-787f034d12019-05-20T02:00:00.947Pædagogisk leder Børnegården Uhrhøj
Pædagogisk leder med fokus på sammenhæng og fælles udvikling. 
 
Om jobbet 
Du ser en opgave i at ”se” personalet i en travl hverdag – og tilbyde en nærværende ledelse baseret på tillid, feedback og sparring. 
At videreudvikle samarbejdet på tværs af vores hus, og videreudvikle vores kultur. Det gør du gennem klare rammer, faglig inspiration og nysgerrighed på det vi gør.  
Du skal være med til at arbejde videre med at udvikle de gode forudsætninger for det pædagogiske arbejde, via implementeringen af den styrkede lærerplan. 
 
Tiltrædelse
1.august 2019. 
 
Vi forventer af dig 
  • At du har ledelseserfaring, enten fra souschef funktion eller stedfortræder. 
  • Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis. 
  • At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde.  
  • Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan, og i udviklende lege og læringsmiljøer. 
  • At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde. 
  • At du kan spille andre gode og skabe følgeskab. 
  • At du har gode kommunikations og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere. 
  • At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver.Hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og hjertet vil det være ønskeligt.  
  • Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik.  
  • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag. 
Vi tilbyder dig 
  • En personalegruppe der er i gang med implementeringen af den styrkede lærerplan og udarbejde gode lege og læringsmiljøer. 
  • En mangfoldig børnegruppe.  
  • På Børnegården er vi godt i gang med at styrke samarbejdet på tværs af huset.  
  • En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejderne videreudvikler arbejdspladsens professionelle kultur.  
  • En lederstilling med fuld ledelsestid, i et forholdsvis nyt ledelsesteam. 
Ansættelsesvilkår 
Efter gældende overenskomst og aftalen om Ny Løn.
 
Om os 
Børnegården Uhrhøj er en aldersintegreret institution med 142 børn i alderen 0-6 år. 
Vi bor i en tidligere skole med atmosfære og sjæl, med mange dejlige store lokaler, vores egen gymnastiksal. Vores naboer er gårde, skov og mark. 
 
Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.bguhrhoej.vejle.dk   
 
Ansøgningsfrist 
Den 17. juni 2019.
 
Samtaler afholdes den 27.juni 2019 mellem 13.00-17.00. 
 
Profilanalyse  
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen.   
 
Børneattest -og offentlig straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 

 
2019-06-18T00:51:19.113 Pædagogisk leder med fokus på sammenhæng og fælles udvikling. Om jobbet Du ser en opgave i at se personalet i en travl hverdag og tilbyde en nærværende ledelse baseret på tillid, feedback og sparring. At videreudvikle samarbejdet på tværs af vores hus, og videreudvikle vores kultur. Det gør du gennem klare rammer, faglig inspiration og nysgerrighed på det vi gør. Du skal være med til at arbejde videre med at udvikle de gode forudsætninger for det pædagogiske arbejde, via implementeringen af den styrkede lærerplan. Tiltrædelse 1.august 2019. Vi forventer af dig At du har ledelseserfaring, enten fra souschef funktion eller stedfortræder. Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis. At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde. Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan, og i udviklende lege og læringsmiljøer. At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde. At du kan spille andre gode og skabe følgeskab. At du har gode kommunikations og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere. At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver.Hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og hjertet vil det være ønskeligt. Du er robust, idérig, omstillingsparat og har godt overblik. Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag. Vi tilbyder dig En personalegruppe der er i gang med implementeringen af den styrkede lærerplan og udarbejde gode lege og læringsmiljøer. En mangfoldig børnegruppe. På Børnegården er vi godt i gang med at styrke samarbejdet på tværs af huset. En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejderne videreudvikler arbejdspladsens professionelle kultur. En lederstilling med fuld ledelsestid, i et forholdsvis nyt ledelsesteam. Ansættelsesvilkår Efter gældende overenskomst og aftalen om Ny Løn. Om os Børnegården Uhrhøj er en aldersintegreret institution med 142 børn i alderen 0-6 år. Vi bor i en tidligere skole med atmosfære og sjæl, med mange dejlige store lokaler, vores egen gymnastiksal. Vores naboer er gårde, skov og mark. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bguhrhoej.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 17. juni 2019. Samtaler afholdes den 27.juni 2019 mellem 13.00-17.00. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest -og offentlig straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix787f034d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145938&DepartmentId=19969&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3529965Børnegården Uhrhøj11Jellingvej 1657100VejleDKDanmarkORS/787f034d_logo.pngORS/Small/787f034d_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent763211VejleMedium14593800119-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=787f034d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgPædagogisk leder Børnegården Uhrhøj12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361843002birca@vejle.dkDanmarkDanmark330150379Pædagogisk leder til Børnehuset ved BanenProfile Hop på vognen - her er godt at være . Om jobbet Du brænder for at være en del af et helt nyt ledelsesteam, som består af institutionsleder, pædagogisk leder samt afdelingsleder. Vi skal bl.a. arbejde med implementering af den styrkede læreplan, udvikling af det pædagogiske arbejde i en feedback kultur, i tæt samarbejde med en faglig og imødekommende personalegruppe. Du er opmærksom på, at se personalet i en travl hverdag og du tilbyder nærværende ledelse baseret på tillid, nysgerrighed og faglig sparring. Du brænder for faglighed, holder dig ajour, samtidig med at du også har lyst til at sidde med de administrative opgaver, som eksempelvis arbejdsplan, årsnorm, m.m. Tiltrædelse Den 1. marts 2020. Vi forventer af dig • At du har ledelseserfaring enten fra pædagogisk leder- souschef- eller afdelingslederstilling • Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis • At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde • Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan og i udviklende lege og læringsmiljøer • At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde • At du kan spille andre gode og skabe følgeskab • At du har gode kommunikations- og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere • At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver - hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og Hjertet vil det være en fordel • Du er robust, iderig, omstillingsparat og har et godt overblik • Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag • At du har lyst til at lave arbejdsplan og stå for overblikket af ferie, osv. • Vi forventer, du er klar til at deltage aktivt i personaleudvikling, og omsætter faglig viden i praksis • At du kan give faglig sparring til både personale og forældre Vi tilbyder dig • En stilling som pædagogisk leder i et hus hvor vi har fokus på faglig udvikling og godt arbejdsmiljø • En arbejdsplads med ca. 170 skønne børn, og ca. 50 medarbejdere, hvor forskellighed er en styrke • Et stort hus hvor tiden ikke står stille • Et hus hvor vi vægter høj faglighed hos den enkelte • En personalegruppe der er i gang med implementering af den styrkede læreplan • En mangfoldig børnegruppe • En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejdere videreudvikler arbejdspladsens pro-fessionelle kultur • En lederstilling som hovedsageligt vil bestå af ledelsestid • Mulighed for at arbejde fagligt på stuerne • Et helt nyt ledelsesteam, som vil sætte retningen og som går foran i samarbejde med personalet Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL, forhåndsaftalen og regler om lokal løndannelse. Om os Vi er en aldersintegreret daginstitution med 80 vuggestuebørn og 90 børnehavebørn. Vi er fordelt med 6 vuggestue- og 4 børnehavegrupper i Danmarksgade 23 og 2 grupper med de største børnehavebørn i Vissingsgade 32. Flere oplysninger Du er velkommen til at kontakte Susanne Skaaning, leder på tlf. 23 70 65 05 for flere oplysninger om stillingen. Der er også mulighed for at se institutionen og få svar på spørgsmål ved en rundvisning torsdag den 16.januar 2020 fra kl. 15.30 til 16.30. Tilmelding nødvendig på sussn@vejle..dk . Du kan læse mere om os på www.bvb.vejle.dk. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 20.januar 2020. Vi forventer at holde samtaler torsdag den 30. januar 2020 mellem kl. 8-16. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

”Hop på vognen - her er godt at være”.


Om jobbet
Du brænder for at være en del af et helt nyt ledelsesteam, som består af institutionsleder, pædagogisk leder samt afdelingsleder. Vi skal bl.a. arbejde med implementering af den styrkede læreplan, udvikling af det pædagogiske arbejde i en feedback kultur, i tæt samarbejde med en faglig og imødekommende personalegruppe.

Du er opmærksom på, at se personalet i en travl hverdag og du tilbyder nærværende ledelse baseret på tillid, nysgerrighed og faglig sparring.

Du brænder for faglighed, holder dig ajour, samtidig med at du også har lyst til at sidde med de administrative opgaver, som eksempelvis arbejdsplan, årsnorm, m.m.

Tiltrædelse

Den 1. marts 2020.

Vi forventer af dig
• At du har ledelseserfaring enten fra pædagogisk leder- souschef- eller afdelingslederstilling
• Du kan sætte retning, gå foran og lede udviklingen i den pædagogiske praksis
• At du mestrer konstruktiv feedback i det pædagogiske arbejde
• Kan indgå i implementeringen af den styrkede læreplan og i udviklende lege og læringsmiljøer
• At du er motiverende og er med til at skabe arbejdsglæde
• At du kan spille andre gode og skabe følgeskab
• At du har gode kommunikations- og samarbejdsevner både i forhold til medarbejdere, forældre og eksterne samarbejdspartnere
• At du har flair og kan tage ansvar for administrative opgaver - hvis du har kendskab til SBSYS og Hjernen og Hjertet vil det være en fordel
• Du er robust, iderig, omstillingsparat og har et godt overblik
• Du holder dig ajour med nye pædagogiske tiltag
• At du har lyst til at lave arbejdsplan og stå for overblikket af ferie, osv.
• Vi forventer, du er klar til at deltage aktivt i personaleudvikling, og omsætter faglig viden i praksis
• At du kan give faglig sparring til både personale og forældre


Vi tilbyder dig
• En stilling som pædagogisk leder i et hus hvor vi har fokus på faglig udvikling og godt arbejdsmiljø
• En arbejdsplads med ca. 170 skønne børn, og ca. 50 medarbejdere, hvor forskellighed er en styrke
• Et stort hus hvor tiden ikke ”står stille”
• Et hus hvor vi vægter høj faglighed hos den enkelte
• En personalegruppe der er i gang med implementering af den styrkede læreplan
• En mangfoldig børnegruppe
• En stilling, hvor du sammen med dygtige medarbejdere videreudvikler arbejdspladsens pro-fessionelle kultur
• En lederstilling som hovedsageligt vil bestå af ledelsestid
• Mulighed for at arbejde fagligt på stuerne
• Et helt nyt ledelsesteam, som vil sætte retningen og som går foran i samarbejde med personalet


Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL, forhåndsaftalen og regler om lokal løndannelse.

Om os
Vi er en aldersintegreret daginstitution med 80 vuggestuebørn og 90 børnehavebørn. Vi er fordelt med 6 vuggestue- og 4 børnehavegrupper i Danmarksgade 23 og 2 grupper med de største børnehavebørn i Vissingsgade 32.

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Susanne Skaaning, leder på tlf. 23 70 65 05 for flere oplysninger om stillingen. Der er også mulighed for at se institutionen og få svar på spørgsmål ved en rundvisning torsdag den 16.januar 2020 fra kl. 15.30 til 16.30.
Tilmelding nødvendig på sussn@vejle..dk .
Du kan læse mere om os på www.bvb.vejle.dk.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 20.januar 2020. Vi forventer at holde samtaler torsdag den 30. januar 2020 mellem kl. 8-16.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børne- og offentlig straffeattest. 


Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/16792e06_logo.pngBørnehuset ved BanenVejle2020-01-15T00:00:002020-01-20T00:00:00
330157652Leder til Bofællesskabet RugmarkenRobot Om jobbet Vil du være vores nye lederkollega i Voksenhandicap i Hedensted Kommune? Vi er en organisation i rivende udvikling og søger en leder af vores bofællesskab Rugmarken i Hedensted pr. 1. april 2020 Som leder er du ansvarlig for den daglige ledelse og drift af bofællesskabet. Du refererer til funktionsleder af Voksenhandicap. Du vil indgå i ledergruppen i Voksenhandicap som består af 7 ledere og funktionslederen. Derudover bliver du en del af hele ledergruppen i Social Omsorg, hvor der er 29 ledere.Din faste arbejdsplads bliver på Rugmarken blandt personale og beboerne. Medarbejderne i Voksenhandicap har været er i gang med et stort kompetenceløft indenfor neuropædagogik og neuropsykologi, hen over 2019 og starten af 2020. Ledelsesopgaven vil derfor også i de kommende år, bestå i at bidrage til implementering og fastholdelse af den nye viden, til gavn for borgere og medarbejdere. Pr. 5. marts 2020 implementerer vi et nyt dokumentationssystem CURA i Voksenhandicap. Din profil Vi forventer, at du: Har en relevant socialfaglig uddannelse suppleret med relevant lederuddannelse, gerne diplom i ledelse Har ledererfaring, gerne som leder for døgnpersonale inden for det pædagogiske og eller sundhedsfaglige område. Skaber retning og viser vej ved, sammen med medarbejderne, at oversætte kerneopgave og pejlemærker til mål, indsatser og opgaver for gruppen og for den enkelte. Møder andre hvor de er og laver ledelse tæt på via klar forventningsafstemning, udvikling, dialog, sparring og feedback både til gruppen og til den enkelte. Evner at skabe følgeskab og sikre rammerne for medarbejdertrivsel via det gode arbejdsmiljø nærvær og dialog Leder og implementerer relevante faglige metoder og tilgange er faglig spydspids. Evner arbejdet med økonomistyring, vagtplanlægning og andre nødvendige administrative opgaver. Er kendt for dine gode evner til at samarbejde med mange, herunder med de pårørende, og for din løsningsorienterede tilgang. Kan navigere i en politisk styret organisation. Forstår at ledelsesrollen i Social Omsorg udføres, så der udvises et fælles ansvar for alle opgaveløsninger. Du er leder af dit eget bofællesskab, men også ansvarsfuld og aktiv leder i Voksenhandicap og Social Omsorg. Det betyder, at du skal have lyst til at indgå i et kollegafællesskab med Voksenhandicap og Social Omsorgs øvrige ledere for på den måde at udvikle og styrke hele området. Derfor skal du vælge os Vi er engagerede ledere og medarbejdere, der vægter indflydelse og ordentlighed højt. Vi stiller krav til os selv og til hinanden. Du får mulighed for, via inddragelse og indflydelse, at bidrage til den fortsatte udvikling i og af Voksenhandicap. Du bliver en del af et positivt og givende fællesskab, hvor vi følelsen er i højsædet. Løn og ansættelsesvilkår Løn i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Hvis du vil vide mere Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Funkionsleder af Voksenhandicap Heidi Lindberg Jensen tlf. 29336428 mail heidi.lindberg.jensen@hedensted.dk eller Leder Klavs Thomsen Hansen 29162547 Ansøgning Ansøgningsfrist onsdag den 5. februar 2020 kl.12.00 Ansættelsessamtaler forventes afholdt: 1.samtaler afholdes den 18. februar 2020 2.samtaler afholdes den 26. februar 2020 Bemærk: inden en evt. 2. samtale, vil du blive bedt om at udfylde en test Om os Bofællesskabet Rugmarken Rugmarken er et nyere, døgndækket kommunalt bofællesskab, opført efter almenboliglovens 105 til 14 borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser i varierende grad. Målgruppen er yngre borgere. Huset er indrettet med en skærmet afdeling. Der ansat pædagoger, pædagogisk assistenter, social og sundhedshjælpere og en ernæringsassistent. VoksenhandicapMålgruppen er borgere over 18 år med betydeligt og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Voksenhandicap dækker 9 botilbud (ABL 105), Mestringsenheden, ledsagerordningen, Kildebjerget Bo- og beskæftigelsescenter (SEL 84, 103, 107 og STU) samt Aktivitetscenter Fønix (SEL 104). Der er i dag i alt 346 medarbejdere i Voksenhandicap. Social OmsorgSocial Omsorg består af Velfærdsrådgivningen, Sundhed, Rehab. og Pleje, Senior Plejehjem, Voksenhandicap samt Stab og Udvikling. Vi er ca. 1200 ansatte, inkl. hele ledergruppen med 29 ledere. Ligesom vi i Voksenhandicap arbejder med at skærpe identiteten om at være fælles om opgaven, er dette også et fokusområde på tværs af Social Omsorg. Vi arbejder ud fra 5 politiske formulerede pejlemærker som du kan se her: https: www.hedensted.dk media 5163845 Pejlemaerker.pdf Hedensted KommuneI Hedensted Kommune tror vi på borgerens potentiale både som aktør i eget liv og i forhold til deltagelse i lokalsamfundet,. Derfor er der defineret nogle klare kerneopgaver for hvert politisk fagudvalg, hvor bevægelsen for borgeren er central. Kerneopgaven for Social Omsorg er at støtte, vejlede og hjælpe så borgeren kan klare sig bedst og mest mulig selv. Værdierne i Hedensted Kommune er ansvar, dialog og udvikling. Vi tager ansvar for opgaveløsningen til gavn for borgerne. Vi gør det i ved dialog med borgerne og kollegaer på tværs i organisationen, og vi ved, at vi hele tiden må udvikle os for at kunne lykkes. Det kræver nogle gange risikovillighed, og det har vi mod og plads til.

Om jobbet

Vil du være vores nye lederkollega i Voksenhandicap i Hedensted Kommune? Vi er en organisation i rivende udvikling og søger en leder af vores bofællesskab Rugmarken i Hedensted pr. 1. april 2020

Som leder er du ansvarlig for den daglige ledelse og drift af bofællesskabet. Du refererer til funktionsleder af Voksenhandicap. Du vil indgå i ledergruppen i Voksenhandicap som består af 7 ledere og funktionslederen.

Derudover bliver du en del af hele ledergruppen i Social Omsorg, hvor der er 29 ledere.
Din faste arbejdsplads bliver på Rugmarken blandt personale og beboerne.

Medarbejderne i Voksenhandicap har været / er i gang med et stort kompetenceløft indenfor neuropædagogik og neuropsykologi, hen over 2019 og starten af 2020. Ledelsesopgaven vil derfor også i de kommende år, bestå i at bidrage til implementering og fastholdelse af den nye viden, til gavn for borgere og medarbejdere.

Pr. 5. marts 2020 implementerer vi et nyt dokumentationssystem CURA i Voksenhandicap.

 

Din profil

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant socialfaglig uddannelse suppleret med relevant lederuddannelse, gerne diplom i ledelse
  • Har ledererfaring, gerne som leder for døgnpersonale inden for det pædagogiske og/eller sundhedsfaglige område.
  • Skaber retning og viser vej ved, sammen med medarbejderne, at oversætte kerneopgave og pejlemærker til mål, indsatser og opgaver for gruppen og for den enkelte.
  • Møder andre hvor de er og laver ledelse ”tæt på” via klar forventningsafstemning, udvikling, dialog, sparring og feedback både til gruppen og til den enkelte.
  • Evner at skabe følgeskab og sikre rammerne for medarbejdertrivsel via det gode arbejdsmiljø – nærvær og dialog
  • Leder og implementerer relevante faglige metoder og tilgange – er faglig spydspids. 
  • Evner arbejdet med økonomistyring, vagtplanlægning og andre nødvendige administrative opgaver.
  • Er kendt for dine gode evner til at samarbejde med mange, herunder med de pårørende, og for din løsningsorienterede tilgang.  
  • Kan navigere i en politisk styret organisation.
  • Forstår at ledelsesrollen i Social Omsorg udføres, så der udvises et fælles ansvar for alle opgaveløsninger. Du er leder af dit eget bofællesskab, men også ansvarsfuld og aktiv leder i Voksenhandicap og Social Omsorg.

Det betyder, at du skal have lyst til at indgå i et kollegafællesskab med Voksenhandicap og Social Omsorgs øvrige ledere for på den måde at udvikle og styrke hele området.

 

Derfor skal du vælge os

Vi er engagerede ledere og medarbejdere, der vægter indflydelse og ordentlighed højt. Vi stiller krav til os selv og til hinanden.

Du får mulighed for, via inddragelse og indflydelse, at bidrage til den fortsatte udvikling i og af Voksenhandicap. Du bliver en del af et positivt og givende fællesskab, hvor ”vi” følelsen er i højsædet.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

 

Hvis du vil vide mere

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Funkionsleder af Voksenhandicap Heidi Lindberg Jensen tlf. 29336428 mail heidi.lindberg.jensen@hedensted.dk eller Leder Klavs Thomsen Hansen 29162547

 

Ansøgning

Ansøgningsfrist onsdag den 5. februar 2020 kl.12.00

Ansættelsessamtaler forventes afholdt:

1.samtaler afholdes den 18. februar 2020

2.samtaler afholdes den 26. februar 2020

Bemærk: inden en evt. 2. samtale, vil du blive bedt om at udfylde en test

 

Om os

Bofællesskabet Rugmarken

Rugmarken er et nyere, døgndækket kommunalt bofællesskab, opført efter almenboliglovens §105 til 14 borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser i varierende grad. Målgruppen er yngre borgere. Huset er indrettet med en skærmet afdeling. Der ansat pædagoger, pædagogisk assistenter, social og sundhedshjælpere og en ernæringsassistent.

Voksenhandicap
Målgruppen er borgere over 18 år med betydeligt og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Voksenhandicap dækker 9 botilbud (ABL § 105), Mestringsenheden, ledsagerordningen, Kildebjerget Bo- og beskæftigelsescenter (SEL §§ 84, 103, 107 og STU) samt Aktivitetscenter Fønix (SEL § 104). Der er i dag i alt 346 medarbejdere i Voksenhandicap. 

Social Omsorg
Social Omsorg består af Velfærdsrådgivningen, Sundhed, Rehab. og Pleje, Senior Plejehjem, Voksenhandicap samt Stab og Udvikling. Vi er ca. 1200 ansatte, inkl. hele ledergruppen med 29 ledere.


Ligesom vi i Voksenhandicap arbejder med at skærpe identiteten om at være fælles om opgaven, er dette også et fokusområde på tværs af Social Omsorg. Vi arbejder ud fra 5 politiske formulerede pejlemærker som du kan se her: https://www.hedensted.dk/media/5163845/Pejlemaerker.pdf

 

Hedensted Kommune
I Hedensted Kommune tror vi på borgerens potentiale både som aktør i eget liv og i forhold til deltagelse i lokalsamfundet,. Derfor er der defineret nogle klare kerneopgaver for hvert politisk fagudvalg, hvor bevægelsen for borgeren er central.

Kerneopgaven for Social Omsorg er at støtte, vejlede og hjælpe så borgeren kan klare sig bedst og mest mulig selv.


Værdierne i Hedensted Kommune er ansvar, dialog og udvikling. Vi tager ansvar for opgaveløsningen til gavn for borgerne. Vi gør det i/ ved dialog med borgerne og kollegaer på tværs i organisationen, og vi ved, at vi hele tiden må udvikle os for at kunne lykkes. Det kræver nogle gange risikovillighed, og det har vi mod og plads til.

Bofællesskabet RugmarkenHedensted2020-01-15T00:00:002020-02-05T00:00:00
330158682Leder til dag- og aktivitetsområdet i SocialpsykiatrienBasic Vi søger en dedikeret leder, som kan fortsætte udviklingen af vores rehabiliterende indsatser i dag- og aktivitetstilbuddene. Tilbuddene spænder fra væresteds funktioner, til individuelle og gruppeforløb i aktivitets- og beskæftigelsestilbud i Mødestedet, Estrupsgade og i PH-Aktiv i Psykiatriens hus. Tilbuddene er en del af Socialpsykiatri og rusmiddelsektionen i Silkeborg kommune. I sektionen varetager vi en bred vifte af indsatser til borgere med psykisk sårbarhed, misbrugsproblemer og social udsathed.Sektionen gennemgår aktuelt en omstrukturering, som i et vist omfang kan medføre ændring af opgaver og team sammensætningen. På Socialpsykiatri- og rusmiddelområdet arbejder vi løbende med at udvikle vores rehabiliterende tilgang og det gode liv for borgerne i samarbejde med borgere og samarbejdspartnere. Vi indgår fortløbende partnerskaber med andre kommunale afdelinger f.eks. Beskæftigelsesafdelingen, desuden med den regionale psykiatri og andre aktører mhp skabelsen af de mindst indgribende og mest sammenhængende tilbud til borgerne. Der er tale om en organisation, hvor der arbejdes aktivt med den løbende udvikling af kvaliteten i indsatserne for borgerne. Organisationskulturen i afdelingen er blandt andet kendetegnet ved høj grad forandringsparathed og højt fagligt ambitionsniveau. Sektionen hører sammen med handicapområdet under Socialafdelingen. Her har vi en fælles opgave omkring den helhedsorienterede indsats for borgeren. Vi samarbejder tæt om opgaveløsning, udvikling og styring på tværs af tilbud og myndighed. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og enhver opgaveløsning. Dine funktionerDu har som funktionsleder ansvar for den daglige personaleledelse og delegerede opgaver til ca. 27 medarbejdere, der er fordelt i teams. Du har desuden ansvaret for det faglige niveau i tilbud, der retter sig både mod beskæftigelse og sociale aktiviteter. Herunder f.eks. drift af cafeer, grupperforløb og sociale arrangementer. Ind i dette er dit ansvar desuden inddragelse af borgerne og samarbejdspartnere, fleksibel anvendelse af personalemæssige og økonomiske ressourcer og ikke mindst et godt arbejdsmiljø i tilbuddene. Du skal i samarbejde med lederteamet i Socialpsykiatri og rusmiddelsektionen skabe rammerne for, at opgaverne løses effektivt og på et højt fagligt niveau. Du skal være med til at omsætte strategier og visioner til handling, så vi når vores mål og resultater. Du vil få din base i Psykiatriens hus, hvor en del af opgaven vil være at indgå i ledelsen i Psykiatriens hus, som vi driver sammen med den regionale psykiatri. Vi søger en leder der: Har en social eller sundhedsfaglig uddannelse Har erfaring med ledelse og gerne efteruddannelse i ledelse Har erfaring med indsatser til psykisk syge og udsatte borgergrupper Kan skabe rammer for de gode rehabiliterende og inddragende forløb for borgerne Der kan sætte medarbejdernes forskellige fagligheder og styrker i spil, så de skaber de gode rehabiliterende indsatser. Har erfaring med at arbejde på tværs af sektorer og afdelinger, herunder særligt med beskæftigelsesområdet. Har en innovativ og nytænkende tilgang til ledelse og opgaveløsningen Er stærkt samarbejdsorienteret og tillidsvækkende og handlekraftig. Kan skabe enkle og bæredygtige løsninger ind i en given økonomisk ramme, og holde balancen mellem sikker drift og udvikling af fremtidens dag og aktivitetstilbud. Du ansættes i en organisation: Hvor helhed sammenhæng og samskabelse er fundamentet for den fortsatte udvikling Der kontinuerligt er på vej med spændende, udfordrende og mangesidige opgaver. Der tilpasser løsningerne til opgaverne og arbejder med mål og strategier Med tværfaglige medarbejdere der har et stort engagement og stor faglighed Hvor du refererer til sektionslederen og indgår i en velfungerende ledergruppe med seks kollegaer Hvor sparring og muligheder for lederudvikling prioriteres. Tiltrædelse pr. 1. april 2020. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: Bliv leder hos os .Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Kirsten Slumstrup på tlf. 21 25 47 60. Ansøgningsfrist tirsdag 4. februar 2020.Første samtale afholdes mandag 17. februar og den anden samtale fredag 21. februar. Kandidater, der går videre til anden samtale, må forvente at skulle gennemføre en Garuda Kompetenceprofil .Relevante links:Mødestedet:https: silkeborg.dk Kommunen Institutioner Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud Vaerestedet-MoedestedetPH-aktiv:https: silkeborg.dk Kommunen Institutioner Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud PH-aktivPsykiatriens hus:https: psykiatrienshus.silkeborg.dk Specialiseringsstrategi:https: silkeborgkommune.dk Kommunen Politikker-planer-og-strategier Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatriSocialafdelingen og ledelse:https: silkeborg.dk Kommunen Job Bliv-leder-hos-os Job-og-personprofilerVi søger en dedikeret leder, som kan fortsætte udviklingen af vores rehabiliterende indsatser i dag- og aktivitetstilbuddene. Tilbuddene spænder fra væresteds funktioner, til individuelle og gruppeforløb i aktivitets- og beskæftigelsestilbud i Mødestedet, Estrupsgade og i PH-Aktiv i Psykiatriens hus.
 
Tilbuddene er en del af Socialpsykiatri og rusmiddelsektionen i Silkeborg kommune. I sektionen varetager vi en bred vifte af indsatser til borgere med psykisk sårbarhed, misbrugsproblemer og social udsathed.
Sektionen gennemgår aktuelt en omstrukturering, som i et vist omfang kan medføre ændring af opgaver og team sammensætningen.
 
På Socialpsykiatri- og rusmiddelområdet arbejder vi løbende med at udvikle vores rehabiliterende tilgang og det gode liv for borgerne i samarbejde med borgere og samarbejdspartnere. Vi indgår fortløbende partnerskaber med andre kommunale afdelinger f.eks. Beskæftigelsesafdelingen, desuden med den regionale psykiatri og andre aktører mhp skabelsen af de mindst indgribende og mest sammenhængende tilbud til borgerne. Der er tale om en organisation, hvor der arbejdes aktivt med den løbende udvikling af kvaliteten i indsatserne for borgerne. Organisationskulturen i afdelingen er blandt andet kendetegnet ved høj grad forandringsparathed og højt fagligt ambitionsniveau.
 
Sektionen hører sammen med handicapområdet under Socialafdelingen. Her har vi en fælles opgave omkring den helhedsorienterede indsats for borgeren. Vi samarbejder tæt om opgaveløsning, udvikling og styring på tværs af tilbud og myndighed. Borgerperspektivet er afgørende i forhold til alle indsatser og enhver opgaveløsning.  
 
Dine funktioner
Du har som funktionsleder ansvar for den daglige personaleledelse og delegerede opgaver til ca. 27 medarbejdere, der er fordelt i teams. Du har desuden ansvaret for det faglige niveau i tilbud, der retter sig både mod beskæftigelse og sociale aktiviteter. Herunder f.eks. drift af cafeer, grupperforløb og sociale arrangementer. Ind i dette er dit ansvar desuden inddragelse af borgerne og samarbejdspartnere, fleksibel anvendelse af personalemæssige og økonomiske ressourcer og ikke mindst et godt arbejdsmiljø i tilbuddene.
 
Du skal i samarbejde med lederteamet i Socialpsykiatri og rusmiddelsektionen skabe rammerne for, at opgaverne løses effektivt og på et højt fagligt niveau. Du skal være med til at omsætte strategier og visioner til handling, så vi når vores mål og resultater.
 
Du vil få din base i Psykiatriens hus, hvor en del af opgaven vil være at indgå i ledelsen i Psykiatriens hus, som vi driver sammen med den regionale psykiatri.
 
Vi søger en leder der:
  • Har en social eller sundhedsfaglig uddannelse
  • Har erfaring med ledelse og gerne efteruddannelse i ledelse
  • Har erfaring med indsatser til psykisk syge og udsatte borgergrupper
  • Kan skabe rammer for de gode rehabiliterende og inddragende forløb for borgerne
  • Der kan sætte medarbejdernes forskellige fagligheder og styrker i spil, så de skaber de gode rehabiliterende indsatser.
  • Har erfaring med at arbejde på tværs af sektorer og afdelinger, herunder særligt med beskæftigelsesområdet.
  • Har en innovativ og nytænkende tilgang til ledelse og opgaveløsningen 
  • Er stærkt samarbejdsorienteret og tillidsvækkende og handlekraftig.
  • Kan skabe enkle og bæredygtige løsninger ind i en given økonomisk ramme, og holde balancen mellem ”sikker drift” og udvikling af fremtidens dag og aktivitetstilbud.
Du ansættes i en organisation:
  • Hvor helhed sammenhæng og samskabelse er fundamentet for den fortsatte udvikling
  • Der kontinuerligt er på vej med spændende, udfordrende og mangesidige opgaver.  
  • Der tilpasser løsningerne til opgaverne og arbejder med mål og strategier
  • Med tværfaglige medarbejdere der har et stort engagement og stor faglighed
  • Hvor du refererer til sektionslederen og indgår i en velfungerende ledergruppe med seks kollegaer
  • Hvor sparring og muligheder for lederudvikling prioriteres.
Tiltrædelse pr. 1. april 2020. 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt eventuel job- og personprofil mv.: "Bliv leder hos os".

Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Kirsten Slumstrup på tlf. 21 25 47 60.  
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. februar 2020.
Første samtale afholdes mandag 17. februar og den anden samtale fredag 21. februar.   
Kandidater, der går videre til anden samtale, må forvente at skulle gennemføre en Garuda Kompetenceprofil .

Relevante links:
Mødestedet:
https://silkeborg.dk/Kommunen/Institutioner/Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud/Vaerestedet-Moedestedet

PH-aktiv:
https://silkeborg.dk/Kommunen/Institutioner/Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud/PH-aktiv

Psykiatriens hus:
https://psykiatrienshus.silkeborg.dk/

Specialiseringsstrategi:
https://silkeborgkommune.dk/Kommunen/Politikker-planer-og-strategier/Det-gode-liv-Handicap-og-psykiatri

Socialafdelingen og ledelse:
https://silkeborg.dk/Kommunen/Job/Bliv-leder-hos-os/Job-og-personprofiler

ORS/Small/eb875ed7_logo.jpegSocialpsykiatriSilkeborg2020-01-16T12:00:20.3002020-02-04T00:00:00
330159498Leder af Vejledning & Mestring i Odder KommuneProfile Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for driften og den fortsatte udvikling af Vejledning & Mestring. Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, og hvor du som en del af den samlede ledergruppe under social- og borgerservicechefen får mulighed for at yde et væsentligt bidrag til udviklingen af det samlede specialiserede socialområde. Som virksomhedsleder bliver du en del af den samlede strategiske ledergruppe i Odder Kommune, og du får dermed også indflydelse på den strategiske udvikling af kommunen som helhed. For den ambitiøse leder, der brænder for målgruppen på det specialiserede socialområde, og som gerne vil være en del af en velfungerende organisation i vækst og udvikling, er dette job en enestående mulighed. Vejledning & Mestring Vejledning & Mestring er Odder Kommunes tilbud til unge og voksne borgere, der har brug for en social indsats for at kunne fungere i egen bolig. Vi favner en bred målgruppe, men alle har det til fælles, at de har behov for vejledning for at kunne mestre eget liv og deltage som aktive medborgere. Vi tilbyder en helhedsorienteret indsats, hvor vi med afsæt i borgerens hele livssituation tilrettelægger individuelle og fleksible løsninger. Vi arbejder sammen og på tværs for at skabe de bedste løsninger, og vi har fokus på, at borgeren oplever sammenhæng og helhed i indsatsen. Vejledning & Mestring er en relativ ny organisation, som blev skabt ved en sammenlægning i 2017, og vi er nu der, hvor samarbejdsrelationer er modnet og en ny fælles kultur spirer. Siden sammenlægningen er medarbejdergruppen vokset betydeligt, og i dag er vi knap 30 medarbejdere med forskellig baggrund og mangeartede kompetencer. Medarbejderne er som noget forholdsvis nyt organiseret i selvstyrende grupper. Ledelsesopgaven Som virksomhedsleder har du det overordnede strategiske, driftsmæssige og økonomiske ansvar for Vejledning & Mestring, og sammen med social- og borgerservicechefen og de øvrige virksomhedsledere på det specialiserede socialområde skal du sikre, at strategien på området omsættes til hverdagspraksis, og at det samlede område løbende udvikles. Du leder gennem og i samarbejde med en leder af medarbejdere, og samarbejdet med de tillidsvalgte prioriteres højt. Som virksomhedsleder er du formand for det lokale MED-udvalg og har ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø og høj trivsel. Den ideelle profil Vi lægger vægt på, at den nye leder har et indgående kendskab til det specialiserede socialområde samt erfaring med strategisk ledelse. Vi forventer desuden, at den nye leder brænder for at gøre en forskel for de borgere, der er i målgruppen for Vejledning & Mestrings tilbud. Faglige kompetencer og erfaring Vi forventer, at den nye leder besidder følgende faglige kompetencer og erfaring: Solid viden og erfaring fra det specialiserede socialområde og indsigt i udviklingstendenser på psykiatri-, handicap- og autismeområdet Solid ledelseserfaring, herunder erfaring med strategisk ledelse Har gennemført eller er i gang med diplomuddannelse i ledelse Kommunal indsigt og eventuel erfaring Erfaring med økonomistyring og datainformeret ledelse Erfaring med ledelse af forandrings- og kulturprocesser Personlige kompetencer Vi forventer, at den nye leder besidder følgende personlige kompetencer: Empatisk, lyttende og inddragende Visionær, proaktiv og retningssættende Tydelig leder og kommunikator Stor integritet hviler i sig selv og agerer med ordentlighed Stærke relationelle kompetencer og samarbejdsevner Rummelig og evner at favne det hele menneske og hele virksomhedens målgruppe Yderligere oplysninger Du kan læse mere om stillingen og ansættelsesprocessen i job- og personprofilen. For yderligere oplysninger om stillingen kan der rettes fortrolig henvendelse til social- og borgerservicechef Britta Kempel på tlf. 20905347. Ansøgning Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online ved upload af ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020.

Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for driften og den fortsatte udvikling af Vejledning & Mestring.

Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, og hvor du som en del af den samlede ledergruppe under social- og borgerservicechefen får mulighed for at yde et væsentligt bidrag til udviklingen af det samlede specialiserede socialområde.

Som virksomhedsleder bliver du en del af den samlede strategiske ledergruppe i Odder Kommune, og du får dermed også indflydelse på den strategiske udvikling af kommunen som helhed.

For den ambitiøse leder, der brænder for målgruppen på det specialiserede socialområde, og som gerne vil være en del af en velfungerende organisation i vækst og udvikling, er dette job en enestående mulighed.

Vejledning & Mestring

Vejledning & Mestring er Odder Kommunes tilbud til unge og voksne borgere, der har brug for en social indsats for at kunne fungere i egen bolig. Vi favner en bred målgruppe, men alle har det til fælles, at de har behov for vejledning for at kunne mestre eget liv og deltage som aktive medborgere.

Vi tilbyder en helhedsorienteret indsats, hvor vi med afsæt i borgerens hele livssituation tilrettelægger individuelle og fleksible løsninger. Vi arbejder sammen og på tværs for at skabe de bedste løsninger, og vi har fokus på, at borgeren oplever sammenhæng og helhed i indsatsen.

Vejledning & Mestring er en relativ ny organisation, som blev skabt ved en sammenlægning i 2017, og vi er nu der, hvor samarbejdsrelationer er modnet og en ny fælles kultur spirer. Siden sammenlægningen er medarbejdergruppen vokset betydeligt, og i dag er vi knap 30 medarbejdere med forskellig baggrund og mangeartede kompetencer. Medarbejderne er som noget forholdsvis nyt organiseret i selvstyrende grupper.

Ledelsesopgaven

Som virksomhedsleder har du det overordnede strategiske, driftsmæssige og økonomiske ansvar for Vejledning & Mestring, og sammen med social- og borgerservicechefen og de øvrige virksomhedsledere på det specialiserede socialområde skal du sikre, at strategien på området omsættes til hverdagspraksis, og at det samlede område løbende udvikles.

Du leder gennem og i samarbejde med en leder af medarbejdere, og samarbejdet med de tillidsvalgte prioriteres højt. Som virksomhedsleder er du formand for det lokale MED-udvalg og har ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø og høj trivsel.

Den ideelle profil

Vi lægger vægt på, at den nye leder har et indgående kendskab til det specialiserede socialområde samt erfaring med strategisk ledelse. Vi forventer desuden, at den nye leder brænder for at gøre en forskel for de borgere, der er i målgruppen for Vejledning & Mestrings tilbud.

Faglige kompetencer og erfaring

Vi forventer, at den nye leder besidder følgende faglige kompetencer og erfaring:

  • Solid viden og erfaring fra det specialiserede socialområde og indsigt i udviklingstendenser på psykiatri-, handicap- og autismeområdet
  • Solid ledelseserfaring, herunder erfaring med strategisk ledelse
  • Har gennemført eller er i gang med diplomuddannelse i ledelse
  • Kommunal indsigt og eventuel erfaring
  • Erfaring med økonomistyring og datainformeret ledelse
  • Erfaring med ledelse af forandrings- og kulturprocesser

Personlige kompetencer

Vi forventer, at den nye leder besidder følgende personlige kompetencer:

  • Empatisk, lyttende og inddragende
  • Visionær, proaktiv og retningssættende
  • Tydelig leder og kommunikator
  • Stor integritet – hviler i sig selv og agerer med ordentlighed
  • Stærke relationelle kompetencer og samarbejdsevner
  • Rummelig og evner at favne det hele menneske og hele virksomhedens målgruppe

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om stillingen og ansættelsesprocessen i job- og personprofilen.

For yderligere oplysninger om stillingen kan der rettes fortrolig henvendelse til social- og borgerservicechef Britta Kempel på tlf. 20905347.

Ansøgning

Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online ved upload af ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020.

ORS/Small/543d057c_logo.pngVejledning og MestringOdder2020-01-17T12:01:20.2072020-02-03T00:00:00
330159546Leder af Bo & Beskæftigelse i Odder KommuneProfile Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for Bo & Beskæftigelse og sammen med afdelingsledere og medarbejdere sikre den daglige drift og udvikling af arbejdspladsen. Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, hvor man også får mulighed for at yde et væsentligt bidrag til udviklingen af det specialiserede socialområde som helhed og indgår i en ledergruppe, der er kendetegnet ved et tæt samarbejde og ledelse på tværs. Som virksomhedsleder bliver man endvidere en del af den samlede strategiske ledergruppe i Odder Kommune, og får dermed indflydelse på den strategiske udvikling af kommunen som helhed en kommune med få ledelseslag, der sikrer smidighed og korte beslutningsveje. For den ambitiøse leder af ledere, der har en passion for at gøre en forskel for og sammen med målgruppen på det specialiserede socialområde er dette job en enestående mulighed. Bo & Beskæftigelse Bo & Beskæftigelse er Odder Kommunes bo- og beskæftigelsestilbud til unge og voksne med fysiske, psykiske og sociale udfordringer. Virksomheden favner en meget bred målgruppe fra sentudviklede til multihandicappede borgere. Det specialisere socialområde har en høj prioritet i Odder Kommune og Bo & Beskæftigelse har en sund økonomi. Den konkrete ledelsesopgave Som virksomhedsleder har man det overordnede strategiske, driftsmæssige og økonomiske ansvar for Bo & Beskæftigelse. Du skal således have blik for balancen mellem stabil drift og strategisk og faglig udvikling af virksomheden. Indadtil har virksomhedslederen den direkte personaleledelse af Bo & Beskæftigelses afdelingsledere, og skal således lede gennem og i samarbejde med ledere, og har det overordnede ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø og høj trivsel blandt medarbejdere og ledere. Den ideelle profil Vi lægger vægt på, at den nye leder har et indgående kendskab til det specialiserede socialområde, og har en passion for at gøre en forskel for de borgere, der er Bo & Beskæftigelses målgruppe en passion der kan ses og mærkes. Faglige kompetencer og erfaring Vi forventer, at den nye leder besidder følgende faglige kompetencer og erfaring Solid erfaring fra det specialiserede socialområde og indsigt i udviklingstendenser på voksen- og handicapområdet Solid ledelseserfaring, herunder erfaring med ledelse af ledere Har gennemført eller er i gang med diplomuddannelse i ledelse Har en pædagogisk eller socialfaglig uddannelse Erfaring med økonomistyring Erfaring med ledelse af forandrings- og kulturprocesser Personlige kompetencer Vi forventer, at den nye leder besidder følgende personlige kompetencer Empatisk, lyttende og inddragende Visionær, retningssættende og tydelig kommunikator Leder med stor integritet hviler i sig selv og agerer med ordentlighed Stærke relationelle kompetencer og samarbejdsevner Rummelig og evner at favne det hele menneske og hele virksomhedens målgruppe og pårørende Yderligere oplysninger Du kan læse mere om stillingen og ansættelsesprocessen i Job- og personprofilen her. For yderligere oplysninger om Odder Kommune og Bo & Beskæftigelse henvises til Odder Kommunes hjemmeside. Der kan desuden rettes fortrolig henvendelse i forhold til stillingen til Social- og Borgerservicechef Britta Kempel på tlf. 2090 5347. Ansøgning Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online ved upload af ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020.

Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for Bo & Beskæftigelse og sammen med afdelingsledere og medarbejdere sikre den daglige drift og udvikling af arbejdspladsen.

Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, hvor man også får mulighed for at yde et væsentligt bidrag til udviklingen af det specialiserede socialområde som helhed og indgår i en ledergruppe, der er kendetegnet ved et tæt samarbejde og ledelse på tværs.

Som virksomhedsleder bliver man endvidere en del af den samlede strategiske ledergruppe i Odder Kommune, og får dermed indflydelse på den strategiske udvikling af kommunen som helhed – en kommune med få ledelseslag, der sikrer smidighed og korte beslutningsveje.

For den ambitiøse leder af ledere, der har en passion for at gøre en forskel for og sammen med målgruppen på det specialiserede socialområde er dette job en enestående mulighed.

Bo & Beskæftigelse

Bo & Beskæftigelse er Odder Kommunes bo- og beskæftigelsestilbud til unge og voksne med fysiske, psykiske og sociale udfordringer. Virksomheden favner en meget bred målgruppe fra sentudviklede til multihandicappede borgere.

Det specialisere socialområde har en høj prioritet i Odder Kommune og Bo & Beskæftigelse har en sund økonomi.

Den konkrete ledelsesopgave

Som virksomhedsleder har man det overordnede strategiske, driftsmæssige og økonomiske ansvar for Bo & Beskæftigelse. Du skal således have blik for balancen mellem stabil drift og strategisk og faglig udvikling af virksomheden.

Indadtil har virksomhedslederen den direkte personaleledelse af Bo & Beskæftigelses afdelingsledere, og skal således lede gennem og i samarbejde med ledere, og har det overordnede ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø og høj trivsel blandt medarbejdere og ledere.

Den ideelle profil

Vi lægger vægt på, at den nye leder har et indgående kendskab til det specialiserede socialområde, og har en passion for at gøre en forskel for de borgere, der er Bo & Beskæftigelses målgruppe – en passion der kan ses og mærkes.

Faglige kompetencer og erfaring

Vi forventer, at den nye leder besidder følgende faglige kompetencer og erfaring

  • Solid erfaring fra det specialiserede socialområde og indsigt i udviklingstendenser på voksen- og handicapområdet
  • Solid ledelseserfaring, herunder erfaring med ledelse af ledere
  • Har gennemført eller er i gang med diplomuddannelse i ledelse
  • Har en pædagogisk eller socialfaglig uddannelse
  • Erfaring med økonomistyring
  • Erfaring med ledelse af forandrings- og kulturprocesser

Personlige kompetencer

Vi forventer, at den nye leder besidder følgende personlige kompetencer

  • Empatisk, lyttende og inddragende
  • Visionær, retningssættende og tydelig kommunikator
  • Leder med stor integritet – hviler i sig selv og agerer med ordentlighed
  • Stærke relationelle kompetencer og samarbejdsevner
  • Rummelig og evner at favne det hele menneske og hele virksomhedens målgruppe og pårørende

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om stillingen og ansættelsesprocessen i Job- og personprofilen her.

For yderligere oplysninger om Odder Kommune og Bo & Beskæftigelse henvises til Odder Kommunes hjemmeside.

Der kan desuden rettes fortrolig henvendelse i forhold til stillingen til Social- og Borgerservicechef Britta Kempel på tlf. 2090 5347.

Ansøgning

Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online ved upload af ansøgning med relevante bilag.

Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020.

ORS/Small/09b6879a_logo.pngBo og BeskæftigelseOdder2020-01-17T12:03:42.7832020-02-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Børnehuset ved Banen

Børnehuset ved Banen

Vejle
Hop på vognen - her er godt at være . Om jobbet Du brænder for at være en del af et helt nyt ledelsesteam, som består af institutionsleder, pædagogisk leder samt afdelingsleder. Vi skal bl.a. arbejde med implementering af den styrkede læreplan, udvi...
Indrykket:15. januar 2020

Leder til Bofællesskabet Rugmarken

Bofællesskabet Rugmarken

Hedensted
Om jobbet Vil du være vores nye lederkollega i Voksenhandicap i Hedensted Kommune? Vi er en organisation i rivende udvikling og søger en leder af vores bofællesskab Rugmarken i Hedensted pr. 1. april 2020 Som leder er du ansvarlig for den daglige le...
Indrykket:15. januar 2020

Leder til dag- og aktivitetsområdet i Socialpsykiatrien

Socialpsykiatri

Silkeborg
Vi søger en dedikeret leder, som kan fortsætte udviklingen af vores rehabiliterende indsatser i dag- og aktivitetstilbuddene. Tilbuddene spænder fra væresteds funktioner, til individuelle og gruppeforløb i aktivitets- og beskæftigelsestilbud i Mødes...
Indrykket:16. januar 2020

Leder af Vejledning & Mestring i Odder Kommune

Vejledning og Mestring

Odder
Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for driften og den fortsatte udvikling af Vejledning & Mestring. Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, og hvor du som en del af den samlede ledergruppe under social- og borgerservi...
Indrykket:17. januar 2020

Leder af Bo & Beskæftigelse i Odder Kommune

Bo og Beskæftigelse

Odder
Vi søger en ny virksomhedsleder, der kan stå i spidsen for Bo & Beskæftigelse og sammen med afdelingsledere og medarbejdere sikre den daglige drift og udvikling af arbejdspladsen. Vi tilbyder et job med stort ansvar og indflydelse, hvor man også får...
Indrykket:17. januar 2020