Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogisk personale

Pædagogisk eller sundhedsfaglig medarbejder søges

 

Bofællesskabet Kernehuset søger en medarbejder til en fast stilling fra 1. marts eller snarest muligt. Stillingen er på 25-30 timer ugentligt med skiftende arbejdstider.

Der er tale om dag-, aften- og nattevagter og weekendarbejde hver anden weekend og vi forventer, at du er indstillet på at tage ekstra vagter ved sygdom og ferie. På nuværende tidspunkt er stillingen uden nattevagter. Vi forventer, at du er uddannet pædagog, SOSU-assistent, sygeplejerske eller anden faglig relevant uddannelse gerne med erfaring indenfor demensområdet.

Den selvejende institution Kernehuset er et bofællesskab, hvor der bor 12 voksne mennesker med nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsevne. Formålet er at danne rammen om et kristent hjem. Vores opgave er at være med til at højne livskvaliteten for den enkelte og tage vare på de udfordringer som deres handicap medfører.

 

Arbejdsopgaver

  • Din opgave er at skabe et HJEM for beboerne, med respekt for deres individuelle behov.
  • Vi forventer, at der bliver draget omsorg for beboerne, og du vil være med til at løse praktiske opgaver for beboerne.
  • I nattetimerne skal der løses praktiske opgaver ud fra en fast defineret opgaveliste. Denne indeholder blandt andet rengøring i køkken og fællesområder, vask af tøj og forberedelse af mad til næste dag.
  • Du skal selvstændigt udarbejde pædagogiske planer, statusudtalelser og dokumentation af pædagogiske mål. Du skal tage ansvar som kontaktpædagog for de beboere, du er tilknyttet og skabe udvikling.

 

Kvalifikationer

Vi forventer, at:

  • Du er loyal over for Kernehusets kristne livs- og menneskesyn.
  • Du har erfaring fra lignende arbejdsområde.
  • Du har et ønske om at arbejde med voksne mennesker med nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsevne og skabe en indholdsrig hverdag for dem. Du har en positiv og anerkendende tilgang til beboerne med fokus på beboernes ressourcer og samvær. Du har respekt for beboerenes medindflydelse og selvbestemmelsesret.
  • Du kan skabe relationer til beboerne samt håndtere konflikter i pressede situationer og har erfaring med at håndtere udadreagerende adfærd.
  • Du kan skabe udvikling i det pædagogiske arbejde for den enkelte beboer.
  • Du kan arbejde efter en daglig struktur, hvor vi alle arbejder i samme retning.
  • Du er en god rollemodel, der tager initiativ, kan tage ansvar i dit arbejde på et højt fagligt niveau.
  • Du har det fint med praktiske opgaver der hører til i et hjem, i form af rengøring, madlavning, vask af tøj.
  • Vi forventer at du både kan samarbejde og arbejde alene, samt at du selvstændigt kan strukturere og prioritere i dit arbejde.
  • Du bidrager til et godt arbejdsmiljø.
  • Du har gode skriftlige færdigheder og har IT kendskab.
  • Du er vant til at udarbejde pædagogiske planer og statusudtalelser. Du har erfaring med dokumentation af pædagogiske mål. Du kan tage ansvar som kontaktpædagog for de beboere, du er tilknyttet, og skabe udvikling.
  • Du kender gældende regler for medicinhåndtering og magtanvendelse.
  • Evt. erfaring med tegn til tale.
  • Evt. uddannelse eller indgående kendskab til KRAP.
  • Evt. kursus i forflytning, magtanvendelse og medicinkursus.

 

Vi tilbyder

  • Et arbejdsmiljø med mulighed for individuel personlig og faglig udvikling.
  • Et godt kollegialt fællesskab og en hverdag med humor.
  • En arbejdsdag med både faste rammer og rummelighed.
  • Engagerede kollegaer, pårørende, bestyrelse og ledelse.
  • En ledelse med fokus på beboerne og medarbejdernes trivsel.
  • En arbejdsplads, hvor det kristne livs- og menneskesyn kendertegner hverdagen.

 

Ansøgning

Ansøgning og CV sendes til linda@kernehuset-ans.dk

Ansøgningsfristen er 27.01.19.

Har du yderligere spørgsmål vedr. Kernehuset eller den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte Linda L. Arnbjerg på tlf. 86 88 86 28

 

 

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330148022Phoenix-3680a4d212019-12-25T00:00:00Pædagogisk personale

Pædagogisk eller sundhedsfaglig medarbejder søges

 

Bofællesskabet Kernehuset søger en medarbejder til en fast stilling fra 1. marts eller snarest muligt. Stillingen er på 25-30 timer ugentligt med skiftende arbejdstider.

Der er tale om dag-, aften- og nattevagter og weekendarbejde hver anden weekend og vi forventer, at du er indstillet på at tage ekstra vagter ved sygdom og ferie. På nuværende tidspunkt er stillingen uden nattevagter. Vi forventer, at du er uddannet pædagog, SOSU-assistent, sygeplejerske eller anden faglig relevant uddannelse gerne med erfaring indenfor demensområdet.

Den selvejende institution Kernehuset er et bofællesskab, hvor der bor 12 voksne mennesker med nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsevne. Formålet er at danne rammen om et kristent hjem. Vores opgave er at være med til at højne livskvaliteten for den enkelte og tage vare på de udfordringer som deres handicap medfører.

 

Arbejdsopgaver

  • Din opgave er at skabe et HJEM for beboerne, med respekt for deres individuelle behov.
  • Vi forventer, at der bliver draget omsorg for beboerne, og du vil være med til at løse praktiske opgaver for beboerne.
  • I nattetimerne skal der løses praktiske opgaver ud fra en fast defineret opgaveliste. Denne indeholder blandt andet rengøring i køkken og fællesområder, vask af tøj og forberedelse af mad til næste dag.
  • Du skal selvstændigt udarbejde pædagogiske planer, statusudtalelser og dokumentation af pædagogiske mål. Du skal tage ansvar som kontaktpædagog for de beboere, du er tilknyttet og skabe udvikling.

 

Kvalifikationer

Vi forventer, at:

  • Du er loyal over for Kernehusets kristne livs- og menneskesyn.
  • Du har erfaring fra lignende arbejdsområde.
  • Du har et ønske om at arbejde med voksne mennesker med nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsevne og skabe en indholdsrig hverdag for dem. Du har en positiv og anerkendende tilgang til beboerne med fokus på beboernes ressourcer og samvær. Du har respekt for beboerenes medindflydelse og selvbestemmelsesret.
  • Du kan skabe relationer til beboerne samt håndtere konflikter i pressede situationer og har erfaring med at håndtere udadreagerende adfærd.
  • Du kan skabe udvikling i det pædagogiske arbejde for den enkelte beboer.
  • Du kan arbejde efter en daglig struktur, hvor vi alle arbejder i samme retning.
  • Du er en god rollemodel, der tager initiativ, kan tage ansvar i dit arbejde på et højt fagligt niveau.
  • Du har det fint med praktiske opgaver der hører til i et hjem, i form af rengøring, madlavning, vask af tøj.
  • Vi forventer at du både kan samarbejde og arbejde alene, samt at du selvstændigt kan strukturere og prioritere i dit arbejde.
  • Du bidrager til et godt arbejdsmiljø.
  • Du har gode skriftlige færdigheder og har IT kendskab.
  • Du er vant til at udarbejde pædagogiske planer og statusudtalelser. Du har erfaring med dokumentation af pædagogiske mål. Du kan tage ansvar som kontaktpædagog for de beboere, du er tilknyttet, og skabe udvikling.
  • Du kender gældende regler for medicinhåndtering og magtanvendelse.
  • Evt. erfaring med tegn til tale.
  • Evt. uddannelse eller indgående kendskab til KRAP.
  • Evt. kursus i forflytning, magtanvendelse og medicinkursus.

 

Vi tilbyder

  • Et arbejdsmiljø med mulighed for individuel personlig og faglig udvikling.
  • Et godt kollegialt fællesskab og en hverdag med humor.
  • En arbejdsdag med både faste rammer og rummelighed.
  • Engagerede kollegaer, pårørende, bestyrelse og ledelse.
  • En ledelse med fokus på beboerne og medarbejdernes trivsel.
  • En arbejdsplads, hvor det kristne livs- og menneskesyn kendertegner hverdagen.

 

Ansøgning

Ansøgning og CV sendes til linda@kernehuset-ans.dk

Ansøgningsfristen er 27.01.19.

Har du yderligere spørgsmål vedr. Kernehuset eller den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte Linda L. Arnbjerg på tlf. 86 88 86 28

 

 

 

 

 

 

2020-01-27T00:53:48.460 Pædagogisk eller sundhedsfaglig medarbejder søges Bofællesskabet Kernehuset søger en medarbejder til en fast stilling fra 1. marts eller snarest muligt. Stillingen er på 25-30 timer ugentligt med skiftende arbejdstider. Der er tale om dag-, aften- og nattevagter og weekendarbejde hver anden weekend og vi forventer, at du er indstillet på at tage ekstra vagter ved sygdom og ferie. På nuværende tidspunkt er stillingen uden nattevagter. Vi forventer, at du er uddannet pædagog, SOSU-assistent, sygeplejerske eller anden faglig relevant uddannelse gerne med erfaring indenfor demensområdet. Den selvejende institution Kernehuset er et bofællesskab, hvor der bor 12 voksne mennesker med nedsat psykisk og eller fysisk funktionsevne. Formålet er at danne rammen om et kristent hjem. Vores opgave er at være med til at højne livskvaliteten for den enkelte og tage vare på de udfordringer som deres handicap medfører. Arbejdsopgaver Din opgave er at skabe et HJEM for beboerne, med respekt for deres individuelle behov. Vi forventer, at der bliver draget omsorg for beboerne, og du vil være med til at løse praktiske opgaver for beboerne. I nattetimerne skal der løses praktiske opgaver ud fra en fast defineret opgaveliste. Denne indeholder blandt andet rengøring i køkken og fællesområder, vask af tøj og forberedelse af mad til næste dag. Du skal selvstændigt udarbejde pædagogiske planer, statusudtalelser og dokumentation af pædagogiske mål. Du skal tage ansvar som kontaktpædagog for de beboere, du er tilknyttet og skabe udvikling. Kvalifikationer Vi forventer, at: Du er loyal over for Kernehusets kristne livs- og menneskesyn. Du har erfaring fra lignende arbejdsområde. Du har et ønske om at arbejde med voksne mennesker med nedsat psykisk og eller fysisk funktionsevne og skabe en indholdsrig hverdag for dem. Du har en positiv og anerkendende tilgang til beboerne med fokus på beboernes ressourcer og samvær. Du har respekt for beboerenes medindflydelse og selvbestemmelsesret. Du kan skabe relationer til beboerne samt håndtere konflikter i pressede situationer og har erfaring med at håndtere udadreagerende adfærd. Du kan skabe udvikling i det pædagogiske arbejde for den enkelte beboer. Du kan arbejde efter en daglig struktur, hvor vi alle arbejder i samme retning. Du er en god rollemodel, der tager initiativ, kan tage ansvar i dit arbejde på et højt fagligt niveau. Du har det fint med praktiske opgaver der hører til i et hjem, i form af rengøring, madlavning, vask af tøj. Vi forventer at du både kan samarbejde og arbejde alene, samt at du selvstændigt kan strukturere og prioritere i dit arbejde. Du bidrager til et godt arbejdsmiljø. Du har gode skriftlige færdigheder og har IT kendskab. Du er vant til at udarbejde pædagogiske planer og statusudtalelser. Du har erfaring med dokumentation af pædagogiske mål. Du kan tage ansvar som kontaktpædagog for de beboere, du er tilknyttet, og skabe udvikling. Du kender gældende regler for medicinhåndtering og magtanvendelse. Evt. erfaring med tegn til tale. Evt. uddannelse eller indgående kendskab til KRAP. Evt. kursus i forflytning, magtanvendelse og medicinkursus. Vi tilbyder Et arbejdsmiljø med mulighed for individuel personlig og faglig udvikling. Et godt kollegialt fællesskab og en hverdag med humor. En arbejdsdag med både faste rammer og rummelighed. Engagerede kollegaer, pårørende, bestyrelse og ledelse. En ledelse med fokus på beboerne og medarbejdernes trivsel. En arbejdsplads, hvor det kristne livs- og menneskesyn kendertegner hverdagen. Ansøgning Ansøgning og CV sendes til linda@kernehuset-ans.dk Ansøgningsfristen er 27.01.19. Har du yderligere spørgsmål vedr. Kernehuset eller den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte Linda L. Arnbjerg på tlf. 86 88 86 2811jobnet3680a4d2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-26T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3681707Den selvejende institution Kernehuset11Rugvænget 608643Ans ByDKDanmark0
linda@kernehuset-ans.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent876458JobNet5091468509146810021-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3680a4d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3680a4d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3680a4d2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3680a4d2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/9.jpgPædagogisk personale12007991Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik363799265Linda Arnbjerglinda@kernehuset-ans.dkDKDanmarkDKDanmark330173154Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, SvalevejBasic Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads. Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling vi mangler blot dig! Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje omsorg samt hjælp til praktiske gøremål. I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger. Svalevej tilbyder: Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling. En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling. Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området. Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau). Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge. Dine arbejdsopgaver vil være at: Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats. Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud. Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt. Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde. Har gode IT-kompetencer. Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen. Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag. Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk. Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område?
 
Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området og er i proces med at kvalificere vores tilbud og vores arbejdsplads.
 
Vi har rammerne, potentialet og personalet til at forsætte en super spændende udvikling – vi mangler blot dig!
 
Svalevej består af 5 afdelinger med 34 pladser i alt, fordelt på 2 huse. Målgruppen er kendetegnet ved høj grad af kompleksitet, som f.eks. risikobetonet og udadreagerende adfærd, psykiatriske diagnoser m.m. Borgene har på forskellig vis alle behov for pleje/omsorg samt hjælp til praktiske gøremål.
 
I alle afdelinger ydes der bostøtte efter Servicelovens § 85 og samvær- og aktivitetstilbud efter Servicelovens § 104. Der er ledige stillinger i flere afdelinger.
 
Svalevej tilbyder:
  • Et levende og spændende arbejdsmiljø med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • En organisation, der lægger vægt på rummelighed, respekt, samarbejde og udvikling.
  • Engagerede og ansvarlige kollegaer, konsulenter og ledelse med en bred erfaring inden for området.
  • Intern Fagpilot-uddannelse i Neuropædagogik: Intro, Modul I, Modul II og Modul III (diplomniveau).
  • Arbejdstid i dag- og aftenvagter samt hver 2. eller hver 3. weekend. Årets ferier og helligdage er rammesat således, at man har 1. prioritet for sine ønsker på rul. Stillingerne er på 30-35 timer pr. uge.
Dine arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage afsæt i vores interne Fagpilotuddannelse og arbejde i den neuropædagogiske proces med at afdække behov, definere mål og delmål, samt dokumentere den individuelt tilpassede indsats.
  • Tage del i det tværfaglige arbejde omkring borgeren i hverdagen, hvor der ydes individuelt tilpasset bostøtte, samt integreret samværs- og aktivitetstilbud.
  • Tage del i Svalevejs monofaglige fora, hvor der arbejdes med at styrke og udvikle den socialpædagogiske indsats, samt den neuropædagogiske tilgang.
Vi forventer at du:
  • Er uddannet socialpædagog.
  • Har en stærk grundfaglighed og har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
  • Stærke kommunikative evner og lyst til formidling, læring og samarbejde.
  • Har gode IT-kompetencer.
  • Er systematisk og målrettet i opgavevaretagelsen.
  • Kan bevare overblik og fokus i en travl hverdag.
Seneste ansøgningsfrist: søndag den 1. marts 2020.
Vedlæg venligst uddannelsesbevis og anden relevant dokumentation.
Ansættelse pr. 1. april 2020 eller efter aftale.

Du kan læse mere om Specialområde Hjerneskade på www.soh.rm.dk.  Du er ligeledes velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Holt Jensen på tlf. 92 43 70 42 eller afdelingsleder Marian Engdal på tlf. 30 71 44 75.

Stillingen skal søges online via regionens hjemmeside: www.rm.dk/job. Gå ind under stillingsopslaget og følg link til ansøgningsformular.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/1661898d_logo.gifSvalevej Team 1-2Randers SØ2020-02-06T17:37:56.4132020-03-01T00:00:00
330195613SocialpædagogRobot Erfaren socialpædagog med interesse i, at bidrage til udvikling af senhjerneskadeområdetHar du interesse for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da vi har fået en opnormering i forbindelse med nogle nye spændende Stillingen er på 32-35 timer uge. Der vil være mulighed for ekstratimer i forbindelse med sygdom og ferie.Vi ønsker stillingen besat pr. 1. april 2020 eller snarest derefter.Boligerne Lene Bredahls Gade er et specialiseret tilbud til yngre senhjerneskadede, hvor der i døgndelen er 24 beboere. Der ud over har vi et aktivitetscenter med såvel interne som eksterne brugere.Den ledige stilling er i boligerne. Der vil således forekomme dag- og aftenvagter samt arbejde hver anden weekend. Beboerne er præget af funktionsnedsættelser og derved have behov for hjælp og omsorg i forbindelse med praktiske gøremål i hverdagen.Vi søger en kollega der er fagligt velfunderet, handlingsorienteret med en rolig attitude. Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer og kompetencer. Uddannelse pædagog med interesse for det neuropædagogiske områdeGerne relevant erfaring med og efter- videreuddannelse ift. senhjerneskadeområdetHar gode samarbejdsevner og kan spille ind med sin faglighed i det tværfaglige samarbejdeEr stærk i koblingen omsætningen imellem teori og praksisKan reflektere over praksis - og er indstillet på at modtage og give konstruktiv feedback med henblik på at udvikle praksis.Har evnen til professionel kontakt med brugerne, og kan håndtere balancen mellem brugerens selvbestemmelsesret og egne faglige ambitioner.Vi ønsker følgende kvaliteterPersonligt engagement En inkluderende, anerkendende og empatisk tilgang.Flair for relations arbejde og tværfaglighed.Kan lide at samarbejde såvel i teamet og på tværs af hele huset, - hvilket kræver en vis fleksibilitet omstillingsevne.Er i stand til at håndtere og bevare roen overblikket når der er travlt og ved konflikter.Du skal være indstillet påVaretagelse af basale plejeopgaverStor plejetyngde og fysisk krævende arbejde fylder en del i vores husDeltagelse i ferieture.Vi tilbyderEfteruddannelse i neuropædagogikBeboere og kolleger der værdsætter de gode grin med hinanden.Et hus hvor der er fokus på de små succeser i hverdagen.Et livfuldt hus med mange aktiviteter.En arbejdsplads, hvor god kommunikation og trivsel er i fokus.Faglige og engagerede kollegaer.Muligheder for at præge pædagogikken og kulturen.Ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor vi dokumenterer effekten af vores arbejde og reflekterer over praksis.Gode kolleger.Kørekort en fordel.AnsættelsesforholdLøn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Yderligere oplysningerHenvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.Ansøgningen sendes via link i stillingsopslaget.Ansøgningsfrist den 19. marts 2020Udvælgelse til samtale vil ske 19. marts 2020Samtaler forventes at finde sted 23. marts 2020Ansættelsesforhold32-35 timer ugeTiltrædelse01-04-2020Ansøgningsfrist19-03-2020 23:59Virksomhedens oplysningerBoligerne Lene BredahlsgadeKontaktpersonHenvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.Erfaren socialpædagog med interesse i, at bidrage til udvikling af senhjerneskadeområdet

Har du interesse for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?

Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da vi har fået en opnormering i forbindelse med nogle nye spændende Stillingen er på 32-35 timer/uge. Der vil være mulighed for ekstratimer i forbindelse med sygdom og ferie.

Vi ønsker stillingen besat pr. 1. april 2020 eller snarest derefter.

Boligerne Lene Bredahls Gade er et specialiseret tilbud til yngre senhjerneskadede, hvor der i døgndelen er 24 beboere. Der ud over har vi et aktivitetscenter med såvel interne som eksterne brugere.
Den ledige stilling er i boligerne. Der vil således forekomme dag- og aftenvagter samt arbejde hver anden weekend. Beboerne er præget af funktionsnedsættelser og derved have behov for hjælp og omsorg i forbindelse med praktiske gøremål i hverdagen.

Vi søger en kollega der er fagligt velfunderet, handlingsorienteret med en rolig attitude. Vi lægger vægt på følgende kvalifikationer og kompetencer.
  • Uddannelse pædagog med interesse for det neuropædagogiske område
  • Gerne relevant erfaring med og efter-/videreuddannelse ift. senhjerneskadeområdet
  • Har gode samarbejdsevner og kan spille ind med sin faglighed i det tværfaglige samarbejde
  • Er stærk i koblingen/omsætningen imellem teori og praksis
  • Kan reflektere over praksis - og er indstillet på at modtage og give konstruktiv feedback med henblik på at udvikle praksis.
  • Har evnen til professionel kontakt med brugerne, og kan håndtere balancen mellem brugerens selvbestemmelsesret og egne faglige ambitioner.

Vi ønsker følgende kvaliteter
  • Personligt engagement
  • En inkluderende, anerkendende og empatisk tilgang.
  • Flair for relations arbejde og tværfaglighed.
  • Kan lide at samarbejde såvel i teamet og på tværs af hele huset, - hvilket kræver en vis fleksibilitet/omstillingsevne.
  • Er i stand til at håndtere og bevare roen / overblikket når der er travlt og ved konflikter.

Du skal være indstillet på
  • Varetagelse af basale plejeopgaver
  • Stor plejetyngde og fysisk krævende arbejde fylder en del i vores hus
  • Deltagelse i ferieture.

Vi tilbyder
  • Efteruddannelse i neuropædagogik
  • Beboere og kolleger der værdsætter de gode grin med hinanden.
  • Et hus hvor der er fokus på de små succeser i hverdagen.
  • Et livfuldt hus med mange aktiviteter.
  • En arbejdsplads, hvor god kommunikation og trivsel er i fokus.
  • Faglige og engagerede kollegaer.
  • Muligheder for at præge pædagogikken og kulturen.
  • Ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, hvor vi dokumenterer effekten af vores arbejde og reflekterer over praksis.
  • Gode kolleger.

Kørekort en fordel.

Ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Henvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.

Ansøgningen sendes via link i stillingsopslaget.

Ansøgningsfrist den 19. marts 2020
Udvælgelse til samtale vil ske 19. marts 2020
Samtaler forventes at finde sted 23. marts 2020

Ansættelsesforhold
32-35 timer/uge

Tiltrædelse
01-04-2020

Ansøgningsfrist
19-03-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Boligerne Lene Bredahlsgade

Kontaktperson
Henvendelse til leder i Boligerne Lene Bredahls Gade Ghita Steenholt, mobil 29 74 50 40.

 

Randers KommuneRanders C2020-02-27T00:00:002020-03-19T00:00:00
330194573Opholdsstedet Spangen søger en pædagogRobot Stillingen er som fuldtidspædagog, hvor du skal indgå i det daglige team i det pædagogiske arbejde på stedet, herunder også alment praktisk arbejde. Din profil: -Vi forventer at du kan arbejde selvstændig samt har gode samarbejdsevner og at du har gode skriftlige kompetancer. - at du kan bevare overblikket og roen i enhver situation, være handlekraftig, loyal, fleksibel, samt brænder for et job som netop dette. Om Spangen: Vi er et velrenommeret opholdssted, med virke siden 2006. Vi er godkendt til 7 pladser og til at modtage børn og unge fra 5 år. Derudover tilbyder vi efterværn. To af pladserne er fleksible 107 pladser. Vi har fokus på menneskers ressourser,- og samtidigt en erkendelse af, at der kan være tale om forskellige udfordringer og behov i de menneskelige grundvilkår. Vi ser på mennesker som absolut unikke og individuelle personer. Vi er nærværende og værdsætter et trygt og omsorgsgivende miljø, der indbyder til dialog. Høj faglighed, ansvarlighed og ejerskab kendetegner stedet. Link: spangen-info.dk Ansøgningsfrist 9. marts 2020 Forventede jobsamtaler i uge 11. Alene de, som bliver indkaldt til samtale, får svar. Ansøgningen sendes til leder Sara Zøllner på mail mail@spangen-info.dk

Stillingen er som fuldtidspædagog, hvor du skal indgå i det daglige team i det pædagogiske arbejde på stedet, herunder også alment praktisk arbejde.

 Din profil:

-Vi forventer at du kan arbejde selvstændig samt har gode samarbejdsevner og at du har gode skriftlige kompetancer.

- at du kan bevare overblikket og roen i enhver situation, være handlekraftig, loyal, fleksibel, samt brænder for et job som netop dette.

Om Spangen:

Vi er et velrenommeret opholdssted, med virke siden 2006.

Vi er godkendt til 7 pladser og til at modtage børn og unge fra 5 år. Derudover tilbyder vi efterværn. To af pladserne er fleksible § 107 pladser.

Vi har fokus på menneskers ressourser,- og samtidigt en erkendelse af, at der kan være tale om forskellige udfordringer og behov i de menneskelige grundvilkår. Vi ser på mennesker som absolut unikke og individuelle personer.

Vi er nærværende og værdsætter et trygt og omsorgsgivende miljø, der indbyder til dialog.

Høj faglighed, ansvarlighed og ejerskab kendetegner stedet.

Link: spangen-info.dk

Ansøgningsfrist 9. marts 2020 Forventede jobsamtaler i uge 11. Alene de, som bliver indkaldt til samtale, får svar.

Ansøgningen sendes til leder Sara Zøllner på mail mail@spangen-info.dk

 

 

 

Fonden SPANGENSilkeborg2020-02-26T00:00:002020-03-09T00:00:00
330191944UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.Robot Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende konsulterende gadeplansmedarbejdere.UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. erdiagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHDer udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærder kriminelle kriminalitetstruedeer forbrugende misbrugende af alkohol og el. euforiserende stoffer har samspilsproblemer i forhold til forældreer marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.Der søges medarbejdere somer socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuseredeer i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over dennekan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge familienformår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilganghar et udstrakt kendskab til målgruppenhar erfaring i arbejdet med grupperformår at være fleksibel og er omstillingsparatkan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår strukturformår at arbejde tværfagligter indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejdeformår skriftligheder indforstået med at effektmåle.Ansøgningsfristtorsdag den 19. marts.Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.Løn- og ansættelsesvilkårI henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.Yderligere informationKan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.AnsættelsesforholdFastansættelse - fuld tid.Tiltrædelse1. marts eller snarest derefterAnsøgningsfrist19-03-2020 23:59Virksomhedens oplysningerUngebasenKontaktpersonBirgitte Lundø FischerPr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.

UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende/konsulterende gadeplansmedarbejdere.

UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eks. har sociale, psykiske, følelsesmæssige, emotionelle vanskeligheder.

Det betyder, at der kan være tale om unge, som eks. er
  • diagnosticerede indenfor autisme-spektret, angstproblematikker, psykisk sårbare, ADHD
  • er udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærd
  • er kriminelle/kriminalitetstruede
  • er forbrugende/misbrugende af alkohol og/el. euforiserende stoffer
  • har samspilsproblemer i forhold til forældre
  • er marginaliserede i forhold til uddannelse og arbejdsmarked.

Der søges medarbejdere som
  • er socialfagligt uddannede pædagoger, socialrådgivere mv.
  • har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative, løsningsfokuserede
  • er i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over denne
  • kan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge/familien
  • formår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilgang
  • har et udstrakt kendskab til målgruppen
  • har erfaring i arbejdet med grupper
  • formår at være fleksibel og er omstillingsparat
  • kan holde fokus i en, til tider, omskiftelig hverdag og formår struktur
  • formår at arbejde tværfagligt
  • er indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejde
  • formår skriftlighed
  • er indforstået med at effektmåle.

Ansøgningsfrist
torsdag den 19. marts.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. marts.

Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.

Yderligere information
Kan fås hos afdelingsledere Trine Cramer, telefon 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck, telefon 51 21 11 05 samt Centerleder Lene Gorm Jørgensen på telefon 27 53 51 19.

Ansættelsesforhold
Fastansættelse - fuld tid.

Tiltrædelse
1. marts eller snarest derefter

Ansøgningsfrist
19-03-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Ungebasen

Kontaktperson
Birgitte Lundø Fischer

 

Randers KommuneRanders NØ2020-02-21T00:00:002020-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Stærkt fagligt funderede socialpædagoger til Specialområde Hjerneskade, Svalevej

Svalevej Team 1-2

Randers SØ
Vil du være med til at gå forrest og sikre, at vi er stærke på det social- og neuropædagogiske område? Kom med på holdet i Specialområde Hjerneskade, hvor vi opnormerer vores stab af faste medarbejdere. Vi tager afsæt i den nyeste viden på området o...
Indrykket:6. februar 2020

Socialpædagog

Randers Kommune

Randers C
Erfaren socialpædagog med interesse i, at bidrage til udvikling af senhjerneskadeområdetHar du interesse for arbejdet med senhjerneskadede og vil du være med til at gøre en forskel?Boligerne i Lene Bredahls Gade i Randers Kommune søger pædagog, da v...
Indrykket:27. februar 2020

Opholdsstedet Spangen søger en pædagog

Fonden SPANGEN

Silkeborg
Stillingen er som fuldtidspædagog, hvor du skal indgå i det daglige team i det pædagogiske arbejde på stedet, herunder også alment praktisk arbejde. Din profil: -Vi forventer at du kan arbejde selvstændig samt har gode samarbejdsevner og at du har g...
Indrykket:26. februar 2020

UngeBasen søger medarbejdere til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v.

Randers Kommune

Randers NØ
Pr. 1. marts 2020, eller snarest derefter, søges medarbejder til UngeBasen. Der er tale om faste stillinger på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud, anbringelse i egen lejlighed og ha...
Indrykket:21. februar 2020