Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogisk skoleleder til Hjallerup Skole pr. 1. august 2019

Pædagogisk skoleleder til Hjallerup Skole søges
En af skolelederne på Hjallerup Skole har valgt nye udfordringer.
 
Vi søger en fuldtids skoleleder, der i samarbejde med skolens øvrige ledere vil sikre den pædagogiske- og personalemæssige drift på Hjallerup Skole. Hjallerup Skole er en del af Distrikt Hjallerup, som ud over Hjallerup Skole består af Klokkerholm og Flauenskjold Skole. Du vil blive en del af et velfungerende distriktsledelsesteam, der består af i alt 7 medlemmer, som arbejder tæt sammen om de forskellige opgaver, der opstår i distriktet.
 
Vi søger en leder

  • der har lyst til at have ansvaret for 0.-5. årgang på Hjallerup Skole
  • der brænder for fortsat pædagogiske udvikling inden for skoleområdet
  • der vil sikre den pædagogiske udvikling af Hjallerup Skole og Distrikt Hjallerup
  • der inddrager og involverer medarbejderne i den fremtidige udvikling af skolen
  • der står for opfølgningen af de nationale test og evalueringen generelt
  • der brænder for at stå i spidsen for vores vejlederkultur i samarbejde med de øvrige ledere
  • der vil indgå aktivt i distriktets ledelsesteam og bidrage til den strategiske og pædagogiske udvikling
  • der har en læreruddannelse og meget gerne har erfaring med ledelse
  • der har en lederuddannelse eller er villig til at gennemføre en sådan
Du bliver en del af Distrikt Hjallerup skoledistrikt og dermed en del af et lederteam bestående af 6 skoleledere og skoledistriktslederen.

Du kommer til at indgå i den daglige ledelse på Hjallerup Skole. Dit hovedansvarsområde vil være fra 0.-5. årgang. Derudover vil du indgå i et distriktsledelsesteam bestående af 6 skoleledere fra Klokkerholm Skole, Flauenskjold Skole, Hjallerup Skole, en skoleleder som har ansvaret for LBO/SFO området i distriktet, samt skoledistriktsleder Hans Jørgen Bæk.
Du vil referere til skoledistriktslederen, Hans Jørgen Bæk

Næste skoleår sætter vi endnu mere fokus på Inklusionsindsatsen
Vi deltager i et aktionslæringsforløbet der har overskriften ”Udvikling i Fællesskaber” og tager afsæt i den nyeste viden om, hvordan vi fagligt styrker vores inklusionsindsats i indskolingen. Forløbet er toårigt og målrettet både lærere og pædagoger i indskolingsteamene. Der er timer til sparringer fordelt over hele skoleåret. Derudover forventes det, at teamet afprøver aktioner i egen praksis imellem sparringerne.
 
Kort om Hjallerup Skole
Hjallerup Skole er placeret i den østlige ende af Brønderslev Kommune. Skolen har ca. 650 elever i dette skoleår fordelt på 0. – 9. klasse.
Skolen har stor opbakning fra forældregruppen. Personalet er kendetegnet ved en høj faglighed og et stort engagement. Mere info kan ses på vores hjemmeside.

Brønderslev Kommune
Den 1. august 2016 blev alle skoler i Brønderslev inddelt i 4 fire distrikter. Målet med opdelingen i de fire nye distrikter har været at etablere ressourcemæssige robuste skoler, at styrke overbygningsstrukturen og at arbejde med at styrke inklusionsindsatsen. I forbindelse med oprettelsen af distrikterne er der udarbejdet et ledelsesgrundlag for skoleledelser, ”Ledelse i den nye skolestruktur”. (kan rekvireres)
Brønderslev kommunale skolevæsen består i dag af disse fire distrikter:
1. Brønderslev Nord med undervisningsstederne: Hedegaardsskolen, Toftegaardsskolen, Thise Skole samt specialafdelingerne Heldagsskolen og Toften. Der er desuden i distriktet placeret et af kommunens to 10. klassecentre.
2. Brønderslev Syd med undervisningsstederne: Søndergade Skole, Skolegades Skole, Øster Brønderslev Centralskole, samt specialafdeling x-klasserne. Der er desuden i distriktet placeret kommunens modtage- og asyl-klasser.
3. Distrikt Hjallerup med undervisningsstederne: Hjallerup Skole, Klokkerholm Skole og Flauenskjold Skole samt specialtilbuddet Kontaktklasserne.
4. Distrikt Dronninglund med undervisningsstederne: Dronninglund Skole, Asaa Skole samt specialafdelingerne X-klasserne og Q-klasserne. Der er desuden i distriktet placeret et af kommunens to 10. klassecentre.
I 2016 blev der vedtaget nye skolepolitiske målsætninger for at understøtte folkeskolereformen og skabe bedre læring og trivsel for den enkelte elev. Distriktets ledelse arbejder fortsat videre med målsætningerne i de skolepolitiske målsætninger.  
Som leder i Brønderslev Kommune arbejder alle ledere ud fra en model omkring forventninger. Modellen har til hensigt at skabe tydelighed i forhold til de forventninger, der stilles til dig som leder og den kerneopgave, der skal løses. Læs mere her: Forventning til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune
Du vil som skoleleder få et godt kendskab til ’Udvikling i fællesskaber’ og herunder Varige Spor, som er to væsentlige indsatsområder, der begge skal være med til at styrke det gode børneliv og sikre en vellykket omstilling til øget inklusion i kommunen. Du kan læse mere om udvikling i fællesskaber på www.udviklingifaellesskaber.dk
 
PLF
Brønderslev Kommune har søgt kompetenceudviklingsmidler til medarbejdere og ledere med afsæt i erfaringerne og viden fra PLF Nord 1.0. De deltagende kommuner i dette 3-årige kompetenceløft er Frederikshavn -, Brønderslev-, Mariagerfjord- og Hjørring Kommuner. Formålet med kompetenceløftet er at medarbejdere og ledere anvender systematik, struktur, forpligtelse, vedholdenhed og samarbejde til at videreudvikle en professionel læringskultur. Dette skal ske ved en højere grad af deprivatisering af praksis, systematisk evaluering og analyse af elever, som omdrejningspunkt for teammedlemmernes arbejde. Hver deltager i kompetenceudviklingsforløbet skal således opnå at være i et lærings-, refleksions- og et praksisfællesskab, som styrker de professionelles læringsfællesskaber for den enkelte såvel som for hele organisationen. Du kan læse mere om det fælleskommunale PLF-projekt på www.plf-nord.dk.

Praktiske oplysninger.
Der kan tages kontakt til Hjallerup Skole for en rundvisning og snak med Hans Jørgen Bæk. Telefonnr. 99455901 eller 25559372, e-mail: hans.jorgen.baek@99454545.dk
Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat den 1. august 2019
Ansøgningsfrist søndag den 19. maj klokken 12.00
Der forventes at afholde 1. ansættelsessamtale torsdag den 23. maj kl. 17.00
I tilfælde af det bliver nødvendigt afholdes der en anden samtale mandag den 27. maj
 
Der vil blive indhentet referencer.
Der vil blive indhentet straffeattest og børneattest.
Løn og ansættelsesforhold efter forhåndsaftale med Brønderslev Kommune og Skolelederforeningen.
Ansættelsesudvalget består af følgende repræsentanter: forældrevalgte, skolebestyrelsesmedlemmer, medarbejderrepræsentanter, ledelsesrepræsentanter, skoledistriktslederen og skolechefen
Ansættelsesudvalget rådgiver skoledistriktslederen om, hvem der bør anbefales til stillingen. Skoledistriktslederen træffer den endelige beslutning.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan oplysninger fås ved henvendelse til skoledistriktsleder Hans Jørgen Bæk på telefon 25 55 93 72, 99 45 59 01 eller hans.jorgen.baek@99454545.dk
 
Ansøgning
Vi modtager kun elektroniske ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Du søger stillingen ved at klikke på linket nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside og vedhæfte din ansøgning og dit CV senest søndag den 19. maj klokken 12.00

I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er:
  • At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammer
  • At du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • At du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillid
  • At du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabet
Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013862Phoenix-6d9152a112019-04-30T00:00:00Pædagogisk skoleleder til Hjallerup Skole pr. 1. august 2019Pædagogisk skoleleder til Hjallerup Skole søges
En af skolelederne på Hjallerup Skole har valgt nye udfordringer.
 
Vi søger en fuldtids skoleleder, der i samarbejde med skolens øvrige ledere vil sikre den pædagogiske- og personalemæssige drift på Hjallerup Skole. Hjallerup Skole er en del af Distrikt Hjallerup, som ud over Hjallerup Skole består af Klokkerholm og Flauenskjold Skole. Du vil blive en del af et velfungerende distriktsledelsesteam, der består af i alt 7 medlemmer, som arbejder tæt sammen om de forskellige opgaver, der opstår i distriktet.
 
Vi søger en leder
  • der har lyst til at have ansvaret for 0.-5. årgang på Hjallerup Skole
  • der brænder for fortsat pædagogiske udvikling inden for skoleområdet
  • der vil sikre den pædagogiske udvikling af Hjallerup Skole og Distrikt Hjallerup
  • der inddrager og involverer medarbejderne i den fremtidige udvikling af skolen
  • der står for opfølgningen af de nationale test og evalueringen generelt
  • der brænder for at stå i spidsen for vores vejlederkultur i samarbejde med de øvrige ledere
  • der vil indgå aktivt i distriktets ledelsesteam og bidrage til den strategiske og pædagogiske udvikling
  • der har en læreruddannelse og meget gerne har erfaring med ledelse
  • der har en lederuddannelse eller er villig til at gennemføre en sådan
Du bliver en del af Distrikt Hjallerup skoledistrikt og dermed en del af et lederteam bestående af 6 skoleledere og skoledistriktslederen.

Du kommer til at indgå i den daglige ledelse på Hjallerup Skole. Dit hovedansvarsområde vil være fra 0.-5. årgang. Derudover vil du indgå i et distriktsledelsesteam bestående af 6 skoleledere fra Klokkerholm Skole, Flauenskjold Skole, Hjallerup Skole, en skoleleder som har ansvaret for LBO/SFO området i distriktet, samt skoledistriktsleder Hans Jørgen Bæk.
Du vil referere til skoledistriktslederen, Hans Jørgen Bæk

Næste skoleår sætter vi endnu mere fokus på Inklusionsindsatsen
Vi deltager i et aktionslæringsforløbet der har overskriften ”Udvikling i Fællesskaber” og tager afsæt i den nyeste viden om, hvordan vi fagligt styrker vores inklusionsindsats i indskolingen. Forløbet er toårigt og målrettet både lærere og pædagoger i indskolingsteamene. Der er timer til sparringer fordelt over hele skoleåret. Derudover forventes det, at teamet afprøver aktioner i egen praksis imellem sparringerne.
 
Kort om Hjallerup Skole
Hjallerup Skole er placeret i den østlige ende af Brønderslev Kommune. Skolen har ca. 650 elever i dette skoleår fordelt på 0. – 9. klasse.
Skolen har stor opbakning fra forældregruppen. Personalet er kendetegnet ved en høj faglighed og et stort engagement. Mere info kan ses på vores hjemmeside.

Brønderslev Kommune
Den 1. august 2016 blev alle skoler i Brønderslev inddelt i 4 fire distrikter. Målet med opdelingen i de fire nye distrikter har været at etablere ressourcemæssige robuste skoler, at styrke overbygningsstrukturen og at arbejde med at styrke inklusionsindsatsen. I forbindelse med oprettelsen af distrikterne er der udarbejdet et ledelsesgrundlag for skoleledelser, ”Ledelse i den nye skolestruktur”. (kan rekvireres)
Brønderslev kommunale skolevæsen består i dag af disse fire distrikter:
1. Brønderslev Nord med undervisningsstederne: Hedegaardsskolen, Toftegaardsskolen, Thise Skole samt specialafdelingerne Heldagsskolen og Toften. Der er desuden i distriktet placeret et af kommunens to 10. klassecentre.
2. Brønderslev Syd med undervisningsstederne: Søndergade Skole, Skolegades Skole, Øster Brønderslev Centralskole, samt specialafdeling x-klasserne. Der er desuden i distriktet placeret kommunens modtage- og asyl-klasser.
3. Distrikt Hjallerup med undervisningsstederne: Hjallerup Skole, Klokkerholm Skole og Flauenskjold Skole samt specialtilbuddet Kontaktklasserne.
4. Distrikt Dronninglund med undervisningsstederne: Dronninglund Skole, Asaa Skole samt specialafdelingerne X-klasserne og Q-klasserne. Der er desuden i distriktet placeret et af kommunens to 10. klassecentre.
I 2016 blev der vedtaget nye skolepolitiske målsætninger for at understøtte folkeskolereformen og skabe bedre læring og trivsel for den enkelte elev. Distriktets ledelse arbejder fortsat videre med målsætningerne i de skolepolitiske målsætninger.  
Som leder i Brønderslev Kommune arbejder alle ledere ud fra en model omkring forventninger. Modellen har til hensigt at skabe tydelighed i forhold til de forventninger, der stilles til dig som leder og den kerneopgave, der skal løses. Læs mere her: Forventning til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune
Du vil som skoleleder få et godt kendskab til ’Udvikling i fællesskaber’ og herunder Varige Spor, som er to væsentlige indsatsområder, der begge skal være med til at styrke det gode børneliv og sikre en vellykket omstilling til øget inklusion i kommunen. Du kan læse mere om udvikling i fællesskaber på www.udviklingifaellesskaber.dk
 
PLF
Brønderslev Kommune har søgt kompetenceudviklingsmidler til medarbejdere og ledere med afsæt i erfaringerne og viden fra PLF Nord 1.0. De deltagende kommuner i dette 3-årige kompetenceløft er Frederikshavn -, Brønderslev-, Mariagerfjord- og Hjørring Kommuner. Formålet med kompetenceløftet er at medarbejdere og ledere anvender systematik, struktur, forpligtelse, vedholdenhed og samarbejde til at videreudvikle en professionel læringskultur. Dette skal ske ved en højere grad af deprivatisering af praksis, systematisk evaluering og analyse af elever, som omdrejningspunkt for teammedlemmernes arbejde. Hver deltager i kompetenceudviklingsforløbet skal således opnå at være i et lærings-, refleksions- og et praksisfællesskab, som styrker de professionelles læringsfællesskaber for den enkelte såvel som for hele organisationen. Du kan læse mere om det fælleskommunale PLF-projekt på www.plf-nord.dk.

Praktiske oplysninger.
Der kan tages kontakt til Hjallerup Skole for en rundvisning og snak med Hans Jørgen Bæk. Telefonnr. 99455901 eller 25559372, e-mail: hans.jorgen.baek@99454545.dk
Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat den 1. august 2019
Ansøgningsfrist søndag den 19. maj klokken 12.00
Der forventes at afholde 1. ansættelsessamtale torsdag den 23. maj kl. 17.00
I tilfælde af det bliver nødvendigt afholdes der en anden samtale mandag den 27. maj
 
Der vil blive indhentet referencer.
Der vil blive indhentet straffeattest og børneattest.
Løn og ansættelsesforhold efter forhåndsaftale med Brønderslev Kommune og Skolelederforeningen.
Ansættelsesudvalget består af følgende repræsentanter: forældrevalgte, skolebestyrelsesmedlemmer, medarbejderrepræsentanter, ledelsesrepræsentanter, skoledistriktslederen og skolechefen
Ansættelsesudvalget rådgiver skoledistriktslederen om, hvem der bør anbefales til stillingen. Skoledistriktslederen træffer den endelige beslutning.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan oplysninger fås ved henvendelse til skoledistriktsleder Hans Jørgen Bæk på telefon 25 55 93 72, 99 45 59 01 eller hans.jorgen.baek@99454545.dk
 
Ansøgning
Vi modtager kun elektroniske ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Du søger stillingen ved at klikke på linket nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside og vedhæfte din ansøgning og dit CV senest søndag den 19. maj klokken 12.00

I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er:
  • At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammer
  • At du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • At du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillid
  • At du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabet
Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.

2019-05-19T15:52:58.757 Pædagogisk skoleleder til Hjallerup Skole søges En af skolelederne på Hjallerup Skole har valgt nye udfordringer. Vi søger en fuldtids skoleleder, der i samarbejde med skolens øvrige ledere vil sikre den pædagogiske- og personalemæssige drift på Hjallerup Skole. Hjallerup Skole er en del af Distrikt Hjallerup, som ud over Hjallerup Skole består af Klokkerholm og Flauenskjold Skole. Du vil blive en del af et velfungerende distriktsledelsesteam, der består af i alt 7 medlemmer, som arbejder tæt sammen om de forskellige opgaver, der opstår i distriktet. Vi søger en lederder har lyst til at have ansvaret for 0.-5. årgang på Hjallerup Skoleder brænder for fortsat pædagogiske udvikling inden for skoleområdetder vil sikre den pædagogiske udvikling af Hjallerup Skole og Distrikt Hjallerupder inddrager og involverer medarbejderne i den fremtidige udvikling af skolender står for opfølgningen af de nationale test og evalueringen genereltder brænder for at stå i spidsen for vores vejlederkultur i samarbejde med de øvrige ledereder vil indgå aktivt i distriktets ledelsesteam og bidrage til den strategiske og pædagogiske udviklingder har en læreruddannelse og meget gerne har erfaring med ledelseder har en lederuddannelse eller er villig til at gennemføre en sådanDu bliver en del af Distrikt Hjallerup skoledistrikt og dermed en del af et lederteam bestående af 6 skoleledere og skoledistriktslederen. Du kommer til at indgå i den daglige ledelse på Hjallerup Skole. Dit hovedansvarsområde vil være fra 0.-5. årgang. Derudover vil du indgå i et distriktsledelsesteam bestående af 6 skoleledere fra Klokkerholm Skole, Flauenskjold Skole, Hjallerup Skole, en skoleleder som har ansvaret for LBO SFO området i distriktet, samt skoledistriktsleder Hans Jørgen Bæk. Du vil referere til skoledistriktslederen, Hans Jørgen Bæk Næste skoleår sætter vi endnu mere fokus på Inklusionsindsatsen Vi deltager i et aktionslæringsforløbet der har overskriften Udvikling i Fællesskaber og tager afsæt i den nyeste viden om, hvordan vi fagligt styrker vores inklusionsindsats i indskolingen. Forløbet er toårigt og målrettet både lærere og pædagoger i indskolingsteamene. Der er timer til sparringer fordelt over hele skoleåret. Derudover forventes det, at teamet afprøver aktioner i egen praksis imellem sparringerne. Kort om Hjallerup Skole Hjallerup Skole er placeret i den østlige ende af Brønderslev Kommune. Skolen har ca. 650 elever i dette skoleår fordelt på 0. 9. klasse. Skolen har stor opbakning fra forældregruppen. Personalet er kendetegnet ved en høj faglighed og et stort engagement. Mere info kan ses på vores hjemmeside. Brønderslev Kommune Den 1. august 2016 blev alle skoler i Brønderslev inddelt i 4 fire distrikter. Målet med opdelingen i de fire nye distrikter har været at etablere ressourcemæssige robuste skoler, at styrke overbygningsstrukturen og at arbejde med at styrke inklusionsindsatsen. I forbindelse med oprettelsen af distrikterne er der udarbejdet et ledelsesgrundlag for skoleledelser, Ledelse i den nye skolestruktur . (kan rekvireres) Brønderslev kommunale skolevæsen består i dag af disse fire distrikter: 1. Brønderslev Nord med undervisningsstederne: Hedegaardsskolen, Toftegaardsskolen, Thise Skole samt specialafdelingerne Heldagsskolen og Toften. Der er desuden i distriktet placeret et af kommunens to 10. klassecentre. 2. Brønderslev Syd med undervisningsstederne: Søndergade Skole, Skolegades Skole, Øster Brønderslev Centralskole, samt specialafdeling x-klasserne. Der er desuden i distriktet placeret kommunens modtage- og asyl-klasser. 3. Distrikt Hjallerup med undervisningsstederne: Hjallerup Skole, Klokkerholm Skole og Flauenskjold Skole samt specialtilbuddet Kontaktklasserne. 4. Distrikt Dronninglund med undervisningsstederne: Dronninglund Skole, Asaa Skole samt specialafdelingerne X-klasserne og Q-klasserne. Der er desuden i distriktet placeret et af kommunens to 10. klassecentre. I 2016 blev der vedtaget nye skolepolitiske målsætninger for at understøtte folkeskolereformen og skabe bedre læring og trivsel for den enkelte elev. Distriktets ledelse arbejder fortsat videre med målsætningerne i de skolepolitiske målsætninger. Som leder i Brønderslev Kommune arbejder alle ledere ud fra en model omkring forventninger. Modellen har til hensigt at skabe tydelighed i forhold til de forventninger, der stilles til dig som leder og den kerneopgave, der skal løses. Læs mere her: Forventning til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune Du vil som skoleleder få et godt kendskab til Udvikling i fællesskaber og herunder Varige Spor, som er to væsentlige indsatsområder, der begge skal være med til at styrke det gode børneliv og sikre en vellykket omstilling til øget inklusion i kommunen. Du kan læse mere om udvikling i fællesskaber på www.udviklingifaellesskaber.dk PLF Brønderslev Kommune har søgt kompetenceudviklingsmidler til medarbejdere og ledere med afsæt i erfaringerne og viden fra PLF Nord 1.0. De deltagende kommuner i dette 3-årige kompetenceløft er Frederikshavn -, Brønderslev-, Mariagerfjord- og Hjørring Kommuner. Formålet med kompetenceløftet er at medarbejdere og ledere anvender systematik, struktur, forpligtelse, vedholdenhed og samarbejde til at videreudvikle en professionel læringskultur. Dette skal ske ved en højere grad af deprivatisering af praksis, systematisk evaluering og analyse af elever, som omdrejningspunkt for teammedlemmernes arbejde. Hver deltager i kompetenceudviklingsforløbet skal således opnå at være i et lærings-, refleksions- og et praksisfællesskab, som styrker de professionelles læringsfællesskaber for den enkelte såvel som for hele organisationen. Du kan læse mere om det fælleskommunale PLF-projekt på www.plf-nord.dk. Praktiske oplysninger. Der kan tages kontakt til Hjallerup Skole for en rundvisning og snak med Hans Jørgen Bæk. Telefonnr. 99455901 eller 25559372, e-mail: hans.jorgen.baek@99454545.dk Tiltrædelse Stillingen ønskes besat den 1. august 2019 Ansøgningsfrist søndag den 19. maj klokken 12.00 Der forventes at afholde 1. ansættelsessamtale torsdag den 23. maj kl. 17.00 I tilfælde af det bliver nødvendigt afholdes der en anden samtale mandag den 27. maj Der vil blive indhentet referencer. Der vil blive indhentet straffeattest og børneattest. Løn og ansættelsesforhold efter forhåndsaftale med Brønderslev Kommune og Skolelederforeningen. Ansættelsesudvalget består af følgende repræsentanter: forældrevalgte, skolebestyrelsesmedlemmer, medarbejderrepræsentanter, ledelsesrepræsentanter, skoledistriktslederen og skolechefen Ansættelsesudvalget rådgiver skoledistriktslederen om, hvem der bør anbefales til stillingen. Skoledistriktslederen træffer den endelige beslutning. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan oplysninger fås ved henvendelse til skoledistriktsleder Hans Jørgen Bæk på telefon 25 55 93 72, 99 45 59 01 eller hans.jorgen.baek@99454545.dk Ansøgning Vi modtager kun elektroniske ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Du søger stillingen ved at klikke på linket nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside og vedhæfte din ansøgning og dit CV senest søndag den 19. maj klokken 12.00 I Brønderslev Kommune er vi I samspil med borgerne . Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om I samspil med borgerne og vores værdier her. Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er: At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammerAt du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnereAt du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillidAt du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabetDu kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.11jobnet6d9152a1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://bronderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=51e23e94-ea3f-48a0-9247-07d8dded9aa80EuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3516535Brønderslev Kommune11Ny Rådhusplads 19700BrønderslevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751412JobNet4980747498074710030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d9152a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d9152a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d9152a1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d9152a1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/9.jpgPædagogisk skoleleder til Hjallerup Skole pr. 1. august 201912007991Dansk3Læse/ tale122914Skoleleder9Undervisning og pædagogik361628048Hansnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330093338Skoleleder til MellervangskolenBasic Tør du lede skævt, skønt og skabende?Mellervangskolen søger ny skolelederVi er profilskole for innovation, kreativitet og entreprenørskab. Det betyder, at vi vil udvikle fremtidens problemløsere med mod på at begå sig i verden. Det gør vi under sloganet: Skæv, skøn og skabende .Da vores skoleleder har fået job som skolechef i anden kommune, får du til opgave at forankre vores proces inden for kreativitet, innovation og entreprenørskab. Du skal turde være kulturbærer og understøtte Mellervangskolens kreative klima ved at have modet til at eksperimentere og gå nye veje for at optimere læring og trivsel på alle niveauer. Og så skal du kunne sætte dit eget præg på en skole, som arbejder målrettet med sin vision for 2019-2022, hvor vi blandt andet er i gang med en forankring af innovative teams.Levende miljø for læring, kreativitet og trivselMellervangskolen er som nævnt profilskole for innovation, kreativitet og entreprenørskab. Det betyder, at alle ansatte på Mellervangskolen arbejder med profilen, som en naturlig del af hverdagen. Vi arbejder i høj grad projekt- og emneorienteret i alle fag - og gerne på tværs af fag og årgange.Vi har på Mellervangskolen defineret vores fælles kerneopgave, og den er udgangspunktet for vores prioritering og vores fokus i den pædagogiske praksis. Kerneopgaven er at skabe et levende miljø for læring, kreativitet og trivsel, hvor børnene får redskaber til at arbejde innovativt og får mod på at begå sig i verden.På Mellervang skolen er åbenhed og dialog grundstenene i alt samarbejde i og udenfor skolen. Vi ønsker, at alle oplever, at vi er en skole som er præget af høje faglige ambitioner og høj faglig progression. Gennem fællesskab, kreativitet og innovative processer finder vi, sammen med dig, nye veje til at alle udvikler sig og bliver så dygtige som de kan.Om stillingen Som skoleleder skal du stå i spidsen for et velfungerende ledelsesteam, hvor du som leder af ledere, vægter sparring og dialog højt og tør at udfordre. Der ledes efter mantraet, at beslutninger skal træffes så tæt på kerneopgaven, som muligt. Det kræver, at du kan have strategisk overblik og modet til distribueret ledelse. Uddelegering og tillid er blandt vores nøgleord.Skolen er afdelingsopdelt, og vi arbejder med høj grad af selvledelse og ansvar i et forpligtende samarbejde i skolens teams. Det betyder, at du skal håndtere og bevare overblikket i en kompleks hverdag.Mellervangskolens ledelsesstruktur bygger på tænkningen i Leadership Pipeline, hvor arbejdsværdier, færdigheder og prioriteter fra Aalborg Kommunes Learning Pipeline bruges som fælles referenceramme. Se mere på www.nogetathavedeti.dk learningpipeline Vores værdigrundlag er et vigtigt afsæt for os, når vi finder og skaber løsninger, der giver værdi for de problemstillinger, vi møder. Men grundlaget er intet uden en sikker hånd, som kan og vil udfordre vanetænkningen, samtidig med at du selv er klar til at tage arbejdshandskerne på og går forrest, ved siden af eller bagved, afhængig af, hvad situationen kræver.Som menneske søger vi en person, som kan balancere det højtidelige og uhøjtidelig afhængig af den kontekst, du står i. For du skal forvente en stor kontaktflade med mange forskellige typer af samarbejdspartnere, f.eks. kommunens forvaltninger, Familiegruppen, PPR, UU, Kulturskolen, foreninger, erhvervslivet, boligselskaberne, forældre og mange flere. Vi forventer at du: Får ressourcer, pædagogik og økonomi til at hænge sammen. Er læreruddannet og har gennemført en lederuddannelse. Har gode kommunikative evner og kan kommunikere meningsskabende. Har solid ledererfaring og kan se dig selv i learning pipeline. Kan og vil lede opad gennem rette kanaler. Er skolens ansigt udadtil. Kan se dig selv yde dit bedste for at give børn og voksne en tryg og lærerig tid på vores skole. Vi kan tilbyde: Et tæt samarbejde i skolens ledelsesteam (Fire pædagogiske ledere samt teknisk serviceleder). Et godt kollegialt sammenhold i en organisation med mange medarbejdere, der værner om arbejdsmiljøet. En skole med en kreativ og innovativ tilgang. En afvekslende og spændende arbejdsplads med gode fysiske rammer. Et uhøjtideligt miljø, hvor vi tør sige Yes, jeg har lavet en fejl! og hvor vores hverdag er præget af latter, fællesskab og masser af energi. Mulighed for at sætte dit præg på en kultur vi er stolte af. Fakta:Mellervangskolen er en folkeskole med ca. 430 elever og 100 ansatte. Vi er en to-sporet skole fra 0.-9. klasse og to specialklasserækker, en for elever med specifikke indlæringsvanskeligheder indenfor sprog og kommunikation samt kontaktklasser for elever indenfor ASF.Se mere på www.mellervangskolen.dkYderligere informationer om skolen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Stefan Andreas Joensen telefon 3199 4304, skolechef Mads Rune Jørgensen 9352 0049 eller skolebestyrelsesformand John Frederiksen telefon 2639 0671.Ansøgningsfrist d. 18.oktober 2019 1. samtale er onsdag d.23. oktober 2019 og 2. samtale mandag d. 29. oktober. 2019.Hvis du som ansøger bliver inviteret til 2. samtale, vil du inden 2. samtale blive bedt om at tage Garuda personlighedstest. Begge ansættelsessamtaler afholdes på Skoleforvaltningen i Godthåbsgade 8, 9400 Nørresundby. Lederstillingen er omfattet af aftale om lokal løn og indgået forhåndsaftale, svarende til en årsløn på omkring kr. 608.952 excl. pension. Øvrige ansættelsesforhold efter gældende overenskomst aftale indgået med KL. Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Læs mere på http: www.aalborgkommune.dk attest Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Tør du lede skævt, skønt og skabende?
Mellervangskolen søger ny skoleleder

Vi er profilskole for innovation, kreativitet og entreprenørskab. Det betyder, at vi vil udvikle fremtidens problemløsere med mod på at begå sig i verden. Det gør vi under sloganet: "Skæv, skøn og skabende".
Da vores skoleleder har fået job som skolechef i anden kommune, får du til opgave at forankre vores proces inden for kreativitet, innovation og entreprenørskab. Du skal turde være kulturbærer og understøtte Mellervangskolens kreative klima ved at have modet til at eksperimentere og gå nye veje for at optimere læring og trivsel på alle niveauer. Og så skal du kunne sætte dit eget præg på en skole, som arbejder målrettet med sin vision for 2019-2022, hvor vi blandt andet er i gang med en forankring af innovative teams.
Levende miljø for læring, kreativitet og trivsel
Mellervangskolen er som nævnt profilskole for innovation, kreativitet og entreprenørskab. Det betyder, at alle ansatte på Mellervangskolen arbejder med profilen, som en naturlig del af hverdagen. Vi arbejder i høj grad projekt- og emneorienteret i alle fag - og gerne på tværs af fag og årgange.
Vi har på Mellervangskolen defineret vores fælles kerneopgave, og den er udgangspunktet for vores prioritering og vores fokus i den pædagogiske praksis. Kerneopgaven er at skabe et levende miljø for læring, kreativitet og trivsel, hvor børnene får redskaber til at arbejde innovativt og får mod på at begå sig i verden.
På Mellervang skolen er åbenhed og dialog grundstenene i alt samarbejde i og udenfor skolen. Vi ønsker, at alle oplever, at vi er en skole som er præget af høje faglige ambitioner og høj faglig progression. Gennem fællesskab, kreativitet og innovative processer finder vi, sammen med dig, nye veje til at alle udvikler sig og bliver så dygtige som de kan.
Om stillingen
Som skoleleder skal du stå i spidsen for et velfungerende ledelsesteam, hvor du som leder af ledere, vægter sparring og dialog højt og tør at udfordre. Der ledes efter mantraet, at beslutninger skal træffes så tæt på kerneopgaven, som muligt. Det kræver, at du kan have strategisk overblik og modet til distribueret ledelse. Uddelegering og tillid er blandt vores nøgleord.
Skolen er afdelingsopdelt, og vi arbejder med høj grad af selvledelse og ansvar i et forpligtende samarbejde i skolens teams. Det betyder, at du skal håndtere og bevare overblikket i en kompleks hverdag.
Mellervangskolens ledelsesstruktur bygger på tænkningen i Leadership Pipeline, hvor arbejdsværdier, færdigheder og prioriteter fra Aalborg Kommunes ”Learning Pipeline” bruges som fælles referenceramme. Se mere på www.nogetathavedeti.dk/learningpipeline 
Vores værdigrundlag er et vigtigt afsæt for os, når vi finder og skaber løsninger, der giver værdi for de problemstillinger, vi møder.  Men grundlaget er intet uden en sikker hånd, som kan og vil udfordre vanetænkningen, samtidig med at du selv er klar til at tage arbejdshandskerne på og går forrest, ved siden af eller bagved, afhængig af, hvad situationen kræver.
Som menneske søger vi en person, som kan balancere det højtidelige og uhøjtidelig afhængig af den kontekst, du står i. For du skal forvente en stor kontaktflade med mange forskellige typer af samarbejdspartnere, f.eks. kommunens forvaltninger, Familiegruppen, PPR, UU, Kulturskolen, foreninger, erhvervslivet, boligselskaberne, forældre og mange flere.
 
 
 
Vi forventer at du:
  • Får ressourcer, pædagogik og økonomi til at hænge sammen.
  • Er læreruddannet og har gennemført en lederuddannelse.
  • Har gode kommunikative evner og kan kommunikere meningsskabende.
  • Har solid ledererfaring og kan se dig selv i learning pipeline.
  • Kan og vil lede opad gennem rette kanaler.
  • Er skolens ansigt udadtil. 
  • Kan se dig selv yde dit bedste for at give børn og voksne en tryg og lærerig tid på vores skole.
Vi kan tilbyde:
  • Et tæt samarbejde i skolens ledelsesteam (Fire pædagogiske ledere samt teknisk serviceleder).
  • Et godt kollegialt sammenhold i en organisation med mange medarbejdere, der værner om arbejdsmiljøet.
  • En skole med en kreativ og innovativ tilgang.
  • En afvekslende og spændende arbejdsplads med gode fysiske rammer.
  • Et uhøjtideligt miljø, hvor vi tør sige ”Yes, jeg har lavet en fejl!” og hvor vores hverdag er præget af latter, fællesskab og masser af energi.
  • Mulighed for at sætte dit præg på en kultur vi er stolte af.
Fakta:
Mellervangskolen er en folkeskole med ca. 430 elever og 100 ansatte. Vi er en to-sporet skole fra 0.-9. klasse og to specialklasserækker, en for elever med specifikke indlæringsvanskeligheder indenfor sprog og kommunikation samt kontaktklasser for elever indenfor ASF.
Se mere på www.mellervangskolen.dk
Yderligere informationer om skolen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Stefan Andreas Joensen telefon 3199 4304, skolechef Mads Rune Jørgensen 9352 0049 eller skolebestyrelsesformand John Frederiksen telefon 2639 0671.
Ansøgningsfrist d. 18.oktober 2019
1. samtale er onsdag d.23. oktober 2019 og 2. samtale mandag d. 29. oktober. 2019.
Hvis du som ansøger bliver inviteret til 2. samtale, vil du inden 2. samtale blive bedt om at tage Garuda personlighedstest.
 
Begge ansættelsessamtaler afholdes på Skoleforvaltningen i Godthåbsgade 8, 9400 Nørresundby.
 
Lederstillingen er omfattet af aftale om lokal løn og indgået forhåndsaftale, svarende til en årsløn på omkring kr. 608.952 excl. pension. Øvrige ansættelsesforhold efter gældende overenskomst/aftale indgået med KL. 
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest. Læs mere på http://www.aalborgkommune.dk/attest 

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
 

ORS/Small/ff0d4beb_logo.gifMellervangskolenAalborg Øst2019-09-20T14:00:23.5702019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skoleleder til Mellervangskolen

Mellervangskolen

Aalborg Øst
Tør du lede skævt, skønt og skabende?Mellervangskolen søger ny skolelederVi er profilskole for innovation, kreativitet og entreprenørskab. Det betyder, at vi vil udvikle fremtidens problemløsere med mod på at begå sig i verden. Det gør vi under slog...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019