Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogisk udviklingskonsulent

Er du vores nye fyrtårn på indskolingsområdet? Brænder du som konsulent for at udvikle de bedste rammer for børns overgang mellem børnehave, skole og fritidstilbud? Så er det dig vi søger!

Hvem er vi?

Center for Skole og Uddannelse består af Fagligt Center (rådhuset), ni folkeskoler inkl. SFO’er, hvor syv af skolerne i dag har et specialundervisningstilbud tilknyttet. Derud over har vi en specialskole, en Ungdomsskole, en musikskole samt fem klubber.

Vi er opdelt i to teams på Rådhuset, Analyse & Administration og Pædagogik & Udvikling. Du kommer til at tilhøre det sidste team.

Alle ledere for skoler og klubber har sammen med medarbejderne i Fagligt Center i 2018 udarbejdet en fælles faglig strategi, der er gældende for hele centeret – decentralt og på rådhuset. Den faglige strategi indeholder syv fokusområder, som vi i fællesskab skal arbejde sammen om i de kommende år.

De syv fokuspunkter er: Professionelle læringsfællesskaber, Inkluderende fællesskaber for alle børn og unge, Stærkt og aktivt forældresamarbejde, De bedste veje til ungdomsuddannelse og job, Fysiske rammer, der fremmer læring og trivsel, Viden og data som grundlag for ledelse og faglig praksis og Tværgående samarbejde.

Igangværende indsatser & mål for dit kommende arbejde:

Hvidovre Kommune er optaget af, hvordan vi kan skabe større sammenhæng for børnene i overgangen mellem de forskellige tilbud.

Mål for dit arbejde:

  • De børn, der er i risiko for at fa° en dårlig start pa° skolelivet, skal opspores i dagtilbuddet, og der skal særlig fokus på disse børns trivsel.
  • Børn, der oplever lav skoletrivsel i skolestarten, skal have hurtig og tilstrækkelig støtte. De skal identificeres så snart den lave skoletrivsel opstår.
  • Børnefællesskaberne er af afgørende betydning for børnenes skoletrivsel. Derfor er der behov for at skabe inkluderende børnefællesskaber, hvor alle børn føler, at der er plads til dem.
  • I Hvidovre Kommune har vi først i 2014 ændret strukturen fra fritidshjem til SFO. Derfor skal samarbejdet mellem lærere og pædagoger stadig udvikles, styrkes og understøttes. Det skal du også stå i spidsen for.
Vi forventer at du skal kunne:

  • Udvikle nye indsatser, der styrker sammenhængen og forbedre overgangen mellem børnehave, skole og fritidstilbud
  • Øge og styrke børnehaver og skolers forståelse af hinanden og udfordre, hvad skoleparathed betyder i deres respektive kontekst i tæt samarbejde med Børne og Famileafdelingen
  • Kvalificere og styrke skolernes og SFO’ernes samarbejde
  • Facilitere vores fagledernetværk med de faglige ledere fra indskolingen og SFO
  • Være med til at udvikle og understøtte skolernes arbejde med inklusion
  • Bygge bro mellem lærere og pædagoger og facilitere en fælles forståelse med barnet i centrum
  • Holde dig orienteret om ny lovgivning, der er på vej og skabe netværk med skolerne
Hvem er du?

Faglige kvalifikationer

  • Du har erfaring fra skoleverdenen og er uddannet lærer, pædagog eller lignende med relevant efter-/videreuddannelse
  • Du har et bredt kendskab til pædagogik og indgående kendskab til arbejdet med overgange
  • Du har erfaring med eller lyst til at lede og drive forandringsprocesser
  • Du har erfaring med at skabe inkluderende fællesskaber og ved, at vi nogle gange må ændre situationen omkring barnet, for at skabe nye handlemuligheder
  • Du er analytisk stærk og god til både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Du arbejder struktureret og løsningsorienteret
Personlige kvalifikationer:

  • Du trives i en politisk styret organisation og navigerer let på tværs af faggrupper og kommunale snitflader
  • Du er vant til forskelligartede opgaver, og trives i både selvstændig opgaveløsning og med samarbejde
  • Du er skarp til at fokusere på detaljer uden at miste overblikket
  • Du er ambitiøs på børnenes vegne og tænker og handler empatisk
  • Du holder hovedet koldt, når bølgerne går højt og evner at holde mange opgaver i gang
  • Du evner at tænke i pragmatiske løsninger
  • Du har et højt humør og en positiv og optimistisk tilgang til arbejdet og kollegaer
Øvrige oplysninger

Du vil blive ansat som pædagogisk udviklingskonsulent i Fagligt Center. Ansættelsen pr. 1. maj 2020

Ansøgningsfrist og samtaler

Ansøgningsfrist mandag den 17. februar 2020

Der vil være 2 samtaler, og de forventes afholdt i uge 10 og uge 12.

Du er velkommen til at kontakte faglig leder, Bettina Jacoby, tlf: 4185 0272 for yderligere oplysninger eller ved afklarende spørgsmål.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330155887Phoenix-99cc407e12020-01-14T00:00:00Pædagogisk udviklingskonsulentEr du vores nye fyrtårn på indskolingsområdet? Brænder du som konsulent for at udvikle de bedste rammer for børns overgang mellem børnehave, skole og fritidstilbud? Så er det dig vi søger!

Hvem er vi?

Center for Skole og Uddannelse består af Fagligt Center (rådhuset), ni folkeskoler inkl. SFO’er, hvor syv af skolerne i dag har et specialundervisningstilbud tilknyttet. Derud over har vi en specialskole, en Ungdomsskole, en musikskole samt fem klubber.

Vi er opdelt i to teams på Rådhuset, Analyse & Administration og Pædagogik & Udvikling. Du kommer til at tilhøre det sidste team.

Alle ledere for skoler og klubber har sammen med medarbejderne i Fagligt Center i 2018 udarbejdet en fælles faglig strategi, der er gældende for hele centeret – decentralt og på rådhuset. Den faglige strategi indeholder syv fokusområder, som vi i fællesskab skal arbejde sammen om i de kommende år.

De syv fokuspunkter er: Professionelle læringsfællesskaber, Inkluderende fællesskaber for alle børn og unge, Stærkt og aktivt forældresamarbejde, De bedste veje til ungdomsuddannelse og job, Fysiske rammer, der fremmer læring og trivsel, Viden og data som grundlag for ledelse og faglig praksis og Tværgående samarbejde.

Igangværende indsatser & mål for dit kommende arbejde:

Hvidovre Kommune er optaget af, hvordan vi kan skabe større sammenhæng for børnene i overgangen mellem de forskellige tilbud.

Mål for dit arbejde:

  • De børn, der er i risiko for at fa° en dårlig start pa° skolelivet, skal opspores i dagtilbuddet, og der skal særlig fokus på disse børns trivsel.
  • Børn, der oplever lav skoletrivsel i skolestarten, skal have hurtig og tilstrækkelig støtte. De skal identificeres så snart den lave skoletrivsel opstår.
  • Børnefællesskaberne er af afgørende betydning for børnenes skoletrivsel. Derfor er der behov for at skabe inkluderende børnefællesskaber, hvor alle børn føler, at der er plads til dem.
  • I Hvidovre Kommune har vi først i 2014 ændret strukturen fra fritidshjem til SFO. Derfor skal samarbejdet mellem lærere og pædagoger stadig udvikles, styrkes og understøttes. Det skal du også stå i spidsen for.
Vi forventer at du skal kunne:

  • Udvikle nye indsatser, der styrker sammenhængen og forbedre overgangen mellem børnehave, skole og fritidstilbud
  • Øge og styrke børnehaver og skolers forståelse af hinanden og udfordre, hvad skoleparathed betyder i deres respektive kontekst i tæt samarbejde med Børne og Famileafdelingen
  • Kvalificere og styrke skolernes og SFO’ernes samarbejde
  • Facilitere vores fagledernetværk med de faglige ledere fra indskolingen og SFO
  • Være med til at udvikle og understøtte skolernes arbejde med inklusion
  • Bygge bro mellem lærere og pædagoger og facilitere en fælles forståelse med barnet i centrum
  • Holde dig orienteret om ny lovgivning, der er på vej og skabe netværk med skolerne
Hvem er du?

Faglige kvalifikationer

  • Du har erfaring fra skoleverdenen og er uddannet lærer, pædagog eller lignende med relevant efter-/videreuddannelse
  • Du har et bredt kendskab til pædagogik og indgående kendskab til arbejdet med overgange
  • Du har erfaring med eller lyst til at lede og drive forandringsprocesser
  • Du har erfaring med at skabe inkluderende fællesskaber og ved, at vi nogle gange må ændre situationen omkring barnet, for at skabe nye handlemuligheder
  • Du er analytisk stærk og god til både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • Du arbejder struktureret og løsningsorienteret
Personlige kvalifikationer:

  • Du trives i en politisk styret organisation og navigerer let på tværs af faggrupper og kommunale snitflader
  • Du er vant til forskelligartede opgaver, og trives i både selvstændig opgaveløsning og med samarbejde
  • Du er skarp til at fokusere på detaljer uden at miste overblikket
  • Du er ambitiøs på børnenes vegne og tænker og handler empatisk
  • Du holder hovedet koldt, når bølgerne går højt og evner at holde mange opgaver i gang
  • Du evner at tænke i pragmatiske løsninger
  • Du har et højt humør og en positiv og optimistisk tilgang til arbejdet og kollegaer
Øvrige oplysninger

Du vil blive ansat som pædagogisk udviklingskonsulent i Fagligt Center. Ansættelsen pr. 1. maj 2020

Ansøgningsfrist og samtaler

Ansøgningsfrist mandag den 17. februar 2020

Der vil være 2 samtaler, og de forventes afholdt i uge 10 og uge 12.

Du er velkommen til at kontakte faglig leder, Bettina Jacoby, tlf: 4185 0272 for yderligere oplysninger eller ved afklarende spørgsmål.

2020-02-17T18:50:55 Er du vores nye fyrtårn på indskolingsområdet? Brænder du som konsulent for at udvikle de bedste rammer for børns overgang mellem børnehave, skole og fritidstilbud? Så er det dig vi søger! Hvem er vi? Center for Skole og Uddannelse består af Fagligt Center (rådhuset), ni folkeskoler inkl. SFO er, hvor syv af skolerne i dag har et specialundervisningstilbud tilknyttet. Derud over har vi en specialskole, en Ungdomsskole, en musikskole samt fem klubber. Vi er opdelt i to teams på Rådhuset, Analyse & Administration og Pædagogik & Udvikling. Du kommer til at tilhøre det sidste team. Alle ledere for skoler og klubber har sammen med medarbejderne i Fagligt Center i 2018 udarbejdet en fælles faglig strategi, der er gældende for hele centeret decentralt og på rådhuset. Den faglige strategi indeholder syv fokusområder, som vi i fællesskab skal arbejde sammen om i de kommende år. De syv fokuspunkter er: Professionelle læringsfællesskaber, Inkluderende fællesskaber for alle børn og unge, Stærkt og aktivt forældresamarbejde, De bedste veje til ungdomsuddannelse og job, Fysiske rammer, der fremmer læring og trivsel, Viden og data som grundlag for ledelse og faglig praksis og Tværgående samarbejde. Igangværende indsatser & mål for dit kommende arbejde: Hvidovre Kommune er optaget af, hvordan vi kan skabe større sammenhæng for børnene i overgangen mellem de forskellige tilbud. Mål for dit arbejde: De børn, der er i risiko for at fa° en dårlig start pa° skolelivet, skal opspores i dagtilbuddet, og der skal særlig fokus på disse børns trivsel. Børn, der oplever lav skoletrivsel i skolestarten, skal have hurtig og tilstrækkelig støtte. De skal identificeres så snart den lave skoletrivsel opstår. Børnefællesskaberne er af afgørende betydning for børnenes skoletrivsel. Derfor er der behov for at skabe inkluderende børnefællesskaber, hvor alle børn føler, at der er plads til dem. I Hvidovre Kommune har vi først i 2014 ændret strukturen fra fritidshjem til SFO. Derfor skal samarbejdet mellem lærere og pædagoger stadig udvikles, styrkes og understøttes. Det skal du også stå i spidsen for. Vi forventer at du skal kunne: Udvikle nye indsatser, der styrker sammenhængen og forbedre overgangen mellem børnehave, skole og fritidstilbud Øge og styrke børnehaver og skolers forståelse af hinanden og udfordre, hvad skoleparathed betyder i deres respektive kontekst i tæt samarbejde med Børne og Famileafdelingen Kvalificere og styrke skolernes og SFO ernes samarbejde Facilitere vores fagledernetværk med de faglige ledere fra indskolingen og SFO Være med til at udvikle og understøtte skolernes arbejde med inklusion Bygge bro mellem lærere og pædagoger og facilitere en fælles forståelse med barnet i centrum Holde dig orienteret om ny lovgivning, der er på vej og skabe netværk med skolerne Hvem er du? Faglige kvalifikationer Du har erfaring fra skoleverdenen og er uddannet lærer, pædagog eller lignende med relevant efter- videreuddannelse Du har et bredt kendskab til pædagogik og indgående kendskab til arbejdet med overgange Du har erfaring med eller lyst til at lede og drive forandringsprocesser Du har erfaring med at skabe inkluderende fællesskaber og ved, at vi nogle gange må ændre situationen omkring barnet, for at skabe nye handlemuligheder Du er analytisk stærk og god til både mundtlig og skriftlig kommunikation Du arbejder struktureret og løsningsorienteret Personlige kvalifikationer: Du trives i en politisk styret organisation og navigerer let på tværs af faggrupper og kommunale snitflader Du er vant til forskelligartede opgaver, og trives i både selvstændig opgaveløsning og med samarbejde Du er skarp til at fokusere på detaljer uden at miste overblikket Du er ambitiøs på børnenes vegne og tænker og handler empatisk Du holder hovedet koldt, når bølgerne går højt og evner at holde mange opgaver i gang Du evner at tænke i pragmatiske løsninger Du har et højt humør og en positiv og optimistisk tilgang til arbejdet og kollegaer Øvrige oplysninger Du vil blive ansat som pædagogisk udviklingskonsulent i Fagligt Center. Ansættelsen pr. 1. maj 2020 Ansøgningsfrist og samtaler Ansøgningsfrist mandag den 17. februar 2020 Der vil være 2 samtaler, og de forventes afholdt i uge 10 og uge 12. Du er velkommen til at kontakte faglig leder, Bettina Jacoby, tlf: 4185 0272 for yderligere oplysninger eller ved afklarende spørgsmål.11Jobnet99cc407e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1065&ProjectId=145458&DepartmentId=19140&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3690826Hvidovre Kommune11Hvidovrevej 2782650Hvidovre41850272DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000883929JobNet5098758509875810013-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99cc407ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=99cc407ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99cc407e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99cc407e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgPædagogisk udviklingskonsulent12007991Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration363921052Bettinanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330186331Konsulent med sundhedsfaglig klinisk baggrund til Patientforløb på Amager og Hvidovre HospitalRobot Vil du arbejde med klinisk undervisning? Så er stillingen som konsulent i Patientforløb måske noget for dig. Om jobbet Amager og Hvidovre Hospital (AHH) ønsker at styrke den kliniske færdighedstræning på akutområdet og søger derfor en konsulent med bred klinisk baggrund til Patientforløb. Patientforløb er en administrativ stab, der arbejder på tværs af hospitalets kliniske afdelinger inden for bl.a. forbedringsarbejde, patientsikkerhed, patient og pårørendeinddragelse og klinisk træning. Du vil primært være tilknyttet afdelingens spor for Klinisk Træning med særlig fokus på planlægning og afvikling af simulations- og færdighedstræning. Det forventes også, at du bidrager til Patientforløbs øvrige drifts- og udviklingsopgaver, der relaterer sig til dette fagområde. Du refererer til stabschefen for Patientforløb. Klinisk Træning består af fire sundhedsfaglige konsulenter, der målrettet arbejder med strategisk kompetenceudvikling af det kliniske personale på hospitalets tre matrikler: Hvidovre, Amager og Glostrup, Medicinsk Afdeling. Ambitionen er at sikre, at hospitalet har et fagligt ekspertmiljø inden for praksisnær kompetenceudvikling og kliniknær simulationstræning, der understøtter, at det kliniske personale på AHH kompetent og omsorgsfuldt kan hjælpe patienten hurtigt fra diagnose til behandling og sikkert hjem til hverdagen. Opgaverne Opgaverne i Klinisk Træning veksler mellem drift og udvikling af træningstilbud. Konkrete opgaver kunne være: Udvikle klinisk monofaglige og tværfaglige kompetenceforløb Undervise i skillstræning og færdighedsstationer Planlægge og organisere regional undervisning på hospitalet, fx Godt på vej i sygeplejen Forestå teamtræning, præ- og postgraduat, i samarbejde med hospitaletsinstruktører Undervisning i hjertelungeredning Betjening af diverse udstyr til simulationstræning Facilitere In situ træninger på hospitalets sengeafsnit, fx med inddragelse af anvendelse af Sundhedsplatformen Bidrage til patientsikkerhedsanalyser, så læringspunkter inddrages i udvikling af simulationstræning Kvalifikationer Vi søger en person med klinisk erfaring fra akutområdet og lyst til at undervise samt skabe udvikling. Det er en fordel at have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen. Jobbet kræver, at du kan samarbejde og rådgive alle specialer og faggrupper repræsenteret på AHH i forhold til kompetenceudviklingsopgaver og har forståelse for at navigere i feltet mellem klinik og administration. Derudover skal du kunne: Arbejde selvstændigt og søge råd og sparring hos kollegaer Planlægge, drive processer og være i stand til at følge opgaverne til dørs Tilrettelægge opgaver så fælles mål og visioner for hospitalet indtænkes i løsningerne Spotte nye kliniknære behov og kunne gå i dialog med klinikken om at opstille læringsmål I Patientforløb arbejder vi med at udvikle nye undervisningsmetoder, som understøtter patientsikkerhed, tager højde for de kliniske patientforløb i den daglige drift, udvikling af Nyt Amager og Hvidovre Hospital (NAHH) samt den teknologiske udvikling. Dette kræver en iværksætterlyst hvor engagement, handlekraft og opfindsomhed også er en del af dig. Yderligere oplysninger Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stabschef Lotte Hede, telefon 38620556, eller udviklingskonsulent Jesper Friis-Hansen, telefon 38621635, kan kontaktes fra uge 8 for yderligere oplysninger om stillingens indhold eller for yderligere oplysninger om afdelingen. Ansøgningsfrist Din ansøgning skal være os i hænde senest tirsdag den 10. marts via link. Samtaler forventes afholdt i løbet af uge 12. Der vil være en case i forbindelse med samtalen.Vil du arbejde med klinisk undervisning? Så er stillingen som konsulent i Patientforløb måske noget for dig. Om jobbet

Amager og Hvidovre Hospital (AHH) ønsker at styrke den kliniske færdighedstræning på akutområdet og søger derfor en konsulent med bred klinisk baggrund til Patientforløb. Patientforløb er en administrativ stab, der arbejder på tværs af hospitalets kliniske afdelinger inden for bl.a. forbedringsarbejde, patientsikkerhed, patient – og pårørendeinddragelse og klinisk træning.

Du vil primært være tilknyttet afdelingens spor for Klinisk Træning med særlig fokus på planlægning og afvikling af simulations- og færdighedstræning. Det forventes også, at du bidrager til Patientforløbs øvrige drifts- og udviklingsopgaver, der relaterer sig til dette fagområde. Du refererer til stabschefen for Patientforløb.

Klinisk Træning består af fire sundhedsfaglige konsulenter, der målrettet arbejder med strategisk kompetenceudvikling af det kliniske personale på hospitalets tre matrikler: Hvidovre, Amager og Glostrup, Medicinsk Afdeling.

Ambitionen er at sikre, at hospitalet har et fagligt ekspertmiljø inden for praksisnær kompetenceudvikling og kliniknær simulationstræning, der understøtter, at det kliniske personale på AHH kompetent og omsorgsfuldt kan hjælpe patienten hurtigt fra diagnose til behandling og sikkert hjem til hverdagen.

Opgaverne

Opgaverne i Klinisk Træning veksler mellem drift og udvikling af træningstilbud. Konkrete opgaver kunne være:

  • Udvikle klinisk monofaglige og tværfaglige kompetenceforløb
  • Undervise i skillstræning og færdighedsstationer
  • Planlægge og organisere regional undervisning på hospitalet, fx ”Godt på vej i sygeplejen”
  • Forestå teamtræning, præ- og postgraduat, i samarbejde med hospitaletsinstruktører
  • Undervisning i hjertelungeredning
  • Betjening af diverse udstyr til simulationstræning
  • Facilitere In situ træninger på hospitalets sengeafsnit, fx med inddragelse af anvendelse af Sundhedsplatformen
  • Bidrage til patientsikkerhedsanalyser, så læringspunkter inddrages i udvikling af simulationstræning
Kvalifikationer

Vi søger en person med klinisk erfaring fra akutområdet og lyst til at undervise samt skabe udvikling. Det er en fordel at have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen. Jobbet kræver, at du kan samarbejde og rådgive alle specialer og faggrupper repræsenteret på AHH i forhold til kompetenceudviklingsopgaver og har forståelse for at navigere i feltet mellem klinik og administration. Derudover skal du kunne:

  • Arbejde selvstændigt og søge råd og sparring hos kollegaer
  • Planlægge, drive processer og være i stand til at følge opgaverne til dørs
  • Tilrettelægge opgaver så fælles mål og visioner for hospitalet indtænkes i løsningerne
  • Spotte nye kliniknære behov og kunne gå i dialog med klinikken om at opstille læringsmål
I Patientforløb arbejder vi med at udvikle nye undervisningsmetoder, som understøtter patientsikkerhed, tager højde for de kliniske patientforløb i den daglige drift, udvikling af Nyt Amager og Hvidovre Hospital (NAHH) samt den teknologiske udvikling. Dette kræver en iværksætterlyst hvor engagement, handlekraft og opfindsomhed også er en del af dig.

Yderligere oplysninger

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stabschef Lotte Hede, telefon 38620556, eller udviklingskonsulent Jesper Friis-Hansen, telefon 38621635, kan kontaktes fra uge 8 for yderligere oplysninger om stillingens indhold eller for yderligere oplysninger om afdelingen.

Ansøgningsfrist

Din ansøgning skal være os i hænde senest tirsdag den 10. marts via link.

Samtaler forventes afholdt i løbet af uge 12. Der vil være en case i forbindelse med samtalen.

Hvidovre HospitalHvidovre2020-02-19T00:00:002020-03-10T00:00:00
330187942DGI Storkøbenhavn søger udviklingskonsulent til kampidrætBasic Tidsbegrænset stilling med tiltrædelse pr. 1. maj 2020Vi søger en ny kollega, som sammen med kampidrætskonsulenten vil arbejde for at styrke klubberne, sådan at endnu flere dyrker idræt i en kampidrætsklub.Arbejdet omfatter samarbejde med klubber i hele landet og du skal derfor have kompetencerne til at arbejde både strategisk, struktureret og praktisk på et nationalt plan. Du lykkes fordi du kan virke gennem andre.Vi forventer, at du har erfaring med klubudvikling og konsulentarbejde og kan bidrage til at udvikle og styrke klubbernes aktiviteter til flere forskellige målgrupper.Herudover er du en dygtig kommunikator - også på de sociale medier så du i skrift og tale inspirerer til udvikling og samarbejde.DGI Kampidræt dækker over en lang række kampidrætter og stilarter. Der er dermed fokus på fællestrækkene og de styrker i klubberne som bidrager til at udbrede kampidræt generelt.Kampidræt har et stort potentiale for at tiltrække nye målgrupper til foreningslivet blandt andet ved at udbyde kampidræt som motionsaktivitet for alle aldersgrupper. Det er en fordel at du har indsigt og netværk ind i forskellige kampsportsorganisationer i Danmark.Du vil have en tæt samarbejdspartner i kampidrætskonsulenten og indgå i team med andre idrætskonsulenter i DGI Storkøbenhavn, Herudover samarbejder du med den frivillige idrætsledelse for kampidræt, ligesom der vil være samarbejde med kolleger på DGI s landsdelskontorer i hele landet.Læs mere om DGI Kampidræt på vores hjemmeside og FacebooksideDin profil er Indgående kendskab til klubudvikling og konceptudvikling Erfaring med konsulentarbejde og processtyring Erfaring med kommunikation og markedsføring Interesse i kampidræt og gerne med netværk i klubber og organisationer Projektledelsesredskaber til at arbejde landsdækkende I stand til at arbejde på både administrative og politiske niveauer Udadvendt og opsøgende God koordinator og teamplayer Sikker bruger af administrative systemer Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være Kontakt og dialog med kampidrætsklubber over hele landet med henblik på udvikling af velorganiserede stærke klubber bredt orienteret mod borgerne i deres lokalområde. Udvikling af netværk for klubber på tværs af stilarter i samarbejde med lokale DGI landsdelskontorer. Tilrettelæggelse af kampagner med fokus på kampidræt for alle. Markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser i DGI Kampidræt. Praktiske oplysningerStillingen er på 37 timer ugentligt.Aften- weekendarbejde vil forekomme.Stillingen er tidsbegrænset og udløber 31. december 2021. Der kan være mulighed for forlængelse.DGI StorkøbenhavnDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 200.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og opgaveløsning.Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 60 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V.AnsøgningDer afholdes samtaler tirsdag d. 24. marts og evt. andensamtale fredag d. 27.martsTidsbegrænset stilling med tiltrædelse pr. 1. maj 2020

Vi søger en ny kollega, som sammen med kampidrætskonsulenten vil arbejde for at styrke klubberne, sådan at endnu flere dyrker idræt i en kampidrætsklub.
Arbejdet omfatter samarbejde med klubber i hele landet og du skal derfor have kompetencerne til at arbejde både strategisk, struktureret og praktisk på et nationalt plan. Du lykkes fordi du kan virke gennem andre.

Vi forventer, at du har erfaring med klubudvikling og konsulentarbejde og kan bidrage til at udvikle og styrke klubbernes aktiviteter til flere forskellige målgrupper.
Herudover er du en dygtig kommunikator - også på de sociale medier – så du i skrift og tale inspirerer til udvikling og samarbejde.

DGI Kampidræt dækker over en lang række kampidrætter og stilarter. Der er dermed fokus på fællestrækkene og de styrker i klubberne som bidrager til at udbrede kampidræt generelt.
Kampidræt har et stort potentiale for at tiltrække nye målgrupper til foreningslivet; blandt andet ved at udbyde kampidræt som motionsaktivitet for alle aldersgrupper. Det er en fordel at du har indsigt og netværk ind i forskellige kampsportsorganisationer i Danmark.

Du vil have en tæt samarbejdspartner i kampidrætskonsulenten og indgå i team med andre idrætskonsulenter i DGI Storkøbenhavn, Herudover samarbejder du med den frivillige idrætsledelse for kampidræt, ligesom der vil være samarbejde med kolleger på DGI´s landsdelskontorer i hele landet.

Læs mere om DGI Kampidræt på vores hjemmeside og Facebookside

Din profil er
  • Indgående kendskab til klubudvikling og konceptudvikling
  • Erfaring med konsulentarbejde og processtyring
  • Erfaring med kommunikation og markedsføring
  • Interesse i kampidræt og gerne med netværk i klubber og organisationer
  • Projektledelsesredskaber til at arbejde landsdækkende
  • I stand til at arbejde på både administrative og politiske niveauer
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer
  • Sikker bruger af administrative systemer

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
  • Kontakt og dialog med kampidrætsklubber over hele landet med henblik på udvikling af velorganiserede stærke klubber bredt orienteret mod borgerne i deres lokalområde.
  • Udvikling af netværk for klubber på tværs af stilarter i samarbejde med lokale DGI landsdelskontorer.
  • Tilrettelæggelse af kampagner med fokus på kampidræt for alle.
  • Markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser i DGI Kampidræt.

Praktiske oplysninger
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Aften-/weekendarbejde vil forekomme.
Stillingen er tidsbegrænset og udløber 31. december 2021. Der kan være mulighed for forlængelse.

DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 200.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og opgaveløsning.

Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 60 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V.

Ansøgning
Der afholdes samtaler tirsdag d. 24. marts og evt. andensamtale fredag d. 27.marts

 

DGI Storkøbenhavn Idræt & MotionKøbenhavn V2020-02-19T13:07:53.6472020-03-18T00:00:00
330191148DO YOU WANT TO TAP INTO THE FUTURE? JOIN BESTSELLER ON OUR AUTOMATION JOURNEY!Robot Do you know your way around Excel? Are you interested in robotics? Then read on! Whether you are a recent graduate or have some years of experience, this is a great opportunity for you to dive into robotics and automation technologies and kickstart your career in an international, innovative and agile environment. Join a team with end-to-end responsibility for automations in BESTSELLER You will join our newly established Automation team, leading the digitalization and automation journey across the entire BESTSELLER. We are focused on maximizing efficiency across the business through creating and optimizing work flow processes. We are a dynamic, creative and ambitious team, and we constantly use each other to bounce off ideas. Your primary responsibility will be to design, develop, deploy, operate and improve processes across BESTSELLER based on functional requirements collected by the team. You will be assigned your own projects, but further work in close collaboration with stakeholders across the organization, including IT, Finance, Logistics and all our brands. More specifically, your tasks include: Designing and developing automations using VBA and or RPA Developing, monitoring and maintaining automated processes Creating and maintaining documentation of technical solutions and best practices First level support of automated processes Technical maintenance of automation environment Ensuring compliance and alignment of our setup with BESTSELLER IT s technical environment Collaborating with the business to define process optimizations. Not familiar with RPA software? No worries! As long as you have the analytical skills and interest in robotics and process automations, we will make sure you are thoroughly onboarded to the Blue Prism tool, and receive the necessary training to champion RPA. Your profile You are eager to learn and understand new technologies, and you will go to great lengths to create results. You enjoy diving into data, and you have strong analytical and problem-solving skills. Being part of a small, agile team with end-to-end responsibility, it is key that you share your knowledge and support your colleagues. You contribute constructively to team discussions and proactively search for ways to optimize and develop our processes. You are business-oriented and you thrive in a role that involves close collaboration with colleagues across the organization. Qualifications A relevant University Degree, e.g. within Business, Finance or IT Advanced user of Excel, including building macros Skilled in VBA Business acumen and an interest in process optimizations Fluent in English, spoken and written Experience with SQL is an advantage, but not a requirement Knowledge on Blue Prism or any other RPA tool is an advantage, but not a requirement. Curious for more? Get a glimpse of what life in BESTSELLER is like by visiting us on LinkedIn. We look forward to hearing from you! If you have any questions, you are welcome to contact Alf Timmermand on 4527958314. Otherwise, please send us your application and CV and soon as possible and no later than 16 March 2020. We review applications on an ongoing basis and reserve the right to remove the ad, when we find the right candidate. About BESTSELLER A S More than 17,000 people work at BESTSELLER worldwide. BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT and Y.A.S. Products are available online, in branded chain stores, in multibrand and department stores. For more information, visit www.about.bestseller.com.

Do you know your way around Excel? Are you interested in robotics? Then read on! 

Whether you are a recent graduate or have some years of experience, this is a great opportunity for you to dive into robotics and automation technologies and kickstart your career in an international, innovative and agile environment.  

Join a team with end-to-end responsibility for automations in BESTSELLER
You will join our newly established Automation team, leading the digitalization and automation journey across the entire BESTSELLER. We are focused on maximizing efficiency across the business through creating and optimizing work flow processes. We are a dynamic, creative and ambitious team, and we constantly use each other to bounce off ideas.  

Your primary responsibility will be to design, develop, deploy, operate and improve processes across BESTSELLER based on functional requirements collected by the team. You will be assigned your own projects, but further work in close collaboration with stakeholders across the organization, including IT, Finance, Logistics and all our brands.

More specifically, your tasks include:

  • Designing and developing automations using VBA and/or RPA
  • Developing, monitoring and maintaining automated processes
  • Creating and maintaining documentation of technical solutions and best practices
  • First level support of automated processes
  • Technical maintenance of automation environment
  • Ensuring compliance and alignment of our setup with BESTSELLER IT’s technical environment
  • Collaborating with the business to define process optimizations.

Not familiar with RPA software? No worries! As long as you have the analytical skills and interest in robotics and process automations, we will make sure you are thoroughly onboarded to the Blue Prism tool, and receive the necessary training to champion RPA.

Your profile
You are eager to learn and understand new technologies, and you will go to great lengths to create results. You enjoy diving into data, and you have strong analytical and problem-solving skills. Being part of a small, agile team with end-to-end responsibility, it is key that you share your knowledge and support your colleagues. You contribute constructively to team discussions and proactively search for ways to optimize and develop our processes. You are business-oriented and you thrive in a role that involves close collaboration with colleagues across the organization.

Qualifications

  • A relevant University Degree, e.g. within Business, Finance or IT
  • Advanced user of Excel, including building macros
  • Skilled in VBA
  • Business acumen and an interest in process optimizations
  • Fluent in English, spoken and written
  • Experience with SQL is an advantage, but not a requirement
  • Knowledge on Blue Prism or any other RPA tool is an advantage, but not a requirement.

Curious for more?
Get a glimpse of what life in BESTSELLER is like by visiting us on LinkedIn.

We look forward to hearing from you!
If you have any questions, you are welcome to contact Alf Timmermand on +4527958314. Otherwise, please send us your application and CV and soon as possible and no later than 16 March 2020. We review applications on an ongoing basis and reserve the right to remove the ad, when we find the right candidate.

About BESTSELLER A/S
More than 17,000 people work at BESTSELLER worldwide.

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT and Y.A.S. Products are available online, in branded chain stores, in multibrand and department stores. For more information, visit www.about.bestseller.com.

BESTSELLER A/S Lindencrones PalæKøbenhavn K2020-02-21T00:00:002020-03-16T00:00:00
330191025DGI Storkøbenhavn søger udviklingskonsulent til kampidrætRobot Tidsbegrænset stilling med tiltrædelse pr. 1. maj 2020 Vi søger en ny kollega, som sammen med kampidrætskonsulenten vil arbejde for at styrke klubberne, sådan at endnu flere dyrker idræt i en kampidrætsklub. Arbejdet omfatter samarbejde med klubber i hele landet og du skal derfor have kompetencerne til at arbejde både strategisk, struktureret og praktisk på et nationalt plan. Du lykkes fordi du kan virke gennem andre. Vi forventer, at du har erfaring med klubudvikling og konsulentarbejde og kan bidrage til at udvikle og styrke klubbernes aktiviteter til flere forskellige målgrupper. Herudover er du en dygtig kommunikator - også på de sociale medier så du i skrift og tale inspirerer til udvikling og samarbejde. DGI Kampidræt dækker over en lang række kampidrætter og stilarter. Der er dermed fokus på fællestrækkene og de styrker i klubberne som bidrager til at udbrede kampidræt generelt. Kampidræt har et stort potentiale for at tiltrække nye målgrupper til foreningslivet blandt andet ved at udbyde kampidræt som motionsaktivitet for alle aldersgrupper. Det er en fordel at du har indsigt og netværk ind i forskellige kampsportsorganisationer i Danmark. Du vil have en tæt samarbejdspartner i kampidrætskonsulenten og indgå i team med andre idrætskonsulenter i DGI Storkøbenhavn, Herudover samarbejder du med den frivillige idrætsledelse for kampidræt, ligesom der vil være samarbejde med kolleger på DGI s landsdelskontorer i hele landet. Læs mere om DGI Kampidræt på vores hjemmeside og Facebookside Din profil erIndgående kendskab til klubudvikling og konceptudviklingErfaring med konsulentarbejde og processtyringErfaring med kommunikation og markedsføringInteresse i kampidræt og gerne med netværk i klubber og organisationerProjektledelsesredskaber til at arbejde landsdækkendeI stand til at arbejde på både administrative og politiske niveauerUdadvendt og opsøgendeGod koordinator og teamplayerSikker bruger af administrative systemer Dine arbejdsopgaver vil bl.a. væreKontakt og dialog med kampidrætsklubber over hele landet med henblik på udvikling af velorganiserede stærke klubber bredt orienteret mod borgerne i deres lokalområde.Udvikling af netværk for klubber på tværs af stilarter i samarbejde med lokale DGI landsdelskontorer.Tilrettelæggelse af kampagner med fokus på kampidræt for alle.Markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser i DGI Kampidræt. Praktiske oplysninger Stillingen er på 37 timer ugentligt. Aften- weekendarbejde vil forekomme. Stillingen er tidsbegrænset og udløber 31. december 2021. Der kan være mulighed for forlængelse. DGI Storkøbenhavn DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 200.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og opgaveløsning. Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 60 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V. Ansøgning Der afholdes samtaler tirsdag d. 24. marts og evt. andensamtale fredag d. 27.martsTidsbegrænset stilling med tiltrædelse pr. 1. maj 2020

Vi søger en ny kollega, som sammen med kampidrætskonsulenten vil arbejde for at styrke klubberne, sådan at endnu flere dyrker idræt i en kampidrætsklub.
Arbejdet omfatter samarbejde med klubber i hele landet og du skal derfor have kompetencerne til at arbejde både strategisk, struktureret og praktisk på et nationalt plan. Du lykkes fordi du kan virke gennem andre.

Vi forventer, at du har erfaring med klubudvikling og konsulentarbejde og kan bidrage til at udvikle og styrke klubbernes aktiviteter til flere forskellige målgrupper.
Herudover er du en dygtig kommunikator - også på de sociale medier – så du i skrift og tale inspirerer til udvikling og samarbejde.

DGI Kampidræt dækker over en lang række kampidrætter og stilarter. Der er dermed fokus på fællestrækkene og de styrker i klubberne som bidrager til at udbrede kampidræt generelt.
Kampidræt har et stort potentiale for at tiltrække nye målgrupper til foreningslivet; blandt andet ved at udbyde kampidræt som motionsaktivitet for alle aldersgrupper. Det er en fordel at du har indsigt og netværk ind i forskellige kampsportsorganisationer i Danmark.

Du vil have en tæt samarbejdspartner i kampidrætskonsulenten og indgå i team med andre idrætskonsulenter i DGI Storkøbenhavn, Herudover samarbejder du med den frivillige idrætsledelse for kampidræt, ligesom der vil være samarbejde med kolleger på DGI´s landsdelskontorer i hele landet.

Læs mere om DGI Kampidræt på vores hjemmeside og Facebookside

Din profil er
  • Indgående kendskab til klubudvikling og konceptudvikling
  • Erfaring med konsulentarbejde og processtyring
  • Erfaring med kommunikation og markedsføring
  • Interesse i kampidræt og gerne med netværk i klubber og organisationer
  • Projektledelsesredskaber til at arbejde landsdækkende
  • I stand til at arbejde på både administrative og politiske niveauer
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer
  • Sikker bruger af administrative systemer

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
  • Kontakt og dialog med kampidrætsklubber over hele landet med henblik på udvikling af velorganiserede stærke klubber bredt orienteret mod borgerne i deres lokalområde.
  • Udvikling af netværk for klubber på tværs af stilarter i samarbejde med lokale DGI landsdelskontorer.
  • Tilrettelæggelse af kampagner med fokus på kampidræt for alle.
  • Markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser i DGI Kampidræt.

Praktiske oplysninger
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Aften-/weekendarbejde vil forekomme.
Stillingen er tidsbegrænset og udløber 31. december 2021. Der kan være mulighed for forlængelse.

DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 200.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og opgaveløsning.

Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 60 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V.

Ansøgning
Der afholdes samtaler tirsdag d. 24. marts og evt. andensamtale fredag d. 27.marts

 

DGIKøbenhavn V2020-02-21T00:00:002020-03-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent med sundhedsfaglig klinisk baggrund til Patientforløb på Amager og Hvidovre Hospital

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Vil du arbejde med klinisk undervisning? Så er stillingen som konsulent i Patientforløb måske noget for dig. Om jobbet Amager og Hvidovre Hospital (AHH) ønsker at styrke den kliniske færdighedstræning på akutområdet og søger derfor en konsulent med ...
Indrykket:19. februar 2020

DGI Storkøbenhavn søger udviklingskonsulent til kampidræt

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København V
Tidsbegrænset stilling med tiltrædelse pr. 1. maj 2020Vi søger en ny kollega, som sammen med kampidrætskonsulenten vil arbejde for at styrke klubberne, sådan at endnu flere dyrker idræt i en kampidrætsklub.Arbejdet omfatter samarbejde med klubber i ...
Indrykket:19. februar 2020

DO YOU WANT TO TAP INTO THE FUTURE? JOIN BESTSELLER ON OUR AUTOMATION JOURNEY!

BESTSELLER A/S Lindencrones Palæ

København K
Do you know your way around Excel? Are you interested in robotics? Then read on! Whether you are a recent graduate or have some years of experience, this is a great opportunity for you to dive into robotics and automation technologies and kickstart ...
Indrykket:21. februar 2020

DGI Storkøbenhavn søger udviklingskonsulent til kampidræt

DGI

København V
Tidsbegrænset stilling med tiltrædelse pr. 1. maj 2020 Vi søger en ny kollega, som sammen med kampidrætskonsulenten vil arbejde for at styrke klubberne, sådan at endnu flere dyrker idræt i en kampidrætsklub. Arbejdet omfatter samarbejde med klubber ...
Indrykket:21. februar 2020