Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagogmedhjælper til børnehaven Slottet

Genopslag
Kære måske kommende kollega, vi vil gerne, at du søger denne medhjælperstilling til vores lille, hyggelige børnehave i en gammel, charmerende murstensvilla i to etager på Gammel Kalkbrænderi Vej.

Du skal have flere af følgende kompetencer:

  • være initiativrig
  • kunne tænke og handle logistisk
  • have en høj grad af ordenssans
  • være mødestabil
  • være nærværende og elske arbejdet med børn
  • være rolig, selvom vi ofte har travlt
  • kunne tage både åbne- og lukkevagter

I børnehaven Slottet tilbyder vi en høj arbejdsmoral, et godt arbejdsmiljø og en masse søde børn, som elsker en nærværende voksen. Her bliver du omgivet af andre medhjælpere, som ser deres arbejdsopgaver som vigtige og nødvendige, som tager ansvar – og som er søde, sjove og imødekommende.

Du bliver også omgivet af pædagoger, som viser tillid, og som giver frihed til at kunne tænke selv og til at kunne tage initiativer. Pædagogerne har forventninger til dig og ser dig som en ligeværdig samarbejdspartner.

Vores fine, hyggelige børnehave er normeret til 60 børn, fordelt på tre stuer, hvoraf en af stuerne er en "storegruppe". Vi søger dig og din hjælp til de yngste børn.

Vores åbningstid er mandag-fredag kl. 07.15-17.00. Vi forventer, du både kan åbne og lukke og er fleksibel, når der er behov.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på 32 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. juli 2019 eller snarest derefter.

Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte institutionen på 3542 4314.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330038773Phoenix-c809087112019-06-06T14:04:41.093Pædagogmedhjælper til børnehaven Slottet

Genopslag
Kære måske kommende kollega, vi vil gerne, at du søger denne medhjælperstilling til vores lille, hyggelige børnehave i en gammel, charmerende murstensvilla i to etager på Gammel Kalkbrænderi Vej.

Du skal have flere af følgende kompetencer:

  • være initiativrig
  • kunne tænke og handle logistisk
  • have en høj grad af ordenssans
  • være mødestabil
  • være nærværende og elske arbejdet med børn
  • være rolig, selvom vi ofte har travlt
  • kunne tage både åbne- og lukkevagter

I børnehaven Slottet tilbyder vi en høj arbejdsmoral, et godt arbejdsmiljø og en masse søde børn, som elsker en nærværende voksen. Her bliver du omgivet af andre medhjælpere, som ser deres arbejdsopgaver som vigtige og nødvendige, som tager ansvar – og som er søde, sjove og imødekommende.

Du bliver også omgivet af pædagoger, som viser tillid, og som giver frihed til at kunne tænke selv og til at kunne tage initiativer. Pædagogerne har forventninger til dig og ser dig som en ligeværdig samarbejdspartner.

Vores fine, hyggelige børnehave er normeret til 60 børn, fordelt på tre stuer, hvoraf en af stuerne er en "storegruppe". Vi søger dig og din hjælp til de yngste børn.

Vores åbningstid er mandag-fredag kl. 07.15-17.00. Vi forventer, du både kan åbne og lukke og er fleksibel, når der er behov.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på 32 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. juli 2019 eller snarest derefter.

Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte institutionen på 3542 4314.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

2019-06-21T06:59:43.017 Genopslag Kære måske kommende kollega, vi vil gerne, at du søger denne medhjælperstilling til vores lille, hyggelige børnehave i en gammel, charmerende murstensvilla i to etager på Gammel Kalkbrænderi Vej. Du skal have flere af følgende kompetencer: være initiativrig kunne tænke og handle logistisk have en høj grad af ordenssans være mødestabil være nærværende og elske arbejdet med børn være rolig, selvom vi ofte har travlt kunne tage både åbne- og lukkevagter I børnehaven Slottet tilbyder vi en høj arbejdsmoral, et godt arbejdsmiljø og en masse søde børn, som elsker en nærværende voksen. Her bliver du omgivet af andre medhjælpere, som ser deres arbejdsopgaver som vigtige og nødvendige, som tager ansvar og som er søde, sjove og imødekommende. Du bliver også omgivet af pædagoger, som viser tillid, og som giver frihed til at kunne tænke selv og til at kunne tage initiativer. Pædagogerne har forventninger til dig og ser dig som en ligeværdig samarbejdspartner. Vores fine, hyggelige børnehave er normeret til 60 børn, fordelt på tre stuer, hvoraf en af stuerne er en storegruppe . Vi søger dig og din hjælp til de yngste børn. Vores åbningstid er mandag-fredag kl. 07.15-17.00. Vi forventer, du både kan åbne og lukke og er fleksibel, når der er behov. Ansættelsesvilkår Stillingen er en fastansættelse på 32 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. juli 2019 eller snarest derefter. Mere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte institutionen på 3542 4314. Vi ser frem til at høre fra dig. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 201910Phoenixc8090871101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158842&DepartmentId=19431&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3542635Slottet11Gammel Kalkbrænderi Vej 112100København ØDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent774115KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15884200006-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8090871https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8090871https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8090871&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8090871&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/18.jpgPædagogmedhjælper til børnehaven Slottet12008001Dansk3Læse/ tale513223Pædagogmedhjælper9Undervisning og pædagogik362028167mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330130047Pædagogmedhjælper til Børnehuset ved VoldenBasic Går du og venter på et sted, hvor du kan være med til at skabe en positivt anderledes pædagogisk hverdag? Længes du efter at arbejde nytænkende, hvor refleksion, fællesskab og nærvær er uundværligt? Så er Børnehuset ved volden lige noget for dig. Børnehuset ved Volden søger en medhjælper på 30 timer til børnehaven så hurtigst muligt. Om os Børnehuset ved Volden er en integreret daginstitution 0-6 år. Vi har fokus på børnemiljøet og inkluderende børnefællesskaber, som vi mener giver børnene de bedste muligheder for at trives og udvikle sig. Vi arbejder med teamorganisering i hele institutionen. Gennem teamorganiseringen indgår vi alle i et forpligtende arbejdsfællesskab til gavn for børnene. Vi er i en proces, hvor vi har fokus på læringsrum og indretning heraf med fokus på barnets sprogtilegnelse. Vi arbejder metodisk og refleksivt i forhold til at planlægge aktivitetsforløb ud fra de nye mål i den styrkede læreplan. I vores daglige pædagogiske praksis har vi altid fokus på det enkelte barns udvikling og ressourcer. Vi arbejder med en fast planlægning af dagen og dagens rutiner, så alle i arbejdsfællesskabet kender dagens indhold, og vi bruger planlægningen til dokumentation overfor bl.a. forældrene for at sikre det gode forældrepartnerskab. Vi er en del af Amager klynge B, som består af fire matrikler. I vores hus lægger vi vægt på det gode og sunde børneliv børnene i fokus nærværende voksne et lærerigt børnemiljø at have en anerkendende tilgang til barnet og familien at have et godt forældrepartnerskab Vi søger en pædagog, der er faglig velfunderet er fleksibel, engageret og initiativrig har et positivt menneskesyn kan arbejde selvstændigt og har overblik også i en travl hverdag kan se muligheder frem for begrænsninger vægter det gode arbejdsfællesskab højt Arbejdstiden er mellem kl. 07.00-17.00, fredage til kl.16.00. Der må påregnes mødevirksomhed uden for dette tidsrum. Hvis du kunne være interesseret i en stilling i en af klyngens andre institutioner, beder vi dig gøre opmærksom på dette i din ansøgning. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Maria Elshave på 2033 8594. Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattester samt referencer fra foregående ansættelsesforhold. Søg stillingen via nedenstårne link senest tirsdag den 10. december 2019 Der vil være ansættelsessamtaler i uge 50.

Går du og venter på et sted, hvor du kan være med til at skabe en positivt anderledes pædagogisk hverdag? Længes du efter at arbejde nytænkende, hvor refleksion, fællesskab og nærvær er uundværligt? Så er Børnehuset ved volden lige noget for dig.

Børnehuset ved Volden søger en medhjælper på 30 timer til børnehaven så hurtigst muligt.

Om os
Børnehuset ved Volden er en integreret daginstitution 0-6 år. Vi har fokus på børnemiljøet og inkluderende børnefællesskaber, som vi mener giver børnene de bedste muligheder for at trives og udvikle sig.

Vi arbejder med teamorganisering i hele institutionen. Gennem teamorganiseringen indgår vi alle i et forpligtende arbejdsfællesskab til gavn for børnene.

Vi er i en proces, hvor vi har fokus på læringsrum og indretning heraf med fokus på barnets sprogtilegnelse. Vi arbejder metodisk og refleksivt i forhold til at planlægge aktivitetsforløb ud fra de nye mål i den styrkede læreplan.

I vores daglige pædagogiske praksis har vi altid fokus på det enkelte barns udvikling og ressourcer. Vi arbejder med en fast planlægning af dagen og dagens rutiner, så alle i arbejdsfællesskabet kender dagens indhold, og vi bruger planlægningen til dokumentation overfor bl.a. forældrene for at sikre det gode forældrepartnerskab.

Vi er en del af Amager klynge B, som består af fire matrikler.

I vores hus lægger vi vægt på

  • det gode og sunde børneliv
  • børnene i fokus
  • nærværende voksne
  • et lærerigt børnemiljø
  • at have en anerkendende tilgang til barnet og familien
  • at have et godt forældrepartnerskab

Vi søger en pædagog, der

  • er faglig velfunderet
  • er fleksibel, engageret og initiativrig
  • har et positivt menneskesyn
  • kan arbejde selvstændigt og har overblik – også i en travl hverdag
  • kan se muligheder frem for begrænsninger
  • vægter det gode arbejdsfællesskab højt

Arbejdstiden er mellem kl. 07.00-17.00, fredage til kl.16.00. Der må påregnes mødevirksomhed uden for dette tidsrum.

Hvis du kunne være interesseret i en stilling i en af klyngens andre institutioner, beder vi dig gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Maria Elshave på 2033 8594.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattester samt referencer fra foregående ansættelsesforhold.

Søg stillingen via nedenstårne link senest tirsdag den 10. december 2019
Der vil være ansættelsessamtaler i uge 50.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehuset ved VoldenKøbenhavn S2019-11-25T12:01:48.6672019-12-10T00:00:00
330130022Pædagogmedhjælper til Horisonten i CaptumBasic Er du vores nye kollega med energi og drive, og tør du udfordre og udvikle det eksisterende tilbud på Horisonten og i Captum som helhed? Captum består af mange forskellige beskæftigelses- og undervisningstilbud til borgere med handicap og er en del af Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse under borgercenter Handicap. Stillingen er på 32 timer om ugen med ansættelse fra 1. januar 2020. Horisonten er et dagtilbud med plads til 60 voksne mennesker fra 18 år og opefter, der har en varig fysisk og eller psykisk funktionsnedsættelse. Borgerne på Horisonten har behov for støtte i alle livets forhold, og arbejdet indbefatter derfor både læringsforløb, beskæftigelse og aktiviteter sammen med borgerne såvel som personlig pleje og fysisk og verbal støtte til måltider og til at være sammen med de andre borgere på tilbuddet. Arbejdet indbefatter også brug af lifte til borgerne samt medicinhåndtering. Dokumentation er en vigtigt del af vores dagligdag og den faglige udvikling på Horisonten og i Captum, så vores nye kollega skal være ferm til IT. I Captum arbejder vi med at fremme læring og beskæftigelse for alle borgere, fordi alle som udgangspunkt har udviklingspotentiale som vi skal understøtte. På Horisonten er vi derfor i gang med at finde ud af, hvad dette betyder for denne målgruppe, og hvordan vi kan blive endnu bedre til at skabe læring og udvikling for borgerne på Horisonten. Vi arbejder blandt andet med sansestimulering som en vej til at understøtte borgernes udvikling og livskvalitet. Vi søger en kollega med erfaring med målgruppen, og som sætter sig selv i spil i forhold til helheden i Captum og på Horisonten. Vi ønsker os, at du har et positivt sind, naturligt overblik og kan strukturere hverdagen, samt at du byder ind med nye ideer og initiativer i forhold til at skabe udvikling og trivsel for borgerne på Horisonten. Du skal derfor evne at lytte højt og opfange borgernes ønsker og behov og handle på disse. Vi ønsker en kollega med energi og drive, som tør udfordre og udvikle det eksisterende tilbud på Horisonten og i Captum som helhed, så vi til enhver tid er det bedst mulige tilbud til borgere med handicap. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Yderligere information Vil du vide mere om Horisonten, kan du kontakte funktionsleder Hanne Raymond på 3069 2004. Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019

Er du vores nye kollega med energi og drive, og tør du udfordre og udvikle det eksisterende tilbud på Horisonten og i Captum som helhed?

Captum består af mange forskellige beskæftigelses- og undervisningstilbud til borgere med handicap og er en del af Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse under borgercenter Handicap.

Stillingen er på 32 timer om ugen med ansættelse fra 1. januar 2020.

Horisonten er et dagtilbud med plads til 60 voksne mennesker fra 18 år og opefter, der har en varig fysisk og/eller psykisk funktionsnedsættelse.
Borgerne på Horisonten har behov for støtte i alle livets forhold, og arbejdet indbefatter derfor både læringsforløb, beskæftigelse og aktiviteter sammen med borgerne såvel som personlig pleje og fysisk og verbal støtte til måltider og til at være sammen med de andre borgere på tilbuddet.

Arbejdet indbefatter også brug af lifte til borgerne samt medicinhåndtering.

Dokumentation er en vigtigt del af vores dagligdag og den faglige udvikling på Horisonten og i Captum, så vores nye kollega skal være ferm til IT.

I Captum arbejder vi med at fremme læring og beskæftigelse for alle borgere, fordi alle som udgangspunkt har udviklingspotentiale som vi skal understøtte. På Horisonten er vi derfor i gang med at finde ud af, hvad dette betyder for denne målgruppe, og hvordan vi kan blive endnu bedre til at skabe læring og udvikling for borgerne på Horisonten.

Vi arbejder blandt andet med sansestimulering som en vej til at understøtte borgernes udvikling og livskvalitet.

Vi søger en kollega med erfaring med målgruppen, og som sætter sig selv i spil i forhold til helheden i Captum og på Horisonten. Vi ønsker os, at du har et positivt sind, naturligt overblik og kan strukturere hverdagen, samt at du byder ind med nye ideer og initiativer i forhold til at skabe udvikling og trivsel for borgerne på Horisonten. Du skal derfor evne at lytte højt og opfange borgernes ønsker og behov og handle på disse.

Vi ønsker en kollega med energi og drive, som tør udfordre og udvikle det eksisterende tilbud på Horisonten og i Captum som helhed, så vi til enhver tid er det bedst mulige tilbud til borgere med handicap.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.

Yderligere information
Vil du vide mere om Horisonten, kan du kontakte funktionsleder Hanne Raymond på 3069 2004.

Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCaptum HorisontenKøbenhavn S2019-11-25T12:00:39.5102019-12-09T00:00:00
330129039Pædagogmedhjælper til Fritidscenter Amager NordøstBasic Fritidscenter Amager Nordøst søger en pædagogmedhjælper på 28 timer uge og en pædagogmedhjælper på 10 timer uge. Begge stillinger er vikariater. Vi er et kommunalt fritidscenter med 380 fritidsklubpladser og 155 ungdomsklubpladser. Fritidscenter Nordøst er et fritidscenter, der består af tre fritidsklubber (med tilhørende juniorklub), to ungdomsklubber, et idræts-gadeprojekt (Buret) og et gadeplansmødested i og omkring Holmbladsgadekvarteret. Fritidscentret dækker et område i Sundby Nordøst, som både omfatter ressourcestærke og socialt belastede familier. Åbningstider i Fritidscentret vil typisk ligge mellem kl. 13.30-22. Fritidscentret er en del af klynge A Amager, som dækker de kommunale 10-18 års fritidstilbud på Amager. Klyngen består af fire fritidscentre: Strand, Midt, Ørestad og Nordøst samt Fritidsinstitutionen Plys ved Peder Lykke Skolen (5-9 år). Begge stillinger vil være tilknyttet fritidsklubben og juniorklubben og arbejdstiden må forventes at ligge mellem kl. 13.30 til 18.00 samt en aften om ugen til kl. 21.00. Derudover er der også diverse møder, du vil skulle deltage i om formiddagen. ?I stillingen på 28 timer forventer vi, at du: Har erfaring med børn i fritidsklubalderen og juniorklubalderen Kan tage ansvar egne arbejdsopgaver og kan bidrage med ideer til hverdagen Er en teamplayer, men kan også arbejde selvstændigt Kan lide at udfolde dig i fysiske aktiviteter sammen med børnene Kan arbejde inkluderende, har pædagogiske overvejelser og er fagligt reflekterende Kan varetage den daglige forældrekontakt Kan motivere, inspirere og involvere børn og kollegaer i dine aktiviteter Kan varetage mindre skriftlige opgaver og deltage aktivt i møder, sparring m.m. Er villig til at deltage i kolonier, weekendture og overnatninger Er mødestabil, har gåpåmod og en god tone over for både børn og kollegaer I stillingen på 10 timer forventer vi, at du: Måske har erfaring med børn i aldersgruppen 10-18 år, men det er ikke et krav Kan tage ansvar for egne arbejdsopgaver og kan bidrage med ideer til hverdagen Kan varetage mindre skriftlige opgaver og deltage aktivt i møder, sparring m.m. Er mødestabil, har gåpåmod og en god tone over for både børn og kollegaer Måske kan du noget med dans, idræt, kreativt eller noget helt andet du gerne vil tilbyde vores unge? I begge stillinger kan vi tilbyde: Inspirerende og imødekommende personalegrupper Medbestemmelse og indflydelse for alle, børn og voksne En spændende og udfordrende hverdag (evt.) mulighed for relevante kurser. I ferier og ved mødeaktivitet må der forventes mødetider fra formiddagen. Genkender du dig selv i ovenstående? Så send os din skriftlige ansøgning, cv og evt. andet relevant dokumentation som uddannelse eller referencer. Praktisk info Har du yderlige spørgsmål, eller ønsker du at få en rundvisning, kan det ske efter aftale med teamkoordinator Iman på 2331 2630 eller pædagogisk leder Mikkel på 3044 5979. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Inden ansættelse vil der blive indhentet referencer samt børne- og straffeattest. Stillingen på 28 timer er et vikariat med opstart den 15. januar 2020 eller snarest herefter og med udløb den 31. juli 2020. Stillingen på 10 timer er et vikariat med opstart snarest muligt og udløb den 1.september 2020. Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019 Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler den 12. december 2019 i Norgesgade i København S.

Fritidscenter Amager Nordøst søger en pædagogmedhjælper på 28 timer/uge og en pædagogmedhjælper på 10 timer/uge. Begge stillinger er vikariater.

Vi er et kommunalt fritidscenter med 380 fritidsklubpladser og 155 ungdomsklubpladser.

Fritidscenter Nordøst er et fritidscenter, der består af tre fritidsklubber (med tilhørende juniorklub), to ungdomsklubber, et idræts-gadeprojekt (Buret) og et gadeplansmødested i og omkring Holmbladsgadekvarteret. Fritidscentret dækker et område i Sundby Nordøst, som både omfatter ressourcestærke og socialt belastede familier. Åbningstider i Fritidscentret vil typisk ligge mellem kl. 13.30-22. Fritidscentret er en del af klynge A Amager, som dækker de kommunale 10-18 års fritidstilbud på Amager. Klyngen består af fire fritidscentre: Strand, Midt, Ørestad og Nordøst samt Fritidsinstitutionen Plys ved Peder Lykke Skolen (5-9 år).

Begge stillinger vil være tilknyttet fritidsklubben og juniorklubben og arbejdstiden må forventes at ligge mellem kl. 13.30 til 18.00 samt en aften om ugen til kl. 21.00. Derudover er der også diverse møder, du vil skulle deltage i om formiddagen.

?I stillingen på 28 timer forventer vi, at du:

  • Har erfaring med børn i fritidsklubalderen og juniorklubalderen
  • Kan tage ansvar egne arbejdsopgaver og kan bidrage med ideer til hverdagen
  • Er en teamplayer, men kan også arbejde selvstændigt
  • Kan lide at udfolde dig i fysiske aktiviteter sammen med børnene
  • Kan arbejde inkluderende, har pædagogiske overvejelser og er fagligt reflekterende
  • Kan varetage den daglige forældrekontakt
  • Kan motivere, inspirere og involvere børn og kollegaer i dine aktiviteter
  • Kan varetage mindre skriftlige opgaver og deltage aktivt i møder, sparring m.m.
  • Er villig til at deltage i kolonier, weekendture og overnatninger
  • Er mødestabil, har gåpåmod og en god tone over for både børn og kollegaer

I stillingen på 10 timer forventer vi, at du:

  • Måske har erfaring med børn i aldersgruppen 10-18 år, men det er ikke et krav
  • Kan tage ansvar for egne arbejdsopgaver og kan bidrage med ideer til hverdagen
  • Kan varetage mindre skriftlige opgaver og deltage aktivt i møder, sparring m.m.
  • Er mødestabil, har gåpåmod og en god tone over for både børn og kollegaer
  • Måske kan du noget med dans, idræt, kreativt eller noget helt andet du gerne vil tilbyde vores unge?

I begge stillinger kan vi tilbyde:

  • Inspirerende og imødekommende personalegrupper
  • Medbestemmelse og indflydelse for alle, børn og voksne
  • En spændende og udfordrende hverdag
  • (evt.) mulighed for relevante kurser.

I ferier og ved mødeaktivitet må der forventes mødetider fra formiddagen.

Genkender du dig selv i ovenstående? Så send os din skriftlige ansøgning, cv og evt. andet relevant dokumentation som uddannelse eller referencer.

Praktisk info
Har du yderlige spørgsmål, eller ønsker du at få en rundvisning, kan det ske efter aftale med teamkoordinator Iman på 2331 2630 eller pædagogisk leder Mikkel på 3044 5979.

Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Inden ansættelse vil der blive indhentet referencer samt børne- og straffeattest. 

Stillingen på 28 timer er et vikariat med opstart den 15. januar 2020 eller snarest herefter og med udløb den 31. juli 2020.

Stillingen på 10 timer er et vikariat med opstart snarest muligt og udløb den 1.september 2020.

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler den 12. december 2019 i Norgesgade i København S.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFritidscenter Amager NordøstKøbenhavn S2019-11-22T12:00:44.1602019-12-08T00:00:00
330116875Legepladsmedarbejder (pædagogmedhjælper el.lign) til Kulværket - Valbys nye bemandede aktivitetspladsBasic I København er der 27 bemandede legepladser fordelt over hele byen. Målsætningerne for de bemandede legepladser er at skabe gode muligheder for børn og unges aktiviteter, leg og bevægelse, skabe rammer for trygge mødesteder samt bidrage til børn og unges trivsel og udvikling i lokalområdet. Samtidig favner de bemandede legepladser en bred målgruppe af borgere mellem 1-100 år. De bemandede legepladser er organisatorisk forankret i Center for Driftsudvikling, Byens Drift, Teknik og Miljøforvaltningen og har som målsætning at favne, opfange og udvikle sig i takt med byen og borgernes behov. Om Kulværket I efteråret 2019 åbner Teknik- og Miljøforvaltningen en bemandet aktivitetsplads i Kulbanekvarteret i Valby. Kvarteret er på listen over udsatte boligområder og huser beboere med mange forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Området er desuden kendetegnet ved dets mangel på offentlige mødesteder, ligesom der er mangel på kulturelle og sociale tilbud til unge. Derfor er Kulværkets primære opgave at skabe et tilbud for unge i alderen 8-17 år heraf betegnelsen aktivitetsplads. Vi søger nærværende og modige medarbejdere, som kan skabe pædagogiske rammer, hvor denne brugergruppe vil trives. Samtidig skal aktivitetspladsen fungere som et mødested for hele kvarteret, hvor fx foreninger, skoler, klubber og beboere i alle aldre kan samles om forskellige aktiviteter. Det er derfor vigtigt, at du som medarbejder er rummelig, empatisk og kan inkludere og skabe relationer til mange forskellige slags mennesker. Den bemandede aktivitetsplads vil have til huse i Kulbaneparken side om side med Områdefornyelsen Kulbanekvarteret, der vil være en tæt samarbejdspartner. Det er derfor vigtigt, at du som medarbejder er åben for nytænkning og engagerer dig aktivt og konstruktivt i forhold til samarbejdet med områdefornyelsen, beboerne og andre aktører i området. Faciliteter Kulværket består af både inde- og udefaciliteter. Der er bl.a. indrettet et værksted, et køkken og lokaler til indendørsaktiviteter, ligesom der i umiddelbar nærhed ligger et udekøkken med bålsted og højbede. I sammenhæng med anlægget af resten af Kulbaneparken i løbet af 2021 etableres udendørs legeredskaber og en dyrefold til små klappedyr, som aktivitetspladsen vil have ansvaret for. Indtil da vil udeområdet bestå af en træterrasse og en plads, hvor der opstilles midlertidige udemøbler og faciliteter til idræt, leg og bevægelse. Personalet forventes at være med til at igangsætte relevante aktiviteter omkring disse faciliteter, fx kreative og grønne aktiviteter, hobby- eller cykelværksteder samt genbrugs- og naturprojekter. Aktivitetspladsen vil være bemandet af et team bestående af to pædagoger og to legepladsmedarbejdere. I dette team vil pædagogerne ud fra deres faglige baggrund kunne vejlede omkring pædagogisk praksis. Udviklingen af aktivitetspladsen samlede pædagogiske tilbud sker dog i demokratisk samspil hele teamet imellem. Din hverdag bliver travl, sjov, krævende og uforudsigelig. Du skal forvente, at der i hverdagen vil være en del praktiske opgaver forbundet med arbejdet i form af rengøring, vedligeholdelse inde og ude, opsyn på aktivitetspladsen område og administrativt arbejde. Aktivitetspladsens åbningstider ligger i tidsrummet kl. 09.30-18.00 på hverdage samt enkelte aftner til 20.00 og kl. 10-15.00 i weekender. Du skal derfor være indstillet på, at din arbejdsdag fire hverdage om ugen slutter kl. 18.00 eller senere og at der er weekendarbejde hver tredje uge. Om jobbet Som legepladsmedarbejder på aktivitetspladsen bliver din vigtigste opgave, i samarbejde med det øvrige personale, at sørge for at pædagogikken er i højsædet. Du skal være synlig og imødekommende overfor legepladsens besøgende og være positiv og anerkendende i din relation med børn, unge, forældre og kollegaer. Du skal bidrage til og tage ejerskab over aktiviteter både inde og ude samt udviklingen heraf i overensstemmelse med de lokale behov og Teknik- og Miljøforvaltningens målsætninger. Samtidig bliver det en vigtig opgave at inddrage legepladsens omgivelser og indgå i tæt samarbejde med NGO er, områdefornyelse og andre lokale og kommunale aktører om at løfte kvarteret. Du skal kunne etablere stærke samarbejder med områdets skoler og daginstitutioner og i den forbindelse kunne planlægge og udføre aktiviteter med afsæt i åben skole og åben daginstitution. Kvalifikationer I stand til at nedtrappe konflikter og skabe trygge rammer for områdets børn, unge og familier, herunder støtte op om relationer og være brobygger i nærmiljøet. Idérig og god til at tage initiativ til at udvikle og igangsætte nye aktiviteter, især for unge mellem 8 og 17 år. Samarbejdsorienteret og villig til at indgå i både teamsamarbejde og tværfagligt samarbejde med lokale og kommunale aktører. PC-kompetencer herunder evne til at arbejde i Outlook og andre Microsoft-programmer, samt kommunikation via Facebook. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med og brænder for at videreformidle praktiske kundskaber omkring et af temaerne idræt bevægelse og dyr natur madlavning . Udadvendt og glad for kontakt med både børn, unge og voksne på aktivitetspladsen. Du skal være selvstændig og befinde dig godt i et til tider travlt arbejdsmiljø, hvor der også kan forekomme alenearbejde. Fordomsfri og inkluderende i forhold til forskellige sociale og kulturelle baggrunde. Rummelig og robust både fysisk og psykisk. Have en høj arbejdsmoral, være ærlig og vil bidrage aktivt til et godt arbejdsmiljø. Vi tilbyder En arbejdsuge på 37 timer. Du bliver en del af en levende og alsidig arbejdsplads med vægt på høj faglighed og kvalitet i udførslen af arbejdet. Du ansættes på Kulværket, men skal være indstillet på også at have arbejdsdage på de øvrige bemandede legepladser, eksempelvis ved ferieafvikling. Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. februar 2020. Mere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Lau Heidemann Petersen på 4024 5136 eller projektleder Klaus Emborg på 2034 1767. Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019. Vi planlægger at afholde samtaler i starten af uge 51. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

I København er der 27 bemandede legepladser fordelt over hele byen. Målsætningerne for de bemandede legepladser er at skabe gode muligheder for børn og unges aktiviteter, leg og bevægelse, skabe rammer for trygge mødesteder samt bidrage til børn og unges trivsel og udvikling i lokalområdet. Samtidig favner de bemandede legepladser en bred målgruppe af borgere mellem 1-100 år. De bemandede legepladser er organisatorisk forankret i Center for Driftsudvikling, Byens Drift, Teknik og Miljøforvaltningen og har som målsætning at favne, opfange og udvikle sig i takt med byen og borgernes behov.

Om Kulværket
I efteråret 2019 åbner Teknik- og Miljøforvaltningen en bemandet aktivitetsplads i Kulbanekvarteret i Valby. Kvarteret er på listen over udsatte boligområder og huser beboere med mange forskellige kulturelle og sociale baggrunde. Området er desuden kendetegnet ved dets mangel på offentlige mødesteder, ligesom der er mangel på kulturelle og sociale tilbud til unge. Derfor er Kulværkets primære opgave at skabe et tilbud for unge i alderen 8-17 år – heraf betegnelsen aktivitetsplads. Vi søger nærværende og modige medarbejdere, som kan skabe pædagogiske rammer, hvor denne brugergruppe vil trives. Samtidig skal aktivitetspladsen fungere som et mødested for hele kvarteret, hvor fx foreninger, skoler, klubber og beboere i alle aldre kan samles om forskellige aktiviteter. Det er derfor vigtigt, at du som medarbejder er rummelig, empatisk og kan inkludere og skabe relationer til mange forskellige slags mennesker.

Den bemandede aktivitetsplads vil have til huse i Kulbaneparken side om side med Områdefornyelsen Kulbanekvarteret, der vil være en tæt samarbejdspartner. Det er derfor vigtigt, at du som medarbejder er åben for nytænkning og engagerer dig aktivt og konstruktivt i forhold til samarbejdet med områdefornyelsen, beboerne og andre aktører i området.

Faciliteter
Kulværket består af både inde- og udefaciliteter. Der er bl.a. indrettet et værksted, et køkken og lokaler til indendørsaktiviteter, ligesom der i umiddelbar nærhed ligger et udekøkken med bålsted og højbede. I sammenhæng med anlægget af resten af Kulbaneparken i løbet af 2021 etableres udendørs legeredskaber og en dyrefold til små klappedyr, som aktivitetspladsen vil have ansvaret for. Indtil da vil udeområdet bestå af en træterrasse og en plads, hvor der opstilles midlertidige udemøbler og faciliteter til idræt, leg og bevægelse. Personalet forventes at være med til at igangsætte relevante aktiviteter omkring disse faciliteter, fx kreative og grønne aktiviteter, hobby- eller cykelværksteder samt genbrugs- og naturprojekter.

Aktivitetspladsen vil være bemandet af et team bestående af to pædagoger og to legepladsmedarbejdere. I dette team vil pædagogerne ud fra deres faglige baggrund kunne vejlede omkring pædagogisk praksis. Udviklingen af aktivitetspladsen samlede pædagogiske tilbud sker dog i demokratisk samspil hele teamet imellem.

Din hverdag bliver travl, sjov, krævende og uforudsigelig. Du skal forvente, at der i hverdagen vil være en del praktiske opgaver forbundet med arbejdet i form af rengøring, vedligeholdelse inde og ude, opsyn på aktivitetspladsen område og administrativt arbejde.

Aktivitetspladsens åbningstider ligger i tidsrummet kl. 09.30-18.00 på hverdage samt enkelte aftner til 20.00 og kl. 10-15.00 i weekender. Du skal derfor være indstillet på, at din arbejdsdag fire hverdage om ugen slutter kl. 18.00 eller senere og at der er weekendarbejde hver tredje uge.

Om jobbet
Som legepladsmedarbejder på aktivitetspladsen bliver din vigtigste opgave, i samarbejde med det øvrige personale, at sørge for at pædagogikken er i højsædet. Du skal være synlig og imødekommende overfor legepladsens besøgende og være positiv og anerkendende i din relation med børn, unge, forældre og kollegaer. Du skal bidrage til og tage ejerskab over aktiviteter – både inde og ude – samt udviklingen heraf i overensstemmelse med de lokale behov og Teknik- og Miljøforvaltningens målsætninger.

Samtidig bliver det en vigtig opgave at inddrage legepladsens omgivelser og indgå i tæt samarbejde med NGO’er, områdefornyelse og andre lokale og kommunale aktører om at løfte kvarteret. Du skal kunne etablere stærke samarbejder med områdets skoler og daginstitutioner og i den forbindelse kunne planlægge og udføre aktiviteter med afsæt i åben skole og åben daginstitution. 

Kvalifikationer

  • I stand til at nedtrappe konflikter og skabe trygge rammer for områdets børn, unge og familier, herunder støtte op om relationer og være brobygger i nærmiljøet.
  • Idérig og god til at tage initiativ til at udvikle og igangsætte nye aktiviteter, især for unge mellem 8 og 17 år.
  • Samarbejdsorienteret og villig til at indgå i både teamsamarbejde og tværfagligt samarbejde med lokale og kommunale aktører.
  • PC-kompetencer herunder evne til at arbejde i Outlook og andre Microsoft-programmer, samt kommunikation via Facebook.
  • Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med og brænder for at videreformidle praktiske kundskaber omkring et af temaerne ”idræt/bevægelse” og ”dyr/natur/madlavning”.
  • Udadvendt og glad for kontakt med både børn, unge og voksne på aktivitetspladsen.
  • Du skal være selvstændig og befinde dig godt i et til tider travlt arbejdsmiljø, hvor der også kan forekomme alenearbejde.
  • Fordomsfri og inkluderende i forhold til forskellige sociale og kulturelle baggrunde.
  • Rummelig og robust – både fysisk og psykisk.
  • Have en høj arbejdsmoral, være ærlig og vil bidrage aktivt til et godt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder
En arbejdsuge på 37 timer. Du bliver en del af en levende og alsidig arbejdsplads med vægt på høj faglighed og kvalitet i udførslen af arbejdet. Du ansættes på Kulværket, men skal være indstillet på også at have arbejdsdage på de øvrige bemandede legepladser, eksempelvis ved ferieafvikling.

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. februar 2020.

Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Lau Heidemann Petersen på 4024 5136 eller projektleder Klaus Emborg på 2034 1767.

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019.
Vi planlægger at afholde samtaler i starten af uge 51.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBemandede LegepladserKøbenhavn S2019-11-03T02:00:00.8502019-12-08T00:00:00
330130134Pædagogmedhjælper til Fritidsinstitutionen ved Ørestad SkoleBasic Har du gennemslagskraft? Har du erfaring med inklusionsarbejde? Har du et særligt talent, som børnene kan nyde godt af? Så har vi stillingen, som du skal søge. Fritidsinstitutionen ved Ørestad Skole søger en pædagogmedhjælper til en fast stilling på 23 timer ugentligt. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller snarest derefter. Du bliver en del vores etageteam for 2. årgang. Etageteamet omkring 2. årgang består af seks dygtige og engagerede medarbejdere. Sammen skal I planlægge, organisere og afvikle projekter og aktiviteter for børn på 2. årgang. Vi kan tilbyde en stilling med gode muligheder for at præge egen hverdag mulighed for at være med til at tænke nyt indenfor børnenes frie tid mulighed for at blive en del af en meget kompetent, spændende og alsidig personalegruppe, der arbejder tæt sammen om at skabe fremtidens skole- og fritidstilbud et rigtig godt arbejdsmiljø Vi forventer, at du er garant for den anerkendende samværsform i det pædagogiske arbejde har erfaringer med og kompetencer indenfor fritidspædagogik har erfaring med systematisk evaluering har gode samarbejdsevner tager medansvar for etageteamets ansvarsområder vil arbejde i overensstemmelse med skolens værdier er stabil og engageret har et særligt talent, som børnene kan nyde godt af Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst. Vi indhenter børneattest og straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes. Mere information Du er velkommen til at kontakte fritidsinstitutionsleder Kasper Appel på 2293 0808, hvis du har spørgsmål. Søg via nedenstående link senest fredag den 13. december 2019

Har du gennemslagskraft? Har du erfaring med inklusionsarbejde? Har du et særligt talent, som børnene kan nyde godt af? Så har vi stillingen, som du skal søge.

Fritidsinstitutionen ved Ørestad Skole søger en pædagogmedhjælper til en fast stilling på 23 timer ugentligt. Tiltrædelse den 1. januar 2020 eller snarest derefter.

Du bliver en del vores etageteam for 2. årgang. Etageteamet omkring 2. årgang består af seks dygtige og engagerede medarbejdere. Sammen skal I planlægge, organisere og afvikle projekter og aktiviteter for børn på 2. årgang.

Vi kan tilbyde

  • en stilling med gode muligheder for at præge egen hverdag
  • mulighed for at være med til at tænke nyt indenfor børnenes frie tid
  • mulighed for at blive en del af en meget kompetent, spændende og alsidig personalegruppe, der arbejder tæt sammen om at skabe fremtidens skole- og fritidstilbud
  • et rigtig godt arbejdsmiljø

Vi forventer, at du

  • er garant for den anerkendende samværsform i det pædagogiske arbejde
  • har erfaringer med og kompetencer indenfor fritidspædagogik
  • har erfaring med systematisk evaluering
  • har gode samarbejdsevner
  • tager medansvar for etageteamets ansvarsområder
  • vil arbejde i overensstemmelse med skolens værdier
  • er stabil og engageret
  • har et særligt talent, som børnene kan nyde godt af

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst. Vi indhenter børneattest og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte fritidsinstitutionsleder Kasper Appel på 2293 0808, hvis du har spørgsmål.

Søg via nedenstående link senest fredag den 13. december 2019

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFritidsinstitutionen ved Ørestad SkoleKøbenhavn S2019-11-25T15:02:31.7672019-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogmedhjælper til Børnehuset ved Volden

Børnehuset ved Volden

København S
Går du og venter på et sted, hvor du kan være med til at skabe en positivt anderledes pædagogisk hverdag? Længes du efter at arbejde nytænkende, hvor refleksion, fællesskab og nærvær er uundværligt? Så er Børnehuset ved volden lige noget for dig. Bø...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Pædagogmedhjælper til Horisonten i Captum

Captum Horisonten

København S
Er du vores nye kollega med energi og drive, og tør du udfordre og udvikle det eksisterende tilbud på Horisonten og i Captum som helhed? Captum består af mange forskellige beskæftigelses- og undervisningstilbud til borgere med handicap og er en del ...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Pædagogmedhjælper til Fritidscenter Amager Nordøst

Fritidscenter Amager Nordøst

København S
Fritidscenter Amager Nordøst søger en pædagogmedhjælper på 28 timer uge og en pædagogmedhjælper på 10 timer uge. Begge stillinger er vikariater. Vi er et kommunalt fritidscenter med 380 fritidsklubpladser og 155 ungdomsklubpladser. Fritidscenter Nor...
Indrykket:22. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Legepladsmedarbejder (pædagogmedhjælper el.lign) til Kulværket - Valbys nye bemandede aktivitetsplads

Bemandede Legepladser

København S
I København er der 27 bemandede legepladser fordelt over hele byen. Målsætningerne for de bemandede legepladser er at skabe gode muligheder for børn og unges aktiviteter, leg og bevægelse, skabe rammer for trygge mødesteder samt bidrage til børn og ...
Indrykket:3. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Pædagogmedhjælper til Fritidsinstitutionen ved Ørestad Skole

Fritidsinstitutionen ved Ørestad Skole

København S
Har du gennemslagskraft? Har du erfaring med inklusionsarbejde? Har du et særligt talent, som børnene kan nyde godt af? Så har vi stillingen, som du skal søge. Fritidsinstitutionen ved Ørestad Skole søger en pædagogmedhjælper til en fast stilling på...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019