Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pædagog/socialrådgiver

Havredal Praktiske Uddannelser søger per 1. august 2019 en medarbejder med pædagogisk og/eller socialrådgiverbaggrund til en fast stilling på 37 timer/uge.


Havredal Praktiske Uddannelser er et helhedsorienteret uddannelsestilbud, som tilbyder uddannelse inden for landbrug, have-anlæg og butik i autentiske læringsmiljøer med henblik på udslusning til job og en tilværelse i egen bolig med et så selvstændigt liv som muligt. Målgruppen er unge med særlige behov i alderen 16-25 år med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser.
Tilbuddet er ikke for kriminelle, misbrugere eller unge, der har behov for døgndækning.


Vi arbejder bl.a. med KRAP, KAT kassen og neuropædagogiske og psykologiske tilgange i et situeret læringsperspektiv.


Stillingen omfatter opgaver inden for to afdelinger/teams:


• Beskrivelser med henblik på afklaring af arbejdsevne samt vurdering af bostøttebehov. Beskrivelserne skal kunne indgå i rehabiliteringsplaner med henblik på indstilling til fleksjob eller ressourceforløb.


• Løbende evaluering og sparring med henblik på at understøtte skolens arbejde
med målsætninger for den enkelte elev.


• Være med til at understøtte et bredt tværfagligt samarbejde med faglærere, boundervisere, jobkonsulenter samt med forvaltninger i mange kommuner.


• Boundervisning og kontaktlærerfunktion


• Kontaktlærerfunktion med primært ansvar for et antal elevers trivsel og udvikling til så selvstændig livsførelse, som den enkeltes potentiale rækker til (ADL funktioner).


• Aftenvagter i boundervisningen hvor den primære opgave er at understøtte praktiske funktioner bl.a. madlavning i elevhusene samt understøtte udviklingen af elevernes sociale kompetencer. Der må forventes to aftenvagter 15.00-21.00 om ugen.


Vi forventer:


• At du har kompetencer og kendskab til unge med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser.


• At du har flair for IT samt sikker skriftlig formuleringsevne.


• At du kan arbejde selvstændigt og vedholdende.

• At du kan arbejde struktureret og med overblik ift. faglig dokumentation. Det er en fordel at have kendskab til STU uddannelsesplaner herunder UVvej og UNOIT.


• At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne.


• At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer.


• At du har gode relationelle kompetencer og evner at være i en ligeværdig dialog med eleverne.


• At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker, formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følger og understøtter elevernes initiativer og ønsker.


Vi tilbyder:


• En høj faglighed, hvor en anerkendende og neuropædagogisk tilgang har fokus.


• Tværprofessionelt samarbejde som et fast redskab i hverdagen.


• Plads til nytænkning og en høj grad af frihed i opgaveløsningen.


• Sparring og supervision med kolleger, ledelse og eksterne supervisere.


• Et spændende job på et uddannelsestilbud i konstant udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret.


• Løn efter overenskomst med SL.

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til pædagogisk leder Mette Navntoft på
tlf. 61620225. – se også mere på www.havredal.dk


Ansøgningen mærkes ”Ansøgning” og skal være os i hænde senest fredag den 21.06.2019.
Samtalerne finder sted onsdag 26. juni kl. 13-15.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030007Phoenix-dbcf125412019-06-04T00:00:00Pædagog/socialrådgiver

Havredal Praktiske Uddannelser søger per 1. august 2019 en medarbejder med pædagogisk og/eller socialrådgiverbaggrund til en fast stilling på 37 timer/uge.


Havredal Praktiske Uddannelser er et helhedsorienteret uddannelsestilbud, som tilbyder uddannelse inden for landbrug, have-anlæg og butik i autentiske læringsmiljøer med henblik på udslusning til job og en tilværelse i egen bolig med et så selvstændigt liv som muligt. Målgruppen er unge med særlige behov i alderen 16-25 år med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser.
Tilbuddet er ikke for kriminelle, misbrugere eller unge, der har behov for døgndækning.


Vi arbejder bl.a. med KRAP, KAT kassen og neuropædagogiske og psykologiske tilgange i et situeret læringsperspektiv.


Stillingen omfatter opgaver inden for to afdelinger/teams:


• Beskrivelser med henblik på afklaring af arbejdsevne samt vurdering af bostøttebehov. Beskrivelserne skal kunne indgå i rehabiliteringsplaner med henblik på indstilling til fleksjob eller ressourceforløb.


• Løbende evaluering og sparring med henblik på at understøtte skolens arbejde
med målsætninger for den enkelte elev.


• Være med til at understøtte et bredt tværfagligt samarbejde med faglærere, boundervisere, jobkonsulenter samt med forvaltninger i mange kommuner.


• Boundervisning og kontaktlærerfunktion


• Kontaktlærerfunktion med primært ansvar for et antal elevers trivsel og udvikling til så selvstændig livsførelse, som den enkeltes potentiale rækker til (ADL funktioner).


• Aftenvagter i boundervisningen hvor den primære opgave er at understøtte praktiske funktioner bl.a. madlavning i elevhusene samt understøtte udviklingen af elevernes sociale kompetencer. Der må forventes to aftenvagter 15.00-21.00 om ugen.


Vi forventer:


• At du har kompetencer og kendskab til unge med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser.


• At du har flair for IT samt sikker skriftlig formuleringsevne.


• At du kan arbejde selvstændigt og vedholdende.

• At du kan arbejde struktureret og med overblik ift. faglig dokumentation. Det er en fordel at have kendskab til STU uddannelsesplaner herunder UVvej og UNOIT.


• At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne.


• At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer.


• At du har gode relationelle kompetencer og evner at være i en ligeværdig dialog med eleverne.


• At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker, formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følger og understøtter elevernes initiativer og ønsker.


Vi tilbyder:


• En høj faglighed, hvor en anerkendende og neuropædagogisk tilgang har fokus.


• Tværprofessionelt samarbejde som et fast redskab i hverdagen.


• Plads til nytænkning og en høj grad af frihed i opgaveløsningen.


• Sparring og supervision med kolleger, ledelse og eksterne supervisere.


• Et spændende job på et uddannelsestilbud i konstant udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret.


• Løn efter overenskomst med SL.

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til pædagogisk leder Mette Navntoft på
tlf. 61620225. – se også mere på www.havredal.dk


Ansøgningen mærkes ”Ansøgning” og skal være os i hænde senest fredag den 21.06.2019.
Samtalerne finder sted onsdag 26. juni kl. 13-15.

 

2019-06-22T09:51:13.657 Havredal Praktiske Uddannelser søger per 1. august 2019 en medarbejder med pædagogisk og eller socialrådgiverbaggrund til en fast stilling på 37 timer uge. Havredal Praktiske Uddannelser er et helhedsorienteret uddannelsestilbud, som tilbyder uddannelse inden for landbrug, have-anlæg og butik i autentiske læringsmiljøer med henblik på udslusning til job og en tilværelse i egen bolig med et så selvstændigt liv som muligt. Målgruppen er unge med særlige behov i alderen 16-25 år med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser. Tilbuddet er ikke for kriminelle, misbrugere eller unge, der har behov for døgndækning. Vi arbejder bl.a. med KRAP, KAT kassen og neuropædagogiske og psykologiske tilgange i et situeret læringsperspektiv. Stillingen omfatter opgaver inden for to afdelinger teams: • Beskrivelser med henblik på afklaring af arbejdsevne samt vurdering af bostøttebehov. Beskrivelserne skal kunne indgå i rehabiliteringsplaner med henblik på indstilling til fleksjob eller ressourceforløb. • Løbende evaluering og sparring med henblik på at understøtte skolens arbejde med målsætninger for den enkelte elev. • Være med til at understøtte et bredt tværfagligt samarbejde med faglærere, boundervisere, jobkonsulenter samt med forvaltninger i mange kommuner. • Boundervisning og kontaktlærerfunktion • Kontaktlærerfunktion med primært ansvar for et antal elevers trivsel og udvikling til så selvstændig livsførelse, som den enkeltes potentiale rækker til (ADL funktioner). • Aftenvagter i boundervisningen hvor den primære opgave er at understøtte praktiske funktioner bl.a. madlavning i elevhusene samt understøtte udviklingen af elevernes sociale kompetencer. Der må forventes to aftenvagter 15.00-21.00 om ugen. Vi forventer: • At du har kompetencer og kendskab til unge med generelle og specifikke indlæringsvanskeligheder, ADHD samt autismespektrumforstyrrelser. • At du har flair for IT samt sikker skriftlig formuleringsevne. • At du kan arbejde selvstændigt og vedholdende. • At du kan arbejde struktureret og med overblik ift. faglig dokumentation. Det er en fordel at have kendskab til STU uddannelsesplaner herunder UVvej og UNOIT. • At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne. • At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer. • At du har gode relationelle kompetencer og evner at være i en ligeværdig dialog med eleverne. • At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker, formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følger og understøtter elevernes initiativer og ønsker. Vi tilbyder: • En høj faglighed, hvor en anerkendende og neuropædagogisk tilgang har fokus. • Tværprofessionelt samarbejde som et fast redskab i hverdagen. • Plads til nytænkning og en høj grad af frihed i opgaveløsningen. • Sparring og supervision med kolleger, ledelse og eksterne supervisere. • Et spændende job på et uddannelsestilbud i konstant udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret. • Løn efter overenskomst med SL. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til pædagogisk leder Mette Navntoft på tlf. 61620225. se også mere på www.havredal.dk Ansøgningen mærkes Ansøgning og skal være os i hænde senest fredag den 21.06.2019. Samtalerne finder sted onsdag 26. juni kl. 13-15.11jobnetdbcf1254100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3532899Havredal Praktiske Uddannelser S/I11Ulvedalsvej 347470Karup JDKDanmark0mna@havredal.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766076JobNet4993766499376610023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbcf1254https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbcf1254https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbcf1254&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbcf1254&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgSom Socialrådgiver hos Havredal Praktiske Uddannelser S/I kommer du til at gøre en forskel og efterlade et godt indtryk.12007991Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed361854633Mette Navntoftmna@havredal.dkDKDanmarkDKDanmark330046120Socialrådgivere til BørneteametRobot Er du vores nye kollega? Er du socialrådgiver eller socialformidler, så er du måske en af vores nye kolleger, der kommer til at arbejde sammen med glade og engagerede kollegaer i Viborg Kommunes Familieafdeling. Vi er inde i en positiv faglig udvikling på børne- og familieområdet med fokus på det gode samarbejde med borgerne og eksterne samarbejdspartnere. Aktuelt har vi to kollegaer, der har søgt andre udfordringer. Vi forventer af dig at: - du aktivt bidrager med dit faglige perspektiv og dit positive sind - du er en teamplayer, og at du kan se fordelen i at hjælpe hinanden på tværs af afdelingen - du er modig, ordentlig og dygtig - du evner at samarbejde bredt og har fokus på medinddragelse - du har organisatorisk tæft og forstår præmissen at arbejde i en politisk styret organisation - du har gode kommunikative evner - du vægter inddragelse af borgerens perspektiv Du kan forvente: - Superdygtige og engagerede kollegaer og ledere - En faglig ambitiøs afdeling, hvor vi støtter hinanden - En afdeling, der vægter det gode samarbejde med borgere såvel som samarbejdspartnere - En individuelt tilrettelagt mentorordning - Glade kollegaer og god stemning To vakante stillinger: To stillinger i vores Børneteam fra 1. august 2019. Det skal understreges, at du som udgangspunkt er ansat i afdelingen og derfor kan omplaceres til andet team ved behov herfor. Om Familieafdelingen Vi er ca. 70 ansatte i Familieafdelingen, og vi har til huse på Viborg Rådhus, der i høj grad understøtter samarbejde på tværs af forvaltninger og kreative løsninger til gavn for vores borgere. Afdelingen består af: Fremskudte socialrådgivere (bygger bro mellem almensystemet og Familieafdelingen)Fronten (modtager og vurderer alle underretninger, afdækker alle nye sager mv)Integrationsteamet (arbejder med flygtningefamilier indenfor integrationsperioden)Handicapteamet (der primært arbejder efter SEL 41 og 42, men også efter SEL 50)Børneteamet (udsatte familier med børne i alderen 0-12 år)Ungeteamet (udsatte familier med børn i alderen 13-18 (23) år)Ledelsesteamet består af 4 teamledere, en socialfaglig koordinator, der arbejder på tværs af afdelingen, en kvalitetssikringskoordinator samt en afdelingsleder. Som afdeling sætter vi spot på det forebyggende sociale arbejde. Vi arbejder sammen med resten af Børn- og Unge med TOPI (tidlig opsporing og indsats) og fælles grundlag for børns læring. Vi tror på at den bedste indsats for vores borgere sker i samarbejde med borgeren og vores samarbejdspartnere. Familiens netværk, privat såvel som professionelt, har stor betydning for om vi sammen med familierne lykkes med vores indsatser. Derfor vægter vi inddragelse af netværk højt. Vi tror på at vi gennem mobilisering af netværket får skabt bedre og mere holdbare løsninger for familierne. Siden 2010 har vi haft - og har fortsat - et skærpet fokus på gravide og spædbørnsområdet. Vi har i snart 2 år haft en rådgiver ansat til at varetage en fremskudt funktion med samarbejdsflader til Jordemodercentret, Børneafdelingen, Neonatalafdelingen og de praktiserende læger. Vores fokus er rettet mod at skabe balance mellem den stabile lovmedholdelige drift OG udvikling af driften. Vi vægter samtidig at være en fagligt velfungerende afdeling med plads til mangfoldighed. Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte: Teamleder, Anne Rørbæk Christoffersen vedr. stillingen i Børneteamet på 93 59 80 29. Ansættelsessamtalen afholdes den 18. juli 2019 på Viborg Rådhus.Er du vores nye kollega?
 
Er du socialrådgiver eller socialformidler, så er du måske en af vores nye kolleger, der kommer til at arbejde sammen med glade og engagerede kollegaer i Viborg Kommunes Familieafdeling.
Vi er inde i en positiv faglig udvikling på børne- og familieområdet med fokus på det gode samarbejde med borgerne og eksterne samarbejdspartnere.
Aktuelt har vi to kollegaer, der har søgt andre udfordringer.
 
Vi forventer af dig at:
- du aktivt bidrager med dit faglige perspektiv og dit positive sind
- du er en teamplayer, og at du kan se fordelen i at hjælpe hinanden på tværs af afdelingen
- du er modig, ordentlig og dygtig
- du evner at samarbejde bredt og har fokus på medinddragelse
- du har organisatorisk tæft og forstår præmissen at arbejde i en politisk styret organisation
- du har gode kommunikative evner
- du vægter inddragelse af borgerens perspektiv
 
Du kan forvente:
- Superdygtige og engagerede kollegaer og ledere
- En faglig ambitiøs afdeling, hvor vi støtter hinanden
- En afdeling, der vægter det gode samarbejde med borgere såvel som samarbejdspartnere
- En individuelt tilrettelagt mentorordning
- Glade kollegaer og god stemning
                        
To vakante stillinger:
To stillinger i vores Børneteam fra 1. august 2019.
Det skal understreges, at du som udgangspunkt er ansat i afdelingen og derfor kan omplaceres til andet team ved behov herfor.
 
Om Familieafdelingen
Vi er ca. 70 ansatte i Familieafdelingen, og vi har til huse på Viborg Rådhus, der i høj grad understøtter samarbejde på tværs af forvaltninger og kreative løsninger til gavn for vores borgere.

Afdelingen består af:
 
  • Fremskudte socialrådgivere (bygger bro mellem almensystemet og Familieafdelingen)
  • Fronten (modtager og vurderer alle underretninger, afdækker alle nye sager mv)
  • Integrationsteamet (arbejder med flygtningefamilier indenfor integrationsperioden)
  • Handicapteamet (der primært arbejder efter SEL §§ 41 og 42, men også efter SEL § 50)
  • Børneteamet (udsatte familier med børne i alderen 0-12 år)
  • Ungeteamet (udsatte familier med børn i alderen 13-18 (23) år)
  • Ledelsesteamet består af 4 teamledere, en socialfaglig koordinator, der arbejder på tværs af afdelingen, en kvalitetssikringskoordinator samt en afdelingsleder.
 
Som afdeling sætter vi spot på det forebyggende sociale arbejde. Vi arbejder sammen med resten af Børn- og Unge med TOPI (tidlig opsporing og indsats) og fælles grundlag for børns læring. Vi tror på at den bedste indsats for vores borgere sker i samarbejde med borgeren og vores samarbejdspartnere.
Familiens netværk, privat såvel som professionelt, har stor betydning for om vi sammen med familierne lykkes med vores indsatser. Derfor vægter vi inddragelse af netværk højt. Vi tror på at vi gennem mobilisering af netværket får skabt bedre og mere holdbare løsninger for familierne.
Siden 2010 har vi haft - og har fortsat - et skærpet fokus på gravide og spædbørnsområdet. Vi har i snart 2 år haft en rådgiver ansat til at varetage en fremskudt funktion med samarbejdsflader til Jordemodercentret, Børneafdelingen, Neonatalafdelingen og de praktiserende læger.
Vores fokus er rettet mod at skabe balance mellem den stabile lovmedholdelige drift OG udvikling af driften. Vi vægter samtidig at være en fagligt velfungerende afdeling med plads til mangfoldighed.

Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte:
Teamleder, Anne Rørbæk Christoffersen vedr. stillingen i Børneteamet på 93 59 80 29.

Ansættelsessamtalen afholdes den 18. juli 2019 på Viborg Rådhus.
 

Børn & UngeViborg2019-06-21T00:00:002019-07-09T00:00:00
330042321Socialrådgiver til Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Århus, Lokalkontoret i RandersRobot Kunne du tænke dig at blive del af en spændende og alsidig arbejdsplads? Lige nu søger Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Aarhus, Lokalkontoret i Randers 2 socialrådgivere. Kriminalforsorgen i Frihed (KIF) har til primær opgave at føre tilsyn med klienter, der er prøveløsladte, betinget dømte samt behandlingsdømte. KIF udarbejder ligeledes personundersøgelser af sigtede, før deres sag behandles i retten og deltager i det almindelige kriminalpræventive arbejde i samfundet. Dine opgaver Tilsynsarbejdet består primært af iværksættelse og kontrol af vilkår fastsat i forbindelse med dom eller prøveløsladelse, samt støtte og motivation til at skabe en kriminalitetsfri tilværelse. Du kommer til at: • Udarbejde risiko- og behovsvurderinger LS RNR, samt handleplaner til brug for tilsynet. • Gennemføre intensive tilsynsforløb med klienter der vurderes i høj risiko for tilbagefald til krimi-nalitet. • Have kontakt til eksterne samarbejdspartnere vedr. iværksættelse og opfølgning på vilkår om samfundstjeneste, misbrugsbehandling mv.. Ved kontrol af samfundstjeneste skal du påregne opga-ver udenfor normal arbejdstid. • Samarbejde med psykiatrien om en koordineret indsats for behandlingsdømte. • Samarbejde med kommunerne om en koordineret indsats for tilsynsklienterne. • Udarbejde mini-personundersøgelser samt udtalelser til Anklagemyndigheden. Vi forventer, at du: • Er uddannet socialrådgiver, gerne med erfaring fra klientgruppen. • Har interesse for det socialfaglige område og ønsker at arbejde med administrative arbejdsop-gaver indenfor sagsbehandling. • Kan formulere dig mundtligt og skriftligt. • Er struktureret og systematisk i sagsarbejdet. • Ønsker uddannelse eller hvis du er uddannet at dygtiggøre sig i brugen af LS RNR (risiko- og behovsvurdering) og MOSAIK (særlig tilrettelagt tilsynsforløb). • Har en anerkendende tilgang til og respekt for forskellige behov ved klienterne. • Har lyst til at arbejde selvstændigt og individuelt. • Er initiativrig, samarbejdsvillig og kan påtage dig et ansvar. • Er psykisk robust. • Er positiv og har humoristisk sans - også i en travl hverdag. • Er en dygtig og aktiv team- og medspiller og har respekt for fælles beslutninger. Da der må påregnes kørsel i tjenestetiden, skal du have kørekort (Vi har tjenestebiler). Vi kan tilbyde: • Alsidigt og ansvarsfuldt arbejde. • Mulighed for selv at strukturere arbejdsdagen. • Faglig udvikling, herunder kollegial supervision. • Gode kolleger. • God introduktion, samt obligatorisk uddannelse i LS RNR og MOSAIK. • Et arbejdsområde i konstant udvikling og forandring. Hvem er vi: KIF Aarhus er en arbejdsplads med 55 ansatte fordelt på tre kontorer (Aarhus, Horsens og Randers), bestående af socialrådgivere, fængselsbetjente og administrative medarbejdere. Vi dækker i alt 10 kommuner. Afdelingen i Aarhus og Randers dækker dækker Østjylland politikreds (Århus, Favrskov, Odder, Samsø, Randers, Norddjurs og Syddjurs). KIF Horsens hører til Sydøstjyllands politikreds og har kommunerne Horsens, Hedensted, Skanderborg. Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er til tiltrædelse 1. august 2019. Arbejdstiden er gennemsnitlig på 37 timer om ugen. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst samt Ny Løn. KIF Aarhus, lokalkontoret i Randers er beliggende Houmeden 12, 8900 Randers. Du søger stillingen via linket Søg stillingen . Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest 26. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler d. 29. juni 2019. Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser, uddannelsesbeviser mm. Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende enhedschef Ditte Nygaard på tlf. 7255 7265.Kunne du tænke dig at blive del af en spændende og alsidig arbejdsplads? Lige nu søger Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Aarhus, Lokalkontoret i Randers 2 socialrådgivere.



Kriminalforsorgen i Frihed (KIF) har til primær opgave at føre tilsyn med klienter, der er prøveløsladte, betinget dømte samt behandlingsdømte. KIF udarbejder ligeledes personundersøgelser af sigtede, før deres sag behandles i retten og deltager i det almindelige kriminalpræventive arbejde i samfundet.





Dine opgaver

Tilsynsarbejdet består primært af iværksættelse og kontrol af vilkår fastsat i forbindelse med dom eller prøveløsladelse, samt støtte og motivation til at skabe en kriminalitetsfri tilværelse. Du kommer til at:

• Udarbejde risiko- og behovsvurderinger – LS/RNR, samt handleplaner til brug for tilsynet.

• Gennemføre intensive tilsynsforløb med klienter der vurderes i høj risiko for tilbagefald til krimi-nalitet.

• Have kontakt til eksterne samarbejdspartnere vedr. iværksættelse og opfølgning på vilkår om samfundstjeneste, misbrugsbehandling mv.. Ved kontrol af samfundstjeneste skal du påregne opga-ver udenfor normal arbejdstid.

• Samarbejde med psykiatrien om en koordineret indsats for behandlingsdømte.

• Samarbejde med kommunerne om en koordineret indsats for tilsynsklienterne.

• Udarbejde mini-personundersøgelser samt udtalelser til Anklagemyndigheden.



Vi forventer, at du:

• Er uddannet socialrådgiver, gerne med erfaring fra klientgruppen.

• Har interesse for det socialfaglige område og ønsker at arbejde med administrative arbejdsop-gaver indenfor sagsbehandling.

• Kan formulere dig mundtligt og skriftligt.

• Er struktureret og systematisk i sagsarbejdet.

• Ønsker uddannelse eller hvis du er uddannet at dygtiggøre sig i brugen af LS/RNR (risiko- og behovsvurdering) og MOSAIK (særlig tilrettelagt tilsynsforløb).

• Har en anerkendende tilgang til og respekt for forskellige behov ved klienterne.

• Har lyst til at arbejde selvstændigt og individuelt.

• Er initiativrig, samarbejdsvillig og kan påtage dig et ansvar.

• Er psykisk robust.

• Er positiv og har humoristisk sans - også i en travl hverdag.

• Er en dygtig og aktiv team- og medspiller og har respekt for fælles beslutninger.





Da der må påregnes kørsel i tjenestetiden, skal du have kørekort (Vi har tjenestebiler).



Vi kan tilbyde:

• Alsidigt og ansvarsfuldt arbejde.

• Mulighed for selv at strukturere arbejdsdagen.

• Faglig udvikling, herunder kollegial supervision.

• Gode kolleger.

• God introduktion, samt obligatorisk uddannelse i LS/RNR og MOSAIK.

• Et arbejdsområde i konstant udvikling og forandring.









Hvem er vi:

KIF Aarhus er en arbejdsplads med 55 ansatte fordelt på tre kontorer (Aarhus, Horsens og Randers), bestående af socialrådgivere, fængselsbetjente og administrative medarbejdere. Vi dækker i alt 10 kommuner. Afdelingen i Aarhus og Randers dækker dækker Østjylland politikreds (Århus, Favrskov, Odder, Samsø, Randers, Norddjurs og Syddjurs). KIF Horsens hører til Sydøstjyllands politikreds og har kommunerne; Horsens, Hedensted, Skanderborg.





Løn og ansættelsesvilkår:

Stillingen er til tiltrædelse 1. august 2019. Arbejdstiden er gennemsnitlig på 37 timer om ugen. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst samt Ny Løn.

KIF Aarhus, lokalkontoret i Randers er beliggende Houmeden 12, 8900 Randers.



Du søger stillingen via linket "Søg stillingen”.

Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget senest 26. juni 2019.

Vi forventer at holde samtaler d. 29. juni 2019.





Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.





Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser, uddannelsesbeviser mm.





Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort.





Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.







Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte fungerende enhedschef Ditte Nygaard på tlf. 7255 7265.



KiF Aarhus - Lokalkontoret i RandersRanders C2019-06-12T00:00:002019-06-27T00:00:00
330038727Socialrådgiver til sygedagpengeRobot Jobcenter Odder søger socialrådgiver til sygedagpengeteamet Til vores sygedagpengeteam søger vi en socialrådgiver socialformidler 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat fra 1.7.2019 eller snarest muligt derefter Er du engageret, selvstændig og ansvarsfuld ? Kan du kommunikere tydeligt og respektfuldt ? Kan du sætte i gang og afslutte ? Kan du strukturere dine arbejdsopgaver selvstændigt, herunder den administrative del af jobbet ? Er du socialrådgiver af hjertet, der kan holde hovedet koldt ? Og er du samtidigt fuld af gode ideer og har et positivt sind ? Ja så er det dig, vi søger….. Dine primære opgaver vil være indenfor følgende områder: Sagsbehandling af sygedagpengesager Dobbeltfunktion som socialrådgiver og jobkonsulent i fastholdelsessager Udarbejdelse af rehabiliteringsplaner til borgere, der skal i ressourceforløb, fleksjob og på førtidspension, samt deltagelse i rehabiliteringsteammøder Vi kan tilbyde: en travl og dynamisk arbejdsplads, som er i konstant udvikling gode kolleger i sygedagpengeteamet og opgavefællesskabet med jobkonsulenter og vores tilbudsafdeling et afvekslende job med høj grad af selvstændig kompetence supervision sundhedsordning Ansøgningsfrist: 24. juni 2019 kl. 8.00. Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og forventer at afholde samtaler den 27. juni 2019 om eftermiddagen på Odder rådhus Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst ny løn. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Susanne Lund Jensen på 87 80 40 33, mobil 24 86 55 11 eller faglig koordinator Bodil Kaalund Rasmussen på telefon 24865579 Ansøgning via Odder kommunes hjemmeside

 

Jobcenter Odder søger socialrådgiver til sygedagpengeteamet 

 

Til vores sygedagpengeteam søger vi en socialrådgiver / socialformidler 37 timer pr. uge. 

 

Stillingen ønskes besat fra 1.7.2019 eller snarest muligt derefter

  • Er du engageret, selvstændig og ansvarsfuld ?
  • Kan du kommunikere tydeligt og respektfuldt ?
  • Kan du sætte i gang og afslutte ?
  • Kan du strukturere dine arbejdsopgaver selvstændigt, herunder den administrative del af jobbet ?
  • Er du socialrådgiver af hjertet, der kan holde hovedet koldt ?
  • Og er du samtidigt fuld af gode ideer og har et positivt sind ? 

Ja så er det dig, vi søger….. 

 

Dine primære opgaver vil være indenfor følgende områder:

  • Sagsbehandling af sygedagpengesager
  • Dobbeltfunktion som socialrådgiver og jobkonsulent i fastholdelsessager
  • Udarbejdelse af rehabiliteringsplaner til borgere, der skal i ressourceforløb, fleksjob og på førtidspension, samt deltagelse i rehabiliteringsteammøder 

 Vi kan tilbyde:

  • en travl og dynamisk arbejdsplads, som er i konstant udvikling
  • gode kolleger i sygedagpengeteamet og opgavefællesskabet med jobkonsulenter og vores tilbudsafdeling
  • et afvekslende job med høj grad af selvstændig kompetence
  • supervision
  • sundhedsordning

Ansøgningsfrist: 24. juni 2019 kl. 8.00.

 

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og forventer at afholde samtaler den 27. juni 2019 om eftermiddagen på Odder rådhus 

 

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst / ny løn. 

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Susanne Lund Jensen på 87 80 40 33, mobil 24 86 55 11 eller faglig koordinator Bodil Kaalund Rasmussen på telefon 24865579

Ansøgning via Odder kommunes hjemmeside  

 

 

Jobcenter OdderOdder2019-06-08T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgivere til Børneteamet

Børn & Unge

Viborg
Er du vores nye kollega? Er du socialrådgiver eller socialformidler, så er du måske en af vores nye kolleger, der kommer til at arbejde sammen med glade og engagerede kollegaer i Viborg Kommunes Familieafdeling. Vi er inde i en positiv faglig udvikl...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

Socialrådgiver til Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Århus, Lokalkontoret i Randers

KiF Aarhus - Lokalkontoret i Randers

Randers C
Kunne du tænke dig at blive del af en spændende og alsidig arbejdsplads? Lige nu søger Kriminalforsorgen i Frihed, KIF Aarhus, Lokalkontoret i Randers 2 socialrådgivere. Kriminalforsorgen i Frihed (KIF) har til primær opgave at føre tilsyn med klien...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Socialrådgiver til sygedagpenge

Jobcenter Odder

Odder
Jobcenter Odder søger socialrådgiver til sygedagpengeteamet Til vores sygedagpengeteam søger vi en socialrådgiver socialformidler 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat fra 1.7.2019 eller snarest muligt derefter Er du engageret, selvstændig og an...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019