Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)

Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København.

Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter.

Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering  og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter.

Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Om dig:

Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager.

  • Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering
  • Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner
  • Resultatorienteret og KPI-drevet
  • Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media
  • Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner
  • Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022968Phoenix-62fa685c12019-05-13T00:00:00Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)

Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København.

Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter.

Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering  og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter.

Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Om dig:

Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager.

  • Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering
  • Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner
  • Resultatorienteret og KPI-drevet
  • Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media
  • Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner
  • Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

2019-07-08T00:51:25.837 Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København. Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter. Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter. Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Om dig: Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager. Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner Resultatorienteret og KPI-drevet Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.11jobnet62fa685c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-07T00:00:000000https://ssl.onerecruit.com/Apply/ef74d3c2-df45-4417-8085-c054ff1e7f4c/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnVallensbæk3526296EasySearch ApS11Torvegade 291400København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759594JobNet4987857498785710013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62fa685chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=62fa685chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62fa685c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62fa685c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonPaid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361806523Michaelmko@easysearch.dkDKDanmarkDKDanmark330067103PPC Manager søges til Adwise Media!Robot HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER! Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund. Siden vores opstart i 2015 er det gået rigtigt stærkt på den fede måde. Og vores kundeportefølje tæller i dag mange hundrede firmaer, fra små nystartede enkeltmandsfirmaer til markedsledende virksomheder. Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver. Vi forventer af dig at du: 1: HAR ERFARING MED GOOGLE ADS Det behøver ikke nødvendigvis have mange års erfaring, men du skal have prøvet det, så du ved at det er det du brænder for. Er du Adwords mand kvinde ind til benet er Adwise Media stedet, hvor du kan tage dine kompetencer til nye højder, og blive blandt branchens mest eftertragtede individer. 2: DU KOMMUNIKERER PÅ ET HØJT NIVEAU I DANSK SKRIFT OG TALE Kommunikation er en af de vigtigste elementer i god marketing, både fordi vi skal skrive annoncetekster der skaber konvertering, men i lige så høj grad fordi, at kommunikationen med kunderne er fundamentet for, at vi kan lave succesfulde kampagner. 3: DU ER IKKE BANGE FOR AT GRIBE TELEFONEN OG TALE MED DINE KUNDER Erfaring viser at mange misforståelser kan undgås ved, at vi har telefonisk kontakt med vores kunder. Ligesom det i almindelighed skaber en højere kundetilfredshed. 4: DU BRÆNDER INDERLIGT FOR AT SKABE RESULTATER OG MÅLBAR KONVERTERING Drivkraften bag Adwise Media er, at skabe resultater for vores kunder. Vi er blandt branchens bedste til det allerede og som det nye medlem af Adwise-familien skal du også være drevet af at skabe succes for kunderne. DIT JOB SOM PPC MANAGER. Som PPC Manager vil du få ansvaret for din egen portefølje af kunder, og det vil være dig der har det primære ansvar for optimering og rådgivning af kunderne i det daglige. Men du er selvfølgeligt ikke alene, vores erfarne PPC Managers har op til 13 års erfaring med marketing og vil fungere som de perfekte sparringspartnere for dig. Da vi generelt arbejder på tværs af huset, vil du også være i tæt samarbejde med vores web-designere, SEO specilister og videomand der ligger fundamentet for, at du som PPC Manager, kan få maksimalt ud af dine kunders annoncekroner. Med andre ord er dit job at varetage markedsføringen for kunder, hos et bureau der rent faktisk holder og leverer hvad de lover. At Adwise er bygget på win-win princippet, har med årene vist sig, at være den helt rigtige tilgang fordi vores kunder de bliver hos os! Win-win eller ingen aftale er den centrale kerneværdi i Adwise Media og derfor tilbyder vi ikke produkter som vi ikke kan stå 100 inde for og vores dygtige medarbejdere er produktet, da det er jeres kompetencer der skaber magien. Derfor ansætter vi ikke den første og bedste, men venter gerne på den rette kandidat. Men vi ved også, at når man går hjem fra job, så er noget af det mest berigende at have skabt noget, selv når man har stået overfor en udfordrende kunde, der til sidst ender med at bade i konverteringer. Ansættelsesvilkår og løn Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn. Den endelige løn vil blive aftalt individuelt efter dine kvalifikationer. Din arbejdsplads vil være på Roholmsvej 12F, Albertslund, tæt på offentligt transport og motorvej. KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE EN DEL AF DANMARKS MEST AMBITIØSE MARKETINGBUREAU? Alt du skal gøre er at søge PPC stillingen på vores hjemmeside og så vil du blive kontaktet af Head of PPC Martin Hansen.

HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER!

Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund.

Siden vores opstart i 2015 er det gået rigtigt stærkt på den fede måde. Og vores kundeportefølje tæller i dag mange hundrede firmaer, fra små nystartede enkeltmandsfirmaer til markedsledende virksomheder.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver.

Vi forventer af dig at du:

1: HAR ERFARING MED GOOGLE ADS

Det behøver ikke nødvendigvis have mange års erfaring, men du skal have prøvet det, så du ved at det er det du brænder for. Er du Adwords mand/kvinde ind til benet er Adwise Media stedet, hvor du kan tage dine kompetencer til nye højder, og blive blandt branchens mest eftertragtede individer.

2: DU KOMMUNIKERER PÅ ET HØJT NIVEAU I DANSK SKRIFT OG TALE

Kommunikation er en af de vigtigste elementer i god marketing, både fordi vi skal skrive annoncetekster der skaber konvertering, men i lige så høj grad fordi, at kommunikationen med kunderne er fundamentet for, at vi kan lave succesfulde kampagner.

3: DU ER IKKE BANGE FOR AT GRIBE TELEFONEN OG TALE MED DINE KUNDER

Erfaring viser at mange misforståelser kan undgås ved, at vi har telefonisk kontakt med vores kunder. Ligesom det i almindelighed skaber en højere kundetilfredshed.

4: DU BRÆNDER INDERLIGT FOR AT SKABE RESULTATER OG MÅLBAR KONVERTERING

Drivkraften bag Adwise Media er, at skabe resultater for vores kunder. Vi er blandt branchens bedste til det allerede og som det nye medlem af Adwise-familien skal du også være drevet af at skabe succes for kunderne.

DIT JOB SOM PPC MANAGER.

Som PPC Manager vil du få ansvaret for din egen portefølje af kunder, og det vil være dig der har det primære ansvar for optimering og rådgivning af kunderne i det daglige.

Men du er selvfølgeligt ikke alene, vores erfarne PPC Managers har op til 13 års erfaring med marketing og vil fungere som de perfekte sparringspartnere for dig.

Da vi generelt arbejder på tværs af huset, vil du også være i tæt samarbejde med vores web-designere, SEO specilister og videomand der ligger fundamentet for, at du som PPC Manager, kan få maksimalt ud af dine kunders annoncekroner.

Med andre ord er dit job at varetage markedsføringen for kunder, hos et bureau der rent faktisk holder og leverer hvad de lover.

At Adwise er bygget på win-win princippet, har med årene vist sig, at være den helt rigtige tilgang fordi vores kunder de bliver hos os!

Win-win eller ingen aftale er den centrale kerneværdi i Adwise Media og derfor tilbyder vi ikke produkter som vi ikke kan stå 100% inde for og vores dygtige medarbejdere er produktet, da det er jeres kompetencer der skaber magien.

Derfor ansætter vi ikke den første og bedste, men venter gerne på den rette kandidat.

Men vi ved også, at når man går hjem fra job, så er noget af det mest berigende at have skabt noget, selv når man har stået overfor en udfordrende kunde, der til sidst ender med at bade i konverteringer.

Ansættelsesvilkår og løn

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn. Den endelige løn vil blive aftalt individuelt efter dine kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil være på Roholmsvej 12F, Albertslund, tæt på offentligt transport og motorvej.

KUNNE DU TÆNKE DIG AT BLIVE EN DEL AF DANMARKS MEST AMBITIØSE MARKETINGBUREAU?

Alt du skal gøre er at søge PPC stillingen på vores hjemmeside og så vil du blive kontaktet af Head of PPC

– Martin Hansen.

ADWISE MEDIA ApSAlbertslund2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330080207Marketing Automation Specialist til Fluid i Storkøbenhavn (HURTIG OPSTART)Robot Er du en dygtig og passioneret digital designer? Så har vi jobbet til dig! På vegne af Fluid A S søger vi en kreativ Marketing Automation Specialist, der har erfaring med grafisk design, omnichannel marketing, kunderådgivning og -pleje. Vores kommende kollega: kan opbygge og eksekvere omnichannel kampagner, der skaber personlige og relevante kundeoplevelser motiveres af at arbejde for flere kunder på samme tid, i et fagligt kompetent og inspirerende miljø Fluid er en Marketing Service Provider, der leverer rådgivning, data management og marketing automation til real-time marketing for en række af Nordens største brands. Vi er 15 medarbejdere free lancere, og har kontor i Glostrup, ca. 15 min. fra Københavns Hovedbanegård. Jobbet Du vil få en bred rolle med ansvar for alt fra den indledende kundekontakt, afdækning af kundens behov til design og optimering af kundens løsning. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være: Rådgive kunden, definere og designe koncepter, kampagneindhold, mål samt optimering af eksisterende kampagner og loyalitetsprogrammer. Designe, implementere og eksekvere marketing automation flows og kampagner via web, e-mail, SoMe, e-surveys mv. Designe og opsætte skabeloner til marketing automation i HTML5 og CSS Daglig servicering og dialog med kunder omkring opsætning, tilretninger mv. inden for marketing automation Udarbejde content til Fluids website og SoMe kanaler Fluid tilbyder gode udviklingsmuligheder inden for datadrevet omnichannel marketing, og mulighed for at arbejde sammen med knalddygtige kollegaer på tværs af kunder og projekter. Din profil Det er en fordel, hvis du har en form for kreativ uddannelse, men intet krav. Det vigtigste er samspillet mellem dine kreative, grafiske og tekniske kompetencer. Det er derfor kendetegnende for dig, at du har: Arbejdet med design og opsætning i HTML5 og CSS og kender til responsive design, crossbrowser testing mm. Erfaring med opsætning af marketing automation flows på flere kanaler. Erfaring med at arbejde i programmerne InDesign og Photoshop. Som person er du proaktiv, selvkørende og besidder kommunikative egenskaber, der gør dig i stand til at varetage både salg af løsninger samt håndtere kundedialog. Du er digitalt nysgerrig og opsøgende overfor nye ideer og teknologier, og har lyst til at udbygge din tekniske kunnen. Opstart, arbejdssted og ansættelse Du vil arbejde på Fluids kontor i Glostrup. Stillingen er fuldtid og opstart er hurtigst muligt. Er du den rette profil? Moment varetager hele ansættelsesprocessen, og vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi anbefaler, at du søger hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du en dygtig og passioneret digital designer? Så har vi jobbet til dig!

 

På vegne af Fluid A/S søger vi en kreativ Marketing Automation Specialist, der har erfaring med grafisk design, omnichannel marketing, kunderådgivning og -pleje.

Vores kommende kollega:

  • kan opbygge og eksekvere omnichannel kampagner, der skaber personlige og relevante kundeoplevelser
  • motiveres af at arbejde for flere kunder på samme tid, i et fagligt kompetent og inspirerende miljø

Fluid er en Marketing Service Provider, der leverer rådgivning, data management og marketing automation til real-time marketing for en række af Nordens største brands. Vi er 15 medarbejdere + free lancere, og har kontor i Glostrup, ca. 15 min. fra Københavns Hovedbanegård.

Jobbet

Du vil få en bred rolle med ansvar for alt fra den indledende kundekontakt, afdækning af kundens behov til design og optimering af kundens løsning. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være:

  • Rådgive kunden, definere og designe koncepter, kampagneindhold, mål samt optimering af eksisterende kampagner og loyalitetsprogrammer.
  • Designe, implementere og eksekvere marketing automation flows og kampagner via web, e-mail, SoMe, e-surveys mv.
  • Designe og opsætte skabeloner til marketing automation i HTML5 og CSS
  • Daglig servicering og dialog med kunder omkring opsætning, tilretninger mv. inden for marketing automation
  • Udarbejde content til Fluids website og SoMe kanaler

Fluid tilbyder gode udviklingsmuligheder inden for datadrevet omnichannel marketing, og mulighed for at arbejde sammen med knalddygtige kollegaer på tværs af kunder og projekter.

Din profil

Det er en fordel, hvis du har en form for kreativ uddannelse, men intet krav. Det vigtigste er samspillet mellem dine kreative, grafiske og tekniske kompetencer. Det er derfor kendetegnende for dig, at du har:

  • Arbejdet med design og opsætning i HTML5 og CSS og kender til responsive design, crossbrowser testing mm.
  • Erfaring med opsætning af marketing automation flows på flere kanaler.
  • Erfaring med at arbejde i programmerne InDesign og Photoshop.

Som person er du proaktiv, selvkørende og besidder kommunikative egenskaber, der gør dig i stand til at varetage både salg af løsninger samt håndtere kundedialog. Du er digitalt nysgerrig og opsøgende overfor nye ideer og teknologier, og har lyst til at udbygge din tekniske kunnen.

Opstart, arbejdssted og ansættelse

Du vil arbejde på Fluids kontor i Glostrup.

Stillingen er fuldtid og opstart er hurtigst muligt.

Er du den rette profil?

Moment varetager hele ansættelsesprocessen, og vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi anbefaler, at du søger hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!  

MOMENT A/SGlostrup2019-08-28T00:00:002019-10-23T00:00:00
330088667Pay Per Click MarketeerRobot Are you ready to explore Amazon advertising? Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to work with some of the latest tools. Step into our End Customer Marketing department At Jabra, we are part of the GN family and committed to making life sound better. In End Customer Marketing, we tell the story of our great products to our customers by assisting our global organization with marketing creation and execution. As part of our department, you will join the Consumer Media team currently consisting of 3 media specialists. Together, we provide country managers and other stakeholders across our organization with advice on media purchasing. Work with digital campaigns across platforms Your main task will be to support your team in their work, but you will be given a great deal of responsibility from day one as you will be taking charge of your own marketing campaigns. Doing so, you will work with data-driven tasks ranging across platforms such as Amazon Marketing Services, Facebook, Google AdWords, LinkedIn and YouTube. In short, you will pore over campaigns and maintain a close dialogue with the person in charge of the campaign, keeping an eye out for ways to optimize performance. More specifically your tasks will include: • Creating, launching and optimizing digital campaigns across different platforms • Monitoring budgets and overseeing campaign performance • Tracking campaign KPIs and producing useful reports for management • Extracting, managing and analyzing web analytics data from Google Analytics to track digital campaign performance Seize the opportunity to grow in a fast-paced, international environment We continue to grow our investment in digital media, and you will join a dynamic in-house media team motivated to deliver operational excellence and optimize traffic, revenue and profit. As Amazon is one of our most important retailers, you will have the unique opportunity to work with a large, global Amazon media budget. The way I see it, Amazon advertising is the next big thing, and that makes this a great opportunity for you if you want to solidify your career path in digital marketing, explains Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen. Digital media wiz with a head for numbers Working with numbers and spotting trends and patterns is your thing and the key to your success in this position. Bringing your roll-up-your-sleeves attitude to the table, you take a structured approach to your tasks. You pay attention to detail, and you are never shy to speak up when you spot an opportunity. • You probably have a couple of years of experience with PPC (Facebook, Google AdWords, Display Campaigns, etc.) but you could also be a recent graduate • You get bonus points for having hands-on experience working with marketplaces such as Amazon, but it is not a requirement • You know your way around Excel • You are fluent in English Would you like to know more? To apply, use the APPLY link no later than September 26, 2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. If you want to know more about the position, you are welcome to contact Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen on 45 31 33 93 53. About us The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound. GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN s solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO). For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information (e.g. racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade union membership, health information or sexual orientation) about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy

Are you ready to explore Amazon advertising?

Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to work with some of the latest tools.

Step into our End Customer Marketing department

At Jabra, we are part of the GN family and committed to making life sound better. In End Customer Marketing, we tell the story of our great products to our customers by assisting our global organization with marketing creation and execution.

As part of our department, you will join the Consumer Media team currently consisting of 3 media specialists. Together, we provide country managers and other stakeholders across our organization with advice on media purchasing.

Work with digital campaigns across platforms
Your main task will be to support your team in their work, but you will be given a great deal of responsibility from day one as you will be taking charge of your own marketing campaigns. Doing so, you will work with data-driven tasks ranging across platforms such as Amazon Marketing Services, Facebook, Google AdWords, LinkedIn and YouTube.
In short, you will pore over campaigns and maintain a close dialogue with the person in charge of the campaign, keeping an eye out for ways to optimize performance. More specifically your tasks will include:
• Creating, launching and optimizing digital campaigns across different platforms
• Monitoring budgets and overseeing campaign performance
• Tracking campaign KPIs and producing useful reports for management
• Extracting, managing and analyzing web analytics data from Google Analytics to track digital campaign performance

Seize the opportunity to grow in a fast-paced, international environment
We continue to grow our investment in digital media, and you will join a dynamic in-house media team motivated to deliver operational excellence and optimize traffic, revenue and profit. As Amazon is one of our most important retailers, you will have the unique opportunity to work with a large, global Amazon media budget.

“The way I see it, Amazon advertising is the next big thing, and that makes this a great opportunity for you if you want to solidify your career path in digital marketing,” explains Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen.

Digital media wiz with a head for numbers
Working with numbers and spotting trends and patterns is your thing – and the key to your success in this position. Bringing your roll-up-your-sleeves attitude to the table, you take a structured approach to your tasks. You pay attention to detail, and you are never shy to speak up when you spot an opportunity.

• You probably have a couple of years of experience with PPC (Facebook, Google AdWords, Display Campaigns, etc.) but you could also be a recent graduate
• You get bonus points for having hands-on experience working with marketplaces such as Amazon, but it is not a requirement
• You know your way around Excel
• You are fluent in English

Would you like to know more?
To apply, use the ‘APPLY’ link no later than September 26, 2019. Applications are assessed on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible.

If you want to know more about the position, you are welcome to contact Digital Optimization Manager Kristoffer Ellebye Larsen on +45 31 33 93 53.

About us
The GN Group is a global leader in intelligent audio solutions that let you hear more, do more and be more than you ever thought possible. Our ambitious 150-year journey has taken us from telegraph cables to radio waves and intelligent audio engineering. To celebrate our anniversary, we look to our unique competences within medical, professional and consumer audio solutions to help us continue to transform lives through the power of sound.

GN was founded with a truly innovative and global mindset. Today, we honor that legacy with world-leading expertise in the human ear, sound, wireless technology, miniaturization and collaborations with leading technology partners. GN's solutions are marketed by the brands ReSound, Beltone, Interton, Jabra and BlueParrott in 100 countries. Founded in 1869, the GN Group employs more than 6,000 people and is listed on Nasdaq Copenhagen (GN.CO).

For the purpose of processing your job application, GN will process your personal data. We encourage you not to provide us with sensitive information (e.g. racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade union membership, health information or sexual orientation) about yourself. Your application will be transferred to the local GN office posting this job. For information about how GN processes your personal data, please read our » privacy policy

GN AUDIO A/SBallerup2019-09-12T00:00:002019-09-26T00:00:00
330063391Outreach Specialist (Spanish speaking)Robot Are you passionate about digital marketing and negotiation? Do you enjoy coordinating many stakeholders at once across different regions and offices? We are looking for a Spanish speaking Outreach Specialist to help us grow and continuously improve our coordination with partners, agencies and publishers across 30 language markets. Better Collective is an international award-winning company working to give punters and players a better and more secure igaming experience. We produce outstanding sports betting content and igaming products that are second to none. THE ROLE As our new Outreach Specialist your key objective will be to negotiate, follow up and assure the quality of our off-page online advertising efforts from our partners and publishers across the globe. You will work in an international team of highly skilled colleagues within SEO and digital marketing. RESPONSIBILITIES Placement of online advertising orders on identified quality sites Negotiation of the price and advertising conditions with the site owners Following up on orders Quality assurance and off page SEO reporting Invoice review and coordination with finance and departments in Copenhagen, Paris, Vienna and Thessaloniki Develop and strengthen relationships with SEO agencies and site owners PREFERRED QUALIFICATIONS Proven experience in the field of SEO, especially off-page Fluent in English and Spanish, additional languages is a great plus You are an excellent negotiator High level of integrity (you will be managing large budgets) You have great communications skills Excellent time-management skills Happy to optimise the framework and processes for repetitive work Passionate about reaching goals DESIRED SKILLS AND QUALIFICATIONS Important that you are familiar with the basics of SEO Ideally you have been working with outreach, off page SEO PR be or have previous sales or logistics experience You are not afraid to ask, but at the same time you are able to work independently, structured and focused on your tasks You think it is exciting to familiarise and educate yourself on new topics you still may not master QUESTIONS? If you have any questions about the position, you are welcome to contactDigital Performance Team Lead, Jiri Drkula. APPLICATION DEADLINE We are looking forward to hearing from you as soon as possible, the final deadline is the 18th of August. Please use the Apply now button to submit your application and CV. Start date: Soon as possible THE BUSINESS Still carried by the entrepreneurial spirit that founded the company in 2004 we use the passion to constantly develop the company. Not burdened with complex work processes we encourage an open and informal environment and strong unity. Better Collective is the world s leading provider of betting tips, bookmaker information and builder of iGaming communities. We enrich the betting experience by giving the users the ability to easily research, identify and find the best odds on thousands of events. We are more than 350 dedicated and talented employees and our offices are based right in the hearts of Nis, Copenhagen, Paris, Vienna, Stockholm, Lodz, Krakow, NYC, Tennessee, London, Stoke-on-Trent and Thessaloniki.

Are you passionate about digital marketing and negotiation? Do you enjoy coordinating many stakeholders at once across different regions and offices?

We are looking for a Spanish speaking Outreach Specialist to help us grow and continuously improve our coordination with partners, agencies and publishers across 30+ language markets. 

Better Collective is an international award-winning company working to give punters and players a better and more secure igaming experience. We produce outstanding sports betting content and igaming products that are second to none.

THE ROLE
As our new Outreach Specialist your key objective will be to negotiate, follow up and assure the quality of our off-page online advertising efforts from our partners and publishers across the globe. You will work in an international team of highly skilled colleagues within SEO and digital marketing.

RESPONSIBILITIES

  • Placement of online advertising orders on identified quality sites

  • Negotiation of the price and advertising conditions with the site owners

  • Following up on orders

  • Quality assurance and off page SEO reporting

  • Invoice review and coordination with finance and departments in Copenhagen, Paris, Vienna and Thessaloniki

  • Develop and strengthen relationships with SEO agencies and site owners 

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Proven experience in the field of SEO, especially off-page

  • Fluent in English and Spanish, additional languages is a great plus

  • You are an excellent negotiator

  • High level of integrity (you will be managing large budgets)

  • You have great communications skills

  • Excellent time-management skills

  • Happy to optimise the framework and processes for repetitive work

  • Passionate about reaching goals

DESIRED SKILLS AND QUALIFICATIONS

  • Important that you are familiar with the basics of SEO

  • Ideally you have been working with outreach, off page SEO PR be or have previous sales or logistics experience

  • You are not afraid to ask, but at the same time you are able to work independently, structured and focused on your tasks 

  • You think it is exciting to familiarise and educate yourself on new topics you still may not master

QUESTIONS?
If you have any questions about the position, you are welcome to contactDigital Performance Team Lead, Jiri Drkula.

APPLICATION DEADLINE
We are looking forward to hearing from you as soon as possible, the final deadline is the 18th of August

Please use the “Apply now” button to submit your application and CV.

Start date: Soon as possible

THE BUSINESS
Still carried by the entrepreneurial spirit that founded the company in 2004 we use the passion to constantly develop the company. Not burdened with complex work processes we encourage an open and informal environment and strong unity.   

Better Collective is the world’s leading provider of betting tips, bookmaker information and builder of iGaming communities. We enrich the betting experience by giving the users the ability to easily research, identify and find the best odds on thousands of events.

We are more than 350 dedicated and talented employees and our offices are based right in the hearts of Nis, Copenhagen, Paris, Vienna, Stockholm, Lodz, Krakow, NYC, Tennessee, London, Stoke-on-Trent and Thessaloniki.

BETTER COLLECTIVE A/SKøbenhavn K2019-07-24T00:00:002019-09-16T00:00:00
330079644Digital Marketing Manager // Digital fundraiserRobot Stillingen er et barselsvikariat. UNICEF Danmark er en dynamisk organisation i vækst. Vores dygtige Digitale Marketing Manager skal på barsel og derfor søger vi en ny og id rig kollega med et stort talent for markedsføring samt gode samarbejdsevner og lysten til at arbejde for verdens bedste sag: Børnene. Du vil blive en del af et dedikeret digitalt team i vores kommunikationsafdeling, som hver eneste dag arbejder målrettet på at producere engagerende indhold og indsamle midler til børn i nød. Som Digital Marketing Manager får du ansvaret for at løfte vores eksisterende marketingaktiviteter og du får muligheden for at præge din hverdag ved at udfordre og udvikle vores marketingmix og du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores privatfundraising team om optimering og support af kampagner, e-mail, SMS-udsendelser etc. Om jobbet Vi tilbyder et arbejde for en helt særlig og vigtig sag i et spændende internationalt miljø, hvor du både selv kan udvikle dig og også sætte dit fingeraftryk på udviklingen. Dine opgaver bliver blandt andet:At være udførende på betalt markedsføring på UNICEF Danmarks digitale kanaler. Sammen med teamet er du ansvarlig for at nå i mål med de KPI er der er sat for året. Herunder særligt hvervning af nye faste støtter.Du får mulighed for at arbejde med indkøb og eksekvering af betalte medier, og skal både arbejde med at drive trafik og sikre at trafikken konverterer til donationer, underskrifter, leads og faste støtter - og at der er synergi mellem eksisterende og nye digitale kampagneaktiviteter.At arbejde hands on med betalte medier. Herunder opsætning samt optimering af self-service medier og annoncer i Facebook, Instagram, LinkedIn, Display, Google Ads herunder Search, GDN, Gmail, YouTube m.m.Medieplanlægning og eksternt medieindkøb. Vi køber bl.a. TV og programmatic gennem mediebureau de fleste andre kanaler håndterer vi in-house.Kampagneopfølgning, herunder analyse og evaluering af performance. Dette foregår hovedsageligt i Google Analytics og Facebook Insights. Du skal være resultatorienteret og kunne håndtere målbarheden i dit digitale arbejde.God forståelse for kampagne-tracking, vi bruger mest Google Analytics og Facebook Pixels, men vil gerne udfordres på f.eks. Facebook Attribution.At følge udviklingen inden for digital markedsføring og løbende vurdere hvilke kanaler der er mest optimale for vores kerneprodukt : faste støtter. Om digDu elsker den agile marketing-verden, og syntes at det er sjovt at teste nye medie- og markedsføringskanaler. Du kan derfor ikke lade være med at følge den digitale udvikling tæt, så du typisk har hørt om sidste nye funktion i annoncemodulet på Facebook eller ved hvilke medier, der lige har åbnet for en ny type annoncer.Du har en god forståelse for hele marketingmixet og er ikke bange for at kaste dig ud i noget nyt, og forstår samtidig, at du også har ansvar for at nå KPI er og skabe resultater.Struktureret og initiativrig Du handler på egen hånd, sætter ting i værk og driver det frem.En teamplayer, som trives godt med at arbejde tæt sammen med kolleger med andre kompetencer end dig selv.En god kollega der trives med en uformel omgangstone på arbejdspladsenPassioneret omkring børns forhold, udvikling og rettighederDu er fleksibel, ansvars- og kvalitetsbevidst og indstillet på ind imellem at arbejde uden for almindelig arbejdstid, f.eks. når vi har en akut katastrofeindsamling. KvalifikationerDu har en videregående uddannelse og minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling, fx fra bureau eller anden NGO. Hands on erfaring med navnlig Facebook Business Manager og Google-annoncering, du kommer selv til at være udførende på det meste på disse to vigtige kanaler. Skal kunne samarbejde og forhandle med vores mediebureau samt eksterne medierForståelse eller erfaring fra branchen er en fordel men ikke et krav.Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du kan arbejde med photoshop, og derfor ved, hvordan du lige kan rette din annonce til. Organisatorisk bliver du en del af kommunikationsafdelingen med reference til vores mediechef. Der er tale om et barselsvikariat af 1. års varighed og på fuld tid. Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale og på alm. danske vilkår. Vi har gode, fleksible forhold. Det er en familie- og børnevenlig arbejdsplads. For spørgsmål og yderligere oplysninger, kontakt mediechef Christian Sophus Ehlers på 26 71 78 84 eller på e-mail cehlers@unicef.dk. Ansøgningsfrist er onsdag den 18. september kl. 8.00. Vi forventer at afholde første runde af samtaler tirsdag den 24. september. Der vil for kandidater der går videre til 2. runde, være en lille opgave der skal løses inden en eventuel 2. samtale, der forventeligt finder sted 27. september. Vi håber på tiltrædelse 1. november 2019 eller efter nærmere aftale. UNICEF er d n organisation, som alle verdens lande har sat i spidsen for at sørge for, at børn overlever og klarer sig i livet. Først og fremmest hjælper vi de mest udsatte børn, men ikke kun dem. UNICEF arbejder for alle verdens børn. Rammen er FN s Børnekonvention, og hele indsatsen er afhængig af frivillige bidrag fra private, fonde og virksomheder.Stillingen er et barselsvikariat.

UNICEF Danmark er en dynamisk organisation i vækst. Vores dygtige Digitale Marketing Manager skal på barsel og derfor søger vi en ny og idérig kollega med et stort talent for markedsføring samt gode samarbejdsevner og lysten til at arbejde for verdens bedste sag: Børnene.
 
Du vil blive en del af et dedikeret digitalt team i vores kommunikationsafdeling, som hver eneste dag arbejder målrettet på at producere engagerende indhold og indsamle midler til børn i nød. Som Digital Marketing Manager får du ansvaret for at løfte vores eksisterende marketingaktiviteter og du får muligheden for at præge din hverdag ved at udfordre og udvikle vores marketingmix og du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores privatfundraising team om optimering og support af kampagner, e-mail, SMS-udsendelser etc.

Om jobbet
Vi tilbyder et arbejde for en helt særlig og vigtig sag i et spændende internationalt miljø, hvor du både selv kan udvikle dig og også sætte dit fingeraftryk på udviklingen.

Dine opgaver bliver blandt andet:
  • At være udførende på betalt markedsføring på UNICEF Danmarks digitale kanaler. Sammen med teamet er du ansvarlig for at nå i mål med de KPI’er der er sat for året. Herunder særligt hvervning af nye faste støtter.
  • Du får mulighed for at arbejde med indkøb og eksekvering af betalte medier, og skal både arbejde med at drive trafik og sikre at trafikken konverterer til donationer, underskrifter, leads og faste støtter - og at der er synergi mellem eksisterende og nye digitale kampagneaktiviteter.
  • At arbejde ’hands on’ med betalte medier. Herunder opsætning samt optimering af self-service medier og annoncer i Facebook, Instagram, LinkedIn, Display, Google Ads herunder Search, GDN, Gmail, YouTube m.m.
  • Medieplanlægning og eksternt medieindkøb. Vi køber bl.a. TV og programmatic gennem mediebureau – de fleste andre kanaler håndterer vi in-house.
  • Kampagneopfølgning, herunder analyse og evaluering af performance. Dette foregår hovedsageligt i Google Analytics og Facebook Insights. Du skal være resultatorienteret og kunne håndtere målbarheden i dit digitale arbejde.
  • God forståelse for kampagne-tracking, vi bruger mest Google Analytics og Facebook Pixels, men vil gerne udfordres på f.eks. Facebook Attribution.
  • At følge udviklingen inden for digital markedsføring og løbende vurdere hvilke kanaler der er mest optimale for vores ’kerneprodukt’: faste støtter.

Om dig
  • Du elsker den agile marketing-verden, og syntes at det er sjovt at teste nye medie- og markedsføringskanaler. Du kan derfor ikke lade være med at følge den digitale udvikling tæt, så du typisk har hørt om sidste nye funktion i annoncemodulet på Facebook eller ved hvilke medier, der lige har åbnet for en ny type annoncer.
  • Du har en god forståelse for hele marketingmixet og er ikke bange for at kaste dig ud i noget nyt, og forstår samtidig, at du også har ansvar for at nå KPI’er og skabe resultater.
  • Struktureret og initiativrig; Du handler på egen hånd, sætter ting i værk og driver det frem.
  • En teamplayer, som trives godt med at arbejde tæt sammen med kolleger med andre kompetencer end dig selv.
  • En god kollega der trives med en uformel omgangstone på arbejdspladsen
  • Passioneret omkring børns forhold, udvikling og rettigheder
  • Du er fleksibel, ansvars- og kvalitetsbevidst og indstillet på ind imellem at arbejde uden for almindelig arbejdstid, f.eks. når vi har en akut katastrofeindsamling.

Kvalifikationer
  • Du har en videregående uddannelse og minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling, fx fra bureau eller anden NGO.
  • ’Hands on’ erfaring med navnlig Facebook Business Manager og Google-annoncering, du kommer selv til at være udførende på det meste på disse to vigtige kanaler.  
  • Skal kunne samarbejde og forhandle med vores mediebureau samt eksterne medier
  • Forståelse eller erfaring fra branchen er en fordel men ikke et krav.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du kan arbejde med photoshop, og derfor ved, hvordan du lige kan rette din annonce til.

Organisatorisk bliver du en del af kommunikationsafdelingen med reference til vores mediechef. Der er tale om et barselsvikariat af 1. års varighed og på fuld tid. Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale og på alm. danske vilkår. Vi har gode, fleksible forhold. Det er en familie- og børnevenlig arbejdsplads. For spørgsmål og yderligere oplysninger, kontakt mediechef Christian Sophus Ehlers på 26 71 78 84 eller på e-mail cehlers@unicef.dk.
Ansøgningsfrist er onsdag den 18. september kl. 8.00. Vi forventer at afholde første runde af samtaler tirsdag den 24. september. Der vil for kandidater der går videre til 2. runde, være en lille opgave der skal løses inden en eventuel 2. samtale, der forventeligt finder sted 27. september. Vi håber på tiltrædelse 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.

UNICEF er dén organisation, som alle verdens lande har sat i spidsen for at sørge for, at børn overlever og klarer sig i livet. Først og fremmest hjælper vi de mest udsatte børn, men ikke kun dem. UNICEF arbejder for alle verdens børn. Rammen er FN’s Børnekonvention, og hele indsatsen er afhængig af frivillige bidrag fra private, fonde og virksomheder. 
 

UNICEF DanmarkKøbenhavn Ø2019-08-28T00:00:002019-09-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PPC Manager søges til Adwise Media!

ADWISE MEDIA ApS

Albertslund
HAR DU PASSION FOR GOOGLE ADS, FÅR DU ET KICK AF AT LEVERER KONVERTERING TIL DINE KUNDER? SÅ ER DET DIG VI SØGER! Adwise Media er et af Danmarks dygtigste og mest ambitiøse webbureauer, med hovedsæde i Albertslund. Siden vores opstart i 2015 er det ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Marketing Automation Specialist til Fluid i Storkøbenhavn (HURTIG OPSTART)

MOMENT A/S

Glostrup
Er du en dygtig og passioneret digital designer? Så har vi jobbet til dig! På vegne af Fluid A S søger vi en kreativ Marketing Automation Specialist, der har erfaring med grafisk design, omnichannel marketing, kunderådgivning og -pleje. Vores kommen...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Pay Per Click Marketeer

GN AUDIO A/S

Ballerup
Are you ready to explore Amazon advertising? Launch your career in digital marketing as part of a global marketing organization propelled by a steep growth rate. We promise great colleagues, hands-on experience, flexibility and the opportunity to wo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Outreach Specialist (Spanish speaking)

BETTER COLLECTIVE A/S

København K
Are you passionate about digital marketing and negotiation? Do you enjoy coordinating many stakeholders at once across different regions and offices? We are looking for a Spanish speaking Outreach Specialist to help us grow and continuously improve ...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Digital Marketing Manager // Digital fundraiser

UNICEF Danmark

København Ø
Stillingen er et barselsvikariat. UNICEF Danmark er en dynamisk organisation i vækst. Vores dygtige Digitale Marketing Manager skal på barsel og derfor søger vi en ny og id rig kollega med et stort talent for markedsføring samt gode samarbejdsevner ...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:18. september 2019