Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pakke og lager medarbejdere søges til stort pakkeprojekt med planter

Vi søger for vores gode kunde i Randers 20 super motiverede medarbejdere til lager og pakke opgaver af planter

Opgaverne er mangeartede og kan variere i varighed og timeantal.

Vi har opgaver indenfor varemodtagelse, i fordelingen og i pakkeriet.

Fælles for alle opgaver er at vi forventer, at du har erfaring med lignende opgaver og har arbejdet indenfor området de seneste 12 måneder, samt har erfaring med at bruge IT arbejdsmæssigt.

 

 For at blive vikar til denne stilling forventer vi, at du:

  • Du er loyal og stabil
  • Du er i god fysisk form
  • Du sætter en ære i at møde til tiden
  • Du er interesseret i at yde en god indsats
  • Du har en solid erhvervsmæssig erfaring
  • Du er forandringsvillig
  • Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder

Det vil være en stor fordel, såfremt du har egen bil, og er uafhængig af offentlig transport, da forbindelserne dertil er en stor udfordring.

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt – afhængig af vejret forventer vi opstart op til påske.

Se bort fra ansøgningsfristen og søg straks, da vi løbende besætter vikariaterne.

 

Noget for dig?

Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil.

Søg stillingen online ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.

Ansøgninger sendt via mail vil ikke komme i betragtning.

Du er altid velkommen til at kontakte fagansvarlig HR og Personale konsulent Jeanette Demuth, på 41211465 eller på jeanette.demuth@hartmanns.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329772030Phoenix-95b2a0f912018-03-08T13:07:52.120Pakke og lager medarbejdere søges til stort pakkeprojekt med planter

Vi søger for vores gode kunde i Randers 20 super motiverede medarbejdere til lager og pakke opgaver af planter

Opgaverne er mangeartede og kan variere i varighed og timeantal.

Vi har opgaver indenfor varemodtagelse, i fordelingen og i pakkeriet.

Fælles for alle opgaver er at vi forventer, at du har erfaring med lignende opgaver og har arbejdet indenfor området de seneste 12 måneder, samt har erfaring med at bruge IT arbejdsmæssigt.

 

 For at blive vikar til denne stilling forventer vi, at du:

  • Du er loyal og stabil
  • Du er i god fysisk form
  • Du sætter en ære i at møde til tiden
  • Du er interesseret i at yde en god indsats
  • Du har en solid erhvervsmæssig erfaring
  • Du er forandringsvillig
  • Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder

Det vil være en stor fordel, såfremt du har egen bil, og er uafhængig af offentlig transport, da forbindelserne dertil er en stor udfordring.

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt – afhængig af vejret forventer vi opstart op til påske.

Se bort fra ansøgningsfristen og søg straks, da vi løbende besætter vikariaterne.

 

Noget for dig?

Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil.

Søg stillingen online ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.

Ansøgninger sendt via mail vil ikke komme i betragtning.

Du er altid velkommen til at kontakte fagansvarlig HR og Personale konsulent Jeanette Demuth, på 41211465 eller på jeanette.demuth@hartmanns.dk

2018-05-03T00:50:35.383 Vi søger for vores gode kunde i Randers 20 super motiverede medarbejdere til lager og pakke opgaver af planter Opgaverne er mangeartede og kan variere i varighed og timeantal. Vi har opgaver indenfor varemodtagelse, i fordelingen og i pakkeriet. Fælles for alle opgaver er at vi forventer, at du har erfaring med lignende opgaver og har arbejdet indenfor området de seneste 12 måneder, samt har erfaring med at bruge IT arbejdsmæssigt. For at blive vikar til denne stilling forventer vi, at du: Du er loyal og stabil Du er i god fysisk form Du sætter en ære i at møde til tiden Du er interesseret i at yde en god indsats Du har en solid erhvervsmæssig erfaring Du er forandringsvillig Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder Det vil være en stor fordel, såfremt du har egen bil, og er uafhængig af offentlig transport, da forbindelserne dertil er en stor udfordring. Ansøgningsfrist: hurtigst muligt afhængig af vejret forventer vi opstart op til påske. Se bort fra ansøgningsfristen og søg straks, da vi løbende besætter vikariaterne. Noget for dig? Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Søg stillingen online ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV. Ansøgninger sendt via mail vil ikke komme i betragtning. Du er altid velkommen til at kontakte fagansvarlig HR og Personale konsulent Jeanette Demuth, på 41211465 eller på jeanette.demuth@hartmanns.dk11Jobnet95b2a0f9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-02T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3129985HARTMANNS A/S11Karupvej 2D8000RandersDKDanmark1
jeanette.demuth@hartmanns.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset535164JobNet47919511000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95b2a0f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=95b2a0f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95b2a0f9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95b2a0f9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos HARTMANNS A/S er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration353546988Jeanette Demuthjeanette.demuth@hartmanns.dkDKDanmarkDKDanmark329924582Adjunkt/lektor/konsulent til skoleområdet, VIA Efter- og videreuddannelseRobot Vær med til at udvikle ledelseskompetencer til skoleområdet Vi søger en ny kollega, som vil bidrage til arbejdet med ledelses- og lederudvikling på skoler, udvikling af samarbejder og kapacitetsopbygning mellem skoler, samt kommunernes forvaltning og udvikling på skoleområdet. Der er stor efterspørgsel efter VIA s ydelser til kompetenceudvikling inden for ledelse på skoleområdet. Vi søger derfor en adjunkt lektor med konsulenterfaring, der vil medvirke i VIA s aktiviteter inden for ledelsesudvikling og ledersparring i skoler og offentlige forvaltninger. Skoleområdet gennemgår aktuelt store forandringer, og området har stor bevågenhed både politisk, samfunds- og forsknings- og udviklingsmæssigt. Vi ser os selv som samarbejdspartner og medudvikler af god ledelse, og har særligt fokus på effektfuld ledelse, professionelle læringsfællesskaber, ledelse af ressourcepersoner, videns- og databaseret ledelse. Vores ydelser er karakteriseret af, at vi er tæt på kommunernes og skolernes praksis. Vi har høj faglighed i vores aktiviteter, uanset om det er vores uddannelsesaktiviteter eller vores konsulentydelser. Målgruppen for vores aktiviteter er skoleledere, pædagogiske ledere, ressourcepersoner samt kommuners forvaltning og den administrative organisation. Dine opgaver Du vil primært arbejde med uddannelse, projekter, processer og forskning udvikling inden for 0-18 års området. Vi søger en profil, der kan bidrage med engagement, indsigt og interesse inden for følgende områder: Faglig ledelse, læringsledelse og databaseret ledelse Professionelle læringsfællesskaber og udvikling af samarbejder Forløbsdesign, projektledelse og proceskonsultation Strategi- og organisationsudvikling Undervisning og kompetenceudvikling Forsknings- og udviklingsopgaver Dine kompetencerVi ser gerne, at du kan bidrage med: Erfaring fra praksis i de organisationer, som vi arbejder sammen med Erfaring med ledelse i skole eller på forvaltningsniveau Viden om eller interesse for læringsledelse og datainformeret ledelse Kompetencer inden for projektledelse, forsknings- og udviklingsarbejde Erfaring med proceskonsultation og organisationsudvikling Afhængig af din faglighed kan din uddannelsesmæssige baggrund f.eks. være en af følgende: En relevant akademisk uddannelse Professionsfaglig uddannelse med kandidat eller master inden for et relevant område Du ansættes enten som adjunkt eller som lektor. Vi tilbyder Spændende undervisnings- og konsulentopgaver for en bred målgruppe i den offentlig sektor. Kompetente, udfordrende og imødekommende kolleger Udviklende relationer med både interne og eksterne samarbejdspartnere Undervisning på både videreuddannelse og grunduddannelse Mulighed for at indgå i forsknings- og udviklingsopgaver Indflydelse på et spændende område i vækst Du kan læse mere om vores opgaveløsning www.via.dk ledelse-i-skolen Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inkl. pensionsbidrag. Ansættelsen er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018. Se venligst link til bekendtgørelse om stillingsstruktur https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 183358 og lektorkvalificeringsbekendtgørelsen. https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 203627 Er du interesseret? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Søren Boy Larsen på tlf. 8755 1978, SOBL@via.dk. Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem. Vi skal have din ansøgning senest den 7. januar 2019. Vi planlægger at holde samtaler d. 14. og 21. januar 2019.Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2019 eller efter nærmere aftale. Arbejdssted er Aarhus N. Det forventes, at du har kørekort og egen bil til rådighed. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

Vær med til at udvikle ledelseskompetencer til skoleområdet

Vi søger en ny kollega, som vil bidrage til arbejdet med ledelses- og lederudvikling på skoler, udvikling af samarbejder og kapacitetsopbygning mellem skoler, samt kommunernes forvaltning og udvikling på skoleområdet.

Der er stor efterspørgsel efter VIA’s ydelser til kompetenceudvikling inden for ledelse på skoleområdet. Vi søger derfor en adjunkt/lektor med konsulenterfaring, der vil medvirke i VIA’s aktiviteter inden for ledelsesudvikling og ledersparring i skoler og offentlige forvaltninger.

Skoleområdet gennemgår aktuelt store forandringer, og området har stor bevågenhed både politisk, samfunds- og forsknings- og udviklingsmæssigt. Vi ser os selv som samarbejdspartner og medudvikler af god ledelse, og har særligt fokus på effektfuld ledelse, professionelle læringsfællesskaber, ledelse af ressourcepersoner, videns- og databaseret ledelse.

Vores ydelser er karakteriseret af, at vi er tæt på kommunernes og skolernes praksis. Vi har høj faglighed i vores aktiviteter, uanset om det er vores uddannelsesaktiviteter eller vores konsulentydelser.

Målgruppen for vores aktiviteter er skoleledere, pædagogiske ledere, ressourcepersoner samt kommuners forvaltning og den administrative organisation.

Dine opgaver

Du vil primært arbejde med uddannelse, projekter, processer og forskning/udvikling inden for 0-18 års området.

Vi søger en profil, der kan bidrage med engagement, indsigt og interesse inden for følgende områder:

  • Faglig ledelse, læringsledelse og databaseret ledelse
  • Professionelle læringsfællesskaber og udvikling af samarbejder
  • Forløbsdesign, projektledelse og proceskonsultation
  • Strategi- og organisationsudvikling
  • Undervisning og kompetenceudvikling
  • Forsknings- og udviklingsopgaver

Dine kompetencer
Vi ser gerne, at du kan bidrage med:

  • Erfaring fra praksis i de organisationer, som vi arbejder sammen med
  • Erfaring med ledelse i skole eller på forvaltningsniveau
  • Viden om eller interesse for læringsledelse og datainformeret ledelse
  • Kompetencer inden for projektledelse, forsknings- og udviklingsarbejde
  • Erfaring med proceskonsultation og organisationsudvikling

Afhængig af din faglighed kan din uddannelsesmæssige baggrund f.eks. være en af følgende:

  • En relevant akademisk uddannelse
  • Professionsfaglig uddannelse med kandidat eller master inden for et relevant område

Du ansættes enten som adjunkt eller som lektor.

Vi tilbyder

Spændende undervisnings- og konsulentopgaver for en bred målgruppe i den offentlig sektor.

  • Kompetente, udfordrende og imødekommende kolleger
  • Udviklende relationer med både interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Undervisning på både videreuddannelse og grunduddannelse
  • Mulighed for at indgå i forsknings- og udviklingsopgaver
  • Indflydelse på et spændende område i vækst

Du kan læse mere om vores opgaveløsning www.via.dk/ledelse-i-skolen

Løn- og ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inkl. pensionsbidrag.

Ansættelsen er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018.

Se venligst link til bekendtgørelse om stillingsstruktur

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358

og lektorkvalificeringsbekendtgørelsen.

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627

Er du interesseret? 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Søren Boy Larsen på tlf. 8755 1978, SOBL@via.dk. Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem. Vi skal have din ansøgning senest den 7. januar 2019. Vi planlægger at holde samtaler d. 14. og 21. januar 2019.

Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2019 eller efter nærmere aftale. Arbejdssted er Aarhus N. Det forventes, at du har kørekort og egen bil til rådighed.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger  

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

VIA EVU Ledelse og StyringAarhus2018-12-07T00:00:002019-01-07T00:00:00
329916003Webudvikling i Adobe Dreamweaver, Større projekt fra snarest muligtRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 5940 Udarbejdelse af corporate sub-site til bestemt målgruppe for vore forretning. Sitet skal opbygges i Adobe Dreamweaver og overdrages til interne resourcer efter opbygning. Der er et eksisterende CMS baseret site, hvor content skal migreres over til den nye platform, ligesom den eksisterende brugerbase med brugernavn og password skal migreres. Vi har en eksisterende (global) designmanual som lægger grundlaget for design. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 5940

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/5940

 

Udarbejdelse af corporate sub-site til bestemt målgruppe for vore forretning.

Sitet skal opbygges i Adobe Dreamweaver og overdrages til interne resourcer efter opbygning. Der er et eksisterende CMS baseret site, hvor content skal migreres over til den nye platform, ligesom den eksisterende brugerbase med brugernavn og password skal migreres.

Vi har en eksisterende (global) designmanual som lægger grundlaget for design.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/5940

Worksome ApSAarhus2018-11-21T00:00:002019-01-16T00:00:00
329919261MATERIELKONSULENT TIL G.S.V. I HAMMELBasic VIRKSOMHEDEN G.S.V. Materieludlejning A S er den største danske udlejningsvirksomhed af alle typer materielløsninger til industrien, bygge og anlæg og det offentlige. Vi er professionelle rådgivere og erfarne udlejere af både simple og avancerede materielløsninger, totalløsninger og specialløsninger. JOBBET Til vores udlejningsafdeling i Hammel søger vi en engageret og serviceminded medarbejder, som kan blive en del af vores udlejningsteam. Du vil igennem arbejdsdagen være i løbende kontakt med vores mange kunder på telefonen og sørge for, at udlejningen af skurmateriel bliver ekspederet korrekt og effektivt. Dine arbejdsopgaver: Kundeservice, udlejning og rådgivning på telefon Ekspedition af ordrer Samarbejde med salgsafdelingen At sikre, at processer og forretningsgange efterleves i udlejningsarbejdet Diverse administrative opgaver vedrørende ordrebehandling og kunderådgivning DIN PROFIL Du har erfaring med kundeservice og er hjemmevant med at give en god kundeoplevelse. Det er en fordel, hvis du har kendskab til skurmateriel vigtigst er dog, at du er løsningsorienteret og formår at sætte dig ind i kundens situation ved udlejningsforespørgsler samt evner at gennemskue uforudsete behov af skurmateriel. Som person er du: Struktureret og detaljeorienteret Service- og kundeminded Selvstændig og fokuseret på opgaveløsningen Ser muligheder frem for begrænsninger God til at kommunikere på et tillidsvækkende plan Fortrolig med IT - gerne erfaring med Navision DU TILBYDES Et selvstændigt og udfordrende job Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone En virksomhed i positiv udvikling med fokus på kunder, service, sikkerhed og miljø bl.a. vha. DRA certificeringsordning Mulighed for enten fuldtids- eller deltidsstilling Lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer Lyder denne stilling som noget for dig, så send gerne ansøgning og CV allerede i dag via søg stillingen, da vi løbende indkalder til samtale. JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringen - har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ane Dam Plougmann, chefkonsulent i JKS CAREER på 45 30 851 331.
 
VIRKSOMHEDEN 
G.S.V. Materieludlejning A/S er den største danske udlejningsvirksomhed af alle typer materielløsninger til industrien, bygge og anlæg og det offentlige. Vi er professionelle rådgivere og erfarne udlejere af både simple og avancerede materielløsninger, totalløsninger og specialløsninger. 
 
 
 JOBBET 
Til vores udlejningsafdeling i Hammel søger vi en engageret og serviceminded medarbejder, som kan blive en del af vores udlejningsteam. Du vil igennem arbejdsdagen være i løbende kontakt med vores mange kunder på telefonen og sørge for, at udlejningen af skurmateriel bliver ekspederet korrekt og effektivt.   
 
Dine arbejdsopgaver: 
Kundeservice, udlejning og rådgivning på telefon 
Ekspedition af ordrer 
Samarbejde med salgsafdelingen 
At sikre, at processer og forretningsgange efterleves i udlejningsarbejdet 
Diverse administrative opgaver vedrørende ordrebehandling og kunderådgivning

 
DIN PROFIL 
Du har erfaring med kundeservice og er hjemmevant med at give en god kundeoplevelse. Det er en fordel, hvis du har kendskab til skurmateriel; vigtigst er dog, at du er løsningsorienteret og formår at sætte dig ind i kundens situation ved udlejningsforespørgsler samt evner at gennemskue uforudsete behov af skurmateriel.  
 
Som person er du: 
Struktureret og detaljeorienteret  
Service- og kundeminded 
Selvstændig og fokuseret på opgaveløsningen 
Ser muligheder frem for begrænsninger 
God til at kommunikere på et tillidsvækkende plan 
Fortrolig med IT - gerne erfaring med Navision 
 
 
DU TILBYDES  
Et selvstændigt og udfordrende job 
Gode muligheder for faglig og personlig udvikling  
Et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone 
En virksomhed i positiv udvikling med fokus på kunder, service, sikkerhed og miljø bl.a. vha. DRA certificeringsordning 
Mulighed for enten fuldtids- eller deltidsstilling 
Lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer 
 
Lyder denne stilling som noget for dig, så send gerne ansøgning og CV allerede i dag via søg stillingen, da vi løbende indkalder til samtale.  
 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringen - har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ane Dam Plougmann, chefkonsulent i JKS CAREER på +45 30 851 331. 
ORS/Small/12abdec6_logo.pngJKS A/S2018-11-28T13:05:54.4902018-12-29T00:00:00
329923394Stabskonsulent til Økonomi og AdministrationBasic Vores dygtige kollega, som har løftet kvaliteten af vores dataarbejde op i et ekstra gear skal nu hjælpe staten med det samme. Derfor søger vi nu en ny faglig, metodisk og analytisk stærk stabskonsulent. Data bidrager til at kvalificere den faglige og ledelsesmæssige indsats i dagtilbud og skoler, og de politiske beslutninger. På den måde er vi som stab med til at skabe værdi for de børn og unge, det hele handler om. Så vil du være med til at realisere ambitionen om, at alle børn i Horsens Kommune skal blive så dygtige, som de kan, og være med til at indfri målene om, at alle borgere skal have en uddannelse eller et arbejde? Vil du samtidig gerne arbejde med betjening af politiske udvalg, centrale og decentrale ledere, og resultatbaseret styring i praksis? Så har vi stillingen til dig.Lidt om os Økonomi- og Administrationsafdelingen er en stabsfunktion for direktøren for Uddannelse og Arbejdsmarked. Vi løser opgaver på fire hovedpolitikområder: Dagtilbud, folkeskole, ungdom og beskæftigelse.Vi arbejder blandt andet med politisk betjening, analyse og udvikling, kommunikation, ledelsesinformation, organisationsudvikling, mål- og resultatstyring, økonomistyring og sekretariatsopgaver for direktør, fagchefer og politiske udvalg samt understøttelse af de decentrale enheders opgaveløsning.Vores mission er, at vi hjælper direktionen med at kvalificere grundlaget for politiske beslutninger fra dagtilbud til beskæftigelse og omsætte dem til virkningsfulde handlinger til gavn for samfundet Horsens.Vi er 26 kolleger med forskellig faglig baggrund, som er organiseret i tre teams: Administration, Økonomi samt Analyse og Udvikling. Vores vision er, at vi vil understøtte fagområdernes kvalitet og resultat gennem høj faglighed og stærke relationer. Vi vil være en attraktiv arbejdsplads med fagligt inspirerende og udviklende miljøer med høj arbejdsglæde. Dine opgaver Udarbejdelse af ledelsesinformation og overblik over resultatmål til understøttelse af politisk styring og ledelsesudvikling. Udvikling af ledelsesinformation på udskolings- og ungeområdet. Analyse- og udviklingsopgaver primært på dagtilbuds- og folkeskoleområdet. Sagsbehandling og udarbejdelse af notater, oplæg, præsentationer og sagsfremstillinger til administrativ og politisk ledelse. Projektledelse og evalueringsopgaver Rådgivning og betjening af direktør, chefgruppe og decentrale leder Vi tilbyder En spændende arbejdsplads i en værdibaseret og udviklingsorienteret organisation. Mulighed for at arbejde i en politisk styret organisation. Gode muligheder for fortsat faglig udvikling og efteruddannelse. God mulighed for at få erfaring med stabsopgaver på meningsfulde velfærdsområder. Et tværfagligt miljø, hvor professionel servicering og kollegialt fællesskab er i højsædet, og hvor vi arbejder struktureret med læring og udvikling for såvel yngre som erfarne medarbejdere. Din profil Du har en samfundsvidenskabelige uddannelse eller lignende og har erfaring med at arbejde med data enten fra studiet eller fra et tidligere arbejde. Du er analytisk, metodisk og strategisk stærk, struktureret og kan forenkle komplekse problemstillinger. Du interesserer dig for styring, organisering og ledelse af den offentlig sektor, og du er en dygtig formidler såvel skriftligt som mundtligt. Du trives med projektorganisering og kan skabe fremdrift, og du leverer resultater af høj kvalitet. Som person er du initiativrig, engageret og selvstændig. Du har personlighed og gode samarbejdsevner. AnsøgningStillingen er normeret til 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest 1. marts 2019.Ansøgningsfrist er den 13. januar 2019. Første samtale afholdes mandag den 21. januar 2019, og anden samtale afholdes tirsdag den 29. januar 2019. Vi gennemfører test imellem første og anden samtale.Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til økonomi- og administrationschef Jette Stencel på tlf. 76293002 30456405 eller mail jsno@horsens.dk Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen Send ansøgning nedenfor. Husk at vedhæfte både din ansøgning, cv, eksamensbevis og andre relevante bilag.Vores dygtige kollega, som har løftet kvaliteten af vores dataarbejde op i et ekstra gear skal nu hjælpe staten med det samme. Derfor søger vi nu en ny faglig, metodisk og analytisk stærk stabskonsulent. Data bidrager til at kvalificere den faglige og ledelsesmæssige indsats i dagtilbud og skoler, og de politiske beslutninger. På den måde er vi som stab med til at skabe værdi for de børn og unge, det hele handler om. Så vil du være med til at realisere ambitionen om, at alle børn i Horsens Kommune skal blive så dygtige, som de kan, og være med til at indfri målene om, at alle borgere skal have en uddannelse eller et arbejde? Vil du samtidig gerne arbejde med betjening af politiske udvalg, centrale og decentrale ledere, og resultatbaseret styring i praksis? Så har vi stillingen til dig.


Lidt om os
Økonomi- og Administrationsafdelingen er en stabsfunktion for direktøren for Uddannelse og Arbejdsmarked. Vi løser opgaver på fire hovedpolitikområder: Dagtilbud, folkeskole, ungdom og beskæftigelse.
Vi arbejder blandt andet med politisk betjening, analyse og udvikling, kommunikation, ledelsesinformation, organisationsudvikling, mål- og resultatstyring, økonomistyring og sekretariatsopgaver for direktør, fagchefer og politiske udvalg samt understøttelse af de decentrale enheders opgaveløsning.
Vores mission er, at vi hjælper direktionen med at kvalificere grundlaget for politiske beslutninger fra dagtilbud til beskæftigelse og omsætte dem til virkningsfulde handlinger til gavn for samfundet Horsens.
Vi er 26 kolleger med forskellig faglig baggrund, som er organiseret i tre teams: Administration, Økonomi samt Analyse og Udvikling. Vores vision er, at vi vil understøtte fagområdernes kvalitet og resultat gennem høj faglighed og stærke relationer. Vi vil være en attraktiv arbejdsplads med fagligt inspirerende og udviklende miljøer med høj arbejdsglæde.
 
Dine opgaver
  • Udarbejdelse af ledelsesinformation og overblik over resultatmål til understøttelse af politisk styring og ledelsesudvikling.
  • Udvikling af ledelsesinformation på udskolings- og ungeområdet.
  • Analyse- og udviklingsopgaver primært på dagtilbuds- og folkeskoleområdet.
  • Sagsbehandling og udarbejdelse af notater, oplæg, præsentationer og sagsfremstillinger til administrativ og politisk ledelse.
  • Projektledelse og evalueringsopgaver
  • Rådgivning og betjening af direktør, chefgruppe og decentrale leder

Vi tilbyder
  • En spændende arbejdsplads i en værdibaseret og udviklingsorienteret organisation.
  • Mulighed for at arbejde i en politisk styret organisation.
  • Gode muligheder for fortsat faglig udvikling og efteruddannelse.
  • God mulighed for at få erfaring med stabsopgaver på meningsfulde velfærdsområder.
  • Et tværfagligt miljø, hvor professionel servicering og kollegialt fællesskab er i højsædet, og hvor vi arbejder struktureret med læring og udvikling for såvel yngre som erfarne medarbejdere.
Din profil
  • Du har en samfundsvidenskabelige uddannelse eller lignende og har erfaring med at arbejde med data enten fra studiet eller fra et tidligere arbejde.
  • Du er analytisk, metodisk og strategisk stærk, struktureret og kan forenkle komplekse problemstillinger.
  • Du interesserer dig for styring, organisering og ledelse af den offentlig sektor, og du er en dygtig formidler såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du trives med projektorganisering og kan skabe fremdrift, og du leverer resultater af høj kvalitet.
  • Som person er du initiativrig, engageret og selvstændig. Du har personlighed og gode samarbejdsevner.
 
Ansøgning
Stillingen er normeret til 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest 1. marts 2019.

Ansøgningsfrist er den 13. januar 2019. Første samtale afholdes mandag den 21. januar 2019, og anden samtale afholdes tirsdag den 29. januar 2019. Vi gennemfører test imellem første og anden samtale.


Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til økonomi- og administrationschef Jette Stencel på tlf. 76293002 / 30456405 eller mail jsno@horsens.dk
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen ”Send ansøgning” nedenfor. Husk at vedhæfte både din ansøgning, cv, eksamensbevis og andre relevante bilag.
 

ORS/Small/5cd69c08_logo.jpegUddannelse og ArbejdsmarkedHedensted2018-12-05T16:07:09.9872019-01-09T00:00:00
329923367Uddannelse og Arbejdsmarked søger barselsvikar for vores porteføljeleder på folkeskoleområdetBasic Vores porteføljeleder på folkeskoleområdet venter barn til maj, og vi søger nu en barselsvikar i ca. et år. I denne funktion vil du få mulighed for at være meget tæt på og få indflydelse på de politiske og ledelsesmæssige processer og beslutninger på folkeskoleområdet. Ambitionen er, at alle børn i Horsens Kommune skal blive så dygtige, som de kan, og indsatsen på folkeskoleområdet skal bidrage til at realisere kommunens mål om, at alle borgere skal have en uddannelse eller have et arbejde.Lidt om os Økonomi- og Administrationsafdelingen er en stabsfunktion for direktøren for Uddannelse og Arbejdsmarked. Vi løser opgaver på fire hovedpolitikområder: Dagtilbud, folkeskole, ungdom og beskæftigelse, herunder integration og udsatte boligområder.Vi arbejder blandt andet med politisk betjening, analyse og udvikling, kommunikation, ledelsesinformation, organisationsudvikling, mål- og resultatstyring, økonomistyring og sekretariatsopgaver for direktør, fagchefer og politiske udvalg samt understøttelse af de decentrale enheders opgaveløsning.Vores mission er, at vi hjælper direktionen med at kvalificere grundlaget for politiske beslutninger fra dagtilbud til beskæftigelse og omsætte dem til virkningsfulde handlinger til gavn for samfundet Horsens. Vi er 26 kolleger med forskellig faglig baggrund, som er organiseret i tre teams: Administration, Økonomi samt Analyse og Udvikling. Du vil blive tilknyttet Analyse- og Udviklingsteamet. Vores vision er, at vi vil understøtte fagområdernes kvalitet og resultat gennem høj faglighed og stærke relationer. Vi vil være en attraktiv arbejdsplads med fagligt inspirerende og udviklende miljøer med høj arbejdsglæde.Dine opgaver Understøtte skolechefen med strategi-, analyse- og udviklingsopgaver på folkeskoleområdet i et tæt samarbejde med dagtilbudsområdet og ungeområdet samt den pædagogiske udviklingsafdeling Tværgående Enhed for Læring. Understøtte skolechefen med planlægning, facilitering og oplæg i forhold til udvalgsmøder og ledermøder mv. og derved sikre, at der strategisk og operationelt er sammenhæng og helhed mellem det politiske og det ledelsesfaglige niveau. Understøtte skolechefen med at lede og koordinere udviklingsprojekter og processer på folkeskoleområdet. Sikre overblik, sammenhæng og progression i porteføljen på skoleområdet samt sikre, at udviklingstiltag rettidigt overgår til drift og varig fornyelse. Foretage sagsbehandling og udarbejdelse af notater og indstillinger til administrativ og politisk ledelse. Rådgive og understøtte direktør, chefgruppe og decentrale ledere. Konkret vil du bl.a. skulle: Stå i spidsen for at planlægge og gennemføre en stor konference en Folkeskoledag i maj 2019. Planlægge det årlige møde mellem Børne- og Uddannelsesudvalget og formænd for skolebestyrelserne. Understøtte skolerne i implementering af ny lovgivning om obligatorisk valgfag i udskolingen. Vi tilbyder En spændende arbejdsplads i en værdibaseret og udviklingsorienteret organisation. Mulighed for at arbejde i en politisk styret organisation. Gode muligheder for fortsat faglig udvikling. God mulighed for at få erfaring med stabsopgaver på meningsfulde velfærdsområder. Et tværfagligt miljø, hvor professionel servicering og kollegialt fællesskab er i højsædet, og hvor vi arbejder struktureret med læring og udvikling for såvel yngre som erfarne medarbejdere. Din profil Du har samfundsvidenskabelig uddannelse eller lignende gerne med erfaring fra og interesse for styring og ledelse af folkeskoleområdet. Du er har gode projektlederkompetencer og formår at planlægge, styre og gennemføre faglige projekter af høj kvalitet. Du arbejder struktureret og formår at skabe overblik over en stor og varieret opgaveportefølje. Du er analytisk og strategiskstærk og kan forenkle komplekse problemstillinger. Du har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner og du evner også, at formidle om emner, du ikke er hjemmevant i. Som person er du initiativrig, engageret og selvstændig. Du har personlighed og gode samarbejdsevner. AnsøgningStillingen er på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. marts 2019.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Ansøgningsfrist er den 3. januar 2019. Første samtale afholdes fredag den 11. januar 2019 og anden samtale afholdes fredag den 18. januar 2019.Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til økonomi- og administrationschef Jette Stencel (7629 3002 jsno@horsens.dk).Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen Send ansøgning nedenfor.Husk at vedhæfte både din ansøgning, cv, eksamensbevis og andre relevante bilag.Vores porteføljeleder på folkeskoleområdet venter barn til maj, og vi søger nu en barselsvikar i ca. et år. I denne funktion vil du få mulighed for at være meget tæt på og få indflydelse på de politiske og ledelsesmæssige processer og beslutninger på folkeskoleområdet. Ambitionen er, at alle børn i Horsens Kommune skal blive så dygtige, som de kan, og indsatsen på folkeskoleområdet skal bidrage til at realisere kommunens mål om, at alle borgere skal have en uddannelse eller have et arbejde.

Lidt om os
Økonomi- og Administrationsafdelingen er en stabsfunktion for direktøren for Uddannelse og Arbejdsmarked. Vi løser opgaver på fire hovedpolitikområder: Dagtilbud, folkeskole, ungdom og beskæftigelse, herunder integration og udsatte boligområder.

Vi arbejder blandt andet med politisk betjening, analyse og udvikling, kommunikation, ledelsesinformation, organisationsudvikling, mål- og resultatstyring, økonomistyring og sekretariatsopgaver for direktør, fagchefer og politiske udvalg samt understøttelse af de decentrale enheders opgaveløsning.

Vores mission er, at vi hjælper direktionen med at kvalificere grundlaget for politiske beslutninger fra dagtilbud til beskæftigelse og omsætte dem til virkningsfulde handlinger til gavn for samfundet Horsens. 

Vi er 26 kolleger med forskellig faglig baggrund, som er organiseret i tre teams: Administration, Økonomi samt Analyse og Udvikling. Du vil blive tilknyttet Analyse- og Udviklingsteamet. Vores vision er, at vi vil understøtte fagområdernes kvalitet og resultat gennem høj faglighed og stærke relationer. Vi vil være en attraktiv arbejdsplads med fagligt inspirerende og udviklende miljøer med høj arbejdsglæde.

Dine opgaver
  • Understøtte skolechefen med strategi-, analyse- og udviklingsopgaver på folkeskoleområdet i et tæt samarbejde med dagtilbudsområdet og ungeområdet samt den pædagogiske udviklingsafdeling; Tværgående Enhed for Læring.
  • Understøtte skolechefen med planlægning, facilitering og oplæg i forhold til udvalgsmøder og ledermøder mv. og derved sikre, at der strategisk og operationelt er sammenhæng og helhed mellem det politiske og det ledelsesfaglige niveau.
  • Understøtte skolechefen med at lede og koordinere udviklingsprojekter og processer på folkeskoleområdet.
  • Sikre overblik, sammenhæng og progression i porteføljen på skoleområdet samt sikre, at udviklingstiltag rettidigt overgår til drift og varig fornyelse.
  • Foretage sagsbehandling og udarbejdelse af notater og indstillinger til administrativ og politisk ledelse.
  • Rådgive og understøtte direktør, chefgruppe og decentrale ledere.


Konkret vil du bl.a. skulle:
  • Stå i spidsen for at planlægge og gennemføre en stor konference – en Folkeskoledag – i maj 2019.
  • Planlægge det årlige møde mellem Børne- og Uddannelsesudvalget og formænd for skolebestyrelserne.
  • Understøtte skolerne i implementering af ny lovgivning om obligatorisk valgfag i udskolingen.

Vi tilbyder
  • En spændende arbejdsplads i en værdibaseret og udviklingsorienteret organisation.
  • Mulighed for at arbejde i en politisk styret organisation.
  • Gode muligheder for fortsat faglig udvikling.
  • God mulighed for at få erfaring med stabsopgaver på meningsfulde velfærdsområder.
  • Et tværfagligt miljø, hvor professionel servicering og kollegialt fællesskab er i højsædet, og hvor vi arbejder struktureret med læring og udvikling for såvel yngre som erfarne medarbejdere.

Din profil
  • Du har samfundsvidenskabelig uddannelse eller lignende – gerne med erfaring fra og interesse for styring og ledelse af folkeskoleområdet.
  • Du er har gode projektlederkompetencer og formår at planlægge, styre og gennemføre faglige projekter af høj kvalitet. Du arbejder struktureret og formår at skabe overblik over en stor og varieret opgaveportefølje.
  • Du er analytisk og strategisk
    stærk og kan forenkle komplekse problemstillinger.
  • Du har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner og du evner også, at formidle om emner, du ikke er hjemmevant i.
  • Som person er du initiativrig, engageret og selvstændig. Du har personlighed og gode samarbejdsevner.

Ansøgning
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. marts 2019.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er den 3. januar 2019. Første samtale afholdes fredag den 11. januar 2019 og anden samtale afholdes fredag den 18. januar 2019.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til økonomi- og administrationschef Jette Stencel (7629 3002 / jsno@horsens.dk).
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen ”Send ansøgning” nedenfor.
Husk at vedhæfte både din ansøgning, cv, eksamensbevis og andre relevante bilag.
 

ORS/Small/e566950c_logo.jpegUddannelse og ArbejdsmarkedHedensted2018-12-05T16:05:55.4932019-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Adjunkt/lektor/konsulent til skoleområdet, VIA Efter- og videreuddannelse

VIA EVU Ledelse og Styring

Aarhus
Vær med til at udvikle ledelseskompetencer til skoleområdet Vi søger en ny kollega, som vil bidrage til arbejdet med ledelses- og lederudvikling på skoler, udvikling af samarbejder og kapacitetsopbygning mellem skoler, samt kommunernes forvaltning o...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Webudvikling i Adobe Dreamweaver, Større projekt fra snarest muligt

Worksome ApS

Aarhus
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 5940 Udarbejdelse af corporate sub-site...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:16. januar 2019

MATERIELKONSULENT TIL G.S.V. I HAMMEL

JKS A/S

VIRKSOMHEDEN G.S.V. Materieludlejning A S er den største danske udlejningsvirksomhed af alle typer materielløsninger til industrien, bygge og anlæg og det offentlige. Vi er professionelle rådgivere og erfarne udlejere af både simple og avancerede ma...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:29. december 2018

Stabskonsulent til Økonomi og Administration

Uddannelse og Arbejdsmarked

Hedensted
Vores dygtige kollega, som har løftet kvaliteten af vores dataarbejde op i et ekstra gear skal nu hjælpe staten med det samme. Derfor søger vi nu en ny faglig, metodisk og analytisk stærk stabskonsulent. Data bidrager til at kvalificere den faglige ...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:9. januar 2019

Uddannelse og Arbejdsmarked søger barselsvikar for vores porteføljeleder på folkeskoleområdet

Uddannelse og Arbejdsmarked

Hedensted
Vores porteføljeleder på folkeskoleområdet venter barn til maj, og vi søger nu en barselsvikar i ca. et år. I denne funktion vil du få mulighed for at være meget tæt på og få indflydelse på de politiske og ledelsesmæssige processer og beslutninger p...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:3. januar 2019