Gem job

Paramedicinere, ambulancebehandlere og ambulanceassistenter til Akutberedskabet

Akutberedskabets drift udvides med flere ambulancer, flere PHV-beredskaber, samt en døgndækning af Psykiatrisk udrykningstjeneste. Vi søger derfor paramedicinere, ambulancebehandlere og ambulanceassistenter.

Dine opgaver

Du vil blive ansat til at køre ambulance i dag-, aften- og nattetid.

Vi har i øjeblikket flere ubesatte stillinger på fast hold på ambulancebaserne Vesterbro, Hvidovre, Frederiksberg, Tomsgården, Hovedbrandstationen, Fælledvej, Østerbro, Tårnby og Ballerup. Hvis du søger fast hold og fast makker vil der derfor være mulighed for dette i dialog med ledelsen.

Du skal forvente, at eksisterende mødesteder og vagtrul vil blive omlagt 1. februar 2023, hvor det nye ambulanceudbud går i drift og Akutberedskabet skal drive ambulancetjeneste fra baserne Hvidovre og Tåstrup.

Vi vil i denne overgang tage størst muligt hensyn til eksisterende vagtordninger og øvrige personlige hensyn, så overgangen til den nye kontrakt foregår så skånsomt som muligt og eksisterende vagtformer videreføres i størst muligt omfang.

Akutberedskabet har mange forskellige funktioner, både operative og mere administrative, hvor alle kompetenceniveauer kan komme i spil. Hos Akutberedskabet vil du på sigt have mulighed for internt at søge andre udfordringer, blandt andet: Sociolance, Babylance, Psykiatrisk Udrykningstjeneste, akutlægebil og sundhedsfaglig visitation på 112-vagtcentralen.

Hvis du er paramediciner, vil du på lige fod med de paramedicinere, som er ansat i Akutberedskabet i dag, få mulighed for at bemande vores akutbil, Præhospital Visitator (PHV).

PHV er på flere områder toneangivende for hvordan Akutberedskabet ser den fremtidige ambulancetjeneste: En høj faglighed, hvor beslutningskompetencerne og borgertrygheden er i højsædet. Vi tror på at en tillidsbaseret og anerkendende ledelse giver høj medarbejdertrivsel og en solid, personlig ballast til at træffe de rigtige beslutninger når man står ude hos borgeren.

Dette princip er ikke kun gældende for PHV. Vi tror på at tankerne om PHV kan udbredes i hele ambulancetjenesten til gavn for borgerne og for medarbejdertrivslen.

Vi har derfor en forventning om at du er fagligt opdateret og har en lyst til fortsat at udvikle dig. Denne forventning har vi til dig uanset hvilken funktion du udfylder, eller hvilket uddannelsesniveau du har. Vi har derfor en forventning om at du som assistent eller behandler har lyst til at videreuddanne dig til næste kompetenceniveau.

Din profil

Du er paramediciner, ambulancebehandler eller ambulanceassistent og du skal være villig til at blive autoriseret i forbindelse med ansættelsen hos Akutberedskabet.

Du er fagligt velfunderet og opdateret indenfor dit felt. Du udfører dit virke med professionalisme, troværdighed og omhu. Du evner at skabe tryghed uden at gå på kompromis med din faglighed.

Du kan se dig som Akutberedskabets ambassadør og understøtte holdninger og værdier i dit møde med borgeren samt til kollegaer og samarbejdspartnere.

Som person er du udpræget teamplayer, empatisk og tolerant.

Din nye arbejdsplads

Akutberedskabet er en del af Region Hovedstaden, som har 1,8 millioner indbyggere, et årligt budget på 37 milliarder kroner og godt 39.000 medarbejdere. Akutberedskabet er etableret i 2012 med det formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne.

Akutberedskabets primære opgaver omfatter Ambulancedrift, Akutlægebilerne, Psykiatrisk Akutberedskab, interhospitale transporter, indsatsledelse, 112 AMK-Vagtcentralen, sundhedsfagligt ansvar for ambulancetjenesten, Akuttelefonen 1813 og sundhedsberedskabet for Region Hovedstaden.

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor bl.a. akutlægebilerne og ambulancerne har baser.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med FOA jf. SOSU-arbejdstidsaftalen.

Du vil overvejende få 12 timers vagter.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder Peder Søegaard på tlf.: 5122 0468

Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akut

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 1. juli 2022.

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler og tilbyder ansættelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Upload din motiverede ansøgning og CV.

Bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Paramedicinere, ambulancebehandlere og ambulanceassistenter til Akutberedskabet

Akutberedskabets drift udvides med flere ambulancer, flere PHV-beredskaber, samt en døgndækning af Psykiatrisk udrykningstjeneste. Vi søger derfor paramedicinere, ambulancebehandlere og ambulanceassistenter.

Dine opgaver

Du vil blive ansat til at køre ambulance i dag-, aften- og nattetid.

Vi har i øjeblikket flere ubesatte stillinger på fast hold på ambulancebaserne Vesterbro, Hvidovre, Frederiksberg, Tomsgården, Hovedbrandstationen, Fælledvej, Østerbro, Tårnby og Ballerup. Hvis du søger fast hold og fast makker vil der derfor være mulighed for dette i dialog med ledelsen.

Du skal forvente, at eksisterende mødesteder og vagtrul vil blive omlagt 1. februar 2023, hvor det nye ambulanceudbud går i drift og Akutberedskabet skal drive ambulancetjeneste fra baserne Hvidovre og Tåstrup.

Vi vil i denne overgang tage størst muligt hensyn til eksisterende vagtordninger og øvrige personlige hensyn, så overgangen til den nye kontrakt foregår så skånsomt som muligt og eksisterende vagtformer videreføres i størst muligt omfang.

Akutberedskabet har mange forskellige funktioner, både operative og mere administrative, hvor alle kompetenceniveauer kan komme i spil. Hos Akutberedskabet vil du på sigt have mulighed for internt at søge andre udfordringer, blandt andet: Sociolance, Babylance, Psykiatrisk Udrykningstjeneste, akutlægebil og sundhedsfaglig visitation på 112-vagtcentralen.

Hvis du er paramediciner, vil du på lige fod med de paramedicinere, som er ansat i Akutberedskabet i dag, få mulighed for at bemande vores akutbil, Præhospital Visitator (PHV).

PHV er på flere områder toneangivende for hvordan Akutberedskabet ser den fremtidige ambulancetjeneste: En høj faglighed, hvor beslutningskompetencerne og borgertrygheden er i højsædet. Vi tror på at en tillidsbaseret og anerkendende ledelse giver høj medarbejdertrivsel og en solid, personlig ballast til at træffe de rigtige beslutninger når man står ude hos borgeren.

Dette princip er ikke kun gældende for PHV. Vi tror på at tankerne om PHV kan udbredes i hele ambulancetjenesten til gavn for borgerne og for medarbejdertrivslen.

Vi har derfor en forventning om at du er fagligt opdateret og har en lyst til fortsat at udvikle dig. Denne forventning har vi til dig uanset hvilken funktion du udfylder, eller hvilket uddannelsesniveau du har. Vi har derfor en forventning om at du som assistent eller behandler har lyst til at videreuddanne dig til næste kompetenceniveau.

Din profil

Du er paramediciner, ambulancebehandler eller ambulanceassistent og du skal være villig til at blive autoriseret i forbindelse med ansættelsen hos Akutberedskabet.

Du er fagligt velfunderet og opdateret indenfor dit felt. Du udfører dit virke med professionalisme, troværdighed og omhu. Du evner at skabe tryghed uden at gå på kompromis med din faglighed.

Du kan se dig som Akutberedskabets ambassadør og understøtte holdninger og værdier i dit møde med borgeren samt til kollegaer og samarbejdspartnere.

Som person er du udpræget teamplayer, empatisk og tolerant.

Din nye arbejdsplads

Akutberedskabet er en del af Region Hovedstaden, som har 1,8 millioner indbyggere, et årligt budget på 37 milliarder kroner og godt 39.000 medarbejdere. Akutberedskabet er etableret i 2012 med det formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne.

Akutberedskabets primære opgaver omfatter Ambulancedrift, Akutlægebilerne, Psykiatrisk Akutberedskab, interhospitale transporter, indsatsledelse, 112 AMK-Vagtcentralen, sundhedsfagligt ansvar for ambulancetjenesten, Akuttelefonen 1813 og sundhedsberedskabet for Region Hovedstaden.

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor bl.a. akutlægebilerne og ambulancerne har baser.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med FOA jf. SOSU-arbejdstidsaftalen.

Du vil overvejende få 12 timers vagter.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder Peder Søegaard på tlf.: 5122 0468

Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akut

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 1. juli 2022.

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler og tilbyder ansættelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Upload din motiverede ansøgning og CV.

Bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.