Pasning af have omkring landbrugsejendom

Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag.

Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt.
Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. 

Intet krav til uddannelse.

Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329987514Phoenix-71a44cd112019-03-31T00:00:00Pasning af have omkring landbrugsejendom

Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag.

Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt.
Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. 

Intet krav til uddannelse.

Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer. 

Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag. Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt. Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. Intet krav til uddannelse. Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer.11jobnet71a44cd1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3498299STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET11Vrangstrupvej 138870LangåDKDanmark0
anders@alinnet.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent736680JobNet4967698496769810031-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgEr du struktureret? Hos STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET søger vi en dygtig Medarbejder, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361248215Anders Linnetanders@alinnet.dkDKDanmarkDKDanmark330027535Versatile employee wanted for construction workRobot Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus. You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer.

Skilled and versatile employee with experience in construction wanted.
You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. 
You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation/transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. 
Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus.
You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. 

During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer. 

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNETLangå2019-05-20T00:00:002019-07-12T00:00:00
330017598Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og ForebyggelsessektionenBasic Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre. Om jobbetOpgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven 79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder. Om dig Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger. Vi forventer, at du: er alsidig, kreativ og nytænkende er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere Om osSom forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65. Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre.
 
Om jobbet
Opgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven §79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder.
 
Om dig
Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.
Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger.
 
Vi forventer, at du: 
  • er alsidig, kreativ og nytænkende
  • er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker
  • fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde
  • har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere
Om os
Som forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin.
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
 
Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65.   
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

ORS/Small/782e068c_logo.jpegUdvikling og ForebyggelseSilkeborg2019-05-06T13:00:46.4302019-06-04T00:00:00
330025478Medarbejdere til YdelsescenteretBasic Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element? Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret. I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser. I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil. Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere. Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen. Opgaver:De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler: Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering, Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen Vi forventer, at du: Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor -økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse og gerne med erfaring fra offentlig administration Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere Har gode kommunikationsevner herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan undre dig i opgaveløsningen Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde Vi tilbyder:Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde. Tiltrædelse efter aftale Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80. Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. 
 
Er du engageret, konstruktiv og reflekterende?
Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre?
Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element?
Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret.


I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser.
 
I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil.
 
Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere.
 
Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. 
 
Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen.
 
Opgaver:
De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler:
  • Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet
  • Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet
  • Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering,
  • Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor/-økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse – og gerne med erfaring fra offentlig administration
  • Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere
  • Har gode kommunikationsevner – herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale
  • Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning
  • Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan ’undre’ dig i opgaveløsningen
  • Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver
  • Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin
  • Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde
Vi tilbyder:
Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde.
 
Tiltrædelse – efter aftale 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80.
 
Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/47cc0ea0_logo.jpegYdelsescentretSilkeborg2019-05-16T10:00:36.9402019-05-29T00:00:00
330029137Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.Basic Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er 50 år.HR opgaver: Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler. Medvirke til at tegne Gårdhavens profil. Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver: Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder. Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet. Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig. Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet. Vi forventer:- At du har en uddannelse som HK& 39 er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel - At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers organisationers samspil.- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde. Vi tilbyder:- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.- Introduktion og faglig vejledning.- supervision og efteruddannelse.- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde. Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleGårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. 
 
Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er +50 år.


HR opgaver:
  • Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler.
  • Medvirke til at tegne Gårdhavens profil.
 
Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver:
  • Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder.
  • Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og /eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet.
  • Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig.
  • Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO´s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet.
     
Vi forventer:

- At du har en uddannelse som HK'er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du  har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel
 
- At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.
- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers/organisationers samspil.
- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.
- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.
- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.
- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde.
 

Vi tilbyder:
- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.
- Introduktion og faglig vejledning.
- supervision og efteruddannelse.
- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde.
 
 
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019
Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019

Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk 
Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/ba25dae4_logo.gifGårdhaven - Administration og TerapiViborg2019-05-22T15:02:14.6932019-06-17T00:00:00
330025115We are looking for experienced painterRobot Are you a painter and are you looking for new opportunities? JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer. Your responsibilities A detailed scope of duties will be given during the recruitment interview Requirements Experience with painting is required You are German citizen English at a communicative level Formal education Committed and responsible What can we offer you? We offer you good workplace with good colleagues and exciting tasks. Furthermore, you will get a high salary acc. qualifications paid out every 14 days. Employment on Danish working conditions. SH benefits, holiday and retirement in accordance with collective employment contract.

Are you a painter and are you looking for new opportunities?
JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer.

Your responsibilities
A detailed scope of duties will be given during the recruitment interview

Requirements
Experience with painting is required
You are German citizen
English at a communicative level
Formal education
Committed and responsible


What can we offer you?
We offer you good workplace with good colleagues and exciting tasks. Furthermore, you will get a high salary acc. qualifications paid out every 14 days. Employment on Danish working conditions. SH benefits, holiday and retirement in accordance with collective employment contract.

JT WORKS ApSAalborg2019-05-15T00:00:002019-07-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Versatile employee wanted for construction work

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET

Langå
Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og Forebyggelsessektionen

Udvikling og Forebyggelse

Silkeborg
Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre. Om jobbetOpgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven 7...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Medarbejdere til Ydelsescenteret

Ydelsescentret

Silkeborg
Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegae...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.

Gårdhaven - Administration og Terapi

Viborg
Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

We are looking for experienced painter

JT WORKS ApS

Aalborg
Are you a painter and are you looking for new opportunities? JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer. Your responsibilities A detailed scope o...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:9. juli 2019