Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pasning af have omkring landbrugsejendom

Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag.

Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt.
Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. 

Intet krav til uddannelse.

Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329987514Phoenix-71a44cd112019-03-31T00:00:00Pasning af have omkring landbrugsejendom

Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag.

Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt.
Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. 

Intet krav til uddannelse.

Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer. 

2019-05-27T00:52:01.350 Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag. Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt. Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. Intet krav til uddannelse. Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer.11jobnet71a44cd1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3498299STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET11Vrangstrupvej 138870LangåDKDanmark0
anders@alinnet.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent736680JobNet4967698496769810031-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=71a44cd1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgEr du struktureret? Hos STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET søger vi en dygtig Medarbejder, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361248215Anders Linnetanders@alinnet.dkDKDanmarkDKDanmark330027535Versatile employee wanted for construction workRobot Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus. You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer.

Skilled and versatile employee with experience in construction wanted.
You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. 
You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation/transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. 
Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus.
You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. 

During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer. 

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNETLangå2019-06-03T00:00:002019-07-12T00:00:00
330029137Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.Basic Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er 50 år.HR opgaver: Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler. Medvirke til at tegne Gårdhavens profil. Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver: Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder. Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet. Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig. Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet. Vi forventer:- At du har en uddannelse som HK& 39 er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel - At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers organisationers samspil.- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde. Vi tilbyder:- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.- Introduktion og faglig vejledning.- supervision og efteruddannelse.- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde. Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleGårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. 
 
Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er +50 år.


HR opgaver:
  • Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler.
  • Medvirke til at tegne Gårdhavens profil.
 
Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver:
  • Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder.
  • Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og /eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet.
  • Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig.
  • Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO´s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet.
     
Vi forventer:

- At du har en uddannelse som HK'er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du  har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel
 
- At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.
- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers/organisationers samspil.
- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.
- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.
- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.
- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde.
 

Vi tilbyder:
- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.
- Introduktion og faglig vejledning.
- supervision og efteruddannelse.
- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde.
 
 
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019
Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019

Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk 
Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/ba25dae4_logo.gifGårdhaven - Administration og TerapiViborg2019-05-22T15:02:14.6932019-06-17T00:00:00
330038439Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus AarhusBasic Om stillingen:Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.Om Psykiatriens Hus:Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caf område, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.Om jobbet:Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol. Caf området er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen. Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.Som Peer-medarbejder er du med til at: Skabe håb og optimisme hos borgerne Styrke recoveryorientering i organisationerne Styrke borger i at beskrive sin situation Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb Stilling vil bestå af både dag aften og weekend arbejde.Din profil:Vi forventer at du: Har Peer-uddannelsen Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod. Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis Åben Dialog Derfor skal du vælge os:Vi kan tilbyde: En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet Fælles introduktionsforløb og supervision Sikkert og tryg arbejdsmiljø Åben dialog tilgang som fælles mindset Deeskalerende low arousel kurser AnsættelsesvilkårLøn i henhold til gældende overenskomst.Mere informationHar du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dkAnsøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen Søg job , Søg stillingen eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Om stillingen:
Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.

Om Psykiatriens Hus:
Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.

I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caféområde, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.

I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.

Om jobbet:
Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.
Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.

Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.
Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol.  

Caféområdet er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen.  

Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.

Som Peer-medarbejder er du med til at:
  • Skabe håb og optimisme hos borgerne
  • Styrke recoveryorientering i organisationerne
  • Styrke borger i at beskrive sin situation
  • Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb
Stilling vil bestå af både dag/aften og weekend arbejde.

Din profil:

Vi forventer at du:
  • Har Peer-uddannelsen
  • Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation
  • Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer
  • Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op – med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere
  • Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere
  • Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet
  • Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod.
  • Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis/Åben Dialog

Derfor skal du vælge os:

Vi kan tilbyde:
  • En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom
  • En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet
  • Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces
  • Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet
  • Fælles introduktionsforløb og supervision
  • Sikkert og tryg arbejdsmiljø
  • Åben dialog tilgang som fælles mindset
  • Deeskalerende / low arousel kurser
Ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Har du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske /regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dk

Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.
Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen ”Søg job”, ”Søg stillingen” eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.

Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.
Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.

Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/7143fc5d_logo.gifADA Psykiatriens HusAarhus C2019-06-06T10:00:47.6672019-06-20T00:00:00
330041472Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet KernenBasic Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud 104 og Beskyttet Beskæftigelse 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps. Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps. Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park. Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt Vi tilbyder: et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag et godt arbejdsklima og gode kollegaer et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe Vi forventer, at du: har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted pårørende med vægt på dialog Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18. Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019.
 
Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud § 104 og Beskyttet Beskæftigelse § 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps.
 
Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps.
 
Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park.
 
Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo/døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt 
 
Vi tilbyder:
  • et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag
  • et godt arbejdsklima og gode kollegaer
  • et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe
Vi forventer, at du:
  • har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen
  • er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen
  • har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis
  • er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne
  • kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov
  • har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar
  • er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale
  • er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted/pårørende med vægt på
  • dialog
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18.
 
Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.
 

ORS/Small/6ad1f2f7_logo.jpegKernen / A-husetKjellerup2019-06-12T12:00:55.8772019-06-26T00:00:00
330026796Hjælp til elementmontageRobot JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern armeringsarbejde. Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -flexibel -giver gerne en hånd med -gerne med håndværksmæssig baggrund -kørekort Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30 Da arbejdet er rundt om i landet, er der mulghed for overnatning og samkørsel Løn efter aftale Henvendelse: Jan Behnk 2446 0880

JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. 

Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern / armeringsarbejde. 

Vi ønsker følgende egenskaber:

-stabil

-ansvarlig

-tager imod udfordringer med et smil

-arbejder selvstændig

-flexibel

-giver gerne en hånd med

-gerne med håndværksmæssig baggrund

-kørekort

Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere

Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30

Da arbejdet er rundt om i landet, er der mulghed for overnatning og samkørsel

Løn efter aftale

Henvendelse:

Jan Behnk

2446 0880

JB-ELEMENTMONTAGE ApSSkive2019-06-04T00:00:002019-07-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Versatile employee wanted for construction work

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET

Langå
Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.

Gårdhaven - Administration og Terapi

Viborg
Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus Aarhus

ADA Psykiatriens Hus

Aarhus C
Om stillingen:Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrie...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet Kernen

Kernen / A-huset

Kjellerup
Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Hjælp til elementmontage

JB-ELEMENTMONTAGE ApS

Skive
JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern armeringsarbejde. Vi ønsker følgende ege...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:14. juli 2019