Passenger Service Agent

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye Passenger Service Agent?

Vil du være en del af et internationalt miljø, og vil du være med til at gøre en forskel for andre mennesker? Sætter du en ære i at yde en formiddabel kundeservice og trives du med en hektisk hverdag? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er det dig vi søger til jobbet som Passenger Service Agent.

Jobbet er en minimum  90 timers tidsbegrænset  deltidsstilling til og med den 31. oktober 2023, med mulighed for fastansættelse. Jobbet er med skiftende arbejdstider over døgnets 24 timer med fri hver tredje weekend. Ved fastansættelse vil man have fri hver anden weekend.

Der er tale om et yderst udadvendt job med stor kontaktflade til passagerer, flyselskabsrepræsentanter, lufthavnens og virksomhedens øvrige ansatte. Jobbet kræver modenhed, lysten samt evnen til at bevare roen og overblikket selv i pressede situationer. Du skal også være god til at levere kundeservice af høj standard.

Jobbet kræver desuden, at du er omhyggelig og fokuseret i alt hvad du laver.

Hvilke opgaver har en Passenger Service Agent?

  • Check-in af passagerer til forskellige destinationer med forskellige flyselskaber. 
  • Dokumentkontrol af pas og visum ved check-in samt på gates
  • Eskortering og assistance af børn der rejser uledsaget
  • Opkrævning af betaling for bagage
  • Assistere passagerer i transfercenter med service forespørgsler
  • Udarbejde rapporter i bagageservicen i forbindelse med bortkommen bagage.
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Opgaverne er meget alsidige og din arbejdsdag foregår fortrinsvis i Terminal 2, men også i transfercentret, på gaterne i passagerterminalerne samt i bagageservicen.

    En stor del af kommunikationen foregår på engelsk, men da vi opererer i en dansk lufthavn, er det et krav, at du også er flydende i dansk, både i skrift og tale. 

    Hvilken profil søger vi?

    Som person trives du i et travlt miljø og blandt mange mennesker. Det er naturligt for dig at udvise proaktivitet, initiativ, effektivitet, fleksibilitet, omstillingsparathed og præcision. Du har en løsningsorienteret tilgang til opgaverne, og du sætter en ære i at yde service på højt niveau, samtidig med at du er i stand til have mange bolde i luften.

    For at få succes i jobbet, lægger vi vægt på du har nogle af følgende kompetencer:

  • Erfaring fra lufthavnsmiljøet
  • Erfaring fra servicebranchen/servicefag, såsom hotel- eller rejsebranchen
  • Erfaring i anvendelse af IT-systemer
  • En teoretisk baggrund som fx serviceøkonom.
  • Gode sprogkundskaber.
  • Desuden er det et krav at du kan beherske dansk og engelsk i tale og skrift, kan fremvise referencer på de seneste 5 års beskæftigelse. Det er også et krav, at du har en ren straffeattest (såfremt du har haft bopæl i udlandet i mere end seks mdr. inden for de sidste fem år, skal du ligeledes kunne fremvise straffeattest fra det pågældende land).

    Vi kan tilbyde dig en spændende og alsidig arbejdsplads i et internationalt miljø, hvor to dage aldrig er ens. Du vil blive en del af et godt team med gode kollegaer, der passer på og hjælper hinanden. Vi har en arbejdsplads med en god og uhøjtidelig stemning, hvor der er plads til humor i hverdagen.

    Vi sikrer en grundig oplæring, hvor de første uger af ansættelsen vil foregå som klasseundervisning, suppleret med efterfølgende sidemandsoplæring med vores erfarne agenter.

    Hvordan ansøger du?

    Har du lyst til at være en del af Menzies Aviation, så send os en motiveret ansøgning til hvorfor vi lige skal vælge dig som Passenger Service Agent. Herefter skal du benytte knappen "

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Passenger Service Agent

    Er du vores nye Passenger Service Agent?

    Vil du være en del af et internationalt miljø, og vil du være med til at gøre en forskel for andre mennesker? Sætter du en ære i at yde en formiddabel kundeservice og trives du med en hektisk hverdag? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er det dig vi søger til jobbet som Passenger Service Agent.

    Jobbet er en minimum  90 timers tidsbegrænset  deltidsstilling til og med den 31. oktober 2023, med mulighed for fastansættelse. Jobbet er med skiftende arbejdstider over døgnets 24 timer med fri hver tredje weekend. Ved fastansættelse vil man have fri hver anden weekend.

    Der er tale om et yderst udadvendt job med stor kontaktflade til passagerer, flyselskabsrepræsentanter, lufthavnens og virksomhedens øvrige ansatte. Jobbet kræver modenhed, lysten samt evnen til at bevare roen og overblikket selv i pressede situationer. Du skal også være god til at levere kundeservice af høj standard.

    Jobbet kræver desuden, at du er omhyggelig og fokuseret i alt hvad du laver.

    Hvilke opgaver har en Passenger Service Agent?

  • Check-in af passagerer til forskellige destinationer med forskellige flyselskaber. 
  • Dokumentkontrol af pas og visum ved check-in samt på gates
  • Eskortering og assistance af børn der rejser uledsaget
  • Opkrævning af betaling for bagage
  • Assistere passagerer i transfercenter med service forespørgsler
  • Udarbejde rapporter i bagageservicen i forbindelse med bortkommen bagage.
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Opgaverne er meget alsidige og din arbejdsdag foregår fortrinsvis i Terminal 2, men også i transfercentret, på gaterne i passagerterminalerne samt i bagageservicen.

    En stor del af kommunikationen foregår på engelsk, men da vi opererer i en dansk lufthavn, er det et krav, at du også er flydende i dansk, både i skrift og tale. 

    Hvilken profil søger vi?

    Som person trives du i et travlt miljø og blandt mange mennesker. Det er naturligt for dig at udvise proaktivitet, initiativ, effektivitet, fleksibilitet, omstillingsparathed og præcision. Du har en løsningsorienteret tilgang til opgaverne, og du sætter en ære i at yde service på højt niveau, samtidig med at du er i stand til have mange bolde i luften.

    For at få succes i jobbet, lægger vi vægt på du har nogle af følgende kompetencer:

  • Erfaring fra lufthavnsmiljøet
  • Erfaring fra servicebranchen/servicefag, såsom hotel- eller rejsebranchen
  • Erfaring i anvendelse af IT-systemer
  • En teoretisk baggrund som fx serviceøkonom.
  • Gode sprogkundskaber.
  • Desuden er det et krav at du kan beherske dansk og engelsk i tale og skrift, kan fremvise referencer på de seneste 5 års beskæftigelse. Det er også et krav, at du har en ren straffeattest (såfremt du har haft bopæl i udlandet i mere end seks mdr. inden for de sidste fem år, skal du ligeledes kunne fremvise straffeattest fra det pågældende land).

    Vi kan tilbyde dig en spændende og alsidig arbejdsplads i et internationalt miljø, hvor to dage aldrig er ens. Du vil blive en del af et godt team med gode kollegaer, der passer på og hjælper hinanden. Vi har en arbejdsplads med en god og uhøjtidelig stemning, hvor der er plads til humor i hverdagen.

    Vi sikrer en grundig oplæring, hvor de første uger af ansættelsen vil foregå som klasseundervisning, suppleret med efterfølgende sidemandsoplæring med vores erfarne agenter.

    Hvordan ansøger du?

    Har du lyst til at være en del af Menzies Aviation, så send os en motiveret ansøgning til hvorfor vi lige skal vælge dig som Passenger Service Agent. Herefter skal du benytte knappen "

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.