Passioneret forretningskonsulent med interesse i produktion og kunderelationer, CORNATOR A/S, Viborg

Har du et ønske om at tilegne dig specialistviden inden for produktionsstyring, Microsoft Dynamics produkter og som virksomheders trusted advisor? Er du en skarp på produktion og logistik med ambitioner om at omsætte din viden til værdi som ERP-forretningskonsulent, og trives du i en stilling med stor frihed, indflydelse og variation? Hvis du kan lide at skabe relationer til både kolleger og kunder, og kan se dig selv i konsulentrollen, så er du måske den næste i vores team af dedikerede, erfarne konsulenter.

En konsulentvirksomhed med indgående branchekendskab

CORNATOR er en virksomhed i vækst og vi har succes, fordi vi brænder for at gøre en forskel i alt, hvad vi foretager os. Hos os er kunden i centrum, og vi tror på at samspillet mellem mennesker, løsninger og processer gør hele forskellen.
Vi har specialiseret os i brancheløsninger til fashion-, furniture-, living og produktionsvirksomheder, baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dette, og vores branchespecifikke løsning, TRIMIT, vil du som vores nye forretningskonsulent få dyb indsigt i, så du er rustet til at sparre og rådgive virksomheder om deres forretnings udvikling.

Vi har hovedsæde i Viborg og er i dag mere end 70 kompetente og engagerede ansatte med kontorer i København og Sandefjord i Norge. Siden 1990 har vi oplevet støt og bæredygtig vækst - vi er et stærkt team!

Hos os bliver du del af en velfungerende og dynamisk organisation, hvor den enkeltes udvikling er i fokus. Vi sætter stor pris på en uhøjtidelig omgangstone og på at skabe godt socialt samvær. Vores anciennitetsniveau ligger gennemsnitligt på 9 år, og vi er overbeviste om at det beror på kombinationen af den enkelte medarbejders trivsel, faglig fremsynethed og evnen til at være på forkant med nye tendenser på markedet.

Arbejdsopgaver

Med afsæt i din viden og erfaring med produktion, logistik og IT, vil du blive introduceret til rollen som forretningskonsulent.
Du vil referere til vores konsulentchef, Hans Hebsgaard, og få støtte og opbakning fra dine kolleger for på sigt at blive mere selvstændig i jobbet.

Herefter vil dine primære opgaver bestå i design og implementering af den mest optimale løsning for kunderne, og det er her du virkelig får mulighed for at bringe din viden om produktion og logistik, forretning og IT i spil og derved skabe en mærkbar forskel for kundens effektivitet og finanser.

Opgaverne omfatter:

  • Rådgivning og -sparring med både eksisterende og nye kunder omkring vores TRIMIT brancheløsninger som er baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Internt samarbejde omkring implementering og løsningsmuligheder med bl.a. udviklingsafdelingen
  • At holde dig opdateret på viden indenfor Microsoft Dynamics 365 Business Central, og ERP-systemer.
Dine kollegaer er med dig hele vejen og selvom jobbet kræver en stor grad af selvstændighed, så er det i høj grad teamwork, der sikrer din og dine kunders succes.
I forbindelse med opstart har vi lagt en plan, som sikre at du kommer bedst muligt fra start.

En produktionsstærk og udadvendt profil

Stillingen henvender sig til dig med ambitioner inden for produktion, logistik og IT, og lysten til at få specialistkompetencer som forretningskonsulent. Det er afgørende for at få succes i rollen, at du formår at skabe gode relationer til dine kolleger og til de mange medarbejdere, du vil møde på alle lag af kundens organisation.

Vi ser gerne, at du har nogle års praksiserfaring med produktion og logistik opgaver, og har indsigt i brugen af ERP- systemer, gerne MS Dynamics produkter såsom NAV, Business Central eller andre. Måske sidder du i dag i en virksomhed og arbejder dagligt med produktion og logistik, eller som intern konsulent, men har et ønske om at omsætte din viden til værdi hos en større gruppe af forskellige virksomheder.

Som person er du imødekommende og hurtigtopfattende, og du får energi af at hjælpe andre. Du har en skarp sans for forretning og motiveres af at se resultater. Du besidder et stort personligt drive og din indstilling er konstruktiv og præget af samarbejdsvilje.

CORNATOR tilbyder

En stilling, der styrker din karriere og giver mulighed for både faglig og personlig udvikling som del af et ambitiøst team. Mange medarbejdere har en stor viden, du kan lære fra. Omvendt vil du blive mødt med stor lyst til at lytte til de erfaringer og den viden, du besidder.
Lønpakken er konkurrencedygtig, og forhandles ud fra dine kvalifikationer. Pakken indeholder pensionsordning samt en række andre goder.

Søg jobbet

CORNATOR samarbejder med WolterJohannsen i forbindelse med denne rekruttering. Er du interesseret i stillingen kan du uploade dit CV og evt. kort ansøgning via linket i annoncen. I forbindelse med spørgsmål kan du kontakte Nicholai Johannsen eller Eva Haugaard.

Hos CORNATOR kan spørgsmål rettes til Konsulentchef Hans Hebsgaard på telefon +45 60 18 44 54.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008795Phoenix-dfb0f1ad12019-04-16T00:00:00Passioneret forretningskonsulent med interesse i produktion og kunderelationer, CORNATOR A/S, ViborgHar du et ønske om at tilegne dig specialistviden inden for produktionsstyring, Microsoft Dynamics produkter og som virksomheders trusted advisor? Er du en skarp på produktion og logistik med ambitioner om at omsætte din viden til værdi som ERP-forretningskonsulent, og trives du i en stilling med stor frihed, indflydelse og variation? Hvis du kan lide at skabe relationer til både kolleger og kunder, og kan se dig selv i konsulentrollen, så er du måske den næste i vores team af dedikerede, erfarne konsulenter.

En konsulentvirksomhed med indgående branchekendskab

CORNATOR er en virksomhed i vækst og vi har succes, fordi vi brænder for at gøre en forskel i alt, hvad vi foretager os. Hos os er kunden i centrum, og vi tror på at samspillet mellem mennesker, løsninger og processer gør hele forskellen.
Vi har specialiseret os i brancheløsninger til fashion-, furniture-, living og produktionsvirksomheder, baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dette, og vores branchespecifikke løsning, TRIMIT, vil du som vores nye forretningskonsulent få dyb indsigt i, så du er rustet til at sparre og rådgive virksomheder om deres forretnings udvikling.

Vi har hovedsæde i Viborg og er i dag mere end 70 kompetente og engagerede ansatte med kontorer i København og Sandefjord i Norge. Siden 1990 har vi oplevet støt og bæredygtig vækst - vi er et stærkt team!

Hos os bliver du del af en velfungerende og dynamisk organisation, hvor den enkeltes udvikling er i fokus. Vi sætter stor pris på en uhøjtidelig omgangstone og på at skabe godt socialt samvær. Vores anciennitetsniveau ligger gennemsnitligt på 9 år, og vi er overbeviste om at det beror på kombinationen af den enkelte medarbejders trivsel, faglig fremsynethed og evnen til at være på forkant med nye tendenser på markedet.

Arbejdsopgaver

Med afsæt i din viden og erfaring med produktion, logistik og IT, vil du blive introduceret til rollen som forretningskonsulent.
Du vil referere til vores konsulentchef, Hans Hebsgaard, og få støtte og opbakning fra dine kolleger for på sigt at blive mere selvstændig i jobbet.

Herefter vil dine primære opgaver bestå i design og implementering af den mest optimale løsning for kunderne, og det er her du virkelig får mulighed for at bringe din viden om produktion og logistik, forretning og IT i spil og derved skabe en mærkbar forskel for kundens effektivitet og finanser.

Opgaverne omfatter:
  • Rådgivning og -sparring med både eksisterende og nye kunder omkring vores TRIMIT brancheløsninger som er baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central
  • Internt samarbejde omkring implementering og løsningsmuligheder med bl.a. udviklingsafdelingen
  • At holde dig opdateret på viden indenfor Microsoft Dynamics 365 Business Central, og ERP-systemer.
Dine kollegaer er med dig hele vejen og selvom jobbet kræver en stor grad af selvstændighed, så er det i høj grad teamwork, der sikrer din og dine kunders succes.
I forbindelse med opstart har vi lagt en plan, som sikre at du kommer bedst muligt fra start.

En produktionsstærk og udadvendt profil

Stillingen henvender sig til dig med ambitioner inden for produktion, logistik og IT, og lysten til at få specialistkompetencer som forretningskonsulent. Det er afgørende for at få succes i rollen, at du formår at skabe gode relationer til dine kolleger og til de mange medarbejdere, du vil møde på alle lag af kundens organisation.

Vi ser gerne, at du har nogle års praksiserfaring med produktion og logistik opgaver, og har indsigt i brugen af ERP- systemer, gerne MS Dynamics produkter såsom NAV, Business Central eller andre. Måske sidder du i dag i en virksomhed og arbejder dagligt med produktion og logistik, eller som intern konsulent, men har et ønske om at omsætte din viden til værdi hos en større gruppe af forskellige virksomheder.

Som person er du imødekommende og hurtigtopfattende, og du får energi af at hjælpe andre. Du har en skarp sans for forretning og motiveres af at se resultater. Du besidder et stort personligt drive og din indstilling er konstruktiv og præget af samarbejdsvilje.

CORNATOR tilbyder

En stilling, der styrker din karriere og giver mulighed for både faglig og personlig udvikling som del af et ambitiøst team. Mange medarbejdere har en stor viden, du kan lære fra. Omvendt vil du blive mødt med stor lyst til at lytte til de erfaringer og den viden, du besidder.
Lønpakken er konkurrencedygtig, og forhandles ud fra dine kvalifikationer. Pakken indeholder pensionsordning samt en række andre goder.

Søg jobbet

CORNATOR samarbejder med WolterJohannsen i forbindelse med denne rekruttering. Er du interesseret i stillingen kan du uploade dit CV og evt. kort ansøgning via linket i annoncen. I forbindelse med spørgsmål kan du kontakte Nicholai Johannsen eller Eva Haugaard.

Hos CORNATOR kan spørgsmål rettes til Konsulentchef Hans Hebsgaard på telefon +45 60 18 44 54.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette.

Vi glæder os til at høre fra dig!
Har du et ønske om at tilegne dig specialistviden inden for produktionsstyring, Microsoft Dynamics produkter og som virksomheders trusted advisor? Er du en skarp på produktion og logistik med ambitioner om at omsætte din viden til værdi som ERP-forretningskonsulent, og trives du i en stilling med stor frihed, indflydelse og variation? Hvis du kan lide at skabe relationer til både kolleger og kunder, og kan se dig selv i konsulentrollen, så er du måske den næste i vores team af dedikerede, erfarne konsulenter. En konsulentvirksomhed med indgående branchekendskab CORNATOR er en virksomhed i vækst og vi har succes, fordi vi brænder for at gøre en forskel i alt, hvad vi foretager os. Hos os er kunden i centrum, og vi tror på at samspillet mellem mennesker, løsninger og processer gør hele forskellen. Vi har specialiseret os i brancheløsninger til fashion-, furniture-, living og produktionsvirksomheder, baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dette, og vores branchespecifikke løsning, TRIMIT, vil du som vores nye forretningskonsulent få dyb indsigt i, så du er rustet til at sparre og rådgive virksomheder om deres forretnings udvikling. Vi har hovedsæde i Viborg og er i dag mere end 70 kompetente og engagerede ansatte med kontorer i København og Sandefjord i Norge. Siden 1990 har vi oplevet støt og bæredygtig vækst - vi er et stærkt team! Hos os bliver du del af en velfungerende og dynamisk organisation, hvor den enkeltes udvikling er i fokus. Vi sætter stor pris på en uhøjtidelig omgangstone og på at skabe godt socialt samvær. Vores anciennitetsniveau ligger gennemsnitligt på 9 år, og vi er overbeviste om at det beror på kombinationen af den enkelte medarbejders trivsel, faglig fremsynethed og evnen til at være på forkant med nye tendenser på markedet. Arbejdsopgaver Med afsæt i din viden og erfaring med produktion, logistik og IT, vil du blive introduceret til rollen som forretningskonsulent. Du vil referere til vores konsulentchef, Hans Hebsgaard, og få støtte og opbakning fra dine kolleger for på sigt at blive mere selvstændig i jobbet. Herefter vil dine primære opgaver bestå i design og implementering af den mest optimale løsning for kunderne, og det er her du virkelig får mulighed for at bringe din viden om produktion og logistik, forretning og IT i spil og derved skabe en mærkbar forskel for kundens effektivitet og finanser. Opgaverne omfatter: Rådgivning og -sparring med både eksisterende og nye kunder omkring vores TRIMIT brancheløsninger som er baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central Internt samarbejde omkring implementering og løsningsmuligheder med bl.a. udviklingsafdelingen At holde dig opdateret på viden indenfor Microsoft Dynamics 365 Business Central, og ERP-systemer. Dine kollegaer er med dig hele vejen og selvom jobbet kræver en stor grad af selvstændighed, så er det i høj grad teamwork, der sikrer din og dine kunders succes. I forbindelse med opstart har vi lagt en plan, som sikre at du kommer bedst muligt fra start. En produktionsstærk og udadvendt profil Stillingen henvender sig til dig med ambitioner inden for produktion, logistik og IT, og lysten til at få specialistkompetencer som forretningskonsulent. Det er afgørende for at få succes i rollen, at du formår at skabe gode relationer til dine kolleger og til de mange medarbejdere, du vil møde på alle lag af kundens organisation. Vi ser gerne, at du har nogle års praksiserfaring med produktion og logistik opgaver, og har indsigt i brugen af ERP- systemer, gerne MS Dynamics produkter såsom NAV, Business Central eller andre. Måske sidder du i dag i en virksomhed og arbejder dagligt med produktion og logistik, eller som intern konsulent, men har et ønske om at omsætte din viden til værdi hos en større gruppe af forskellige virksomheder. Som person er du imødekommende og hurtigtopfattende, og du får energi af at hjælpe andre. Du har en skarp sans for forretning og motiveres af at se resultater. Du besidder et stort personligt drive og din indstilling er konstruktiv og præget af samarbejdsvilje. CORNATOR tilbyder En stilling, der styrker din karriere og giver mulighed for både faglig og personlig udvikling som del af et ambitiøst team. Mange medarbejdere har en stor viden, du kan lære fra. Omvendt vil du blive mødt med stor lyst til at lytte til de erfaringer og den viden, du besidder. Lønpakken er konkurrencedygtig, og forhandles ud fra dine kvalifikationer. Pakken indeholder pensionsordning samt en række andre goder. Søg jobbet CORNATOR samarbejder med WolterJohannsen i forbindelse med denne rekruttering. Er du interesseret i stillingen kan du uploade dit CV og evt. kort ansøgning via linket i annoncen. I forbindelse med spørgsmål kan du kontakte Nicholai Johannsen eller Eva Haugaard. Hos CORNATOR kan spørgsmål rettes til Konsulentchef Hans Hebsgaard på telefon 45 60 18 44 54. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnetdfb0f1ad100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1441&ProjectId=143728&DepartmentId=19983&MediaId=4620&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3510042WolterJohannsen11Toldboden 18800Viborg71713418DKDanmark0
eh@wolterjohannsen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746972JobNet4976683497668310016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfb0f1adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfb0f1adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfb0f1ad&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfb0f1ad&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos WolterJohannsen er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale214909Produktionsingeniør20Ingeniør og naturvidenskab361493367Evaeh@wolterjohannsen.dkDKDanmarkDKDanmark330030352Produktionsteknolog / produktionsingeniør søges til vores topmoderne fabrik i SkanderborgProfile Vil du være med til at optimere produktion af vores højteknologiske produkter, have ansvar for kalkulationer og deltage i udviklingsprojekter? Så er du måske vores nye kollega? Vi søger en grundig og kvalitetsbevidst produktionsteknolog eller produktionsingeniør, som vil få ansvar for følgende opgaver: Optimering i produktion og montage (både små og store projekter) Priskalkulationer (beregning af kostpriser) Stamdata (ruter, styklister o. lign.) Beregning af sikkerhedslager, ordrestørrelse mv. Ansvarlig for gennemførelse af årlig lagerstatus Efterkalkulationer af produktionsordrer Back up for planlægningsfunktionerne i montage og produktion (ved ferier, fravær) Samarbejde og sparring med R D omkring prototyper Gennemførsel og produktionsmodning af prototyper Ad hoc Du bliver en del af PTA, som er en af de fire afdelinger i vores fabrik. Du vil have tæt samarbejde med de tre øvrige afdelinger, som er komponentproduktion, montage og kvalitet, derudover også R D og indkøb. Du vil referere direkte til fabrikschefen. Kvalifikationer Vi forventer, at du opfylder følgende krav: Du er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør med en baggrund som industritekniker. Alternativt har du mange års erfaring med lignende opgaver inden for branchen Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stilling Du er ERP-superbruger Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale Du har gode engelskkundskaber Du er Excel superbruger Kendskab til LEAN er ikke et krav, men en fordel Derudover forestiller vi os, at du er detaljeorienteret, en god planlægger, går op i kvalitet, har evnen til at sætte dig ind i nye opgaver og samtidigt trives med faste rutiner. Du er en teamplayer, har gode kommunikationsevner og kan begå dig i hele organisationen. Timeantal og tiltrædelse Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse d. 1. august 2019. Ansøgningsfrist d. 15. juni 2019. Vi afholder samtaler løbende. Vi tilbyder Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst, god løn, attraktive personalegoder og ordnede forhold. Hvis du finder ovenstående interessant og har lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, er du meget velkommen til at sende en ansøgning med CV til Økonomi- og HR-chef Marina Poulsen: e-mail HR@bj-gear.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fabrikschef Lars Bak på T: 87 40 80 53 Vi glæder os til at høre fra dig! BJ-Gear A S har domicil i nye, attraktive lokaler, tæt på motorvejen. Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 90 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 . BJ-Gear A S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger. Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder. Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.dk Se mere på vores ansøgersite: https: bj-gear.brandero.com
Vil du være med til at optimere produktion af vores højteknologiske
produkter, have ansvar for kalkulationer og deltage i udviklingsprojekter? Så er du måske vores nye kollega?

Vi søger en grundig og kvalitetsbevidst produktionsteknolog eller produktionsingeniør, som vil få ansvar for følgende opgaver:

  • Optimering i produktion og montage (både små og store projekter)
  • Priskalkulationer (beregning af kostpriser)
  • Stamdata (ruter, styklister o. lign.)
  • Beregning af sikkerhedslager, ordrestørrelse mv.
  • Ansvarlig for gennemførelse af årlig lagerstatus
  • Efterkalkulationer af produktionsordrer
  • Back up for planlægningsfunktionerne i montage og produktion
  • (ved ferier, fravær)
  • Samarbejde og sparring med R&D omkring prototyper
  • Gennemførsel og produktionsmodning af prototyper
  • Ad hoc
Du bliver en del af PTA, som er en af de fire afdelinger i vores fabrik. Du vil have tæt samarbejde med de tre øvrige afdelinger, som er komponentproduktion, montage og kvalitet, derudover også R&D og indkøb. Du vil referere direkte til fabrikschefen.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du opfylder følgende krav:
  • Du er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør med en baggrund som industritekniker. Alternativt har du mange års erfaring med lignende opgaver inden for branchen
  • Du har mindst 5 års erfaring fra lignende stilling
  • Du er ERP-superbruger
  • Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale
  • Du har gode engelskkundskaber
  • Du er Excel superbruger
  • Kendskab til LEAN er ikke et krav, men en fordel
Derudover forestiller vi os, at du er detaljeorienteret, en god planlægger, går op i kvalitet, har evnen til at sætte dig ind i nye opgaver og samtidigt trives med faste rutiner. Du er en teamplayer, har gode kommunikationsevner og kan begå dig i hele organisationen.

Timeantal og tiltrædelse
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Tiltrædelse d. 1. august 2019. Ansøgningsfrist d. 15. juni 2019.
Vi afholder samtaler løbende.

Vi tilbyder
Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst, god løn, attraktive personalegoder og ordnede forhold. Hvis du finder ovenstående interessant og har lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, er du meget velkommen til at sende en ansøgning med CV til Økonomi- og HR-chef Marina Poulsen: e-mail HR@bj-gear.com.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fabrikschef Lars Bak på T: 87 40 80 53 

Vi glæder os til at høre fra dig!

BJ-Gear A/S har domicil i nye, attraktive lokaler, tæt på motorvejen.
Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 90 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 %.
BJ-Gear A/S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger. Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder.
Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://bj-gear.brandero.com

ORS/Small/d17a266a_logo.pngBJ-Gear A/SSkanderborg2019-05-23T16:04:31.5732019-06-26T00:00:00
330024409Production EngineersRobot Do you have a strong background within manufacturing assembly as well as great stakeholder management? Do you want to be a part of exciting new projects within the market leader for sustainable energy solutions? Then these are exciting new roles you need to look at further! Manufacturing Global Procurement Assembly, Generators Towers Production Engineering The Global Production Engineering department under Assembly is a newly established function in Vestas. With teams in 3 regions, Production Engineering generates solutions to design-challenges in order to fulfil the Vestas product and technology roadmaps. In order to support the factories the Production Engineering department has a large interface across the Vestas organization Responsibilities To be a player in the central PE assembly team taking part on projects and PE activities Develop and Lead E2E projects improvements Evaluate manufacturability for assembly. Collect and deliver feedback to Design Engineering Secure readiness for all new turbines new processes and technology. Participate on Tech reviews within Vestas way to Market (VwTM) Support on Process improvement including support and maintenance of the manufacturing demand spec for design Support and deliver as agreed on projects and running support Support on Business cases both at factory but also global (Including Semi Knocked Downs - SKDs, make buy...) Support on LC projects Qualifications Strong technical background within assembly Experience on E2E projects, SKDs, manufacturing requirements Experience on assembly manufacturing processes technologies Experience with solving design vs manufacturing constraints Objective and analytical skills within manufacturing trouble shooting Project management experience Competencies Manage a role as a link between production and design department Ability to work on all levels within an organization Strong communications skills at all levels and locations, having a strong command of English Ability to handle complex, local constraint, liaising and coordinating with the necessary stakeholders Strong individual, who is persistent and always speaks up his hers mind for the best of Vestas What we offer We offer a challenging workplace with excellent professional and personal development opportunities in an inspiring, international work environment with the world s leading wind turbine manufacturer. We value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will become part of a highly professional environment with a strong technical commitment Additional Information This is a permanent full time position located in Aarhus, travel will be expected to locations across the globe. For more information please call Senior Recruiter Martin Whittle: 44(0)1925 857120 or 44(0)7515325141 You can apply online by clicking on the Apply Online button at the top or bottom of this page. About Vestas Vestas is the energy industry s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with 97 GW of wind turbines in 79 countries, we have installed more wind power than anyone else. Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled 83 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas more than 24,400 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Do you have a strong background within manufacturing /assembly as well as great stakeholder management? Do you want to be a part of exciting new projects within the market leader for sustainable energy solutions? Then these are exciting new roles you need to look at further!

Manufacturing & Global Procurement > Assembly, Generators & Towers > Production Engineering
The Global Production Engineering department under Assembly is a newly established function in Vestas. With teams in 3 regions, Production Engineering generates solutions to design-challenges in order to fulfil the Vestas product and technology roadmaps. 
In order to support the factories; the Production Engineering department has a large interface across the Vestas organization

Responsibilities

  • To be a player in the central PE assembly team taking part on projects and PE activities
  • Develop and Lead E2E projects/improvements
  • Evaluate manufacturability for assembly. Collect and deliver feedback to Design Engineering
  • Secure readiness for all new turbines; new processes and technology. Participate on Tech reviews within Vestas way to Market (VwTM)
  • Support on Process improvement including support and maintenance of the manufacturing demand spec for design
  • Support and deliver as agreed on projects and running support
  • Support on Business cases both at factory but also global (Including Semi Knocked Downs - SKDs, make buy...)
  • Support on LC projects

Qualifications

  • Strong technical background within assembly
  • Experience on E2E projects, SKDs, manufacturing requirements
  • Experience on assembly manufacturing processes / technologies
  • Experience with solving design vs manufacturing constraints
  • Objective and analytical skills within manufacturing trouble shooting
  • Project management experience

Competencies

  • Manage a role as a link between production and design department
  • Ability to work on all levels within an organization
  • Strong communications skills at all levels and locations, having a strong command of English
  • Ability to handle complex, local constraint, liaising and coordinating with the necessary stakeholders
  • Strong individual, who is persistent and always speaks up his/hers mind for the best of Vestas

What we offer
We offer a challenging workplace with excellent professional and personal development opportunities in an inspiring, international work environment with the world’s leading wind turbine manufacturer. We value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will become part of a highly professional environment with a strong technical commitment

Additional Information
This is a permanent full time position located in Aarhus, travel will be expected to locations across the globe. 
For more information please call Senior Recruiter Martin Whittle:  +44(0)1925 857120 or +44(0)7515325141
You can apply online by clicking on the “Apply Online” button at the top or bottom of this page.

About Vestas

Vestas is the energy industry’s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with 97 GW of wind turbines in 79 countries, we have installed more wind power than anyone else.  Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled 83 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas’ more than 24,400 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Vestas Wind System A/SAarhus N2019-05-14T00:00:002019-05-28T00:00:00
330022309Consultant for Production Optimisation - VibyRobot Are you looking for an international career opportunity where you lead separate workstreams and have the freedom to work as you do best? Look no further. Make use of your analytical skills, as you optimize our manufacturing sites and help encourage a world-class supply chain. In Supply Chain, Production Optimisation team, you join an international team of 35 colleagues based in 4 countries. This role will be based at our DK head office in Viby. From field work to analyses In this role, you help optimize and improve our manufacturing sites. You do so by independently prioritizing and planning advanced analyses and troubleshooting to identify e.g. bottlenecks and cost-saving initiatives and executing on these. You work as part of a project team, where you visit dairies to increase efficiency, by identifying potential improvements on the site. You will drive your own workstreams and be part of a project team at the site. Your challenge Ensure delivery of work stream objectives Create tactical implementation plans through interviews, analyses and presentations Plan, lead and facilitate capability training workshops on site Ensure delivery of saving potentials by implementing changes at the shop floor Lead or participate in business case development as well as explorative supply chain analyses ad hoc basis You will need to be at sites to deliver, therefore expect extensive travel across our DK sites Outgoing with an improvement mindset To be successful in this role you will be a structured and persistent self-starter. Apart from this, your future success is based upon three things. Firstly, an analytical skillset and the ability to quickly understand a complex problem. Secondly, you will have the personal impact and communicative skills that help you build relationships and interact across functions, cultures and manufacturing sites. Finally, you have the ability to execute on project ideas. The successful candidate will: Have experience in a similar position, preferably at a manufacturing site. Know a great deal about lean manufacturing and supply chain Possess the project management skills to explore, involve, define, drive and follow up. Have strong IT skills particularly in MS Excel and PowerPoint. Application and contact If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible. Applications will be reviewed on an ongoing basis until the right candidate is found.

Are you looking for an international career opportunity where you lead separate workstreams and have the freedom to work as you do best? Look no further. Make use of your analytical skills, as you optimize our manufacturing sites and help encourage a world-class supply chain.

In Supply Chain, Production Optimisation team, you join an international team of 35 colleagues based in 4 countries. This role will be based at our DK head office in Viby.

From field work to analyses
In this role, you help optimize and improve our manufacturing sites. You do so by independently prioritizing and planning advanced analyses and troubleshooting to identify e.g. bottlenecks and cost-saving initiatives and executing on these. You work as part of a project team, where you visit dairies to increase efficiency, by identifying potential improvements on the site. You will drive your own workstreams and be part of a project team at the site.

Your challenge

  • Ensure delivery of work stream objectives
  • Create tactical implementation plans through interviews, analyses and presentations
  • Plan, lead and facilitate capability training/workshops on site
  • Ensure delivery of saving potentials by implementing changes at the shop floor
  • Lead or participate in business case development as well as explorative supply chain analyses ad hoc basis
  • You will need to be at sites to deliver, therefore expect extensive travel across our DK sites

Outgoing with an improvement mindset
To be successful in this role you will be a structured and persistent self-starter. Apart from this, your future success is based upon three things. Firstly, an analytical skillset and the ability to quickly understand a complex problem. Secondly, you will have the personal impact and communicative skills that help you build relationships and interact across functions, cultures and manufacturing sites. Finally, you have the ability to execute on project ideas. The successful candidate will:

  • Have experience in a similar position, preferably at a manufacturing site.
  • Know a great deal about lean manufacturing and supply chain
  • Possess the project management skills to explore, involve, define, drive and follow up.
  • Have strong IT skills particularly in MS Excel and PowerPoint.

Application and contact
If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible. Applications will be reviewed on an ongoing basis until the right candidate is found. 

ARLA FOODS AMBAViby J2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Produktionsteknolog / produktionsingeniør søges til vores topmoderne fabrik i Skanderborg

BJ-Gear A/S

Skanderborg
Vil du være med til at optimere produktion af vores højteknologiske produkter, have ansvar for kalkulationer og deltage i udviklingsprojekter? Så er du måske vores nye kollega? Vi søger en grundig og kvalitetsbevidst produktionsteknolog eller produk...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Production Engineers

Vestas Wind System A/S

Aarhus N
Do you have a strong background within manufacturing assembly as well as great stakeholder management? Do you want to be a part of exciting new projects within the market leader for sustainable energy solutions? Then these are exciting new roles you...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Consultant for Production Optimisation - Viby

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you looking for an international career opportunity where you lead separate workstreams and have the freedom to work as you do best? Look no further. Make use of your analytical skills, as you optimize our manufacturing sites and help encourage ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019