Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen

Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen

Er du uddannet lægesekretær? Lægger du vægt på høj faglig kvalitet, god service og høj patienttilfredshed og kan du se dig selv med nye faglige udfordringer i en nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC), så er du måske vores nye kollega.



Vi søger en patientkoordinator til Klinikken til en tidsbegrænset 2-årig stilling pr. 1. august 2019 - gerne før hvis muligt, med mulighed for forlængelse.



SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Klinikken har aktuelt behandlingsansvaret for 9.000 personer med diabetes. Klinikken har funktion på to matrikler – henholdsvis på Niels Steensens Vej og på Gentofte hospital (GEH).

Vi har stort fokus på klinisk kvalitet, sætter det tværfaglige samarbejde meget højt i hverdagen og inddrager patienternes ønsker og behov. Klinikken har flere end 120 ansatte, og består af fire teams, som arbejder tværfagligt omkring den enkelte patient: 1) type 1-diabetesteam, 2) type 2-diabetesteam, 3) team med højt specialiserede funktioner, og 4) kliniske specialistteams med øjenklinik, fodklinik, kliniske diætister og fysisk træning. De kliniske forskningsprojekter drives af en klinisk forskningsenhed i samarbejde med forskningen på SDCC og eksterne samarbejdspartnere.

Du bliver en del af et team bestående af 16 engagerede patientkoordinatorer. Vi vægter godt samarbejde, proaktivitet, godt humør og et positivt arbejdsmiljø højt. Arbejdet er præget af teamwork og tværfaglige samarbejdsrelationer, hvor patientkoordinatoren spiller en vigtig rolle. Patientkontakten fylder meget og stiller store krav til overblik, selvstændighed og gode samarbejdsevner mono- som tværfagligt. Vi lægger vægt på højt serviceniveau for vores patienter.



Jobbet

Vi søger en kompetent og mødestabil kollega, som kan bidrage med engagement og høj faglighed. Vi sætter pris på fleksibilitet og åbenhed overfor både daglige rutineprægede opgaver og nye opgaver - ligesom en kvalitetsbevidst, positiv og smidig tilgang til arbejdet og det tværfaglige samarbejde er væsentlig.



Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Opgaver i reception, hvor du modtager, booker og registrerer patienter

  • Administration, koordination og kvalitetssikring af patientforløb, ydelsesregistrering, daglig tidsbestilling/korrespondance med patienter og pårørende samt arbejdslister og administrativ support i klinikken.

  • Der vil være mulighed for, at du kan få selvstændige arbejdsopgaver.



Vi arbejder i Sundhedsplatformen, som er en fælles digital løsning til patientdata og kommunikation.





Du vil få grundig oplæring og bliver tilknyttet en mentor i oplæringsperioden.





Kvalifikationer, faglige og personlige

  • Du er uddannet lægesekretær med hospitalserfaring

  • Du har en bred IT-erfaring – herunder Sundhedsplatformen og MS Office pakken

  • Du er servicemindet og trives med patientkontakt

  • Du er omstillingsparat og ansvarsbevidst, har overblik og kan bevare roen

  • Du har en positiv tilgang til forandringer

  • Du er initiativrig, selvstændig og mødestabil

  • Du har en høj arbejdsmoral og har fokus på kvalitet og effektivisering

  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, men kan også arbejde selvstændigt





Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt primært placeret indenfor vores åbningstid mandag, torsdag og fredag kl. 8.00-16.00. Da vi har aftenåbent tirsdage til kl. 18 og onsdage til kl. 20, så du skal være indstillet på at dække aftenvagter i begrænset omfang.



Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Lauritzen tlf. 30 91 33 21.



Ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning som indeholder: Kort motivation og baggrund for at søge stillingen, curriculum vitae og dokumentation for kvalifikationer og uddannelser.



Ansøgningsfrist: søndag den 16.06.19. Der planlægges interviews i uge 25 og 26.









_____________________________________________________________



Om Steno Diabetes Center Copenhagen



Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032063Phoenix-36da038812019-06-04T00:00:00Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center CopenhagenPatientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen

Er du uddannet lægesekretær? Lægger du vægt på høj faglig kvalitet, god service og høj patienttilfredshed og kan du se dig selv med nye faglige udfordringer i en nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC), så er du måske vores nye kollega.



Vi søger en patientkoordinator til Klinikken til en tidsbegrænset 2-årig stilling pr. 1. august 2019 - gerne før hvis muligt, med mulighed for forlængelse.



SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Klinikken har aktuelt behandlingsansvaret for 9.000 personer med diabetes. Klinikken har funktion på to matrikler – henholdsvis på Niels Steensens Vej og på Gentofte hospital (GEH).

Vi har stort fokus på klinisk kvalitet, sætter det tværfaglige samarbejde meget højt i hverdagen og inddrager patienternes ønsker og behov. Klinikken har flere end 120 ansatte, og består af fire teams, som arbejder tværfagligt omkring den enkelte patient: 1) type 1-diabetesteam, 2) type 2-diabetesteam, 3) team med højt specialiserede funktioner, og 4) kliniske specialistteams med øjenklinik, fodklinik, kliniske diætister og fysisk træning. De kliniske forskningsprojekter drives af en klinisk forskningsenhed i samarbejde med forskningen på SDCC og eksterne samarbejdspartnere.

Du bliver en del af et team bestående af 16 engagerede patientkoordinatorer. Vi vægter godt samarbejde, proaktivitet, godt humør og et positivt arbejdsmiljø højt. Arbejdet er præget af teamwork og tværfaglige samarbejdsrelationer, hvor patientkoordinatoren spiller en vigtig rolle. Patientkontakten fylder meget og stiller store krav til overblik, selvstændighed og gode samarbejdsevner mono- som tværfagligt. Vi lægger vægt på højt serviceniveau for vores patienter.



Jobbet

Vi søger en kompetent og mødestabil kollega, som kan bidrage med engagement og høj faglighed. Vi sætter pris på fleksibilitet og åbenhed overfor både daglige rutineprægede opgaver og nye opgaver - ligesom en kvalitetsbevidst, positiv og smidig tilgang til arbejdet og det tværfaglige samarbejde er væsentlig.



Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Opgaver i reception, hvor du modtager, booker og registrerer patienter

  • Administration, koordination og kvalitetssikring af patientforløb, ydelsesregistrering, daglig tidsbestilling/korrespondance med patienter og pårørende samt arbejdslister og administrativ support i klinikken.

  • Der vil være mulighed for, at du kan få selvstændige arbejdsopgaver.



Vi arbejder i Sundhedsplatformen, som er en fælles digital løsning til patientdata og kommunikation.





Du vil få grundig oplæring og bliver tilknyttet en mentor i oplæringsperioden.





Kvalifikationer, faglige og personlige

  • Du er uddannet lægesekretær med hospitalserfaring

  • Du har en bred IT-erfaring – herunder Sundhedsplatformen og MS Office pakken

  • Du er servicemindet og trives med patientkontakt

  • Du er omstillingsparat og ansvarsbevidst, har overblik og kan bevare roen

  • Du har en positiv tilgang til forandringer

  • Du er initiativrig, selvstændig og mødestabil

  • Du har en høj arbejdsmoral og har fokus på kvalitet og effektivisering

  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, men kan også arbejde selvstændigt





Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt primært placeret indenfor vores åbningstid mandag, torsdag og fredag kl. 8.00-16.00. Da vi har aftenåbent tirsdage til kl. 18 og onsdage til kl. 20, så du skal være indstillet på at dække aftenvagter i begrænset omfang.



Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Lauritzen tlf. 30 91 33 21.



Ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning som indeholder: Kort motivation og baggrund for at søge stillingen, curriculum vitae og dokumentation for kvalifikationer og uddannelser.



Ansøgningsfrist: søndag den 16.06.19. Der planlægges interviews i uge 25 og 26.









_____________________________________________________________



Om Steno Diabetes Center Copenhagen



Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.





2019-06-17T00:55:27.150 Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen Er du uddannet lægesekretær? Lægger du vægt på høj faglig kvalitet, god service og høj patienttilfredshed og kan du se dig selv med nye faglige udfordringer i en nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC), så er du måske vores nye kollega. Vi søger en patientkoordinator til Klinikken til en tidsbegrænset 2-årig stilling pr. 1. august 2019 - gerne før hvis muligt, med mulighed for forlængelse. SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Klinikken har aktuelt behandlingsansvaret for 9.000 personer med diabetes. Klinikken har funktion på to matrikler henholdsvis på Niels Steensens Vej og på Gentofte hospital (GEH). Vi har stort fokus på klinisk kvalitet, sætter det tværfaglige samarbejde meget højt i hverdagen og inddrager patienternes ønsker og behov. Klinikken har flere end 120 ansatte, og består af fire teams, som arbejder tværfagligt omkring den enkelte patient: 1) type 1-diabetesteam, 2) type 2-diabetesteam, 3) team med højt specialiserede funktioner, og 4) kliniske specialistteams med øjenklinik, fodklinik, kliniske diætister og fysisk træning. De kliniske forskningsprojekter drives af en klinisk forskningsenhed i samarbejde med forskningen på SDCC og eksterne samarbejdspartnere. Du bliver en del af et team bestående af 16 engagerede patientkoordinatorer. Vi vægter godt samarbejde, proaktivitet, godt humør og et positivt arbejdsmiljø højt. Arbejdet er præget af teamwork og tværfaglige samarbejdsrelationer, hvor patientkoordinatoren spiller en vigtig rolle. Patientkontakten fylder meget og stiller store krav til overblik, selvstændighed og gode samarbejdsevner mono- som tværfagligt. Vi lægger vægt på højt serviceniveau for vores patienter. Jobbet Vi søger en kompetent og mødestabil kollega, som kan bidrage med engagement og høj faglighed. Vi sætter pris på fleksibilitet og åbenhed overfor både daglige rutineprægede opgaver og nye opgaver - ligesom en kvalitetsbevidst, positiv og smidig tilgang til arbejdet og det tværfaglige samarbejde er væsentlig. Arbejdsopgaverne omfatter: Opgaver i reception, hvor du modtager, booker og registrerer patienter Administration, koordination og kvalitetssikring af patientforløb, ydelsesregistrering, daglig tidsbestilling korrespondance med patienter og pårørende samt arbejdslister og administrativ support i klinikken. Der vil være mulighed for, at du kan få selvstændige arbejdsopgaver. Vi arbejder i Sundhedsplatformen, som er en fælles digital løsning til patientdata og kommunikation. Du vil få grundig oplæring og bliver tilknyttet en mentor i oplæringsperioden. Kvalifikationer, faglige og personlige Du er uddannet lægesekretær med hospitalserfaring Du har en bred IT-erfaring herunder Sundhedsplatformen og MS Office pakken Du er servicemindet og trives med patientkontakt Du er omstillingsparat og ansvarsbevidst, har overblik og kan bevare roen Du har en positiv tilgang til forandringer Du er initiativrig, selvstændig og mødestabil Du har en høj arbejdsmoral og har fokus på kvalitet og effektivisering Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, men kan også arbejde selvstændigt Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt primært placeret indenfor vores åbningstid mandag, torsdag og fredag kl. 8.00-16.00. Da vi har aftenåbent tirsdage til kl. 18 og onsdage til kl. 20, så du skal være indstillet på at dække aftenvagter i begrænset omfang. Kontakt Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Lauritzen tlf. 30 91 33 21. Ansøgning Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning som indeholder: Kort motivation og baggrund for at søge stillingen, curriculum vitae og dokumentation for kvalifikationer og uddannelser. Ansøgningsfrist: søndag den 16.06.19. Der planlægges interviews i uge 25 og 26. _____________________________________________________________ Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnet36da0388100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218607&DepartmentId=21842&MediaId=5626&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3535556Steno Diabetes Center Copenhagen11Niels Steensens Vej 22820Gentofte38619777DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset767964JobNet4995631499563110027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgPatientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen12008311Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361932253noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330104017Lægesekretær til Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev og Gentofte Hospital, Gentofte matriklenRobot Afdeling for Led- og Knoglekirurgi søger lægesekretær til fast stilling 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. januar 2020. Afdeling for Led- og Knoglekirurgi er delt på to matrikler - den akutte funktion på Herlev og den elektive kirurgi på Gentofte. Dagligdagen er præget af et travlt, udfordrende og innovativt miljø. Forventningerne til dig er: Uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav) Er vant til at arbejde i Sundhedsplatformen (et ufravigeligt krav) Fagligt dygtig med god erfaring indenfor relevante patient- og IT-registreringssystemer En højt prioriteret professionalisme og serviceminded tilgang til vores patienter Vil det gode arbejdsmiljø er positiv og motiveret Lysten til både mono- og tværfagligt samarbejde Klar til at tage ansvar og handle derefter Vil gerne arbejde med kvalitet og udvikling Til gengæld får du: Tæt ledelsesmæssig sparring En arbejdsplads i konstant udvikling Rigtigt gode udviklingsmuligheder Dine egne ansvarsområder og mulighed for at deltage i tværfaglige teams God og grundig introduktion til afdelingen og oplæring i sekretærfunktioner Godt tværfagligt samarbejde Dagarbejdstid på hverdag indenfor tidsrummet kl. 07.30-15.30 Arbejdstid 37 timer ugentligt eller efter aftale Ansættelsesform: Fastansættelse Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst Ansøgningsfrist den 8. november 2019 OM AFDELINGEN På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev og Gentofte Hospital, får du 350 kolleger fordelt på to matrikler. Afdelingen har hovedfunktion indenfor traumatologi, infektionskirurgi og idrætskirurgi, regionsfunktion indenfor fod- og ankelkirurgi samt alloplastikkirurgi samt højt specialiseret funktion indenfor skulder- og albuekirurgi samt håndkirurgi samt en Garantiklinik. På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi arbejder vi efter hospitalets ambition Godt behandlet . Ønsker du yderligere oplysning om stillingen er du velkommen til at kontakte souschef Anne-Dorte Wegener, telefon 38 67 23 86 eller på e-mail anne.dorte.wegener.01@regionh.dk.Afdeling for Led- og Knoglekirurgi søger lægesekretær til fast stilling 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. januar 2020.

Afdeling for Led- og Knoglekirurgi er delt på to matrikler - den akutte funktion på Herlev og den elektive kirurgi på Gentofte.

Dagligdagen er præget af et travlt, udfordrende og innovativt miljø.

Forventningerne til dig er:

  • Uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav)
  • Er vant til at arbejde i Sundhedsplatformen (et ufravigeligt krav)
  • Fagligt dygtig med god erfaring indenfor relevante patient- og IT-registreringssystemer
  • En højt prioriteret professionalisme og serviceminded tilgang til vores patienter
  • Vil det gode arbejdsmiljø – er positiv og motiveret
  • Lysten til både mono- og tværfagligt samarbejde
  • Klar til at tage ansvar og handle derefter
  • Vil gerne arbejde med kvalitet og udvikling
Til gengæld får du:

  • Tæt ledelsesmæssig sparring
  • En arbejdsplads i konstant udvikling
  • Rigtigt gode udviklingsmuligheder
  • Dine egne ansvarsområder og mulighed for at deltage i tværfaglige teams
  • God og grundig introduktion til afdelingen og oplæring i sekretærfunktioner
  • Godt tværfagligt samarbejde
Dagarbejdstid på hverdag indenfor tidsrummet kl. 07.30-15.30

Arbejdstid 37 timer ugentligt eller efter aftale

Ansættelsesform: Fastansættelse

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst

Ansøgningsfrist den 8. november 2019

OM AFDELINGEN

På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev og Gentofte Hospital, får du 350 kolleger fordelt på to matrikler.

Afdelingen har hovedfunktion indenfor traumatologi, infektionskirurgi og idrætskirurgi, regionsfunktion indenfor fod- og ankelkirurgi samt alloplastikkirurgi samt højt specialiseret funktion indenfor skulder- og albuekirurgi samt håndkirurgi samt en Garantiklinik.

På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi arbejder vi efter hospitalets ambition ”Godt behandlet”.

Ønsker du yderligere oplysning om stillingen er du velkommen til at kontakte souschef Anne-Dorte Wegener, telefon 38 67 23 86 eller på e-mail anne.dorte.wegener.01@regionh.dk.

Gentofte HospitalHellerup2019-10-09T00:00:002019-11-08T00:00:00
330107432Vi søger dig med indgående kendskab til patientregistrering i kræftpakkeforløb - hvis du er den rette så læs videre og send din ansøgning……Robot Afdeling for Medicinske Sygdomme, Lungesygdomme Klinik 1 på Gentofte Hospital søger snarest en uddannet lægesekretær til vores udredningsafsnit og visitation, i en 37 timers stilling uden vagter. Kan du genkende din profil i nedenstående: Du er serviceminded, har flair for IT og er rutineret bruger af Sundhedsplatformen Du har HELT styr på LPR3 registreringspraksis, SP kontaktmodel og et indgående kendskab til kræftpakker Du er omstillingsparat og positiv over for forandringer Du har et godt overblik i travle situationer Du har gode sociale kompetencer og et smil på læben Du må gerne være specialist Vi tilbyder en travl arbejdsplads med særdeles fagligt dygtige og engagerede kolleger, hvor godt humør er en vigtig del af vores hverdag. Du vil indgå i et tæt tværfagligt og dynamisk samarbejde, hvor vi har patienten i centrum og vægter kompetenceudvikling af den enkelte medarbejder. Vi stræber altid efter høj kvalitet og produktivitet i et rart arbejdsmiljø. Lungesygdomme, Klinik 1 og 2 er en del af afdelingen for medicinske sygdomme på Herlev og Gentofte Hospital. Vi modtager mellem 600-700 nyhenviste patienter om måneden bare til disse 2 klinikker, både akutte og elektive patienter. Dit arbejde vil udelukkende være i vores udredningsafsnit i Lungemedicinsk Klinik 1, hvor du vil blive vores fjerde kollega. Du vil selvfølgelig blive en del af hele sekretærgruppen i begge klinikker på i alt 13 sekretærer, men du vil også blive en del af hele den samlede sekretærgruppe i afdelingen for Medicinske Sygdomme med i alt 40 gode sekretærer kolleger. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative opgaver, hvor du får et godt indblik i hele patientens forløb under deres udredning. Af dem kan fx nævnes: henvisninger & visitation, indkaldelse af patienter til udredning for kræft, patientregistrering ift. Udredningsretten, maksimale ventetider og servicemål, journalskrivning efter MDT-konference 3 gange ugentligt, kræftpakkemonitorering i samarbejde med sygeplejersker samt betjening af et Callcenter. Vi arbejder meget tæt sammen med læger og sygeplejersker, hvilket sikrer høj kvalitet i patientforløbet. Hvis du har en bred vifte af lægesekretærkompetencer, har gode samarbejdsevner, er engageret i dit arbejde og samtidig har let til smil og forståelse for at vi er til for vores patienter, ser vi frem til at høre fra dig. Løn efter gældende overenskomst. Har du spørgsmål til jobbet eller kunne du tænke dig et uforpligtende besøg, er du meget velkommen til at kontakte: Funktionsleder Rikke Westmark Fynboe på tlf. 24918208 Ansøgningen bedes vedhæftet nedenstående link. Ansøgningsfrist er 27. oktober kl. 18.00 Samtaler afholdes tirsdag den 29. oktober 2019. Kun uddannede lægesekretærer med de specifikke kompetencer kommer i betragtning.Afdeling for Medicinske Sygdomme, Lungesygdomme Klinik 1 på Gentofte Hospital søger snarest en uddannet lægesekretær til vores udredningsafsnit og visitation, i en 37 timers stilling uden vagter.

Kan du genkende din profil i nedenstående:

  • Du er serviceminded, har flair for IT og er rutineret bruger af Sundhedsplatformen
  • Du har HELT styr på LPR3 registreringspraksis, SP kontaktmodel og et indgående kendskab til kræftpakker
  • Du er omstillingsparat og positiv over for forandringer
  • Du har et godt overblik i travle situationer
  • Du har gode sociale kompetencer og et smil på læben
  • Du må gerne være specialist
Vi tilbyder en travl arbejdsplads med særdeles fagligt dygtige og engagerede kolleger, hvor godt humør er en vigtig del af vores hverdag.

Du vil indgå i et tæt tværfagligt og dynamisk samarbejde, hvor vi har patienten i centrum og vægter kompetenceudvikling af den enkelte medarbejder. Vi stræber altid efter høj kvalitet og produktivitet i et rart arbejdsmiljø.

Lungesygdomme, Klinik 1 og 2 er en del af afdelingen for medicinske sygdomme på Herlev og Gentofte Hospital.

Vi modtager mellem 600-700 nyhenviste patienter om måneden bare til disse 2 klinikker, både akutte og elektive patienter.

Dit arbejde vil udelukkende være i vores udredningsafsnit i Lungemedicinsk Klinik 1, hvor du vil blive vores fjerde kollega.
Du vil selvfølgelig blive en del af hele sekretærgruppen i begge klinikker på i alt 13 sekretærer, men du vil også blive en del af hele den samlede sekretærgruppe i afdelingen for Medicinske Sygdomme med i alt 40 gode sekretærer kolleger.

Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative opgaver, hvor du får et godt indblik i hele patientens forløb under deres udredning. Af dem kan fx nævnes: henvisninger & visitation, indkaldelse af patienter til udredning for kræft, patientregistrering ift. Udredningsretten, maksimale ventetider og servicemål, journalskrivning efter MDT-konference 3 gange ugentligt, kræftpakkemonitorering i samarbejde med sygeplejersker samt betjening af et Callcenter.

Vi arbejder meget tæt sammen med læger og sygeplejersker, hvilket sikrer høj kvalitet i patientforløbet.

Hvis du har en bred vifte af lægesekretærkompetencer, har gode samarbejdsevner, er engageret i dit arbejde og samtidig har let til smil og forståelse for at vi er til for vores patienter, ser vi frem til at høre fra dig.

Løn efter gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til jobbet eller kunne du tænke dig et uforpligtende besøg, er du meget velkommen til at kontakte:

Funktionsleder Rikke Westmark Fynboe på tlf. 24918208

Ansøgningen bedes vedhæftet nedenstående link.

Ansøgningsfrist er 27. oktober kl. 18.00

Samtaler afholdes tirsdag den 29. oktober 2019.

Kun uddannede lægesekretærer med de specifikke kompetencer kommer i betragtning.



Gentofte HospitalHellerup2019-10-15T00:00:002019-10-27T00:00:00
330107672Uddannet lægesekretærRobot Er det ved at være tid til at se noget nyt? Elsker du den direkte patientkontakt og det gode tværfaglige samarbejde Kan du jonglere med ret mange bolde? Så læs videre!!!!!! På Afdeling for Urinvejssygdomme på HGH, hvor vi er den største Urologiske afdeling i Nordeuropa, mangler vi nemlig en fuldtidsansat nøgleperson i receptionen i vores klinik (ambulatorium) på Gentoftematriklen. Som vores nye kollega vil du få stor mulighed for at være med til at præge udformningen af den nye stilling. Vi er en stor sekretærgruppe på knapt 50 lægesekretærer, der arbejder teamopdelt i tre teams på hver matrikel. Vi har én ledende lægesekretær, som deler sin tid mellem matriklerne, og en funktionsleder på hver matrikel, som står for den daglige drift. Teamsekretærerne arbejder ud fra dagslister, hvilket betyder at vi gør den enkelte patient færdig når han hun har været i klinikken: vi booker, registrerer, koder, påsætter forløbsmarkører osv. Dette betyder at vi kommer hele vejen rundt om patienten i én arbejdsgang. Udover de faste opgaver i hvert team, har vi fælles opgaver som kører i turnus. Opgaverne i receptionen har på Gentofte indtil nu været en af disse turnusopgaver, hvor der har været to mand på ad gangen. Som følge af øget aktivitet vil vi gerne ændre dette fremadrettet - så vi får en gennemgående person i klinikken, mens den anden plads stadig vil være en turnusplads. Derfor har vi nu brug for en ny frisk, dygtig og ansvarlig kollega, som kan være den gennemgående person i receptionen, samtidig med at du også kan deltage i de øvrige turnusopgaver ind imellem. Det går til tider stærkt i klinikken og du møder mange slags mennesker, hvorfor du skal kunne favne forskelligheder, ikke være for selvhøjtidelig, have det fint med afbrydelser og have en vis portion humor. Nogle af opgaverne vil være: Tage sig af de planlagte og udeblevne ptt fra dagen før i SP - Tjekke bestille tolke - Tjekke patienter ind - udlevere de rigtige papirer og prøvesæt - Bestille kørsler, blodprøver, CT og renografier - Telefonkontakt med andre instanser - Modtage urinprøver sten - Booke aftaler - Skanne papirer ind (i samarbejde med kollega i klargøringen) - Sørge for receptionen er ryddelig og opdateret med pjecer etc - Udarbejde og opdatere arbejdsbeskrivelser for opgaverne i receptionen - Deltage i teamsekretærernes opgaver fx dagslister i hullerne (hen ad vejen) - Og alt det løse. Vi er en homogen sekretærgruppe, med en god blanding af erfarne og relativt nyuddannede. Vi har regelmæssigt både mono-og tværfaglige teammøder, og en gang månedligt er der sekretærmøde med den ledende lægesekretær. På Gentofte bor vi i lyse, venlige og nyindrettede lokaler med højt til loftet og plads. Klinikken er placeret i stueetagen og her sidder to sekretærer ad gangen. De øvrige sekretærer sidder på sengeafsnittet på 1. sal, i klargøringen på 2. sal og i vores sekretariat på 3. sal. Afdelingen og afdelingsledelsen vægter sekretærernes kompetencer højt og der arrangeres løbende formaliseret undervisning af gruppen. Endvidere har hele afdelingen temadag en dag årligt, hvor alle deltager. Under introduktionen til vores afdeling og opgaverne vil din sekretærmentor sikre, at du lærer om alle vores subspecialer, så dine kompetencer inden for specialet sikres bredt. Vi søger en ny kollega som er uddannet lægesekretær (dette er ufravigeligt) er ansvarsbevidst arbejder struktureret og har overblik, også i pressede situationer der både kan arbejde selvstændigt og teamorienteret er god til at prioritere og ændre fokus hurtigt har teamspirit og gode kommunikationsevner er glad for det tværfaglige samarbejde er smilende og imødekommende er certificeret og gerne rutineret i Sundhedsplatformen Vi kan tilbyde erfarne, dygtige og engagerede kolleger en god og respektfuld omgangstone en arbejdsplads med kollegial omsorg og plads til latter et godt tværfagligt samarbejde indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver Introduktionsprogram med mentor- og social buddyordning Specialeundervisning Personligt kompetenceudviklingsprogram (ved den årlige MUS) En sekretærminded afdelingsledelse Stillingen ønskes besat pr. 1.11.19 eller snarest derefter. Hvis du synes at denne stilling da LIGE er noget for dig, så kan du enten skynde dig at sende en ansøgning - eller du kan kontakte ledende lægesekretær Anita Nielsen, tlf.38 68 95 08 (Herlev) eller 38 67 28 30 (Gentofte) ml. kl. 8-15 eller sende en mail til anita.nielsen.06@regionh.dk for at få nærmere oplysninger. Ansøgningsfrist: mandag d. 28.10.19, kl. 12. Obs!!! Samtaler afholdes løbende. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Er du ikke uddannet lægesekretær, vil du ikke komme i betragtning til stillingen. Afdeling for Urinvejssygdomme behandler patienter med nyre- og urinvejssygdomme, herunder sygdomme i nyrer, binyrer, blære, urinrør, prostata, testikler samt potensforstyrrelser. Afdelingen foretager behandling, pleje, kontrol og forebyggelse af medfødte og erhvervede sygdomme og skader både hos børn og voksne.Er det ved at være tid til at se noget nyt? – Elsker du den direkte patientkontakt og det gode tværfaglige samarbejde – Kan du jonglere med ret mange bolde?

Så læs videre!!!!!!

På Afdeling for Urinvejssygdomme på HGH, hvor vi er den største Urologiske afdeling i Nordeuropa, mangler vi nemlig en fuldtidsansat nøgleperson i receptionen i vores klinik (ambulatorium) på Gentoftematriklen.

Som vores nye kollega vil du få stor mulighed for at være med til at præge udformningen af den nye stilling.

Vi er en stor sekretærgruppe på knapt 50 lægesekretærer, der arbejder teamopdelt i tre teams på hver matrikel.

Vi har én ledende lægesekretær, som deler sin tid mellem matriklerne, og en funktionsleder på hver matrikel, som står for den daglige drift.

Teamsekretærerne arbejder ud fra dagslister, hvilket betyder at vi gør den enkelte patient færdig når han/hun har været i klinikken: vi booker, registrerer, koder, påsætter forløbsmarkører osv. Dette betyder at vi ”kommer hele vejen rundt om patienten” i én arbejdsgang. Udover de faste opgaver i hvert team, har vi fælles opgaver som kører i turnus.

Opgaverne i receptionen har på Gentofte indtil nu været en af disse turnusopgaver, hvor der har været to mand på ad gangen. Som følge af øget aktivitet vil vi gerne ændre dette fremadrettet - så vi får en gennemgående person i klinikken, mens den anden plads stadig vil være en turnusplads.

Derfor har vi nu brug for en ny frisk, dygtig og ansvarlig kollega, som kan være den gennemgående person i receptionen, samtidig med at du også kan deltage i de øvrige turnusopgaver ind imellem.

Det går til tider stærkt i klinikken – og du møder mange slags mennesker, hvorfor du skal kunne favne forskelligheder, ikke være for selvhøjtidelig, have det fint med afbrydelser – og have en vis portion humor. Nogle af opgaverne vil være:

Tage sig af de planlagte og udeblevne ptt fra dagen før i SP - Tjekke/bestille tolke - Tjekke patienter ind - udlevere de rigtige papirer og prøvesæt - Bestille kørsler, blodprøver, CT og renografier - Telefonkontakt med andre instanser - Modtage urinprøver/sten - Booke aftaler - Skanne papirer ind (i samarbejde med kollega i klargøringen) - Sørge for receptionen er ryddelig og opdateret med pjecer etc - Udarbejde og opdatere arbejdsbeskrivelser for opgaverne i receptionen - Deltage i teamsekretærernes opgaver – fx dagslister – i ”hullerne” (hen ad vejen) - Og alt det løse.

Vi er en homogen sekretærgruppe, med en god blanding af erfarne og relativt nyuddannede. Vi har regelmæssigt både mono-og tværfaglige teammøder, og en gang månedligt er der sekretærmøde med den ledende lægesekretær.

På Gentofte bor vi i lyse, venlige og nyindrettede lokaler med højt til loftet og plads. Klinikken er placeret i stueetagen og her sidder to sekretærer ad gangen. De øvrige sekretærer sidder på sengeafsnittet på 1. sal, i klargøringen på 2. sal og i vores sekretariat på 3. sal.

Afdelingen og afdelingsledelsen vægter sekretærernes kompetencer højt og der arrangeres løbende formaliseret undervisning af gruppen. Endvidere har hele afdelingen temadag en dag årligt, hvor alle deltager.

Under introduktionen til vores afdeling og opgaverne vil din sekretærmentor sikre, at du lærer om alle vores subspecialer, så dine kompetencer inden for specialet sikres bredt.

Vi søger en ny kollega som

  • er uddannet lægesekretær (dette er ufravigeligt)
  • er ansvarsbevidst
  • arbejder struktureret og har overblik, også i pressede situationer
  • der både kan arbejde selvstændigt og teamorienteret
  • er god til at prioritere og ændre fokus hurtigt
  • har "teamspirit" og gode kommunikationsevner
  • er glad for det tværfaglige samarbejde
  • er smilende og imødekommende
  • er certificeret og gerne rutineret i Sundhedsplatformen
Vi kan tilbyde

  • erfarne, dygtige og engagerede kolleger
  • en god og respektfuld omgangstone
  • en arbejdsplads med kollegial omsorg og plads til latter
  • et godt tværfagligt samarbejde
  • indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver
  • Introduktionsprogram med mentor- og social buddyordning
  • Specialeundervisning
  • Personligt kompetenceudviklingsprogram (ved den årlige MUS)
  • En sekretærminded afdelingsledelse
Stillingen ønskes besat pr. 1.11.19 eller snarest derefter.

Hvis du synes at denne stilling da LIGE er noget for dig, så kan du enten skynde dig at sende en ansøgning - eller du kan kontakte ledende lægesekretær Anita Nielsen, tlf.38 68 95 08 (Herlev) eller 38 67 28 30 (Gentofte) ml. kl. 8-15 eller sende en mail til anita.nielsen.06@regionh.dk for at få nærmere oplysninger.

Ansøgningsfrist: mandag d. 28.10.19, kl. 12.

Obs!!! Samtaler afholdes løbende.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Er du ikke uddannet lægesekretær, vil du ikke komme i betragtning til stillingen.

Afdeling for Urinvejssygdomme behandler patienter med nyre- og urinvejssygdomme, herunder sygdomme i nyrer, binyrer, blære, urinrør, prostata, testikler samt potensforstyrrelser. Afdelingen foretager behandling, pleje, kontrol og forebyggelse af medfødte og erhvervede sygdomme og skader både hos børn og voksne.



Gentofte HospitalHellerup2019-10-15T00:00:002019-10-28T00:00:00
330107689Uddannet lægesekretærRobot Er det ved at være tid til at se noget nyt? Elsker du den direkte patientkontakt og det gode tværfaglige samarbejde Kan du jonglere med ret mange bolde? Så læs videre!!!!!! På Afdeling for Urinvejssygdomme på HGH, hvor vi er den største Urologiske afdeling i Nordeuropa, mangler vi nemlig en fuldtidsansat nøgleperson i receptionen i vores klinik (ambulatorium) på Gentoftematriklen. Som vores nye kollega vil du få stor mulighed for at være med til at præge udformningen af den nye stilling. Vi er en stor sekretærgruppe på knapt 50 lægesekretærer, der arbejder teamopdelt i tre teams på hver matrikel. Vi har én ledende lægesekretær, som deler sin tid mellem matriklerne, og en funktionsleder på hver matrikel, som står for den daglige drift. Teamsekretærerne arbejder ud fra dagslister, hvilket betyder at vi gør den enkelte patient færdig når han hun har været i klinikken: vi booker, registrerer, koder, påsætter forløbsmarkører osv. Dette betyder at vi kommer hele vejen rundt om patienten i én arbejdsgang. Udover de faste opgaver i hvert team, har vi fælles opgaver som kører i turnus. Opgaverne i receptionen har på Gentofte indtil nu været en af disse turnusopgaver, hvor der har været to mand på ad gangen. Som følge af øget aktivitet vil vi gerne ændre dette fremadrettet - så vi får en gennemgående person i klinikken, mens den anden plads stadig vil være en turnusplads. Derfor har vi nu brug for en ny frisk, dygtig og ansvarlig kollega, som kan være den gennemgående person i receptionen, samtidig med at du også kan deltage i de øvrige turnusopgaver ind imellem. Det går til tider stærkt i klinikken og du møder mange slags mennesker, hvorfor du skal kunne favne forskelligheder, ikke være for selvhøjtidelig, have det fint med afbrydelser og have en vis portion humor. Nogle af opgaverne vil være: Tage sig af de planlagte og udeblevne ptt fra dagen før i SP - Tjekke bestille tolke - Tjekke patienter ind - udlevere de rigtige papirer og prøvesæt - Bestille kørsler, blodprøver, CT og renografier - Telefonkontakt med andre instanser - Modtage urinprøver sten - Booke aftaler - Skanne papirer ind (i samarbejde med kollega i klargøringen) - Sørge for receptionen er ryddelig og opdateret med pjecer etc - Udarbejde og opdatere arbejdsbeskrivelser for opgaverne i receptionen - Deltage i teamsekretærernes opgaver fx dagslister i hullerne (hen ad vejen) - Og alt det løse. Vi er en homogen sekretærgruppe, med en god blanding af erfarne og relativt nyuddannede. Vi har regelmæssigt både mono-og tværfaglige teammøder, og en gang månedligt er der sekretærmøde med den ledende lægesekretær. På Gentofte bor vi i lyse, venlige og nyindrettede lokaler med højt til loftet og plads. Klinikken er placeret i stueetagen og her sidder to sekretærer ad gangen. De øvrige sekretærer sidder på sengeafsnittet på 1. sal, i klargøringen på 2. sal og i vores sekretariat på 3. sal. Afdelingen og afdelingsledelsen vægter sekretærernes kompetencer højt og der arrangeres løbende formaliseret undervisning af gruppen. Endvidere har hele afdelingen temadag en dag årligt, hvor alle deltager. Under introduktionen til vores afdeling og opgaverne vil din sekretærmentor sikre, at du lærer om alle vores subspecialer, så dine kompetencer inden for specialet sikres bredt. Vi søger en ny kollega som er uddannet lægesekretær (dette er ufravigeligt) er ansvarsbevidst arbejder struktureret og har overblik, også i pressede situationer der både kan arbejde selvstændigt og teamorienteret er god til at prioritere og ændre fokus hurtigt har teamspirit og gode kommunikationsevner er glad for det tværfaglige samarbejde er smilende og imødekommende er certificeret og gerne rutineret i Sundhedsplatformen Vi kan tilbyde erfarne, dygtige og engagerede kolleger en god og respektfuld omgangstone en arbejdsplads med kollegial omsorg og plads til latter et godt tværfagligt samarbejde indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver Introduktionsprogram med mentor- og social buddyordning Specialeundervisning Personligt kompetenceudviklingsprogram (ved den årlige MUS) En sekretærminded afdelingsledelse Stillingen ønskes besat pr. 1.11.19 eller snarest derefter. Hvis du synes at denne stilling da LIGE er noget for dig, så kan du enten skynde dig at sende en ansøgning - eller du kan kontakte ledende lægesekretær Anita Nielsen, tlf.38 68 95 08 (Herlev) eller 38 67 28 30 (Gentofte) ml. kl. 8-15 eller sende en mail til anita.nielsen.06@regionh.dk for at få nærmere oplysninger. Ansøgningsfrist: mandag d. 28.10.19, kl. 12. Obs!!! Samtaler afholdes løbende. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Er du ikke uddannet lægesekretær, vil du ikke komme i betragtning til stillingen. Afdeling for Urinvejssygdomme behandler patienter med nyre- og urinvejssygdomme, herunder sygdomme i nyrer, binyrer, blære, urinrør, prostata, testikler samt potensforstyrrelser. Afdelingen foretager behandling, pleje, kontrol og forebyggelse af medfødte og erhvervede sygdomme og skader både hos børn og voksne.Er det ved at være tid til at se noget nyt? – Elsker du den direkte patientkontakt og det gode tværfaglige samarbejde – Kan du jonglere med ret mange bolde?

Så læs videre!!!!!!

På Afdeling for Urinvejssygdomme på HGH, hvor vi er den største Urologiske afdeling i Nordeuropa, mangler vi nemlig en fuldtidsansat nøgleperson i receptionen i vores klinik (ambulatorium) på Gentoftematriklen.

Som vores nye kollega vil du få stor mulighed for at være med til at præge udformningen af den nye stilling.

Vi er en stor sekretærgruppe på knapt 50 lægesekretærer, der arbejder teamopdelt i tre teams på hver matrikel.

Vi har én ledende lægesekretær, som deler sin tid mellem matriklerne, og en funktionsleder på hver matrikel, som står for den daglige drift.

Teamsekretærerne arbejder ud fra dagslister, hvilket betyder at vi gør den enkelte patient færdig når han/hun har været i klinikken: vi booker, registrerer, koder, påsætter forløbsmarkører osv. Dette betyder at vi ”kommer hele vejen rundt om patienten” i én arbejdsgang. Udover de faste opgaver i hvert team, har vi fælles opgaver som kører i turnus.

Opgaverne i receptionen har på Gentofte indtil nu været en af disse turnusopgaver, hvor der har været to mand på ad gangen. Som følge af øget aktivitet vil vi gerne ændre dette fremadrettet - så vi får en gennemgående person i klinikken, mens den anden plads stadig vil være en turnusplads.

Derfor har vi nu brug for en ny frisk, dygtig og ansvarlig kollega, som kan være den gennemgående person i receptionen, samtidig med at du også kan deltage i de øvrige turnusopgaver ind imellem.

Det går til tider stærkt i klinikken – og du møder mange slags mennesker, hvorfor du skal kunne favne forskelligheder, ikke være for selvhøjtidelig, have det fint med afbrydelser – og have en vis portion humor. Nogle af opgaverne vil være:

Tage sig af de planlagte og udeblevne ptt fra dagen før i SP - Tjekke/bestille tolke - Tjekke patienter ind - udlevere de rigtige papirer og prøvesæt - Bestille kørsler, blodprøver, CT og renografier - Telefonkontakt med andre instanser - Modtage urinprøver/sten - Booke aftaler - Skanne papirer ind (i samarbejde med kollega i klargøringen) - Sørge for receptionen er ryddelig og opdateret med pjecer etc - Udarbejde og opdatere arbejdsbeskrivelser for opgaverne i receptionen - Deltage i teamsekretærernes opgaver – fx dagslister – i ”hullerne” (hen ad vejen) - Og alt det løse.

Vi er en homogen sekretærgruppe, med en god blanding af erfarne og relativt nyuddannede. Vi har regelmæssigt både mono-og tværfaglige teammøder, og en gang månedligt er der sekretærmøde med den ledende lægesekretær.

På Gentofte bor vi i lyse, venlige og nyindrettede lokaler med højt til loftet og plads. Klinikken er placeret i stueetagen og her sidder to sekretærer ad gangen. De øvrige sekretærer sidder på sengeafsnittet på 1. sal, i klargøringen på 2. sal og i vores sekretariat på 3. sal.

Afdelingen og afdelingsledelsen vægter sekretærernes kompetencer højt og der arrangeres løbende formaliseret undervisning af gruppen. Endvidere har hele afdelingen temadag en dag årligt, hvor alle deltager.

Under introduktionen til vores afdeling og opgaverne vil din sekretærmentor sikre, at du lærer om alle vores subspecialer, så dine kompetencer inden for specialet sikres bredt.

Vi søger en ny kollega som

  • er uddannet lægesekretær (dette er ufravigeligt)
  • er ansvarsbevidst
  • arbejder struktureret og har overblik, også i pressede situationer
  • der både kan arbejde selvstændigt og teamorienteret
  • er god til at prioritere og ændre fokus hurtigt
  • har "teamspirit" og gode kommunikationsevner
  • er glad for det tværfaglige samarbejde
  • er smilende og imødekommende
  • er certificeret og gerne rutineret i Sundhedsplatformen
Vi kan tilbyde

  • erfarne, dygtige og engagerede kolleger
  • en god og respektfuld omgangstone
  • en arbejdsplads med kollegial omsorg og plads til latter
  • et godt tværfagligt samarbejde
  • indflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver
  • Introduktionsprogram med mentor- og social buddyordning
  • Specialeundervisning
  • Personligt kompetenceudviklingsprogram (ved den årlige MUS)
  • En sekretærminded afdelingsledelse
Stillingen ønskes besat pr. 1.11.19 eller snarest derefter.

Hvis du synes at denne stilling da LIGE er noget for dig, så kan du enten skynde dig at sende en ansøgning - eller du kan kontakte ledende lægesekretær Anita Nielsen, tlf.38 68 95 08 (Herlev) eller 38 67 28 30 (Gentofte) ml. kl. 8-15 eller sende en mail til anita.nielsen.06@regionh.dk for at få nærmere oplysninger.

Ansøgningsfrist: mandag d. 28.10.19, kl. 12.

Obs!!! Samtaler afholdes løbende.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Er du ikke uddannet lægesekretær, vil du ikke komme i betragtning til stillingen.

Afdeling for Urinvejssygdomme behandler patienter med nyre- og urinvejssygdomme, herunder sygdomme i nyrer, binyrer, blære, urinrør, prostata, testikler samt potensforstyrrelser. Afdelingen foretager behandling, pleje, kontrol og forebyggelse af medfødte og erhvervede sygdomme og skader både hos børn og voksne.



Herlev HospitalHerlev2019-10-15T00:00:002019-10-28T00:00:00
330099279Lægesekretær til sengeafsnit og med visiterende funktion søges til Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - GlostrupRobot Lægesekretær til sengeafsnit og med visiterende funktion søges til Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup har en ledig stilling som uddannet lægesekretær på 32-35 timer om ugen til besættelse pr 1.12.2019. Vi er en velfungerende sekretærgruppe bestående af et sengeteam på 9 sekretærer fordelt på 6 sengeafsnit samt et ambulatorieteam på 16 sekretærer fordelt på 6 ambulatorier. Stillingen som lægesekretær indeholder 3 hovedfunktioner: Sengeafsnit: Arbejdsopgaverne som lægesekretær på sengeafsnittet er alsidige. De består bl.a. af modtagelse af patienter til planlagt indlæggelse, ind- og udskrivelse af patienter, telefonisk service, opfølgning på diverse undersøgelser og arbejdslister i SP, varebestilling, lokalebooking m.m. Visitation: visiterende lægesekretær i Neurologisk Klinik Rigshospitalet. Funktionen deles sammen med en anden lægesekretær på sengeafsnittet. Tværgående funktion: tværgående funktion på de to tilhørende akutsnit på samme etage ved ferie og sygdom. Vi har mange tværfaglige arbejdsopgaver og sætter stor pris på at være behjælpelige med at sikre det gode patientforløb. Vi kan tilbyde dig en stilling i en udadvendt funktion, hvor du får: - varierede arbejdsopgaver - godt tværfagligt samarbejde - tæt patient- og pårørende kontakt, både telefonisk og personligt - fokus på et rart arbejdsmiljø med kollegial omsorg - høj service og udvikling, hvor vi gør en forskel for patienterne - professionelle, ambitiøse og engagerede kollegaer - en klinik, hvor vi har fokus på løsninger og muligheder Om dig: Du er uddannet lægesekretær, og du må meget gerne være SP-nøgleperson. Du sætter stor pris på at samarbejde tværfagligt, er positiv, god til at kommunikere med patienter og pårørende samt fleksibel i forhold til arbejdsopgaver. Du har faglig stolthed og medvirker til det gode arbejdsmiljø samt tager ansvar for, at opgaverne i teamet løses på bedste vis. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Vil du vide mere? Har du lyst til at høre mere om stillingen og eventuelt besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte Koordinerende teamleder Gitte Blønd på tlf. 3863 2427. Ansøgningsfrist: mandag den 21. oktober kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 25. oktober 2019.Lægesekretær til sengeafsnit og med visiterende funktion søges til Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup

Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup har en ledig stilling som uddannet lægesekretær på 32-35 timer om ugen til besættelse pr 1.12.2019.

Vi er en velfungerende sekretærgruppe bestående af et sengeteam på 9 sekretærer fordelt på 6 sengeafsnit samt et ambulatorieteam på 16 sekretærer fordelt på 6 ambulatorier.


Stillingen som lægesekretær indeholder 3 hovedfunktioner:

Sengeafsnit: Arbejdsopgaverne som lægesekretær på sengeafsnittet er alsidige. De består bl.a. af modtagelse af patienter til planlagt indlæggelse, ind- og udskrivelse af patienter, telefonisk service, opfølgning på diverse undersøgelser og arbejdslister i SP, varebestilling, lokalebooking m.m.

Visitation: visiterende lægesekretær i Neurologisk Klinik – Rigshospitalet. Funktionen deles sammen med en anden lægesekretær på sengeafsnittet.

Tværgående funktion: tværgående funktion på de to tilhørende akutsnit på samme etage ved ferie og sygdom.

Vi har mange tværfaglige arbejdsopgaver og sætter stor pris på at være behjælpelige med at sikre det gode patientforløb.

Vi kan tilbyde dig en stilling i en udadvendt funktion, hvor du får:

- varierede arbejdsopgaver

- godt tværfagligt samarbejde

- tæt patient- og pårørende kontakt, både telefonisk og personligt

- fokus på et rart arbejdsmiljø med kollegial omsorg

- høj service og udvikling, hvor vi gør en forskel for patienterne

- professionelle, ambitiøse og engagerede kollegaer

- en klinik, hvor vi har fokus på løsninger og muligheder

Om dig:

Du er uddannet lægesekretær, og du må meget gerne være SP-nøgleperson. Du sætter stor pris på at samarbejde tværfagligt, er positiv, god til at kommunikere med patienter og pårørende samt fleksibel i forhold til arbejdsopgaver. Du har faglig stolthed og medvirker til det gode arbejdsmiljø samt tager ansvar for, at opgaverne i teamet løses på bedste vis.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Vil du vide mere?

Har du lyst til at høre mere om stillingen og eventuelt besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte Koordinerende teamleder Gitte Blønd på tlf. 3863 2427.

Ansøgningsfrist: mandag den 21. oktober kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 25. oktober 2019.





Glostrup HospitalGlostrup2019-10-02T00:00:002019-10-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev og Gentofte Hospital, Gentofte matriklen

Gentofte Hospital

Hellerup
Afdeling for Led- og Knoglekirurgi søger lægesekretær til fast stilling 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. januar 2020. Afdeling for Led- og Knoglekirurgi er delt på to matrikler - den akutte funktion på Herlev og den elektive kirurgi på Gent...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Vi søger dig med indgående kendskab til patientregistrering i kræftpakkeforløb - hvis du er den rette så læs videre og send din ansøgning……

Gentofte Hospital

Hellerup
Afdeling for Medicinske Sygdomme, Lungesygdomme Klinik 1 på Gentofte Hospital søger snarest en uddannet lægesekretær til vores udredningsafsnit og visitation, i en 37 timers stilling uden vagter. Kan du genkende din profil i nedenstående: Du er serv...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Uddannet lægesekretær

Gentofte Hospital

Hellerup
Er det ved at være tid til at se noget nyt? Elsker du den direkte patientkontakt og det gode tværfaglige samarbejde Kan du jonglere med ret mange bolde? Så læs videre!!!!!! På Afdeling for Urinvejssygdomme på HGH, hvor vi er den største Urologiske a...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Uddannet lægesekretær

Herlev Hospital

Herlev
Er det ved at være tid til at se noget nyt? Elsker du den direkte patientkontakt og det gode tværfaglige samarbejde Kan du jonglere med ret mange bolde? Så læs videre!!!!!! På Afdeling for Urinvejssygdomme på HGH, hvor vi er den største Urologiske a...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Lægesekretær til sengeafsnit og med visiterende funktion søges til Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup

Glostrup Hospital

Glostrup
Lægesekretær til sengeafsnit og med visiterende funktion søges til Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup Neurologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup har en ledig stilling som uddannet lægesekretær på 32-35 timer om ugen til besættelse pr 1...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019