Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen

Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen

Er du uddannet lægesekretær? Lægger du vægt på høj faglig kvalitet, god service og høj patienttilfredshed og kan du se dig selv med nye faglige udfordringer i en nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC), så er du måske vores nye kollega.



Vi søger en patientkoordinator til Klinikken til en tidsbegrænset 2-årig stilling pr. 1. august 2019 - gerne før hvis muligt, med mulighed for forlængelse.



SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Klinikken har aktuelt behandlingsansvaret for 9.000 personer med diabetes. Klinikken har funktion på to matrikler – henholdsvis på Niels Steensens Vej og på Gentofte hospital (GEH).

Vi har stort fokus på klinisk kvalitet, sætter det tværfaglige samarbejde meget højt i hverdagen og inddrager patienternes ønsker og behov. Klinikken har flere end 120 ansatte, og består af fire teams, som arbejder tværfagligt omkring den enkelte patient: 1) type 1-diabetesteam, 2) type 2-diabetesteam, 3) team med højt specialiserede funktioner, og 4) kliniske specialistteams med øjenklinik, fodklinik, kliniske diætister og fysisk træning. De kliniske forskningsprojekter drives af en klinisk forskningsenhed i samarbejde med forskningen på SDCC og eksterne samarbejdspartnere.

Du bliver en del af et team bestående af 16 engagerede patientkoordinatorer. Vi vægter godt samarbejde, proaktivitet, godt humør og et positivt arbejdsmiljø højt. Arbejdet er præget af teamwork og tværfaglige samarbejdsrelationer, hvor patientkoordinatoren spiller en vigtig rolle. Patientkontakten fylder meget og stiller store krav til overblik, selvstændighed og gode samarbejdsevner mono- som tværfagligt. Vi lægger vægt på højt serviceniveau for vores patienter.



Jobbet

Vi søger en kompetent og mødestabil kollega, som kan bidrage med engagement og høj faglighed. Vi sætter pris på fleksibilitet og åbenhed overfor både daglige rutineprægede opgaver og nye opgaver - ligesom en kvalitetsbevidst, positiv og smidig tilgang til arbejdet og det tværfaglige samarbejde er væsentlig.



Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Opgaver i reception, hvor du modtager, booker og registrerer patienter

  • Administration, koordination og kvalitetssikring af patientforløb, ydelsesregistrering, daglig tidsbestilling/korrespondance med patienter og pårørende samt arbejdslister og administrativ support i klinikken.

  • Der vil være mulighed for, at du kan få selvstændige arbejdsopgaver.



Vi arbejder i Sundhedsplatformen, som er en fælles digital løsning til patientdata og kommunikation.





Du vil få grundig oplæring og bliver tilknyttet en mentor i oplæringsperioden.





Kvalifikationer, faglige og personlige

  • Du er uddannet lægesekretær med hospitalserfaring

  • Du har en bred IT-erfaring – herunder Sundhedsplatformen og MS Office pakken

  • Du er servicemindet og trives med patientkontakt

  • Du er omstillingsparat og ansvarsbevidst, har overblik og kan bevare roen

  • Du har en positiv tilgang til forandringer

  • Du er initiativrig, selvstændig og mødestabil

  • Du har en høj arbejdsmoral og har fokus på kvalitet og effektivisering

  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, men kan også arbejde selvstændigt





Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt primært placeret indenfor vores åbningstid mandag, torsdag og fredag kl. 8.00-16.00. Da vi har aftenåbent tirsdage til kl. 18 og onsdage til kl. 20, så du skal være indstillet på at dække aftenvagter i begrænset omfang.



Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Lauritzen tlf. 30 91 33 21.



Ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning som indeholder: Kort motivation og baggrund for at søge stillingen, curriculum vitae og dokumentation for kvalifikationer og uddannelser.



Ansøgningsfrist: søndag den 16.06.19. Der planlægges interviews i uge 25 og 26.









_____________________________________________________________



Om Steno Diabetes Center Copenhagen



Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032063Phoenix-36da038812019-06-04T00:00:00Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center CopenhagenPatientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen

Er du uddannet lægesekretær? Lægger du vægt på høj faglig kvalitet, god service og høj patienttilfredshed og kan du se dig selv med nye faglige udfordringer i en nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC), så er du måske vores nye kollega.



Vi søger en patientkoordinator til Klinikken til en tidsbegrænset 2-årig stilling pr. 1. august 2019 - gerne før hvis muligt, med mulighed for forlængelse.



SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Klinikken har aktuelt behandlingsansvaret for 9.000 personer med diabetes. Klinikken har funktion på to matrikler – henholdsvis på Niels Steensens Vej og på Gentofte hospital (GEH).

Vi har stort fokus på klinisk kvalitet, sætter det tværfaglige samarbejde meget højt i hverdagen og inddrager patienternes ønsker og behov. Klinikken har flere end 120 ansatte, og består af fire teams, som arbejder tværfagligt omkring den enkelte patient: 1) type 1-diabetesteam, 2) type 2-diabetesteam, 3) team med højt specialiserede funktioner, og 4) kliniske specialistteams med øjenklinik, fodklinik, kliniske diætister og fysisk træning. De kliniske forskningsprojekter drives af en klinisk forskningsenhed i samarbejde med forskningen på SDCC og eksterne samarbejdspartnere.

Du bliver en del af et team bestående af 16 engagerede patientkoordinatorer. Vi vægter godt samarbejde, proaktivitet, godt humør og et positivt arbejdsmiljø højt. Arbejdet er præget af teamwork og tværfaglige samarbejdsrelationer, hvor patientkoordinatoren spiller en vigtig rolle. Patientkontakten fylder meget og stiller store krav til overblik, selvstændighed og gode samarbejdsevner mono- som tværfagligt. Vi lægger vægt på højt serviceniveau for vores patienter.



Jobbet

Vi søger en kompetent og mødestabil kollega, som kan bidrage med engagement og høj faglighed. Vi sætter pris på fleksibilitet og åbenhed overfor både daglige rutineprægede opgaver og nye opgaver - ligesom en kvalitetsbevidst, positiv og smidig tilgang til arbejdet og det tværfaglige samarbejde er væsentlig.



Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Opgaver i reception, hvor du modtager, booker og registrerer patienter

  • Administration, koordination og kvalitetssikring af patientforløb, ydelsesregistrering, daglig tidsbestilling/korrespondance med patienter og pårørende samt arbejdslister og administrativ support i klinikken.

  • Der vil være mulighed for, at du kan få selvstændige arbejdsopgaver.



Vi arbejder i Sundhedsplatformen, som er en fælles digital løsning til patientdata og kommunikation.





Du vil få grundig oplæring og bliver tilknyttet en mentor i oplæringsperioden.





Kvalifikationer, faglige og personlige

  • Du er uddannet lægesekretær med hospitalserfaring

  • Du har en bred IT-erfaring – herunder Sundhedsplatformen og MS Office pakken

  • Du er servicemindet og trives med patientkontakt

  • Du er omstillingsparat og ansvarsbevidst, har overblik og kan bevare roen

  • Du har en positiv tilgang til forandringer

  • Du er initiativrig, selvstændig og mødestabil

  • Du har en høj arbejdsmoral og har fokus på kvalitet og effektivisering

  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, men kan også arbejde selvstændigt





Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt primært placeret indenfor vores åbningstid mandag, torsdag og fredag kl. 8.00-16.00. Da vi har aftenåbent tirsdage til kl. 18 og onsdage til kl. 20, så du skal være indstillet på at dække aftenvagter i begrænset omfang.



Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Lauritzen tlf. 30 91 33 21.



Ansøgning

Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning som indeholder: Kort motivation og baggrund for at søge stillingen, curriculum vitae og dokumentation for kvalifikationer og uddannelser.



Ansøgningsfrist: søndag den 16.06.19. Der planlægges interviews i uge 25 og 26.









_____________________________________________________________



Om Steno Diabetes Center Copenhagen



Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.





2019-06-17T00:55:27.150 Patientkoordinator til nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen Er du uddannet lægesekretær? Lægger du vægt på høj faglig kvalitet, god service og høj patienttilfredshed og kan du se dig selv med nye faglige udfordringer i en nyoprettet stilling på Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC), så er du måske vores nye kollega. Vi søger en patientkoordinator til Klinikken til en tidsbegrænset 2-årig stilling pr. 1. august 2019 - gerne før hvis muligt, med mulighed for forlængelse. SDCC er Skandinaviens største diabetescenter og er organiseret i fire enheder: Klinikken, Klinisk Forskning, Uddannelse og Sundhedsfremme. Klinikken har aktuelt behandlingsansvaret for 9.000 personer med diabetes. Klinikken har funktion på to matrikler henholdsvis på Niels Steensens Vej og på Gentofte hospital (GEH). Vi har stort fokus på klinisk kvalitet, sætter det tværfaglige samarbejde meget højt i hverdagen og inddrager patienternes ønsker og behov. Klinikken har flere end 120 ansatte, og består af fire teams, som arbejder tværfagligt omkring den enkelte patient: 1) type 1-diabetesteam, 2) type 2-diabetesteam, 3) team med højt specialiserede funktioner, og 4) kliniske specialistteams med øjenklinik, fodklinik, kliniske diætister og fysisk træning. De kliniske forskningsprojekter drives af en klinisk forskningsenhed i samarbejde med forskningen på SDCC og eksterne samarbejdspartnere. Du bliver en del af et team bestående af 16 engagerede patientkoordinatorer. Vi vægter godt samarbejde, proaktivitet, godt humør og et positivt arbejdsmiljø højt. Arbejdet er præget af teamwork og tværfaglige samarbejdsrelationer, hvor patientkoordinatoren spiller en vigtig rolle. Patientkontakten fylder meget og stiller store krav til overblik, selvstændighed og gode samarbejdsevner mono- som tværfagligt. Vi lægger vægt på højt serviceniveau for vores patienter. Jobbet Vi søger en kompetent og mødestabil kollega, som kan bidrage med engagement og høj faglighed. Vi sætter pris på fleksibilitet og åbenhed overfor både daglige rutineprægede opgaver og nye opgaver - ligesom en kvalitetsbevidst, positiv og smidig tilgang til arbejdet og det tværfaglige samarbejde er væsentlig. Arbejdsopgaverne omfatter: Opgaver i reception, hvor du modtager, booker og registrerer patienter Administration, koordination og kvalitetssikring af patientforløb, ydelsesregistrering, daglig tidsbestilling korrespondance med patienter og pårørende samt arbejdslister og administrativ support i klinikken. Der vil være mulighed for, at du kan få selvstændige arbejdsopgaver. Vi arbejder i Sundhedsplatformen, som er en fælles digital løsning til patientdata og kommunikation. Du vil få grundig oplæring og bliver tilknyttet en mentor i oplæringsperioden. Kvalifikationer, faglige og personlige Du er uddannet lægesekretær med hospitalserfaring Du har en bred IT-erfaring herunder Sundhedsplatformen og MS Office pakken Du er servicemindet og trives med patientkontakt Du er omstillingsparat og ansvarsbevidst, har overblik og kan bevare roen Du har en positiv tilgang til forandringer Du er initiativrig, selvstændig og mødestabil Du har en høj arbejdsmoral og har fokus på kvalitet og effektivisering Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, men kan også arbejde selvstændigt Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt primært placeret indenfor vores åbningstid mandag, torsdag og fredag kl. 8.00-16.00. Da vi har aftenåbent tirsdage til kl. 18 og onsdage til kl. 20, så du skal være indstillet på at dække aftenvagter i begrænset omfang. Kontakt Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maria Lauritzen tlf. 30 91 33 21. Ansøgning Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en ansøgning som indeholder: Kort motivation og baggrund for at søge stillingen, curriculum vitae og dokumentation for kvalifikationer og uddannelser. Ansøgningsfrist: søndag den 16.06.19. Der planlægges interviews i uge 25 og 26. _____________________________________________________________ Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnet36da0388100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218607&DepartmentId=21842&MediaId=5626&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3535556Steno Diabetes Center Copenhagen11Niels Steensens Vej 22820Gentofte38619777DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset767964JobNet4995631499563110027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=36da0388&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgHos Steno Diabetes Center Copenhagen søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008311Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361932253noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330036686Er du vores nye kollega i Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme klinik 2?Robot Er du vores nye kollega i Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme klinik 2? Vi søger en uddannet og dynamisk lægesekretær i et 1-års vikariat (med mulighed for fastansættelse) til vores kirurgiske ambulatorium i Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme på 32-37 timer til besættelse d. 01.08.19 eller snarest herefter. Kvalifikationer: Uddannet lægesekretær Gerne erfaring indenfor gastroenterologi Kendskab til EPIC Sundhedsplatformen Vi forventer, du Har en positiv indstilling til nye tiltag Bidrager til fælles opgaveløsning Er engageret, fleksibel og initiativrig Er god til at samarbejde og skabe en god stemning Har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams Om afdelingen: Det kirurgiske ambulatorium er en del af Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme, som er en af landets største mave- og tarm afdelinger. Afdelingen består af både en medicinsk og en kirurgisk sektion. Sekretærgruppen består af 30 sekretærer, heraf 5 lægesekretærer i kirurgisk ambulatorium, som har et tæt samarbejde med læger og sygeplejersker. Vi benytter os af hinandens kompetencer og lægger vægt på et godt læringsmiljø, så der bliver skabt gode resultater. Vi har fokus på gode og hensigtsmæssige patientforløb, høj faglig kvalitet, høj patienttilfredshed, et godt arbejdsmiljø samt samarbejdsrelationer. Vi tilbyder: Et struktureret oplæringsprogram Engagerede, fleksible og faglige bevidste kollegaer Godt tværfagligt samarbejde Synlig og anerkendende ledelse Fri i weekender og på helligdage Hvis du mener at have ovenstående kvalifikationer og har let til smil, så hører vi meget gerne fra dig. Har du spørgsmål til jobbet eller kunne du tænke dig et uforpligtende besøg, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lene Klausen på tlf.nr. 3868 1140 eller pr. mail. Vi glæder os til at høre fra dig! Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kommer ikke i betragtning til stillingen. Ansøgningen bedes fremsendt elektronisk via nedenstående link. Ansøgningsfristen er fredag d. 21. juni 2019. Samtaler vil blive afholdt i uge 26. Herlev Hospital Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme Att.: Ledende lægesekretær Lene Klausen Borgmester Ib Juuls Vej 9 2730 Herlev Tlf.nr. 38681140Er du vores nye kollega i Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme klinik 2?

Vi søger en uddannet og dynamisk lægesekretær i et 1-års vikariat (med mulighed for fastansættelse) til vores kirurgiske ambulatorium i Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme på 32-37 timer til besættelse d. 01.08.19 eller snarest herefter.



Kvalifikationer:

  • Uddannet lægesekretær
  • Gerne erfaring indenfor gastroenterologi
  • Kendskab til EPIC/Sundhedsplatformen
Vi forventer, du

  • Har en positiv indstilling til nye tiltag
  • Bidrager til fælles opgaveløsning
  • Er engageret, fleksibel og initiativrig
  • Er god til at samarbejde og skabe en god stemning
  • Har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams
Om afdelingen:

Det kirurgiske ambulatorium er en del af Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme, som er en af landets største mave- og tarm afdelinger. Afdelingen består af både en medicinsk og en kirurgisk sektion.

Sekretærgruppen består af 30 sekretærer, heraf 5 lægesekretærer i kirurgisk ambulatorium, som har et tæt samarbejde med læger og sygeplejersker.

Vi benytter os af hinandens kompetencer og lægger vægt på et godt læringsmiljø, så der bliver skabt gode resultater. Vi har fokus på gode og hensigtsmæssige patientforløb, høj faglig kvalitet, høj patienttilfredshed, et godt arbejdsmiljø samt samarbejdsrelationer.

Vi tilbyder:

  • Et struktureret oplæringsprogram
  • Engagerede, fleksible og faglige bevidste kollegaer
  • Godt tværfagligt samarbejde
  • Synlig og anerkendende ledelse
  • Fri i weekender og på helligdage


Hvis du mener at have ovenstående kvalifikationer og har let til smil, så hører vi meget gerne fra dig.

Har du spørgsmål til jobbet eller kunne du tænke dig et uforpligtende besøg, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lene Klausen på tlf.nr. 3868 1140 eller pr. mail.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kommer ikke i betragtning til stillingen.

Ansøgningen bedes fremsendt elektronisk via nedenstående link.

Ansøgningsfristen er fredag d. 21. juni 2019. Samtaler vil blive afholdt i uge 26.





Herlev Hospital

Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme

Att.: Ledende lægesekretær Lene Klausen

Borgmester Ib Juuls Vej 9

2730 Herlev

Tlf.nr. 38681140



Herlev HospitalHerlev2019-06-05T00:00:002019-06-21T00:00:00
330040800Lægesekretær med hjertet det rette stedRobot Vi søger en uddannet lægesekretær til sekretærteamet i Afdelingen for Hjertesygdomme, så smiler du med stemmen, elsker du at servicere og gribe bolde i luften? Så er det lige dig, vi vil ansætte i en stilling som lægesekretær. Vi tænker, du er skarp til registrering, god til koordinering af patientforløb og erfaren i Den danske kontaktmodel samt har erfaring med det hjertemedicinske speciale. Er du derudover fyldt med energi, gå på mod og sprudler af gode idéer, så er det hvad vi har brug for, da vi har et mål om at blive Danmarks bedste hjerteafdeling. Vi tilbyder: En bred vifte af lægesekretæropgaver med telefonbetjening af vores patienter samt tværfaglige opgaver som en af vores kerneopgaver. Vi arbejder i sekretærgruppen med hele patientforløbet i Sundhedsplatformen, som har givet arbejdsglæden og den faglige stolthed et stort løft. Tildeling af specialopgaver f.eks. betalingskoordinator er en mulighed for dig, der brænder for det. Vi forestiller os: At du er nysgerrig, positiv og løsningsorienteret. Du prioriterer at tage ansvar for dine opgaver, som du følger helt til dørs. Du skal desuden kunne lide at sidde i front og nyde at være første kontakt til vores patienter. Vores forventninger: Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær og har et par års erfaring med ambulatoriefunktioner, Sundhedsplatformen samt det hjertemedicinske speciale. Vi prioriterer tilrettelagt introduktionsforløb og har allerede planlagt grundig oplæring af dig, så vi venter i spænding på din ansøgning. Om afdelingen: Afdelingen for Hjertesygdomme på Herlev og Gentofte Hospital er fusioneret i foråret 2015, og har et samlet optageområde på 1,2 millioner indbyggere. Afdelingen har en stor samlet aktivitet i 2016 havde vi ca. 11.000 indlæggelser og ca. 55.000 ambulante besøg. Afdelingen ligger på to matrikler og har universitetsfunktion samt status som Center of Global Excellence for pleje, behandling og forskning i international særklasse. Vi arbejder for at samle afdelingen på én matrikel i nærmeste fremtid. Afdelingen består af fire sengeafsnit tre på Gentofte og et på Herlev Hospital, flere ambulatorier der varetager forskellige undersøgelser og kontroller indenfor hjerteområdet, en pacemakerklinik og en operationsklinik. Her foretages alle former for kardiologiske undersøgelser og behandlinger herunder invasiv diagnostik og behandling af iskæmisk hjertesygdom, implantation af pacemakere og ICD enheder, radiofrekvensablation samt elektrofysiologiske undersøgelser. Hertil kommer pleje, kontrol og rehabilitering af patienter med hjertesygdomme. Vi har mange korte patientforløb, og det stiller krav til både faglighed og kommunikation. Vores kerneværdi er, at patienterne er de vigtigste personer i vores afdeling, og at de ikke er besværlige eller forstyrrende, men grunden til, at vi er her. Vi ønsker, at afdelingen er kendt for at være åben og samarbejdsvillig, og du skal være ambassadør herfor ved at vægte samarbejde højt - både internt og eksternt. Du kan læse mere om Afdelingen for Hjertesygdomme og Herlev og Gentofte Hospital på www.gentoftehospital.dk eller www.herlevhospital.dk. Du er meget velkommen til at komme på besøg og se vores afdeling efter aftale. Ansøgningsfrist: fredag den 21.06.19 Samtaler forventes afholdt løbende, dog senest mandag d. 24. juni 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte: Ledende sekretær Charlotte Lind Jørgensen, tlf.: 3867 3546.Vi søger en uddannet lægesekretær til sekretærteamet i Afdelingen for Hjertesygdomme, så smiler du med stemmen, elsker du at servicere og gribe bolde i luften? Så er det lige dig, vi vil ansætte i en stilling som lægesekretær.



Vi tænker, du er skarp til registrering, god til koordinering af patientforløb og erfaren i Den danske kontaktmodel samt har erfaring med det hjertemedicinske speciale. Er du derudover fyldt med energi, gå på mod og sprudler af gode idéer, så er det hvad vi har brug for, da vi har et mål om at blive Danmarks bedste hjerteafdeling.



Vi tilbyder:
En bred vifte af lægesekretæropgaver med telefonbetjening af vores patienter samt tværfaglige opgaver som en af vores kerneopgaver.
Vi arbejder i sekretærgruppen med hele patientforløbet i Sundhedsplatformen, som har givet arbejdsglæden og den faglige stolthed et stort løft.
Tildeling af specialopgaver f.eks. betalingskoordinator er en mulighed for dig, der brænder for det.



Vi forestiller os:
At du er nysgerrig, positiv og løsningsorienteret. Du prioriterer at tage ansvar for dine opgaver, som du følger helt til dørs. Du skal desuden kunne lide at sidde i front og nyde at være første kontakt til vores patienter.



Vores forventninger:
Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær og har et par års erfaring med ambulatoriefunktioner, Sundhedsplatformen samt det hjertemedicinske speciale.
Vi prioriterer tilrettelagt introduktionsforløb og har allerede planlagt grundig oplæring af dig, så vi venter i spænding på din ansøgning.



Om afdelingen:
Afdelingen for Hjertesygdomme på Herlev og Gentofte Hospital er fusioneret i foråret 2015, og har et samlet optageområde på 1,2 millioner indbyggere. Afdelingen har en stor samlet aktivitet – i 2016 havde vi ca. 11.000 indlæggelser og ca. 55.000 ambulante besøg. Afdelingen ligger på to matrikler og har universitetsfunktion samt status som Center of Global Excellence for pleje, behandling og forskning i international særklasse. Vi arbejder for at samle afdelingen på én matrikel i nærmeste fremtid.

Afdelingen består af fire sengeafsnit – tre på Gentofte og et på Herlev Hospital, flere ambulatorier der varetager forskellige undersøgelser og kontroller indenfor hjerteområdet, en pacemakerklinik og en operationsklinik. Her foretages alle former for kardiologiske undersøgelser og behandlinger – herunder invasiv diagnostik og behandling af iskæmisk hjertesygdom, implantation af pacemakere og ICD enheder, radiofrekvensablation samt elektrofysiologiske undersøgelser. Hertil kommer pleje, kontrol og rehabilitering af patienter med hjertesygdomme.

Vi har mange korte patientforløb, og det stiller krav til både faglighed og kommunikation. Vores kerneværdi er, at patienterne er de vigtigste personer i vores afdeling, og at de ikke er besværlige eller forstyrrende, men grunden til, at vi er her. Vi ønsker, at afdelingen er kendt for at være åben og samarbejdsvillig, og du skal være ambassadør herfor ved at vægte samarbejde højt - både internt og eksternt.



Du kan læse mere om Afdelingen for Hjertesygdomme og Herlev og Gentofte Hospital på www.gentoftehospital.dk eller www.herlevhospital.dk.



Du er meget velkommen til at komme på besøg og se vores afdeling efter aftale.



Ansøgningsfrist: fredag den 21.06.19
Samtaler forventes afholdt løbende, dog senest mandag d. 24. juni 2019.



Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte:
Ledende sekretær Charlotte Lind Jørgensen, tlf.: 3867 3546.



Herlev HospitalHerlev2019-06-13T00:00:002019-06-21T00:00:00
330041122Lægesekretær med hjertet det rette stedRobot Vi søger en uddannet lægesekretær til sekretærteamet i Afdelingen for Hjertesygdomme, så smiler du med stemmen, elsker du at servicere og gribe bolde i luften? Så er det lige dig, vi vil ansætte i en stilling som lægesekretær. Vi tænker, du er skarp til registrering, god til koordinering af patientforløb og erfaren i Den danske kontaktmodel samt har erfaring med det hjertemedicinske speciale. Er du derudover fyldt med energi, gå på mod og sprudler af gode idéer, så er det hvad vi har brug for, da vi har et mål om at blive Danmarks bedste hjerteafdeling. Vi tilbyder: En bred vifte af lægesekretæropgaver med telefonbetjening af vores patienter samt tværfaglige opgaver som en af vores kerneopgaver. Vi arbejder i sekretærgruppen med hele patientforløbet i Sundhedsplatformen, som har givet arbejdsglæden og den faglige stolthed et stort løft. Tildeling af specialopgaver f.eks. betalingskoordinator er en mulighed for dig, der brænder for det. Vi forestiller os: At du er nysgerrig, positiv og løsningsorienteret. Du prioriterer at tage ansvar for dine opgaver, som du følger helt til dørs. Du skal desuden kunne lide at sidde i front og nyde at være første kontakt til vores patienter. Vores forventninger: Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær og har et par års erfaring med ambulatoriefunktioner, Sundhedsplatformen samt det hjertemedicinske speciale. Vi prioriterer tilrettelagt introduktionsforløb og har allerede planlagt grundig oplæring af dig, så vi venter i spænding på din ansøgning. Om afdelingen: Afdelingen for Hjertesygdomme på Herlev og Gentofte Hospital er fusioneret i foråret 2015, og har et samlet optageområde på 1,2 millioner indbyggere. Afdelingen har en stor samlet aktivitet i 2016 havde vi ca. 11.000 indlæggelser og ca. 55.000 ambulante besøg. Afdelingen ligger på to matrikler og har universitetsfunktion samt status som Center of Global Excellence for pleje, behandling og forskning i international særklasse. Vi arbejder for at samle afdelingen på én matrikel i nærmeste fremtid. Afdelingen består af fire sengeafsnit tre på Gentofte og et på Herlev Hospital, flere ambulatorier der varetager forskellige undersøgelser og kontroller indenfor hjerteområdet, en pacemakerklinik og en operationsklinik. Her foretages alle former for kardiologiske undersøgelser og behandlinger herunder invasiv diagnostik og behandling af iskæmisk hjertesygdom, implantation af pacemakere og ICD enheder, radiofrekvensablation samt elektrofysiologiske undersøgelser. Hertil kommer pleje, kontrol og rehabilitering af patienter med hjertesygdomme. Vi har mange korte patientforløb, og det stiller krav til både faglighed og kommunikation. Vores kerneværdi er, at patienterne er de vigtigste personer i vores afdeling, og at de ikke er besværlige eller forstyrrende, men grunden til, at vi er her. Vi ønsker, at afdelingen er kendt for at være åben og samarbejdsvillig, og du skal være ambassadør herfor ved at vægte samarbejde højt - både internt og eksternt. Du kan læse mere om Afdelingen for Hjertesygdomme og Herlev og Gentofte Hospital på www.gentoftehospital.dk eller www.herlevhospital.dk. Du er meget velkommen til at komme på besøg og se vores afdeling efter aftale. Ansøgningsfrist: fredag den 21.06.19 Samtaler forventes afholdt løbende, dog senest mandag d. 24. juni 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte: Ledende sekretær Charlotte Lind Jørgensen, tlf.: 3867 3546.Vi søger en uddannet lægesekretær til sekretærteamet i Afdelingen for Hjertesygdomme, så smiler du med stemmen, elsker du at servicere og gribe bolde i luften? Så er det lige dig, vi vil ansætte i en stilling som lægesekretær.



Vi tænker, du er skarp til registrering, god til koordinering af patientforløb og erfaren i Den danske kontaktmodel samt har erfaring med det hjertemedicinske speciale. Er du derudover fyldt med energi, gå på mod og sprudler af gode idéer, så er det hvad vi har brug for, da vi har et mål om at blive Danmarks bedste hjerteafdeling.



Vi tilbyder:
En bred vifte af lægesekretæropgaver med telefonbetjening af vores patienter samt tværfaglige opgaver som en af vores kerneopgaver.
Vi arbejder i sekretærgruppen med hele patientforløbet i Sundhedsplatformen, som har givet arbejdsglæden og den faglige stolthed et stort løft.
Tildeling af specialopgaver f.eks. betalingskoordinator er en mulighed for dig, der brænder for det.



Vi forestiller os:
At du er nysgerrig, positiv og løsningsorienteret. Du prioriterer at tage ansvar for dine opgaver, som du følger helt til dørs. Du skal desuden kunne lide at sidde i front og nyde at være første kontakt til vores patienter.



Vores forventninger:
Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær og har et par års erfaring med ambulatoriefunktioner, Sundhedsplatformen samt det hjertemedicinske speciale.
Vi prioriterer tilrettelagt introduktionsforløb og har allerede planlagt grundig oplæring af dig, så vi venter i spænding på din ansøgning.



Om afdelingen:
Afdelingen for Hjertesygdomme på Herlev og Gentofte Hospital er fusioneret i foråret 2015, og har et samlet optageområde på 1,2 millioner indbyggere. Afdelingen har en stor samlet aktivitet – i 2016 havde vi ca. 11.000 indlæggelser og ca. 55.000 ambulante besøg. Afdelingen ligger på to matrikler og har universitetsfunktion samt status som Center of Global Excellence for pleje, behandling og forskning i international særklasse. Vi arbejder for at samle afdelingen på én matrikel i nærmeste fremtid.

Afdelingen består af fire sengeafsnit – tre på Gentofte og et på Herlev Hospital, flere ambulatorier der varetager forskellige undersøgelser og kontroller indenfor hjerteområdet, en pacemakerklinik og en operationsklinik. Her foretages alle former for kardiologiske undersøgelser og behandlinger – herunder invasiv diagnostik og behandling af iskæmisk hjertesygdom, implantation af pacemakere og ICD enheder, radiofrekvensablation samt elektrofysiologiske undersøgelser. Hertil kommer pleje, kontrol og rehabilitering af patienter med hjertesygdomme.

Vi har mange korte patientforløb, og det stiller krav til både faglighed og kommunikation. Vores kerneværdi er, at patienterne er de vigtigste personer i vores afdeling, og at de ikke er besværlige eller forstyrrende, men grunden til, at vi er her. Vi ønsker, at afdelingen er kendt for at være åben og samarbejdsvillig, og du skal være ambassadør herfor ved at vægte samarbejde højt - både internt og eksternt.



Du kan læse mere om Afdelingen for Hjertesygdomme og Herlev og Gentofte Hospital på www.gentoftehospital.dk eller www.herlevhospital.dk.



Du er meget velkommen til at komme på besøg og se vores afdeling efter aftale.



Ansøgningsfrist: fredag den 21.06.19
Samtaler forventes afholdt løbende, dog senest mandag d. 24. juni 2019.



Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte:
Ledende sekretær Charlotte Lind Jørgensen, tlf.: 3867 3546.



Gentofte HospitalHellerup2019-06-13T00:00:002019-06-21T00:00:00
330041819Lægesekretær til Afdeling for Patologi, Herlev HospitalRobot Patologiafdelingen søger en lægesekretær med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter, da en af vore sekretærer har valgt at gå på pension. Afdelingen Patologiafdelingen er karakteriseret af høj dynamik og aktivitet i hverdagen med stort fokus på faglig og teknologisk udvikling. Afdelingen er meget forskningsaktiv og har et professorat i molekylærpatologi. Afdelingen diagnosticerer vævs- og celleprøver fra Herlev og Gentofte Hospital, Nordsjællands Hospital samt fra speciallægepraksis i regionen. Der er cirka 140 ansatte i afdelingen, heraf 42 læger, 4½ molekylærbiologer, cirka 80 bioanalytikere og 4 portører. Sekretariatet består af 5 sekretærer og ledes af afdelingsledelsen. Afdelingen har undervisningsforpligtelser for lægestuderende ved Københavns Universitet og indgår i speciallægeuddannelsen. Afdelingen varetager desuden undervisning af bioanalytikerstuderende. Afdelingsledelsen består af en ledende overlæge og en ledende overbioanalytiker. Desuden har afdelingen et ledelsesteam bestående af afdelingsledelsen, to områdeledere for læger, den uddannelsesansvarlige overlæge, fire afdelingsbioanalytikere, leder af molekylærenheden samt områdeleder for portører. Vi tilbyder Et job med fokus på optimal behandling af den enkelte patient Et godt fagligt og socialt miljø med gode og aktive kollegaer En spændende, alsidig hverdag Et job med udviklingsmuligheder inden for de forskellige sekretærmæssige områder i afdelingen En god introduktionsperiode med grundig oplæring Synlig ledelse Vi forventer, at du Er uddannet lægesekretær Er selvstændig og har gode samarbejdsevner Er fleksibel og ansvarsbevidst med fokus på faglig kvalitet Er udadvendt med godt humør Har kendskab til IT på brugerniveau Har sans for orden og systematik Har lyst til positivt at præge din arbejdsplads Jobbets indhold Skrivning af diktater Administrative opgaver vedr. patientmateriale i behandlingsprotokoller, herunder kurerforsendelser til udlandet Administrative opgaver vedr. patientmateriale til specialundersøgelser og genetisk udredning Forberedelse af kliniske patologikonferencer Registrering og udlevering af deponerede værdigenstande, herunder korrespondance med skifteretterne Generelle sekretariatsopgaver Mulighed for specialopgaver i form af rejse- og varebestilling m.v. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling og ikke forbundet med vagtforpligtelse. Ansøgningsfrist Send ansøgning og CV via linket inden den 24. juni 2019, klokken 12. Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til:Ledende overlæge Dorte Linnemann, Dorte.linnemann@regionh.dk. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i samme uge.Patologiafdelingen søger en lægesekretær med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter, da en af vore sekretærer har valgt at gå på pension.

Afdelingen

Patologiafdelingen er karakteriseret af høj dynamik og aktivitet i hverdagen med stort fokus på faglig og teknologisk udvikling. Afdelingen er meget forskningsaktiv og har et professorat i molekylærpatologi. Afdelingen diagnosticerer vævs- og celleprøver fra Herlev og Gentofte Hospital, Nordsjællands Hospital samt fra speciallægepraksis i regionen.

Der er cirka 140 ansatte i afdelingen, heraf 42 læger, 4½ molekylærbiologer, cirka 80 bioanalytikere og 4 portører. Sekretariatet består af 5 sekretærer og ledes af afdelingsledelsen.

Afdelingen har undervisningsforpligtelser for lægestuderende ved Københavns Universitet og indgår i speciallægeuddannelsen. Afdelingen varetager desuden undervisning af bioanalytikerstuderende.

Afdelingsledelsen består af en ledende overlæge og en ledende overbioanalytiker. Desuden har afdelingen et ledelsesteam bestående af afdelingsledelsen, to områdeledere for læger, den uddannelsesansvarlige overlæge, fire afdelingsbioanalytikere, leder af molekylærenheden samt områdeleder for portører.

Vi tilbyder

  • Et job med fokus på optimal behandling af den enkelte patient
  • Et godt fagligt og socialt miljø med gode og aktive kollegaer
  • En spændende, alsidig hverdag
  • Et job med udviklingsmuligheder inden for de forskellige sekretærmæssige områder i afdelingen
  • En god introduktionsperiode med grundig oplæring
  • Synlig ledelse
Vi forventer, at du

  • Er uddannet lægesekretær
  • Er selvstændig og har gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og ansvarsbevidst med fokus på faglig kvalitet
  • Er udadvendt med godt humør
  • Har kendskab til IT på brugerniveau
  • Har sans for orden og systematik
  • Har lyst til positivt at præge din arbejdsplads
Jobbets indhold

  • Skrivning af diktater
  • Administrative opgaver vedr. patientmateriale i behandlingsprotokoller, herunder kurerforsendelser til udlandet
  • Administrative opgaver vedr. patientmateriale til specialundersøgelser og genetisk udredning
  • Forberedelse af kliniske patologikonferencer
  • Registrering og udlevering af deponerede værdigenstande, herunder korrespondance med skifteretterne
  • Generelle sekretariatsopgaver
  • Mulighed for specialopgaver i form af rejse- og varebestilling m.v.
Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling og ikke forbundet med vagtforpligtelse.

Ansøgningsfrist

Send ansøgning og CV via linket inden den 24. juni 2019, klokken 12.

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til:Ledende overlæge Dorte Linnemann, Dorte.linnemann@regionh.dk.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i samme uge.

Herlev HospitalHerlev2019-06-14T00:00:002019-06-24T00:00:00
330038302Ny kollega søges til Kardiologisk Ambulatorium, Nordsjællands Hospital - HillerødRobot Vi søger en uddannet og dynamisk lægesekretær til vores kardiologiske ambulatorium på 37 timer. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Kvalifikationer: Uddannet lægesekretær Gerne specialeerfaring i kardiologi Kendskab til EPIC Sundhedsplatformen Vi forventer, at du har en positiv indstilling til nye tiltag bidrager til den fælles opgaveløsning er engageret, fleksibel og initiativrig er god til at samarbejde og skabe en god stemning har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams Om afdelingen: Kardiologisk Ambulatorium er en del af Kardiologisk Afdeling på NOH. Afdelingen består af ambulatoriet, som er fordelt på 3 matrikler, nemlig Helsingør, Frederikssund og Hillerød. Derudover består afdelingen af to sengeafsnit beliggende i hhv. Frederikssund og Hillerød. Sekretærgruppen består af 12 sekretærer, som samarbejder tæt på tværs af matrikler og faggrupper. Vi benytter os så vidt muligt af hinandens kompetencer og lægger vægt på et godt læringsmiljø, så der kan skabes gode resultater. Vi har fokus på gode og hensigtsmæssige patientforløb, høj faglig kvalitet, høj patienttilfredshed, et godt arbejdsmiljø samt gode samarbejdsrelationer. Vi tilbyder: struktureres oplæringsprogram engagerede og fagligt bevidste kolleger godt tværfagligt samarbejde synlig ledelse fri i weekender og på helligdage Hvis du mener at have ovenstående kvalifikationer og har let til smil, så hører vi meget gerne fra dig. Har du spørgsmål til jobbet, eller kunne du tænke dig et uforpligtende besøg i vores afdeling, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Malene Mohr på tlf.nr. 48296088 eller pr. mail malene.malling.mohr@regionh.dk Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kommer ikke i betragtning til stillingen. Ansøgningen bedes fremsendt elektronisk via nedenstående link. Ansøgningsfristen er fredag den 21. juni 2019. Samtaler vil blive afholdt i uge 26.

Vi søger en uddannet og dynamisk lægesekretær til vores kardiologiske ambulatorium på 37 timer. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter.



Kvalifikationer:



  • Uddannet lægesekretær
  • Gerne specialeerfaring i kardiologi
  • Kendskab til EPIC/Sundhedsplatformen


Vi forventer, at du



  • har en positiv indstilling til nye tiltag
  • bidrager til den fælles opgaveløsning
  • er engageret, fleksibel og initiativrig
  • er god til at samarbejde og skabe en god stemning
  • har evne til at arbejde både selvstændigt og i teams


Om afdelingen:



Kardiologisk Ambulatorium er en del af Kardiologisk Afdeling på NOH. Afdelingen består af ambulatoriet, som er fordelt på 3 matrikler, nemlig Helsingør, Frederikssund og Hillerød. Derudover består afdelingen af to sengeafsnit beliggende i hhv. Frederikssund og Hillerød.

Sekretærgruppen består af 12 sekretærer, som samarbejder tæt på tværs af matrikler og faggrupper. Vi benytter os så vidt muligt af hinandens kompetencer og lægger vægt på et godt læringsmiljø, så der kan skabes gode resultater. Vi har fokus på gode og hensigtsmæssige patientforløb, høj faglig kvalitet, høj patienttilfredshed, et godt arbejdsmiljø samt gode samarbejdsrelationer.



Vi tilbyder:



  • struktureres oplæringsprogram
  • engagerede og fagligt bevidste kolleger
  • godt tværfagligt samarbejde
  • synlig ledelse
  • fri i weekender og på helligdage


Hvis du mener at have ovenstående kvalifikationer og har let til smil, så hører vi meget gerne fra dig.

Har du spørgsmål til jobbet, eller kunne du tænke dig et uforpligtende besøg i vores afdeling, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Malene Mohr på tlf.nr. 48296088 eller pr. mail malene.malling.mohr@regionh.dk



Vi glæder os til at høre fra dig.



Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kommer ikke i betragtning til stillingen.



Ansøgningen bedes fremsendt elektronisk via nedenstående link.



Ansøgningsfristen er fredag den 21. juni 2019. Samtaler vil blive afholdt i uge 26.

Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-06-07T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye kollega i Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme klinik 2?

Herlev Hospital

Herlev
Er du vores nye kollega i Klinik for mave-, tarm- og leversygdomme klinik 2? Vi søger en uddannet og dynamisk lægesekretær i et 1-års vikariat (med mulighed for fastansættelse) til vores kirurgiske ambulatorium i Klinik for mave-, tarm- og leversygd...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Lægesekretær med hjertet det rette sted

Herlev Hospital

Herlev
Vi søger en uddannet lægesekretær til sekretærteamet i Afdelingen for Hjertesygdomme, så smiler du med stemmen, elsker du at servicere og gribe bolde i luften? Så er det lige dig, vi vil ansætte i en stilling som lægesekretær. Vi tænker, du er skarp...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Lægesekretær med hjertet det rette sted

Gentofte Hospital

Hellerup
Vi søger en uddannet lægesekretær til sekretærteamet i Afdelingen for Hjertesygdomme, så smiler du med stemmen, elsker du at servicere og gribe bolde i luften? Så er det lige dig, vi vil ansætte i en stilling som lægesekretær. Vi tænker, du er skarp...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Lægesekretær til Afdeling for Patologi, Herlev Hospital

Herlev Hospital

Herlev
Patologiafdelingen søger en lægesekretær med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter, da en af vore sekretærer har valgt at gå på pension. Afdelingen Patologiafdelingen er karakteriseret af høj dynamik og aktivitet i hverdagen med stort fo...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Ny kollega søges til Kardiologisk Ambulatorium, Nordsjællands Hospital - Hillerød

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Vi søger en uddannet og dynamisk lægesekretær til vores kardiologiske ambulatorium på 37 timer. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Kvalifikationer: Uddannet lægesekretær Gerne specialeerfaring i kardiologi Kendskab t...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019