Payroll & Administration Manager

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stå i spidsen for løn- og administrationsområdet i anerkendt køkkenkoncern

Har du solid erfaring med løn og indsigt i lokalaftaler i en produktions- eller industrivirksomhed? Kan du se dette som næste naturlige skridt i din karriere ved at få det fulde ansvar og ledelse af et team? Er du en stærk sparringspartner til produktionsledelsen? Og har du blik for procesoptimeringer, udvikling og optimal systemudnyttelse inden for lønområdet?

Så er det måske dig, vi leder efter som Payroll & Administration Manager. Det forventes, at du er til stede på lokationen i Ølgod minimum to dage om ugen, hvor de øvrige tre dage kan du enten arbejde hjemmefra eller fra Nobias site i Tilst ved Aarhus. 

Vær med til at løfte løn- og administrationsområdet til næste niveau
Med reference til People and Culture Manager, Supply Chain Nordic bliver du ansvarlig for lønområdet i Danmark. I den forbindelse får du ledelse af seks medarbejdere fordelt på opgaver inden for timeløn, funktionærløn og butiksmedarbejdernes løn samt reception og sekretariat. Totalt består P&C teamet i Danmark af 15 dygtige og erfarne kolleger med gode etablerede processer.

I takt med ambitioner om yderligere strømlining af processer på tværs af de danske fabrikker, og på sigt også de nordiske lande, ser vi ind i, at der skal optimeres og udvikles på den måde, som man driver lønområdet lokalt på i dag. Du får derfor en nøglerolle i denne proces, og din succes afhænger af din evne til at gennemskue og udfordre på det nuværende løn- og administrations set-up, således ambitionerne kan indfries.

Overordnede ansvarsområder er: 

•    Ledelse og motivering af teamet
•    Sikring af rettidige lønkørsler for alle medarbejdere i Nobia DK (ca. 1.250 medarbejdere)
•    Løbende implementering af lovmæssige krav bl.a. ferielovgivning, barselslovgivning,
     refusioner osv.  
•    Virksomhedens pensionsordning og sundhedsforsikring, herunder kontakt til pensionsmægler
•    Compliance og kontinuerlige kontroller (herunder GDPR-persondata ansvar)
•    Virksomhedens bilpolitik og godkendelse heraf
•    Professionalisering, udvikling og fornyelse af nuværende lokalaftale set-up i tæt samarbejde
     med P&C funktionen
•    Ansvarlig for sekretariat og reception, herunder udvikling af nuværende set-up

Du bliver en del af en anerkendt koncern inden for sit felt, hvor du kan være med til at præge og udvikle det fremtidige løn- og administrationsset-up. Du er typen, der går forrest og viser vejen kombineret med, at du evner at håndtere de mange snitflader, som du har til forskellige stakeholders på tværs af organisationen. 

Proaktiv, forandringsvillig og øje for optimeringsmuligheder inden for lønområdet 
Du kommer fra en rolle inden for lønområdet i en produktion- eller industrivirksomhed og brænder for dit fagområde. Du har erfaring med såvel timeløn og funktionærløn – og har herigennem god indsigt i lokalaftaler, overenskomster mv. Du kan i dag være specialisten, som ønsker at få det fulde ansvar for lønområdet og samtidig brænder for at få personaleledelse.

Som person evner du at få dit team med på forandringer, tænker i optimeringsmuligheder og ser muligheder fremfor begrænsninger. Du trives endvidere i kompleksitet, hvor en sikker stabil daglig drift balanceres med fremadrettet udvikling. Derudover er du datakyndig og er vant til at arbejde i lønsystemer. Endelig behersker du dansk og engelsk i skrift og tale. 

Send dit cv
Rekrutteringsprocessen varetages af People Executive, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment and Research Consultant Amalie Riisgaard Madsen på tlf. +45 3028 4082 eller Senior Recruitment and Research Consultant Trine Larsen på tlf. +45 2815 5806. Send dit cv via linket HER. Vi behandler ansøgninger løbende, og alle henvendelser behandles fortroligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Payroll & Administration Manager

Stå i spidsen for løn- og administrationsområdet i anerkendt køkkenkoncern

Har du solid erfaring med løn og indsigt i lokalaftaler i en produktions- eller industrivirksomhed? Kan du se dette som næste naturlige skridt i din karriere ved at få det fulde ansvar og ledelse af et team? Er du en stærk sparringspartner til produktionsledelsen? Og har du blik for procesoptimeringer, udvikling og optimal systemudnyttelse inden for lønområdet?

Så er det måske dig, vi leder efter som Payroll & Administration Manager. Det forventes, at du er til stede på lokationen i Ølgod minimum to dage om ugen, hvor de øvrige tre dage kan du enten arbejde hjemmefra eller fra Nobias site i Tilst ved Aarhus. 

Vær med til at løfte løn- og administrationsområdet til næste niveau
Med reference til People and Culture Manager, Supply Chain Nordic bliver du ansvarlig for lønområdet i Danmark. I den forbindelse får du ledelse af seks medarbejdere fordelt på opgaver inden for timeløn, funktionærløn og butiksmedarbejdernes løn samt reception og sekretariat. Totalt består P&C teamet i Danmark af 15 dygtige og erfarne kolleger med gode etablerede processer.

I takt med ambitioner om yderligere strømlining af processer på tværs af de danske fabrikker, og på sigt også de nordiske lande, ser vi ind i, at der skal optimeres og udvikles på den måde, som man driver lønområdet lokalt på i dag. Du får derfor en nøglerolle i denne proces, og din succes afhænger af din evne til at gennemskue og udfordre på det nuværende løn- og administrations set-up, således ambitionerne kan indfries.

Overordnede ansvarsområder er: 

•    Ledelse og motivering af teamet
•    Sikring af rettidige lønkørsler for alle medarbejdere i Nobia DK (ca. 1.250 medarbejdere)
•    Løbende implementering af lovmæssige krav bl.a. ferielovgivning, barselslovgivning,
     refusioner osv.  
•    Virksomhedens pensionsordning og sundhedsforsikring, herunder kontakt til pensionsmægler
•    Compliance og kontinuerlige kontroller (herunder GDPR-persondata ansvar)
•    Virksomhedens bilpolitik og godkendelse heraf
•    Professionalisering, udvikling og fornyelse af nuværende lokalaftale set-up i tæt samarbejde
     med P&C funktionen
•    Ansvarlig for sekretariat og reception, herunder udvikling af nuværende set-up

Du bliver en del af en anerkendt koncern inden for sit felt, hvor du kan være med til at præge og udvikle det fremtidige løn- og administrationsset-up. Du er typen, der går forrest og viser vejen kombineret med, at du evner at håndtere de mange snitflader, som du har til forskellige stakeholders på tværs af organisationen. 

Proaktiv, forandringsvillig og øje for optimeringsmuligheder inden for lønområdet 
Du kommer fra en rolle inden for lønområdet i en produktion- eller industrivirksomhed og brænder for dit fagområde. Du har erfaring med såvel timeløn og funktionærløn – og har herigennem god indsigt i lokalaftaler, overenskomster mv. Du kan i dag være specialisten, som ønsker at få det fulde ansvar for lønområdet og samtidig brænder for at få personaleledelse.

Som person evner du at få dit team med på forandringer, tænker i optimeringsmuligheder og ser muligheder fremfor begrænsninger. Du trives endvidere i kompleksitet, hvor en sikker stabil daglig drift balanceres med fremadrettet udvikling. Derudover er du datakyndig og er vant til at arbejde i lønsystemer. Endelig behersker du dansk og engelsk i skrift og tale. 

Send dit cv
Rekrutteringsprocessen varetages af People Executive, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment and Research Consultant Amalie Riisgaard Madsen på tlf. +45 3028 4082 eller Senior Recruitment and Research Consultant Trine Larsen på tlf. +45 2815 5806. Send dit cv via linket HER. Vi behandler ansøgninger løbende, og alle henvendelser behandles fortroligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.