Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pedel til Socialpædagogisk Center


Om Jobbet

Socialpædagogisk Center består af boliger, aktivitets- og kompetencetilbud og en række udkørende funktioner, der på forskellige vis yder socialpædagogisk støtte til borgere med enten udviklingshæmning eller psykosociale vanskeligheder.

Du skal overtage jobbet efter vores nuværende pedel, som går på pension til maj. og stå for tilsyn, service og daglig drift af de tekniske og bygningsmæssige forhold i organisationens ejendomme. Dine opgaver handler altovervejende om service og vedligeholdelse af 4 ejendomme med i alt 67 boliger, syn af lejemål og tilsyn med de tekniske anlæg (varme, ventilation og brandalarmering m.v.). Herudover får du et overordnet ansvar for almindelige vedligeholdelse og service af organisationens 5 biler.

Du vil indgå i pedelteamet i Socialpædagogisk Center, som udover dig, består af to kolleger, der begge arbejder tre dage om ugen. Pedelteamet har en base med kontor og lille værksted på Rønnebærvej 19 i Holte.

Boligerne administreres af Boligkontoret Danmark, hvor du vil få en kontaktperson, der giver dig direkte adgang til sparring og dialog omkring arbejdsopgaverne. Det vil ligeledes være gennem Boligkontoret Danmark, at der rekvireres håndværkere, oprettes rekvisitioner, udarbejdes ind- og udflytningsrapporter mv. Herudover skal du løse dine arbejdsopgaver i tæt dialog og samarbejde med borgerne og med de socialpædagogiske medarbejdere i alle vores tilbud.

Din profil

Du er en pedel med gode og alsidige håndværksmæssige evner eller en håndværksmæssig baggrund. Du har overblik og evne til løbende at koordinere og prioritere i arbejdsopgaverne.

Du har gode IT kundskaber og flair for de tekniske sider af arbejdet. Du er rummelig og tålmodig og rigtig god til at møde mennesker og være i dialog med dem, uanset, at de ikke alle er helt som dig.

Du kan stille egen bil til rådighed i arbejdet og her afregnes med statens takster for kørsel.

Derfor skal du vælge os

Du får en spændende arbejdsplads med meget alsidige og mangfoldige arbejdsopgaver. Du får en hverdag, hvor du møder mange forskellige borgere med forskellige behov, og hvor dine kolleger spænder vidt fra maler og tømrer til ergoterapeut og socialpædagog.

Der er planlagt en grundig overdragelse fra vores afgående pedel.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er på 32 timer pr. uge og med start den 1. april 2018.

Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag- torsdag fra kl. 8.00–15.00 og fredag fra kl. 8.00–12.00. Det kan blive aktuelt med 2-4 aftenmøder i løbet af året.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst, afhængig af din faglige baggrund og erfaring.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Vedhæft venligst relevante uddannelsesbeviser.

Samtaler: Holdes onsdag den 21. februar 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her