Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pedel ved Frivillighusene og Folkesundhed i Aarhus


Om jobbet
Frivillighusene består af 4 aktivitets-, kultur- og frivillighuse, stillet til rådighed af Aarhus Kommune.

De fire Frivillighuse er meget forskellige i deres tilbud, og spænder lige fra maskinværksted til kulturhus. Husene benyttes af klubber, foreninger og enkeltpersoner på tværs af generationer, og bruges ligeledes til åbne aktiviteter, det være sig arrangementer med foredrag, musik og events af forskellig karakter.

Det er vores ønske, at brugerne af stederne, bidrager aktivt til husene fællesskaber og udvikling.

Frivillighusene fremmer mangfoldigheden og tolerancen, og anerkender frivilliglivets betydning for livsglæde og ensomhedsforebyggelse.

Frivillighusene er drevet af medarbejdere og leder, i tæt samarbejde med bestyrelserne og med så stor involvering af husenes frivillige og brugere som muligt.

Eftermiddags – og aftenarbejde kan forekomme i mindre omfang i kraft af samarbejdet med hele Frivilligområdet.

Du kan se mere i den generelle stillingsbeskrivelse for teknisk servicemedarbejder her:
http://www.sundhedogomsorg.dk/~/media/Dokumenter/Sundhed-og-Omsorg/Strategi-og-udvikling-HR/Stillinger/Stillinger-og-funktioner/Funktionsbeskrivelser/Teknisk-servicemedarbejder-med-koordinerende-funktioner.pdf


Din profil
Vi søger lige nu en dygtig pedel, med en håndværksmæssig baggrund, eller erfaring fra lignende job, som kan indgå i et tæt samarbejde med vores serviceteam, om frivillighusenes daglige vedligehold. Du skal kunne arbejde struktureret og selvstændigt på mange områder i forbindelse med vedligehold og udvikling af Frivillighusenes bygninger.
· Du kan lide at være det centrale omdrejningspunkt i en travl hverdag, hvor vi arbejder på tværs af grænser.
· Kan lide at arbejde med mange forskellige mennesker og opgaver på en dag.
· Har gode planlægnings- og koordineringsevner.
· Kan koordinere team-indsatser.
· Kan løse håndværksmæssige opgaver og kan bestille og kvalitetssikre eksterne håndværkere.
· Møder hver dag til tiden og vil være en god rollemodel med lyst til at lave opgaver og
  samarbejde med mange forskellige mennesker.
· Er fleksibel og gerne indgår i andre opgaver, når det behøves.
· Har gyldigt kørekort.
· Kan arbejde selvstændigt og være en del af et team, som brænder for at få aktiviteter til at
  blomstre.

Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:
· En håndværksmæssig baggrund, og kan operere uden for dit eget håndværksområde.
· Har overblik og kan strukturere arbejdsopgaver.
· Har blik for detaljen.
· Er klar til mange forskelligartede opgaver i løbet af en travl hverdag.
· Kan lide at arbejde i et miljø med rigtig mange mennesker omkring dig.
· Gode samarbejdsevner på tværs af vores medarbejdergrupper og i tæt samarbejde med
  frivillige og husenes brugere.


Derfor skal du vælge os
Hos os bliver du en del af Frivillighusene med et stort netværk i Aarhus. Du vil få rig mulighed for faglig udfordring og personlig udvikling. Du kommer til at prøve kræfter med mange og varierende opgaver, have stor indflydelse på eget arbejde og på, hvordan opgaverne skal løses. Du bliver involveret i Frivillighusenes vedligehold og udvikling i et inspirerende samarbejde med et spændende frivilligmiljø.


Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes tiltrådt 01.04.2018

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.


Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Vibeke Hjorth Kühnel, Administrativ medarbejder på 4185 6222 eller kvih@aarhus.dk


Ansøgning
Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Ansøgningsfristen er 16.02.2018

Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 27.02.2018

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.


Om os
Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.

Hvis du vil vide mere om Sundhed og Omsorg, opfordrer vi dig til at gennemgå online mini-kurset Velkommen Ombord på Aarhus Kommunes Kursusportal. Kurset er lavet til nye medarbejdere og præsenterer dig for vores organisation, strategi og centrale temaer. Bliver du inviteret til samtale, forventer vi, at du som en del af din forberedelse har gennemført kurset.  Kurset tager cirka en halv time. For at kunne tilmelde dig og gennemgå kurset skal du oprette dig som bruger af Kursusportalen med dit cpr-nummer. Du finder Kursusportalen https://aak.plan2learn.dk/ ;

Hvis du har problemer med at oprette dig, kan du hente hjælp i vejledningen http://www.sundhedogomsorg.dk/~/media/Subsites/Sundhed-og-Omsorg/Dokumenter/Vaerktoejer/Kursusportalen/Opret-dig-som-ny-bruger-paa-Kursusportalen---Borgeradgang.pdf ;

Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.




Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her