Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pedelstilling på Laursens Realskole

Pedelstilling

Laursens Realskole mangler dig, hvis du er interesseret i at arbejde på en spændende arbejdsplads med masser af variation i arbejdet.

Stillingen er en fast stilling på fuld tid og er til besættelse 1. august 2019.

Den ledige stilling er som hovedpedel på skolen. I skolens pedelfunktion er ansat yderligere 2 pedeller på henholdsvis 37 og 15 timer. Der er desuden tilknyttet en rengøringsassistent og et rengøringsfirma med to rengøringsassistenter på skolen. Koordineringen af disse arbejdsfunktioner varetages af denne pedelstilling.

Livet på skolen er en grydefuld af ombygninger, skovskole, reparationer, værkstedsfag, indkøb, nybygninger, musicals, kørsel, fodboldkampe, varmeanlæg, eksamener, eksperimenter, møder og alt muligt der imellem.

Skolens elever og deres undervisning er omdrejningspunktet for alle ansatte og for vores jobs. Vi er her for at give børnene og de unge de bedste forudsætninger for at trives og for at lære.

Rum og plads har vi til gengæld ikke meget af, så de fysiske rammer stiller store krav til vores fleksibilitet og opfindsomhed, og vi synes, at næsten alt kan lade sig gøre.

Der er nogle kvalifikationer til stillingen, som er vigtige for os.

  • Vi forventer, at du kan lide børn og unge mennesker og ved, hvordan du bedst kommunikerer og samarbejder med de mange forskellige børn og voksne, der er på skolen.
  • Vi regner med, at du har en håndværksmæssig baggrund eller erfaring fra noget tilsvarende.
  • Vi regner også med, at du har erfaring med at tilrettelægge arbejde eller projekter med andre.
  • Det vil også være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med børn eller unge.
  • Det er nødvendigt, at du har computerkendskab på brugerniveau.
  • En god portion humor og selvironi luner jo også altid. 

Laursens Realskole har 470 elever med et spor fra børnehaveklasse til 5. klasse, to spor i 6. og 7. klasse, tre spor i 8. og 9. klasse og seks 10. klasser med 18 elever i de mindste klasser stigende til 24 elever i 10 klasse og 50 ansatte.

Du kan få mere at vide om os på www.laureal.dk eller ved at ringe på tlf. 86 18 62 00. Her kan vi også fortælle mere om stillingerne, og du kan eventuelt aftale et besøg på skolen.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Danmarks Privatskoleforening og Fagligt Fælles Forbund (3F).

Ansøgning mrk. Pedelstilling fremsendes på mail til skolen senest onsdag den 24. maj 2019 kl. 12.00 på Job@laureal.dk. Mailen skal indeholde alle bilag samlet i én pdf-fil.

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag d. 6. juni.

Kontakt skoleleder Troels Kirkeskov Jensen, pædagogisk leder Lisbeth Hjorth Findsen eller administrativ leder Flemming Hansen.

Laursens Realskole Hjelmensgade 12 8000 Århus C Tlf: 86 18 62 00 LaursensRealskole@laureal.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012382Phoenix-21aa94b312019-04-26T00:00:00Pedelstilling på Laursens Realskole

Pedelstilling

Laursens Realskole mangler dig, hvis du er interesseret i at arbejde på en spændende arbejdsplads med masser af variation i arbejdet.

Stillingen er en fast stilling på fuld tid og er til besættelse 1. august 2019.

Den ledige stilling er som hovedpedel på skolen. I skolens pedelfunktion er ansat yderligere 2 pedeller på henholdsvis 37 og 15 timer. Der er desuden tilknyttet en rengøringsassistent og et rengøringsfirma med to rengøringsassistenter på skolen. Koordineringen af disse arbejdsfunktioner varetages af denne pedelstilling.

Livet på skolen er en grydefuld af ombygninger, skovskole, reparationer, værkstedsfag, indkøb, nybygninger, musicals, kørsel, fodboldkampe, varmeanlæg, eksamener, eksperimenter, møder og alt muligt der imellem.

Skolens elever og deres undervisning er omdrejningspunktet for alle ansatte og for vores jobs. Vi er her for at give børnene og de unge de bedste forudsætninger for at trives og for at lære.

Rum og plads har vi til gengæld ikke meget af, så de fysiske rammer stiller store krav til vores fleksibilitet og opfindsomhed, og vi synes, at næsten alt kan lade sig gøre.

Der er nogle kvalifikationer til stillingen, som er vigtige for os.

  • Vi forventer, at du kan lide børn og unge mennesker og ved, hvordan du bedst kommunikerer og samarbejder med de mange forskellige børn og voksne, der er på skolen.
  • Vi regner med, at du har en håndværksmæssig baggrund eller erfaring fra noget tilsvarende.
  • Vi regner også med, at du har erfaring med at tilrettelægge arbejde eller projekter med andre.
  • Det vil også være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med børn eller unge.
  • Det er nødvendigt, at du har computerkendskab på brugerniveau.
  • En god portion humor og selvironi luner jo også altid. 

Laursens Realskole har 470 elever med et spor fra børnehaveklasse til 5. klasse, to spor i 6. og 7. klasse, tre spor i 8. og 9. klasse og seks 10. klasser med 18 elever i de mindste klasser stigende til 24 elever i 10 klasse og 50 ansatte.

Du kan få mere at vide om os på www.laureal.dk eller ved at ringe på tlf. 86 18 62 00. Her kan vi også fortælle mere om stillingerne, og du kan eventuelt aftale et besøg på skolen.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Danmarks Privatskoleforening og Fagligt Fælles Forbund (3F).

Ansøgning mrk. Pedelstilling fremsendes på mail til skolen senest onsdag den 24. maj 2019 kl. 12.00 på Job@laureal.dk. Mailen skal indeholde alle bilag samlet i én pdf-fil.

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag d. 6. juni.

Kontakt skoleleder Troels Kirkeskov Jensen, pædagogisk leder Lisbeth Hjorth Findsen eller administrativ leder Flemming Hansen.

Laursens Realskole Hjelmensgade 12 8000 Århus C Tlf: 86 18 62 00 LaursensRealskole@laureal.dk

 

2019-05-25T00:52:07.030 Pedelstilling Laursens Realskole mangler dig, hvis du er interesseret i at arbejde på en spændende arbejdsplads med masser af variation i arbejdet. Stillingen er en fast stilling på fuld tid og er til besættelse 1. august 2019. Den ledige stilling er som hovedpedel på skolen. I skolens pedelfunktion er ansat yderligere 2 pedeller på henholdsvis 37 og 15 timer. Der er desuden tilknyttet en rengøringsassistent og et rengøringsfirma med to rengøringsassistenter på skolen. Koordineringen af disse arbejdsfunktioner varetages af denne pedelstilling. Livet på skolen er en grydefuld af ombygninger, skovskole, reparationer, værkstedsfag, indkøb, nybygninger, musicals, kørsel, fodboldkampe, varmeanlæg, eksamener, eksperimenter, møder og alt muligt der imellem. Skolens elever og deres undervisning er omdrejningspunktet for alle ansatte og for vores jobs. Vi er her for at give børnene og de unge de bedste forudsætninger for at trives og for at lære. Rum og plads har vi til gengæld ikke meget af, så de fysiske rammer stiller store krav til vores fleksibilitet og opfindsomhed, og vi synes, at næsten alt kan lade sig gøre. Der er nogle kvalifikationer til stillingen, som er vigtige for os. Vi forventer, at du kan lide børn og unge mennesker og ved, hvordan du bedst kommunikerer og samarbejder med de mange forskellige børn og voksne, der er på skolen. Vi regner med, at du har en håndværksmæssig baggrund eller erfaring fra noget tilsvarende. Vi regner også med, at du har erfaring med at tilrettelægge arbejde eller projekter med andre. Det vil også være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med børn eller unge. Det er nødvendigt, at du har computerkendskab på brugerniveau. En god portion humor og selvironi luner jo også altid. Laursens Realskole har 470 elever med et spor fra børnehaveklasse til 5. klasse, to spor i 6. og 7. klasse, tre spor i 8. og 9. klasse og seks 10. klasser med 18 elever i de mindste klasser stigende til 24 elever i 10 klasse og 50 ansatte. Du kan få mere at vide om os på www.laureal.dk eller ved at ringe på tlf. 86 18 62 00. Her kan vi også fortælle mere om stillingerne, og du kan eventuelt aftale et besøg på skolen. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Danmarks Privatskoleforening og Fagligt Fælles Forbund (3F). Ansøgning mrk. Pedelstilling fremsendes på mail til skolen senest onsdag den 24. maj 2019 kl. 12.00 på Job@laureal.dk. Mailen skal indeholde alle bilag samlet i n pdf-fil. Ansættelsessamtaler afholdes torsdag d. 6. juni. Kontakt skoleleder Troels Kirkeskov Jensen, pædagogisk leder Lisbeth Hjorth Findsen eller administrativ leder Flemming Hansen. Laursens Realskole Hjelmensgade 12 8000 Århus C Tlf: 86 18 62 00 LaursensRealskole@laureal.dk11jobnet21aa94b3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3514440LAURSENS REALSKOLE11Hjelmensgade 128000Aarhus CDKDanmark0
job@laureal.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750095JobNet4979582497958210026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21aa94b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=21aa94b3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21aa94b3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21aa94b3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/7.jpgSom Pedel hos LAURSENS REALSKOLE bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12009921Dansk3Læse/ tale914114Pedel7Håndværk & service361575907Troels Kirkeskov Jensenjob@laureal.dkDKDanmarkDKDanmark330070016En fagligt velfunderet pedel med byggeteknisk eller håndværksmæssig baggrund til MarselisborgCentretBasic Vi søger en erfaren medarbejder med byggeteknisk eller håndværksmæssig baggrund. Vores kommende kollega vil indgå i et mindre team af medarbejdere, der udfører alle former for servicering, vedligeholdelse og reparationer af bygningsmæssige installationer, samt planlagte og ad-hoc opståede service- og pedelfunktioner primært i kontor-, møde-, trænings- og bassinfaciliteter. Vi forventer, at du er i stand til, sammen med øvrige kollegaer i afdelingen, at sikre en hurtig og fagligt velkvalificeret opgavevaretagelse kan udføre vedligehold og kvalitetssikring på udstyr og installationer har et højt fagligt niveau med interesse for fortsat faglig og personlig udvikling, ikke kun indenfor det faglige felt, som er dit udgangspunkt og ståsted er fleksibel i din opgavevaretagelse er serviceorienteret og imødekommende overfor de service-, vedligeholdelses- og reparationsopgaver, der måtte blive efterspurgt er en habil pc-bruger har gode samarbejdsevner, både i forhold til kolleger, gæster og medarbejdere på området Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende arbejdsplads, som lægger vægt på åbenhed og medbestemmelse i forhold til varetagelsen af opgaver et arbejdsmiljø, der er præget af respekt for den enkelte medarbejders indsats og kompetence som det vigtigste bidrag for afdelingens og centrets videre udvikling daglig kontakt med mange forskellige mennesker og sammenspil mellem medarbejdere en travl og spændende hverdag i en afdeling med konstant udvikling og stigende krav til udvikling af metoder til kvalitetssikring og dokumentation Løn- og ansættelse efter gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, primært placeret på ugens fem hverdage i tidsrummet kl.07.00 til 15.00. Der må forventes enkelte akutopkald uden for normal arbejdstid. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til områdechef Jan Sau Johansen på jan.johansen@stab.rm.dk eller 2628 8955 eller håndværker Palle Holst Andersen på 2429 9965. Ansøgningsfrist den 21. august 2019. Samtaler gennemføres i uge 35 36, 2019.Ansættelse snarest muligt. Se i øvrigt: www.marselisborgcentret.dk.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en erfaren medarbejder med byggeteknisk eller håndværksmæssig baggrund.
 
Vores kommende kollega vil indgå i et mindre team af medarbejdere, der udfører alle former for servicering, vedligeholdelse og reparationer af bygningsmæssige installationer, samt planlagte og ad-hoc opståede service- og pedelfunktioner primært i kontor-, møde-, trænings- og bassinfaciliteter.
 
Vi forventer, at du
  • er i stand til, sammen med øvrige kollegaer i afdelingen, at sikre en hurtig og fagligt velkvalificeret opgavevaretagelse
  • kan udføre vedligehold og kvalitetssikring på udstyr og installationer
  • har et højt fagligt niveau med interesse for fortsat faglig og personlig udvikling, ikke kun indenfor det faglige felt, som er dit udgangspunkt og ståsted
  • er fleksibel i din opgavevaretagelse
  • er serviceorienteret og imødekommende overfor de service-, vedligeholdelses- og reparationsopgaver, der måtte blive efterspurgt
  • er en habil pc-bruger
  • har gode samarbejdsevner, både i forhold til kolleger, gæster og medarbejdere på området
 
Vi kan tilbyde
  • en spændende og udfordrende arbejdsplads, som lægger vægt på åbenhed og medbestemmelse i forhold til varetagelsen af opgaver
  • et arbejdsmiljø, der er præget af respekt for den enkelte medarbejders indsats og kompetence som det vigtigste bidrag for afdelingens og centrets videre udvikling
  • daglig kontakt med mange forskellige mennesker og sammenspil mellem medarbejdere
  • en travl og spændende hverdag i en afdeling med konstant udvikling og stigende krav til udvikling af metoder til kvalitetssikring og dokumentation
 
Løn- og ansættelse efter gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, primært placeret på ugens fem hverdage i tidsrummet kl.07.00 til 15.00. Der må forventes enkelte akutopkald uden for normal arbejdstid.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til områdechef Jan Sau Johansen på jan.johansen@stab.rm.dk eller 2628 8955 eller håndværker Palle Holst Andersen på 2429 9965.
 
Ansøgningsfrist den 21. august 2019. Samtaler gennemføres i uge 35/36, 2019.
Ansættelse snarest muligt.
 
Se i øvrigt: www.marselisborgcentret.dk.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/4cad9302_logo.gifMarselisborgCentretAarhus C2019-08-08T11:00:48.5072019-08-21T00:00:00
330071881PedelRobot Teknisk ServicemedarbejderSolbakken er en selvejende institution, med et kristent grundlag. Vi giver mulighed for en alderdom med god, professionel og kærlig pleje og omsorg, i overensstemmelse med de kristne værdier, som mange af beboerne er rundet af. Det er vigtigt for os, at du forholder dig til vores værdigrundlag i din ansøgning.Vi brænder for at gøre en forskel for de ældre, og ønsker kolleger, der vil gå ind i arbejdet med samme ildhu. Drømmer du om at bruge din egen faglighed til at få andre til at lykkedes, så er Solbakken stedet for dig.Du vil blive en del af et hold dygtige og engagerede medarbejdere, hvor du tager ansvar for den teknisk drift og vedligehold. Du varetager størstedelen drift- og vedligehold selv i samarbejde med deltidsansat kollega. Til særlige opgaver får du ekstern hjælp.Plejecentret Solbakken er en selvejende institution startet af Adventistkirken. Vi har 31 plejecenterboliger og 11 ældreboliger med kald. Vi har eget produktionskøkken og tilbereder overvejende vegetarisk kost. Vi lægger stor vægt på den individuelle omsorg, og søger at give beboerne mulighed for at leve deres eget liv i et nært, familiært miljø.Vor pleje tager udgangspunkt i, og med respekt for, den enkelte beboers fysiske, psykiske, sociale og åndelige behov.Vi lægger vægt på, at duvil arbejde i overensstemmelse med vores kristne værdigrundlaghar hænderne skruer rigtigt på og kan udføre praktiske håndværksmæssige opgaver.har overblik og kan planlægge din dagvægter kvalitet og samarbejde højtkan lide en travl hverdag med mange bolde i luftenhar et godt humørønsker at gøre en forskel for beboerne og de pårørendegerne vil udvikle dig fagligt og personligthar gode samarbejds- og kommunikationsevnerer fleksibel, stabil og robust.Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning og gerne CV så hurtigt som muligt. Vi checker løbende ansøgninger og ansætter når vi har fundet den rette medarbejder.AnsættelsesforholdDet er en fuldtidsstilling.TiltrædelseSnarest muligtAnsøgningsfrist25-08-2019 23:59Virksomhedens oplysningerPlejecenter SolbakkenKontaktpersonClaus MesterTeknisk Servicemedarbejder

Solbakken er en selvejende institution, med et kristent grundlag. Vi giver mulighed for en alderdom med god, professionel og kærlig pleje og omsorg, i overensstemmelse med de kristne værdier, som mange af beboerne er rundet af. Det er vigtigt for os, at du forholder dig til vores værdigrundlag i din ansøgning.

Vi brænder for at gøre en forskel for de ældre, og ønsker kolleger, der vil gå ind i arbejdet med samme ildhu. Drømmer du om at bruge din egen faglighed til at få andre til at lykkedes, så er Solbakken stedet for dig.

Du vil blive en del af et hold dygtige og engagerede medarbejdere, hvor du tager ansvar for den teknisk drift og vedligehold. Du varetager størstedelen drift- og vedligehold selv i samarbejde med deltidsansat kollega. Til særlige opgaver får du ekstern hjælp.

Plejecentret Solbakken er en selvejende institution startet af Adventistkirken. Vi har 31 plejecenterboliger og 11 ældreboliger med kald. Vi har eget produktionskøkken og tilbereder overvejende vegetarisk kost. Vi lægger stor vægt på den individuelle omsorg, og søger at give beboerne mulighed for at leve deres eget liv i et nært, familiært miljø.

Vor pleje tager udgangspunkt i, og med respekt for, den enkelte beboers fysiske, psykiske, sociale og åndelige behov.

Vi lægger vægt på, at du
  • vil arbejde i overensstemmelse med vores kristne værdigrundlag
  • har hænderne skruer rigtigt på og kan udføre praktiske håndværksmæssige opgaver.
  • har overblik og kan planlægge din dag
  • vægter kvalitet og samarbejde højt
  • kan lide en travl hverdag med mange bolde i luften
  • har et godt humør
  • ønsker at gøre en forskel for beboerne og de pårørende
  • gerne vil udvikle dig fagligt og personligt
  • har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • er fleksibel, stabil og robust.

Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning og gerne CV så hurtigt som muligt. Vi checker løbende ansøgninger og ansætter når vi har fundet den rette medarbejder.

Ansættelsesforhold
Det er en fuldtidsstilling.

Tiltrædelse
Snarest muligt

Ansøgningsfrist
25-08-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Plejecenter Solbakken

Kontaktperson
Claus Mester

 

Plejecentret SolbakkenRanders NV2019-08-13T00:00:002019-08-25T00:00:00
330067742Driftsleder til KollegiumRobot Driftsleder til kollegium Teknisk Kollegium i Horsens søger en driftsleder med teknisk og håndværksmæssig snilde, og med lyst til at omgås unge mennesker. Teknisk Kollegium er en selvejende institution som er grundlagt i 1961. Vi råder over 212 kollegieværelser og 88 kollegielejligheder fordelt på syv blokke, dertil kommer fællesarealer både inde og ude. Alle faciliteter er løbende vedligeholdt, og står i fin stand. Vores team af medarbejdere står for alt almindeligt vedligehold og oprydning i og omkring værelsesblokkene. Det er vigtigt for os, at Kollegiet fremstår pænt og ordentligt. Vi forventer af dig: En håndværksmæssig uddannelse gerne tømrer Har lyst til at arbejde med unge mennesker og har en vis tålmodighed Taler og skriver Engelsk på forståeligt niveau Du vil skulle: Stå for ledelsen af kollegiet, heriblandt tilrettelæggelse af de daglige opgaver Foretage den almindelige vedligehold ude og inde, i samarbejde med den øvrige pedel Koordinere med eksterne håndværkere, samt følge op på aftalerne Øvrige arbejdsopgaver tilrettelægges ud fra dine ideer og kompetencer. Lønnen aftales individuel Ansættelsen forventes at starte d. 1. december 2019 Ansøgning og CV mærket Driftsleder sendes til kontor@tekniskkollegium.dk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte bestyrelsesmedlem Finn Gade Knudsen, på telefon 2479 9625 eller den nuværende ledende pedel Egon Jensen på 2145 8316 Vi kalder løbende kandidater til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet

Driftsleder til kollegium

Teknisk Kollegium i Horsens søger en driftsleder med teknisk og håndværksmæssig snilde, og med lyst til at omgås unge mennesker.

Teknisk Kollegium er en selvejende institution som er grundlagt i 1961. Vi råder over 212 kollegieværelser og 88 kollegielejligheder fordelt på syv blokke, dertil kommer fællesarealer både inde og ude. Alle faciliteter er løbende vedligeholdt, og står i fin stand. Vores team af medarbejdere står for alt almindeligt vedligehold og oprydning i og omkring værelsesblokkene. Det er vigtigt for os, at Kollegiet fremstår pænt og ordentligt.

Vi forventer af dig:

  • En håndværksmæssig uddannelse gerne tømrer
  • Har lyst til at arbejde med unge mennesker og har en vis tålmodighed
  • Taler og skriver Engelsk på forståeligt niveau

Du vil skulle:

  • Stå for ledelsen af kollegiet, heriblandt tilrettelæggelse af de daglige opgaver
  • Foretage den almindelige vedligehold ude og inde, i samarbejde med den øvrige pedel
  • Koordinere med eksterne håndværkere, samt følge op på aftalerne

Øvrige arbejdsopgaver tilrettelægges ud fra dine ideer og kompetencer.

Lønnen aftales individuel

Ansættelsen forventes at starte d. 1. december 2019

Ansøgning og CV mærket "Driftsleder" sendes til kontor@tekniskkollegium.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte bestyrelsesmedlem Finn Gade Knudsen, på telefon 2479 9625 eller den nuværende ledende pedel Egon Jensen på 2145 8316

 

Vi kalder løbende kandidater til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet

Teknisk Kollegium i HorsensHorsens2019-08-04T00:00:002019-09-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

En fagligt velfunderet pedel med byggeteknisk eller håndværksmæssig baggrund til MarselisborgCentret

MarselisborgCentret

Aarhus C
Vi søger en erfaren medarbejder med byggeteknisk eller håndværksmæssig baggrund. Vores kommende kollega vil indgå i et mindre team af medarbejdere, der udfører alle former for servicering, vedligeholdelse og reparationer af bygningsmæssige installat...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Pedel

Plejecentret Solbakken

Randers NV
Teknisk ServicemedarbejderSolbakken er en selvejende institution, med et kristent grundlag. Vi giver mulighed for en alderdom med god, professionel og kærlig pleje og omsorg, i overensstemmelse med de kristne værdier, som mange af beboerne er rundet...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Driftsleder til Kollegium

Teknisk Kollegium i Horsens

Horsens
Driftsleder til kollegium Teknisk Kollegium i Horsens søger en driftsleder med teknisk og håndværksmæssig snilde, og med lyst til at omgås unge mennesker. Teknisk Kollegium er en selvejende institution som er grundlagt i 1961. Vi råder over 212 koll...
Indrykket:4. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019