Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus Aarhus

Om stillingen:
Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.

Om Psykiatriens Hus:
Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.

I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caféområde, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.

I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.

Om jobbet:
Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.
Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.

Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.
Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol.  

Caféområdet er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen.  

Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.

Som Peer-medarbejder er du med til at:

  • Skabe håb og optimisme hos borgerne
  • Styrke recoveryorientering i organisationerne
  • Styrke borger i at beskrive sin situation
  • Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb
Stilling vil bestå af både dag/aften og weekend arbejde.

Din profil:

Vi forventer at du:
  • Har Peer-uddannelsen
  • Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation
  • Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer
  • Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op – med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere
  • Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere
  • Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet
  • Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod.
  • Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis/Åben Dialog

Derfor skal du vælge os:

Vi kan tilbyde:
  • En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom
  • En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet
  • Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces
  • Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet
  • Fælles introduktionsforløb og supervision
  • Sikkert og tryg arbejdsmiljø
  • Åben dialog tilgang som fælles mindset
  • Deeskalerende / low arousel kurser
Ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Har du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske /regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dk

Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.
Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen ”Søg job”, ”Søg stillingen” eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.

Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.
Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.

Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330038439Phoenix-7143fc5d12019-06-06T10:00:47.667Peer-medarbejder til Psykiatriens Hus AarhusOm stillingen:
Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.

Om Psykiatriens Hus:
Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.

I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caféområde, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.

I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.

Om jobbet:
Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.
Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.

Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.
Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol.  

Caféområdet er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen.  

Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.

Som Peer-medarbejder er du med til at:
  • Skabe håb og optimisme hos borgerne
  • Styrke recoveryorientering i organisationerne
  • Styrke borger i at beskrive sin situation
  • Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb
Stilling vil bestå af både dag/aften og weekend arbejde.

Din profil:

Vi forventer at du:
  • Har Peer-uddannelsen
  • Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation
  • Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer
  • Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op – med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere
  • Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere
  • Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet
  • Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod.
  • Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis/Åben Dialog

Derfor skal du vælge os:

Vi kan tilbyde:
  • En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom
  • En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet
  • Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces
  • Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet
  • Fælles introduktionsforløb og supervision
  • Sikkert og tryg arbejdsmiljø
  • Åben dialog tilgang som fælles mindset
  • Deeskalerende / low arousel kurser
Ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Mere information
Har du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske /regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dk

Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.
Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen ”Søg job”, ”Søg stillingen” eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.

Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.
Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.

Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

2019-06-21T06:59:42.703 Om stillingen:Den regionale del i Psykiatriens Hus Aarhus søger endnu en peer-medarbejder til personalegruppen. Stillingen er 25-30 timer om ugen. Den regionale del af Psykiatriens Hus hører til under Afdeling for Depression og Angst, AUH Psykiatrien.Om Psykiatriens Hus:Psykiatriens Hus Aarhus ligger i bygninger ved Marselisborg Centret. Vi er åbnet i løbet af vinter og forår 2019. Psykiatriens Hus er et kommunalt og regionalt samarbejde.I huset er Socialvagten, Recoveryskolen, Collabrative Care, samt nye tiltag som Åben Fleksibel Rådgivning, hjemmebehandlingsteam, overnatningspladser, caf område, aktivitetsgrupper, Åben Dialog netværksmøder mm. På sigt vil der også komme frivillige i huset.I huset har Aarhus Kommune og Region Midtjylland tilsammen 16 overnatningspladser. Åben Dialog bruges til afholdelse af Netværksmøder og bruges også som dialogisk praksis, hvor blandt andet nysgerrighed på hinandens perspektiver er en central del.Om jobbet:Jobbet som peer-medarbejder i Psykiatriens Hus er afvekslende og indeholder forskellige arbejdsopgaver.Peer-støtten kan spænde fra uformelle samtaler til strukturerede forløb. En del af jobbet, er at være i området ved overnatningspladserne. Her er samtaler og aktiviteter, der giver mening for borgerne, der overnatter, en del af dit arbejde.Kollagerne er blandt andre ergoterapeuter, fysioterapeuter, sygeplejersker, sosu-assistenter, læge, psykologer, andre peer-medarbejdere og socialrådgivere.Som peer-medarbejder kan du også sammen med kollegaer opstarte og afholde diverse aktivitetsgrupper fx Krop og Afspænding, Kreativt Værksted ol. Caf området er indrettet så det er hyggeligt og indbydende med et mix af nye og gamle ting, med plads til at få en snak om det der fylder lige nu og her. Her vil peer-medarbejdere fra Psykiatriens Hus også være til stede, så mennesker, der kommer til huset bliver budt velkommen. Arbejdet kan også være at være med i den ambulante hjemmebehandling, hvor du fx sammen med en sygeplejeske besøger en borger i eget hjem eller har samtaler i Psykiatriens Hus. Her er peer-medarbejderens fokus: recovery, give mulighed for sparring og spejling i forhold til identitet, sygdom, symptomer, hverdagen og rutiner, relationer eller hvad der ellers fylder.Som Peer-medarbejder er du med til at: Skabe håb og optimisme hos borgerne Styrke recoveryorientering i organisationerne Styrke borger i at beskrive sin situation Styrke borgernes handlekraft og indflydelse på eget behandlingsforløb Stilling vil bestå af både dag aften og weekend arbejde.Din profil:Vi forventer at du: Har Peer-uddannelsen Er kommet langt i din egen recovery og interesserer dig for at hjælpe andre, der befinder sig i en psykisk sårbar situation Har lyst til at bruge din erfaringskompetence og dine levede erfaringer Er aktiv deltagende i forhold til, at være medskaber at de værdier og den kultur vi sammen skal bygge op med borgeren i centrum og aktiv inddragelse af pårørende, netværket samt øvrige relevante samarbejdspartnere Har interesse i at lave meningsfyldte aktiviteter sammen med borgere Kan arbejde selvstændigt og indgår i fællesskabet Besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner Er fleksibel, har en positiv indstilling i hverdagen, udviser engagement, nærvær og gå-på-mod. Har lyst til at arbejde med dialogisk praksis Åben Dialog Derfor skal du vælge os:Vi kan tilbyde: En spændende nyetableret arbejdsplads med mulighed for at præge udviklingen af den nære psykiatri frem mod en moderne og nytænkende indsats til mennesker med psykisk sårbarhed og psykisk sygdom En arbejdsplads hvor inddragelse af patient- og pårørende er omdrejningspunktet Engagerede og ambitiøse samarbejdspartnere fra region og kommune, der har en fælles interesse i at understøtte borgernes recoveryproces Gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, medbestemmelse og fleksibilitet Fælles introduktionsforløb og supervision Sikkert og tryg arbejdsmiljø Åben dialog tilgang som fælles mindset Deeskalerende low arousel kurser AnsættelsesvilkårLøn i henhold til gældende overenskomst.Mere informationHar du brug for mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sygeplejerske regional leder af Psykiatriens Hus Tanja Prlac Jessen på 30704204 eller tanjes@rm.dkAnsøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest den 20. juni 2019.Du sender ansøgningen ved at klikke på knappen Søg job , Søg stillingen eller lignende. Upload venligst ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter.Stillingen tiltrædes den. 1. august 2019 ellers snarest derefter.Samtale forventes afholdt 24. juni 2019.Du møder et ansættelsesudvalg med forskellige faggrupperepræsentanter fra Psykiatriens Hus og evt. brugerrepræsentanter.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix7143fc5d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3a95c5dd-fb5d-43f9-bb18-e240742253010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3542381ADA Psykiatriens Hus11P.P. Ørums Gade 118000Aarhus CDKDanmarkORS/7143fc5d_logo.gifORS/Small/7143fc5d_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent773771EmplyMinimum pakken - 35 dage20ce38e1-fda8-4340-b50f-b1be0199bf65_11361500006-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7143fc5dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7143fc5dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7143fc5d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7143fc5d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008011Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration10Sundhed362027894tanjjess@rm.dkDanmarkDanmark330047465Vil du være peer-medarbejder i vores Klinik for psykoser, 12-20 timer pr uge ?Basic Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale. For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgaver.I denne metode er der meget fokus på recovery, og her bruger vi både læger, sygeplejersker, psykologer, terapeuter og peer-medarbejdere m fl for at hjælpe patienterne bedst muligt.Om Klinik 1 og vores FACT-teamsVi varetager behandling af patienter med psykose-lidelser fra Aarhus og Samsø.Vi har 3 FACT-teams, som består af læger, sygeplejersker og psykologer.Du vil blive tilknyttet t af disse teams.Hver morgen mødes vi og taler om de patienter, som lige nu har mest behov for os og tilrettelægger behandlingen sammen. En del af arbejdet foregår som opsøgende behandling, hvor vi mødes med patienter hjemme eller andet sted, de foretrækker.Dine funktioner vil fx være: Deltagelse i patientsamtaler med sygeplejerske eller læge.Afholdelse af egne samtaler med patienter om fx mestring af deres situation.Bidrage til behandlingsopgaver bredt set.Deltage i behandlingskonferencer.Bidrage til recoveryproces ved at skabe håb og være rollemodel.Sparring med øvrige medarbejdere.Vi regner med, at du tidligere har været tilknyttet psykiatrien og at du interesserer dig for at hjælpe andre i psykisk sårbar situation. Du skal være tillidsvækkende, have god indsigt i og forståelse for andre og have gode samarbejdsevner.Vi vægter, at du har peer-uddannelsen, gerne har erfaringer fra lignende arbejdsopgaver og er tydelig i din kommunikation.Dit timetal vil afhænge af dine ønsker og teamets behov. Arbejdstiden vil ligge i vores åbningstid, som er fra kl 8 kl 16.Vi er en stor personalegruppe, der vil byde dig velkommen her hos os. Vi har overskud til nytænkning og vil være glade for dine bidrage til arbejdet med at hjælpe vores patienter til bedring.Vi er en personalegruppe der vægter godt arbejdsmiljø, høj faglighed, respektful omgang med hinanden og humor.Ønsker du yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til ledende sygeplejerske Bente Isager, tlf. 2056 5930.Henvendelse kan også ske til Klinik 1, 7847 1880.Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest d 16.08.19 og vi forventer at afholde samtaler i uge 35.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale.


For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgaver.

I denne metode er der meget fokus på recovery, og her bruger vi både læger, sygeplejersker, psykologer, terapeuter og peer-medarbejdere m fl for at hjælpe patienterne bedst muligt.



Om Klinik 1 og vores FACT-teams

Vi varetager behandling af patienter med psykose-lidelser fra Aarhus og Samsø.
Vi har 3 FACT-teams, som består af læger, sygeplejersker og psykologer.
Du vil blive tilknyttet ét af disse teams.
Hver morgen mødes vi og taler om de patienter, som lige nu har mest behov for os og tilrettelægger behandlingen sammen. En del af arbejdet foregår som opsøgende behandling, hvor vi mødes med patienter hjemme eller andet sted, de foretrækker.

Dine funktioner vil fx være:

Deltagelse i patientsamtaler med sygeplejerske eller læge.
Afholdelse af egne samtaler med patienter om fx mestring af deres situation.
Bidrage til behandlingsopgaver bredt set.
Deltage i behandlingskonferencer.
Bidrage til recoveryproces ved at skabe håb og være rollemodel.
Sparring med øvrige medarbejdere.


Vi regner med, at du tidligere har været tilknyttet psykiatrien og at du interesserer dig for at hjælpe andre i psykisk sårbar situation. Du skal være tillidsvækkende, have god indsigt i og forståelse for andre og have gode samarbejdsevner.
Vi vægter, at du har peer-uddannelsen, gerne har erfaringer fra lignende arbejdsopgaver og er tydelig i din kommunikation.

Dit timetal vil afhænge af dine ønsker og teamets behov. Arbejdstiden vil ligge i vores åbningstid, som er fra kl 8 – kl 16.

Vi er en stor personalegruppe, der vil byde dig velkommen her hos os. Vi har overskud til nytænkning og vil være glade for dine bidrage til arbejdet med at hjælpe vores patienter til bedring.
Vi er en personalegruppe der vægter godt arbejdsmiljø, høj faglighed, respektful omgang med hinanden og humor.

Ønsker du yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til ledende sygeplejerske Bente Isager, tlf. 2056 5930.
Henvendelse kan også ske til Klinik 1, 7847 1880.

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest d 16.08.19 og vi forventer at afholde samtaler i uge 35.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/a4024a35_logo.gifAFP Klinik for psykoserAarhus N2019-06-21T12:02:15.1132019-07-26T00:00:00
330027535Versatile employee wanted for construction workRobot Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus. You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer.

Skilled and versatile employee with experience in construction wanted.
You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. 
You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation/transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. 
Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus.
You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. 

During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer. 

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNETLangå2019-06-03T00:00:002019-07-12T00:00:00
330041472Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet KernenBasic Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud 104 og Beskyttet Beskæftigelse 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps. Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps. Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park. Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt Vi tilbyder: et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag et godt arbejdsklima og gode kollegaer et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe Vi forventer, at du: har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted pårørende med vægt på dialog Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18. Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019.
 
Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud § 104 og Beskyttet Beskæftigelse § 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps.
 
Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps.
 
Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park.
 
Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo/døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt 
 
Vi tilbyder:
  • et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag
  • et godt arbejdsklima og gode kollegaer
  • et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe
Vi forventer, at du:
  • har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen
  • er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen
  • har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis
  • er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne
  • kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov
  • har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar
  • er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale
  • er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted/pårørende med vægt på
  • dialog
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18.
 
Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.
 

ORS/Small/6ad1f2f7_logo.jpegKernen / A-husetKjellerup2019-06-12T12:00:55.8772019-06-26T00:00:00
330043550Administrativ medarbejder til vores reception i Kræftafdelingen, Aarhus UniversitetshospitalBasic Brænder du for at give vores patienter en god service i vores reception og har du brug for luftforandring i en begrænset periode? Så er det lige dig, vi mangler!Kræftafdelingen søger sekretær kontorassistent lægesekretær til tidsbegrænset vikariat ansættelse fra 1. juli til 30. september 2019 eller snarest efter aftale.Vi har meget travlt og har mange forskellige arbejdsopgaver. Derfor mangler vi din hjælp til at bemande vores receptioner i Kræftafdelingen hen over sommerferien, da vi har flere vakante stillinger, som først besættes hen over efteråret.Kræftafdelingen blev samlet under t tag på Palle Juul-Jensens Boulevard i Skejby den 1. marts 2019, og vi er i fuld gang med at falde på plads i de nye rammer.Dit daglige arbejde modtagelse af patienter i receptionen bestilling af kørsel bestilling af hjemtransport til patienter udfylde kørselsgodtgørelse til patienter registreringsopgaver i MidtEPJ forefaldende ad hoc opgaver Du bliver naturligvis oplært i relevante funktioner. Erfaring fra hospitals- eller sundhedssektoren vil være en fordel. Du vil blive en værdsat vikar i en sekretærgruppe med forskellige personligheder og kompetencer. Vi er gode til at hjælpe hinanden i det daglige med gensidig respekt og masser af godt humør.Vi søger en kollega, der brænder for at give patienter, pårørende og samarbejdspartnere en god service trives med at være afdelingens ansigt udadtil er selvstændig, ansvarlig og har situationsfornemmelse er fleksibel og har gode samarbejdsevner kan arbejde i en hverdag hvor ændringer kan og vil ske har en positiv indstilling og et godt humør er mødestabil er interesseret i at arbejde 37 t uge men vi er fleksible på timeantallet. har en kontor- eller lægesekretæruddannelse, relevant sundhedsfaglig uddannelse eller gymnasial baggrund. Arbejdstiden ligger indenfor normal dagarbejdstid 7.30-15.30 mandag til fredag. Om KræftafdelingenKræftafdelingen er en stor afdeling med to sengeafsnit, fire ambulante klinikker, trestråleklinikker og diverse forsknings-, udviklings- og specialenheder. Vi beskæftiger ca. 650 mennesker fordelt på ca. 20 faggrupper. Afdelingen har 7.500 nyhenviste patienter årligt, vi har ca. 110.000 ambulante besøg og ca. 23.000 sengedage. Vi udfører årligt ca. 55.000 strålebehandlinger og giver ca. 32.000 kemoterapibehandlinger.Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende straffe- og børneattest. Du skal være fyldt 18 år.For yderligere oplysninger, kontakt:Ledende lægesekretær for Sekretærgruppe 2, Laila Gautesen Møller på 6136 9599 eller laimoe@rm.dkLedende lægesekretær for Sekretærgruppe 1, Lone Nielsen på 2260 1501 eller lonenils@rm.dk Send en kortfattet ansøgning via nedenstående link indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, senest den 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Brænder du for at give vores patienter en god service i vores reception – og har du brug for luftforandring i en begrænset periode? Så er det lige dig, vi mangler!

Kræftafdelingen søger sekretær / kontorassistent / lægesekretær til tidsbegrænset vikariat – ansættelse fra 1. juli til 30. september 2019 eller snarest efter aftale.

Vi har meget travlt og har mange forskellige arbejdsopgaver. Derfor mangler vi din hjælp til at bemande vores receptioner i Kræftafdelingen hen over sommerferien, da vi har flere vakante stillinger, som først besættes hen over efteråret.

Kræftafdelingen blev samlet under ét tag på Palle Juul-Jensens Boulevard i Skejby den 1. marts 2019, og vi er i fuld gang med at falde på plads i de nye rammer.

Dit daglige arbejde
  • modtagelse af patienter i receptionen
  • bestilling af kørsel
  • bestilling af hjemtransport til patienter
  • udfylde kørselsgodtgørelse til patienter
  • registreringsopgaver i MidtEPJ
  • forefaldende ad hoc opgaver

Du bliver naturligvis oplært i relevante funktioner. Erfaring fra hospitals- eller sundhedssektoren vil være en fordel. Du vil blive en værdsat vikar i en sekretærgruppe med forskellige personligheder og kompetencer. Vi er gode til at hjælpe hinanden i det daglige med gensidig respekt og masser af godt humør.

Vi søger en kollega, der
  • brænder for at give patienter, pårørende og samarbejdspartnere en god service
  • trives med at være afdelingens ansigt udadtil
  • er selvstændig, ansvarlig og har situationsfornemmelse
  • er fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde i en hverdag hvor ændringer kan og vil ske
  • har en positiv indstilling og et godt humør
  • er mødestabil
  • er interesseret i at arbejde 37 t/uge – men vi er fleksible på timeantallet.
  • har en kontor- eller lægesekretæruddannelse, relevant sundhedsfaglig uddannelse eller gymnasial baggrund.
Arbejdstiden ligger indenfor normal dagarbejdstid 7.30-15.30 mandag til fredag.
 
Om Kræftafdelingen
Kræftafdelingen er en stor afdeling med to sengeafsnit, fire ambulante klinikker, tre
stråleklinikker og diverse forsknings-, udviklings- og specialenheder. Vi beskæftiger ca. 650 mennesker fordelt på ca. 20 faggrupper. Afdelingen har 7.500 nyhenviste patienter årligt, vi har ca. 110.000 ambulante besøg og ca. 23.000 sengedage. Vi udfører årligt ca. 55.000 strålebehandlinger og giver ca. 32.000 kemoterapibehandlinger.

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende straffe- og børneattest. Du skal være fyldt 18 år.

For yderligere oplysninger, kontakt:
Ledende lægesekretær for Sekretærgruppe 2, Laila Gautesen Møller på 6136 9599 eller laimoe@rm.dk
Ledende lægesekretær for Sekretærgruppe 1, Lone Nielsen på 2260 1501 eller lonenils@rm.dk 

Send en kortfattet ansøgning via nedenstående link indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring, senest den 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/8f3e68b3_logo.gifKræftafdelingenAarhus N2019-06-14T13:01:57.8332019-06-26T00:00:00
330045430Medarbejdere søges til Specialområde Autisme i ViborgBasic Vi søger en pædagog eller en ergoterapeut til en fast 37 timers stilling fra 1. september 2019.Udover at du har din uddannelse på plads, arbejder du struktureret, har overblikog energi - afdeling Banebyen er flyttet i nye rammer pr. 1. maj og vi vil løbende komme til at udvide med flere pladser. Vi tilbyder: At du få en række kompetente, erfarne og positive kollegaer, som alle bidrager til. Et højt faglig niveau samt et godt arbejdsmiljø. En spændende opgave med teamopbakning fra specialiserede kollegaer, så du altid kan finde faglig sparring og opbakning i dit arbejde med borgerne. Autismepilotuddannelse. Undervisning, vejledning og supervision, som bliver prioriteret højt og foregå løbende. Job i en organisation med masser af udviklingsmuligheder. En arbejdsplads, hvor det psykiske arbejdsmiljø bliver prioriteret højt. Banebyen er en afdeling under Specialområde Autisme, som er RegionMidtjyllands tilbud til målgruppen voksne med autisme. Vores kerneopgave er, attilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring tilvoksne med autisme.Tilbuddet er målrettet voksne, normaltbegavede mennesker med Autisme SpektrumForstyrrelser, hvis liv yderligere kompliceres af komorbide lidelser såsom isolation,angst, ADHD og svær OCD. Dette kræver et specialiseret og et særligt tilrettelagtpædagogisk miljø.Lidt om dig: Du har kendskab til autisme og arbejdet med autisme i praksis. Vi håber du har flere års specialpædagogisk erfaring, med borgere som har brug for omfattende støtte eller tilsvarende erfaring fra en psykiatrisk afdeling. Kan se dig selv arbejde med autisme i et arbejdsmiljø, hvor fagligheden vægtes højt, og du motiveres af det komplekse pædagogiske felt. Du har lyst til at gøre en forskel påen arbejdsplads, hvor supervision er et udviklingsværktøj. Du trives med at arbejde struktureret med individuelle planer og indsatser. Du synes det er et godt arbejdsmiljø nå vi opfatter feedback og sparring som en nødvendighed. Du er stærk påskriftlighed og kan arbejde professionelt med dokumentation. Vi håber du er blevet nysgerrig på hvem vi er og hvordan vi arbejder - har du lyst til athøre mere er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Helle Vallentin på telefon nr.: 21 33 76 20.Arbejdstiden er skiftende vagter, hver anden weekend og 1-2 rådighedsvagter hver 4 uge.Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om NyLøn. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre vedSpecialområe Autisme, afdeling Banebyen.Samtaler forventes afholdt i slutningen af uge 27.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en pædagog eller en ergoterapeut til en fast 37 timers stilling fra 1. september 2019.

Udover at du har din uddannelse på plads, arbejder du struktureret, har overblik
og energi - afdeling Banebyen er flyttet i nye rammer pr. 1. maj og vi vil løbende komme til at udvide med flere pladser.  

Vi tilbyder:
  • At du få en række kompetente, erfarne og positive kollegaer, som alle bidrager til.
  • Et højt faglig niveau samt et godt arbejdsmiljø.
  • En spændende opgave med teamopbakning fra specialiserede kollegaer, så du altid kan finde faglig sparring og opbakning i dit arbejde med borgerne.
  • Autismepilotuddannelse.
  • Undervisning, vejledning og supervision, som bliver prioriteret højt og foregå løbende.
  • Job i en organisation med masser af udviklingsmuligheder.
  • En arbejdsplads, hvor det psykiske arbejdsmiljø bliver prioriteret højt.

Banebyen er en afdeling under Specialområde Autisme, som er Region
Midtjyllands tilbud til målgruppen voksne med autisme. Vores kerneopgave er, at
tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til
voksne med autisme.
Tilbuddet er målrettet voksne, normaltbegavede mennesker med Autisme Spektrum
Forstyrrelser, hvis liv yderligere kompliceres af komorbide lidelser såsom isolation,
angst, ADHD og svær OCD. Dette kræver et specialiseret og et særligt tilrettelagt
pædagogisk miljø.

Lidt om dig:
  • Du har kendskab til autisme og arbejdet med autisme i praksis.
  • Vi håber du har flere års specialpædagogisk erfaring, med borgere som har brug for omfattende støtte eller tilsvarende erfaring fra en psykiatrisk afdeling.
  • Kan se dig selv arbejde med autisme i et arbejdsmiljø, hvor fagligheden vægtes højt, og du motiveres af det komplekse pædagogiske felt.
  • Du har lyst til at gøre en forskel påen arbejdsplads, hvor supervision er et udviklingsværktøj.
  • Du trives med at arbejde struktureret med individuelle planer og indsatser.
  • Du synes det er et godt arbejdsmiljø nå vi opfatter feedback og sparring som en nødvendighed.
  • Du er stærk påskriftlighed og kan arbejde professionelt med dokumentation.
Vi håber du er blevet nysgerrig på hvem vi er og hvordan vi arbejder - har du lyst til at
høre mere er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Helle Vallentin på telefon nr.: 21 33 76 20.

Arbejdstiden er skiftende vagter, hver anden weekend og 1-2 rådighedsvagter hver 4 uge.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny
Løn. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved
Specialområe Autisme, afdeling Banebyen.

Samtaler forventes afholdt i slutningen af uge 27.

















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/1a5f93f7_logo.gifSAU Vilhelm Ehlerts AlleViborg2019-06-18T16:01:17.6732019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du være peer-medarbejder i vores Klinik for psykoser, 12-20 timer pr uge ?

AFP Klinik for psykoser

Aarhus N
Vi vil gerne ansætte 3 peer-medarbejdere 1. september 2019 eller efter aftale. For ca et halvt år siden indførte vi en arbejdsmetode, der hedder FACT (Flexible Assertive Community Treatment), hvor vi i fællesskab løfter de tungeste behandlingsopgave...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Versatile employee wanted for construction work

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET

Langå
Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet Kernen

Kernen / A-huset

Kjellerup
Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Administrativ medarbejder til vores reception i Kræftafdelingen, Aarhus Universitetshospital

Kræftafdelingen

Aarhus N
Brænder du for at give vores patienter en god service i vores reception og har du brug for luftforandring i en begrænset periode? Så er det lige dig, vi mangler!Kræftafdelingen søger sekretær kontorassistent lægesekretær til tidsbegrænset vikariat a...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Medarbejdere søges til Specialområde Autisme i Viborg

SAU Vilhelm Ehlerts Alle

Viborg
Vi søger en pædagog eller en ergoterapeut til en fast 37 timers stilling fra 1. september 2019.Udover at du har din uddannelse på plads, arbejder du struktureret, har overblikog energi - afdeling Banebyen er flyttet i nye rammer pr. 1. maj og vi vil...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019