Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Performance teamleder til dansk kundeservicecenter i Málaga

Brænder du for at udvikle og lede andre til at opnå resultater? Har du høj energi og kan du balancere mellem den gode kundeoplevelse og ambitiøse målsætninger? Ved du hvordan man motiverer en high performer og udvikler en low performer?

 

Så har du muligheden for at lede og udvikle 7-8 unge receptionister i vores kundeservicecenter i Málaga og bidrage til, at vi når vores målsætninger og at hvert eneste telefonsamtale lever op til vores kunders forventninger.

 

Hos TopCall i Malaga arbejder vi professionelt med telefonpasning og kundeservice for vores mange forskellige danske kunder. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde.

 

Det handler i høj grad om motivation og sammenhold, energi – og løbende træning. Derfor er det vores teamlederes fornemste opgave at sørge for, at vores receptionister trives og føler sig godt tilpas, selvom de er langt væk hjemmefra. Du skal være coachende og en rollemodel, så receptionisterne inspireres til at nå vores mål og levere høj kvalitet med glæde i hver eneste samtale.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af et team på 7-8 receptionister med løbende træning og coaching af hver enkelt
  • Primus motor i at sikre en god stemning på kontoret med muntre, sociale indslag og fokus på at hjælpe receptionisterne med at udrette et flot stykke arbejde
  • Daglig performance og kvalitetsopfølgning
  • Sikre at telefonerne bliver besvaret når de bliver tilbudt (call controlling)
  • Telefonpasning og kundeserviceopgaver, hvor du går forrest som et godt eksempel
  • Enkelte administrative opgaver

 

Du vil komme til at referere til vores driftsleder for Malaga-kontoret, som tager sig af den overordnede personaleledelse og fungerer som din daglige sparringspartner.

 

Vi lærer dig, hvad du har brug for

Vores vigtigste forventning til dig er, at du har lyst til at lære en masse om kundeservice, coaching og motivation, og at du drives af resultater og ambitiøse målsætningerSå længe du er åben, udadvendt, hjælpsom, kvalitetsbevidst og resultatorienteret, skal vi nok lære dig alt, hvad du har brug for til at kunne bestride jobbet. Du vil allerede fra starten få en grundig oplæring af driftslederen i Malaga og løbende træning derefter.

 

Vi har brug for, at du som person er god til at kommunikere og navigere i et travlt miljø, hvor der skal holdes styr på en masse detaljer, samtidig med at medarbejderne har det godt, og alle samtaler er af høj kvalitet. Hvis du har erfaring fra en salgsvirksomhed, vil det være en fordel men ikke et krav. Du skal desuden kunne tale dansk på modersmålsniveau og også gerne have gode spanskkundskaber. Om du allerede bor i Spanien eller er klar til at flytte derned er underordnet.

 

Vi tilbyder

  • Et spændende job, hvor ingen dage er ens, og hvor du selvstændigt får mulighed for at bidrage til at sikre trivsel og succes på Malaga-kontoret
  • Du bliver en del af en kvalitetsbevidst vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Og som du kan være stolt af at være med til at lede og udvikle endnu mere
  • En attraktiv løn, med performancebonus der svarer til dine kvalifikationer

 

Ansøgning og spørgsmål

Send din ansøgning med CV til vores leder Kenneth Steen pr. mail på job@topcall.dk og mærk ansøgningen "Teamleder Malaga".

 

Kontakt også gerne Kenneth, hvis du har spørgsmål på telefon 4822 1000.

 

TopCall – det er os med de glade stemmer

Vi passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe fra vores kontorer i Næstved og solrige Malaga.

Læs mere på www.topcall.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015888Phoenix-ecd4858b12019-05-02T00:00:00Performance teamleder til dansk kundeservicecenter i Málaga

Brænder du for at udvikle og lede andre til at opnå resultater? Har du høj energi og kan du balancere mellem den gode kundeoplevelse og ambitiøse målsætninger? Ved du hvordan man motiverer en high performer og udvikler en low performer?

 

Så har du muligheden for at lede og udvikle 7-8 unge receptionister i vores kundeservicecenter i Málaga og bidrage til, at vi når vores målsætninger og at hvert eneste telefonsamtale lever op til vores kunders forventninger.

 

Hos TopCall i Malaga arbejder vi professionelt med telefonpasning og kundeservice for vores mange forskellige danske kunder. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde.

 

Det handler i høj grad om motivation og sammenhold, energi – og løbende træning. Derfor er det vores teamlederes fornemste opgave at sørge for, at vores receptionister trives og føler sig godt tilpas, selvom de er langt væk hjemmefra. Du skal være coachende og en rollemodel, så receptionisterne inspireres til at nå vores mål og levere høj kvalitet med glæde i hver eneste samtale.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af et team på 7-8 receptionister med løbende træning og coaching af hver enkelt
  • Primus motor i at sikre en god stemning på kontoret med muntre, sociale indslag og fokus på at hjælpe receptionisterne med at udrette et flot stykke arbejde
  • Daglig performance og kvalitetsopfølgning
  • Sikre at telefonerne bliver besvaret når de bliver tilbudt (call controlling)
  • Telefonpasning og kundeserviceopgaver, hvor du går forrest som et godt eksempel
  • Enkelte administrative opgaver

 

Du vil komme til at referere til vores driftsleder for Malaga-kontoret, som tager sig af den overordnede personaleledelse og fungerer som din daglige sparringspartner.

 

Vi lærer dig, hvad du har brug for

Vores vigtigste forventning til dig er, at du har lyst til at lære en masse om kundeservice, coaching og motivation, og at du drives af resultater og ambitiøse målsætningerSå længe du er åben, udadvendt, hjælpsom, kvalitetsbevidst og resultatorienteret, skal vi nok lære dig alt, hvad du har brug for til at kunne bestride jobbet. Du vil allerede fra starten få en grundig oplæring af driftslederen i Malaga og løbende træning derefter.

 

Vi har brug for, at du som person er god til at kommunikere og navigere i et travlt miljø, hvor der skal holdes styr på en masse detaljer, samtidig med at medarbejderne har det godt, og alle samtaler er af høj kvalitet. Hvis du har erfaring fra en salgsvirksomhed, vil det være en fordel men ikke et krav. Du skal desuden kunne tale dansk på modersmålsniveau og også gerne have gode spanskkundskaber. Om du allerede bor i Spanien eller er klar til at flytte derned er underordnet.

 

Vi tilbyder

  • Et spændende job, hvor ingen dage er ens, og hvor du selvstændigt får mulighed for at bidrage til at sikre trivsel og succes på Malaga-kontoret
  • Du bliver en del af en kvalitetsbevidst vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Og som du kan være stolt af at være med til at lede og udvikle endnu mere
  • En attraktiv løn, med performancebonus der svarer til dine kvalifikationer

 

Ansøgning og spørgsmål

Send din ansøgning med CV til vores leder Kenneth Steen pr. mail på job@topcall.dk og mærk ansøgningen "Teamleder Malaga".

 

Kontakt også gerne Kenneth, hvis du har spørgsmål på telefon 4822 1000.

 

TopCall – det er os med de glade stemmer

Vi passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe fra vores kontorer i Næstved og solrige Malaga.

Læs mere på www.topcall.dk

2019-05-20T00:50:41.203 Brænder du for at udvikle og lede andre til at opnå resultater? Har du høj energi og kan du balancere mellem den gode kundeoplevelse og ambitiøse målsætninger? Ved du hvordan man motiverer en high performer og udvikler en low performer? Så har du muligheden for at lede og udvikle 7-8 unge receptionister i vores kundeservicecenter i Málaga og bidrage til, at vi når vores målsætninger og at hvert eneste telefonsamtale lever op til vores kunders forventninger. Hos TopCall i Malaga arbejder vi professionelt med telefonpasning og kundeservice for vores mange forskellige danske kunder. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde. Det handler i høj grad om motivation og sammenhold, energi og løbende træning. Derfor er det vores teamlederes fornemste opgave at sørge for, at vores receptionister trives og føler sig godt tilpas, selvom de er langt væk hjemmefra. Du skal være coachende og en rollemodel, så receptionisterne inspireres til at nå vores mål og levere høj kvalitet med glæde i hver eneste samtale. Dine arbejdsopgaver Daglig ledelse af et team på 7-8 receptionister med løbende træning og coaching af hver enkelt Primus motor i at sikre en god stemning på kontoret med muntre, sociale indslag og fokus på at hjælpe receptionisterne med at udrette et flot stykke arbejde Daglig performance og kvalitetsopfølgning Sikre at telefonerne bliver besvaret når de bliver tilbudt (call controlling) Telefonpasning og kundeserviceopgaver, hvor du går forrest som et godt eksempel Enkelte administrative opgaver Du vil komme til at referere til vores driftsleder for Malaga-kontoret, som tager sig af den overordnede personaleledelse og fungerer som din daglige sparringspartner. Vi lærer dig, hvad du har brug for Vores vigtigste forventning til dig er, at du har lyst til at lære en masse om kundeservice, coaching og motivation, og at du drives af resultater og ambitiøse målsætningerSå længe du er åben, udadvendt, hjælpsom, kvalitetsbevidst og resultatorienteret, skal vi nok lære dig alt, hvad du har brug for til at kunne bestride jobbet. Du vil allerede fra starten få en grundig oplæring af driftslederen i Malaga og løbende træning derefter. Vi har brug for, at du som person er god til at kommunikere og navigere i et travlt miljø, hvor der skal holdes styr på en masse detaljer, samtidig med at medarbejderne har det godt, og alle samtaler er af høj kvalitet. Hvis du har erfaring fra en salgsvirksomhed, vil det være en fordel men ikke et krav. Du skal desuden kunne tale dansk på modersmålsniveau og også gerne have gode spanskkundskaber. Om du allerede bor i Spanien eller er klar til at flytte derned er underordnet. Vi tilbyder Et spændende job, hvor ingen dage er ens, og hvor du selvstændigt får mulighed for at bidrage til at sikre trivsel og succes på Malaga-kontoret Du bliver en del af en kvalitetsbevidst vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Og som du kan være stolt af at være med til at lede og udvikle endnu mere En attraktiv løn, med performancebonus der svarer til dine kvalifikationer Ansøgning og spørgsmål Send din ansøgning med CV til vores leder Kenneth Steen pr. mail på job@topcall.dk og mærk ansøgningen Teamleder Malaga . Kontakt også gerne Kenneth, hvis du har spørgsmål på telefon 4822 1000. TopCall det er os med de glade stemmer Vi passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe fra vores kontorer i Næstved og solrige Malaga. Læs mere på www.topcall.dk11jobnetecd4858b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:0000010EuropaSpanien3518810TopCall ApS11Axeltorv 84700NæstvedDKDanmark0
job@topcall.dkDKDanmarkSPASpanien
8Fuldtid46Permanent753314JobNet4982026498202610002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecd4858bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecd4858bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecd4858b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecd4858b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgSom Kontorleder hos TopCall ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse361660226Kenneth Steenjob@topcall.dkSPASpanienSPASpanienda-DK