Personale til aftenvagt hos Hjemmeplejen Aarup

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du mod på at arbejde i et aftenvagtteam? Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere og støtte dem i at mestre deres hverdagsliv? Trives du med forskelligartede opgaver og stor selvstændighed? Er du nysgerrig og positiv, og har du lyst til være en del af en arbejdsplads med et godt sammenhold og plads til forskellighed? Så er vi klar til at tage imod dig med åbne arme.

Hos Hjemmeplejen i Aarup søger vi personale til aftenvagter med tiltrædelse snarest muligt. Timeantallet er på ca. 30-32 timer.

Som vores nye kollega kan du have mange forskellige baggrunde. Du holder måske et sabbatår efter endt skolegange, måske er du under uddannelse inden for et sundhedsfagligt område og har lyst til afprøve din viden i praksis, eller måske har du blot interesse for at arbejde med ældre. Du kan naturligvis også være uddannet inden for faget. Det vigtigste er, at du har interesse for og lyst til at arbejde med mennesker.

Hvem er vi

Hjemmeplejen Aarup er en udekørende gruppe, som arbejder og tænker rehabiliterende, således at borgeren kan klare sig i eget hjem. Vi arbejder med Fælles Sprog III, da det er gode arbejdsredskaber, og fordi dokumentation er vigtig for, at opgaverne lykkes.   

Hos os bliver du taget alvorlig og lyttet til, og i personalegruppen vægter vi det gode arbejdsmiljø højt. Vi synes, det skal være sjovt at gå på arbejde, og det bliver det, når vi har medbestemmelse og et godt sammenhold. Vi har en stor omsorg for hinanden, og her er plads til, at vi er forskellige, hvilket betyder, at vi supplerer hinandens svage og stærke sider.    

Kommunikation er en stor del af vores arbejde. Vi kommunikerer dagligt med hinanden, borgerne og deres pårørende. Derfor er det et område, som hele tiden er i fokus. Vi underviser og taler bl.a. om, hvad god kommunikation er, og vi deler viden med hinanden.    

Desuden arbejder vi tværfagligt og støtter borgeren i at mestre sit hverdagsliv. Vores kerneopgave er borgeren.    

Hvem er du   

Vi ønsker, at du:  

  • viser interesse for faget og er villig til at lære
  • har lyst til at arbejde med mennesker og er god til at kommunikere
  • opsøger det tværfaglige samarbejde og får tingene til at lykkes sammen med borgeren 
  • er klar på at arbejde rehabiliterende
  • grundlæggende er nysgerrig, positiv og fyldt med god energi  
  • er stabil og sætter en ære i at passe dit arbejde og være fagligt bevidst
  • kan rumme mange forskellige levemåder.  

Vi sørger for, at du får en god introduktion og oplæring, så du føler dig godt klædt på til jobbet, inden du skal køre selvstændigt.

Løn og ansættelsesforhold        

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomster og ud fra principperne om lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan gøres digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.   

Vil du vide mere     

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at kontakte leder Rose M. Islin på telefon 64 74 75 63. 

Ansøgningsfristen er den 12. oktober 2021, og vi holder samtaler løbende. Så skynd dig at sende os din ansøgning. Bliver du inviteret til samtale, skal du medbringe dit uddannelsesbevis, hvis du har sådan et. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Personale til aftenvagt hos Hjemmeplejen Aarup

Har du mod på at arbejde i et aftenvagtteam? Vil du være med til at gøre en forskel for vores borgere og støtte dem i at mestre deres hverdagsliv? Trives du med forskelligartede opgaver og stor selvstændighed? Er du nysgerrig og positiv, og har du lyst til være en del af en arbejdsplads med et godt sammenhold og plads til forskellighed? Så er vi klar til at tage imod dig med åbne arme.

Hos Hjemmeplejen i Aarup søger vi personale til aftenvagter med tiltrædelse snarest muligt. Timeantallet er på ca. 30-32 timer.

Som vores nye kollega kan du have mange forskellige baggrunde. Du holder måske et sabbatår efter endt skolegange, måske er du under uddannelse inden for et sundhedsfagligt område og har lyst til afprøve din viden i praksis, eller måske har du blot interesse for at arbejde med ældre. Du kan naturligvis også være uddannet inden for faget. Det vigtigste er, at du har interesse for og lyst til at arbejde med mennesker.

Hvem er vi

Hjemmeplejen Aarup er en udekørende gruppe, som arbejder og tænker rehabiliterende, således at borgeren kan klare sig i eget hjem. Vi arbejder med Fælles Sprog III, da det er gode arbejdsredskaber, og fordi dokumentation er vigtig for, at opgaverne lykkes.   

Hos os bliver du taget alvorlig og lyttet til, og i personalegruppen vægter vi det gode arbejdsmiljø højt. Vi synes, det skal være sjovt at gå på arbejde, og det bliver det, når vi har medbestemmelse og et godt sammenhold. Vi har en stor omsorg for hinanden, og her er plads til, at vi er forskellige, hvilket betyder, at vi supplerer hinandens svage og stærke sider.    

Kommunikation er en stor del af vores arbejde. Vi kommunikerer dagligt med hinanden, borgerne og deres pårørende. Derfor er det et område, som hele tiden er i fokus. Vi underviser og taler bl.a. om, hvad god kommunikation er, og vi deler viden med hinanden.    

Desuden arbejder vi tværfagligt og støtter borgeren i at mestre sit hverdagsliv. Vores kerneopgave er borgeren.    

Hvem er du   

Vi ønsker, at du:  

  • viser interesse for faget og er villig til at lære
  • har lyst til at arbejde med mennesker og er god til at kommunikere
  • opsøger det tværfaglige samarbejde og får tingene til at lykkes sammen med borgeren 
  • er klar på at arbejde rehabiliterende
  • grundlæggende er nysgerrig, positiv og fyldt med god energi  
  • er stabil og sætter en ære i at passe dit arbejde og være fagligt bevidst
  • kan rumme mange forskellige levemåder.  

Vi sørger for, at du får en god introduktion og oplæring, så du føler dig godt klædt på til jobbet, inden du skal køre selvstændigt.

Løn og ansættelsesforhold        

Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomster og ud fra principperne om lokal løndannelse.

Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan gøres digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.   

Vil du vide mere     

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne, er du velkommen til at kontakte leder Rose M. Islin på telefon 64 74 75 63. 

Ansøgningsfristen er den 12. oktober 2021, og vi holder samtaler løbende. Så skynd dig at sende os din ansøgning. Bliver du inviteret til samtale, skal du medbringe dit uddannelsesbevis, hvis du har sådan et. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.