Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personaleadministrativ medarbejder (deltid)

Har du erfaring med personaleadministration i staten, er du systematisk og har øje for detaljen? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter til HR i Bygningsstyrelsen.

Dine opgaver
Du vil sammen med en anden kollega være den bærende ressource inden for personaleadministration. Nogle opgaver løser du i tæt samarbejde med din nærmeste kollega, andre fordeler I imellem jer.
 
Eksempler på dine opgaver er:


  • Ansættelser og fratrædelser
  • Administration af tidsregistrering
  • Barsler og refusioner
  • Ferieadministration
  • Ledelsesinformation på HR-området
  • Journalisering
Du vil få kontakt til mange af dine kolleger og have tæt samarbejde med chefsekretærer, tillidsrepræsentanter og ledere i afklaring af personalerelaterede forhold.

Hvad forventer vi af dig?
Du skal have erfaring med personaleadministration i staten. Du er rutineret Excel-bruger og fortrolig med Lopslag og pivottabeller. Du kan lide at arbejde i teams, og du trives også med at arbejde selvstændigt. Du er effektiv med rutineopgaver, og har også mod på at udvikle processer for eksisterende opgaver og finde løsninger for nye opgaver. Du sætter en ære i at levere til tiden, og er både systematisk og detaljeorienteret.

Som person er du venlig, effektiv og bliver motiveret af at hjælpe dine kolleger og yde god service og rådgivning.

Om os
HR-enheden understøtter Bygningsstyrelsens strategiske fokus ved at bidrage til, at alle medarbejdere bliver dygtigere, deler viden, samarbejder og trives. Dette betyder, at vi i HR har opgaver med rekruttering, ansættelse, kompetenceudvikling, facilitering af møder og seminarer og intern service.

I HR bliver vi et team på 7, hvoraf 2 arbejder med HR-administrative opgaver og 5 arbejder med bl.a. rekruttering, ledelsessparring og HR-udviklingsopgaver. Vi er en enhed med forskellige fagligheder og forskellige tilgange til vores opgaver. Vi sætter pris på humor, og at vi har det godt sammen.


Ansættelsesvilkår
Stillingen er en deltidsstilling på ca. 30 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem staten og HK.  Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med de til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carl Jacobsens Vej 39 i Valby.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Susanne Nielsen på tlf. 41 70 10 49. Send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest d.  4. marts 2018. Du søger stillingen ved at gå ind på www.bygst.dk/job.

Vi forventer at holde 1. samtaler  d. 9. marts 2018 med tiltrædelse snarest muligt.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Serviceminded kontorassistent der kan sikre en effektiv opgaveløsning

Boligforeningen 3B

København
Vi søger i Boligforeningen 3B en ny kontorassistent, der bl.a. skal være med til at sikre en god og effektiv service til vores beboere. Det er derfor vigtigt, at du har en struktureret og serviceminded tilgang til arbejdet, som du udfører selvstændi...
Indrykket:26. april 2018
Udløbsdato:25. maj 2018

Testassistenter til Signalprogrammet

Signalprogrammet

København
Har du erfaring fra testmiljø kombineret med servicegen? Så er du måske en af vores nye testassistenter enten til Fjernbane Øst-projektet eller til Site Test i Signalprogrammet. Signalprogrammet har ansvaret for udskiftning af alle signaler på Baned...
Indrykket:1. maj 2018
Udløbsdato:31. maj 2018

Løn- og personaleadministrativ medarbejder til Kontor for HR og Organisationsudvikling

Undervisningsministeriet

København
Undervisningsministeriet søger en administrativ medarbejder med indgående kendskab til offentlig lønadministration til Kontor for HR og Organisationsudvikling i departementet. Du vil blive en del af et kontor med 19 dygtige medarbejdere, som varetag...
Indrykket:1. maj 2018
Udløbsdato:21. maj 2018

Studentermedhjælper til HR-afdelingen i Naviair

Human Resources

København
Vil du bidrage til øget digitalisering og fokus på datasikkerhed og smidig sagsbehandling i Naviairs HR-afdeling? Så har vi en ledig stilling som studentermedhjælper til besættelse snarest muligt. Om stillingen HR-afdelingen i Naviair er ansvarlig f...
Indrykket:3. maj 2018
Udløbsdato:23. maj 2018

Studentermedhjælper til området husdyrgenetiske ressourcer i Landbrugsstyrelsen

Landbrugsstyrelsen

København
Har du lyst til at arbejde med bevaringen af gamle danske husdyrracer i et travlt og fagligt ambitiøst miljø med gode kolleger? Dit job Vi tilbyder et spændende og alsidigt job, hvor du hjælper dine kollegaer inden for bevaringsarbejdet med jordbrug...
Indrykket:4. maj 2018
Udløbsdato:21. maj 2018