Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personaleadministrativ medarbejder (deltid)

Har du erfaring med personaleadministration i staten, er du systematisk og har øje for detaljen? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter til HR i Bygningsstyrelsen.

Dine opgaver
Du vil sammen med en anden kollega være den bærende ressource inden for personaleadministration. Nogle opgaver løser du i tæt samarbejde med din nærmeste kollega, andre fordeler I imellem jer.
 
Eksempler på dine opgaver er:


  • Ansættelser og fratrædelser
  • Administration af tidsregistrering
  • Barsler og refusioner
  • Ferieadministration
  • Ledelsesinformation på HR-området
  • Journalisering
Du vil få kontakt til mange af dine kolleger og have tæt samarbejde med chefsekretærer, tillidsrepræsentanter og ledere i afklaring af personalerelaterede forhold.

Hvad forventer vi af dig?
Du skal have erfaring med personaleadministration i staten. Du er rutineret Excel-bruger og fortrolig med Lopslag og pivottabeller. Du kan lide at arbejde i teams, og du trives også med at arbejde selvstændigt. Du er effektiv med rutineopgaver, og har også mod på at udvikle processer for eksisterende opgaver og finde løsninger for nye opgaver. Du sætter en ære i at levere til tiden, og er både systematisk og detaljeorienteret.

Som person er du venlig, effektiv og bliver motiveret af at hjælpe dine kolleger og yde god service og rådgivning.

Om os
HR-enheden understøtter Bygningsstyrelsens strategiske fokus ved at bidrage til, at alle medarbejdere bliver dygtigere, deler viden, samarbejder og trives. Dette betyder, at vi i HR har opgaver med rekruttering, ansættelse, kompetenceudvikling, facilitering af møder og seminarer og intern service.

I HR bliver vi et team på 7, hvoraf 2 arbejder med HR-administrative opgaver og 5 arbejder med bl.a. rekruttering, ledelsessparring og HR-udviklingsopgaver. Vi er en enhed med forskellige fagligheder og forskellige tilgange til vores opgaver. Vi sætter pris på humor, og at vi har det godt sammen.


Ansættelsesvilkår
Stillingen er en deltidsstilling på ca. 30 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem staten og HK.  Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med de til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carl Jacobsens Vej 39 i Valby.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Susanne Nielsen på tlf. 41 70 10 49. Send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest d.  4. marts 2018. Du søger stillingen ved at gå ind på www.bygst.dk/job.

Vi forventer at holde 1. samtaler  d. 9. marts 2018 med tiltrædelse snarest muligt.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Weathernews Scandinavia søger en serviceminded og ansvarsbevidst kollega til vores administrationsafdeling

WEATHERNEWS SCANDINAVIA, FILIAL AF WEATHERNEWS INC., JAPAN

Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed i kraftig udvikling. Du bliver en del af et international team hvor der lægges stor vægt på det kollegiale sammenhold og på at hjælpe hinanden. Du kommer til at få en hektisk hverdag med faste ruti...
Indrykket:3. juli 2018
Udløbsdato:28. august 2018

VE & Homologation Officer to Nissan Denmmark (deltid)

MANPOWER EUROPE HOLDINGS ApS

København
Har du erfaring fra bilbranchen og et ønske om en stor kontaktflade i en innovativ, global virksomhed? Så er du måske Nissan s nye kollega!Nissan Danmark søger en VE Homologation Officer til deres Aftersales-afdeling i København Ø. Stillingen er en ...
Indrykket:26. juli 2018
Udløbsdato:31. august 2018

Dygtige og engagerede kontorfunktionærer søges til sagsbehandling

Udlændinge- og Integrationsministeriet

Udlændingestyrelsen søger et antal kontorfunktionærer til Center for Familie og Besøg. Der er både tale om faste og midlertidige stillinger. Stillingerne er til besættelse snarest muligt. Om stillingerne Som kontorfunktionær i Center for Familie og ...
Indrykket:6. august 2018
Udløbsdato:20. august 2018

Swedish speaking legal caseworker

Flyhjælp ApS

København
We are a successful legal-tech startup, which has experienced enormous growth over the past 3 years, and is now present in 3 countries - and with major plans for our continued expansion. We focus on creating innovation, digitization and automation i...
Indrykket:6. august 2018
Udløbsdato:28. september 2018

IT-Universitetet søger en administrativ HR-medarbejder

IT-Universitetet i København

København
Har du et stærkt administrativt gen og nyder du at supportere dine HR-kolleger samt forretningens øvrige medarbejdere? Har du interesse for og erfaring med et bredt spektrum af HR-administrative opgaver? Så søger IT-Universitetet lige nu en administ...
Indrykket:7. august 2018
Udløbsdato:9. september 2018