Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personaleadministrativ medarbejder (deltid)

Har du erfaring med personaleadministration i staten, er du systematisk og har øje for detaljen? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter til HR i Bygningsstyrelsen.

Dine opgaver
Du vil sammen med en anden kollega være den bærende ressource inden for personaleadministration. Nogle opgaver løser du i tæt samarbejde med din nærmeste kollega, andre fordeler I imellem jer.
 
Eksempler på dine opgaver er:


  • Ansættelser og fratrædelser
  • Administration af tidsregistrering
  • Barsler og refusioner
  • Ferieadministration
  • Ledelsesinformation på HR-området
  • Journalisering
Du vil få kontakt til mange af dine kolleger og have tæt samarbejde med chefsekretærer, tillidsrepræsentanter og ledere i afklaring af personalerelaterede forhold.

Hvad forventer vi af dig?
Du skal have erfaring med personaleadministration i staten. Du er rutineret Excel-bruger og fortrolig med Lopslag og pivottabeller. Du kan lide at arbejde i teams, og du trives også med at arbejde selvstændigt. Du er effektiv med rutineopgaver, og har også mod på at udvikle processer for eksisterende opgaver og finde løsninger for nye opgaver. Du sætter en ære i at levere til tiden, og er både systematisk og detaljeorienteret.

Som person er du venlig, effektiv og bliver motiveret af at hjælpe dine kolleger og yde god service og rådgivning.

Om os
HR-enheden understøtter Bygningsstyrelsens strategiske fokus ved at bidrage til, at alle medarbejdere bliver dygtigere, deler viden, samarbejder og trives. Dette betyder, at vi i HR har opgaver med rekruttering, ansættelse, kompetenceudvikling, facilitering af møder og seminarer og intern service.

I HR bliver vi et team på 7, hvoraf 2 arbejder med HR-administrative opgaver og 5 arbejder med bl.a. rekruttering, ledelsessparring og HR-udviklingsopgaver. Vi er en enhed med forskellige fagligheder og forskellige tilgange til vores opgaver. Vi sætter pris på humor, og at vi har det godt sammen.


Ansættelsesvilkår
Stillingen er en deltidsstilling på ca. 30 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem staten og HK.  Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med de til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carl Jacobsens Vej 39 i Valby.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Susanne Nielsen på tlf. 41 70 10 49. Send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest d.  4. marts 2018. Du søger stillingen ved at gå ind på www.bygst.dk/job.

Vi forventer at holde 1. samtaler  d. 9. marts 2018 med tiltrædelse snarest muligt.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Juridisk sagsbehandler til Flyhjælps Claim afdeling

Flyhjælp ApS

København
Vi er et succesfuld juridisk-tech start-up, som har oplevet enorm vækst henover de sidste 3 år, og er nu tilstede i 3 lande - og med store planer om fortsat ekspansion. Vi har stor fokus på skabe den innovation, digitalisering og automatisering af v...
Indrykket:3. september 2018
Udløbsdato:29. oktober 2018

Kontor, administration og regnskab.

IL FORNO VERONA V/L'HASSAN EL-GHADOUANI

Til kontoret søges en kontormedarbejder med erfaring indenfor kontor, administration og regnskab. Jobbet medfører forefaldende kontorarbejde, bogføring, telefonbehandling, ordrebehandling, fakturering og virksomhedens momsregnskab. Jobbet er på ca. ...
Indrykket:1. oktober 2018
Udløbsdato:22. november 2018

Kontorfunktionærer til sekretariatet for undersøgelseskommissionen til gennemførelse af en supplerende undersøgelse af sagen om politiets indgriben over for demonstrationer i forbindelse med kinesiske statsbesøg mv. og til undersøgelse af håndteringen af

Justisministeriet

København
Til Tibetkommissionens sekretariat søges snarest muligt to kontorfunktionærer til to fuldtidsstillinger. Tibetkommissionen blev gennedsat den 4. juli 2018. Ved gennedsættelsen har kommissionen fået til opgave at gennemføre en supplerende undersøgels...
Indrykket:28. september 2018
Udløbsdato:1. november 2018

Er du vores nye Dispatcher til ISS Technical Services?

ISS Facility Services A/S

København
ISS Technical Services er en del af ISS-koncernen, og har siden opstart i 2005 været et forretningsområde i stor udvikling. Du bliver en del af et team på mere end 230 kompetente medarbejdere, som står for at understøtte drift og vedligeholdelse af ...
Indrykket:3. oktober 2018
Udløbsdato:22. oktober 2018

Administrativ medarbejder til Efterforskningsenheden i Københavns Politi

Københavns Politi, Lokalstation Bellahøj

København
København, Københavns Politi Efterforskningsenheden er organiseret i to centre: Center for almen efterforskning og Center for special efterforskning. Enheden befinder sig på tre lokationer fordelt på Teglholmen, Station Bellahøj og Københavns Hovedb...
Indrykket:3. oktober 2018
Udløbsdato:24. oktober 2018