Personaleadministrativ medarbejder (deltid)

Har du erfaring med personaleadministration i staten, er du systematisk og har øje for detaljen? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter til HR i Bygningsstyrelsen.

Dine opgaver
Du vil sammen med en anden kollega være den bærende ressource inden for personaleadministration. Nogle opgaver løser du i tæt samarbejde med din nærmeste kollega, andre fordeler I imellem jer.
 
Eksempler på dine opgaver er:


  • Ansættelser og fratrædelser
  • Administration af tidsregistrering
  • Barsler og refusioner
  • Ferieadministration
  • Ledelsesinformation på HR-området
  • Journalisering
Du vil få kontakt til mange af dine kolleger og have tæt samarbejde med chefsekretærer, tillidsrepræsentanter og ledere i afklaring af personalerelaterede forhold.

Hvad forventer vi af dig?
Du skal have erfaring med personaleadministration i staten. Du er rutineret Excel-bruger og fortrolig med Lopslag og pivottabeller. Du kan lide at arbejde i teams, og du trives også med at arbejde selvstændigt. Du er effektiv med rutineopgaver, og har også mod på at udvikle processer for eksisterende opgaver og finde løsninger for nye opgaver. Du sætter en ære i at levere til tiden, og er både systematisk og detaljeorienteret.

Som person er du venlig, effektiv og bliver motiveret af at hjælpe dine kolleger og yde god service og rådgivning.

Om os
HR-enheden understøtter Bygningsstyrelsens strategiske fokus ved at bidrage til, at alle medarbejdere bliver dygtigere, deler viden, samarbejder og trives. Dette betyder, at vi i HR har opgaver med rekruttering, ansættelse, kompetenceudvikling, facilitering af møder og seminarer og intern service.

I HR bliver vi et team på 7, hvoraf 2 arbejder med HR-administrative opgaver og 5 arbejder med bl.a. rekruttering, ledelsessparring og HR-udviklingsopgaver. Vi er en enhed med forskellige fagligheder og forskellige tilgange til vores opgaver. Vi sætter pris på humor, og at vi har det godt sammen.


Ansættelsesvilkår
Stillingen er en deltidsstilling på ca. 30 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem staten og HK.  Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med de til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carl Jacobsens Vej 39 i Valby.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Susanne Nielsen på tlf. 41 70 10 49. Send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest d.  4. marts 2018. Du søger stillingen ved at gå ind på www.bygst.dk/job.

Vi forventer at holde 1. samtaler  d. 9. marts 2018 med tiltrædelse snarest muligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:12. februar 2018
Udløbsdato:11. marts 2018

To økonomimedarbejdere til Biologisk Institut

Biologisk Institut

Frederiksberg
Biologisk Institut ved Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet (SCIENCE), Københavns Universitet søger to erfarne og selvstændige projektøkonomer, som vil være med til at forvalte vores portefølje af eksternt finansierede projekter. Om os Institutt...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:2. marts 2018

Kontorfunktionær på deltid til kliniske forsøg i Enhed for Lægemidlers godkendelse og tilgængelighed

Lægemiddelgodkendelse

København
Har du en baggrund som kontorfunktionær og ønsker at gøre en forskel i arbejdet med kliniske lægemiddelforsøg? Så er du måske vores nye kollega i Lægemiddelstyrelsens sektion for Kliniske Forsøg. Om os Lægemiddelstyrelsen er Danmarks nationale myndi...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:26. februar 2018

Folketingets Ombudsmand søger journal-medarbejder med sans for detaljen

Folketingets Ombudsmand

København
Dygtig journalmedarbejder med gode samarbejdsevner søges til en stilling 37 timer om ugenVi har en ledig stilling i vores journalteam til besættelse pr. 1. maj 2018.Om jobbetSom journalmedarbejder skal du være serviceminded, grundig og systematisk, ...
Indrykket:12. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Kontor, administration og regnskab.

IL FORNO VERONA V/L'HASSAN EL-GHADOUANI

Til kontoret søges en kontordame med erfaring indenfor kontor-administration og regnskab. Jobbet medfører forfaldende kontorarbejde, bogføring, telefonbehandling, ordrebehandling, fakturering og virksomhedens momsregnskab. Jobbet er på ca. 15 timer ...
Indrykket:25. januar 2018
Udløbsdato:22. marts 2018

Erfaren profil søges til rekrutterings-/personaleadministration

Caresupport ApS

Analytisk og pligtopfyldende Rekrutteringsassistent søges til virksomhed i rivende udvikling. Vores kunder er handicappede der er tilkendt en BPA-ordning (borgerstyret personlig assistance) under Serviceloven, samt borgere med hjemmeplejeordning, de...