Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personaleassistent til Gazellevirksomhed

Jobbeskrivelse:

Vi søger en ”skarp” og selvstændig medarbejder til at rekruttere vikarer og besætte ordrer. Du skal primært arbejde med vikariater og fastansættelser inden for industri- og lagerområdet.

Trives du i en travl og uforudsigelig hverdag og kan bevare overblikket er det måske dig, vi mangler! 

Primære arbejdsopgaver:

Dine primære arbejdsopgaver vil typisk bestå af:

  • Udforme annoncer og indrykke dem på JobTeams hjemmeside, Facebook og på Jobnet
  • Udvælgelse af stabile og fleksible vikarer til interview
  • Interview af vikarer og referencetagning
  • Registrering og administration i JobTeams IT baserede vikarsystem
  • Matchning af vikarer med indkomne ordrer
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem service, levering og lavt sygefravær
  • Telefon ekspedition og service
  • Vagttelefon hver anden uge

Din profil:

Optimalt har du erfaring fra tidligere med at lave vagtplaner og ansætte ufaglært personale. Dog er der mange indgange til jobbet, hvor det væsentligste er:

  • Du har min. STX, HHX eller HTX og ønsker ikke at læse videre
  • Du kan også have en anden baggrund, hvis du har siddet med lignende job
  • Du er stærk IT-bruger og har let ved at forstå nye systemer
  • Du er fleksibel, arbejdsom og du gør tingene færdige
  • Du har en struktureret arbejdsform
  • Du har fighter ånd og vindermentalitet
  • Du bor max 30 km fra Kolding
  • Du taler perfekt dansk

Vi tilbyder:

Et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone og handlekraft. Vores værdier er hurtighed, arbejdsomhed og dygtighed. Stillingen aflønnes efter kvalifikationer og resultater (lidt bonus).

Du skal påregne, at arbejde på vores kontor i Esbjerg ca. 2 dage om ugen.

Ansøgning:

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler. Send derfor hurtigst muligt din ansøgning incl. eksamenspapirer og udtalelser til rekrutteringschef. Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk – mrk. ”Personaleassistent Kolding”

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749285Phoenix-a14e90c712018-01-29T12:01:04.197Personaleassistent til Gazellevirksomhed

Jobbeskrivelse:

Vi søger en ”skarp” og selvstændig medarbejder til at rekruttere vikarer og besætte ordrer. Du skal primært arbejde med vikariater og fastansættelser inden for industri- og lagerområdet.

Trives du i en travl og uforudsigelig hverdag og kan bevare overblikket er det måske dig, vi mangler! 

Primære arbejdsopgaver:

Dine primære arbejdsopgaver vil typisk bestå af:

  • Udforme annoncer og indrykke dem på JobTeams hjemmeside, Facebook og på Jobnet
  • Udvælgelse af stabile og fleksible vikarer til interview
  • Interview af vikarer og referencetagning
  • Registrering og administration i JobTeams IT baserede vikarsystem
  • Matchning af vikarer med indkomne ordrer
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem service, levering og lavt sygefravær
  • Telefon ekspedition og service
  • Vagttelefon hver anden uge

Din profil:

Optimalt har du erfaring fra tidligere med at lave vagtplaner og ansætte ufaglært personale. Dog er der mange indgange til jobbet, hvor det væsentligste er:

  • Du har min. STX, HHX eller HTX og ønsker ikke at læse videre
  • Du kan også have en anden baggrund, hvis du har siddet med lignende job
  • Du er stærk IT-bruger og har let ved at forstå nye systemer
  • Du er fleksibel, arbejdsom og du gør tingene færdige
  • Du har en struktureret arbejdsform
  • Du har fighter ånd og vindermentalitet
  • Du bor max 30 km fra Kolding
  • Du taler perfekt dansk

Vi tilbyder:

Et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone og handlekraft. Vores værdier er hurtighed, arbejdsomhed og dygtighed. Stillingen aflønnes efter kvalifikationer og resultater (lidt bonus).

Du skal påregne, at arbejde på vores kontor i Esbjerg ca. 2 dage om ugen.

Ansøgning:

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler. Send derfor hurtigst muligt din ansøgning incl. eksamenspapirer og udtalelser til rekrutteringschef. Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk – mrk. ”Personaleassistent Kolding”

Vi glæder os til at høre fra dig!

2018-02-19T01:04:16.257 Jobbeskrivelse: Vi søger en skarp og selvstændig medarbejder til at rekruttere vikarer og besætte ordrer. Du skal primært arbejde med vikariater og fastansættelser inden for industri- og lagerområdet. Trives du i en travl og uforudsigelig hverdag og kan bevare overblikket er det måske dig, vi mangler! Primære arbejdsopgaver: Dine primære arbejdsopgaver vil typisk bestå af: Udforme annoncer og indrykke dem på JobTeams hjemmeside, Facebook og på Jobnet Udvælgelse af stabile og fleksible vikarer til interview Interview af vikarer og referencetagning Registrering og administration i JobTeams IT baserede vikarsystem Matchning af vikarer med indkomne ordrer Sikre høj kundetilfredshed gennem service, levering og lavt sygefravær Telefon ekspedition og service Vagttelefon hver anden uge Din profil: Optimalt har du erfaring fra tidligere med at lave vagtplaner og ansætte ufaglært personale. Dog er der mange indgange til jobbet, hvor det væsentligste er: Du har min. STX, HHX eller HTX og ønsker ikke at læse videre Du kan også have en anden baggrund, hvis du har siddet med lignende job Du er stærk IT-bruger og har let ved at forstå nye systemer Du er fleksibel, arbejdsom og du gør tingene færdige Du har en struktureret arbejdsform Du har fighter ånd og vindermentalitet Du bor max 30 km fra Kolding Du taler perfekt dansk Vi tilbyder: Et selvstændigt job i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed, som er præget af en uformel omgangstone og handlekraft. Vores værdier er hurtighed, arbejdsomhed og dygtighed. Stillingen aflønnes efter kvalifikationer og resultater (lidt bonus). Du skal påregne, at arbejde på vores kontor i Esbjerg ca. 2 dage om ugen. Ansøgning: Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler. Send derfor hurtigst muligt din ansøgning incl. eksamenspapirer og udtalelser til rekrutteringschef. Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk mrk. Personaleassistent Kolding Vi glæder os til at høre fra dig!11Jobneta14e90c7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3091126JobTeam Kolding A/S11Vestertorv 66000KoldingDKDanmark155.490147009.47171300
ibn@jobteam.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514200JobNet47534951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a14e90c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a14e90c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a14e90c7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a14e90c7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent30Human Resources352613375Inge Brinch-Nielsenibn@jobteam.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK