Personalejuridisk konsulent med administrative opgaver til Børne- og Ungdomstandplejen i Københavns Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Motiveres du af at arbejde både med administrative og personalejuridiske opgaver? Trives du i en hverdag, som er præget af mange forskellige opgaver og brede samarbejdsflader?

Som landets største kommune tilbyder vi tandpleje til ca. 110.000 børn og unge fra 0 til 17 år. Tandplejen består af en central ledelse, en administrativ enhed, et kontaktcenter, to klinikgrupper og en gruppe af tandreguleringsklinikker. Der er godt 300 medarbejdere ansat i tandplejen.

Tandplejens ledelse består af overtandlægen, souschefen, lederen af økonomi og indkøb samt to ledende tandlæger.

Som personalejuridisk konsulent i tandplejen vil din hverdag være præget af variation i opgaverne. Der vil være mange typer af personalesager samt personalejuridiske og personaleadministrative spørgsmål og udfordringer samt administrative driftsmæssige opgaver.

Nogle dage vil være fyldt med kontakt til tandplejens ledelse, som har brug for sparring i personalesager eller svar på personalejuridiske spørgsmål. Andre dage kræves fordybelse i en særlig opgave.

Tandplejens ledelse vil hos dig hente vejledning, viden og sparring om alle emner inden for det personalejuridiske område, både generelt og i forhold til konkrete sager.

Vi har brug for en professionel sparringsmakker, både for tandplejens ledelse, men også for relevante samarbejdsmakkere i organisationen.

Din profil

  • Du er sandsynligvis professionsbachelor i offentlig administration eller kontoruddannet med relevant erfaring og efteruddannelse
  • Du har overblik og tager ansvar
  • Du er serviceorienteret kombineret med evnen til at skabe resultater hurtigt, i høj kvalitet og med sans for, hvordan opgaverne løses bedre
  • Dér, hvor du ikke kan svare her og nu, søger du efter svar, fx centralt ved sparring med forvaltningens juridiske afdeling
  • Du arbejder analytisk og detaljeorienteret
  • Du er imødekommende, tillidsskabende og med god dømmekraft

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Fortolkning af overenskomster og aftaler
  • Vejledning og rådgivning inden for det personaleadministrative og personalejuridiske område til ledelsen i tandplejen
  • Forberedelse af materiale til og afholdelse af personalesamtaler, herunder udfærdigelse af referat for mødet
  • Håndtering af ansættelser, afskedigelser og barsler
  • Håndtering af sygefravær i samarbejde med ledelsen
  • Vedligeholdelse af diverse personalepolitikker og -procedurer
  • Opgaver relateret til kommunens MED-organisation
  • Andre personaleadministrative opgaver.

Løn- og ansættelsesvilkår
Aftales i henhold til gældende overenskomst.
Børne- og Ungdomsforvaltningen anvender straffe- og børneattest som led i rekrutteringen.

Stillingen er på 37 timer og med tiltrædelse pr. 1. januar 2022 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til økonomi- og administrationschef John Palner Olsen på 2673 8305.

Sammen med din ansøgning bedes du vedhæfte CV og evt. dokumentation.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 11. november 2021
Samtaler forventes afholdt torsdag den 18. november 2021.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

FOA søger IT-forretningskonsulent - til digitalisering der gør en forskel

FOA Forbund

København V
Vil du være med til at udvikle løsninger, der bidrager til at give FOAs medlemmer de bedste vilkår, forudsætninger og muligheder?Digitalisering er en væsentlig brik i FOAs ambition om at sikre de bedste vilkår for vores medlemmer.Det gælder både vor...
Indrykket:11. november 2021

Coordinator

Global Wind Organisation

København V
Use your administrative background to support Global Wind Organisation (GWO) in creating training standards for a safer and more productive workforce Are you ready to take the next step in your professional life and contribute your structural flair,...
Indrykket:2. november 2021

Digitaliseringskonsulent til to-årig projektansættelse i Københavns Ejendomme og Indkøb

Digitalisering

København NV
Vil du være med til at udbrede digitaliseringen af facility management, ejendomsadministration og indkøb i landets største kommune? Ligger dit interessefelt inden for digitalisering, udvikling, processer og projektledelse? Og har du mod på at arbejd...
Indrykket:1. november 2021

Erfarne regnskabs- og økonomichefer søges til stillinger på interimbasis i Aarhus området

Proselection

København K
Beskrivelse Har du lyst til at bruge din erfaring og kompetencer i nye omgivelser? Kan du træde til med kort varsel og sikre stabilitet? Så vil vi gerne høre fra dig! Vores kunder efterspørger løbende kandidater, der opererer på et højt fagligt nive...
Indrykket:2. november 2021

Velbevandret regnskabsmedarbejder med rejseafregningserfaring søges til international virksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Kan du se dig selv i et multikulturelt miljø? Trives du med at arbejde med rejseafregninger, finans og kreditorer? Søger du en 37 timers stilling inkl. frokost? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I stillingen som regnskabsmedarbejder, v...
Indrykket:3. november 2021

Personalejuridisk konsulent med administrative opgaver til Børne- og Ungdomstandplejen i Københavns Kommune

Motiveres du af at arbejde både med administrative og personalejuridiske opgaver? Trives du i en hverdag, som er præget af mange forskellige opgaver og brede samarbejdsflader?

Som landets største kommune tilbyder vi tandpleje til ca. 110.000 børn og unge fra 0 til 17 år. Tandplejen består af en central ledelse, en administrativ enhed, et kontaktcenter, to klinikgrupper og en gruppe af tandreguleringsklinikker. Der er godt 300 medarbejdere ansat i tandplejen.

Tandplejens ledelse består af overtandlægen, souschefen, lederen af økonomi og indkøb samt to ledende tandlæger.

Som personalejuridisk konsulent i tandplejen vil din hverdag være præget af variation i opgaverne. Der vil være mange typer af personalesager samt personalejuridiske og personaleadministrative spørgsmål og udfordringer samt administrative driftsmæssige opgaver.

Nogle dage vil være fyldt med kontakt til tandplejens ledelse, som har brug for sparring i personalesager eller svar på personalejuridiske spørgsmål. Andre dage kræves fordybelse i en særlig opgave.

Tandplejens ledelse vil hos dig hente vejledning, viden og sparring om alle emner inden for det personalejuridiske område, både generelt og i forhold til konkrete sager.

Vi har brug for en professionel sparringsmakker, både for tandplejens ledelse, men også for relevante samarbejdsmakkere i organisationen.

Din profil

  • Du er sandsynligvis professionsbachelor i offentlig administration eller kontoruddannet med relevant erfaring og efteruddannelse
  • Du har overblik og tager ansvar
  • Du er serviceorienteret kombineret med evnen til at skabe resultater hurtigt, i høj kvalitet og med sans for, hvordan opgaverne løses bedre
  • Dér, hvor du ikke kan svare her og nu, søger du efter svar, fx centralt ved sparring med forvaltningens juridiske afdeling
  • Du arbejder analytisk og detaljeorienteret
  • Du er imødekommende, tillidsskabende og med god dømmekraft

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Fortolkning af overenskomster og aftaler
  • Vejledning og rådgivning inden for det personaleadministrative og personalejuridiske område til ledelsen i tandplejen
  • Forberedelse af materiale til og afholdelse af personalesamtaler, herunder udfærdigelse af referat for mødet
  • Håndtering af ansættelser, afskedigelser og barsler
  • Håndtering af sygefravær i samarbejde med ledelsen
  • Vedligeholdelse af diverse personalepolitikker og -procedurer
  • Opgaver relateret til kommunens MED-organisation
  • Andre personaleadministrative opgaver.

Løn- og ansættelsesvilkår
Aftales i henhold til gældende overenskomst.
Børne- og Ungdomsforvaltningen anvender straffe- og børneattest som led i rekrutteringen.

Stillingen er på 37 timer og med tiltrædelse pr. 1. januar 2022 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til økonomi- og administrationschef John Palner Olsen på 2673 8305.

Sammen med din ansøgning bedes du vedhæfte CV og evt. dokumentation.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 11. november 2021
Samtaler forventes afholdt torsdag den 18. november 2021.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

FOA søger IT-forretningskonsulent - til digitalisering der gør en forskel

FOA Forbund

København V
Vil du være med til at udvikle løsninger, der bidrager til at give FOAs medlemmer de bedste vilkår, forudsætninger og muligheder?Digitalisering er en væsentlig brik i FOAs ambition om at sikre de bedste vilkår for vores medlemmer.Det gælder både vor...
Indrykket:11. november 2021

Coordinator

Global Wind Organisation

København V
Use your administrative background to support Global Wind Organisation (GWO) in creating training standards for a safer and more productive workforce Are you ready to take the next step in your professional life and contribute your structural flair,...
Indrykket:2. november 2021

Digitaliseringskonsulent til to-årig projektansættelse i Københavns Ejendomme og Indkøb

Digitalisering

København NV
Vil du være med til at udbrede digitaliseringen af facility management, ejendomsadministration og indkøb i landets største kommune? Ligger dit interessefelt inden for digitalisering, udvikling, processer og projektledelse? Og har du mod på at arbejd...
Indrykket:1. november 2021

Erfarne regnskabs- og økonomichefer søges til stillinger på interimbasis i Aarhus området

Proselection

København K
Beskrivelse Har du lyst til at bruge din erfaring og kompetencer i nye omgivelser? Kan du træde til med kort varsel og sikre stabilitet? Så vil vi gerne høre fra dig! Vores kunder efterspørger løbende kandidater, der opererer på et højt fagligt nive...
Indrykket:2. november 2021

Velbevandret regnskabsmedarbejder med rejseafregningserfaring søges til international virksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Kan du se dig selv i et multikulturelt miljø? Trives du med at arbejde med rejseafregninger, finans og kreditorer? Søger du en 37 timers stilling inkl. frokost? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I stillingen som regnskabsmedarbejder, v...
Indrykket:3. november 2021