header background shadow

Jobformidler siden 1978

Personale

Personalekonsulent

Personale

Økonomi- og Personaleafdelingen i Billund Kommune søger en fuldtids personalekonsulent som kan tiltræde 1. marts 2017 eller tidligere.  
 
Hvem er vi? 
Afdelingen indeholder Økonomi, Personale, Indkøb, Kantine samt Intern Service og den består af 37 medarbejdere. Du vil blive tilknyttet personaleteamet, hvor der er 8 ansatte inklusiv teamkoordinator.  
 
Personaleteamet varetager løn- og personalesagsbehandling for kommunens 2.300 ansatte. Vi rådgiver og vejleder kommunens decentrale ledere i løn- og personaleforhold, fortolker overenskomster og aftaler. 
 
Primæropgaverne i teamet er således varetagelse af løn- og personalemæssige opgaver samt ydelse af konsulentbistand til kommunens forvaltninger og institutioner.  
 
Dine arbejdsopgaver: 
• Indberetning af og udbetaling af løn 
• Sagsbehandling af personaleopgaver 
• Deltage i udviklingsprojekter og diverse arbejdsgrupper 
• Understøtte økonomikonsulenterne i lønudgifter/budgetter 
• Rådgivning i løn- og personaleforhold 
 
I vores kontakt til de decentrale enheder og forvaltningen lægger vi vægt på konsulentfunktionen (rådgivning og vejledning), men lige så vigtig er det, at kunne stille de nysgerrige og kritiske spørgsmål.  
 
Jobprofil: 
• Du har en stor erfaring med kommunal løn- og personaleadministration 
• Du har kendskab til KMD OPUS Løn og personale eller tilsvarende lønsystemer 
• Du er god til formidling og samarbejde 
• Du har lyst til at deltage i udviklingen af metoder og redskaber inden for løn- og personaleområdet  
• Du har lyst til at være en del af et team med personalekonsulenter og deltage aktivt i teamudvikling og gerne med lyst eller potentiale til på sigt, at påtage dig yderligere ansvar 
 
Vi kan tilbyde: 
• En arbejdsplads med et højt fagligt niveau, men samtidig en afslappet og humoristisk omgangstone 
• En arbejdsplads hvor vi har et fælles ansvar for at alle afdelingens opgaver bliver løst 
• Opgaver, der vil udfordre dine evner og kompetencer 
• En værdiledet arbejdsplads, som lægger stor vægt på dialog, udvikling og respekt  
 
Løn mv.: 
Løn og ansættelsesforhold i henhold gældende overenskomst 
 
Yderligere oplysninger: 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomi- og Personalechef Helle Kisum, tlf. 79727221. 
 
Ansøgningsfrist: 
Den 20. januar 2017. 
 
Udvælgelse af ansøgere til samtale vil ske den 26. januar 2017, og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler den 30. januar 2017. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos ofir.dk
 
Praktisk information
Indrykningsdato
03-01-2017
Udløbsdato
20-01-2017
Job-ID
329682536
Jobbets adresse

Personale

Jorden Rundt 1

7200Grindsted

Danmark

Virksomhedens beliggenhed

Beregn rute-/rejseplan

Fra:
Til:
Om virksomheden