Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personalekonsulent

Vi har rigtig travlt hos HandsOn og ønsker derfor endnu en kollega til vores kontor i Billund, der kan hjælpe med at servicere vores kunder i Syd og Midtjylland.

Jobbet:
Som kunde- og personalekonsulent bliver du en del af et stærkt team af dygtige og motiverede medarbejdere, der brænder for at finde de rette vikar- og rekrutteringsløsninger. Du vil have kontakt til nye og eksisterende kunder, afholde interviews, matche og administrere profiler til stillinger samt udvikle relationer til vores kunder.

Vi forventer:
Du præsenterer HandsOn som den foretrukne samarbejdspartner, skaber værdi og finder de rigtige bemandingsløsninger til kunden. Du har en kommerciel/administrativ baggrund, kendskab til vikar- eller rekrutteringsbranchen og indblik i forskellige faggrupper. Vi foretrækker, at du har erfaring med salg til eksisterende kunder. Med afsæt i kundens behov skal du afdække vikarprofiler, afholde samtaler, udarbejde stillingsopslag og håndtere ordrer. Samt, du har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med ERP-systemer.

Din person:
Som person er du udadvendt, serviceminded og har et personligt drive. Du er forretningsorienteret og relations skabende, med en struktureret tilgang til dine opgaver. Du er i stand til at bevare overblikket, har et højt energiniveau og forstår, at din succes skabes i samarbejde med kunden. Du er af natur løsningsorienteret, effektiv og vedholdende og arbejder målrettet og analytisk for at skabe det bedste resultat.

Vi tilbyder:
En spændende hverdag med stort indhold og frihed under ansvar. Du bliver en del af en professionel virksomhed. Vi har et godt brand i vikar- og rekrutteringsmarkedet, er kendt for grundig udvælgelse, gode referencer og kundetilpassede løsninger. Du får en selvstændig og ansvarsfuld funktion i et uformelt miljø med frihed under ansvar.

Ansøgning:
Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til JB@HandsOn.dk  Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Jacob Brasse på tlf. 60200400.

Du er velkommen til at læse mere om HandsOn på HandsOn.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050383Phoenix-dfbc90e512019-06-28T00:00:00Personalekonsulent

Vi har rigtig travlt hos HandsOn og ønsker derfor endnu en kollega til vores kontor i Billund, der kan hjælpe med at servicere vores kunder i Syd og Midtjylland.

Jobbet:
Som kunde- og personalekonsulent bliver du en del af et stærkt team af dygtige og motiverede medarbejdere, der brænder for at finde de rette vikar- og rekrutteringsløsninger. Du vil have kontakt til nye og eksisterende kunder, afholde interviews, matche og administrere profiler til stillinger samt udvikle relationer til vores kunder.

Vi forventer:
Du præsenterer HandsOn som den foretrukne samarbejdspartner, skaber værdi og finder de rigtige bemandingsløsninger til kunden. Du har en kommerciel/administrativ baggrund, kendskab til vikar- eller rekrutteringsbranchen og indblik i forskellige faggrupper. Vi foretrækker, at du har erfaring med salg til eksisterende kunder. Med afsæt i kundens behov skal du afdække vikarprofiler, afholde samtaler, udarbejde stillingsopslag og håndtere ordrer. Samt, du har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med ERP-systemer.

Din person:
Som person er du udadvendt, serviceminded og har et personligt drive. Du er forretningsorienteret og relations skabende, med en struktureret tilgang til dine opgaver. Du er i stand til at bevare overblikket, har et højt energiniveau og forstår, at din succes skabes i samarbejde med kunden. Du er af natur løsningsorienteret, effektiv og vedholdende og arbejder målrettet og analytisk for at skabe det bedste resultat.

Vi tilbyder:
En spændende hverdag med stort indhold og frihed under ansvar. Du bliver en del af en professionel virksomhed. Vi har et godt brand i vikar- og rekrutteringsmarkedet, er kendt for grundig udvælgelse, gode referencer og kundetilpassede løsninger. Du får en selvstændig og ansvarsfuld funktion i et uformelt miljø med frihed under ansvar.

Ansøgning:
Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til JB@HandsOn.dk  Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Jacob Brasse på tlf. 60200400.

Du er velkommen til at læse mere om HandsOn på HandsOn.dk

2019-08-22T00:51:25.443 Vi har rigtig travlt hos HandsOn og ønsker derfor endnu en kollega til vores kontor i Billund, der kan hjælpe med at servicere vores kunder i Syd og Midtjylland. Jobbet: Som kunde- og personalekonsulent bliver du en del af et stærkt team af dygtige og motiverede medarbejdere, der brænder for at finde de rette vikar- og rekrutteringsløsninger. Du vil have kontakt til nye og eksisterende kunder, afholde interviews, matche og administrere profiler til stillinger samt udvikle relationer til vores kunder. Vi forventer: Du præsenterer HandsOn som den foretrukne samarbejdspartner, skaber værdi og finder de rigtige bemandingsløsninger til kunden. Du har en kommerciel administrativ baggrund, kendskab til vikar- eller rekrutteringsbranchen og indblik i forskellige faggrupper. Vi foretrækker, at du har erfaring med salg til eksisterende kunder. Med afsæt i kundens behov skal du afdække vikarprofiler, afholde samtaler, udarbejde stillingsopslag og håndtere ordrer. Samt, du har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med ERP-systemer. Din person: Som person er du udadvendt, serviceminded og har et personligt drive. Du er forretningsorienteret og relations skabende, med en struktureret tilgang til dine opgaver. Du er i stand til at bevare overblikket, har et højt energiniveau og forstår, at din succes skabes i samarbejde med kunden. Du er af natur løsningsorienteret, effektiv og vedholdende og arbejder målrettet og analytisk for at skabe det bedste resultat. Vi tilbyder: En spændende hverdag med stort indhold og frihed under ansvar. Du bliver en del af en professionel virksomhed. Vi har et godt brand i vikar- og rekrutteringsmarkedet, er kendt for grundig udvælgelse, gode referencer og kundetilpassede løsninger. Du får en selvstændig og ansvarsfuld funktion i et uformelt miljø med frihed under ansvar. Ansøgning: Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til JB@HandsOn.dk Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Jacob Brasse på tlf. 60200400. Du er velkommen til at læse mere om HandsOn på HandsOn.dk11jobnetdfbc90e5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-21T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandBillund3553737HANDSON IVS11Ole Kirks Vej 87190BillundDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783977JobNet5010176501017610026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfbc90e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfbc90e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfbc90e5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfbc90e5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/1.jpgPersonalekonsulent12008491Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent30Human Resources362148423noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330101231Rekrutteringskonsulent-/headhunterRobot Selvstændig rekrutteringskonsulent- headhunter - Silkeborg. ERHR Rekruttering har siden 2010 været kendt som et professionelt Rekrutteringsfirma, og vi søger nu endnu et par selvstændige rekrutteringskonsulenter- headhuntere til vores kontor i Silkeborg. Under rammerne af ERHR Rekruttering ApS opbygger du din egen forretning som tilknyttet konsulent med dit eget selvstændige CVR-nr. Vi hjælper dig naturligvis godt i gang - vi har sammenholdet, rammerne, værktøjerne og processerne. Drømmer du om at være en af landets mest effektive Headhuntere og indgå i et stærkt team - og med mulighed for Partnerskab på sigt? Vi er et team af 9 erfarne konsulenter som alle er certificeret i minimum 1 anerkendt test, samt 2 effektive administrative kolleger. Vi har et fælles fuldt udstyret supporteret kontor i Silkeborg og i København K, og vi søger endnu et par effektive, erfaren og dygtige Headhuntere. Kravet til os selv om at være de mest effektive inden for rekruttering, kendetegner måden, vi passioneret arbejder på, værktøjerne vi betjener os af, og resultaterne for vores kunder og kandidater uden at gå på kompromis med kvaliteten! Vores kunde: Det er os selv se mere på www.erhr.dk Vi løser primært search og selection opgaver på specialist-, leder og topleder executive niveau flest i Danmark, men vi opererer også succesfuldt i Europa, Norden og Asien med vores egne veldokumenterede processer og kvalitetskrav. Alle vore processer og forløb er nedskrevet og veldokumenterede, ligesom vi selvfølgelig har fuldt styr på GDPR Persondataforordningen. Vores kontorer er beliggende i gode funktionelle og centralt placerede lokaler i Silkeborg, kun få hundrede meter fra Motorvejen - afkørsel 28, og helt centralt i Kbh. lige ved Metronettet og Kongens Nytorv. Virksomheden er præget af en høj faglighed, stort samarbejde med særdeles godt humør og velordnede forhold. Vi er alle erfarne rekrutteringskonsulenter, som har gedigen erfaring fra danske og udenlandske virksomheder. Vi repræsenterer et bredt erfarings- og uddannelsesmæssigt spænd, og sammen har vi kompetencer inden for de fleste brancher og fagområder. Arbejds- og ansvarsområder Salg af egne rekrutteringsopgaver Deltagelse i fælles rekrutteringsopgaver Rekruttering af Specialister, Ledere og Topledere Executives samt bestyrelsesmedlemmer. Deltagelse i hele processen fra salg af opgaven til kontraktskrivning med kandidaten Løbende kandidatopfølgning Personprofilanalyser IQ tests mm. Faglige kompetencer: Erfaring som Rekrutteringskonsulent- Headhunter i rekrutteringsbranchen er et absolut krav. Perfekt i dansk skrift og tale Personlige kompetencer: Salgsorienteret og en høj grad af forretningsforståelse Samarbejdende Flittig og humoristisk Struktureret og grundig Kvalitetsbevidst og ærlig Selvstændig og uhøjtidelig Procesorienteret og opfølgende Niveau: Attraktiv indtjeningsmodel. Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt. For yderligere informationer om stillingen, kontakt Claus Bønløkke på e-mail cb@erhr.dk eller via telefon 8680 0111 alternativt på mobil nr. 40406633 Du er også meget velkommen til at kontakte John Holck på e-mail jh@erhr.dk eller via mobil 2424 8086 Ansøgningsfrist er hurtigst mulig. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne. Direkte tilsendte CV modtages ikke.

Selvstændig rekrutteringskonsulent-/headhunter - Silkeborg.

ERHR Rekruttering har siden 2010 været kendt som et professionelt Rekrutteringsfirma, og vi søger nu endnu et par selvstændige rekrutteringskonsulenter-/headhuntere til vores kontor i Silkeborg.

Under rammerne af ERHR Rekruttering ApS opbygger du din egen forretning som tilknyttet konsulent med dit eget selvstændige CVR-nr.

Vi hjælper dig naturligvis godt i gang - vi har sammenholdet, rammerne, værktøjerne og processerne.

Drømmer du om at være en af landets mest effektive Headhuntere og indgå i et stærkt team - og med mulighed for Partnerskab på sigt?

Vi er et team af 9 erfarne konsulenter som alle er certificeret i minimum 1 anerkendt test, samt 2 effektive administrative kolleger.

Vi har et fælles fuldt udstyret/supporteret kontor i Silkeborg og i København K, og vi søger endnu et par effektive, erfaren og dygtige Headhuntere.

Kravet til os selv om at være de mest effektive inden for rekruttering, kendetegner måden, vi passioneret arbejder på, værktøjerne vi betjener os af, og resultaterne for vores kunder og kandidater – uden at gå på kompromis med kvaliteten!

Vores kunde:
Det er os selv – se mere på www.erhr.dk

Vi løser primært search – og selection opgaver på specialist-, leder og topleder/executive niveau – flest i Danmark, men vi opererer også succesfuldt i Europa, Norden og Asien med vores egne veldokumenterede processer og kvalitetskrav.

Alle vore processer og forløb er nedskrevet og veldokumenterede, ligesom vi selvfølgelig har fuldt styr på GDPR/Persondataforordningen.

Vores kontorer er beliggende i gode funktionelle og centralt placerede lokaler i Silkeborg, kun få hundrede meter fra Motorvejen - afkørsel 28, og helt centralt i Kbh. lige ved Metronettet og Kongens Nytorv.

Virksomheden er præget af en høj faglighed, stort samarbejde med særdeles godt humør og velordnede forhold.

Vi er alle erfarne rekrutteringskonsulenter, som har gedigen erfaring fra danske og udenlandske virksomheder. Vi repræsenterer et bredt erfarings- og uddannelsesmæssigt spænd, og sammen har vi kompetencer inden for de fleste brancher og fagområder.

Arbejds- og ansvarsområder

  • Salg af egne rekrutteringsopgaver
  • Deltagelse i fælles rekrutteringsopgaver
  • Rekruttering af Specialister, Ledere og Topledere/Executives – samt bestyrelsesmedlemmer.
  • Deltagelse i hele processen fra salg af opgaven til kontraktskrivning med kandidaten
  • Løbende kandidatopfølgning
  • Personprofilanalyser/IQ tests mm.

Faglige kompetencer:

  • Erfaring som Rekrutteringskonsulent-/Headhunter i rekrutteringsbranchen er et absolut krav.
  • Perfekt i dansk skrift og tale

Personlige kompetencer:

  • Salgsorienteret og en høj grad af forretningsforståelse
  • Samarbejdende
  • Flittig og humoristisk
  • Struktureret og grundig
  • Kvalitetsbevidst og ærlig
  • Selvstændig og uhøjtidelig
  • Procesorienteret og opfølgende

Niveau:
Attraktiv indtjeningsmodel.
Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt.

For yderligere informationer om stillingen, kontakt Claus Bønløkke på e-mail cb@erhr.dk eller via telefon 8680 0111 alternativt på mobil nr. 40406633
Du er også meget velkommen til at kontakte John Holck på e-mail jh@erhr.dk eller via mobil 2424 8086

Ansøgningsfrist er hurtigst mulig.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular i højre kolonne.
Direkte tilsendte CV modtages ikke.

ERHR RekrutteringSilkeborg2019-10-10T00:00:002019-12-03T00:00:00
330094298Personalekonsulent Esbjerg - KoldingRobot På vort kontor i Esbjerg mangler vi frisk medarbejder, som har lyst til en varieret arbejdsdag. Hvis du mod på at prøve kræfter med et anderledes job, så er her muligheden. Succeskriteriet for dig er at sende de rigtige vikarer ud til vore kunder og ikke mindst rekruttere stabile og arbejdsomme vikarer til fabrikkerne. Dine arbejdsopgaver bliver: - Rekruttering af vikarer på sociale medier - Udarbejdelse af annoncer, så de er spændende og beskriver arbejdet - Interview af vikarer og tage referencer - Finde de helt rigtige vikarer til kundernes ordrer. - Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og levering - Administrative opgaver - Du skal passe vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. weekend - Der vil være 3 arbejdsdage i Esbjerg og 2 arbejdsdage i Kolding Din baggrund og erfaringer: - Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer - Du er måske markedsføringsøkonom - Du trives med en travl arbejdsdag og mange bolde i luften - Du arbejder struktureret - Det vil være bedst du bor omkring Vejen, men Esbjerg og Kolding er også ok, hvis du er indstillet på at arbejde både i Esbjerg og Kolding Vi tilbyder gode kolleger og en virksomhed med en uformel omgangstone. Løn efter kvalifikationer. Du kan få stor indflydelse på, hvordan vores afdelinger udvikler sig. Skriftlig ansøgning og CV sendes til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk

På vort kontor i Esbjerg mangler vi frisk medarbejder, som har lyst til en varieret arbejdsdag. Hvis du mod på at prøve kræfter med et anderledes job, så er her muligheden. Succeskriteriet for dig er at sende de rigtige vikarer ud til vore kunder og ikke mindst rekruttere stabile og arbejdsomme vikarer til fabrikkerne.

Dine arbejdsopgaver bliver:

- Rekruttering af vikarer på sociale medier

- Udarbejdelse af annoncer, så de er spændende og beskriver arbejdet

- Interview af vikarer og tage referencer

- Finde de helt rigtige vikarer til kundernes ordrer.

- Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og levering

- Administrative opgaver

- Du skal passe vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. weekend

- Der vil være 3 arbejdsdage i Esbjerg og 2 arbejdsdage i Kolding

 

Din baggrund og erfaringer:

- Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer

- Du er måske markedsføringsøkonom

- Du trives med en travl arbejdsdag og mange bolde i luften

- Du arbejder struktureret

- Det vil være bedst du bor omkring Vejen, men Esbjerg og Kolding er også ok, hvis du er indstillet på at arbejde både i Esbjerg og Kolding

Vi tilbyder gode kolleger og en virksomhed med en uformel omgangstone. Løn efter kvalifikationer. Du kan få stor indflydelse på, hvordan vores afdelinger udvikler sig.

Skriftlig ansøgning og CV sendes til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk

JobTeam Esbjerg A/SEsbjerg2019-09-23T00:00:002019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Rekrutteringskonsulent-/headhunter

ERHR Rekruttering

Silkeborg
Selvstændig rekrutteringskonsulent- headhunter - Silkeborg. ERHR Rekruttering har siden 2010 været kendt som et professionelt Rekrutteringsfirma, og vi søger nu endnu et par selvstændige rekrutteringskonsulenter- headhuntere til vores kontor i Silke...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Personalekonsulent Esbjerg - Kolding

JobTeam Esbjerg A/S

Esbjerg
På vort kontor i Esbjerg mangler vi frisk medarbejder, som har lyst til en varieret arbejdsdag. Hvis du mod på at prøve kræfter med et anderledes job, så er her muligheden. Succeskriteriet for dig er at sende de rigtige vikarer ud til vore kunder og...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019