Personalekonsulent til Grindsted

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi mangler en glad og positiv medarbejder på vort kontor i Grindsted. Har du lyst til en varieret arbejdsdag med meget personlig kontakt er dette job perfekt.  Hvis du også har mod på at prøve kræfter med et anderledes job, så er her muligheden. Succeskriteriet for dig er, at rekruttere de rigtige medarbejdere til vore kunder. En meget stor del af opgaverne er Try & Hire stillinger, altså med henblik på fastansættelse.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med vore 2 sælgere og 1 personalekonsulent, som kender arbejdsopgaverne hos kunderne og dermed kan bidrage ved udvælgelse af de helt rigtige kandidater.

 Dine arbejdsopgaver bliver:

 - Rekruttering af kandidater, herunder at udarbejde og uploade jobannoncer til     
  hjemmeside, Jobindex, Jobnet og opsætte Facebook kampagner.

- Interviewe kandidater og tage referencer

- Matche kandidater med kundernes ordrer.

- Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og levering

- Administrative opgaver

- Der er vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. weekend

 

Din baggrund og erfaringer:

 - Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer

- Du trives med en travl arbejdsdag og mange bolde i luften

- Du har måske arbejdet med rekruttering

- Du arbejder struktureret

- Du bor max 30 km fra Grindsted

 Vi tilbyder gode kolleger og en virksomhed med en uformel omgangstone. Løn efter kvalifikationer. Du kan få stor indflydelse på, hvordan vores afdeling i Aarhus udvikler sig.

 Skriftlig ansøgning og CV sendes til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk  – mrk. ”Personalekonsulent Grindsted”

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Personalekonsulent til Grindsted

Vi mangler en glad og positiv medarbejder på vort kontor i Grindsted. Har du lyst til en varieret arbejdsdag med meget personlig kontakt er dette job perfekt.  Hvis du også har mod på at prøve kræfter med et anderledes job, så er her muligheden. Succeskriteriet for dig er, at rekruttere de rigtige medarbejdere til vore kunder. En meget stor del af opgaverne er Try & Hire stillinger, altså med henblik på fastansættelse.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med vore 2 sælgere og 1 personalekonsulent, som kender arbejdsopgaverne hos kunderne og dermed kan bidrage ved udvælgelse af de helt rigtige kandidater.

 Dine arbejdsopgaver bliver:

 - Rekruttering af kandidater, herunder at udarbejde og uploade jobannoncer til     
  hjemmeside, Jobindex, Jobnet og opsætte Facebook kampagner.

- Interviewe kandidater og tage referencer

- Matche kandidater med kundernes ordrer.

- Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og levering

- Administrative opgaver

- Der er vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. weekend

 

Din baggrund og erfaringer:

 - Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer

- Du trives med en travl arbejdsdag og mange bolde i luften

- Du har måske arbejdet med rekruttering

- Du arbejder struktureret

- Du bor max 30 km fra Grindsted

 Vi tilbyder gode kolleger og en virksomhed med en uformel omgangstone. Løn efter kvalifikationer. Du kan få stor indflydelse på, hvordan vores afdeling i Aarhus udvikler sig.

 Skriftlig ansøgning og CV sendes til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk  – mrk. ”Personalekonsulent Grindsted”

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.