Personalekonsulent i Dragør Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har personaleadministration og løn din interesse, og kan du brede dig over mange forskellige opgaver, er du måske den nye medarbejder, vi søger fra den 1. december 2021.

HR- og personaleteamet består af to teams – et personaleteam, et HR team samt en afdelingsleder. Du vil komme til at arbejde i personaleteamet, som består af fire personalekonsulenter, hvor du vil få tæt samarbejde med en anden kollega, som du til dels deler opgaver med. Derudover er det også muligt at sparre med de andre kollegaer, som sidder med løn- og personaleadministration på andre overenskomster.
HR-teamet består af tre HR-konsulenter, som du også kan sparre med og spørge om vejledning i forhold til personalesager.


Arbejdsopgaver

Du arbejder selvstændigt med dine egne ansvarsområder, og kan selv prioritere i dine opgaver i forhold til hvad der haster mest. Du vil dog altid have mulighed for sparring med de nærmeste kollegaer. Derudover har du også mulighed for at få sparring med nærmeste leder, som selv har baggrund i personale- og lønadministration.

Det er ikke et krav, at du har kendskab til KMD, som Dragør Kommune benytter til lønadministration, men det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til lønadministration og flair for lønsystemer.

Dine hovedopgaver vil være personale- og lønadministration inden for børneområdet, hovedsageligt 0-6 års området, samt vejledning af medarbejdere og ledere om personale- og lønmæssige forhold.


Opgaverne vil bl.a. være

  • udfærdigelse af ansættelsesbreve
  • indberetning i KMD's lønsystem (SAP)
  • fortolkning af love, overenskomster og aftaler
  • lønforhandling med de faglige organisationer
  • afstemning af diverse konti
  • udbetaling af feriepenge
  • indhentning af syge- og barselsdagpengerefusion.

I 2022 kan opgaver herunder f.eks. være
  • understøttelse af de årlige decentrale lønforhandlinger
  • onboarding af nye ledere.


Dine kvalifikationer

Vi vil prioritere ansøgere med kendskab til lønsystemer og med uddannelse inden for offentlig administration.


Vil du vide mere?

Er du meget velkommen til at kontakte Personalekonsulent Camilla Tvarnø på 32 89 01 53 eller på mail: camillat@dragoer.dk.

Ansøgningsfristen er onsdag den 27. oktober. Ansættelsessamtaler holdes fredag den 29. oktober 2021.

Dragør Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Ved ansøgning bedes du benytte kommunens elektroniske rekrutteringssystem, som kan tilgås via kommunens hjemmeside https://www.dragoer.dk/vores-kommune/job-i-dragoer-kommune/soeg-job/

Dragør Kommune har ca. 14.000 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.000 medarbejdere. Dragør er kendt for den gamle bydel, sit levende og aktive havnemiljø med fiskerbåde og fritidssejlere, Hollænderbyen og de mange skønne naturområder langs Amagers kyst
 

Stillingsbetegnelse

Personalekonsulent
 

Ansættelsesforhold

Stillingen er på 37 timer ugentlig
 

Virksomhedsoplysninger

Center for Politik, Service og Social
 

Tiltrædelse

1. december 2021
 

Ansøgningsfrist

27. oktober 2021
 

Kontaktperson

Camilla Tvarnø på 32 89 01 53 eller på mail: camillat@dragoer.dk.
 

Uddannelse

Allround Kontoruddannelse
 

Arbejdsområde

Personaleadministration

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Personalekonsulent i Dragør Kommune

Har personaleadministration og løn din interesse, og kan du brede dig over mange forskellige opgaver, er du måske den nye medarbejder, vi søger fra den 1. december 2021.

HR- og personaleteamet består af to teams – et personaleteam, et HR team samt en afdelingsleder. Du vil komme til at arbejde i personaleteamet, som består af fire personalekonsulenter, hvor du vil få tæt samarbejde med en anden kollega, som du til dels deler opgaver med. Derudover er det også muligt at sparre med de andre kollegaer, som sidder med løn- og personaleadministration på andre overenskomster.
HR-teamet består af tre HR-konsulenter, som du også kan sparre med og spørge om vejledning i forhold til personalesager.


Arbejdsopgaver

Du arbejder selvstændigt med dine egne ansvarsområder, og kan selv prioritere i dine opgaver i forhold til hvad der haster mest. Du vil dog altid have mulighed for sparring med de nærmeste kollegaer. Derudover har du også mulighed for at få sparring med nærmeste leder, som selv har baggrund i personale- og lønadministration.

Det er ikke et krav, at du har kendskab til KMD, som Dragør Kommune benytter til lønadministration, men det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til lønadministration og flair for lønsystemer.

Dine hovedopgaver vil være personale- og lønadministration inden for børneområdet, hovedsageligt 0-6 års området, samt vejledning af medarbejdere og ledere om personale- og lønmæssige forhold.


Opgaverne vil bl.a. være

  • udfærdigelse af ansættelsesbreve
  • indberetning i KMD's lønsystem (SAP)
  • fortolkning af love, overenskomster og aftaler
  • lønforhandling med de faglige organisationer
  • afstemning af diverse konti
  • udbetaling af feriepenge
  • indhentning af syge- og barselsdagpengerefusion.

I 2022 kan opgaver herunder f.eks. være
  • understøttelse af de årlige decentrale lønforhandlinger
  • onboarding af nye ledere.


Dine kvalifikationer

Vi vil prioritere ansøgere med kendskab til lønsystemer og med uddannelse inden for offentlig administration.


Vil du vide mere?

Er du meget velkommen til at kontakte Personalekonsulent Camilla Tvarnø på 32 89 01 53 eller på mail: camillat@dragoer.dk.

Ansøgningsfristen er onsdag den 27. oktober. Ansættelsessamtaler holdes fredag den 29. oktober 2021.

Dragør Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Ved ansøgning bedes du benytte kommunens elektroniske rekrutteringssystem, som kan tilgås via kommunens hjemmeside https://www.dragoer.dk/vores-kommune/job-i-dragoer-kommune/soeg-job/

Dragør Kommune har ca. 14.000 indbyggere, og den kommunale organisation har ca. 1.000 medarbejdere. Dragør er kendt for den gamle bydel, sit levende og aktive havnemiljø med fiskerbåde og fritidssejlere, Hollænderbyen og de mange skønne naturområder langs Amagers kyst
 

Stillingsbetegnelse

Personalekonsulent
 

Ansættelsesforhold

Stillingen er på 37 timer ugentlig
 

Virksomhedsoplysninger

Center for Politik, Service og Social
 

Tiltrædelse

1. december 2021
 

Ansøgningsfrist

27. oktober 2021
 

Kontaktperson

Camilla Tvarnø på 32 89 01 53 eller på mail: camillat@dragoer.dk.
 

Uddannelse

Allround Kontoruddannelse
 

Arbejdsområde

Personaleadministration

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.