Personalekonsulent med solid administrativ erfaring

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du en stærk person med gåpåmod og vedholdenhed? Trives du i en travl hverdag, hvor der arbejdes med korte deadlines? Vil du arbejde i en lille virksomhed, hvor vi griner sammen og løfter i flok?

Bliv en del af en arbejdsplads med store ambitioner
VikarVagten er et selvstændigt, dansk vikar- og rekrutteringsbureau, der i mere end 25 år har formidlet vikarer og fast personale til private og offentlige virksomheder. Vi stræber altid efter høj faglig kompetence, omhyggelig opfølgning og et tæt, godt samarbejde med vores vikarer og kunder. Du kan læse mere om os på www.vikarvagten.dk.

Få en alsidig arbejdsdag med ansvar
Som personalekonsulent er din vigtigste opgave at booke kvalificerede vikarer til vores mange kunder – oftest med kort deadline. Du vil være en vigtig del af vores velfungerende team på kontoret i Allerød, og vil indgå i vores jobrotation med forskellige funktioner som bookning, ansættelsessamtaler og oprettelse af nye vikarer, indhente referencer og nødvendige papirer, kvalitetsopfølgning og telefonisk kontakt med vores kunder og vikarer.

Vær med i samarbejdet
Vi er kendt for kvalitet og det ”personlige match” af kunde og vikar, og det gøres ved at teamet arbejder tæt sammen om opgaverne. Du indgår i vores vagtplan, som bl.a. inkluderer let telefonpasning ca. hver 4. weekend samt ca. 1 ugentlig vagt 16-21 og efterfølgende morgen fra 6-8. Vagterne klarer du hjemmefra.

Du arbejder i et positivt miljø med højt tempo og engagement i et team, hvor gennemsnitsalderen er 56, og hvor vi vægter et uformelt og godt samarbejde. Du skal være i stand til at træffe selvstændige beslutninger, men samtidig være en stor teamplayer.

Det er i dette job, begrebet ”at have mange bolde i luften” opleves i sin fulde betydning.

Overblik og systematik

  • Du har solid administrativ baggrund
  • Du skal have flair for it, da vi benytter eget bookingsystem
  • Du arbejder meget struktureret også under pres
  • Du tager det høje tempo med et smil og sikrer, at vi leverer en høj service
  • Du tager ansvar
  • Du er skarp på detaljen og overblikket
  • Du har et højt drive og godt humør

Er du vores nye personalekonsulent?
Hvis du har erfaring med booking, distribution eller lignende, er det en stor fordel.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Marianne Ødorf på telefon
4814 1436.

Hvis du vil søge stillingen, skal du sende din ansøgning med CV til direktør Marianne Ødorf på mo@vikarvagten.dk og skrive ”Personalekonsulent” i emnefeltet. Der indkaldes til samtale løbende.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Personalekonsulent med solid administrativ erfaring

Er du en stærk person med gåpåmod og vedholdenhed? Trives du i en travl hverdag, hvor der arbejdes med korte deadlines? Vil du arbejde i en lille virksomhed, hvor vi griner sammen og løfter i flok?

Bliv en del af en arbejdsplads med store ambitioner
VikarVagten er et selvstændigt, dansk vikar- og rekrutteringsbureau, der i mere end 25 år har formidlet vikarer og fast personale til private og offentlige virksomheder. Vi stræber altid efter høj faglig kompetence, omhyggelig opfølgning og et tæt, godt samarbejde med vores vikarer og kunder. Du kan læse mere om os på www.vikarvagten.dk.

Få en alsidig arbejdsdag med ansvar
Som personalekonsulent er din vigtigste opgave at booke kvalificerede vikarer til vores mange kunder – oftest med kort deadline. Du vil være en vigtig del af vores velfungerende team på kontoret i Allerød, og vil indgå i vores jobrotation med forskellige funktioner som bookning, ansættelsessamtaler og oprettelse af nye vikarer, indhente referencer og nødvendige papirer, kvalitetsopfølgning og telefonisk kontakt med vores kunder og vikarer.

Vær med i samarbejdet
Vi er kendt for kvalitet og det ”personlige match” af kunde og vikar, og det gøres ved at teamet arbejder tæt sammen om opgaverne. Du indgår i vores vagtplan, som bl.a. inkluderer let telefonpasning ca. hver 4. weekend samt ca. 1 ugentlig vagt 16-21 og efterfølgende morgen fra 6-8. Vagterne klarer du hjemmefra.

Du arbejder i et positivt miljø med højt tempo og engagement i et team, hvor gennemsnitsalderen er 56, og hvor vi vægter et uformelt og godt samarbejde. Du skal være i stand til at træffe selvstændige beslutninger, men samtidig være en stor teamplayer.

Det er i dette job, begrebet ”at have mange bolde i luften” opleves i sin fulde betydning.

Overblik og systematik

  • Du har solid administrativ baggrund
  • Du skal have flair for it, da vi benytter eget bookingsystem
  • Du arbejder meget struktureret også under pres
  • Du tager det høje tempo med et smil og sikrer, at vi leverer en høj service
  • Du tager ansvar
  • Du er skarp på detaljen og overblikket
  • Du har et højt drive og godt humør

Er du vores nye personalekonsulent?
Hvis du har erfaring med booking, distribution eller lignende, er det en stor fordel.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Marianne Ødorf på telefon
4814 1436.

Hvis du vil søge stillingen, skal du sende din ansøgning med CV til direktør Marianne Ødorf på mo@vikarvagten.dk og skrive ”Personalekonsulent” i emnefeltet. Der indkaldes til samtale løbende.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.