Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personalekonsulent til AktivPersonale Holstebro

Hos AktivPersonale er vi i stadig vækst og har forrygende travlt hvorfor vi søger en ny Personalekonsulent til vores kontor i Holstebro. Herfra dækker vi mange brancher med løsninger indenfor vikarassistance og rekrutteringer til virksomheder i Midt- og Vestjylland.

Som Personalekonsulent bliver du en del af et stærkt team af dygtige og motiverede medarbejdere som dagligt brænder for at skabe de perfekte match der giver resultater her og nu.

Du skal kunne håndtere en travl og til tider uforudsigelig hverdag, hvor det ofte går stærkt og der skal præsteres. Vores ydelser har en høj kvalitet i et konkurrencepræget marked, hvor vi dyrker de langvarige kunderelationer og ikke går på kompromis med kvaliteten.

Det er en fordel hvis du har bopæl i lokalområdet, gerne i Holstebro, Herning Struer eller Lemvig Kommune.

Som Personalekonsulent vil dine primære opgaver være:

  • Afholdelse af informationsmøder og interviews af kandidater
  • Opdatering af vores vikardatabaser
  • Ordrehåndtering og bookninger
  • Udarbejdelse af kontrakter
  • Opsætning af jobannoncer
  • Diverse administrative opgaver

Som en del af jobbet er det et krav, at du indgår i vores vagtordning med fastlagte vagter.

Vi forventer at du:

  • Har en naturlig interesse i andre mennesker
  • Er serviceminded og har et stort drive
  • Er grundig, disciplineret og vedholdende i dit arbejde
  • Er i besiddelse af et stort overblik og kan bevare roen – også når det går rigtig stærkt
  • Har en positiv indstilling overfor kunder, kandidater og kolleger
  • Er proaktiv og løsningsorienteret af natur
  • Er selvstændig
  • Er dygtig til IT
  • Taler og skriver dansk og engelsk
  • Har kørekort og bil

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job
  • Faglig og personlig udvikling i en dynamisk organisation med en flad struktur
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring

Stillingen er fuldtid/37 timer. Kontorets åbningstid er dagligt mellem 6.00-17.00 og arbejdstiden vil efter aftale blive fastlagt i dette tidsrum.

Har du interesse for stillingen, og har du den ønskede erfaring og baggrund, bedes du sende dit CV og ansøgning til Regionschef Steen Steensgaard Andersen på mail: steen@aktivpersonale.dk

Ansættelse er med start hurtigst muligt – og gerne allerede i april.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Spørgsmål til stillingen kan stilles til Regionschef Steen Steensgaard Andersen på telefon 96106070.

Du kan finde mere info om AktivPersonale på www.aktivpersonale.dk

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.