Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personalekonsulent til ambitiøst team med højt fagligt niveau

Hvem er du?
Du er en dygtig personalekonsulent, eller du har mod på at blive det. Du har måske erfaring fra en lignende stilling, eller måske er du helt nyuddannet med speciale indenfor det arbejdsretlige område. Men du har i hvert fald en solid faglig indsigt i arbejdsretten, herunder kollektiv arbejdsret, funktionærret og offentlig personalejura.

Du kan se dig selv være en god sparringspartner for Høje-Taastrup Kommunes ledere i personalejuridiske spørgsmål. Du er i stand til at arbejde struktureret og systematisk i en hverdag, som kan være uforudsigelig og til tider hektisk, men hvor der altid er god opbakning fra kollegaer. Du er engageret, rummelig og en god kollega.

Hvem er vi?
Vi er et team (personaleteamet) bestående af en teamleder og 6 medarbejdere, som alle vægter samarbejde og sparring højt. Vi er et fagligt og socialt stærkt team, hvor der er tid til at hjælpe en kollega, hvis der er behov. Vi er forskellige, men alle engagerede og kompetente i vores arbejde, hvilket er med til at skabe et højt fagligt niveau. Vi værdsætter en uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø, og vi er ikke bange for at udfordre hinanden fagligt for på den måde at blive bedre og udvikle os.

Teamet er en del af HR-Centret, som består af 23 medarbejdere, 2 teamledere og 1 centerchef. Link til information om HR-Centret.

Hvordan ser arbejdsdagen som personalekonsulent ud?
Som personalekonsulent i Høje-Taastrup Kommune har du en vigtig funktion, som ledelsens nærmeste sparringspartner i personalesager. Du vil få ansvaret for dit eget område med en række kommunale arbejdspladser, som du servicerer, og du vil derfor få et tæt samarbejde med kommunens ledere.

I Høje-Taastrup Kommune er kompetencen til at ansætte og afskedige delegeret til lederne, men du er som personalekonsulent konkret udførende, når det drejer sig om advarsler, afskedigelser og bortvisninger. Du skal arbejde med tunge personalejuridiske sager, hvori du har den rådgivende funktion samt den skriftlig udførende del, ligesom du er ansvarlig for forhandling af sager på dit område.

Dine primære opgaver er:

  • Rådgivning og vejledning af ledere i konkrete personalejuridiske sager
  • Fortolkning af og rådgivning i kommunale overenskomster og aftaler
  • Konkret sagsbehandling i tjenstlige sager såsom afskedigelse og bortvisning
  • Forhandle med faglige organisationer
  • Vejledning og rådgivning af ledere i forhold til sygefraværsindsats, herunder kontakt til lederne med ideer og forslag til handlemuligheder
  • Udarbejdelse af sager til direktionen og HovedUdvalget
  • Vejledning og rådgivning af organisationen i alle MED-spørgsmål
  • Forestå kurser for kommunens ledere (i arbejds- og ansættelsesretlige emner)

Det er afgørende for jobbet, at du er servicemindet, tillidsvækkende og god til at samarbejde. Du skal være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt og i et sprog, som forstås også af ikke-fagfolk. Desuden ser vi gerne, at du har interesse for at arbejde digitalt og bidrage til at optimere arbejdsprocesser.

Denne stilling har tidligere været slået op og var blevet besat, men det var desværre ikke muligt for den tidligere kandidat at tiltræde i stillingen, hvorfor vi slår stillingen op igen.

Yderligere oplysninger
Stillingen er 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. august 2019 eller efter aftale.

Lønnen fastsættes ud fra overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation og på baggrund af dine hidtidige erfaringer.

Ansøgningsfristen er mandag den 17. juni 2019
Vi holder samtaler mandag den 24. juni 2019, og evt. 2. samtalerunde onsdag den 26. juni 2019 efter behov. Der er nedsat et ansættelsesudvalg bestående af teamlederen og en personalekonsulent.

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte teamleder Lene Fridberg på 2849 7524. Du kan også læse mere om Høje-Taastrup Kommune på vores hjemmeside.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330018659Phoenix-6f6e767612019-05-07T00:00:00Personalekonsulent til ambitiøst team med højt fagligt niveauHvem er du?
Du er en dygtig personalekonsulent, eller du har mod på at blive det. Du har måske erfaring fra en lignende stilling, eller måske er du helt nyuddannet med speciale indenfor det arbejdsretlige område. Men du har i hvert fald en solid faglig indsigt i arbejdsretten, herunder kollektiv arbejdsret, funktionærret og offentlig personalejura.

Du kan se dig selv være en god sparringspartner for Høje-Taastrup Kommunes ledere i personalejuridiske spørgsmål. Du er i stand til at arbejde struktureret og systematisk i en hverdag, som kan være uforudsigelig og til tider hektisk, men hvor der altid er god opbakning fra kollegaer. Du er engageret, rummelig og en god kollega.

Hvem er vi?
Vi er et team (personaleteamet) bestående af en teamleder og 6 medarbejdere, som alle vægter samarbejde og sparring højt. Vi er et fagligt og socialt stærkt team, hvor der er tid til at hjælpe en kollega, hvis der er behov. Vi er forskellige, men alle engagerede og kompetente i vores arbejde, hvilket er med til at skabe et højt fagligt niveau. Vi værdsætter en uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø, og vi er ikke bange for at udfordre hinanden fagligt for på den måde at blive bedre og udvikle os.

Teamet er en del af HR-Centret, som består af 23 medarbejdere, 2 teamledere og 1 centerchef. Link til information om HR-Centret.

Hvordan ser arbejdsdagen som personalekonsulent ud?
Som personalekonsulent i Høje-Taastrup Kommune har du en vigtig funktion, som ledelsens nærmeste sparringspartner i personalesager. Du vil få ansvaret for dit eget område med en række kommunale arbejdspladser, som du servicerer, og du vil derfor få et tæt samarbejde med kommunens ledere.

I Høje-Taastrup Kommune er kompetencen til at ansætte og afskedige delegeret til lederne, men du er som personalekonsulent konkret udførende, når det drejer sig om advarsler, afskedigelser og bortvisninger. Du skal arbejde med tunge personalejuridiske sager, hvori du har den rådgivende funktion samt den skriftlig udførende del, ligesom du er ansvarlig for forhandling af sager på dit område.

Dine primære opgaver er:
  • Rådgivning og vejledning af ledere i konkrete personalejuridiske sager
  • Fortolkning af og rådgivning i kommunale overenskomster og aftaler
  • Konkret sagsbehandling i tjenstlige sager såsom afskedigelse og bortvisning
  • Forhandle med faglige organisationer
  • Vejledning og rådgivning af ledere i forhold til sygefraværsindsats, herunder kontakt til lederne med ideer og forslag til handlemuligheder
  • Udarbejdelse af sager til direktionen og HovedUdvalget
  • Vejledning og rådgivning af organisationen i alle MED-spørgsmål
  • Forestå kurser for kommunens ledere (i arbejds- og ansættelsesretlige emner)

Det er afgørende for jobbet, at du er servicemindet, tillidsvækkende og god til at samarbejde. Du skal være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt og i et sprog, som forstås også af ikke-fagfolk. Desuden ser vi gerne, at du har interesse for at arbejde digitalt og bidrage til at optimere arbejdsprocesser.

Denne stilling har tidligere været slået op og var blevet besat, men det var desværre ikke muligt for den tidligere kandidat at tiltræde i stillingen, hvorfor vi slår stillingen op igen.

Yderligere oplysninger
Stillingen er 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. august 2019 eller efter aftale.

Lønnen fastsættes ud fra overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation og på baggrund af dine hidtidige erfaringer.

Ansøgningsfristen er mandag den 17. juni 2019
Vi holder samtaler mandag den 24. juni 2019, og evt. 2. samtalerunde onsdag den 26. juni 2019 efter behov. Der er nedsat et ansættelsesudvalg bestående af teamlederen og en personalekonsulent.

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte teamleder Lene Fridberg på 2849 7524. Du kan også læse mere om Høje-Taastrup Kommune på vores hjemmeside.

2019-06-18T00:51:16.690 Hvem er du? Du er en dygtig personalekonsulent, eller du har mod på at blive det. Du har måske erfaring fra en lignende stilling, eller måske er du helt nyuddannet med speciale indenfor det arbejdsretlige område. Men du har i hvert fald en solid faglig indsigt i arbejdsretten, herunder kollektiv arbejdsret, funktionærret og offentlig personalejura. Du kan se dig selv være en god sparringspartner for Høje-Taastrup Kommunes ledere i personalejuridiske spørgsmål. Du er i stand til at arbejde struktureret og systematisk i en hverdag, som kan være uforudsigelig og til tider hektisk, men hvor der altid er god opbakning fra kollegaer. Du er engageret, rummelig og en god kollega. Hvem er vi? Vi er et team (personaleteamet) bestående af en teamleder og 6 medarbejdere, som alle vægter samarbejde og sparring højt. Vi er et fagligt og socialt stærkt team, hvor der er tid til at hjælpe en kollega, hvis der er behov. Vi er forskellige, men alle engagerede og kompetente i vores arbejde, hvilket er med til at skabe et højt fagligt niveau. Vi værdsætter en uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø, og vi er ikke bange for at udfordre hinanden fagligt for på den måde at blive bedre og udvikle os. Teamet er en del af HR-Centret, som består af 23 medarbejdere, 2 teamledere og 1 centerchef. Link til information om HR-Centret. Hvordan ser arbejdsdagen som personalekonsulent ud? Som personalekonsulent i Høje-Taastrup Kommune har du en vigtig funktion, som ledelsens nærmeste sparringspartner i personalesager. Du vil få ansvaret for dit eget område med en række kommunale arbejdspladser, som du servicerer, og du vil derfor få et tæt samarbejde med kommunens ledere. I Høje-Taastrup Kommune er kompetencen til at ansætte og afskedige delegeret til lederne, men du er som personalekonsulent konkret udførende, når det drejer sig om advarsler, afskedigelser og bortvisninger. Du skal arbejde med tunge personalejuridiske sager, hvori du har den rådgivende funktion samt den skriftlig udførende del, ligesom du er ansvarlig for forhandling af sager på dit område. Dine primære opgaver er:Rådgivning og vejledning af ledere i konkrete personalejuridiske sagerFortolkning af og rådgivning i kommunale overenskomster og aftalerKonkret sagsbehandling i tjenstlige sager såsom afskedigelse og bortvisningForhandle med faglige organisationerVejledning og rådgivning af ledere i forhold til sygefraværsindsats, herunder kontakt til lederne med ideer og forslag til handlemulighederUdarbejdelse af sager til direktionen og HovedUdvalgetVejledning og rådgivning af organisationen i alle MED-spørgsmålForestå kurser for kommunens ledere (i arbejds- og ansættelsesretlige emner) Det er afgørende for jobbet, at du er servicemindet, tillidsvækkende og god til at samarbejde. Du skal være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt og i et sprog, som forstås også af ikke-fagfolk. Desuden ser vi gerne, at du har interesse for at arbejde digitalt og bidrage til at optimere arbejdsprocesser. Denne stilling har tidligere været slået op og var blevet besat, men det var desværre ikke muligt for den tidligere kandidat at tiltræde i stillingen, hvorfor vi slår stillingen op igen. Yderligere oplysninger Stillingen er 37 timer om ugen og ønskes besat pr. 1. august 2019 eller efter aftale. Lønnen fastsættes ud fra overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation og på baggrund af dine hidtidige erfaringer. Ansøgningsfristen er mandag den 17. juni 2019 Vi holder samtaler mandag den 24. juni 2019, og evt. 2. samtalerunde onsdag den 26. juni 2019 efter behov. Der er nedsat et ansættelsesudvalg bestående af teamlederen og en personalekonsulent. Hvis du vil vide mere Du er velkommen til at kontakte teamleder Lene Fridberg på 2849 7524. Du kan også læse mere om Høje-Taastrup Kommune på vores hjemmeside.11jobnet6f6e7676100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://htk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=1b86c23e-41f9-4166-8446-4f4eb20727610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3522026Høje-Taastrup Kommune11Bygaden 22630TaastrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent755559JobNet4984462498446210007-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f6e7676https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f6e7676https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f6e7676&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f6e7676&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonPersonalekonsulent til ambitiøst team med højt fagligt niveau1Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen361735167noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330112872Jurist til rådgivning om persondataret og GDPR complianceProfile Er rådgivning om databeskyttelsesregler og persondataretlig compliance, i en virksomhed der håndterer data om de danske forbrugere, en spændende udfordring? Evner du at skabe et tæt samarbejde med forretningen om GDPR compliance, og er du en dygtig koordinator, der sikrer fremdrift i arbejdet med persondataret? Så er du måske vores nye jurist til GDPR compliance. FK Distribution søger en jurist til vores GDPR compliance team. Du skal være med til at sikre at behandlingen af personfølsomme data knyttet til kommunikationen med de danske husstande, 500.000 danske forbrugerpermissions, 10.000 omdelere og virksomhedens øvrige medarbejdere er i overensstemmelse med de databeskyttelsesretlige regler i persondataforordningen. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling med reference til vores Senior Legal, Chief Privacy Officer. Du bliver involveret i arbejdet med at sikre, at FK Distribution er compliant med de databeskyttelsesretlige regler, herunder at behandlingen af personoplysninger overholder persondataforordningens regelsæt for medarbejdere, forbrugere og kunder. Dine primære arbejdsopgaver bliver at: Koordinere og strukturere arbejdet med GDPR compliance i vores compliancesystem (Risma) herunder sikre fremdrift i GDPR relaterede opgaver Supportere forretningen i udfyldelsen af GDPR relaterede dokumenter som f.eks. risikoanalyser, interviewskemaer, konsekvensanalyser etc. Udarbejde og reviewe databehandleraftaler samt bidrage ved kontrol af databehandlere Varetage henvendelser fra registrerede Foretage juridiske analyser og problemløsning på databeskyttelsesretlige udfordringer i samarbejde med forretningen Bidrage til at behandlingen af persondata i virksomhedens forretningsprocesser og understøttende IT-systemer lever op til reglerne i persondataforordningen. Derudover vil du blive involveret i koordineringsarbejde med de øvrige jurister i North Media koncernen omkring de tværgående ansvarsområder indenfor GDPR compliance. Om dig Du har et forretningsorienteret mindset, og du foretrækker at arbejde i en rådgivende funktion, hvor du skaber værdi for forretningen. Du har stærke analytiske kompetencer indenfor det persondataretlige område. Derudover har du stærke formidlingsevner, og du evner at oversætte og omdanne kompleks lovgivning til overskuelig og let forståelig information. Jobbet er for dig, der: Er nyuddannet Cand Jur med speciale inden for persondataområdet gerne suppleret med viden om IT-ret og markedsføringsret Har suppleret dit studie med erhvervserfaring fra en rådgivende stilling inden for persondataret hvor du bl.a. har udarbejdet politikker, procedurer, dokumentation og databehandleraftaler Er en dygtig koordinator med en grundlæggende forståelse for IT-systemer og datasammenhænge, som sikrer fremdrift på dine projekter Er proaktiv, udadvendt og samarbejdsorienteret og foretrækker et job med en bred kontaktflade. Er selvstændig og resultatorienteret og arbejder struktureret med øje for de vigtige detaljer Din daglige base bliver i GDPR compliance teamet, og din succes opnår du gennem din forretningsorienterede tilgang og dit tætte samarbejde med de ansvarlige kolleger i forretningsenhederne. Vi tilbyder En spændene stilling hos FK Distribution, hvor hver dag byder på nye spændende udfordringer i vores dynamiske virksomhed. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Legal, Chief Privacy Officer Pernille Lykke Mortensen på tlf. 6124 6706. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at skabe den foretrukne digitale tilbudsportal og markedsplads. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til den børsnoterede koncern North Media.

Er rådgivning om databeskyttelsesregler og persondataretlig compliance, i en virksomhed der håndterer data om de danske forbrugere, en spændende udfordring? Evner du at skabe et tæt samarbejde med forretningen om GDPR compliance, og er du en dygtig koordinator, der sikrer fremdrift i arbejdet med persondataret? Så er du måske vores nye jurist til GDPR compliance.

FK Distribution søger en jurist til vores GDPR compliance team. Du skal være med til at sikre at behandlingen af personfølsomme data knyttet til kommunikationen med de danske husstande, +500.000 danske forbrugerpermissions, 10.000 omdelere og virksomhedens øvrige medarbejdere er i overensstemmelse med de databeskyttelsesretlige regler i persondataforordningen.

Du tilbydes

Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling med reference til vores Senior Legal, Chief Privacy Officer. Du bliver involveret i arbejdet med at sikre, at FK Distribution er compliant med de databeskyttelsesretlige regler, herunder at behandlingen af personoplysninger overholder persondataforordningens regelsæt for medarbejdere, forbrugere og kunder. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • Koordinere og strukturere arbejdet med GDPR compliance i vores compliancesystem (Risma) herunder sikre fremdrift i GDPR relaterede opgaver
  • Supportere forretningen i udfyldelsen af GDPR relaterede dokumenter som f.eks. risikoanalyser, interviewskemaer, konsekvensanalyser etc.
  • Udarbejde og reviewe databehandleraftaler samt bidrage ved kontrol af databehandlere
  • Varetage henvendelser fra registrerede
  • Foretage juridiske analyser og problemløsning på databeskyttelsesretlige udfordringer i samarbejde med forretningen
  • Bidrage til at behandlingen af persondata i virksomhedens forretningsprocesser og understøttende IT-systemer lever op til reglerne i persondataforordningen.

 Derudover vil du blive involveret i koordineringsarbejde med de øvrige jurister i North Media koncernen omkring de tværgående ansvarsområder indenfor GDPR compliance.

 Om dig

Du har et forretningsorienteret mindset, og du foretrækker at arbejde i en rådgivende funktion, hvor du skaber værdi for forretningen. Du har stærke analytiske kompetencer indenfor det persondataretlige område. Derudover har du stærke formidlingsevner, og du evner at oversætte og omdanne kompleks lovgivning til overskuelig og let forståelig information. Jobbet er for dig, der:

  • Er nyuddannet Cand Jur med speciale inden for persondataområdet gerne suppleret med viden om IT-ret og markedsføringsret
  • Har suppleret dit studie med erhvervserfaring fra en rådgivende stilling inden for persondataret hvor du bl.a. har udarbejdet politikker, procedurer, dokumentation og databehandleraftaler
  • Er en dygtig koordinator med en grundlæggende forståelse for IT-systemer og datasammenhænge, som sikrer fremdrift på dine projekter
  • Er proaktiv, udadvendt og samarbejdsorienteret og foretrækker et job med en bred kontaktflade.
  • Er selvstændig og resultatorienteret og arbejder struktureret med øje for de vigtige detaljer  

Din daglige base bliver i GDPR compliance teamet, og din succes opnår du gennem din forretningsorienterede tilgang og dit tætte samarbejde med de ansvarlige kolleger i forretningsenhederne.

 Vi tilbyder

En spændene stilling hos FK Distribution, hvor hver dag byder på nye spændende udfordringer i vores dynamiske virksomhed. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Legal, Chief Privacy Officer Pernille Lykke Mortensen på tlf. 6124 6706. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at skabe den foretrukne digitale tilbudsportal og markedsplads. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til den børsnoterede koncern North Media.

ORS/Small/7548c8f7_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-10-25T18:00:06.8702019-12-24T00:00:00
330135334Fødevarestyrelsens Dyresundhedskontor søger engageret jurist til fast stilling, GlostrupRobot Vil du være med til at implementere den nye Dyresundhedsforordning i Danmark? Og har du lyst til at forebygge og bekæmpe dyresygdomme som f.eks. afrikansk svinepest, fugleinfluenza eller rabies? Om os Dyresundhed er en enhed i Fødevarestyrelsen, som består af ca. 40 medarbejdere, heraf fem jurister og godt 20 dyrlæger. Dyresundhed er ansvarlig for det veterinære beredskab i Danmark og beskæftiger sig med national overvågning, forebyggelse og bekæmpelse af husdyrsygdomme. Derudover er Dyresundhed ansvarlig for omsætning af levende dyr og animalske biprodukter, mærkning og identifikation af levende dyr samt dyrevelfærd under transport af dyr. Vi tilbyder Et alsidigt, selvstændigt og udfordrende arbejde, hvor du med dine kolleger i Dyresundhed samarbejder med andre myndigheder både nationalt og i EU, interesseorganisationer m.fl. Området nyder stor politisk opmærksomhed, hvilket ofte giver en dynamisk og spændende hverdag. Fødevarestyrelsen fokuserer på udvikling og fleksibilitet. Vi lægger vægt på løbende kompetenceudvikling og er en arbejdsplads, der giver mulighed for balance mellem fritid og arbejdsliv. Fødevarestyrelsen er beliggende i Glostrup tæt på stationen, hvor der er gode transportmuligheder, ligesom der er gode parkeringsforhold ved styrelsen. Arbejdsopgaver Som jurist vil du blive ansvarlig for de juridiske aspekter af sager på udvalgte sagsområder i kontoret. Vi er i gang med den store opgave at implementere EU s nye dyresundhedsforordning i dansk ret. Du vil således få rig mulighed for at bidrage til tilpasningen af regelsættet i Danmark. Du kan også få muligheden for at bidrage til forebyggelse og bekæmpelse af konkrete husdyresygdomme, reglerne om hestepas eller omsætning og import af dyr herunder rejse med kæledyr. Jobbet indebærer mange forskellige arbejdsopgaver, herunder udarbejdelse af ministerbesvarelser, besvarelse af Folketingsspørgsmål, implementering af EU-retsakter, lov- og bekendtgørelsesarbejde, administration, fortolkning og formidling af regler på dyresundhedsområdet. Opgaverne varetages i tæt samarbejde med enhedens dyrlæger og andre jurister. Derudover vil du sammen med de fem øvrige jurister i Dyresundhed dække hele enhedens ansvarsområde ved f.eks. aktindsigtssager eller tværgående opgaver af juridisk karakter. Fordelingen af de konkrete arbejdsområder vil blive aftalt efter ansættelsen. Som medarbejder i Dyresundhed forudsættes det, at du deltager i kriseberedskabet i forbindelse med eventuelt sygdomsudbrud, som f.eks. ved udbrud af afrikansk svinepest. Om dig Du er uddannet jurist. Du er analytisk stærk, omhyggelig, fleksibel og kan arbejde effektivt - selv under stort arbejds- og tidspres. Du har gode samarbejdsevner og er i besiddelse af godt humør. Det er vigtigt, at du har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation, hvor myndighedsarbejdet til tider har stor politisk og pressemæssig bevågenhed. Det er en fordel, at du har erfaring med lovgivningsarbejde gerne EU-lovgivningsarbejde, men det kan også være, at du er nyuddannet men har det rette gå på mod. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for akademikere i staten. Ansættelsen sker som fuldmægtig. Tiltrædelse er senest 1. marts 2020. Din ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning sammen med CV, kopi af eksamensbeviser og andre relevante dokumenter. Vi forventer at afholde jobsamtaler den 13. januar 2020 i uge 3. Ansøgningen skal sendes via vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job senest den 3. januar 2020. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Læs mere om Fødevarestyrelsen på www.fvst.dk. Er du interesseret? Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til kontorchef Camilla Brasch Andersen tlf. 72 27 65 23 eller souschef Tim Petersen tlf. 72 27 66 48Vil du være med til at implementere den nye Dyresundhedsforordning i Danmark? Og har du lyst til at forebygge og bekæmpe dyresygdomme – som f.eks. afrikansk svinepest, fugleinfluenza eller rabies?

Om os
Dyresundhed er en enhed i Fødevarestyrelsen, som består af ca. 40 medarbejdere, heraf fem jurister og godt 20 dyrlæger. Dyresundhed er ansvarlig for det veterinære beredskab i Danmark og beskæftiger sig med national overvågning, forebyggelse og bekæmpelse af husdyrsygdomme. Derudover er Dyresundhed ansvarlig for omsætning af levende dyr og animalske biprodukter, mærkning og identifikation af levende dyr samt dyrevelfærd under transport af dyr.

Vi tilbyder
Et alsidigt, selvstændigt og udfordrende arbejde, hvor du med dine kolleger i Dyresundhed samarbejder med andre myndigheder – både nationalt og i EU, interesseorganisationer m.fl. Området nyder stor politisk opmærksomhed, hvilket ofte giver en dynamisk og spændende hverdag.

Fødevarestyrelsen fokuserer på udvikling og fleksibilitet. Vi lægger vægt på løbende kompetenceudvikling og er en arbejdsplads, der giver mulighed for balance mellem fritid og arbejdsliv.

Fødevarestyrelsen er beliggende i Glostrup tæt på stationen, hvor der er gode transportmuligheder, ligesom der er gode parkeringsforhold ved styrelsen.

Arbejdsopgaver
Som jurist vil du blive ansvarlig for de juridiske aspekter af sager på udvalgte sagsområder i kontoret.
Vi er i gang med den store opgave at implementere EU’s nye dyresundhedsforordning i dansk ret. Du vil således få rig mulighed for at bidrage til tilpasningen af regelsættet i Danmark.

Du kan også få muligheden for at bidrage til forebyggelse og bekæmpelse af konkrete husdyresygdomme, reglerne om hestepas eller omsætning og import af dyr herunder rejse med kæledyr. Jobbet indebærer mange forskellige arbejdsopgaver, herunder udarbejdelse af ministerbesvarelser, besvarelse af Folketingsspørgsmål, implementering af EU-retsakter, lov- og bekendtgørelsesarbejde, administration, fortolkning og formidling af regler på dyresundhedsområdet. Opgaverne varetages i tæt samarbejde med enhedens dyrlæger og andre jurister.

Derudover vil du sammen med de fem øvrige jurister i Dyresundhed dække hele enhedens ansvarsområde ved f.eks. aktindsigtssager eller tværgående opgaver af juridisk karakter.

Fordelingen af de konkrete arbejdsområder vil blive aftalt efter ansættelsen.

Som medarbejder i Dyresundhed forudsættes det, at du deltager i kriseberedskabet i forbindelse med eventuelt sygdomsudbrud, som f.eks. ved udbrud af afrikansk svinepest.

Om dig
Du er uddannet jurist. Du er analytisk stærk, omhyggelig, fleksibel og kan arbejde effektivt - selv under stort arbejds- og tidspres. Du har gode samarbejdsevner og er i besiddelse af godt humør. Det er vigtigt, at du har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation, hvor myndighedsarbejdet til tider har stor politisk og pressemæssig bevågenhed.

Det er en fordel, at du har erfaring med lovgivningsarbejde – gerne EU-lovgivningsarbejde, men det kan også være, at du er nyuddannet – men har det rette gå på mod.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for akademikere i staten. Ansættelsen sker som fuldmægtig.
Tiltrædelse er senest 1. marts 2020.

Din ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning sammen med CV, kopi af eksamensbeviser og andre relevante dokumenter.

Vi forventer at afholde jobsamtaler den 13. januar 2020 i uge 3.

Ansøgningen skal sendes via vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 3. januar 2020.

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om Fødevarestyrelsen på www.fvst.dk.

Er du interesseret?
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til kontorchef Camilla Brasch Andersen tlf. 72 27 65 23 eller souschef Tim Petersen tlf. 72 27 66 48

Fødevarestyrelsen, GlostrupGlostrup2019-12-04T00:00:002020-01-03T00:00:00
330133127Jurister til Nationalt BeredskabscenterRobot Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Har du lyst til at prøve kræfter med et spændende og højaktuelt område, der sætter retning for politiets beredskabsmæssige arbejde? Er du positivt indstillet, velformuleret og har politisk tæft? Så er det måske dig, vi søger til Nationalt Beredskabscenter.Nationalt BeredskabscenterDen primære opgave i Nationalt Beredskabscenter (NBC), er at sætte retning og styring for politiets arbejde på beredskabs- og krisestyringsområdet, herunder i forhold til politiets koordinerende ledelse. Vi er et travlt center med mange spændende opgaver. Vi er med til at udarbejde nye koncepter for politiet på det beredskabsmæssige område fx på droneområdet og politihundeområdet, og vi er ansvarlige for udarbejdelse og vedligeholdelse af de overordnede plansæt, såsom Beredskabshåndbogen, Fodboldhåndbogen og Terrorhåndbogen mv. I NBC varetager vi også samarbejdet med en lang række eksterne interessenter på beredskabsområdet - både nationale og internationale. Vi har således tæt kontakt med relevante ministerier og styrelser, herunder Justitsministeriet, Beredskabsstyrelsen, Forsvaret, Sundhedsstyrelsen samt internationale samarbejdspartnere, såsom de øvrige nordiske politimyndigheder.Endelig driver vi Rigspolitiets stabe, som er en del af den nationale krisestyringsorganisation, og som aktiveres ved større hændelser både de planlagte og de uvarslede eksempelvis storme og oversvømmelser, men ligeledes i forbindelse med store, nationale beredskabsopgaver, hvor der skal koordineres på tværs af beredskabsmyndighederne.Juridisk sagsbehandlingSom jurist i NBC, er du en del af Juridisk Sektion, der består af i alt fem medarbejdere. Vi indgår i et tæt og konstruktivt samarbejde med de operative sektioner i centret samt vores interne og eksterne samarbejdspartnere.Dine primære arbejdsopgaver bliver juridisk sagsbehandling og rådgivning i konkrete og generelle sager på beredskabsområdet. Du arbejder med kvalitets- og legalitetssikring af fx politiets operative plansæt samt klassiske sekretariatsopgaver. Herudover besvarer du folketingspørgsmål og høringer, ligesom du indgår i arbejdsgrupper og udviklingsprojekter i forhold til nye tiltag på det beredskabsmæssige område. Det kan fx være nye regler for politiets anvendelse af droner eller udarbejdelse af retningslinjer for politiets samarbejde med Forsvaret.Som jurist i NBC er du ligeledes med til at varetage opgaver i NOST (National Operativ Stab), som aktiveres i forbindelse med både varslede og uvarslede hændelser af et sådant omfang, at der er behov for national koordinering af beredskabsmyndighedernes indsats.Dygtig jurist til det politioperative områdeVi forventer, at du er en dygtig og engageret jurist med lyst til at arbejde på et område, der bringer dig helt tæt på det politioperative arbejde på beredskabsområdet. Kendskab til arbejdet i en politikreds og beredskabsområdet er en fordel, men ikke en forudsætning. Du har en udpræget forståelse for den politiske virkelighed og trives med det høje tempo og den konstante omskiftelighed.Det falder dig naturligt at etablere gode relationer til samarbejdspartnere på forskellige niveauer. Du mestrer skriftlig og mundtlig formidling på et højt niveau på dansk og engelsk, ligesom du forstår at målrette og tilpasse din kommunikation afhængig af kontekst og modtager. Du har personlig gennemslagskraft og er effektiv, struktureret og selvstændig i din opgaveløsningen. Du trives i en omskiftelig hverdag og i et samarbejde med andre faggrupper. Sidst, men ikke mindst, har du godt humør, og er med til at skabe et positivt arbejdsmiljø. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Alt afhængig af dine kvalifikationer bliver du indplaceret som fuldmægtig eller specialkonsulent. Hvis du er ansat under Justitsministeriet, bibeholder du dine nuværende ansættelsesvilkår.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Ejby Industrivej 125, 2600 Glostrup.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Birgitte Buch på 2564 5899 eller sende en mail til BBU001@politi.dk (kan ikke bruges til ansøgninger). Du kan finde information om politiet på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholder 1. samtaler d. 8. og 9. januar 2020. Om RigspolitietI politiet arbejdet mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks tolv politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og store efterforskningsopgaver.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet

Har du lyst til at prøve kræfter med et spændende og højaktuelt område, der sætter retning for politiets beredskabsmæssige arbejde? Er du positivt indstillet, velformuleret og har politisk tæft? Så er det måske dig, vi søger til Nationalt Beredskabscenter.

Nationalt Beredskabscenter
Den primære opgave i Nationalt Beredskabscenter (NBC), er at sætte retning og styring for politiets arbejde på beredskabs- og krisestyringsområdet, herunder i forhold til politiets koordinerende ledelse. Vi er et travlt center med mange spændende opgaver. Vi er med til at udarbejde nye koncepter for politiet på det beredskabsmæssige område fx på droneområdet og politihundeområdet, og vi er ansvarlige for udarbejdelse og vedligeholdelse af de overordnede plansæt, såsom Beredskabshåndbogen, Fodboldhåndbogen og Terrorhåndbogen mv.

I NBC varetager vi også samarbejdet med en lang række eksterne interessenter på beredskabsområdet - både nationale og internationale. Vi har således tæt kontakt med relevante ministerier og styrelser, herunder Justitsministeriet, Beredskabsstyrelsen, Forsvaret, Sundhedsstyrelsen samt internationale samarbejdspartnere, såsom de øvrige nordiske politimyndigheder.

Endelig driver vi Rigspolitiets stabe, som er en del af den nationale krisestyringsorganisation, og som aktiveres ved større hændelser – både de planlagte og de uvarslede – eksempelvis storme og oversvømmelser, men ligeledes i forbindelse med store, nationale beredskabsopgaver, hvor der skal koordineres på tværs af beredskabsmyndighederne.

Juridisk sagsbehandling
Som jurist i NBC, er du en del af Juridisk Sektion, der består af i alt fem medarbejdere. Vi indgår i et tæt og konstruktivt samarbejde med de operative sektioner i centret samt vores interne og eksterne samarbejdspartnere.

Dine primære arbejdsopgaver bliver juridisk sagsbehandling og rådgivning i konkrete og generelle sager på beredskabsområdet. Du arbejder med kvalitets- og legalitetssikring af fx politiets operative plansæt samt klassiske sekretariatsopgaver. Herudover besvarer du folketingspørgsmål og høringer, ligesom du indgår i arbejdsgrupper og udviklingsprojekter i forhold til nye tiltag på det beredskabsmæssige område. Det kan fx være nye regler for politiets anvendelse af droner eller udarbejdelse af retningslinjer for politiets samarbejde med Forsvaret.

Som jurist i NBC er du ligeledes med til at varetage opgaver i NOST (National Operativ Stab), som aktiveres i forbindelse med både varslede og uvarslede hændelser af et sådant omfang, at der er behov for national koordinering af beredskabsmyndighedernes indsats.

Dygtig jurist til det politioperative område
Vi forventer, at du er en dygtig og engageret jurist med lyst til at arbejde på et område, der bringer dig helt tæt på det politioperative arbejde på beredskabsområdet. Kendskab til arbejdet i en politikreds og beredskabsområdet er en fordel, men ikke en forudsætning. Du har en udpræget forståelse for den politiske virkelighed og trives med det høje tempo og den konstante omskiftelighed.

Det falder dig naturligt at etablere gode relationer til samarbejdspartnere på forskellige niveauer. Du mestrer skriftlig og mundtlig formidling på et højt niveau på dansk og engelsk, ligesom du forstår at målrette og tilpasse din kommunikation afhængig af kontekst og modtager. Du har personlig gennemslagskraft og er effektiv, struktureret og selvstændig i din opgaveløsningen. Du trives i en omskiftelig hverdag og i et samarbejde med andre faggrupper. Sidst, men ikke mindst, har du godt humør, og er med til at skabe et positivt arbejdsmiljø.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Alt afhængig af dine kvalifikationer bliver du indplaceret som fuldmægtig eller specialkonsulent.

Hvis du er ansat under Justitsministeriet, bibeholder du dine nuværende ansættelsesvilkår.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Ejby Industrivej 125, 2600 Glostrup.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til sektionsleder Birgitte Buch på 2564 5899 eller sende en mail til BBU001@politi.dk (kan ikke bruges til ansøgninger). Du kan finde information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholder 1. samtaler d. 8. og 9. januar 2020.

 

Om Rigspolitiet
I politiet arbejdet mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.


Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks tolv politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og store efterforskningsopgaver.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Politiområdet, EjbyGlostrup2019-11-29T00:00:002019-12-27T00:00:00
330125082Danske Maritime søger stærk jurist med politisk forståelseRobot Brancheorganisationen Danske Maritime søger en stærk jurist, som kan arbejde med både dansk, europæisk og international lovgivning, og som har forståelse for teknisk-juridiske problemstillinger. Som jurist hos Danske Maritime bliver du en del af et stærkt og engageret team af medarbejdere. Vi forventer, at du har ca. 5-10 års erfaring, gerne fra en politisk organisation eller offentlig myndighed. Det er en fordel, hvis du har interesse i og gerne erfaring med politisk interessevaretagelse. Du vil i samarbejde med dine kolleger medvirke til at sætte fokus på den maritime industri i Danmark, herunder udarbejde lobby- og policy-strategier til gavn for den danske maritime industri. Du vil få ansvaret for sager vedrørende statsstøtte, udbud, høringssvar og virksomheders muligheder og rettigheder i Danmark, EU og globalt. Du vil desuden, i tæt samarbejde med vores tekniske chef, repræsentere den maritime industri i FN s internationale maritime organisation, IMO. Du vil repræsentere Danske Maritime i en række sager, hvor det er vigtigt at danne og fastholde gode relationer til medlemsvirksomheder, andre interesseorganisationer, myndigheder og beslutningstagere. Som vores nye jurist har du gode samarbejdsevner og kan samarbejde med flere faggrupper såvel internt som eksternt. Du formår at sætte dig ind i komplicerede sager og omsætte dem til klare problemstillinger, og du kan analysere komplekse juridiske problemstillinger og udføre strategiske og taktiske analyser. Du kan arbejde ansvarligt og selvstændigt og sikre fremdrift i en bred vifte af opgaver. Samtidig formår du at se en problemstilling fra flere sider, ligesom du altid arbejder løsningsorienteret. Du har gode formidlingsevner i både skrift og tale på såvel dansk som engelsk. Løn efter kvalifikationer. Hvis du kan se dig selv i stillingsbeskrivelsen, modtager vi gerne din ansøgning senest den 6. december 2019. Stillingen søges besat den 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter. Ansøgninger og spørgsmål kan sendes til Bente Hansen på beh@danskemaritime.dk. Danske Maritime er brancheorganisation for den danske maritime industri og har 125 medlemsvirksomheder, som er beliggende i hele landet. Den maritime industri beskæftiger direkte og indirekte ca. 40.000 medarbejdere i Danmark og producerer årligt for ca. 85 mia. kr. De mange maritime industrivirksomheder har et betydeligt fokus på forskning, udvikling og innovation, kompetencer og eksport. Danske Maritime har adresse på Symfonivej 18, 2730 Herlev, og Rue Du Cornet 79, 1040 Bruxelles.

Brancheorganisationen Danske Maritime søger en stærk jurist, som kan arbejde med både dansk, europæisk og international lovgivning, og som har forståelse for teknisk-juridiske problemstillinger.

Som jurist hos Danske Maritime bliver du en del af et stærkt og engageret team af medarbejdere. Vi forventer, at du har ca. 5-10 års erfaring, gerne fra en politisk organisation eller offentlig myndighed. Det er en fordel, hvis du har interesse i og gerne erfaring med politisk interessevaretagelse.

Du vil i samarbejde med dine kolleger medvirke til at sætte fokus på den maritime industri i Danmark, herunder udarbejde lobby- og policy-strategier til gavn for den danske maritime industri.

Du vil få ansvaret for sager vedrørende statsstøtte, udbud, høringssvar og virksomheders muligheder og rettigheder i Danmark, EU og globalt. Du vil desuden, i tæt samarbejde med vores tekniske chef, repræsentere den maritime industri i FN’s internationale maritime organisation, IMO.

Du vil repræsentere Danske Maritime i en række sager, hvor det er vigtigt at danne og fastholde gode relationer til medlemsvirksomheder, andre interesseorganisationer, myndigheder og beslutningstagere.

Som vores nye jurist har du gode samarbejdsevner og kan samarbejde med flere faggrupper – såvel internt som eksternt. Du formår at sætte dig ind i komplicerede sager og omsætte dem til klare problemstillinger, og du kan analysere komplekse juridiske problemstillinger og udføre strategiske og taktiske analyser.

Du kan arbejde ansvarligt og selvstændigt og sikre fremdrift i en bred vifte af opgaver. Samtidig formår du at se en problemstilling fra flere sider, ligesom du altid arbejder løsningsorienteret.

Du har gode formidlingsevner i både skrift og tale på såvel dansk som engelsk.

Løn efter kvalifikationer.

 

Hvis du kan se dig selv i stillingsbeskrivelsen, modtager vi gerne din ansøgning senest den 6. december 2019. Stillingen søges besat den 1. februar 2020 eller snarest muligt derefter. Ansøgninger og spørgsmål kan sendes til Bente Hansen på beh@danskemaritime.dk.

 

Danske Maritime er brancheorganisation for den danske maritime industri og har 125 medlemsvirksomheder, som er beliggende i hele landet. Den maritime industri beskæftiger direkte og indirekte ca. 40.000 medarbejdere i Danmark og producerer årligt for ca. 85 mia. kr. De mange maritime industrivirksomheder har et betydeligt fokus på forskning, udvikling og innovation, kompetencer og eksport.

 

Danske Maritime har adresse på Symfonivej 18, 2730 Herlev, og Rue Du Cornet 79, 1040 Bruxelles.

Danske MaritimeHerlev2019-11-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Jurist til rådgivning om persondataret og GDPR compliance

FK Distribution A/S

Taastrup
Er rådgivning om databeskyttelsesregler og persondataretlig compliance, i en virksomhed der håndterer data om de danske forbrugere, en spændende udfordring? Evner du at skabe et tæt samarbejde med forretningen om GDPR compliance, og er du en dygtig ...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:24. december 2019

Fødevarestyrelsens Dyresundhedskontor søger engageret jurist til fast stilling, Glostrup

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Vil du være med til at implementere den nye Dyresundhedsforordning i Danmark? Og har du lyst til at forebygge og bekæmpe dyresygdomme som f.eks. afrikansk svinepest, fugleinfluenza eller rabies? Om os Dyresundhed er en enhed i Fødevarestyrelsen, som...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Jurister til Nationalt Beredskabscenter

Politiområdet, Ejby

Glostrup
Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Har du lyst til at prøve kræfter med et spændende og højaktuelt område, der sætter retning for politiets beredskabsmæssige arbejde? Er du positivt indstillet, velformuleret og har politisk tæft? Så er det måske ...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Danske Maritime søger stærk jurist med politisk forståelse

Danske Maritime

Herlev
Brancheorganisationen Danske Maritime søger en stærk jurist, som kan arbejde med både dansk, europæisk og international lovgivning, og som har forståelse for teknisk-juridiske problemstillinger. Som jurist hos Danske Maritime bliver du en del af et ...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:6. december 2019