Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personalekonsulent til HR-afdelingen hos Sydvestjysk Sygehus, Esbjerg

Kan du lide at arbejde administrativt og er struktureret, så har vi en fast stilling, som personalekonsulent på 32 timer pr. uge, til ansættelse pr. 1. juni 2018 eller efter aftale. HR-afdelingen er fysisk placeret på Esbjerg matriklen.  
 
Sydvestjysk Sygehus er et veldrevet akutsygehus med ca. 2900 ansatte fordelt på matriklerne Esbjerg, Grindsted og Brørup. Som personalekonsulent bliver du en del af vores HR-afdeling, som består af 20 kompetente medarbejdere, som arbejder med alle aspekter indenfor HR-paletten. Du får direkte reference til HR-chefen.  
 
Arbejdsområder: 
Dine arbejdsopgaver omhandler personaleadministrative driftsopgaver for SVS organisationen i henholdsvis Esbjerg, Grindsted og Brørup. Dine opgaver består bl.a. i: 
 
• Håndtering af overenskomstforhold 
• Udarbejde ansættelsesbreve og anden korrespondance omkring de ansattes løn- og ansættelsesforhold 
• Deltage i forhandling med de faglige organisationer 
• Medansvar for administration af sygehusets brugerstyring og plan2learn 
• Ansvar for administration af jubilæer  
• Sparring for SVS organisationen ved henvendelser 
• Indgå i tæt samarbejde med lønafdelingen 
• Ad hoc opgaver 
 
Vi kan tilbyde,  
En afvekslende arbejdsdag, med en høj grad af selvstændighed i arbejdet og mulighed for at påvirke og videreudvikle arbejdsrutiner. Du vil få et spændende udadvendt job med udfordringer og varierende arbejdsopgaver, som løses i tæt samarbejde med gode kompetente kollegaer. Du vil være i kontakt med mange ansatte, som vil have behov for support af forskellig art.  
 
Vi forventer at,  
• du er systematisk i din arbejdsform, har overblik og gode samarbejdsevner 
• du har erfaring med at læse, forstå og tolke regler og lovgivning inden for dit arbejdsområde 
• andre omtaler dig som proaktiv, visionær og resultatorienteret 
• du går aktivt ind i optimeringsmuligheder og følger op på indgåede aftaler 
• du er ansvarsfuld, omhyggelig og følger op på tingene 
• du er selvstændig, formår at prioritere din tid og har et godt overblik 
• du er god til at kommunikere, er fleksibel og loyal, bidrager til et godt tværfagligt samarbejde 
• du har et godt humør, er udadvendt og bidrager til dagligdagen på en positiv måde.  
 
Kvalifikationer:  
Vi forestiller os, at du har en grundlæggende uddannelse inden for kontor og gerne min. 3 års administrativ erfaring/personaleadministration og forhandling fra en stor organisation eller HR-afdeling. Det vil være en fordel såfremt du har erfaring med lønadministration via Silkeborg Data.  
 
Løn og ansættelsesvilkår: 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.  
 
Yderligere oplysninger:  
Yderligere oplysning om stillingerne kan fås ved henvendelses til:  
HR-rekrutteringspartner Liselotte Sylvester, tlf. 7918 3459 eller mail Liselotte.Sylvester@rsyd.dk 
 
Ansøgningsfrist:  
Ansøgningsfrist er den 24. april 2018.  
 
Der forventes afholdelse af ansættelsessamtale d. 26. april 2018.  
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her