Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personalekonsulent til vikarbureau i sundhedssektoren

Er du vores nye kollega?

Har du lyst til at arbejde i en af Danmarks mest fremtrædende virksomheder indenfor vikarservice og rekruttering i sundhedssektoren?

Brænder du for at være den bedste i branchen og gøre en positiv indsats? Så er det dig, vi søger som ny kollega i vores salgsafdeling i Valby.

 

Ansøgerprofil:

Det er naturligt for dig at yde et højt serviceniveau til vores kunder og vikarer, du trives i et miljø hvor der er højt til loftet, og du kan have mange bolde i luften.

 

Vi lægger vægt på at du har følgende kvalifikationer:

• En sundhedsfaglig uddannelse og gerne en administrativ baggrund

• Gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer

• En menneskelig og faglig robusthed

• Overblik og kan prioritere opgaverne

• Besidder et stort drive, - en positiv tilgang til at opnå succes

• Motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigelig

• Er erfaren IT- bruger

• Lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af CareLink

• Skal kunne medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø, til gavn for kollegaer og samarbejdspartnere

• Skal kunne identificere dig med CareLinks værdier: Fair, Ærlig og Troværdig

 

Dine primære arbejdsopgaver omfatter:
•Modtagelse og behandling af ordre fra vores kunder

•Ansættelse af vikarer

•Arbejde med langsigtede projekter

•Aktivt medvirke til afdelingens udvikling.

•Deltage i virksomhedens daglige opgaver

 

Du får:

Et attraktivt job i et åbent og uhøjtideligt miljø, - engagerede kollegaer, - mulighed for personlig og faglig udvikling.

Arbejdstiden er 30 - 37 timer pr. uge. CareLink har åbent alle dage året rundt i tidsrummet kl. 06.00-24.00. Da vi holder åbent alle dage, vil der være skiftende arbejdstider.

 

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesdato: Efter aftale.

 

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til Regionschef Eva Juhl: eju@carelink.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt Eva Juhl på tlf.: 44223131
 

Alle ansøgninger behandles fortroligt.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

CareLink A/S er et danskejet vikarbureau, der er specialister indenfor formidling af medarbejdere til sundhedssektoren. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og to øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg og København.

Nære relationer og indgående kendskab til medarbejdere og kunders behov, er grundstenene i CareLink. Den gode personlige kontakt er det, der gør os i stand til at udvælge den rigtige medarbejder til hver enkelt job, og skabe kvalitet for vore kunder.

CareLink A/S er i kraftig vækst og vi er stolte af at vi i år har modtaget en Gazelle og igen er blevet nomineret til Entrepreneur of the year.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726276Phoenix-12f5481f12017-12-13T12:00:33.110Personalekonsulent til vikarbureau i sundhedssektoren

Er du vores nye kollega?

Har du lyst til at arbejde i en af Danmarks mest fremtrædende virksomheder indenfor vikarservice og rekruttering i sundhedssektoren?

Brænder du for at være den bedste i branchen og gøre en positiv indsats? Så er det dig, vi søger som ny kollega i vores salgsafdeling i Valby.

 

Ansøgerprofil:

Det er naturligt for dig at yde et højt serviceniveau til vores kunder og vikarer, du trives i et miljø hvor der er højt til loftet, og du kan have mange bolde i luften.

 

Vi lægger vægt på at du har følgende kvalifikationer:

• En sundhedsfaglig uddannelse og gerne en administrativ baggrund

• Gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer

• En menneskelig og faglig robusthed

• Overblik og kan prioritere opgaverne

• Besidder et stort drive, - en positiv tilgang til at opnå succes

• Motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigelig

• Er erfaren IT- bruger

• Lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af CareLink

• Skal kunne medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø, til gavn for kollegaer og samarbejdspartnere

• Skal kunne identificere dig med CareLinks værdier: Fair, Ærlig og Troværdig

 

Dine primære arbejdsopgaver omfatter:
•Modtagelse og behandling af ordre fra vores kunder

•Ansættelse af vikarer

•Arbejde med langsigtede projekter

•Aktivt medvirke til afdelingens udvikling.

•Deltage i virksomhedens daglige opgaver

 

Du får:

Et attraktivt job i et åbent og uhøjtideligt miljø, - engagerede kollegaer, - mulighed for personlig og faglig udvikling.

Arbejdstiden er 30 - 37 timer pr. uge. CareLink har åbent alle dage året rundt i tidsrummet kl. 06.00-24.00. Da vi holder åbent alle dage, vil der være skiftende arbejdstider.

 

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesdato: Efter aftale.

 

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til Regionschef Eva Juhl: eju@carelink.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt Eva Juhl på tlf.: 44223131
 

Alle ansøgninger behandles fortroligt.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

CareLink A/S er et danskejet vikarbureau, der er specialister indenfor formidling af medarbejdere til sundhedssektoren. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og to øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg og København.

Nære relationer og indgående kendskab til medarbejdere og kunders behov, er grundstenene i CareLink. Den gode personlige kontakt er det, der gør os i stand til at udvælge den rigtige medarbejder til hver enkelt job, og skabe kvalitet for vore kunder.

CareLink A/S er i kraftig vækst og vi er stolte af at vi i år har modtaget en Gazelle og igen er blevet nomineret til Entrepreneur of the year.

 

 

2018-01-17T02:00:24.840 Er du vores nye kollega? Har du lyst til at arbejde i en af Danmarks mest fremtrædende virksomheder indenfor vikarservice og rekruttering i sundhedssektoren? Brænder du for at være den bedste i branchen og gøre en positiv indsats? Så er det dig, vi søger som ny kollega i vores salgsafdeling i Valby. Ansøgerprofil: Det er naturligt for dig at yde et højt serviceniveau til vores kunder og vikarer, du trives i et miljø hvor der er højt til loftet, og du kan have mange bolde i luften. Vi lægger vægt på at du har følgende kvalifikationer: • En sundhedsfaglig uddannelse og gerne en administrativ baggrund • Gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer • En menneskelig og faglig robusthed • Overblik og kan prioritere opgaverne • Besidder et stort drive, - en positiv tilgang til at opnå succes • Motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigelig • Er erfaren IT- bruger • Lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af CareLink • Skal kunne medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø, til gavn for kollegaer og samarbejdspartnere • Skal kunne identificere dig med CareLinks værdier: Fair, Ærlig og Troværdig Dine primære arbejdsopgaver omfatter:•Modtagelse og behandling af ordre fra vores kunder •Ansættelse af vikarer •Arbejde med langsigtede projekter •Aktivt medvirke til afdelingens udvikling. •Deltage i virksomhedens daglige opgaver Du får: Et attraktivt job i et åbent og uhøjtideligt miljø, - engagerede kollegaer, - mulighed for personlig og faglig udvikling. Arbejdstiden er 30 - 37 timer pr. uge. CareLink har åbent alle dage året rundt i tidsrummet kl. 06.00-24.00. Da vi holder åbent alle dage, vil der være skiftende arbejdstider. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt samtaler afholdes løbende. Ansættelsesdato: Efter aftale. Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til Regionschef Eva Juhl: eju@carelink.dk Har du spørgsmål til stillingen, kontakt Eva Juhl på tlf.: 44223131 Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi glæder os til at høre fra dig. CareLink A S er et danskejet vikarbureau, der er specialister indenfor formidling af medarbejdere til sundhedssektoren. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og to øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg og København. Nære relationer og indgående kendskab til medarbejdere og kunders behov, er grundstenene i CareLink. Den gode personlige kontakt er det, der gør os i stand til at udvælge den rigtige medarbejder til hver enkelt job, og skabe kvalitet for vore kunder. CareLink A S er i kraftig vækst og vi er stolte af at vi i år har modtaget en Gazelle og igen er blevet nomineret til Entrepreneur of the year.10Phoenix12f5481f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-16T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3047800CareLink A/S Valby11Høffdingsvej 342500ValbyDKDanmarkORS/12f5481f_logo.pngORS/Small/12f5481f_logo.png155.6571116012.50717840
eju@carelink.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500161PhoenixMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12f5481fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=12f5481fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12f5481f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12f5481f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos CareLink A/S Valby søger vi en dygtig medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent5Kontor og administration30Human Resources77Pleje og omsorg351697590eju@carelink.dkeju@carelink.dkDKDanmarkDKDanmark329919178Terminalmedarbejder søges TL001007Robot EasyJob søger medarbejdere til stabler kørsel! Vi søger en medarbejder til stabler kørsel i Hvidovre. Opgaven består primært af kørsel med stabler. Arbejdstiderne er fra 10:00 18:00 eller 14:00-22:00.__________________________________________________________________ Easyjob forventer, at du er: Meget erfaren med stabler- og truckkørsel og har kørt inden for de seneste år Erfaren med at læsse biler containere, udnytte pladsen og sikre en stabil last. Mødestabil og serviceminded Fleksibel og løsningsorienteret I god fysisk form, da der kan forekomme tunge løft I besiddelse af et gyldigt truckcertifikat Om dig: Fleksibel Præsentabel Initiativrig Serviceminded Løn efter gældende overenskomst.______________________________________________________________________ Lyder det interessant for dig? Søg stillingen ved at sende en ansøgning og CV med referencer til job@easyjobvikar.dk og skriv TL 001 007 i emnefeltet. Du er altid velkommen til at kontakte fagansvarlig HR og Personalekonsulent Zaheer Akhtar, på 51923452 eller za@easyjobvikar.dk Vi behandler ansøgningerne og indkalder løbende kandidater til samtaler, så send din ansøgning allerede i dag. Hører du ikke fra os, er stillingen besat.

EasyJob søger medarbejdere til stabler kørsel!

Vi søger en medarbejder til stabler kørsel i Hvidovre. Opgaven består primært af kørsel med stabler. Arbejdstiderne er fra 10:00–18:00 eller 14:00-22:00.
__________________________________________________________________

Easyjob forventer, at du er:

  • Meget erfaren med stabler- og truckkørsel og har kørt inden for de seneste år
  • Erfaren med at læsse biler/containere, udnytte pladsen og sikre en stabil last.
  • Mødestabil og serviceminded
  • Fleksibel og løsningsorienteret 
  • I god fysisk form, da der kan forekomme tunge løft
  • I besiddelse af et gyldigt truckcertifikat 

 

Om dig:

  • Fleksibel
  • Præsentabel
  • Initiativrig
  • Serviceminded

 

Løn efter gældende overenskomst.
______________________________________________________________________

Lyder det interessant for dig?

Søg stillingen ved at sende en ansøgning og CV med referencer til  job@easyjobvikar.dk og skriv ”TL 001 007” i emnefeltet.

Du er altid velkommen til at kontakte fagansvarlig HR og Personalekonsulent Zaheer Akhtar, på 51923452 eller za@easyjobvikar.dk

Vi behandler ansøgningerne og indkalder løbende kandidater til samtaler, så send din ansøgning allerede i dag. Hører du ikke fra os, er stillingen besat. 

Easyjob København ApS2018-11-28T00:00:002018-12-14T00:00:00
329921883HR Business PartnerRobot For our office in Copenhagen, Falcon.io is looking for an Employee Success Partner (traditionally called HRBP) to join our People Culture team. We are headquartered in Copenhagen with offices in New York, Berlin, Budapest, Sofia and Melbourne. With 270 employees and growing we are not a startup anymore, but we ve retained our startup ethos of encouraging autonomy, ambition, boldness and experimentation. Working at this type of company is a very rewarding choice, but it also requires a certain personality. We value open people who take initiative and aren t afraid to fail, learn from mistakes, adjust, and try new things. We are a team of seven highly motivated and ambitious Falconeers in People Culture, who work closely together to achieve our goals and objectives and have fun doing it! Our new Employee Success Partner should have experience in all of the functional areas of human resources. You believe that the strategic decisions in People Culture should closely align with and depend on the business goals and needs of the organisation. You thrive in fast-moving environments with all the opportunities and challenges it brings. You are comfortable working independently as an HRBP on a daily basis, whilst also as part of a global People Culture team, driving company wide processes and projects.Additionally, you feel very comfortable working in a young, extremely ambitious and informal setting.What you ll do: Build strong relationships with line managers and employees alike to ensure effective and seamless delivery of end-to-end HR processes and provide daily HR guidance. Supporting and facilitating global HR cycle activities, such as: onboarding, talent development, leadership training, employee lifecycle feedback, engagement efforts, recognition program, organisational development, and workforce planning Ensure local HR policies, procedures and processes are known, understood, and applied where necessary Analyse trends and metrics with the People Culture team Participate in ad hoc projects across the People Culture team What you have: One to three years full-time experience working as a HR Business Partner Generalist and or a degree within a relevant field combined with student work experience in HR A good understanding of all functional areas of human resources Ability to build strong partnerships and communicate effectively across the wider organisation Commercial awareness and a good understanding of how HR adds value to the business Broad knowledge of Danish labor law, policies and systems. Knowledge of United States, Hungarian or German labor law is considered an advantage but is not a requirement Preferably experienced working in a hyper-growth and or multinational EMEA Headquartered company Fluency in English is required You have high integrity and a strong work ethic You are a team player and have a positive and proactive mindset What we offer: Open, informal and multinational working environment High responsibility and excellent career possibilities Following own projects end-to-end A competitive compensation and benefits package Pension and health insurance Flexible working hours Working at a central location opposite Tivoli in Copenhagen Catered lunch and healthy (and not so healthy!) snacks drinks Regular social events Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram. Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Melbourne, and Sofia. We re a highly diverse team, and we re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment.

For our office in Copenhagen, Falcon.io is looking for an Employee Success Partner (traditionally called HRBP) to join our People & Culture team.
We are headquartered in Copenhagen with offices in New York, Berlin, Budapest, Sofia and Melbourne. With 270 employees and growing we are not a startup anymore, but we've retained our startup ethos of encouraging autonomy, ambition, boldness and experimentation. Working at this type of company is a very rewarding choice, but it also requires a certain personality. We value open people who take initiative and aren’t afraid to fail, learn from mistakes, adjust, and try new things.
We are a team of seven highly motivated and ambitious Falconeers in People & Culture, who work closely together to achieve our goals and objectives and have fun doing it!
Our new Employee Success Partner should have experience in all of the functional areas of human resources.
You believe that the strategic decisions in People & Culture should closely align with and depend on the business goals and needs of the organisation. You thrive in fast-moving environments with all the opportunities and challenges it brings. You are comfortable working independently as an HRBP on a daily basis, whilst also as part of a global People & Culture team, driving company wide processes and projects.Additionally, you feel very comfortable working in a young, extremely ambitious and informal setting.What you'll do:

    • Build strong relationships with line managers and employees alike to ensure effective and seamless delivery of end-to-end HR processes and provide daily HR guidance.
    • Supporting and facilitating global HR cycle activities, such as: onboarding, talent development, leadership training, employee lifecycle feedback, engagement efforts, recognition program, organisational development, and workforce planning
    • Ensure local HR policies, procedures and processes are known, understood, and applied where necessary
    • Analyse trends and metrics with the People & Culture team
    • Participate in ad hoc projects across the People & Culture team

What you have:

    • One to three years full-time experience working as a HR Business Partner / Generalist and/or a degree within a relevant field combined with student work experience in HR
    • A good understanding of all functional areas of human resources
    • Ability to build strong partnerships and communicate effectively across the wider organisation
    • Commercial awareness and a good understanding of how HR adds value to the business
    • Broad knowledge of Danish labor law, policies and systems. Knowledge of United States, Hungarian or German labor law is considered an advantage but is not a requirement
    • Preferably experienced working in a hyper-growth and/or multinational EMEA Headquartered company
    • Fluency in English is required
    • You have high integrity and a strong work ethic
    • You are a team player and have a positive and proactive mindset  

What we offer:

    • Open, informal and multinational working environment
    • High responsibility and excellent career possibilities
    • Following own projects end-to-end
    • A competitive compensation and benefits package
    • Pension and health insurance
    • Flexible working hours
    • Working at a central location opposite Tivoli in Copenhagen
    • Catered lunch and healthy (and not so healthy!) snacks & drinks
    • Regular social events

Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.
Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Melbourne, and Sofia. We’re a highly diverse team, and we’re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment.

Falcon.io ApSKøbenhavn2018-12-03T00:00:002019-01-04T00:00:00
329919186Medarbejder søges til stablerkørsel TM001006Robot Easyjob søger medarbejdere til stabler kørsel! Vi søger en medarbejder til stabler kørsel i Storkøbenhavn. Der er tale om et længerevarende vikariat, med stor mulighed for fastansættelse til den rette person. Arbejdstiden er fra 14:00-22:00.________________________________________________________________ Easyjob forventer, du er kan: Erfaren med stabler Køre sikkert og i højt tempo Manøvrere en stabler på små områder Erfaren med lagerarbejde Fremvise straffeattest Tale dansk engelsk I besiddelse af truckcertifikat Om dig: Fleksibel Præsentabel Initiativrig Serviceminded Løn efter gældende overenskomst. __________________________________________________________ Lyder det interessant for dig? Søg stillingen ved at sende en ansøgning og CV med referencer til job@easyjobvikar.dk og skriv TM 001 006 i emnefeltet. Du er altid velkommen til at kontakte fagansvarlig HR og Personalekonsulent Henning Bak, på 71747570. Vi behandler ansøgningerne og indkalder løbende kandidater til samtaler, så send din ansøgning allerede i dag. Hører du ikke fra os, er stillingen besat.

Easyjob søger medarbejdere til stabler kørsel!

Vi søger en medarbejder til stabler kørsel i Storkøbenhavn. Der er tale om et længerevarende vikariat, med stor mulighed for fastansættelse til den rette person. Arbejdstiden er fra 14:00-22:00.
________________________________________________________________

Easyjob forventer, du er/kan:

  • Erfaren med stabler
  • Køre sikkert og i højt tempo
  • Manøvrere en stabler på små områder
  • Erfaren med lagerarbejde
  • Fremvise straffeattest 
  • Tale dansk/engelsk
  • I besiddelse af truckcertifikat

Om dig:

  • Fleksibel
  • Præsentabel
  • Initiativrig
  • Serviceminded

 

Løn efter gældende overenskomst. 
__________________________________________________________

Lyder det interessant for dig?

Søg stillingen ved at sende en ansøgning og CV med referencer til  job@easyjobvikar.dk og skriv ”TM 001 006” i emnefeltet.

Du er altid velkommen til at kontakte fagansvarlig HR og Personalekonsulent Henning Bak,71747570.

Vi behandler ansøgningerne og indkalder løbende kandidater til samtaler, så send din ansøgning allerede i dag. Hører du ikke fra os, er stillingen besat. 

Easyjob København ApS2018-11-28T00:00:002018-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Terminalmedarbejder søges TL001007

Easyjob København ApS

EasyJob søger medarbejdere til stabler kørsel! Vi søger en medarbejder til stabler kørsel i Hvidovre. Opgaven består primært af kørsel med stabler. Arbejdstiderne er fra 10:00 18:00 eller 14:00-22:00._________________________________________________...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018

HR Business Partner

Falcon.io ApS

København
For our office in Copenhagen, Falcon.io is looking for an Employee Success Partner (traditionally called HRBP) to join our People Culture team. We are headquartered in Copenhagen with offices in New York, Berlin, Budapest, Sofia and Melbourne. With ...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:4. januar 2019

Medarbejder søges til stablerkørsel TM001006

Easyjob København ApS

Easyjob søger medarbejdere til stabler kørsel! Vi søger en medarbejder til stabler kørsel i Storkøbenhavn. Der er tale om et længerevarende vikariat, med stor mulighed for fastansættelse til den rette person. Arbejdstiden er fra 14:00-22:00.________...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018