Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personaleleder til Patentenheden (Sektionschef), Taastrup

Patent- og Varemærkestyrelsen søger en dygtig personaleleder, der kan styrke ledelsesindsatsen i vores patentenhed.

Vores vision er at skabe Europas bedste IP miljø for erhvervslivet. Vil du være med til at skabe rammerne for det? Kan du skabe engagement blandt dygtige og engagerede kolleger? Så er du måske vores nye sektionschef.

Vi er en IPR-myndighed i international topklasse, og vi ønsker at rekruttere en dynamisk person, der har blik for effektiv ledelse i en vidensorganisation.

Om jobbet
Som leder har du en udfordrende hverdag, som spænder fra ledelse af fagspecialister over drifts- og personaleledelse til udmøntning af strategien – alt sammen for et stærkt hold af medarbejdere og i tæt samspil med det øvrige ledelsesteam.

Du bliver en del af en afdeling på ca. 65 medarbejdere med en teknisk eller videnskabelig baggrund, fordelt mellem Ikast og Taastrup.

Vi leverer myndighedsservice og serviceydelser til virksomheder i ind- og udland. Vi løser opgaverne i et fagligt fællesskab, hvor vi hver især bidrager med stærk viden og engagement.

Som sektionschef står du i spidsen for driften af den ene af 4 sektioner og skal sikre et dynamisk og effektivt arbejdsmiljø af høj kvalitet.
I den daglige ledelse udgør planlægning og fordeling af opgaver i samarbejde med den øvrige patentledelse et væsentligt element.

Da patentenheden er placeret på to kontorer, er der et stort fokus på at sikre kvalitet, fagligt miljø og samhørighed på tværs af enheden.
Stillingen er placeret i vores kontor i Taastrup. Du kommer til at indgå i et erfarent ledelsesteam bestående af 4 sektionschefer samt patentchefen.

Vi har højt til loftet, en uformel omgangstone og en flad beslutningsstruktur.

Om dig
Vi forestiller os, at du er uddannet ingeniør, cand.scient. eller lignende. Derudover har du gennemslagskraft, har lyst og evner til at påtage dig en ledende rolle som sektionschef for en gruppe dygtige patent examiners.

Derudover forventer vi, at du

  • kan motivere, begejstre og skabe arbejdsglæde under forandringer
  • er hurtig til at sætte dig ind i såvel faglige som tekniske og juridiske aspekter
  • er udadvendt, energisk og god til at samarbejde på tværs af fagområder
  • har et kendskab til IPR
  • har erfaring med at arbejde under kvalitetsstyring
  • har forretningsmæssig tæft og sans for teknologisk udvikling

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen er en fast fuldtidsstilling, og du ansættes i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation som chefkonsulent med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg iht. kvalifikationer. Tjenestestedet vil være på vores kontor i Taastrup.

Ansøgning
Lyder jobbet som noget for dig, så klik på ”Søg stillingen” nederst i annoncen eller via vores hjemmeside http://dkpto.dk/job senest søndag d. 17. februar 2019. Læg venligst dit CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag ind i systemet sammen med din ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Patentchef Christina Klingenberg på telefon 43 50 83 49.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 8 og 9.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945275Phoenix-ae679f6412019-01-21T00:00:00Personaleleder til Patentenheden (Sektionschef), TaastrupPatent- og Varemærkestyrelsen søger en dygtig personaleleder, der kan styrke ledelsesindsatsen i vores patentenhed.

Vores vision er at skabe Europas bedste IP miljø for erhvervslivet. Vil du være med til at skabe rammerne for det? Kan du skabe engagement blandt dygtige og engagerede kolleger? Så er du måske vores nye sektionschef.

Vi er en IPR-myndighed i international topklasse, og vi ønsker at rekruttere en dynamisk person, der har blik for effektiv ledelse i en vidensorganisation.

Om jobbet
Som leder har du en udfordrende hverdag, som spænder fra ledelse af fagspecialister over drifts- og personaleledelse til udmøntning af strategien – alt sammen for et stærkt hold af medarbejdere og i tæt samspil med det øvrige ledelsesteam.

Du bliver en del af en afdeling på ca. 65 medarbejdere med en teknisk eller videnskabelig baggrund, fordelt mellem Ikast og Taastrup.

Vi leverer myndighedsservice og serviceydelser til virksomheder i ind- og udland. Vi løser opgaverne i et fagligt fællesskab, hvor vi hver især bidrager med stærk viden og engagement.

Som sektionschef står du i spidsen for driften af den ene af 4 sektioner og skal sikre et dynamisk og effektivt arbejdsmiljø af høj kvalitet.
I den daglige ledelse udgør planlægning og fordeling af opgaver i samarbejde med den øvrige patentledelse et væsentligt element.

Da patentenheden er placeret på to kontorer, er der et stort fokus på at sikre kvalitet, fagligt miljø og samhørighed på tværs af enheden.
Stillingen er placeret i vores kontor i Taastrup. Du kommer til at indgå i et erfarent ledelsesteam bestående af 4 sektionschefer samt patentchefen.

Vi har højt til loftet, en uformel omgangstone og en flad beslutningsstruktur.

Om dig
Vi forestiller os, at du er uddannet ingeniør, cand.scient. eller lignende. Derudover har du gennemslagskraft, har lyst og evner til at påtage dig en ledende rolle som sektionschef for en gruppe dygtige patent examiners.

Derudover forventer vi, at du

  • kan motivere, begejstre og skabe arbejdsglæde under forandringer
  • er hurtig til at sætte dig ind i såvel faglige som tekniske og juridiske aspekter
  • er udadvendt, energisk og god til at samarbejde på tværs af fagområder
  • har et kendskab til IPR
  • har erfaring med at arbejde under kvalitetsstyring
  • har forretningsmæssig tæft og sans for teknologisk udvikling

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen er en fast fuldtidsstilling, og du ansættes i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation som chefkonsulent med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg iht. kvalifikationer. Tjenestestedet vil være på vores kontor i Taastrup.

Ansøgning
Lyder jobbet som noget for dig, så klik på ”Søg stillingen” nederst i annoncen eller via vores hjemmeside http://dkpto.dk/job senest søndag d. 17. februar 2019. Læg venligst dit CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag ind i systemet sammen med din ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Patentchef Christina Klingenberg på telefon 43 50 83 49.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 8 og 9.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.

2019-02-18T00:50:48.520 Patent- og Varemærkestyrelsen søger en dygtig personaleleder, der kan styrke ledelsesindsatsen i vores patentenhed. Vores vision er at skabe Europas bedste IP miljø for erhvervslivet. Vil du være med til at skabe rammerne for det? Kan du skabe engagement blandt dygtige og engagerede kolleger? Så er du måske vores nye sektionschef. Vi er en IPR-myndighed i international topklasse, og vi ønsker at rekruttere en dynamisk person, der har blik for effektiv ledelse i en vidensorganisation. Om jobbet Som leder har du en udfordrende hverdag, som spænder fra ledelse af fagspecialister over drifts- og personaleledelse til udmøntning af strategien alt sammen for et stærkt hold af medarbejdere og i tæt samspil med det øvrige ledelsesteam. Du bliver en del af en afdeling på ca. 65 medarbejdere med en teknisk eller videnskabelig baggrund, fordelt mellem Ikast og Taastrup. Vi leverer myndighedsservice og serviceydelser til virksomheder i ind- og udland. Vi løser opgaverne i et fagligt fællesskab, hvor vi hver især bidrager med stærk viden og engagement. Som sektionschef står du i spidsen for driften af den ene af 4 sektioner og skal sikre et dynamisk og effektivt arbejdsmiljø af høj kvalitet. I den daglige ledelse udgør planlægning og fordeling af opgaver i samarbejde med den øvrige patentledelse et væsentligt element. Da patentenheden er placeret på to kontorer, er der et stort fokus på at sikre kvalitet, fagligt miljø og samhørighed på tværs af enheden. Stillingen er placeret i vores kontor i Taastrup. Du kommer til at indgå i et erfarent ledelsesteam bestående af 4 sektionschefer samt patentchefen. Vi har højt til loftet, en uformel omgangstone og en flad beslutningsstruktur. Om dig Vi forestiller os, at du er uddannet ingeniør, cand.scient. eller lignende. Derudover har du gennemslagskraft, har lyst og evner til at påtage dig en ledende rolle som sektionschef for en gruppe dygtige patent examiners. Derudover forventer vi, at du kan motivere, begejstre og skabe arbejdsglæde under forandringer er hurtig til at sætte dig ind i såvel faglige som tekniske og juridiske aspekter er udadvendt, energisk og god til at samarbejde på tværs af fagområder har et kendskab til IPR har erfaring med at arbejde under kvalitetsstyring har forretningsmæssig tæft og sans for teknologisk udvikling Løn og ansættelsesforhold Ansættelsen er en fast fuldtidsstilling, og du ansættes i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation som chefkonsulent med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg iht. kvalifikationer. Tjenestestedet vil være på vores kontor i Taastrup. Ansøgning Lyder jobbet som noget for dig, så klik på Søg stillingen nederst i annoncen eller via vores hjemmeside http: dkpto.dk job senest søndag d. 17. februar 2019. Læg venligst dit CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag ind i systemet sammen med din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Patentchef Christina Klingenberg på telefon 43 50 83 49. Vi forventer at afholde samtaler i uge 8 og 9. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.11Jobnetae679f64100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119499&DepartmentId=6210&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3439735Patent- og Varemærkestyrelsen11Helgeshøj Alle 812630Taastrup91337061DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696480JobNet493304949330491000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae679f64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae679f64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae679f64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae679f64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Patent- og Varemærkestyrelsen får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12007991Dansk3Læse/ tale123201Personalechef6Ledelse360259020Zenianoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330006093Teamleder til Statens ItRobot Statens It søger en teamleder, der kan sikre en effektiv og struktureret udvikling og lifecycle management af de services som Statens It tilbyder sine kunder. Ansvar og opgaver Som teamleder for Services har du til opgave at lede arbejdet med at organisere metoder og proces-ser vedrørende de services, som Statens It tilbyder kunderne. Det omfatter forløbet fra skitsering af idéen til en ny service, til at en service er udviklet, prissat og implementeret i driftsorganisationen - alle dele af livscyklussen for en service skal understøttes. Det primære mål er at sikre korte og effektive forløb - fra idé til færdigimplementeret service. Du sty-rer porteføljen af serviceudviklingsprojekter og de projektledere, der er tilknyttet opgaverne. Du skal udvikle og vedligeholde vores metoder og værktøjer - herunder udforme drejebøger, for vores projektledere, der kan følges ved udvikling af en ny service. Du bliver en del af området Digitalisering og PMO, der er et område i udvikling. Du kommer derfor og-så til at bidrage med planlægning af den videre udvikling af området. Du kommer til at arbejde tæt sammen med team PMO, der har ansvaret for videre opbygning af Statens It s PMO-funktion. Du indgår i områdeledelsen for Digitalisering og PMO og får ansvar for en mindre gruppe medarbejd-ere. Kvalifikationer Vi forventer, at du: • er en god personaleleder - gerne af fagligt stærke profiler - f.eks. projektledere, arkitekter eller lignende • har erfaring fra en lignende funktion, hvor der med udgangspunkt i en serviceportefølje er blevet udbudt et eller flere servicekataloger til kunderne • har erfaring med budgettering og styring af projektøkonomi • kan arbejde struktureret, professionelt og kan bevare overblikket - også under pres • er en dygtig skriftlig og mundtlig kommunikator • udviser rettidig omhu i forbindelse med involvering af de forskellige parter ved projekt- og udviklingsopgaver • har lyst til at arbejde med metoder, processer og drejebøger specifikt rettet mod udvikling af services - inden for rammerne af vores projektmetoder • har en relevant akademisk uddannelse eller erhvervserfaring kombineret med relevant kompetencegivende efteruddannelse Desuden er du • en teamplayer, der er positivt indstillet, har et godt humør og har en konstruktiv tilgang til opgaver og samarbejdspartnere • serviceminded og trives med at have kontakt med medarbejdere og kunder på alle niveauer • en leder, der arbejder aktivt for høj medarbejdertrivsel gennem medarbejdersamtaler, teammøder m.v. Vi tilbyder • en mulighed for at præge udviklingen af services i snitfladen mellem Statens It og kunderne - dette gennem samarbejde og dialog med hele huset og eksterne parter • et job i en åben og dynamisk organisation med en uformel og fleksibel arbejdsform • gode muligheder for personlig og faglig udvikling i jobbet Ansættelsesforhold Du ansættes som chefkonsulent med funktion som teamleder efter overenskomst for akademikere i staten eller anden relevant overenskomst. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET under din ansættelse i Statens It. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte digitaliseringschef Peder Wiese på tlf.: 72 31 10 93. Ansøgning Send din ansøgning via Statens It s rekrutteringssystem, på www.statens-it.dk, senest 26. april 2019. Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Statens It søger en teamleder, der kan sikre en effektiv og struktureret udvikling og lifecycle management af de services som Statens It tilbyder sine kunder.
Ansvar og opgaver
Som teamleder for Services har du til opgave at lede arbejdet med at organisere metoder og proces-ser vedrørende de services, som Statens It tilbyder kunderne. Det omfatter forløbet fra skitsering af idéen til en ny service, til at en service er udviklet, prissat og implementeret i driftsorganisationen - alle dele af livscyklussen for en service skal understøttes.

Det primære mål er at sikre korte og effektive forløb - fra idé til færdigimplementeret service. Du sty-rer porteføljen af serviceudviklingsprojekter og de projektledere, der er tilknyttet opgaverne. Du skal udvikle og vedligeholde vores metoder og værktøjer - herunder udforme drejebøger, for vores projektledere, der kan følges ved udvikling af en ny service.

Du bliver en del af området Digitalisering og PMO, der er et område i udvikling. Du kommer derfor og-så til at bidrage med planlægning af den videre udvikling af området. Du kommer til at arbejde tæt sammen med team PMO, der har ansvaret for videre opbygning af Statens It’s PMO-funktion.

Du indgår i områdeledelsen for Digitalisering og PMO og får ansvar for en mindre gruppe medarbejd-ere.

Kvalifikationer
Vi forventer, at du:
• er en god personaleleder - gerne af fagligt stærke profiler - f.eks. projektledere, arkitekter eller
lignende
• har erfaring fra en lignende funktion, hvor der med udgangspunkt i en serviceportefølje er blevet
udbudt et eller flere servicekataloger til kunderne
• har erfaring med budgettering og styring af projektøkonomi
• kan arbejde struktureret, professionelt og kan bevare overblikket - også under pres
• er en dygtig skriftlig og mundtlig kommunikator
• udviser rettidig omhu i forbindelse med involvering af de forskellige parter ved projekt- og
udviklingsopgaver
• har lyst til at arbejde med metoder, processer og drejebøger specifikt rettet mod udvikling af services
- inden for rammerne af vores projektmetoder
• har en relevant akademisk uddannelse eller erhvervserfaring kombineret med relevant
kompetencegivende efteruddannelse

Desuden er du
• en teamplayer, der er positivt indstillet, har et godt humør og har en konstruktiv tilgang til opgaver
og samarbejdspartnere
• serviceminded og trives med at have kontakt med medarbejdere og kunder på alle niveauer
• en leder, der arbejder aktivt for høj medarbejdertrivsel gennem medarbejdersamtaler, teammøder
m.v.

Vi tilbyder
• en mulighed for at præge udviklingen af services i snitfladen mellem Statens It og kunderne - dette
gennem samarbejde og dialog med hele huset og eksterne parter
• et job i en åben og dynamisk organisation med en uformel og fleksibel arbejdsform
• gode muligheder for personlig og faglig udvikling i jobbet

Ansættelsesforhold
Du ansættes som chefkonsulent med funktion som teamleder efter overenskomst for akademikere i staten eller anden relevant overenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan opnå og opretholde en sikkerhedsgodkendelse via PET under din ansættelse i Statens It.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte digitaliseringschef Peder Wiese på tlf.: 72 31 10 93.

Ansøgning
Send din ansøgning via Statens It’s rekrutteringssystem, på www.statens-it.dk, senest 26. april 2019.

Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Statens ItBallerup2019-04-11T00:00:002019-04-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Statens It

Statens It

Ballerup
Statens It søger en teamleder, der kan sikre en effektiv og struktureret udvikling og lifecycle management af de services som Statens It tilbyder sine kunder. Ansvar og opgaver Som teamleder for Services har du til opgave at lede arbejdet med at org...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019