Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Personlig assistent for Københavns børne- og ungdomsborgmester

Brænder du for politik? Evner du at have mange opgaver i luften? Og har du et skarpt blik og pen? Så kan du være den nye personlige assistent for børne- og ungdomsborgmesteren i København.  
 
Ledelsessekretariatet er bindeled mellem borgmesteren, direktionen, områdeledelsen og de mange skoler, dagtilbud, institutioner mv. i København og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Til en nyetableret borgmesterstab i sekretariatet søger vi en dygtig og ambitiøs personlig assistent til børne- og ungdomsborgmesteren.  
 
I borgmesterstaben bliver du en del af et hold, hvis opgaver består af rådgivning, mødeforberedelse, pressehåndtering, kalenderstyring og håndtering af henvendelser til børne- og ungdomsborgmesteren.  
Hvis du interesserer dig for politik, er god til relationer, har sans for detaljen og har lyst til at arbejde for borgmesteren i Danmarks største forvaltning, er det måske et job for dig.  
 
Dine opgaver  
  • Assistere borgmesteren i hans mange gøremål i hverdagen  
  • Bistå i planlægning af borgmesterens daglige program  
  • Have fokus på borgmesterens mødeforberedelse og opfølgning  
  • Opdyrke og udvikle borgmesterens netværk  
  • Understøtte borgmesterens faglige og politiske arbejde  
  • Bistå borgmesteren som medlem af Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget med tværgående arbejde i Københavns Kommune  
  • Små formidlingsopgaver  
Vi forventer, at du  
  • har en relevant akademisk uddannelse  
  • har udpræget talent for at læse og forstå det politiske spil  
  • har erfaring med at arbejde i et politisk miljø  
  • kan lide at have travlt og samarbejde med kolleger  
  • har lyst og evne til at håndtere både små praktiske opgaver og store politiske sager  
  • har stor kapacitet, er uformel og tillidsvækkende  
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.  
Forventet tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Mark Pelle Noppen på 3026 9089 eller sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066.  
 
Læs mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk/buf  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 17. februar 2018
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar fra kl. 15.00 og onsdag den 21. februar fra kl. 17.00.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329748267Phoenix-45b3934f12018-01-26T14:01:08.857Personlig assistent for Københavns børne- og ungdomsborgmester
Brænder du for politik? Evner du at have mange opgaver i luften? Og har du et skarpt blik og pen? Så kan du være den nye personlige assistent for børne- og ungdomsborgmesteren i København.  
 
Ledelsessekretariatet er bindeled mellem borgmesteren, direktionen, områdeledelsen og de mange skoler, dagtilbud, institutioner mv. i København og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Til en nyetableret borgmesterstab i sekretariatet søger vi en dygtig og ambitiøs personlig assistent til børne- og ungdomsborgmesteren.  
 
I borgmesterstaben bliver du en del af et hold, hvis opgaver består af rådgivning, mødeforberedelse, pressehåndtering, kalenderstyring og håndtering af henvendelser til børne- og ungdomsborgmesteren.  
Hvis du interesserer dig for politik, er god til relationer, har sans for detaljen og har lyst til at arbejde for borgmesteren i Danmarks største forvaltning, er det måske et job for dig.  
 
Dine opgaver  
  • Assistere borgmesteren i hans mange gøremål i hverdagen  
  • Bistå i planlægning af borgmesterens daglige program  
  • Have fokus på borgmesterens mødeforberedelse og opfølgning  
  • Opdyrke og udvikle borgmesterens netværk  
  • Understøtte borgmesterens faglige og politiske arbejde  
  • Bistå borgmesteren som medlem af Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget med tværgående arbejde i Københavns Kommune  
  • Små formidlingsopgaver  
Vi forventer, at du  
  • har en relevant akademisk uddannelse  
  • har udpræget talent for at læse og forstå det politiske spil  
  • har erfaring med at arbejde i et politisk miljø  
  • kan lide at have travlt og samarbejde med kolleger  
  • har lyst og evne til at håndtere både små praktiske opgaver og store politiske sager  
  • har stor kapacitet, er uformel og tillidsvækkende  
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.  
Forventet tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Mark Pelle Noppen på 3026 9089 eller sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066.  
 
Læs mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk/buf  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 17. februar 2018
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar fra kl. 15.00 og onsdag den 21. februar fra kl. 17.00.
 
2018-02-18T00:01:09.457 Brænder du for politik? Evner du at have mange opgaver i luften? Og har du et skarpt blik og pen? Så kan du være den nye personlige assistent for børne- og ungdomsborgmesteren i København. Ledelsessekretariatet er bindeled mellem borgmesteren, direktionen, områdeledelsen og de mange skoler, dagtilbud, institutioner mv. i København og beskæftiger ca. 30 medarbejdere. Til en nyetableret borgmesterstab i sekretariatet søger vi en dygtig og ambitiøs personlig assistent til børne- og ungdomsborgmesteren. I borgmesterstaben bliver du en del af et hold, hvis opgaver består af rådgivning, mødeforberedelse, pressehåndtering, kalenderstyring og håndtering af henvendelser til børne- og ungdomsborgmesteren. Hvis du interesserer dig for politik, er god til relationer, har sans for detaljen og har lyst til at arbejde for borgmesteren i Danmarks største forvaltning, er det måske et job for dig. Dine opgaver Assistere borgmesteren i hans mange gøremål i hverdagen Bistå i planlægning af borgmesterens daglige program Have fokus på borgmesterens mødeforberedelse og opfølgning Opdyrke og udvikle borgmesterens netværk Understøtte borgmesterens faglige og politiske arbejde Bistå borgmesteren som medlem af Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget med tværgående arbejde i Københavns Kommune Små formidlingsopgaver Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse har udpræget talent for at læse og forstå det politiske spil har erfaring med at arbejde i et politisk miljø kan lide at have travlt og samarbejde med kolleger har lyst og evne til at håndtere både små praktiske opgaver og store politiske sager har stor kapacitet, er uformel og tillidsvækkende Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Forventet tiltrædelse den 1. april 2018. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Mark Pelle Noppen på 3026 9089 eller sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066. Læs mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk buf Søg stillingen via nedenstående link senest lørdag den 17. februar 2018 Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar fra kl. 15.00 og onsdag den 21. februar fra kl. 17.00.10Phoenix45b3934f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148814&DepartmentId=19018&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3088927Ledelsessekretariatet11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/45b3934f_logo.pngORS/Small/45b3934f_logo.png155.6756370012.56954400
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513710KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45b3934fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45b3934fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45b3934f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45b3934f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale933171Personlig assistent5Kontor og administration352547649importimport_45b3934fDKDanmarkDKDanmarkda-DK